بله | کانال iraneslha.ir
عکس پروفایل iraneslha.iri

iraneslha.ir

۱۳عضو
بازارسال شده از britishcouncilprofessional پادکستهای بریتیش کانسیل

#BritishCouncilPodcastProfessional Teacher trainingListen to this talk by a teacher trainer about pair work activities. 
Optional activity: While you listen, decide whether the following sentences are true or false.  Sentence  True or false?  1.  Pairing the students randomly is a good idea.  2.  The teacher should decide who goes first in pair work.  3.  Teachers can sometimes spend too much time organising an activity.  4.  Students should never be allowed speak their own language in class.  5.  Asking students to monitor each other to ensure they are speaking English is a  good idea. 

TT = Teacher Trainer 
TT: Right, I’ve come to the end of my talk but we still have some time left for questions. Does anyone have anything they’d like to ask me about pair work? (pause) TT: Yes? Sandra? Sandra: Well, I like the idea of doing pair work, but sometimes it’s difficult knowing how to organise it,  who to put with whom. TT: Yes. This is very true. But there are lots of ways to deal with this. The best way is to choose pairs at random. So, let’s imagine you have 14 students in your class. First you get them all to stand up. Then you walk around, pointing and giving students a number. Say things like “you’re number one”, “Anna, you’re number two”. When each student has a number – they sit down. You do this until you have given out the numbers one to seven. Then start again. So, you end up with two number ones, two number twos – and then you just say “find your partner” – that’ll be the person with the same number. Janet: And what about who goes first? When I do pair work activities, nobody ever wants to start – to be first. TT: Yes. This is typical too. But again, there are tricks/techniques that you can use. For example, “The person with the longest hair goes first” or “The person with most letters in their name” – it doesn’t matter what category you use. What’s important is that YOU tell them who should go first. And do it straight away. We sometimes waste a lot of time setting up an activity and then don’t have enough time to actually do it! (pause) TT: Any more questions? Joe? Joe: Yes. I was wondering what we could do about the students who just won’t speak in English. Because sometimes my students just start speaking in their first language. TT: (laughing) Well Joe –you are certainly not alone in this. It’s only natural for students to speak in their first language. But again – there are some tricks that we can use. Joe: For example? TT: Well, one thing that I usually find works, is to tell your students that you are going to give them a mark for their speaking – and that if you don’t hear them speaking English then you’ll have to give them a zero! Another trick is to choose a couple of students to be the “English monitors” and to tell you when somebody isn’t speaking in English. Sandra: And I have heard of some teachers who give their class five minutes of L1 time at the beginning of the class TT: So they can get it out of their system! Sandra: Exactly. TT: Yes. You can try any of these tricks – just find the one that works for you – or for your students, I should say. TT: Now, if there are no more questions, I really think it’s time to finish. (Applauding) 

Answer key: 1. False. 2. True. 3. True. 4. False. 5. True
#BritishCouncilPodcastProfessional
For More Podcast Join Us in https://iraneslha.ir/

۴:۴۳

بازارسال شده از britishcouncilprofessional پادکستهای بریتیش کانسیل

#BritishCouncilPodcastProfessional Teacher training
به این صحبت های یک مربی معلم درباره فعالیت های کار زوجی گوش دهید. فعالیت اختیاری: در حین گوش دادن، تصمیم بگیرید که جملات زیر درست هستند یا نادرست.  جمله درست یا نادرست؟  1. جفت کردن دانش آموزان به طور تصادفی یک ایده خوب است.  ۲.  معلم باید تصمیم بگیرد چه کسی اول در کار جفتی می رود.  3. معلمان گاهی اوقات می توانند زمان زیادی را صرف سازماندهی یک فعالیت کنند.  4. دانش آموزان هرگز نباید اجازه داشته باشند در کلاس به زبان خودشان صحبت کنند.  5. درخواست از دانش آموزان برای نظارت بر یکدیگر برای اطمینان از اینکه آن ها انگلیسی صحبت می کنند، ایده خوبی است. TT \u003d مربی معلم TT: درست است، من به پایان صحبت هایم رسیده ام، اما هنوز زمان زیادی برای سؤالات داریم. آیا کسی چیزی دارد که بخواهد درباره کار جفتی از من بپرسد؟ (مکث) TT: بله؟ ساندرا؟ ساندرا: خوب ، من ایده انجام کارهای جفت را دوست دارم ، اما گاهی اوقات دانستن چگونگی سازماندهی آن دشوار است ، چه کسی را با چه کسی قرار دهید. TT: بله. این بسیار درست است. اما راه های زیادی برای مقابله با این موضوع وجود دارد. بهترین راه این است که جفت ها را به طور تصادفی انتخاب کنید. بنابراین، بیایید تصور کنیم در کلاس خود 14 دانش آموز دارید. ابتدا باید همه آنها را وادار کنید تا بایستند. سپس به اطراف راه می روید، با اشاره به دانش آموزان یک شماره می دهید. چیزهایی بگویید مانند - شما شماره یک هستید، - آنا، شما شماره دو هستید. وقتی هر دانش آموز شماره ای دارد - می نشینند. این کار را تا زمانی انجام می دهید که اعداد یک تا هفت را ارائه نکرده باشید. سپس دوباره شروع کنید. بنابراین ، شما با دو شماره شماره ، دو شماره دو دوتایی-و سپس فقط می گویید-شریک زندگی خود را \جانت: و چه کسی اول می رود؟ وقتی فعالیت های کار جفتی  انجام می دهم، هیچ کس  نمی خواهد شروع کند – اول باشد. TT: بله. این هم معمولی است. اما باز هم، ترفندها/تکنیک هایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال، -فردی با طولانی ترین موها اول می رود» یا -فردی با بیشترین حروف در نام ش - مهم نیست از چه دسته ای استفاده می کنید. آنچه مهم است این است که شما به آنها بگویید چه کسی باید اول برود. و بلافاصله این کار را انجام دهید. ما گاهی اوقات وقت زیادی را برای راه اندازی یک فعالیت تلف می کنیم و سپس زمان کافی برای انجام آن را نداریم! (مکث) TT: سوال دیگری دارید؟ جو؟ جو: بله. داشتم به این فکر می کردم که در مورد دانش آموزانی که به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند، چه کاری می توانیم انجام دهیم. زیرا گاهی اوقات دانش آموزان من تازه شروع به صحبت کردن به اولین زبان خود می کنند. TT: (با خنده) خب جو –تو مطمئناً در این تنها نیستی. این برای دانش آموزان طبیعی است که به اولین زبان خود صحبت کنند. اما باز هم – ترفندهایی وجود دارد که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. جو: مثلاً؟ TT: خوب، یک چیزی که من معمولاً کار می کنم، این است که به دانش آموزان خود بگویم که می خواهید به آنها علامتی برای صحبت کردنشان بدهید – و اگر صدای آنها را نمی شنوید به آنها یک صفر! یکی دیگر از ترفندها این است که چند دانش آموز را به عنوان ناظر انگلیسی انتخاب کنید و به شما بگوییم وقتی کسی به زبان انگلیسی صحبت نمی کند. ساندرا: و من از برخی معلمان شنیده ام که پنج دقیقه از زمان L1 خود را در ابتدای کلاس TT می گذارند: بنابراین آنها می توانند آن را از سیستم خود خارج کنند! ساندرا: دقیقاً. TT: بله. می توانید هر یک از این ترفندها را امتحان کنید - فقط باید آن ترفندی را پیدا کنید که برای شما مفید است - یا برای دانش آموزانتان. TT: اکنون ، اگر سؤال دیگری وجود نداشته باشد ، من واقعاً فکر می کنم زمان آن رسیده است. (کف زدن) کلید پاسخ: 1. نادرست. 2. درست است. 3. درست است. 4. نادرست. 5. درست است
#BritishCouncilPodcastProfessional
For More Podcast Join Us in https://iraneslha.ir/

۴:۴۳

بازارسال شده از britishcouncilprofessional پادکستهای بریتیش کانسیل

YLteachers.mp3

۰۳:۱۸-۴.۵۶ مگابایت

Teacher training Audio
#BritishCouncilPodcastProfessional
For More Podcast Join Us in https://iraneslha.ir/

۴:۴۳

بازارسال شده از britishcouncilprofessional پادکستهای بریتیش کانسیل
thumbnail
undefined آموزش مجموعه لغات IELTSundefined یک تصویر به ازای هر لغت undefined فونتیک تلفظ آمریکایی و انگلیسی undefined معنی انگلیسیundefined معنی فارسی و کاربردهای مختلف آنundefined مثال انگلیسی undefined ترجمه مثال

برای علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی

undefined⁦ Join Us In undefined http://ble.ir/ieltsvocabulary

۴:۴۶