️ کارنامه سبز کنکور سراسری منتشر شد
http://srv3.sanjesh.org/p_krn/index.php/Krn_nah_sar1400mhr/result1400/krn
http://srv3.sanjesh.org/p_krn/index.php/Krn_nah_sar1400mhr/result1400/krn
۲۰:۲۰
#صبح_بخیر ســـــلام یه صبح دیگه از فصل زیبـایپاییز آغاز گشتآرزو میکنم قلبتون پـر باشداز مـهر و محبت تنتون سـلامتروحتون سرشـار از آرامشو روزی و برکت تون روز افزونصبح آدینتون دل انگیز و شـاد
۵:۴۶
لازم نیست بپرسی از الان میشه؟ دیر نیست؟ میتونم؟تو هر وقت که تصمیم بگیری شروع کنی دیر نیست
پاشو منتظر چی؟! معجزه!! که وجود ندارهپاشو دستتو از زانوهای خودت بگیر
دوباره شروع کن . . . یادت رفته چه روزای سختی رو گذروندی و هنوزم هستییعنی تو با سختیا نمیمیری فقط بزرگ میشی پخته تر میشی، باتجربه تر میشی
این کتابا پله های موفقیت تو هستنپاشو همشونو یکی یکی تموم کن و از همه پله ها برو بالاااا️تو میتونی رفیق ؛ تو آدم روزای سختی
پاشو منتظر چی؟! معجزه!! که وجود ندارهپاشو دستتو از زانوهای خودت بگیر
دوباره شروع کن . . . یادت رفته چه روزای سختی رو گذروندی و هنوزم هستییعنی تو با سختیا نمیمیری فقط بزرگ میشی پخته تر میشی، باتجربه تر میشی
این کتابا پله های موفقیت تو هستنپاشو همشونو یکی یکی تموم کن و از همه پله ها برو بالاااا️تو میتونی رفیق ؛ تو آدم روزای سختی
۵:۴۷
هیچ چیز نشد نداره ...داشتن و نداشتن هرچیزی تو آینده بستگی به تلاش امروز ما داره بیاید همه تلاشمونو کنیم که روز کنکور یه آخیش از ته دل گفته باشیم و از نتیجه راضی باشیم ...روزی رو بسازیم که پر از خوشیه ..نه روزی که افسوس بخوری کاش این کارو کرده بودم ، کاش کمتر خوابیده بودم، کاش ..و ...
روزتون قشنگ
روزتون قشنگ
۵:۵۴
۱۴:۰۲
مطلب کاملا علمیه
بچه ها حتما بارها و بارها براتون پیش اومدهیه درسیو عالی خوندینکلی با تمرکز و فکربعدش خیالتون راحت بوده که یاد دارینولی دو سه روز بعد یا فرداش متوجه شدین خبری ازش نیست
حالا واقعا مشکل فراموشیه ؟! نه عزیزای منمشکل عدم دسترسی یا سخت شدن دسترسی به مطالبهکه حالا علل مختلفی داره :عدم تسلط کافی عدم مرور به موقع درسها استرس عدم تمرکز حین مطالعه خواب کم تغذیه نامناسب
مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی نوین @Moshavere_Tahsili_Novin
بچه ها حتما بارها و بارها براتون پیش اومدهیه درسیو عالی خوندینکلی با تمرکز و فکربعدش خیالتون راحت بوده که یاد دارینولی دو سه روز بعد یا فرداش متوجه شدین خبری ازش نیست
حالا واقعا مشکل فراموشیه ؟! نه عزیزای منمشکل عدم دسترسی یا سخت شدن دسترسی به مطالبهکه حالا علل مختلفی داره :عدم تسلط کافی عدم مرور به موقع درسها استرس عدم تمرکز حین مطالعه خواب کم تغذیه نامناسب
مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی نوین @Moshavere_Tahsili_Novin
۱۴:۱۱
۸:۱۶
۸:۳۱
۸:۳۶
چند نکته در مورد انجام #تکالیف بچه های #بیش_فعال یا دچار #اختلالات_یادگیری
انجام تکالیف #طولانی برای کودکان با اختلال یادگیری یا نقص توجه - بیش فعالی بسیار #خسته کننده و #آزار دهنده است، در این مواقع شما می توانید #تکالیف طولانی و زیاد را به مراحل #کوچکتر #تقسیم کنید، تا زودتر تکالیف انجام شود و در هر مرحله که تکالیف انجام شد ، به کودک پاداش دهید، #پاداش می تواند کلامی ( آفرین، احسنت، ... )باشد، این تشویق ها انگیزه ی کودک را برای ادامه دادن به انجام تکالیف بیشتر می کند یا می توانید برای #تشویق ، از مشوق های دیداری مانند #جایزه ها یا #امتیاز ها استفاده کنید.
در هنگام انجام #تکالیف به کودک #زنگ_تفریح بدهید: اگر از او بخواهید #دو تکلیف را پشت هم انجام دهد که هر دوی آن تکالیف نیاز به خود کنترلی زیادی دارد، عملکرد او در تکلیف دوم اغلب #بدتر است. پس بین دو تکلیف یه #زنگ تفریح داشته باشید
انجام تکالیف #طولانی برای کودکان با اختلال یادگیری یا نقص توجه - بیش فعالی بسیار #خسته کننده و #آزار دهنده است، در این مواقع شما می توانید #تکالیف طولانی و زیاد را به مراحل #کوچکتر #تقسیم کنید، تا زودتر تکالیف انجام شود و در هر مرحله که تکالیف انجام شد ، به کودک پاداش دهید، #پاداش می تواند کلامی ( آفرین، احسنت، ... )باشد، این تشویق ها انگیزه ی کودک را برای ادامه دادن به انجام تکالیف بیشتر می کند یا می توانید برای #تشویق ، از مشوق های دیداری مانند #جایزه ها یا #امتیاز ها استفاده کنید.
در هنگام انجام #تکالیف به کودک #زنگ_تفریح بدهید: اگر از او بخواهید #دو تکلیف را پشت هم انجام دهد که هر دوی آن تکالیف نیاز به خود کنترلی زیادی دارد، عملکرد او در تکلیف دوم اغلب #بدتر است. پس بین دو تکلیف یه #زنگ تفریح داشته باشید
۲۰:۰۷
چند راهبرد پیشنهادی با هدف بهبود #املا و #نوشتن
می توان قبل املا گفتن ، متن مورد نظر را روی #تخته یا وایت برد بنویسیم ، وقت بدهیم دانش آموزان متن را ببینند و آرام زمزمه کنند یا یا #انگشت روی میز بنویسند، سپس متن را پاک کرده و همان متن را برای کلاس دیکته بگوییم
در مواقعی که دانش آموزی در دیکته ضعیف است ، می توان هنگام دیکته، دانش آموز #ضعیف را در کنار دانش آموز #قوی نشاند تا بعضی کلمات را که مشکل دارد، با مشورت بنویسد، این کار باعث می شود لغات مشکل را به خوبی به ذهن بسپارد و مدام نمره پایین نگیرد. البته این روش نباید همیشگی باشد
از دانش آموزان بخواهیم به #والدین دیکته بگویند و دیکته را خودشان با توجه به متن درس ، تصحیح کنند
برای والدین بی سواد ، دانش آموز می تواند متن درس را بخواند و صدای خود را #ضبط کند ، سپس با گوش دادن به صدای خود ، به خودش #دیکته بگوید
متنی که می خواهیم املا بگوییم ، در زنگ تفریح توسط #بلندگوی مدرسه پخش شود و دانش اموزان وقتی وارد کلاس شدند، از همان متن #دیکته بگوییم.این کار حافظه ، دقت و تمیز شنیداری بچه ها را افزایش می دهد
کلاس گروهبندی شود، معلم می تواند متن املا را روی چندین #کارت یا #برگه های کوچک بنویسد ، این کارت ها بین گروهها پخش شود و دست به دست شود تا تمام گروه ها متن یا کلمات(همه کارت ها) را ببینند ، سپس کارت ها را جمع آوری کرده و از روی آنها دیکته بگوییم
جهت تنوع ، همکاران معلم می توانند در زنگ املا ، جای خود را با همکاران دیگر خود #عوض کنند و به بچه های کلاس های دیگر املا بگویند تا بچه ها با انواع صداها، لحن و گویش ها و... در دیکته آشنا شوند
کلاس را گروهبندی کنیم ، در ساعت املا ، هر #گروه به کمک اعضای خود یک املای گروهی بنویسد ، این روش به یادآوری بهتر دانش آموزان کمک می کند
قبل گفتن املا ، ابتدا معلم متن را یک نوبت شمرده برای بچه ها #بخواند و آنها فقط گوش دهند ، سپس از همان متن املا بگوید
می توان قبل املا گفتن ، متن مورد نظر را روی #تخته یا وایت برد بنویسیم ، وقت بدهیم دانش آموزان متن را ببینند و آرام زمزمه کنند یا یا #انگشت روی میز بنویسند، سپس متن را پاک کرده و همان متن را برای کلاس دیکته بگوییم
در مواقعی که دانش آموزی در دیکته ضعیف است ، می توان هنگام دیکته، دانش آموز #ضعیف را در کنار دانش آموز #قوی نشاند تا بعضی کلمات را که مشکل دارد، با مشورت بنویسد، این کار باعث می شود لغات مشکل را به خوبی به ذهن بسپارد و مدام نمره پایین نگیرد. البته این روش نباید همیشگی باشد
از دانش آموزان بخواهیم به #والدین دیکته بگویند و دیکته را خودشان با توجه به متن درس ، تصحیح کنند
برای والدین بی سواد ، دانش آموز می تواند متن درس را بخواند و صدای خود را #ضبط کند ، سپس با گوش دادن به صدای خود ، به خودش #دیکته بگوید
متنی که می خواهیم املا بگوییم ، در زنگ تفریح توسط #بلندگوی مدرسه پخش شود و دانش اموزان وقتی وارد کلاس شدند، از همان متن #دیکته بگوییم.این کار حافظه ، دقت و تمیز شنیداری بچه ها را افزایش می دهد
کلاس گروهبندی شود، معلم می تواند متن املا را روی چندین #کارت یا #برگه های کوچک بنویسد ، این کارت ها بین گروهها پخش شود و دست به دست شود تا تمام گروه ها متن یا کلمات(همه کارت ها) را ببینند ، سپس کارت ها را جمع آوری کرده و از روی آنها دیکته بگوییم
جهت تنوع ، همکاران معلم می توانند در زنگ املا ، جای خود را با همکاران دیگر خود #عوض کنند و به بچه های کلاس های دیگر املا بگویند تا بچه ها با انواع صداها، لحن و گویش ها و... در دیکته آشنا شوند
کلاس را گروهبندی کنیم ، در ساعت املا ، هر #گروه به کمک اعضای خود یک املای گروهی بنویسد ، این روش به یادآوری بهتر دانش آموزان کمک می کند
قبل گفتن املا ، ابتدا معلم متن را یک نوبت شمرده برای بچه ها #بخواند و آنها فقط گوش دهند ، سپس از همان متن املا بگوید
۲۰:۰۷
امتحانات دانشآموزان دوره دوم متوسطه از سال آینده نهایی برگزار میشود
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات دانش آموزان دوره دوم متوسطه در راستای اعمال سوابق تحصیلی در کنکور از سال تحصیلی آینده نهایی برگزار خواهد شد.در کنکور سال تحصیلی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دانشگاه ها سهم سابقه تحصیلی ۴۰ درصد و سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ دانشگاه ها این سهم به ۵۰ درصد که فقط پایه دوازدهم ملاک است و در سال تحصیلی دانشگاه ها در سال ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ پایه دوازدهم و یازدهم با سهم سوابق ۶۰ درصد و در سال ۱۴۰۵ و ۱۴۰۶ سهم سابقه تحصیلی ۶۰ درصد و هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم شامل اعمال سوابق تحصیلی خواهند شد.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات دانش آموزان دوره دوم متوسطه در راستای اعمال سوابق تحصیلی در کنکور از سال تحصیلی آینده نهایی برگزار خواهد شد.در کنکور سال تحصیلی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دانشگاه ها سهم سابقه تحصیلی ۴۰ درصد و سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ دانشگاه ها این سهم به ۵۰ درصد که فقط پایه دوازدهم ملاک است و در سال تحصیلی دانشگاه ها در سال ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ پایه دوازدهم و یازدهم با سهم سوابق ۶۰ درصد و در سال ۱۴۰۵ و ۱۴۰۶ سهم سابقه تحصیلی ۶۰ درصد و هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم شامل اعمال سوابق تحصیلی خواهند شد.
۲۰:۱۶
️ #مهم ادامه برگزاری امتحانات نهایی در پایههای دهم تا دوازدهم
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از ادامه برگزاری امتحانات نهایی در پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم خبر داد.
وی افزود: در سال تحصیلی جدید برای پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات نهایی داریم و دانشآموزان باید بر مبنای جداول هدف، محتوا و ارزشیابی برای امتحانات آماده شوند. همچنین سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور، 40 درصد مربوط به پایه دوازدهم و 20 درصد مربوط به پایه یازدهم است و نمرات پایه دهم برای کنکور 1405 لحاظ میشود.
تلاش ما این است که طراحی امتحانات نهایی به صورت استاندارد انجام شود. با همکاری سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، معاونت آموزش متوسطه و گروههای آموزشی، جدول هدف، محتوا و ارزشیابی برای 108 عنوان درس در پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم تدوین شده است. این جداول مبنای طراحی امتحانات نهایی قرار گرفت و در اختیار معلمان و دانشآموزان قرار داده شد تا با چارچوب طراحی سؤالات آشنا شوند. طراحان نیز بر اساس این چارچوب موظف به طراحی سؤالات بودند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از ادامه برگزاری امتحانات نهایی در پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم خبر داد.
وی افزود: در سال تحصیلی جدید برای پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات نهایی داریم و دانشآموزان باید بر مبنای جداول هدف، محتوا و ارزشیابی برای امتحانات آماده شوند. همچنین سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور، 40 درصد مربوط به پایه دوازدهم و 20 درصد مربوط به پایه یازدهم است و نمرات پایه دهم برای کنکور 1405 لحاظ میشود.
تلاش ما این است که طراحی امتحانات نهایی به صورت استاندارد انجام شود. با همکاری سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، معاونت آموزش متوسطه و گروههای آموزشی، جدول هدف، محتوا و ارزشیابی برای 108 عنوان درس در پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم تدوین شده است. این جداول مبنای طراحی امتحانات نهایی قرار گرفت و در اختیار معلمان و دانشآموزان قرار داده شد تا با چارچوب طراحی سؤالات آشنا شوند. طراحان نیز بر اساس این چارچوب موظف به طراحی سؤالات بودند.
۱۸:۲۶
چند راهبرد پیشنهادی با هدف بهبود #املا و #نوشتن
می توان قبل املا گفتن ، متن مورد نظر را روی #تخته یا وایت برد بنویسیم ، وقت بدهیم دانش آموزان متن را ببینند و آرام زمزمه کنند یا یا #انگشت روی میز بنویسند، سپس متن را پاک کرده و همان متن را برای کلاس دیکته بگوییم
در مواقعی که دانش آموزی در دیکته ضعیف است ، می توان هنگام دیکته، دانش آموز #ضعیف را در کنار دانش آموز #قوی نشاند تا بعضی کلمات را که مشکل دارد، با مشورت بنویسد، این کار باعث می شود لغات مشکل را به خوبی به ذهن بسپارد و مدام نمره پایین نگیرد. البته این روش نباید همیشگی باشد
از دانش آموزان بخواهیم به #والدین دیکته بگویند و دیکته را خودشان با توجه به متن درس ، تصحیح کنند
برای والدین بی سواد ، دانش آموز می تواند متن درس را بخواند و صدای خود را #ضبط کند ، سپس با گوش دادن به صدای خود ، به خودش #دیکته بگوید
متنی که می خواهیم املا بگوییم ، در زنگ تفریح توسط #بلندگوی مدرسه پخش شود و دانش اموزان وقتی وارد کلاس شدند، از همان متن #دیکته بگوییم.این کار حافظه ، دقت و تمیز شنیداری بچه ها را افزایش می دهد
کلاس گروهبندی شود، معلم می تواند متن املا را روی چندین #کارت یا #برگه های کوچک بنویسد ، این کارت ها بین گروهها پخش شود و دست به دست شود تا تمام گروه ها متن یا کلمات(همه کارت ها) را ببینند ، سپس کارت ها را جمع آوری کرده و از روی آنها دیکته بگوییم
جهت تنوع ، همکاران معلم می توانند در زنگ املا ، جای خود را با همکاران دیگر خود #عوض کنند و به بچه های کلاس های دیگر املا بگویند تا بچه ها با انواع صداها، لحن و گویش ها و... در دیکته آشنا شوند
کلاس را گروهبندی کنیم ، در ساعت املا ، هر #گروه به کمک اعضای خود یک املای گروهی بنویسد ، این روش به یادآوری بهتر دانش آموزان کمک می کند
قبل گفتن املا ، ابتدا معلم متن را یک نوبت شمرده برای بچه ها #بخواند و آنها فقط گوش دهند ، سپس از همان متن املا بگوید
می توان قبل املا گفتن ، متن مورد نظر را روی #تخته یا وایت برد بنویسیم ، وقت بدهیم دانش آموزان متن را ببینند و آرام زمزمه کنند یا یا #انگشت روی میز بنویسند، سپس متن را پاک کرده و همان متن را برای کلاس دیکته بگوییم
در مواقعی که دانش آموزی در دیکته ضعیف است ، می توان هنگام دیکته، دانش آموز #ضعیف را در کنار دانش آموز #قوی نشاند تا بعضی کلمات را که مشکل دارد، با مشورت بنویسد، این کار باعث می شود لغات مشکل را به خوبی به ذهن بسپارد و مدام نمره پایین نگیرد. البته این روش نباید همیشگی باشد
از دانش آموزان بخواهیم به #والدین دیکته بگویند و دیکته را خودشان با توجه به متن درس ، تصحیح کنند
برای والدین بی سواد ، دانش آموز می تواند متن درس را بخواند و صدای خود را #ضبط کند ، سپس با گوش دادن به صدای خود ، به خودش #دیکته بگوید
متنی که می خواهیم املا بگوییم ، در زنگ تفریح توسط #بلندگوی مدرسه پخش شود و دانش اموزان وقتی وارد کلاس شدند، از همان متن #دیکته بگوییم.این کار حافظه ، دقت و تمیز شنیداری بچه ها را افزایش می دهد
کلاس گروهبندی شود، معلم می تواند متن املا را روی چندین #کارت یا #برگه های کوچک بنویسد ، این کارت ها بین گروهها پخش شود و دست به دست شود تا تمام گروه ها متن یا کلمات(همه کارت ها) را ببینند ، سپس کارت ها را جمع آوری کرده و از روی آنها دیکته بگوییم
جهت تنوع ، همکاران معلم می توانند در زنگ املا ، جای خود را با همکاران دیگر خود #عوض کنند و به بچه های کلاس های دیگر املا بگویند تا بچه ها با انواع صداها، لحن و گویش ها و... در دیکته آشنا شوند
کلاس را گروهبندی کنیم ، در ساعت املا ، هر #گروه به کمک اعضای خود یک املای گروهی بنویسد ، این روش به یادآوری بهتر دانش آموزان کمک می کند
قبل گفتن املا ، ابتدا معلم متن را یک نوبت شمرده برای بچه ها #بخواند و آنها فقط گوش دهند ، سپس از همان متن املا بگوید
۱۸:۲۸
۱۸:۲۸
۱۸:۲۸
آلبرت انشتین از دانشگاه اخراج شد ولی فیزیک را با فرضیه هایش دگرگون کرد!
ونگوک در سراسر زندگی اش حتی یک تابلو هم نفروخت اما امروز آثارش میلیون ها دلار ارزش دارد!
گابریل گارسیا مارکز برای نوشتن رمان صد سال تنهایی سه سال در را بر روی خودش بست. در این سه سال همسرش برای آنکه از گرسنگی نمیرند حتی پلوپز خانه را هم فروخت اما در نهایت اثری بی مانند خلق شد و برای نویسنده اش جایزه ی نوبل ادبیات را به ارمغان آورد!
این آدمها هیچ نبوغ خاصی نداشته اند، نبوغ آنها در شناخت خود و فریاد کردن خویشتن خویش بوده است. نبوغ آنها در دنبال کردن راه منحصر به فرد خودشان بوده است.نبوغ آنها در تواناییشان در جور دیگری فکر کردن و نپذیرفتن "قوانین بعنوان یک اصل غیر قابل تغییر" بوده است.
نبوغ آنها در شهامت رو برو شدن با مشکلات است.
با مشكلات رو به رو شو #انگیزشی
ونگوک در سراسر زندگی اش حتی یک تابلو هم نفروخت اما امروز آثارش میلیون ها دلار ارزش دارد!
گابریل گارسیا مارکز برای نوشتن رمان صد سال تنهایی سه سال در را بر روی خودش بست. در این سه سال همسرش برای آنکه از گرسنگی نمیرند حتی پلوپز خانه را هم فروخت اما در نهایت اثری بی مانند خلق شد و برای نویسنده اش جایزه ی نوبل ادبیات را به ارمغان آورد!
این آدمها هیچ نبوغ خاصی نداشته اند، نبوغ آنها در شناخت خود و فریاد کردن خویشتن خویش بوده است. نبوغ آنها در دنبال کردن راه منحصر به فرد خودشان بوده است.نبوغ آنها در تواناییشان در جور دیگری فکر کردن و نپذیرفتن "قوانین بعنوان یک اصل غیر قابل تغییر" بوده است.
نبوغ آنها در شهامت رو برو شدن با مشکلات است.
با مشكلات رو به رو شو #انگیزشی
۱۸:۳۰
ضوابط و مقررات صدور معافیت تحصیلی دانشجویان ورودی 1403
رئیس سازمان وظیفه عمومی:
کلیه مشمولانی که موفق به پذیرش در دانشگاههای سراسر کشور شدهاند، میتوانند با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من و یا سامانه سخا به نشانی sakha.epolice.ir درخواست خود را ثبت کنند.
در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست نیز، میتوانند برای رفع آن به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس10+) و یا معاونتهای وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه حضوری داشته باشند.
همچنین قانون جریمه مشمولان غایب، از سال 97 به بعد اجرا نشده است و تنها کسانی که تا پایان سال گذشته درخواست خود را ثبت و حداقل یک قسط را پرداخت کردند، میتوانستند با پرداخت مابقی اقساط تا پایان سال گذشته از این قانون بهرهمند شوند و در سال جاری به هیچ عنوان این قانون قابل اجرا نیست.
رئیس سازمان وظیفه عمومی:
کلیه مشمولانی که موفق به پذیرش در دانشگاههای سراسر کشور شدهاند، میتوانند با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من و یا سامانه سخا به نشانی sakha.epolice.ir درخواست خود را ثبت کنند.
در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست نیز، میتوانند برای رفع آن به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس10+) و یا معاونتهای وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه حضوری داشته باشند.
همچنین قانون جریمه مشمولان غایب، از سال 97 به بعد اجرا نشده است و تنها کسانی که تا پایان سال گذشته درخواست خود را ثبت و حداقل یک قسط را پرداخت کردند، میتوانستند با پرداخت مابقی اقساط تا پایان سال گذشته از این قانون بهرهمند شوند و در سال جاری به هیچ عنوان این قانون قابل اجرا نیست.
۱۸:۳۰
🟢 انواع انتقالی ها در دانشگاه
شرایط انتقالی به ۲ درسته تقسیم میشه:۱_انتقالی۲_میهمانی
که خود میهمانی به ۳ دسته تقسیم میشه ۱_موقت۲_دائم۳_مبنا
مهمان مبنا؟به این معنی هست که باید دانشگاه که انتخاب میکنی نزدیک خودنت باشه و حداقل ۹۰ درصد نمره دریافت کرده باشی
مهمان موقت؟به این معنی که باید ۱ نیم سال از زمان دانشجویت بگذره و معدل ۱۳ کسب کرده باشی... میتونی تو سایت درخواستش ثبت کنی
مهمان دائم؟🟢۲ مدل داریم ۱_کارشناسی پیوسته۲_ کاردانی و کارشناسی ناپیوسته
کارشناسی پیوستهحداقل باید ۴ نیمسال گذشته باشه و معدلتم کمتر ۱۳ نباید باشه
کاردانی و کارشناسی ناپیوستهباید حداقل ۲ نیمسال بگذره از زمان دانشجوییت و معدلتم باید ۱۳ باشه
اینم بگم که انتقالی تو یک شهر، وجود نداره
شرایط انتقالی به ۲ درسته تقسیم میشه:۱_انتقالی۲_میهمانی
که خود میهمانی به ۳ دسته تقسیم میشه ۱_موقت۲_دائم۳_مبنا
مهمان مبنا؟به این معنی هست که باید دانشگاه که انتخاب میکنی نزدیک خودنت باشه و حداقل ۹۰ درصد نمره دریافت کرده باشی
مهمان موقت؟به این معنی که باید ۱ نیم سال از زمان دانشجویت بگذره و معدل ۱۳ کسب کرده باشی... میتونی تو سایت درخواستش ثبت کنی
مهمان دائم؟🟢۲ مدل داریم ۱_کارشناسی پیوسته۲_ کاردانی و کارشناسی ناپیوسته
کارشناسی پیوستهحداقل باید ۴ نیمسال گذشته باشه و معدلتم کمتر ۱۳ نباید باشه
کاردانی و کارشناسی ناپیوستهباید حداقل ۲ نیمسال بگذره از زمان دانشجوییت و معدلتم باید ۱۳ باشه
اینم بگم که انتقالی تو یک شهر، وجود نداره
۸:۲۸