مرجع رسمی انتشار دستورالعملها، راهنماها و قوانین سامانه وساطت «آدم و حوا» هدف ما ایجاد آگاهی،در فرآیندهای ثبتنام، عضویت، و استفاده ازخدمات سامانه میباشد.پاسخگوی شما: @adamvahava_adminکانال های ما:@forms_adamvahava@adamvahava_org
آیا استفاده از سامانه آدم و حوا رایگان است؟ثبتنام در سامانه کاملاً رایگان است.خدماتی مانند دانلود اپلیکیشن، بررسی و تأیید فرمها توسط کارشناس، همسانگزینی هوشمند و دریافت و همچنین قبول پیشنهادها نیز بدون پرداخت هزینه انجام میشود.تنها مواردی مانند ارسال «درخواست وساطت» و «پرسش» یا مشاهده آمار فرم نیازمند اشتراک ماهیانه (کاربری ویژه) است. مبلغ این اشتراک در پنل کاربری درج شده و بهصورت شفاف قابل مشاهده است. دلیل پرداخت هزینه اشتراک در سامانه آدم و حوا چیست؟از آنجا که مجموعهی آدم و حوا وابسته به هیچ ارگان یا نهاد دولتی نیست، تمام هزینههای مربوط به راهاندازی سامانه، تیم پشتیبانی و کارشناسان توسط خود مجموعه تأمین میشود.بنابراین، هزینهی اشتراک ماهیانه کاربری ویژه صرفاً برای تأمین و استمرار خدمات سامانه اختصاص دارد.ویدیو آموزشی آیا سامانه آدم و حوا رایگان است؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــراهنما و قوانین رسمی سامانه آدم و حواhttps://ble.ir/Adamvahava_FAQ