عکس پروفایل امدادشعب شركت پارسا

امدادشعب شركت پارس

۳,۰۴۲عضو
thumnail
نحوه بازیابی شماره مشتری/شماره حساب مشترک براساس کدملی یا شماره مشتری شرکا
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۷:۵۹

thumnail
دریافت خطای کارت محدود شده است هنگام کارت به کارتاعمال محدودیت بر روی تراکنش های واریزی از نوع کارت به کارت
به دستور ستاد مبارزه با پولشویی بانک مرکزی :
1- افراد فاقد پرونده مالیاتی در الگوی ۱۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به ارزش حداقل ۳۵ میلیون تومان 2-ارائه خدمات کارت به کارت بیش از ۱۰ میلیارد ریال یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به اشخاص حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت های بانکی متصل به کد ملی اشخاص مذکور ممنوع می باشد.
نکته : ممکن است در اپلیکیشن ها یا درگاه های مختلف خطای مذکور متفاوت باشد :کارت محدود استکارت مسدود است انجام این تراکنش مقدور نیستو ....
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۷:۳۶

thumnail
قابل توجه همکاران محترم
طی پیگیری انجام شده از اداره عملیات بانکیاخذ کارمزد برای تراکنش برداشت از حساب به صورت نقدی یا چک درون بانکی توسط بانک مرکزی حذف گردید.و نیازی به کسر کارمزد به صورت دستی نمی باشد.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۵:۴۷

thumnail
بستن حساب توسط کاربران ارشد
به اطلاع می رساند دسترسی به گزینه 1141 - بستن حساب،سیبا تحت وب برای کاربران ارشد شامل : رئیس شعبه،معاون شعبه و رئیس صندوقایجاد گردید.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۷:۳۲

thumnail
به اطلاع می رساند
خطای مانده حساب باید صفر باشد هنگام بستن حساب باگزینه 1141 در حال پیگیری می باشد.

۵:۲۶

thumnail
به اطلاع می رساند
اختلال گزینه 1141-بستن حساب سیبا تحت وب برطرف گردید.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۸:۳۴

thumnail
قابل توجه همکاران گرامی
دریافت خطا با شرح خطای دسترسی یا سقف سارم 1100 هنگام واریز به حساب با گزینه 1112 سیبا یا پرداخت وجه نقد به مشتری با گزینه 821 سیبا به علت اعمال ممنوعیت قضایی بر روی کد ملی شخص می باشد.لازم به ذکر است مشتری می تواند از طریق دفاتر خدمات قضایی علت را جویا شود.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۶:۵۸

thumnail
قابل توجه همکاران گرامی
تغییر ساعت کاری سامانه چکاوک
چک های عادی : پایان واگذاری : 10:30 پایان تعیین وضعیت : 13:30
چکهای رمزدار :
پایان واگذاری : 11:30پایان تعیین وضعیت : 13:00

پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۵:۵۴

thumnail
قابل توجه همکاران گرامی
ایجاد امکان تغییر زیرنوع حساب جاری بدون دسته چک به جاری عادی و بالعکس
1-ورود به سامانه پیشخوان خدمت2- جستجوی عبارت «درخواست تغییر زیرنوع حساب جاری» و ایجاد تیکت جدید3-تکمیل اقلام اطلاعاتی شامل شماره حساب جاری و زیرنوع درخواستی و ثبت تیکت4-بررسی نهایی و تایید تیکت توسط کاربر ارشد
لازم به ذکر است تیکت های مذکور پس از تایید کاربر ارشد به صورت سیستمی انجام می شوددر صورتیکه تیکت مذکور تا قبل از ساعت 13 تایید گردد روز کاری بعد زیرنوع حساب تغییر میکندپیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۶:۴۹

thumnail
به اطلاع می رساند
خطای مانده حساب باید صفر باشد هنگام بستن حساب های کوتاه مدت باگزینه 1141 در حال پیگیری می باشد.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۴:۲۴

thumnail
مراحل حذف درخواست تسهیلات در سامانه سیتا2
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۸:۱۶

thumnail
به اطلاع می رساند
اختلال گزینه 1141-بستن حساب سیبا تحت وب برای حساب های کوتاه مدت برطرف گردید.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۹:۰۰

thumnail
به اطلاع می رساند
اختلال بر روی گزینه فعالسازی ساپتا-4191 سیبا تحت وب در حال پیگیری می باشد.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۷:۳۷

thumnail
به اطلاع می رساند
اختلال بر روی گزینه فعالسازی ساپتا-4191 سیبا تحت وب برطرف گردید.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۸:۴۷

thumnail
توجه توجه توجه *بسیار مهم
قابل توجه کلیه همکاران محترم
با اعلام اداره عملیات بانکی گزینه *4=>28=>1 مرکز : حذف حساب و همه صاحبان آن
از سیاح به مدت محدود از سوی بانک مرکزی فعال گردیده است.

لازم به ذکر است حذف و اخذ کد سیاح جدید برای حساب های مشکل دار در درخواست های پذیرندگی و عملیات های ساتنا و پایا به خصوص حساب های دولتی مدارس فقط در این بازه زمانی محدود امکان پذیر است.
لطفا با توجه به اهمیت موضوع به سایر همکاران محترم اطلاع رسانی لازم انجام شود.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۳:۴۲

thumnail
صدور کارت
دریافت خطا با توضیحات : ‌عبور‌از سقف‌ مالی‌ یا‌عدم‌ دسترسی‌ مشتری‌ هنگام صدور کارت پس از تایید کاربر ارشد در پورتال جامع کارت ؛ به علت ممنوعیت قضایی مشتری می باشد.
لازم به ذکرست مشتریان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی علت را جویا شوند.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۵:۰۱

thumnail
به اطلاع می رساند
دریافت خطای :در حال حاضر ارتباط با سرویس دهنده (مرکز یا سوییچ کارت) امکان پذیر نمی باشد. تراکنش لغو شد
در تراکنش های مربوط به کارت در سیبا و پین پد در حال پیگیری می باشد.
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۴:۱۶

thumnail
undefined قطعی سیستم تحویلداری تحت وب روز شنبه مورخ 1403/05/20 ساعت 16:00
با احترام ؛ به اطلاع می رساند :undefined به منظور عملیاتی نمودن نسخه تحویلداری تحت وب 1403.01.00 سامانه یادشده از ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 1403/05/20 قطع خواهد شد. لذا ضروریست کاربران شعب نسبت به اختتام کاربانکی خود قبل از ساعت اعلام شده اقدام نمایند.
خواهشمند است دستور فرمایند اطلاع رسانی لازم به واحدها انجام پذیرد.
ـundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedاداره کل مدیریت عملیات بانکی
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۸:۲۳

thumnail
در صورت دریافت خطای : REGISTER NUMBER IN NOT VALID با کد خطا 78 در زمان درخواست ثبت پوز برای مشتریان حقوقی مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید:
1- استعلام مشتری حقوقی از طریق سایت https://ilenc.ssaa.ir با کمک شناسه حقوقی2- در صورت داشتن تفاوت اطلاعات در بند 1 با اطلاعات CIF نیاز به گرفتن استعلام حقوقی در CIF بوده و در ادامه از گزینه ویرایش و بروزرسانی مشتری جهت بازنشانی اطلاعات صحیح در محیط مرکز می باشد.نکته: در مواردی که شماره ثبت مشتری حقوقی دارای ممیز می باشد به صورت چند رقم 9 در مرکز بازنشانی شده که این حالت اشکالی ایجاد نمی کند.3- استعلام آنلاین نهاب مشتری حقوقی4- تست مجدد درخواست پوز پس از چند دقیقه
#درخواست دستگاه پوز
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۶:۴۷