دریافت خطای کارت محدود شده است هنگام کارت به کارتاعمال محدودیت بر روی تراکنش های واریزی از نوع کارت به کارت به دستور ستاد مبارزه با پولشویی بانک مرکزی : 1- افراد فاقد پرونده مالیاتی در الگوی ۱۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به ارزش حداقل ۳۵ میلیون تومان 2-ارائه خدمات کارت به کارت بیش از ۱۰ میلیارد ریال یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به اشخاص حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت های بانکی متصل به کد ملی اشخاص مذکور ممنوع می باشد. نکته : ممکن است در اپلیکیشن ها یا درگاه های مختلف خطای مذکور متفاوت باشد :کارت محدود استکارت مسدود است انجام این تراکنش مقدور نیستو .... پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
قابل توجه همکاران محترم طی پیگیری انجام شده از اداره عملیات بانکیاخذ کارمزد برای تراکنش برداشت از حساب به صورت نقدی یا چک درون بانکی توسط بانک مرکزی حذف گردید.و نیازی به کسر کارمزد به صورت دستی نمی باشد. پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۵:۴۷
بستن حساب توسط کاربران ارشد به اطلاع می رساند دسترسی به گزینه 1141 - بستن حساب،سیبا تحت وب برای کاربران ارشد شامل : رئیس شعبه،معاون شعبه و رئیس صندوقایجاد گردید. پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۷:۳۲
به اطلاع می رساند خطای مانده حساب باید صفر باشد هنگام بستن حساب باگزینه 1141 در حال پیگیری می باشد.
قابل توجه همکاران گرامی دریافت خطا با شرح خطای دسترسی یا سقف سارم 1100 هنگام واریز به حساب با گزینه 1112 سیبا یا پرداخت وجه نقد به مشتری با گزینه 821 سیبا به علت اعمال ممنوعیت قضایی بر روی کد ملی شخص می باشد.لازم به ذکر است مشتری می تواند از طریق دفاتر خدمات قضایی علت را جویا شود. پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۶:۵۸
قابل توجه همکاران گرامی تغییر ساعت کاری سامانه چکاوک چک های عادی : پایان واگذاری : 10:30 پایان تعیین وضعیت : 13:30 چکهای رمزدار : پایان واگذاری : 11:30پایان تعیین وضعیت : 13:00
قابل توجه همکاران گرامی ایجاد امکان تغییر زیرنوع حساب جاری بدون دسته چک به جاری عادی و بالعکس 1-ورود به سامانه پیشخوان خدمت2- جستجوی عبارت «درخواست تغییر زیرنوع حساب جاری» و ایجاد تیکت جدید3-تکمیل اقلام اطلاعاتی شامل شماره حساب جاری و زیرنوع درخواستی و ثبت تیکت4-بررسی نهایی و تایید تیکت توسط کاربر ارشد لازم به ذکر است تیکت های مذکور پس از تایید کاربر ارشد به صورت سیستمی انجام می شوددر صورتیکه تیکت مذکور تا قبل از ساعت 13 تایید گردد روز کاری بعد زیرنوع حساب تغییر میکندپیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۶:۴۹
به اطلاع می رساند خطای مانده حساب باید صفر باشد هنگام بستن حساب های کوتاه مدت باگزینه 1141 در حال پیگیری می باشد. پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
توجه توجه توجه*بسیار مهم قابل توجه کلیه همکاران محترم با اعلام اداره عملیات بانکی گزینه *4=>28=>1 مرکز : حذف حساب و همه صاحبان آن از سیاح به مدت محدود از سوی بانک مرکزی فعال گردیده است. لازم به ذکر است حذف و اخذ کد سیاح جدید برای حساب های مشکل دار در درخواست های پذیرندگی و عملیات های ساتنا و پایا به خصوص حساب های دولتی مدارس فقط در این بازه زمانی محدود امکان پذیر است. لطفا با توجه به اهمیت موضوع به سایر همکاران محترم اطلاع رسانی لازم انجام شود. پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۳:۴۲
صدور کارت دریافت خطا با توضیحات : عبوراز سقف مالی یاعدم دسترسی مشتری هنگام صدور کارت پس از تایید کاربر ارشد در پورتال جامع کارت ؛ به علت ممنوعیت قضایی مشتری می باشد. لازم به ذکرست مشتریان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی علت را جویا شوند. پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۵:۰۱
به اطلاع می رساند دریافت خطای :در حال حاضر ارتباط با سرویس دهنده (مرکز یا سوییچ کارت) امکان پذیر نمی باشد. تراکنش لغو شد در تراکنش های مربوط به کارت در سیبا و پین پد در حال پیگیری می باشد. پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۴:۱۶
قطعی سیستم تحویلداری تحت وب روز شنبه مورخ 1403/05/20 ساعت 16:00 با احترام ؛ به اطلاع می رساند : به منظور عملیاتی نمودن نسخه تحویلداری تحت وب 1403.01.00 سامانه یادشده از ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 1403/05/20 قطع خواهد شد. لذا ضروریست کاربران شعب نسبت به اختتام کاربانکی خود قبل از ساعت اعلام شده اقدام نمایند. خواهشمند است دستور فرمایند اطلاع رسانی لازم به واحدها انجام پذیرد. ـاداره کل مدیریت عملیات بانکی پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۸:۲۳
در صورت دریافت خطای : REGISTER NUMBER IN NOT VALID با کد خطا 78 در زمان درخواست ثبت پوز برای مشتریان حقوقی مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید: 1- استعلام مشتری حقوقی از طریق سایت https://ilenc.ssaa.ir با کمک شناسه حقوقی2- در صورت داشتن تفاوت اطلاعات در بند 1 با اطلاعات CIF نیاز به گرفتن استعلام حقوقی در CIF بوده و در ادامه از گزینه ویرایش و بروزرسانی مشتری جهت بازنشانی اطلاعات صحیح در محیط مرکز می باشد.نکته: در مواردی که شماره ثبت مشتری حقوقی دارای ممیز می باشد به صورت چند رقم 9 در مرکز بازنشانی شده که این حالت اشکالی ایجاد نمی کند.3- استعلام آنلاین نهاب مشتری حقوقی4- تست مجدد درخواست پوز پس از چند دقیقه #درخواست دستگاه پوز پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس