بله | کانال آهات
عکس پروفایل آهاتآ

آهات

۱,۴۳۴عضو
آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail

۱۸:۵۷

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail
#کلیپ_تصویری | #روایت_تصویری
undefined نگاه کوتاهی به جلسه *موسیقی در هیأت*؛ سی و دومین نشست‌ #آهاتundefined با موضوع: تحلیل هنری و اجتماعی موضوعات و مسائل امروز هیأت
undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۹:۳۸

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined ذرّه باش!
undefined #محمود_کریمی | مداح اهل‌بیت
undefined آداب و فنون مداحی در بیان حاج محمود کریمی
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۱۲:۵۰

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined کی ببینیم همو؟!
undefined #محمود_کریمی | مداح اهل‌بیت
undefined اهمیت ارتباط و مشورت مداح با کارشناس
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۹:۴۴

آهات
undefined سی‌ و دومین جلسه از سلسله نشست‌های آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود. undefined در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشست‌های آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت به‌عنوان یکی از جنبه‌های هنری برجسته تأکید کرد. undefined سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوری‌های موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمه‌سرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.» undefined ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگی‌های فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نت‌ها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگی‌ها در آثار محمود کریمی پرداخت. undefined محمود کریمی، با ارائه نمونه‌هایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوری‌های موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحه‌سرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.» undefined سیدحسن بابامحمودی، از تنظیم‌کنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربه‌های خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت. undefined مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالش‌ها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه به‌صورت مصداقی تشریح کرد. undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined نوآوری حاج محمودundefined #سعید_حدادیان | مداح اهل‌بیت
undefined ریسک پذیری و نوآوری با حفظ اصالت و سنت‌ها!
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۷:۵۳

thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined شیطنت در مداحی؟!undefined #محمود_کریمی | مداح اهل‌بیت
undefined استفاده از مضامین و نغمات مقتضی در هر بوم و منطقه
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۹:۴۷

thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined چهار ثانیه جلوتر!undefined #محمود_کریمی | مداح اهل‌بیت
undefined تسلط بر اجرا، نتیجه تمرین و پشتکار
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۱۶:۲۶

thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined کاری که دلت می‌خوادundefined #محمود_کریمی | مداح اهل‌بیت
undefined فقط رضایت امام حسین(ع) شرط است
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۹:۴۸

thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined اصل مهم زندگی حاج محمود!undefined #سعید_حدادیان | مداح اهل‌بیت
undefined حفظ و احیای میراث گران‌بهای شیعه در شعر
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۱۳:۰۷

مداحی رسانه‌ی تشیع.pdf

۱.۵۷ مگابایت

#یادداشت
undefined مداحی، رسانه‌ی تشیعundefined #فرید_بذرافشان | پژوهشگر مرکز تخصصی احیاء امر
undefined ضرورت پژوهش درباره مداحی با تاکید بر توصیه‌های رهبری
undefined مدّاحی در جامعه‌ی معاصر ایران، دیگر یک کنش آیینی-مذهبی نیست
undefined مدّاحی از یک عمل فردی یا ذوقی، به یک عنصر اثرگذار بر افکار عمومی و ذائقه‌ی فرهنگی جامعه تبدیل شده است.
undefined مشاهده خبر
undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۵:۴۷

thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined «یا برگرد، یا آن دل را برگردان»undefined #محمود_کریمی | مداح اهل‌بیت
undefined گستردگی دایره واژگان شاعر،حاصل استمرار
undefined مشاهده نسخه با کیفیت
undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۵:۴۸

thumbnail
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
undefined مطیعی! رسولی! نریمانی! طاهری!undefined #محمود_کریمی | مداح اهل‌بیت
undefined وظیفه‌شناسی هر مداح در سنگر مخصوص خود
undefined مشاهده نسخه با کیفیت

undefined ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات

۱۳:۵۶