همه
تازهها
داغترینها
فروشگاهی
سبک زندگی
فرهنگی
آموزشی
مذهبی
سرگرمی
عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی لبنان از شروط توافق نهایی است و از سوی تیم ایران یک خط قرمز مهم محسوب میشود
@mhamdkhashab
با همبستگی ملی دوران بازسازی را پشت سر بگذاریم
@ShahraraNews
هر روز گستاختر از دیروز
نتانیاهو گفته:هنوز کارهایی باقی مونده. هنوز کارهای بیشتری علیه ایران باید انجام بشه.
هنوز کارهای بیشتری علیه حماس باید انجام بشه!
@akhbarenfejari
یاسر جبرائیلی:«درحالیکه صادرکنندگان ایرانی، از سال ۹۷، ۱۳۰ میلیارد دلار ارز صادراتی را به کشور بازنگرداندهاند، ما به آزادسازی ۲۴ میلیارد دلار حاصل از تفاهم با ایالات متحده دلخوش هستیم.»
برای تماشای گفتوگوهای بیشتر، کانال «اتاق جنگ» را دنبال کنید:@otaqejangmedia
مشاهده کامل «مذاکره با آمریکا؛ پایان جنگ یا بازآرایی برای حمله سوم» در آپارات اتاق جنگ:https://www.aparat.com/v/nhih843
برای حمایت از تولیدات اتاق جنگ، گزینه ارسال برای مجله
را انتخاب کنید
برای تماشای گفتوگوهای بیشتر، کانال «اتاق جنگ» را دنبال کنید:@otaqejangmedia
آمریکا و شورای همکاری بیانیه مشترک صادر کردند
در بیانیه مشترک ایالات متحده و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس آمده است: ما از امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران استقبال میکنیم و اهمیت تلاشهای میانجیگرانه انجام شده توسط پاکستان و قطر را مورد تاکید قرار میدهیم.
مفاد بیانیه مشترک آمریکا و کشورهای عربی به شرح زیر است:
ما بر اهمیت حفظ روند مذاکرات برای پایان دادن به خصومتها و جلوگیری از توسعه سلاح هستهای توسط ایران تأکید میکنیم.
صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشکها، پهپادها و حمایت از نیروهای نیابتی آن است.
ما بر اهمیت بازگشایی تنگه هرمز تأکید میکنیم و اینکه آزادی نامحدود دریانوردی برای امنیت منطقه و جهان ضروری است.
هرگونه سرمایهگذاری یا تجارت با ایران مشروط به پایبندی این کشور به یادداشت تفاهم و توافق نهایی است.
@YjcNewsChannel
#شب_جمعه
بسم الله الرحمن الرحیم روز عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به همه عزیزان تسلیت عرض میکنم.با توجه به فضای مذاکرات و تحرکات دشمن و نامهی اخیر رهبری معظم دو نکته تقدیم میکنم:
۱. فارغ از نتیجه مذاکرات (هرچه باشد) دشمنی و پدرکشتگی ما با امریکا تمام نخواهد شد و ان شاء الله سران مستکبران به زودی با هلاکتی ذلتبار به دست مجاهدان راه خدا به جهنم خواهند رفت و حداقل تا آن روز این دشمنی باقی خواهد ماند.
۲. مسئولان عزیز به گونهای رفتار کنند که مردم از نامه اخیر رهبر معظم انقلاب، هیچگونه احساس تحمیلی نداشته باشند.که خدایناکرده اگر روزی بر مردم روشن شود که برخی مسئولان در این شرایط حساس جنگی، امری را بر رهبری تحمیل کردهاند یا در امور جنگی به دستور ایشان عمل نکردهاند، در این صورت اجازه زندگی در میهن اسلامی را به آنها نخواهند داد و ذلت دنیا و آخرت نصیبشان خواهد شد.
از خداوند متعال عزت و سربلندی میهن اسلامی، مردم عزیز و مسئولان کشور را مسئلت مینمایم.
۱. فارغ از نتیجه مذاکرات (هرچه باشد) دشمنی و پدرکشتگی ما با امریکا تمام نخواهد شد و ان شاء الله سران مستکبران به زودی با هلاکتی ذلتبار به دست مجاهدان راه خدا به جهنم خواهند رفت و حداقل تا آن روز این دشمنی باقی خواهد ماند.
۲. مسئولان عزیز به گونهای رفتار کنند که مردم از نامه اخیر رهبر معظم انقلاب، هیچگونه احساس تحمیلی نداشته باشند.که خدایناکرده اگر روزی بر مردم روشن شود که برخی مسئولان در این شرایط حساس جنگی، امری را بر رهبری تحمیل کردهاند یا در امور جنگی به دستور ایشان عمل نکردهاند، در این صورت اجازه زندگی در میهن اسلامی را به آنها نخواهند داد و ذلت دنیا و آخرت نصیبشان خواهد شد.
از خداوند متعال عزت و سربلندی میهن اسلامی، مردم عزیز و مسئولان کشور را مسئلت مینمایم.
@sharifprofs_basij
به دیدن محتوا و پستهای مجله ادامه بدید
«مجلهٔ بله» شامل محبوبترین پستهای کانالهاست که قابلیت نمایش پستهای مشابه را دارد و شما میتوانید ساعتها در آن وقت بگذرانید و سرگرم بشید.