آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۸:۵۷
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#کلیپ_تصویری | #روایت_تصویری
نگاه کوتاهی به جلسه *موسیقی در هیأت*؛ سی و دومین نشست #آهات
با موضوع: تحلیل هنری و اجتماعی موضوعات و مسائل امروز هیأت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۹:۳۸
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
ذرّه باش!
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
آداب و فنون مداحی در بیان حاج محمود کریمی
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۲:۵۰
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
کی ببینیم همو؟!
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
اهمیت ارتباط و مشورت مداح با کارشناس
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۹:۴۴
آهات
سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای آهات با موضوع موسیقی هیأت در دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) برگزار شد. این نشست که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه هیأت همراه بود، میزبان #محمود_کریمی، #سعید_حدادیان، #ساعد_آذری، #مصطفی_منتظری و #سیدحسن_بابامحمودی بود.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی سیار، دبیر علمی نشستهای آهات، بر اهمیت بررسی موسیقی در هیأت بهعنوان یکی از جنبههای هنری برجسته تأکید کرد.
سعید حدادیان، با تمجید از عقل و هوش محمود کریمی در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع)، به توانایی وی در تلاوت قرآن و تقلید از سبک قاریان برجسته اشاره کرد. وی همچنین به نوآوریهای موسیقایی کریمی پرداخت و افزود: «محمود کریمی در حوزه ملودی و نغمهسرایی برای ستایشگری اهل بیت (ع) تلاش بسیاری کرده و در عین نوآوری، همواره به سنت احترام گذاشته است.»
ساعد آذری، از متخصصان موسیقی هیأت، ویژگیهای فنی موسیقی، از جمله زیرایی صدا، کشش صدا، شدت نتها و رنگ صدا را تبیین کرد و به تحلیل این ویژگیها در آثار محمود کریمی پرداخت.
محمود کریمی، با ارائه نمونههایی از آثار خود، بر اهمیت تجربه در خلق نوآوریهای موسیقایی تأکید کرد و گفت: «نوحهسرایی نیازمند خلاقیت و تلاش مداوم است که تنها با تجربه قابل دستیابی است.»
سیدحسن بابامحمودی، از تنظیمکنندگان آثار موسیقی، به تحلیل تنظیم استودیویی آثار محمود کریمی پرداخت و تجربههای خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت.
مصطفی منتظری، عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان، با ارائه بحثی جامع درباره «نقشه کلی اسلام برای موسیقی هیأت»، به بررسی ابعاد هنری، چالشها و راهبردهای تولید و ارزیابی آثار موسیقی در هیأت پرداخت. وی نقش مهم محمود کریمی را در این زمینه بهصورت مصداقی تشریح کرد.
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
نوآوری حاج محمود
#سعید_حدادیان | مداح اهلبیت
ریسک پذیری و نوآوری با حفظ اصالت و سنتها!
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۷:۵۳
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
شیطنت در مداحی؟!
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
استفاده از مضامین و نغمات مقتضی در هر بوم و منطقه
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۹:۴۷
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
چهار ثانیه جلوتر!
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
تسلط بر اجرا، نتیجه تمرین و پشتکار
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۶:۲۶
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
کاری که دلت میخواد
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
فقط رضایت امام حسین(ع) شرط است
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۹:۴۸
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
اصل مهم زندگی حاج محمود!
#سعید_حدادیان | مداح اهلبیت
حفظ و احیای میراث گرانبهای شیعه در شعر
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۳:۰۷
مداحی رسانهی تشیع.pdf
۱.۵۷ مگابایت
#یادداشت
مداحی، رسانهی تشیع
#فرید_بذرافشان | پژوهشگر مرکز تخصصی احیاء امر
ضرورت پژوهش درباره مداحی با تاکید بر توصیههای رهبری
مدّاحی در جامعهی معاصر ایران، دیگر یک کنش آیینی-مذهبی نیست
مدّاحی از یک عمل فردی یا ذوقی، به یک عنصر اثرگذار بر افکار عمومی و ذائقهی فرهنگی جامعه تبدیل شده است.
مشاهده خبر
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۵:۴۷
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
«یا برگرد، یا آن دل را برگردان»
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
گستردگی دایره واژگان شاعر،حاصل استمرار
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۵:۴۸
#کلیپ_تصویری | #موسیقی_در_هیأت
مطیعی! رسولی! نریمانی! طاهری!
#محمود_کریمی | مداح اهلبیت
وظیفهشناسی هر مداح در سنگر مخصوص خود
مشاهده نسخه با کیفیت
ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | آپارات
۱۳:۵۶