۲۲ اردیبهشت
اطلاعیهپیرو اخبار منتشر شده در خصوص آلودگی سرورهای شرکت برید سامانه نوین به باجافزار stormous مواردی را بهاطلاع میرساند: ⁃ تا این لحظه (ساعت ۱۰:۰۰، ۱۴۰۳/۰۲/۲۲) هیچکدام از سرورهای این شرکت آلودگی به باجافزار عنوانشده را نداشتند و هیچگونه شواهی مبنی بر تایید این موضوع یافت نشده است و تمامی سرویسهای داخلی و بیرونی شرکت بدون وقفه در حال خدمترسانی میباشند. ⁃ ذکر این نکته حائز اهمیت است که شرکت برید سامانه نوین، هیچ اطلاعات حساس، مهم و غیرعمومی از مشتریان خود را در شبکه و یا در بستر اینترنت ندارد. ⁃ ساختار اطلاعات عنوان شده در گزارش ادعاکننده، شباهت زیادی به ساختار سرور FTP شرکت جهت دریافت فایلهای عمومی محصولات و خدمات شرکت جهت استفاده عمومی مشتریان میباشد که این دسته از فایلها، اساسا فایلهای نصب برخی برنامههای کاربردی هستند که حاوی اطلاعات حساس و مهمی که امنیت مشتریان ما را تحت شعاع قرار دهد، نمیباشند. ⁃ لازم به ذکر است سرور FTP شرکت، به صورت مستقل و ایزوله از ساختار شبکه شرکت بوده و جهت دسترسی مشتریان به فایلهای عمومی و نصب برنامههای کاربردی بوده است و بخش زیادی از مشتریان به این سرور دسترسی داشتهاند. با این حال، تا این لحظه در این سرور نیز شواهدی مبنی بر حمله باجافزاری مشاهده نگردیده است.
آخرین اخبار شرکت برید سامانه نوین را از سایت رسمی این شرکت به آدرس www.baridsoft.net و یا کانال تلگرام این شرکت به آدرس https://t.me/baridsoft_broadcast ، دریافت نمایید.
آخرین اخبار شرکت برید سامانه نوین را از سایت رسمی این شرکت به آدرس www.baridsoft.net و یا کانال تلگرام این شرکت به آدرس https://t.me/baridsoft_broadcast ، دریافت نمایید.
۷:۰۶
۲۳ اردیبهشت
سامانه مدیریت بایگانی اسناد
🔹سامانه بایگانی اسناد، مسئولیت ثبت، نگهداری و امانتدهی پروندههای الکترونیک سازمانها و شرکتها با انواع مختلفی از قالبها (Format) را بر عهده دارد.
🔹در رویکرد مدیریت بایگانی (Archive)، چهار عملیات حائز اهمیتاند:۱. ثبت و نگهداری۲. رجوع مجدد۳. جستجو۴. گزارشگیریهر چهار عملیات فوق در سامانه بایگانی اسناد قابل اجرا و مدیریت هستند و در این زمینهها کارایی خوبی را در اختیار سازمان شما قرار میدهند.
برای آشنایی بیشتر با سامانه مدیریت بایگانی اسناد به صفحه زیر مراجعه نمایید:https://baridsoft.net/products/archive/
🔹سامانه بایگانی اسناد، مسئولیت ثبت، نگهداری و امانتدهی پروندههای الکترونیک سازمانها و شرکتها با انواع مختلفی از قالبها (Format) را بر عهده دارد.
🔹در رویکرد مدیریت بایگانی (Archive)، چهار عملیات حائز اهمیتاند:۱. ثبت و نگهداری۲. رجوع مجدد۳. جستجو۴. گزارشگیریهر چهار عملیات فوق در سامانه بایگانی اسناد قابل اجرا و مدیریت هستند و در این زمینهها کارایی خوبی را در اختیار سازمان شما قرار میدهند.
برای آشنایی بیشتر با سامانه مدیریت بایگانی اسناد به صفحه زیر مراجعه نمایید:https://baridsoft.net/products/archive/
۱۷:۲۸
۲۶ اردیبهشت
قابلیت برچسب گذاری کارپوشه پرگار
🔹برچسب گذاری یکی از قابلیتهای پرکاربرد در اتوماسیون اداری پرگار میباشد که به شما کمک میکند تا به راحتی محتواهای کارتابل خود را دستهبندی و مدیریت کنید.
1⃣ دسته بندی محتواها:با استفاده از برچسب گذاری، شما میتوانید محتواهای مختلف را بر اساس موضوع، اهمیت، فرآیند یا هر پارامتر دیگری که برای شما مهم است، دستهبندی کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا به سرعت و به دقت به محتواهای مهم دسترسی داشته باشید.
2⃣ جستجوی سریع:برچسبهای مناسب به شما این امکان را میدهند که به سرعت محتواهای مورد نظر خود را پیدا کنید، بدون اینکه نیاز به جستجوی زمانبر داشته باشید. این امکان به شما کمک میکند تا به سرعت به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشید و زمان بیشتری صرف انجام وظایف بکنید.
3⃣ اشتراکگذاری:با اختصاص برچسبهای مناسب، میتوانید به راحتی محتواها را با همکاران خود به اشتراک بگذارید و همگرایی بیشتری در انجام وظایف داشته باشید.
🔗 برای آموزش استفاده از این قابلیت در پرگار به صفحه زیر مراجعه نمایید https://learning.baridsoft.net/برچسب-246/
🔹برچسب گذاری یکی از قابلیتهای پرکاربرد در اتوماسیون اداری پرگار میباشد که به شما کمک میکند تا به راحتی محتواهای کارتابل خود را دستهبندی و مدیریت کنید.
1⃣ دسته بندی محتواها:با استفاده از برچسب گذاری، شما میتوانید محتواهای مختلف را بر اساس موضوع، اهمیت، فرآیند یا هر پارامتر دیگری که برای شما مهم است، دستهبندی کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا به سرعت و به دقت به محتواهای مهم دسترسی داشته باشید.
2⃣ جستجوی سریع:برچسبهای مناسب به شما این امکان را میدهند که به سرعت محتواهای مورد نظر خود را پیدا کنید، بدون اینکه نیاز به جستجوی زمانبر داشته باشید. این امکان به شما کمک میکند تا به سرعت به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشید و زمان بیشتری صرف انجام وظایف بکنید.
3⃣ اشتراکگذاری:با اختصاص برچسبهای مناسب، میتوانید به راحتی محتواها را با همکاران خود به اشتراک بگذارید و همگرایی بیشتری در انجام وظایف داشته باشید.
🔗 برای آموزش استفاده از این قابلیت در پرگار به صفحه زیر مراجعه نمایید https://learning.baridsoft.net/برچسب-246/
۱۶:۴۳
۳۰ اردیبهشت
مدیریت وظایف و مدیریت پروژه؛ تفاوتها و شباهتها
🔹 سیستمهای مدیریت پروژه و سیستمهای مدیریت وظایف هر دو جنبههایی مهم از مدیریت کار و دستیابی به اهداف هستند؛ جنبههایی که از لحاظ دامنه و تمرکز متفاوتاند. در این مقاله سعی خواهیم کرد که به برخی از تفاوتها و شباهتهای میان این دو سیستم اشاره کنیم تا بتوانیم در هنگام انتخاب سیستم مدنظرمان، آگاهی بیشتر و اطلاعات کاملتری داشته باشیم.
🔹بدون برنامهریزی موثر، هیچ سازمانی نمیتواند به اهدافی که مدنظر دارد دست یابد. هر سازمان یا شرکتی برای دستیابی به اهدافخود، برنامه های دقیقی را تدوین کرده و اقدامات خود را بر اساس این برنامه ها مدیریت میکند. این برنامهریزیها میتوانند شامل کارهایی در قالب وظایف یا پروژهها باشند.
🔗 برای خواندن کامل این مقاله به صفحه زیر مراجعه نمایید.https://baridsoft.net/blog/task-management-vs-project-management/
🔹 سیستمهای مدیریت پروژه و سیستمهای مدیریت وظایف هر دو جنبههایی مهم از مدیریت کار و دستیابی به اهداف هستند؛ جنبههایی که از لحاظ دامنه و تمرکز متفاوتاند. در این مقاله سعی خواهیم کرد که به برخی از تفاوتها و شباهتهای میان این دو سیستم اشاره کنیم تا بتوانیم در هنگام انتخاب سیستم مدنظرمان، آگاهی بیشتر و اطلاعات کاملتری داشته باشیم.
🔹بدون برنامهریزی موثر، هیچ سازمانی نمیتواند به اهدافی که مدنظر دارد دست یابد. هر سازمان یا شرکتی برای دستیابی به اهدافخود، برنامه های دقیقی را تدوین کرده و اقدامات خود را بر اساس این برنامه ها مدیریت میکند. این برنامهریزیها میتوانند شامل کارهایی در قالب وظایف یا پروژهها باشند.
🔗 برای خواندن کامل این مقاله به صفحه زیر مراجعه نمایید.https://baridsoft.net/blog/task-management-vs-project-management/
۱۲:۳۲
۳۱ اردیبهشت
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
◼️ شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان را تسلیت عرض مینماییم.
◼️ شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان را تسلیت عرض مینماییم.
۱۸:۳۹
۷ خرداد
🔹منتخب مشتریان برید سامانه نوین در صنعت خودروسازی و زیرمجموعه های آن
۵:۵۳
۱۶ خرداد
سیستم منابع انسانی پرگار
🔹در عصر دیجیتال، مدیریت منابع انسانی نیازمند سیستمی جامع و کارآمد است که تمامی فرآیندها و نیازهای سازمانی را پوشش دهد. سیستم منابع انسانی پرگار، با داشتن ۱۶ سامانهی مختلف، پاسخی جامع و نوین به تمامی نیازهای مدیریت منابع انسانی ارائه میدهد. این سیستم با رویکردی یکپارچه و فرایند محور، اطلاعات دقیق و بههنگام را در اختیار شما قرار میدهد، محاسبات پیچیده را بهسرعت و با دقت بالا انجام میدهد و گزارشات مدیریتی مورد نیاز را با اطمینان کامل فراهم میکند.
🔹برخی از سامانههای این سیستم عبارت است از :- کارتابل منابع انسانی - تشکیلات - احکام و کارگزینی- پرسنلی و سوابق - حضور و غیاب - حقوق و دستمزد - جذب و استخدام- آموزش - ایمنی و سلامت - نظام پیشنهادات - ارزشیابی - ارزیابی عملکرد - امور مسافرت - رستوران - رفاهیات - وام
🔗برای آشنایی بیشتر با سیستم مدیریت منابع انسانی و سامانه های آن به صفحه زیر مراجعه نمایید.https://baridsoft.net/products/
🔹در عصر دیجیتال، مدیریت منابع انسانی نیازمند سیستمی جامع و کارآمد است که تمامی فرآیندها و نیازهای سازمانی را پوشش دهد. سیستم منابع انسانی پرگار، با داشتن ۱۶ سامانهی مختلف، پاسخی جامع و نوین به تمامی نیازهای مدیریت منابع انسانی ارائه میدهد. این سیستم با رویکردی یکپارچه و فرایند محور، اطلاعات دقیق و بههنگام را در اختیار شما قرار میدهد، محاسبات پیچیده را بهسرعت و با دقت بالا انجام میدهد و گزارشات مدیریتی مورد نیاز را با اطمینان کامل فراهم میکند.
🔹برخی از سامانههای این سیستم عبارت است از :- کارتابل منابع انسانی - تشکیلات - احکام و کارگزینی- پرسنلی و سوابق - حضور و غیاب - حقوق و دستمزد - جذب و استخدام- آموزش - ایمنی و سلامت - نظام پیشنهادات - ارزشیابی - ارزیابی عملکرد - امور مسافرت - رستوران - رفاهیات - وام
🔗برای آشنایی بیشتر با سیستم مدیریت منابع انسانی و سامانه های آن به صفحه زیر مراجعه نمایید.https://baridsoft.net/products/
۱۵:۱۸
۲۲ خرداد
خدمات پایگاه داده ، راهکار ASM
🔹 سازمانهایی که برای حفاظت از اطلاعات خود اولویت قائلاند و به مسائل امنیتی توجه دارند میتوانند با استفاده از سرویس Automatic Storage Management مدیریت فضای ذخیرهسازی اطلاعات را به الگوریتمها و مکانیزمهای بلوغیافتۀ اوراکل بسپارند و علاوه بر امنیت، از کارایی بیشتر نیز بهرهمند شوند.
🔗 برای آشنایی بیشتر با راهکار ASM به صفحه زیر مراجعه نمایید:https://baridsoft.net/services-support/database/
🔹 سازمانهایی که برای حفاظت از اطلاعات خود اولویت قائلاند و به مسائل امنیتی توجه دارند میتوانند با استفاده از سرویس Automatic Storage Management مدیریت فضای ذخیرهسازی اطلاعات را به الگوریتمها و مکانیزمهای بلوغیافتۀ اوراکل بسپارند و علاوه بر امنیت، از کارایی بیشتر نیز بهرهمند شوند.
🔗 برای آشنایی بیشتر با راهکار ASM به صفحه زیر مراجعه نمایید:https://baridsoft.net/services-support/database/
۴:۵۱
۳ تیر
📌 مفتخریم شما را به بازدید از غرفه برید سامانه نوین در بیست هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ واقع در سالن خلیج فارس، دعوت نماییم.
۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران
۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران
۱۱:۱۹
۷ تیر
تاثیر مثبت نمایشگاه #الکامپ بر اکوسیستم اقتصاد دیجیتال/ضرورت تعریف کارکردهای جدید برای نمایشگاه الکامپ
محمدرضا حدادي مدیرعامل شرکت برید سامانه نوین با اشاره به سرعت فضای مجازی در همه زمینه ها گفت:#اقتصاد_دیجیتال امروزه دیگر یک بخش و صنعت کوچکی محسوب نمیشود و بر روی تمام صنایع موجود تاثیر بسزایی گذاشته است و دامنه نفوذ آن به اندازه کل اقتصاد است ولو به لحاظ حجمی اندازه کل اقتصاد نباشد.به گزارش ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک،رایانه و تجارت الکترونیک ،(الکامپ)مديرعامل شركت بريد سامانه نوين در گفت و با خبرنگار ستاد خبری الکامپ در خصوص جایگاه و کارکرد نمایشگاه الکامپ در اقتصاد دیجیتال افزود: فراگیری اقتصاد دیجیتال و دامنه وسیع آن فقط با یک رویداد هرچند بزرگ سالانه قابل پوشش نیست، هر چند در شرایط فعلی این رویداد به لحاظ ابعاد و وسعت قابل مقایسه با سایر رویدادها و نمایشگاههای دیگر هم نیست، به همین دلیل این رویداد تاثیر قابل توجهی بر روی این اکوسیستم دارد. حدادی اظهارداشت: البته باید بپذیریم که با توسعه روزافزون در فضای مجازی، رویدادهای نمایشگاهی دیگر نقش و جایگاه خود را مانند گذشته ندارند و حداقل در این شرایط باید در نقشها و کارکردهای قبلی آنها بازنگری شود، نمایشگاه به شکل سنتی خود محلی برای عرضه محصولات و خدمات شرکتها و معرفی آنها به مشتریان بوده است، این کارکرد به سرعت در حال از بین رفتن است و فضای مجازی جای آن را تا حد زیادی گرفته است،بنابراین برای نمایشگاه باید کارکردهای جدید تعریف کرد.وی با بیان اینکه در حال حاضر نمایشگاه #الکامپ تبدیل به یک گردهمایی بزرگ برای فعالان حوزه فضای دیجیتال شده است افزود:تاثیر این رویداد در اکوسیستم در بخشهای مختلف متفاوت است،برخی از این رویداد به عنوان برندینگ شرکت و یا محصول خود استفاده میکنند، برخی از این رویداد برای کسب مشتریان جدید و توسعه فروش خود استفاده میکنند، برخی این رویداد را به عنوان محلی برای مذاکره با مشتریان خود میبینند چرا که این نمایشگاه فرصتی فراهم میکند که شرکتها بتوانند در یک مدت محدود با مشتریان و یا حتی کاربران خود رو در رو تعامل کنند.وی ادامه داد: همچنین برخی حتی از این رویداد برای فروش بیشتر در مدت نمایشگاه استفاده میکنند و البته کارکردهای ثانویه دیگری هم برای شرکت کنندگان از قبیل شناسایی فرصتهای شغلی، همکاریهای مشترک، شناسایی رقبا فراهم است.وی ادامه داد: اما اگر قرار است یک رویداد فراتر از کارکردهای خود بهبودی در اکوسیستم ایجاد کند بایستی برای آن هدفگزاری کرده و راهبرد مشخص نمود، اگر نمایشگاه الکامپ بخواهد نقشی در بهبود فضای اقتصاد دیجیتال بازی کند باید یک تغییر نگرش اساسی در نحوه برگزاری آن داده شود، یعنی باید مشخص کرد نمایشگاه آیا به دنبال ایجاد فرصتهای جدید در فضای اقتصاد دیجیتال است، آیا میخواهد مانعی را از پیش روی فعالان صنعت بردارد و یا تسهیلاتی برای آنها فراهم کند.وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل نمایشگاه الکامپ با همین کارکرد سنتی خود، تنوع زیاد حوزه فعالیت کسب و کارها و نحوه جانمایی آنها در فضای نمایشگاهی است گفت: فضای نمایشگاهی متناسب مخطبین و مراجعین آنها به درستی تفکیک نمیشود و مشکلات زیادی را برای بازدید کنندگان و حتی غرفهداران فراهم میکند چه بسا بازدیدکنندگان باید وقت زیادی صرف غرفههای مورد علاقه خود بکنند و از آن طرف چه بسا غرفهدارانی که وقت زیادی را بازدید کنندگانی میگذارند که واقعا مشتری محصولات و خدمات آنها نیستند.حدادی افزود: پیشنهاد می کنم که ما حتی اگر به دلایلی اصرار داریم تا یک نمایشگاه کلی برای طیف وسیع حوزه اقتصاد دیجیتال داشته باشیم باید حداقل فضای نمایشگاهی را متناسب با بخشهای مختلف این حوزه مدیریت کنیم این موضوع نه تنها در مورد فضای فیزیکی است بلکه در مورد نحوه بازدید مراجعین آنها نیز خواهد بود.مدیر عامل شرکت برید سامانه نوین با اشاره به حضور در نمایشگاه الکامپ امسال گفت: شرکت ما امسال در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور خواهد داشت و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه اتوماسیون اداری، سیستمهای منابع انسانی و مالی و لجستیک در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.حدادی در پاسخ به سوال اینکه با توجه به جایگاه نهادهای دولتی، به عنوان مشتریان عمده برخی کسبوکارهای حوزه فاوا، به نظر شما چه مسایل وموضوعاتی در نمایشگاه الکامپ فرصت و مجال طرح و بررسی دارد افزود: مهمترین مسالهای که حداقل نهادهای دولتی به عنوان مشتری محصولات و خدمات شرکتها با آن مواجه هستند مساله امنیت است،که این موضوع میتواند از کانونهای توجه در نمایشگاه الکامپ سال جاری باشد .
محمدرضا حدادي مدیرعامل شرکت برید سامانه نوین با اشاره به سرعت فضای مجازی در همه زمینه ها گفت:#اقتصاد_دیجیتال امروزه دیگر یک بخش و صنعت کوچکی محسوب نمیشود و بر روی تمام صنایع موجود تاثیر بسزایی گذاشته است و دامنه نفوذ آن به اندازه کل اقتصاد است ولو به لحاظ حجمی اندازه کل اقتصاد نباشد.به گزارش ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک،رایانه و تجارت الکترونیک ،(الکامپ)مديرعامل شركت بريد سامانه نوين در گفت و با خبرنگار ستاد خبری الکامپ در خصوص جایگاه و کارکرد نمایشگاه الکامپ در اقتصاد دیجیتال افزود: فراگیری اقتصاد دیجیتال و دامنه وسیع آن فقط با یک رویداد هرچند بزرگ سالانه قابل پوشش نیست، هر چند در شرایط فعلی این رویداد به لحاظ ابعاد و وسعت قابل مقایسه با سایر رویدادها و نمایشگاههای دیگر هم نیست، به همین دلیل این رویداد تاثیر قابل توجهی بر روی این اکوسیستم دارد. حدادی اظهارداشت: البته باید بپذیریم که با توسعه روزافزون در فضای مجازی، رویدادهای نمایشگاهی دیگر نقش و جایگاه خود را مانند گذشته ندارند و حداقل در این شرایط باید در نقشها و کارکردهای قبلی آنها بازنگری شود، نمایشگاه به شکل سنتی خود محلی برای عرضه محصولات و خدمات شرکتها و معرفی آنها به مشتریان بوده است، این کارکرد به سرعت در حال از بین رفتن است و فضای مجازی جای آن را تا حد زیادی گرفته است،بنابراین برای نمایشگاه باید کارکردهای جدید تعریف کرد.وی با بیان اینکه در حال حاضر نمایشگاه #الکامپ تبدیل به یک گردهمایی بزرگ برای فعالان حوزه فضای دیجیتال شده است افزود:تاثیر این رویداد در اکوسیستم در بخشهای مختلف متفاوت است،برخی از این رویداد به عنوان برندینگ شرکت و یا محصول خود استفاده میکنند، برخی از این رویداد برای کسب مشتریان جدید و توسعه فروش خود استفاده میکنند، برخی این رویداد را به عنوان محلی برای مذاکره با مشتریان خود میبینند چرا که این نمایشگاه فرصتی فراهم میکند که شرکتها بتوانند در یک مدت محدود با مشتریان و یا حتی کاربران خود رو در رو تعامل کنند.وی ادامه داد: همچنین برخی حتی از این رویداد برای فروش بیشتر در مدت نمایشگاه استفاده میکنند و البته کارکردهای ثانویه دیگری هم برای شرکت کنندگان از قبیل شناسایی فرصتهای شغلی، همکاریهای مشترک، شناسایی رقبا فراهم است.وی ادامه داد: اما اگر قرار است یک رویداد فراتر از کارکردهای خود بهبودی در اکوسیستم ایجاد کند بایستی برای آن هدفگزاری کرده و راهبرد مشخص نمود، اگر نمایشگاه الکامپ بخواهد نقشی در بهبود فضای اقتصاد دیجیتال بازی کند باید یک تغییر نگرش اساسی در نحوه برگزاری آن داده شود، یعنی باید مشخص کرد نمایشگاه آیا به دنبال ایجاد فرصتهای جدید در فضای اقتصاد دیجیتال است، آیا میخواهد مانعی را از پیش روی فعالان صنعت بردارد و یا تسهیلاتی برای آنها فراهم کند.وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل نمایشگاه الکامپ با همین کارکرد سنتی خود، تنوع زیاد حوزه فعالیت کسب و کارها و نحوه جانمایی آنها در فضای نمایشگاهی است گفت: فضای نمایشگاهی متناسب مخطبین و مراجعین آنها به درستی تفکیک نمیشود و مشکلات زیادی را برای بازدید کنندگان و حتی غرفهداران فراهم میکند چه بسا بازدیدکنندگان باید وقت زیادی صرف غرفههای مورد علاقه خود بکنند و از آن طرف چه بسا غرفهدارانی که وقت زیادی را بازدید کنندگانی میگذارند که واقعا مشتری محصولات و خدمات آنها نیستند.حدادی افزود: پیشنهاد می کنم که ما حتی اگر به دلایلی اصرار داریم تا یک نمایشگاه کلی برای طیف وسیع حوزه اقتصاد دیجیتال داشته باشیم باید حداقل فضای نمایشگاهی را متناسب با بخشهای مختلف این حوزه مدیریت کنیم این موضوع نه تنها در مورد فضای فیزیکی است بلکه در مورد نحوه بازدید مراجعین آنها نیز خواهد بود.مدیر عامل شرکت برید سامانه نوین با اشاره به حضور در نمایشگاه الکامپ امسال گفت: شرکت ما امسال در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور خواهد داشت و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه اتوماسیون اداری، سیستمهای منابع انسانی و مالی و لجستیک در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.حدادی در پاسخ به سوال اینکه با توجه به جایگاه نهادهای دولتی، به عنوان مشتریان عمده برخی کسبوکارهای حوزه فاوا، به نظر شما چه مسایل وموضوعاتی در نمایشگاه الکامپ فرصت و مجال طرح و بررسی دارد افزود: مهمترین مسالهای که حداقل نهادهای دولتی به عنوان مشتری محصولات و خدمات شرکتها با آن مواجه هستند مساله امنیت است،که این موضوع میتواند از کانونهای توجه در نمایشگاه الکامپ سال جاری باشد .
۱۸:۰۸
۹ تیر
پایان روز اول نمایشگاه
🔹 گزارش تصویری غرفه برید سامانه نوین در اولین روز نمایشگاه بین المللی الکامپ
🔹منتظر دیدارتان در روز های آتی هستیم
۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳سالن خلیج فارس ساعت ۸ تا ۱۵
🔹 گزارش تصویری غرفه برید سامانه نوین در اولین روز نمایشگاه بین المللی الکامپ
🔹منتظر دیدارتان در روز های آتی هستیم
۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳سالن خلیج فارس ساعت ۸ تا ۱۵
۱۸:۲۸
۱۸:۲۸
۱۰ تیر
پایان روز دوم نمایشگاه
🔹هنوز دو روز فرصت به پایان الکامپ مانده
🔹باعث افتخار است که با گپ و گفتی صمیمانه آخرین دستاوردهای سیستم جامع نرم افزاری پرگار را خدمت شما بازدید کنندگان محترم معرفی نماییم
⏱ تا سهشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳، سالن خلیج فارس نمایشگاه بینالمللی تهران از ۸ تا ۱۵ منتظر شما هستیم.
🔹هنوز دو روز فرصت به پایان الکامپ مانده
🔹باعث افتخار است که با گپ و گفتی صمیمانه آخرین دستاوردهای سیستم جامع نرم افزاری پرگار را خدمت شما بازدید کنندگان محترم معرفی نماییم
⏱ تا سهشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳، سالن خلیج فارس نمایشگاه بینالمللی تهران از ۸ تا ۱۵ منتظر شما هستیم.
۱۸:۲۱
۱۸:۲۱
۱۱ تیر
پایان روز سوم نمایشگاه
🔹سومین روز از بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ در غرفه برید سامانه نوین با شور و اشتیاق خاصی دنبال شد و همچون روزهای قبل با استقبال گرم شما عزیزان همراه بود.
🔹 فقط یک روز دیگر تا پایان الکامپ ۱۴۰۳ فرصت باقیست. سه شنبه در سالن خلیج فارس مشتاقانه منتظر حضور شما هستیم.
🔹سومین روز از بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ در غرفه برید سامانه نوین با شور و اشتیاق خاصی دنبال شد و همچون روزهای قبل با استقبال گرم شما عزیزان همراه بود.
🔹 فقط یک روز دیگر تا پایان الکامپ ۱۴۰۳ فرصت باقیست. سه شنبه در سالن خلیج فارس مشتاقانه منتظر حضور شما هستیم.
۱۸:۲۹
۱۸:۲۹
۱۸:۲۹
۳۰ تیر
کارپوشه پرگار
🔹کارپوشه پرگار، کارتابل متمرکزی است که به شما کمک میکند تا در یک پنجرۀ واحد، تمامی کارهای خود را مدیریت کنید؛ در واقع، کارپوشه فضای اصلی کار شما در اتوماسیون اداری پرگار است و آن نقطۀ مرکزی است که دایرۀ نرمافزار پرگار، دور آن کشیده شده است. هر کاربر با توجه به نیازهای خاص جایگاهی که در سازمان دارد، به مجموعهای از قابلیتها و سامانهها دسترسی دارد.
🔺 برخی مزایای کارپوشه پرگار:
✅ انجام تمام کارها بهصورت یکپارچه و در محیطی یکپارچه✅ چیدمان قابل تغییر و امکان شخصیسازی میزکار و داشبوردها✅ نمایش یکجای تمام اقلام اطلاعاتی مورد نیاز در یک نگاه✅ بهرهمندی از تابلوی اعلانات برای اعلان جمعی مناسبتهای خاص سازمانی✅ جایگاهمحور بودن ساختار سازمانی
🔗 برای آشنایی بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:B2n.ir/g65397
@baridsoft
🔹کارپوشه پرگار، کارتابل متمرکزی است که به شما کمک میکند تا در یک پنجرۀ واحد، تمامی کارهای خود را مدیریت کنید؛ در واقع، کارپوشه فضای اصلی کار شما در اتوماسیون اداری پرگار است و آن نقطۀ مرکزی است که دایرۀ نرمافزار پرگار، دور آن کشیده شده است. هر کاربر با توجه به نیازهای خاص جایگاهی که در سازمان دارد، به مجموعهای از قابلیتها و سامانهها دسترسی دارد.
🔺 برخی مزایای کارپوشه پرگار:
✅ انجام تمام کارها بهصورت یکپارچه و در محیطی یکپارچه✅ چیدمان قابل تغییر و امکان شخصیسازی میزکار و داشبوردها✅ نمایش یکجای تمام اقلام اطلاعاتی مورد نیاز در یک نگاه✅ بهرهمندی از تابلوی اعلانات برای اعلان جمعی مناسبتهای خاص سازمانی✅ جایگاهمحور بودن ساختار سازمانی
🔗 برای آشنایی بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:B2n.ir/g65397
@baridsoft
۱۳:۳۸
۳ مرداد
قابلیت مدیریت مخاطبین
🔹با استفاده از این قابلیت در کارپوشه پرگار میتوانید مخاطبین پرکاربرد خود را در کارتابلتان مشخص و یا گروه بندی کنید و در هنگام ارسال پیام، از گروه کاربران خود استفاده کنید.
✅ امکان دستهبندی و گروهبندی مخاطبین✅ جستجوی سریع اطلاعات تماس مخاطبین✅ افزایش بهرهوری در فرآیندهای ارتباطی✅ تفکیک خودکار اطلاعات تماس شخصی و سازمانی
@baridsoft
🔹با استفاده از این قابلیت در کارپوشه پرگار میتوانید مخاطبین پرکاربرد خود را در کارتابلتان مشخص و یا گروه بندی کنید و در هنگام ارسال پیام، از گروه کاربران خود استفاده کنید.
✅ امکان دستهبندی و گروهبندی مخاطبین✅ جستجوی سریع اطلاعات تماس مخاطبین✅ افزایش بهرهوری در فرآیندهای ارتباطی✅ تفکیک خودکار اطلاعات تماس شخصی و سازمانی
@baridsoft
۱۱:۰۵