🪴 استعدادیابی یعنی تلاش برای پیش بینی ظرفیت آینده عملکرد یک فرد و کشف استعدادهای ناشناخته در زمینههای مختلف زندگی، باید با کمک و همکاری معلمان و خانواده به انجام برسد.
این موضوع با هدایت تحصیلی قابل انجام است که آنها را با شاخهها، رشتهها و شغلهای مورد نیاز جامعه آشنا کنند تا آنها توانایی و علایق خود را بشناسند.
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
@alefta
alefta.ir
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
۱۴:۰۰
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
۱۲:۴۲
#الفتا#تحول#نشست_تخصصی#بین_الملل#برای_تحول__
۱۵:۰۶
#الفتا#تحول#موضوعات#رفع_فقر_و_مدرسه #از_الفتا#برای_تحول
__
۹:۱۲
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
۱۷:۲۲
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
۸:۲۴
#الفتا#تحول#از_الفتا#برای_تحول
__
۱۲:۴۹
#الفتا#تحول#از_الفتا#برای_تحول
__
۱۸:۵۸
بهبود موقعیت خود و دیگران چگونه رخ میدهد؟
این اصطلاح رایج در سند آمده است. در زیر نظام پژوهش و ارزشیابی، در قالب چرخه تولید دانش كاربردی، اشاعه، کاربست و ارزشیابی از یافتهها میتوان باعث بهبود موقعیت خود و دیگران شد.
در صورتی که بتوانیم نقش فعال، داوطلبانه و آگاهانه دانشآموز در فرآیند یاددهی-یادگیری را حفظ کنیم میتوانیم انتظار تقویت و توسعهی روحیه پرسشگری، پژوهشگری، خالقیت و کارآفرینی را داشته باشیم.
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
@alefta
alefta.ir
این اصطلاح رایج در سند آمده است. در زیر نظام پژوهش و ارزشیابی، در قالب چرخه تولید دانش كاربردی، اشاعه، کاربست و ارزشیابی از یافتهها میتوان باعث بهبود موقعیت خود و دیگران شد.
در صورتی که بتوانیم نقش فعال، داوطلبانه و آگاهانه دانشآموز در فرآیند یاددهی-یادگیری را حفظ کنیم میتوانیم انتظار تقویت و توسعهی روحیه پرسشگری، پژوهشگری، خالقیت و کارآفرینی را داشته باشیم.
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
۱۰:۳۸
پرورش استعدادهای برتر در ساحت های شش گانه
https://shad.ir/alefta
#الفتا#تحول#نشست_تخصصی#برای_تحول__
۱۱:۲۹
#الفتا#تحول#سند_تحول#برای_تحول#از_الفتا
__
۱۵:۱۶
#الفتا#تحول#تجربه_نگاری#از_الفتا#برای_تحول
__
۱۶:۵۷
رویداد ساختایران ؛《بخش ویژه هنرستان ها》
#الفتا#تحول#رویداد#هنرستان#برای_تحول__
۸:۵۴
#الفتا#تحول#از_الفتا#برای_تحول
__
۱۳:۲۲