️ موافقت وزیر آموزش و پرورش با تاثیر ابلاغ تدریس دانشجومعلمان ورودی سالهای ۹۸ و ۹۹ در رتبهبندی
انجمن دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان با ارسال نامهای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تاثیر ابلاغ آن دسته از دانشجومعلمان ورودی سالهای ۹۸ و ۹۹ - که سال گذشته در مدارس حضور یافته و تدریس کردند- جهت بهرهمندی از امتیاز رتبهبندی شدند که «صحرائی» با این درخواست موافقت و دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه معلمان استان اردبیل و به نقل از ایسنا، در متن این نامه خطاب به صحرایی وزیر آموزش و پرورش آمده است: «سال گذشته، نظام آموزش و پرورش کشور با بازنشستگی تعداد زیادی از همکاران مواجه شد، از این رو این وزارتخانه با همکاری دانشگاه فرهنگیان، بهمنظور کیفیت بخشی به کلاسهای درس در مدارس سراسر کشور، تصمیم به استفاده از ظرفیتهای دانشجومعلمان ورودی سال ۱۳۹۸ دانشگاه فرهنگیان گرفت؛ دانشجومعلمانی که در شرایط سخت سال گذشته، ضمن آنکه خود دانشجو بودند در کمال همدلی و همکاری در کلاسهای درس حضور یافته تا دانشآموزان بتوانند در شرایطی برابر دروس خود را فراگیرند».
در ادامه این نامه نیز آمده است: «با توجه به اقدامات حمایتی شما از این دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، انجمن دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان به نمایندگی از دانشآموختگان دانشگاه و دانشجومعلمان ورودی ۹۸ و همچنین ۹۹ تقاضا دارد تا ابلاغ آن دسته از دانشجومعلمانی را که در کلاسهای درس تدریس کردهاند، در رتبهبندی تاثیر داده شود تا ضمن تقدیر از تلاشها و مجاهدتهای ایشان، امکان بهرهمندی از امتیاز این ابلاغ در طرح رتبه بندی معلمان برای آنان فراهم شد».
در پی این درخواست انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که وزیر آموزش و پرورش دستور اعمال امتیاز در رتبهبندی دانشجو معلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه فرهنگیان که پیش از فارغ التحصیلی به کلاس درس رفتهاند را صادر و از معاونت توسعه و پشتیبانی خواسته تا راهکارهای اجرایی شدن آن را احصاء کند.
با ما همراه باشید ...
کانال انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/afuardabil
کانال انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در پیام رسان بلهhttps://ble.ir/afuardabil
کانال شبکه معلمان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/shamaardabil
انجمن دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان با ارسال نامهای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تاثیر ابلاغ آن دسته از دانشجومعلمان ورودی سالهای ۹۸ و ۹۹ - که سال گذشته در مدارس حضور یافته و تدریس کردند- جهت بهرهمندی از امتیاز رتبهبندی شدند که «صحرائی» با این درخواست موافقت و دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه معلمان استان اردبیل و به نقل از ایسنا، در متن این نامه خطاب به صحرایی وزیر آموزش و پرورش آمده است: «سال گذشته، نظام آموزش و پرورش کشور با بازنشستگی تعداد زیادی از همکاران مواجه شد، از این رو این وزارتخانه با همکاری دانشگاه فرهنگیان، بهمنظور کیفیت بخشی به کلاسهای درس در مدارس سراسر کشور، تصمیم به استفاده از ظرفیتهای دانشجومعلمان ورودی سال ۱۳۹۸ دانشگاه فرهنگیان گرفت؛ دانشجومعلمانی که در شرایط سخت سال گذشته، ضمن آنکه خود دانشجو بودند در کمال همدلی و همکاری در کلاسهای درس حضور یافته تا دانشآموزان بتوانند در شرایطی برابر دروس خود را فراگیرند».
در ادامه این نامه نیز آمده است: «با توجه به اقدامات حمایتی شما از این دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، انجمن دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان به نمایندگی از دانشآموختگان دانشگاه و دانشجومعلمان ورودی ۹۸ و همچنین ۹۹ تقاضا دارد تا ابلاغ آن دسته از دانشجومعلمانی را که در کلاسهای درس تدریس کردهاند، در رتبهبندی تاثیر داده شود تا ضمن تقدیر از تلاشها و مجاهدتهای ایشان، امکان بهرهمندی از امتیاز این ابلاغ در طرح رتبه بندی معلمان برای آنان فراهم شد».
در پی این درخواست انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که وزیر آموزش و پرورش دستور اعمال امتیاز در رتبهبندی دانشجو معلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه فرهنگیان که پیش از فارغ التحصیلی به کلاس درس رفتهاند را صادر و از معاونت توسعه و پشتیبانی خواسته تا راهکارهای اجرایی شدن آن را احصاء کند.
با ما همراه باشید ...
کانال انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/afuardabil
کانال انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در پیام رسان بلهhttps://ble.ir/afuardabil
کانال شبکه معلمان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/shamaardabil
۱۶:۴۹
۱۹:۴۴
۱۹:۵۷
️ نیاز سنجی آموزشی
با سلام و احترام
دانشجومعلمان محترم ورودی ۹۹، همکاران ماده ۲۸ ورودی ۱۴۰۲ و کلیه معلمان گرامی،
پرسشنامه زير در راستای نیازسنجی اولویتهای آموزشی هر استان تدوین گردیده است.
از شما بزرگواران خواهشمندیم با تخصيص زمان ارزشمندتان، فرم زیر را متناسب با بوم استانی و منطقه ای خود تکميل نموده و موارد پیشنهادی خودتان را نیز در پایان فرم اضافه فرمایید.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDEhZjF9O7D0ZSBzqZD89tA8AvzP0zH6QktWrZDfhchhZrWQ/viewform?usp=sf_link
با ما همراه باشید ...
کانال شبکه معلمان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/shama_ardabil
با سلام و احترام
دانشجومعلمان محترم ورودی ۹۹، همکاران ماده ۲۸ ورودی ۱۴۰۲ و کلیه معلمان گرامی،
پرسشنامه زير در راستای نیازسنجی اولویتهای آموزشی هر استان تدوین گردیده است.
از شما بزرگواران خواهشمندیم با تخصيص زمان ارزشمندتان، فرم زیر را متناسب با بوم استانی و منطقه ای خود تکميل نموده و موارد پیشنهادی خودتان را نیز در پایان فرم اضافه فرمایید.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDEhZjF9O7D0ZSBzqZD89tA8AvzP0zH6QktWrZDfhchhZrWQ/viewform?usp=sf_link
با ما همراه باشید ...
کانال شبکه معلمان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/shama_ardabil
۴:۴۲
۴:۴۲
۱۹:۱۷
۱۳:۴۴
۱۲:۰۶
۶:۵۶
️ پویش آموخته ها و نیاموخته های من در دانشگاه فرهنگیان
بخش های اصلی پویش برای انتخاب موضوع مقاله:
۱. آموخته های من: آن دسته از موضوعاتی که در دانشگاه فرهنگیان یاد گرفته یا مشاهده نموده اید و احساس می کنید برای شما مفید بوده است.
۲. نیاموخته های من: آن دسته از موضوعاتی که در دانشگاه فرهنگیان یاد نگرفته یا مشاهده نکرده اید اما احساس می کنید باید در دانشگاه فرهنگیان باشد و جای آن خالی است.
محور های پویش:
۱. فعالیت های آموزشی: موضوعاتی که مربوط به اساتید، واحد های درسی و کلاس های درس دانشگاه فرهنگیان است.
۲. فعالیت های پژوهشی: فعالیت هایی که دانشگاه فرهنگیان در زمینه تقویت بنیه پژوهشی دانشجومعلمان خود انجام میدهد مانند برگزاری همایش های علمی و ... .
۳. فعالیت های فرهنگی: آن دسته از فعالیت هایی که در قسمت امور فرهنگی دانشگاه انجام می شود؛ کانون ها و برنامه های مربوط به آن ها.
۴. فعالیت های دانشجویی: شامل هر آنچه که مربوط به امور دانشجویی دانشگاه می شود؛ مسائل صنفی و رفاهی و ... .
۵. فعالیت های نوآورانه: شامل موارد جدیدی که ممکن است یاد گرفته باشید و مفید بوده باشد.
اهداف پویش:
● ایجاد تحول و نوآوری در نظام تربیت معلم
● تربیت نیروی انسانی طراز جمهوری اسلامی برای آموزش و پرورش
● ایجاد فرصت مناسب برای بحث و گفتگو درباره برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان
● شناسایی و ارائه یافته های پژوهشی مرتبط با تربیت معلم
شیوه نگارش مقاله:پویشگران محترم پس از انتخاب موضوع که می تواند آموخته یا نیاموخته باشد در قالب یک پژوهش علمی به موضوع پرداخته و بیان می کنند که چرا احساس می کنند آن نیاموخته باید در دانشگاه فرهنگیان باشد یا موضوعی که آموخته اند چرا مفید بوده است.
همراه با اختصاص جوایز ارزنده برای آثار برتر استانی و ارسال دو اثر برتر به مرحله کشوری
مخاطبان پویش:دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور
همچنین دانشجو معلمان ورودی ۱۳۹۹ میتوانند جهت شرکت در پویش آموخته ها و نیاموخته های من در دانشگاه فرهنگیان از محتوای درس "کارنمای معلمی" خود نیز استفاده نموده و آن را در سایت مربوط به پویش بارگذاری نمایند.
مهلت و نحوه ارسال مقالات:۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در پویش می توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:https://panf.cfu.ac.ir/
با ما همراه باشید ...
کانال شبکه معلمان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/shama_ardabil
بخش های اصلی پویش برای انتخاب موضوع مقاله:
۱. آموخته های من: آن دسته از موضوعاتی که در دانشگاه فرهنگیان یاد گرفته یا مشاهده نموده اید و احساس می کنید برای شما مفید بوده است.
۲. نیاموخته های من: آن دسته از موضوعاتی که در دانشگاه فرهنگیان یاد نگرفته یا مشاهده نکرده اید اما احساس می کنید باید در دانشگاه فرهنگیان باشد و جای آن خالی است.
محور های پویش:
۱. فعالیت های آموزشی: موضوعاتی که مربوط به اساتید، واحد های درسی و کلاس های درس دانشگاه فرهنگیان است.
۲. فعالیت های پژوهشی: فعالیت هایی که دانشگاه فرهنگیان در زمینه تقویت بنیه پژوهشی دانشجومعلمان خود انجام میدهد مانند برگزاری همایش های علمی و ... .
۳. فعالیت های فرهنگی: آن دسته از فعالیت هایی که در قسمت امور فرهنگی دانشگاه انجام می شود؛ کانون ها و برنامه های مربوط به آن ها.
۴. فعالیت های دانشجویی: شامل هر آنچه که مربوط به امور دانشجویی دانشگاه می شود؛ مسائل صنفی و رفاهی و ... .
۵. فعالیت های نوآورانه: شامل موارد جدیدی که ممکن است یاد گرفته باشید و مفید بوده باشد.
اهداف پویش:
● ایجاد تحول و نوآوری در نظام تربیت معلم
● تربیت نیروی انسانی طراز جمهوری اسلامی برای آموزش و پرورش
● ایجاد فرصت مناسب برای بحث و گفتگو درباره برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان
● شناسایی و ارائه یافته های پژوهشی مرتبط با تربیت معلم
شیوه نگارش مقاله:پویشگران محترم پس از انتخاب موضوع که می تواند آموخته یا نیاموخته باشد در قالب یک پژوهش علمی به موضوع پرداخته و بیان می کنند که چرا احساس می کنند آن نیاموخته باید در دانشگاه فرهنگیان باشد یا موضوعی که آموخته اند چرا مفید بوده است.
همراه با اختصاص جوایز ارزنده برای آثار برتر استانی و ارسال دو اثر برتر به مرحله کشوری
مخاطبان پویش:دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور
همچنین دانشجو معلمان ورودی ۱۳۹۹ میتوانند جهت شرکت در پویش آموخته ها و نیاموخته های من در دانشگاه فرهنگیان از محتوای درس "کارنمای معلمی" خود نیز استفاده نموده و آن را در سایت مربوط به پویش بارگذاری نمایند.
مهلت و نحوه ارسال مقالات:۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در پویش می توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:https://panf.cfu.ac.ir/
با ما همراه باشید ...
کانال شبکه معلمان استان اردبیل در پیام رسان ایتاeitaa.com/shama_ardabil
۸:۳۲
۵:۴۷
۶:۰۱
۱۱:۲۴
۵:۵۷
۵:۵۸
۶:۵۲
۷:۵۹
۱۱:۰۰
۱۱:۰۱
۲:۴۳