عکس پروفایل فهم قرآن دبستان و دبیرستانف

فهم قرآن دبستان و دبیرستان

۱,۳۳۳عضو
::undefined رویکرد ارزیابی در فهم قرآن دبیرستان چیست!؟::

۱۷:۲۱

::undefined کسی که منفعت قرآن را به خوبی بفهمد و آن را تجربه کند و شیرینی آن را بچشد، خود را به بالاترین گوهر هستی متصل ساخته است زیرا علم و معرفت به واسطه محبت در زندگی انسان جاری می‌شود و چنین فردی به واسطه چشیدن حقیقت ، انگیزه‌های درونی‌اش فعال می‌شود.::

۱۷:۲۳

::undefined منفعت داشتن قرآن را می‌توان به شیوه‌های زیر فهمید:undefined وقتی به وسیله تامل در آیات نورانی قرآن، می‌توان قدرت فکر کردن را فعال کرد.undefined وقتی با دانستن قانون‌های بر گرفته از آیات آن، می‌توان معیارهایی را برای انجام درست و شایسته کارها به دست آورد.undefined وقتی با عمل به قرآن به طور تکوینی قدرت هوشیاری افراد به صورت محسوس بالا می‌رود.undefined وقتی با انس با قرآن عواطف و مهربانی‌ها شکوفا می‌گردد.undefined وقتی با خواندن قرآن، شادابی و طراوت در افراد افزایش پیدا می‌کند.::

۱۷:۲۳

::undefined سال اول | ارزیابی با سنجش مدیریت سوال :- افزایش توان پرسش گری - بیشترشدن پرسش های مفید- کم شدن پرسش های غیر مفید - قدرت و استطاعت بارش فکری بوسیله پرسش- احترام به دیگران در پرسش گری - جهت دار بودن پرسش ها- افزایش قدرت دسته بندی سوال ها::

۱۷:۲۴

::undefined سال دوم | ارزیابی با سنجش احاطه به نیاز ها:- افزایش توان شناخت نیازها- قدرت تفکیک نیاز های حقیقی از غیر حقیقی - ارتباط دهی بین سوالات و نیاز ها - قدرت دسته بندی نیاز ها- توان اولویت دهی بین نیاز ها- توان مدیریت نیازها و رعایت تقوا و عفاف در هنگام مواجه با سختی ها::

۱۷:۲۴

::undefined سال سوم | ارزیابی با سنجش میزان توانایی مواجه با تعاریف:- قدرت شناخت تعاریف و خارج شدن از ابهام بواسطه شناخت تعاریف- افزایش قدرت تشخیص تعاریف درست و نادرست- قدرت افزودن تعاریف صحیح- قدرت ارتباط دهی تعاریف با باورها- قدرت ارتباط دهی تعاریف و رفتارها- قدرت ارتباط دهی تعاریف و عواطف - توان اصلاح تعاریف - توان انتقال تعاریف صحیح به دیگران - توان حذف تعاریف ناصحیح از دیگران::

۱۷:۲۴

::undefined سال چهارم | ارزیابی با سنجش قدرت دستیابی به علم تا عمل- ارتقا در شناخت منابع برای کشف حقایق- شناخت میزان اعتبار هریک از منابع به نسبت هم و اولویت دهی نسبت به اعتبار آن ها- افزایش توان رجوع به منابع- بالارفتن قدرت دریافت از منابع- کثرت مراجعه به منابع- ارتقا بهره مندی از علم منابع- ارتقا بهره مندی از علم خود به عنوان یکی از منابع::

۱۷:۲۵

::undefined سال پنجم | ارزیابی با سنجش ارتقا حسن گزینی- شناخت معنا و مصداق حسن در زندگی - قدرت پدید آوردن حسن- قدرت تفکیک حسن از سو - قدرت تفکیک احسان از اسائه- قدرت تفکیک حسنه از سیئه- شناخت راه های تبدیل خیر به حسن- افزایش توان ارتباط با دیگران و احسان به آنها::

۱۷:۲۵

::undefined سال ششم | ارزیابی با سنجش میزان دریافت های حقایق و مدیریت آنها:- قدرت احصا دریافت های قلبی اللهی - قدرت تشخیص دریافت های غیر اللهی و تفکیک آنها از دریافت های اللهی- قدرت دفع دریافت های غیر اللهی- قدرت تقویت دریافت های غیر اللهی- قدرت دسته مندی دریافت های غیر اللهی- قدرت ارتباط دهی دریافت های غیر اللهی با نیازها و سوالات- قدرت به دست اوردن دریافت های اللهی در رویارویی با اشیاء و رویداد ها::

۱۷:۲۵

:: undefined رویکرد سوره‌های قرآن به تفکیک هر سال دبیرستان چیست؟!::

۱۷:۴۲

thumnail
::undefined جدول سال اول دبیرستان :به عنوان یک انسان باید حرکت رو به رشد داشته باشیم.::

۱۷:۴۳

thumnail
::undefined جدول سال دوم دبیرستان:باید برای حرکت رو به رشد خیلی چیزها بدانم.::

۱۷:۴۴

thumnail
::undefined جدول سال سوم دبیرستان:برای حرکت رو به رشد، نیاز به تحول دارم.::

۱۷:۴۵

thumnail
::undefined جدول سال چهارم دبیرستان:برای حرکت رو به رشد، به شناختن راه و ساختن مسیر نیاز دارم.::

۱۷:۴۵

thumnail
::undefined جدول سال پنجم دبیرستان:برای حرکت رو به رشد، نیاز دارم که زندگی ام سیر ارتقایی داشته باشد.::

۱۷:۴۶

thumnail
::undefined جدول سال ششم دبیرستان:برای حرکت رو به رشد، نیاز دارم تا رسیدن به نتیجه، استمرار داشته باشم.::

۱۷:۴۶

بازارسال شده از مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم
thumnail
یا فاطر ...کارگروه فرهنگیان مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع) برگزار می‌کند:
«اثربخشی آموزش فهم قرآن بر کودکان»undefined با محوریت پژوهش انجام شده در حوزه فهم قرآن و روانشناسی
undefined زمان: شنبه، ۱ دی‌ماه، ساعت ۲۰:۰۰undefined مجازی _ اسکای رومundefinedارائه دهنده: خانم پورمسجدی
undefinedمحتوای جلسه و عنوان پژوهش انجام شده:اثربخشی آموزش دروس پایه اول ابتدایی با رویکرد فهم قرآن بر هوش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش آموزانundefined رویکرد فهم قرآن undefined ویژگی های دوره دوم رشدundefined هوش هیجانی undefined مهارتهای اجتماعی کودکان
undefinedجهت دسترسی به لینک ورود به جلسه در گروه ذیل عضو شوید:undefined ble.ir/join/GDSmckGexR
undefined شناسه پاسخگو:undefined@zka224
undefined کارگروه فرهنگیان مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع)بله | ایتا undefined
#فهم_قرآن_دبستان#مدرسه_دانشجویی_تزکیه_تعلیم

۱۵:۰۳


undefined کلاس های فهم قرآن ویژه آقا پسرها در شرق تهران:
مدرس ها جناب آقای حضوری و جناب آقای جمشیدی
undefined شنبه ها ساعت ۱۵ تا اذان مغرب:
فهم قرآن ابتدایی در دو کلاس مجزاشهرک شهید شجاعی ( قصر فیروزه ۱ ) و بعد از نماز عشاء تدبر در قرآن: سیری در سوره های مبارکه قرآن


undefined دوشنبه ها ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:مجیدیه حسینیه الزهرامقطع ابتدایی در دو کلاس مجزا

undefined دوشنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ :مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهرک مشیریهآموزش تدبر و فهم قرآن مخصوص بزرگسالان
undefined سه شنبه ها ساعت ۱۵:۳۰مسجد انصار الحسین شهرک شهید محلاتی شرق، فهم قرآن ابتدایی، دو کلاس مجزا
undefined چهارشنبه ها ساعت ۱۴:۳۰ فهم قرآن ابتدایی مجیدیه حسینیه الزهرا
undefinedچهارشنبه همزمان با هیئت خانوادگی قرآن و عترت مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام- میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بالاتر از کوچه فروزانفر، پلاک ۱۴۳۷

undefined پنجشنبه ها :میدان خراسان کانون نخبه دانش پژوهان (هفتمی ها)

undefined پنجشنبه ها تهران، چهارصد دستگاه،خ داوودآبادی،خ غنیان،خ صاحب الزمان،پ ۱۱
undefined برای ثبت نام و ارتباط با مربی و درخواست مربی برای پسران می‌توانید به شناسه زیر پیام بدهید.@fadaeivelayat313undefined نشانی گروه هیئت های نوجوانان :ble.ir/join/2kHY3ecLcz

۱۳:۲۴

thumnail
undefined یانور..
undefined ربات فهم قرآن دبستان و دبیرستانundefined به روزرسانی: ۰۳۱۰۰۱
undefined Ble.ir/FahmeQuranBot
#فهم_قرآن_دبستان#فهم_قرآن_دبیرستان #نوجوان#فهم_قرآن
undefined کانال فهم قرآن@Fahmequran

۱۸:۰۱

thumnail
undefined یانور..
undefined میدونستید با نسخه جدید ربات میتونید محتواها و طرح درس‌هاتون رو به کانال فهم قرآن ارسال کنید!؟
undefined Ble.ir/FahmeQuranBot
#فهم_قرآن_دبستان#فهم_قرآن_دبیرستان #نوجوان#فهم_قرآن
undefined کانال فهم قرآن@Fahmequran

۴:۳۳