۱۷:۴۴
۱۷:۴۴
۱۷:۴۴
#کلیپ_تصویری | #رزمخوانی
مذهبیها، ملیگراترینها
#سید_جواد_حسینی | کارشناس اجتماعی
نوحه های محرم انسجام اجتماعی را تقویت کرد
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۳:۵۶
#کلیپ_تصویری | #رزمخوانی
ای ایران محمود کریمی
#مهدی_زنگنه | کارشناس هنری
نمونه موفق استفاده از سرمایههای اجتماعی
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۴:۰۰
#کلیپ_تصویری | #رزمخوانی
با زخمای صدام، میرم به جنگ شام
#مهدی_زنگنه | کارشناس هنری
نوحهای که «حرف» دارد، اما «صراحت» نه.
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۴:۵۹
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۱:۴۲
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#گزارش_تصویری
گزارش تصویری از جلسه «موسیقی در هیأت» آهات
باحضور کارشناسان:#محمود_کریمی | #سعید_حدادیان | #ساعد_آذری | #مصطفی_منتظری | #سیدحسن_بابامحمودی
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#کلیپ_تصویری | #روایت_تصویری
نگاه کوتاهی به جلسه *موسیقی در هیأت*؛ سی و دومین نشست #آهات
با موضوع: تحلیل هنری و اجتماعی موضوعات و مسائل امروز هیأت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۹:۳۸
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
ذرّه باش!
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
آداب و فنون مداحی در بیان حاج محمود کریمی
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۲:۵۰
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
کی ببینیم همو؟!
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
اهمیت ارتباط و مشورت مداح با کارشناس
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۹:۴۴