بسم الله الرحمن الرحیم قرارگاه جهاد تبیین؛ تنها علاج پروپاگاندای رسانه ای و تبلیغاتی دشمن! مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در دیدار علما و مردم شریف قم در ۱۹ دیماه سال ۱۴۰۱، نکات بسیار مهمی را ایراد فرمودند که محوریترین آن این بود: به گفته خود غربی ها پروپاگاندای تبلیغاتی علیه ملت ایران در دستور کار قرار گرفته و لذا تنها راه علاج آن جهاد تبیین می باشد. در اینخصوص توضیحاتی لازم است که نظر همگان را به آن جلب می نمایم : واژه نو لاتین " پروپاگاندا " به معنای منتشر ساختن جزئی از ارتباطات عمومی برای دستیابی به مقاصد از پیش تعیین شده از طریق القاء و نشر اطلاعات هماهنگ و جهت دار و تبلیغات سیاسی و با انگیزه اثرگذاری و بسیج افکار عمومی و توده ای در یک جامعه محدود و یا گسترده و منطقه ای و جهانی می باشد. انواع آن:۱- فرهنگی و اجتماعی۲- ایدئولوژیکی و زیرساختی و مبنایی۳- جنگ روانی ۴- رسانه ای و تبلیغاتی ابزارها:۱- مدرن ترین ابزار تبلیغاتی و ارتباطی ۲- رسانه های گوناگون نوشتاری، دیداری و شنیداری ۳- فضای مجازی و شبکه ها و کانال های ارتباطی۴- جریانهای گفتمانی مانند خطبا و وعاظ ، امامت جمعه و جماعت ، مدیران و مسئولان ، علما و اندیشمندان ، اساتید و معلمان و...۵- نظر سنجی های جهت دار۶- سلبریتی های منفعل و مرتجع ۷- کمپین ها و پویش ها۸- پناهنده شدن یا مهاجرت شخصیت های معروف به کشور های دیگرتاکتیک ها ( شیوه ها و روش ها ) :۱- بزرگنمایی موضوعات دون و پست و کوچک نمایی پدیده های بزرگ۲- فضا سازی رسانهای و تبلیغاتی ۳- جو سازی و موج آفرینی۴- جنگ شناختی و ادراکی ۵- تولید و القاء دروغ و شایعه۶- جابجایی معروف و منکر و مظلوم و ظالم ۷- تضعیف ارزشها و آرمانهای ملی و مکتبی و انقلابی مانند عفاف و حجاب ۸- تضعیف مبانی فکری مانند حکومت دینی و ولایت فقیه ۹- ایجاد اختلاف و تفرقه۱۰- ایجاد تردید و شبهه۱۱- ایجاد شکاف بین توده مردم و حاکمیت۱۲- نفوذ در ارکان نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر ساختارها:۱- کانون های فرهنگی و هنری و تبلیغاتی ۲- سازمان های مستقیم مانند سازمان تبلیغات اسلامی ، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، مرکز امور مساجد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ها و...۳- سازمان های غیر مستقیم مانند وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج مستضعفان و دانشگاهها و وزارت علوم۴- شاکله اداری و تحریریه رسانههای گوناگون۵- روابط عمومی در سازمانها و مراکز فرهنگیو مجموعه های مردمی و کشوری و لشکری۷- تشکلهای مردم پایه مانند مساجد ، هیئتها و سمن ها و انجمن های مردمی. فرمایشات ۱۹ دیماه ۱۴۰۱ امام خامنهای (مد ظله) بسان همه ی صحبتهای معظم له توصیه های راهبردی و به روزی بود که حکیمانه و البته قاطعانه ترین تحلیل از شرایط روز کشور و جهان اسلام و دنیا را در حدود ۱۷ نکته محوری ایراد فرمودند. از این میان تاکید بر پروپاگاندای رسانه ای و تبلیغاتی و سیاسی و سپس بیان جهاد تبیین بعنوان تنها راه علاج و برونرفت از تهاجم کور و البته گسترده رسانه ای و تبلیغاتی علیه انقلاب و ملت ایران، از برجستگی ویژهای برخوردار بود. اگرچه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تهاجم تبلیغاتی دشمن علیه ملت شریف ایران همواره بوده است اما در جنگ ترکیبی و مرموز اخیر برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی از طریق سوء استفاده از خلاء های رسانهای و تبلیغاتی و سیاسی بویژه در حوزههای فرهنگی و نیز اقتصادی و معیشتی ، به وضوح بیشتری خود را نشان داد. @alizadeh_4343
۱۷:۰۶
۱۶:۳۸
بسمه تعالیبه هوش باشید ، آنتی تز انقلاب از قم ...!جریان موازی اصلی ترین جریان مرموز جبهه کفر و الحاد و نفاق است که در گذر تاریخ تا هم اکنون بیشترین انحراف و ارتجاع و انفعال را در مسیر حرکتهای توحیدی و انقلابی دامن زده است. بواقع جریانات موازی بُرنده ترین و کارآمدترین جریان پیچیده ای است که بیشتر با حربه شعارهای عوام فریبانه و ظاهری دین مدارانه و انقلابی و بلکه پر رنگتر و پر مدعی تر از جبهه خودی جلوه گری می نمایند. گرفتار نوعی غرور و کبر و خود ستایی و لذا در دام ابلیس لعین که سر همه فتنه ها و پلشتی های عالم است گرفتار آمده و با ژستی حق به جانب و نیز با هدف تسخیر افکار عمومی و توده ای اغواگری کرده و اجتهاد در مقابل نص را شیوه کار خویش قرار می دهند تا به راحتی تئوری غلط هدف وسیله را توجیه می کند برایشان ریل حرکت و در نهایت دستیازی به نام و نشان و قدرت باشد. بعبارتی هنر پیشه ها و عوامل چیره دست و کار بلدی هستند که تنها نقش آدم مثبت ها و آئین های حق را بازی می کنند و الا خود کمترین اعتقاد و باور و یا دغدغه ائتلای دین حق و جبهه حق را نداشته و ندارند. تاریخ بویژه از صدر اسلام تا کنون، از این دست پدیده های شوم و خطرناک کم بخود ندیده است. از فتنه ی مرموز سقیفه که نه صد سال که قرن ها جریان حق را عقب زد و صَبّ و دشنام به بهترین و پاکترین چهره هستی امیر المومنین علی ( علیه السلام) را روش جاری مسلمانان و خطیبان جمعه قرار داد، تا قاسطین و مارقین و ناکثین و تا قیام توابین و مختار و حَرّه در مدینه که چه دیر و بموقع از خواب آنهم با لگد دشمن بیدار شدند که دیگر چه سود وقتی امام مسلمین را تشنگان مَست قدرت و ثروت به مسلخ برده بودند و تا زماننا هذا.... فتنه خلق مسلمان و شریعتمداری و چالش ها و التهاب های قومی بویژه در کردستان ایران در دهه پنجاه و سپس فتنه ملی گراهای سکولار و بیمار به رهبری بازرگان و بنی صدر و در همان دهه شصت فتنه قائم مقام رهبری (منتظری) و تا فتنه ارتجاع و انفعال و سکولاریزه کردن حاکمیت و نظام اسلامی با هدف القاء ناکارآمدی دولت مبتنی بر دین و مکتب در دهه هفتاد و تا فتنه ۸۸ که خود قصه پر غصه ای از نه تنها سکوت بلکه خیانت خواص قدرت طلب و دلداده به بیگانه و اجنبی را بدنبال داشت و تا فتنه فشار و تحریم های شکننده و فتنه بنزین در دهه نود و در نهایت جنگ ترکیبی و فتنه چند لایه ی بین المللی سال جاری (۱۴۰۱) که جنگ احزاب دیگری علیه جبهه حق به راه انداخت، با این تفاوت که جبهه استکبار اینبار با تمام ظرفیت های داخلی و خارجی و نیز سخت و نرمش در پوشش به قول خودشان پروپاگاندای تبلیغاتی و رسانه ای و سیاسی و با تهاجمی بی سابقه به جنگ یک ملت ایستاده و مقاوم و بصیر و باایمان راسخ آمدند و البته نقطه اصلی شکست و رسوایی آنان نیز همین اشتباهات محاسباتی در شناخت درست از جوهره ایمان و یک ملت آگاه و رهبری حکیم و فرزانه و الهی بود. و تا فتنه های رنگا رنگ و مرموز تر پیش روی که قطعا سنگین تر و پیچیده تر از اینهاست و باید هوشمندانه لحظه ها را رصد کرده و بموقع خطر، غدیری و عاشورایی ظاهر گردید و مسیر رو به جلو را تا ظهور دولت یار، منجی عالم ( عج) به پیش برد انشالله.الغرض! دو باره شیطان ، با رسیمانها و زنجیر های محکمتری در کمین خواص بی درد و تشنه ی دیده شدن و قدرت ، برای اغواگری و وسوسه به میدان آمده است تا این شکارچی ماهر چگونه و به چه میزان صاحبان دلهای ضعیف و سُست را به تشویش و آشوب کشیده و به قصد تقرّب و ثواب به جنگ با جبهه حق ، در بستر فتنه ای دیگر، فرا بخواند. بزرگ دیدبان نظام ولایی و اسلامی، مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز ( مدظله) در سال ۸۹ در ضمن سفری ده روزه به قم ، هشدار و بیدار باشی جدی به همگان بویژه خواص از علما و حوزه های علمیه دادند که متاسفانه مثل همیشه آنگونه ای که باید ، مورد توجه قرار نگرفت. معظم له فرمودند چنانکه این انقلاب سرچشمه اش قم بوده است ، ممکن است انتی تز آن نیز قم باشد. پس باید مراقب بود و تحرکات پنهان و آشکار نفوذی های خصم دون و دَجّالین آخرالزمان ، را تحت نظر داشت. در این راستا چند اقدام عاجل از اولویت بیشتری برخوردار است:۱- چنانکه رهبری ژرف اندیش و فرزانه انقلاب برای چند مین بار از فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین یاد فرمودند ، راه علاج و برون رفت پیروز مندانه از پروپاگاندای دشمن و تهاجمات کور آنان همین جهاد تبیین است منتهی نه در حرف و قیل و قال که در اقدام عملی هوشمندانه و انقلابی. ۲- پیچیدگی فتنه های آخر الزمان بخاطر وجود گسترده و سازمان یافته ی خناسان و وسوسه گران نفوذی در کانونهای اصلی تولید سرمایه و تولید فکر ومحتواست و لذا راه علاج آن اعمال شبکه پر قدرت امنیتی و اطلاعاتی و سپس برخورد قاطع و بی رحمانه با عناصر نفوذی و وسوسه گری است که همچون جیسون رضائیان تاحدی به رئیس جمهور کشور نزدیکمی شود که به قول خودش
۱۶:۵۳
بوی آدامس وی را می فهمید. ۳- از جمله عوامل آسیب های کشور ما در تمامی حوزه ها، حراست ها و مجامع کنترلی و نظارتی است که متاسفانه یا خود دچار آلودگی هایی هستند و یا فشل و ضعیف و بیمار و یا دچار روزمرگی و بی مسئولیتی و کمتر دیده می شود که در چارچوب مصالح کشور و بدون هیچ ملاحظه ای در راستای رسالتها و ماموریت ها نقش قاطعی ایفا نمایند. آنچه در محیط حوزه های علمیه و دیگر مجامع علمی و پژوهشی و حتی دانشگاهی لازم و ضروری است اعمال نظارت ها و حراستها و استقرار نظامات کنترلی و اصلاحی است تا جلو هرگونه روزنه ی نفوذی را سد نموده و حرکت رو به رشد و پیشرفت را هموارتر نماید. ۴- ایجاد و ادامه حیات برخی نهادهای فرهنگی و تبلیغی در وقت خود امری لازم و ضروری بود اما اکنون که در گذر زمان گرد و غباری از کهنگی و خستگی و روزمره گی بر چهره ی آنها نشسته است و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی را بویژه در حوزه های تبلیغ و فرهنگ و تربیت دینی کُند نموده است ، لازم می نماید که در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب هر چه سریعتر تن به دگرگونی و تغییر و تحولی اساسی و بنیادی به تناسب شرایط روز بدهند و مراکز مسئول و صاحب نظران دلسوز بدون فوت وقت، فکری نو برای آنها دراندازند.۵- از جمله غفلتها در ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی ، جهاد در حوزه گفتمانی انقلاب و ایجاد نظامند ساختار و ساز و کار قاعده مند بصیرت افزایی و روشنگری و هدایتگری سیاسی در چارچوب تفکر و اندیشه سیاسی ناب و رشد قدرت تجزیه و تحلیل آحاد مردم ، خاصه خواص و بویژه حوزویان عزیز بوده است که البته باید از همان ابتدای پیروزی انقلاب در کنار کرسی های گفتمانی اخلاق و تربیت و تزکیه و تهذیب ، کرسی های روشنگری و گفتمان آموزشی و تحلیلی و آگاهی رسانی سیاسی هم رونقی می یافت تا اکنون نگران آنتی تز انقلاب از سرچشمه آن نمی بودیم و بدینسان در گذر زمان نیز دچار چالشهای فکری در حوزه های سیاسی نمی گردیدیم و یا طبق حدیث شریف با قدرت از امواج فتنه ها عبور می کردیم. هرچند سربلندی و موفقیت های بی شماری که علیرغم عداوتها و فتنه های گوناگون ، تا کنون بدست آورده ایم نیز مدیون داشته های حداقلی در این خصوص بوده و هست اما با توجه به ظرفیتها، اگر غفلتها نبود وضع ما قطعا بهتر از این بود. " العالم بزمانه لاتهجم علیه اللوابس"" من عرف الایام لم یغفل عن الاستعداد" 1404/1/10- ابوالقاسم علیزاده@alizadeh_4343
۱۶:۵۴
بسمه تعالیقرار گاه جنگ اقتصادی، تنها راه علاج!چرا کسی حس جنگ ندارد؟در جریان جنگ ترکیبی وقتی دشمن مایوس و شکست خورده عرصه های مختلف است ، پاشنه آشیل مردم و نظام اسلامی را جنگ اقتصادی و یا جنگ ارزی یافته است و بهمین دلیل ، همزمان با تحریمهای سخت و فشرده با استفاده از عنصر نفوذ و با هدف القاء یاس و ناامیدی در مردم این بار با حربه البته مرموز و نسبتا سخت و کاری دلار و ارز به میدان کارزار با ملت و انقلاب آمده است. کیست که نداند در این فتنه نیز ارز و دلار بهانه است، اصل نظام نشانه است.در این راستا آنچه نباید هرگز از آن غفلت کرد شناخت صحنه جنگ و نوع آرایش دشمن و سپس ضرورت بموقع و بهنگام عمل نمودن است تا ضمن به دست گرفتن ابتکار عمل ، دشمن را در میدان کارزار نیز زمین گیر و بلکه پشیمان نمود.. زیرا هر جنگی دو جهت روشن دارد ، یکی جبهه دشمن و دیگری جبهه خودی است. در رابطه با جبهه دشمن کافی است باور داشته باشیم که دشمن هیچ گاه برای تدارک و اعمال توطئه ها و نقشه های سخت و نرمش از ما اجازه نمی گیرد و بلکه با استفاده از اصل غافلگیری و غفلت ماست که حیلت و مکر می کند و در پوشش های گوناگون و گیج کننده به صحنه نبرد وارد می شود. و لذا هوشیاری و بیداری و رصد لحظه به لحظه و سپس اقدام بازدارنده بموقع طلب میکند تا دشمن در وهله اول جرأت جسارت و هجمه در سر نپروراند و در صورت حماقت و اقدام آنچنان سیلی گیج کننده ای دریافت کند که دیگر به فکر تعرض و تهاجم به دیار شیران و دلیران نیفتد.اما آنچه مهمتر است وضعیت جبهه خودی است که متاسفانه علیرغم داشتن ظرفیت های منحصر بفرد و قابل قبول ولی بدلیل غفلت ها و عدم انسجام در تیم های عملیاتی ، عرصه را به جبهه دشمن و دست برتر رسانه ای و پروپاگاندای تبلیغاتیش واگذار می نمائیم تا همچنان بر افکار عمومی و فضای ادراکی و شناختی مردم بتازد و اثر گذاری نماید. دشمن در این شرایط است که ضمن ایجاد تردید و ابهام ، یاس و ناامیدی و در نهایت پذیرش تسلیم و سازش را القاء می نماید.اینجاست که ضرورت تشکیل قرارگاه جنگ اقتصادی با استفاده از شبکه رسانه ای و تبلیغاتی قوی ، آنهم با ضریب اولویت و سرعت بالا ، خود نمایی می کند. امام خامنه ای ( مد ظله) همواره تاکید داشته و دارند که باید نوع جهت گیری و شیوه های کار دشمن را بطور ملموس و عینی شناخت و دشمنی دشمن را باور داشت تا بتوان بموقع عکس العمل نشان داد و در برابر دشمن دون آرایش جنگی مناسب و مطلوبی گرفت. متاسفانه آنچه این روزها که طبق شواهد و قرائن ، ملت بزرگ ایران درگیر یک جنگ وسیع و جدی اقتصادی و ارزی است ، حتی دولتمردان و مجلسیان ما درک درستی از صحنه هنوز ندارند و لذا نه تنها آرایش جنگی بخود نگرفته اند بلکه بسان برخی خواص بی درد و خازلین در سکوتی مرگبار بسر می برند. دلیل روشن آن جا ماندن از برخی عملیات هجومی دشمن و دیر هنگام عمل نمودن است ، تنها راه علاج برای فائق آمدن بر فتنه اقتصادی و جنگ ارزی دشمن تشکیل سریع قرارگاه اقتصادی در عالی ترین مراجع و نهادهای حاکمیتی و سپس با ایجاد و تقویت حس شرایط جنگی در آحاد مردم و جامعه و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بموقع به توده مردم است که می تواند کشتی انقلاب را از امواج فتنه های سخت و پیچیده جدید جبهه کفر و استکبار بسلامت عبور داد. انشالله . اگرچه اتحاد و انسجام ملی در همیشه تاریخ پس از پیروزی انقلاب نا کنون اکسیر سربلندی و پیروزی در برابر دشمنان داخلی و حارجی بوده و هست. و همچنان باید بفضل الهی از آن پاسداری و حفاظت نمود. یا حقابوالقاسم علیزاده - 1404/1/10@alizadeh_4343
۱۷:۰۱
بسمه تعالیحضرات علما و امامان جمعه و جماعات ایدهم الله تعالی، وعاظ و تریبون داران عرصه دین و فرهنگ و هنر در کشور، مدیران و مسوولان ریز و درشت در جامعه اسلامی و انقلابی، مردان و زنان خوش غیرت و درد آشنا و..... لاله ی این چمن آلوده رنگ است هنوزسپر از دست مینداز که جنگ است هنوز، ای که آسوده نشینی لب ساحل برخیز، که تو را کار به گرداب و نهنگ است هنوز. آیا صدای زوزه گرگان گرسنه و مارهای خوش خط و خال زخم برداشته و کفتارها و کرکسان در کمین نشسته ی پیرامون نوامیسمان یعنی زنان و دخترکان معصوم جامعه و کشور را نمی شنوید؟ آیا سوز دل و آه جگر سوز اهالی دین و مکتب و مذهب و انقلاب را حس نمی کنید که چگونه چون سرب در کوره آتش، قلبشان در درون پر از آشوبشان ذوب می شود و از اینکه فریادشان به جایی نمی رسد یکی پس از دیگری دق می کنند. آیا پس از 44 سال از پیروزی انقلاب و رسیدن به دوره مکنت و قدرت و اقتدار، زیبنده ی میراث امام و شهدای عزت آفرین این مرز و بوم است که همچون دوره رضا قلدر (نوکر اجنبی) که بخاطر کشف حجاب اجباریش، عالمان مجاهدی همچون موسس حوزه علمیه قم آیه الله شیخ عبدالکریم حایری یزدی و جمعی از علمای زمان، در عین اینکه سینه چاک در برابر اقدام مرموز و شوم کشف حجاب مبارزه می کردند و البته از اینکه فریادشان به جایی نمی رسید دق نموده و ترجیح دادند بمیرند و شاهد هتک حریم پایه ای ترین نماد فرهنگ دینی جامعه نباشند. به راستی دو فریضه امر بمعروف و نهی از منکر که قوام شریعت به آن بستگی دارد، کی و کجا و در چه شرایطی و چگونه باید جریان یابد و از غربت و بی مهری رهایی پیدا کند و مگر فلسفه و حکمت این دو فریضه الهی، سالم سازی حیات اجتماعی نیست؟در حالی که دشمن بیرونی با پیاده نظام داخلی و با حربه مرموز و البته خطرناک ترویج بی حجابی و برهنگی بانوان آلت دست قرار گرفته و بی فرهنگ، به جنگ با ارزشهای دینی و فرهنگ عمومی جامعه ی اسلامی و انقلابی آمده است و قطعا به برداشتن پوشش از سرها هم اکتفا نخواهند کرد، آیا سکوت و یا بی تفاوتی جایز است؟ براستی آیه کریمه 41 سوره حج فقط باید برمسند منابر و پشت تریبونها فریاد شود یا که انتظار است در قرار گاه های ایمان، تقوی و بصیرت، همچون مساجد و مصلاهای نماز جمعه، به راهبردی کارآمد برای مبارزه ی همه جانبه با جبهه شوم دشمنان عملیاتی گردد؟ آیا سفارشات شهدا مبنی بر صیانت از حجاب را دریافت نکردید و آیا هشدار ها و تاکیدات امام خمینی (رض) و خلف صالح وی امام خامنه ای ( مد ظله) را در مقاطع مختلف نشنیدید؟ و آیا به چه دلیل و یا بهانه و توجیهی هنوز دچار اما و اگر هستید؟ واما راه علاج....! ؟1- بامحوریت سنگر مساجد، ضمن جدی تر گرفتن جهاد تبیین، و تقویت حس دفاع و جنگ فرهنگی و نرم، بر حسب ضرورت " النصیحه لایمه المسلمین" موجی از مطالبه گری از مسوولان امر در باب نظارت، کنترل و برخور مناسب بویژه از خود بدنه ی حاکمیت و دولت.... جریان یابد. 2- با بسیج عمومی همه ی ظرفیت های انسانی جامعه انقلابی و متدین و البته نگران جامعه و فراخواندن همه مردم و خانواده ها که نگران آسیب های اجتماعی و فرهنگی و دیگر عوارض منفی ترویج بی حجابی در سطح ملی و محیط های عمومی هستند، برای مقابله با متجاهران به بی حجابی که نوعی عمل خلاف شرع و قانون و عرف در جامعه منظور می گردد و بواقع نمادی از بی فرهنگی و بی حرمتی به عامه مردم و خلط فضای خصوصی و عمومی است، با شیوه تذکرات لسانی و انتقادهای منطقی و ابراز نگرانی از بی حجابی اجباری و مرموز، تا بدینسان تمامی محیط های عمومی جامعه برای متجاهران به این فسق آشکار بلحاظ روانی و اجتماعی نا امن گردد.3- از باب اتمام حجت، توجه همگان را به فرازی از خطبه 27 نهج البلاغه و نیز حدیثی از پیامبر اکرم جلب می نماییم : " فوالله ما غزی قوم قط فی عقر دارهم الا ذلوا" "یاتی زمان علی الناس یذوب فیه قلب المومن فی جوفه کما یذوب الآنک فی النار و ماذاک الا لما یری من البلاء و الاحداث فی دینهم لا یستطیع له غیرا" ( امالی/ج 1/ ص 518) والسلام. ابوالقاسم علیزاده @alizadeh_4343
۱۷:۱۳
۲۳:۰۴
۸:۵۱
حضرات شورای شهر، وقتی خیابان نیاش، این اسم زیبا و بامسمی تبدیل به آیه الله رفسنجانی شد، گفتیم شاید غفلت و اشتباهی پیش آمده و یا با فشارهای سیاسی برخی جریانها و نیافتن خیابان دیگری برای نامگذاری، چنین تصمیمی گرفته شده است. اما وقتی با شهادت رئیس جمهور خدمت آیه الله رئیسی بناگاه دیدیم نام ارزشی و بسیار زیبای بعثت نیز تبدیل به نام ایشان گردید، با ذهنیتی که از چنین اتفاقی در مشهد مقدس داشتیم و تبدیل نام فوق العاده زیبا و پر معنایی همچون خیابان توحید به نام آیه الله رئیسی ... دیگر باور کردیم که عجب عناصری به نمایندگی مردم روی کرسی های شورای شهر نشسته اند که یا جاهلند و یا غافل و یا بواقع نفوذی هایی هستند که عمدا برای بدبین کردن مردم، دست به چنین اقداماتی مرموز و نامأنوس می زنند. واقعا جای بسی تأمل و تأسف دارد!@alizadeh_4343
۲:۲۹
اتفاقی میمون و مبارک !مانده ام اگر امام خامنه ای (مدظله) از اصلی ترین سنگر فراموش شده ی انقلاب یعنی مسجد، با تعابیری ژرف و کاملی همچون مسجد طراز و مسجد برقرار با تأکید و بیانی قاطع و نافذ یاد نمی فرمودند؛ کی و کجا ما به یاد مسجد، این پایه ای ترین واحد مکتبی و اجتماعی می افتادیم. خدای را بابت داشتن چنین رهبری شایسته و قابل، شاکر و سپاسگذاریم.آنچه پس از منویات و تذکرات معظم له، در ذیل گفتمان مسجد طراز اسلام و انقلاب، بفضل الهی جریان یافت، مسجد بر قرار است که مدتی است با همت بلند و همکاری دو مجموعه ی ارزشمند، مرکز رسیدگی به امور مساجد و سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در سطح مساجد تهران با هدف برقرار نمودن مساجد در حال پیگیری مجدانه است. لازم به ذکر است مراد از برقراری مساجد، اقامه نماز جماعت هر سه وعده صبح و ظهر و شام و نیز باز بودن درب مساجد و در دسرس قرار داشتن آنها در اوقات نماز است که البته کف مسجد طراز تعریف می گردد. بالطبع آنچه انتظار حقیقی از مساجد است همان مسجد طراز است که به تناسب شرایط هر منطقه و محله باید ظرفیت ها و کارکرد های مساجد مورد توجه خاص و عام قرار داشته و احیا گردد.در این راستا اتفاق میمون و مبارکی که برای اولین بار در سطحی عالی و با تمام ظرفیت تهران بزرگ در شرف انجام است؛ اجتماع عظیم زمزمه طراوت است که با حضور کلیه امامان جماعت تهران و فرماندهان رده های سپاه و بسیج تهران و عناصر مسئول در مناطق مختلف تهران، به زودی در حرم بزرگ معمار انقلاب ، امام خمینی(رض) تحت عنوان مسجد برقرار؛ برگذار خواهد شد. قطعا این اقدام، گامی بلند در جهت احیای هر چه بیشتر مساجد و ایجاد شبکه منسجم و وحدت آفرین مساجد برای رفع نیازهای مادی و معنوی آحاد مردم خواهد بود. انشالله ابوالقاسم علیزاده۱۴۰۴/۱/۲۰@alizadeh_4343
۲:۴۰
از تاریخ درس بگیریم !
۱. رستم را تورانیان نکشتند، بلکه برادرش شغاد او را کشت!
۲. خلفای عباسی طی بیست سال حریف بابک نشدند و او در این مدت بیش از پانصدهزار تن از سربازان خلفای ملعون عباسی را کشت، اما با نیرنگ افشین یکی از خودمان اسیر و مثله شد!
۳. یعقوب لیث را خلیفه عباسی مغلوب نساخت، بلکه یاران او در حساس ترین زمان ممکن از پشت به او خنجر زدند!
۴. جلالالدین منکبرنی خوارزمشاه، در بیش از سی نبرد قوم تاتار (مغولان مسیحی، بودایی) را چنان در هم کوبید که تموچین عروس خود را به وساطت نزد وی فرستاد و از در صلح درآمد، اما متاسفانه در این هنگام یکی از بین خودمان از پشت بدو خنجر زد و با کشتن او، ایران از دست رفت.
۵. درست در زمانی که روسیه تزاری حاضر بود برای رهایی از دست شیرمرد ایران زمین (عباس میرزا) نیمی از ممالک خود را به ایران واگذار کند، صدراعظم غربزده ایران (میرزا ابوالحسن خان ایلچی) دست در دست سرگوزلی سفیر انگلیس به کاخ گلستان رفت و نیمی از ایران را به روس واگذاشت.
۶. در آن هنگام که نابودی سپاهیان روس به یک یورش سواره نظام ایران بند بود، آصف الدوله فرمانده غربگرای سواره نظام، از پشت به ایران خنجر زد و از صدور فرمان حمله خودداری کرد و عباس میرزا و ایران را در برابر دشمن تنها گذاشت و بدین سان ترکمنچای را بر عباس میرزا تحمیل کرد.
۷. امیرکبیر مترصد انقلاب صنعتی و علمی بود اما به سفارش انگلیس و به دستور نزدیکترین فرد به خود رگ حیاتش قطع شد.
۸. شیخ فضل الله نوری را پسرش با کمک یبرم خان ارمنی بر دار کرد .و سران غربگرای مشروطه به دست همین یبرم خان، سردار ملی ستارخان و مبارزان تبریز را در باغ اتابک به خاک و خون کشیدند!
۹. نهضت جنگل را دشمن شکست نداد. سر میرزا کوچک خان را یکی از یاران نفوذی خودش بنام خالوقربان برید و برای رضا شاه برد.
۱۰. رئیسعلی را هم اجنبی ها شهید نکردند. رئیسعلی هم از پشت با تیر غلامحسین تنگکی که نفوذی انگلیس بود از پا در آمد.
۱۱. محمدتقیخان پسیان به کمک مردم همدان سپاه روس را در هم کوبید، روس و انگلیس او را نکشتند، بلکه رضاخان سر از بدن این مرد شجاع برداشت!
۱۲.بهشتی و رجائی و باهنر و مطهری و مفتح و هفده هزار شهدای ترور را هم دشمنان خارجی نکشتند بلکه کسانی کشتند که در همین مرز و بوم متولد شده بودند و ادعای مبارز و مجاهد بودن داشتند! کسانی که در جنگ صدام برعلیه ایران کنار دشمن بودند و شریک جرم دولت بعثی در شهادت ۲۳۰ هزار از بهترین مدافعان این مملکت بودند!
۱۳. تاریخ مبارزات ما با دشمنان این مرز و بوم گواه است که از پشت کمتر از روبه رو تیر نخوردیم. هر بار مبارزه جدی شد رهبران و قهرمانان ما به خودی ها (عناصر نفوذی که از پشت خنجر زدند، یا یاران سست عنصر که سر بزنگاه پشت رهبران و فرماندهان را خالی کردند) باختند!
تا آنجا که مولوی فرمود :زین همرهان سست عناصر دلم گرفت/ شیر خدا و رستم دستانم آرزوست.
آری تا ملتی خم نشود دشمن بر گرده او سوار نمیشود.
و اما امروز، در شرایطی که ایران و مردم ستمدیده آماج شدیدترین و خطرناکترین یورش بیگانگان هستند ما چه نقشی را ایفا میکنیم، نقش رستم یا شغاد؟چقدر علیه خودمان میگوئیم و می نویسیم و چقدر علیه دشمنانمان؟
آیا ما همان میگوئیم و همان میکنیم که دشمنان ایران را مایوس می کند، یا برعکس ، گفتار و کردار ما موجب خشنودی دشمن شده است ؟
مراقب باشیم تا ما نیز مبدل به یکی از نامردان بین خودمان نشویم!نگذاریم تاریخ دوباره تکرار شود!
ما ادعائی نداریم و گفتنی ها را گفتیم و باز هم میگوییم یکبار ۸ سال جلوی دشمن ایستادیم و هزاران شهید و جانباز و اسیر دادیم و خاک و شرف مردانگی ندادیم و باز هم از جان و خون و سر خود می گذریم ولی ای کاش خون ما به دست خودی ها ریخته نشود.نشر حد اکثری برای هوشمندی و بیداری هر ایرانی...@alizadeh_4343
و اما امروز، در شرایطی که ایران و مردم ستمدیده آماج شدیدترین و خطرناکترین یورش بیگانگان هستند ما چه نقشی را ایفا میکنیم، نقش رستم یا شغاد؟چقدر علیه خودمان میگوئیم و می نویسیم و چقدر علیه دشمنانمان؟
۱۸:۵۱
هشدار!در کشاکش حوادث بویژه سرگرمی های عارضه از مذاکراتی که معلوم نیست به کجا می انجامد، از میدان و خط مقدم مقاومت اسلامی یعنی غزه فراموش نکنید.این روز و شب ها که بر امت اسلام و بلکه جهان می گذرد و افکار عمومی دنیا از غزه و فلسطین غافل و سرگرم مسائل دیگر است، رژیم سفاک و خون آشام صهیونی با سبعیت غیر قابل وصف در حال تنگ تر کردن محاصره غزه و انجام عملیات ها و تحرکات شوم و غیر انسانی است. هر چه ذهن مردم دنیا از غزه منحرف و به مسائلی دیگر مشغول گردد بهترین فرصت و بلکه خدمت به رژیم غاصب و وحوش حاکم بر آن است.غزه اکنون نقطه عطف و خاکریز اصلی است در خط مقدم مبارزه با کفر جهانی و جبهه استکبار! یاحقابوالقاسم علیزاده@alizadeh_4343
۳:۱۶
( به بهانه همایش مسجد برقرار)
بسمه تعالیبی تعارف با ...!ائمه جماعات و بسیجیان دریادل، پایتخت رشادت و رادمردی، تهران بزرگ ...:«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» رعد ۱۱چرا از سرچشمه های اصلی عزت و اقتدار؛ ( فیضیه و مسجد) این پشتوانه و سنگر اصلی انقلاب اسلامی؛ غفلت کردیم؟چرا نسبت به هشدارها و منویات رهبری فرزانه انقلاب تا کنون بی توجه بوده ایم؟آیا زوزه گرگان گرسنه و کفتارها و کرکسان تیز دندان و تیز چنگال را در امواج فتنه های آخرالزمان نمی شنویم؟اجازه بدید با کمال ادب جسارتی نموده و برخی هشدارهای رهبری حکیم انقلاب را محضر شریفتان یادآوری نمایم:روزی از روی تهاجم و شبیخون و ناتو و ولنگاری و قتل عام فرهنگی پرده برداشتند و روز دگر در سفر ده روزه به قم (مرکز قیام ) بر ضرورت انقلابی ماندن و انقلابی اندیشیدن تاکید داشتند و نسبت به خطر آنتی تز انقلاب هشدار دادند. و روزی روضه مکشوف خواص، بویژه خواص بی درد و بی بصیرت و دنیا طلب را خواندند و در روزگاری از خطر لیبرال دمکراسی و اندیشه و فلسفه ی مرموز غرب پرده برداشتند و همگان، بویژه خواص امت را از عوامل ارتجاع و انفعال و نفوذ و موریانه های فساد و اژدهای هفت سر باخبر ساختند و در فتنه ۸۸ فریاد این عمار سرداده و از غربت و تنهایی به صاحب اصلی انقلاب دست نیاز و استغاثه برده و فرمودند چه کنم که رد پای دشمن را کف خیابانها می بینم و برخی یا نمی بینند و یا خود را به ندیدن زده اند .... این در حالی بود که بسیاری از خواص امت را همچنان خواب سنگین فرا گرفته بود و بیانیه گام دوم هم بیدارشان نکرد. تا اینکه در جریان فتنه زن زندگی آزادی که بواقع ترفندی از ناحیه دشمن بود و اصل فتنه در اقلیم کردستان با انگیزه شوم تجزیه ایران اسلامی در حال رقم خوردن... که البته فرزندان بصیر ولایت و شاگردان مکتب سلیمانی نفس فتنه را بسان داعش، در نطفه بریدند و خفه کردند. آیا قبل از شعله ور شدن آتش فتنه، این دیدبان تیز بین انقلاب خطاب به مسئولان عدلیه نفرمودند که از جمله حقوق مردم، حق امنیت روانی است و بهوش باشید که ممکن است دشمن با یک دروغ و یا شایعه ای، امنیت روانی جامعه را بهم بریزد و آیا چه میزان این هشدار را اهالی محترم قضایی جدی گرفتند؟ این شد که پای مرگ مشکوکی، شماری از فرزندان ملت در خیابانهای تهران و ... بسان فتنه ۸۸ مظلومانه به شهادت رسیدند و براستی چه کسی از آنان دمی زد و مسئولیت خونشان را به گردن گرفت؟ کوتاه کنم، هرچند درد بسیار و آنچه بجایی نرسد فریاد است. آری رهبری انقلاب، به اعتراف دوست و دشمن در جایگاه رهبری، انصافا نقش خود را در ادای حق امت بخوبی ایفا نموده است، حال ماییم که باید ببینیم، حق امام جامعه را چه میزان ادا کرده ایم؟آیا او نبود که بموقع و بهنگام از خطر امام جماعت و مسجد سکولار پرده برداشت و یکی از ضرورت های جامعه را تنظیم نگاه قرارگاهی به نهاد نماز جمعه یادآور گردید و آیا فهم کردیم که چرا حضرت ایشان خطاب به علما و دست اندرکاران نماز جمعه در کشورفرمودند:«نماز جمعه یک قرارگاه است، قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوی، قرارگاه بصیرت، قرارگاه اخلاق. از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، چون قرارگاه جزو تعبیرات و اصطلاحات مربوط به جنگ و مبارزه و این چیزها است. خب، این جنگ وجود دارد، بر ما تحمیل شده ، ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامی نیست؛ جنگ معنوی است، جنگ اعتقادی و ایمانی است، جنگ سیاسی است....» ۱۳۹۴/۱۰/۱۴و آیا چندین بار، قاطع و شفاف نفرمودند که مسجد، این سنگر اصلی انقلاب اسلامی باید طراز اسلام و انقلاب باشد و البته مسجدی مطلوب است که سرزنده و حد اقل برقرار بوده و همیشه باز و قابل دسترس در تمام اوقات نماز باشد.و آیا خطاب به فرهنگیان نفرمودند که تعلیم و تربیت، شأن دولت حاکمه است و قابل واگذاری نیست . آیا از خطر پروپاگاندای تبلیغاتی و رسانه ای و جنگ شناختی و ادراکی دشمن پرده بر نداشتند؟ و از ضرورت جهاد کبیر و جهاد تبیین سخن بر زبان نراندند و براستی چه میزان حق ولایت و امامت امت را فهم کرده و بلادرنگ لبیک گفتیم و جامه عمل پوشیده ایم؟!این اندکی از هشدار های رهبری حکیم و فرزانه انقلاب بود که بمنزله مشت نمونه خروار محضر شریفتان یادآوری گردید.تا فرصتی هست بخود آییم و فکری نو دراندازیم و در گام دوم انقلاب از سنگر مسجد و محراب، دور جدیدی از همگرایی و مجاهدت را با برقراری همه مساجد آغاز کرده و با دعوت خواص و عوام به فرهنگ مسجدی، بر استحکام خاک ریز اصلی اسلام و انقلاب اسلامی بیفزائیم. مباد! روزی بیاید که با حسرت، بسان آنکه به امام و شهیدان می گوییم شرمنده ایم، به ستون خیمه انقلاب نیز بگوییم دلمان به حال و روز خودمان می سوزد، زیرا که در برابر شما شرمسار و خجلیم....!!! ابوالقاسم علیزاده۱۴۰۴/۱/۲۸@alizadeh_4343
بسمه تعالیبی تعارف با ...!ائمه جماعات و بسیجیان دریادل، پایتخت رشادت و رادمردی، تهران بزرگ ...:«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» رعد ۱۱چرا از سرچشمه های اصلی عزت و اقتدار؛ ( فیضیه و مسجد) این پشتوانه و سنگر اصلی انقلاب اسلامی؛ غفلت کردیم؟چرا نسبت به هشدارها و منویات رهبری فرزانه انقلاب تا کنون بی توجه بوده ایم؟آیا زوزه گرگان گرسنه و کفتارها و کرکسان تیز دندان و تیز چنگال را در امواج فتنه های آخرالزمان نمی شنویم؟اجازه بدید با کمال ادب جسارتی نموده و برخی هشدارهای رهبری حکیم انقلاب را محضر شریفتان یادآوری نمایم:روزی از روی تهاجم و شبیخون و ناتو و ولنگاری و قتل عام فرهنگی پرده برداشتند و روز دگر در سفر ده روزه به قم (مرکز قیام ) بر ضرورت انقلابی ماندن و انقلابی اندیشیدن تاکید داشتند و نسبت به خطر آنتی تز انقلاب هشدار دادند. و روزی روضه مکشوف خواص، بویژه خواص بی درد و بی بصیرت و دنیا طلب را خواندند و در روزگاری از خطر لیبرال دمکراسی و اندیشه و فلسفه ی مرموز غرب پرده برداشتند و همگان، بویژه خواص امت را از عوامل ارتجاع و انفعال و نفوذ و موریانه های فساد و اژدهای هفت سر باخبر ساختند و در فتنه ۸۸ فریاد این عمار سرداده و از غربت و تنهایی به صاحب اصلی انقلاب دست نیاز و استغاثه برده و فرمودند چه کنم که رد پای دشمن را کف خیابانها می بینم و برخی یا نمی بینند و یا خود را به ندیدن زده اند .... این در حالی بود که بسیاری از خواص امت را همچنان خواب سنگین فرا گرفته بود و بیانیه گام دوم هم بیدارشان نکرد. تا اینکه در جریان فتنه زن زندگی آزادی که بواقع ترفندی از ناحیه دشمن بود و اصل فتنه در اقلیم کردستان با انگیزه شوم تجزیه ایران اسلامی در حال رقم خوردن... که البته فرزندان بصیر ولایت و شاگردان مکتب سلیمانی نفس فتنه را بسان داعش، در نطفه بریدند و خفه کردند. آیا قبل از شعله ور شدن آتش فتنه، این دیدبان تیز بین انقلاب خطاب به مسئولان عدلیه نفرمودند که از جمله حقوق مردم، حق امنیت روانی است و بهوش باشید که ممکن است دشمن با یک دروغ و یا شایعه ای، امنیت روانی جامعه را بهم بریزد و آیا چه میزان این هشدار را اهالی محترم قضایی جدی گرفتند؟ این شد که پای مرگ مشکوکی، شماری از فرزندان ملت در خیابانهای تهران و ... بسان فتنه ۸۸ مظلومانه به شهادت رسیدند و براستی چه کسی از آنان دمی زد و مسئولیت خونشان را به گردن گرفت؟ کوتاه کنم، هرچند درد بسیار و آنچه بجایی نرسد فریاد است. آری رهبری انقلاب، به اعتراف دوست و دشمن در جایگاه رهبری، انصافا نقش خود را در ادای حق امت بخوبی ایفا نموده است، حال ماییم که باید ببینیم، حق امام جامعه را چه میزان ادا کرده ایم؟آیا او نبود که بموقع و بهنگام از خطر امام جماعت و مسجد سکولار پرده برداشت و یکی از ضرورت های جامعه را تنظیم نگاه قرارگاهی به نهاد نماز جمعه یادآور گردید و آیا فهم کردیم که چرا حضرت ایشان خطاب به علما و دست اندرکاران نماز جمعه در کشورفرمودند:«نماز جمعه یک قرارگاه است، قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوی، قرارگاه بصیرت، قرارگاه اخلاق. از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، چون قرارگاه جزو تعبیرات و اصطلاحات مربوط به جنگ و مبارزه و این چیزها است. خب، این جنگ وجود دارد، بر ما تحمیل شده ، ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامی نیست؛ جنگ معنوی است، جنگ اعتقادی و ایمانی است، جنگ سیاسی است....» ۱۳۹۴/۱۰/۱۴و آیا چندین بار، قاطع و شفاف نفرمودند که مسجد، این سنگر اصلی انقلاب اسلامی باید طراز اسلام و انقلاب باشد و البته مسجدی مطلوب است که سرزنده و حد اقل برقرار بوده و همیشه باز و قابل دسترس در تمام اوقات نماز باشد.و آیا خطاب به فرهنگیان نفرمودند که تعلیم و تربیت، شأن دولت حاکمه است و قابل واگذاری نیست . آیا از خطر پروپاگاندای تبلیغاتی و رسانه ای و جنگ شناختی و ادراکی دشمن پرده بر نداشتند؟ و از ضرورت جهاد کبیر و جهاد تبیین سخن بر زبان نراندند و براستی چه میزان حق ولایت و امامت امت را فهم کرده و بلادرنگ لبیک گفتیم و جامه عمل پوشیده ایم؟!این اندکی از هشدار های رهبری حکیم و فرزانه انقلاب بود که بمنزله مشت نمونه خروار محضر شریفتان یادآوری گردید.تا فرصتی هست بخود آییم و فکری نو دراندازیم و در گام دوم انقلاب از سنگر مسجد و محراب، دور جدیدی از همگرایی و مجاهدت را با برقراری همه مساجد آغاز کرده و با دعوت خواص و عوام به فرهنگ مسجدی، بر استحکام خاک ریز اصلی اسلام و انقلاب اسلامی بیفزائیم. مباد! روزی بیاید که با حسرت، بسان آنکه به امام و شهیدان می گوییم شرمنده ایم، به ستون خیمه انقلاب نیز بگوییم دلمان به حال و روز خودمان می سوزد، زیرا که در برابر شما شرمسار و خجلیم....!!! ابوالقاسم علیزاده۱۴۰۴/۱/۲۸@alizadeh_4343
۹:۲۰
اتفاق خوبی که افتاد....۲۸ فروردین ۱۴۰۴ ، حرم امام خمینی (رض)،از ساعت ۴ صبح تا ۷ صبح ، اگر چه دیر اما مهم و به دور از تشریفات، با نماز جماعت صبح، جمع کثیری از اهالی و دغدغه مندان مسجد، این اصلی ترین سنگر اسلام و انقلاب گرد آمده و در هم عهدی و میثاق جمعی، دست در دست یکدیگر، برای احیا و برقراری مساجد پایتخت رشادت و رادمردی - تهران- موجی از امید ایجاد کردند. در این اجتماع عظیم بیش از ۴۵۰۰ نفر از ائمه جماعات و فرماندهان بسیج و مسئولان انتظامی و آموزش و پرورش و شهرداری تهران، در فضای بانشاط و معنوی صبحگاهی حرم مطهر و در جوار شهیدان پرافتخار و همیشه جاوید هم عهد گردیدند و میثاق نامه ذیل را از عمق جان فریاد نمودند:
بسم الله الرحمن الرحیمعهد نامه؛شرکت کنندگان در اولین همایش سراسری، مسجد برقرار.
قال الله تبارک و تعالی:وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ/ ۶۹ عنکبوت
در شرایط حساسی که جهان، آبستن اتفاقات بزرگی است. و در شرایطی که جبهه ی شیطانی استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اسرائیل خون آشام ، تمام قد و لخت و عریان به صحنه آمده و طینت وحشی و سبعیت حیوانی خود را از پس نقاب های حقوق بشری و لیبرال دمکراسی غربی، به رخ ملت های دنیا بویژه ملت مظلوم اما مقتدر غزه می کشد؛ ما شرکت کنندگان در اولین همایش بزرگ مسجد برقرار، با اذعان به نقش اساسی وکلیدی اصلی ترین سنگر انقلاب و امت اسلامی یعنی شبکه ی عظیم و گسترده ی مساجد جهان اسلام و تأثیر گذاری آن در اتحاد و انسجام امت اسلام، علیه فرعونیان و یزیدیان زمان، بویژه آمریکا و سگ هار نیابتیش در منطقه، با تمام وجودمان و از سر صدق و اخلاص عهدنامه جمعی همایش را در جوار مرقد شریف امام و شهیدان پر افتخارمان فریاد می نمائیم:
ما ائمه جماعات و فرماندهان رده های بسیج، در پایتخت رشادت و رادمردی, و مسئولان استانی و مناطق مختلف تهران بزرگ؛ در راستای احیای اصلی ترین سنگر و خاکریز مقدم جبهه اسلام، یعنی مسجد طراز اسلام و انقلاب اسلامی، در لبیک گویی به ولی امر مسلمین، قائد و پیشوای عظیم الشأنمان، امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی)، مبنی بر برقراری مساجد، عزم خویش را جزم نموده، تا با همگرایی تمامی ارکان مساجد، و توجه مسئولانه ی مدیران لشکری و کشوری به فرهنگ تمدن ساز و ناب مسجدی، تمامی مساجد ام القرای جهان اسلام تهران بزرگ را، ضمن احیای همه ی ظرفیتها، در تمام اوقات سه گانه ی اقامه نماز؛ برقرار نموده و بستر مسجد را، همچون صدر اسلام، کانونی همیشه پویا و سرزنده، برای رتق و فتق امور، و تأمین نیازهای معنوی، و فرهنگی و مادی توده مردم شریف و انقلابی، بویژه جوانان و نوجوانان عزیزمان ؛ مهیا و آماده نگهداریم. امیدواریم! در جامعه ی محله محور و مسجد پایه، هر جا که مسجدی باشد، پناه و مأمنی؛ برای همه ی مردم. و کانونی؛ برای تولید فکر و اندیشه ی ناب مهدوی و تقویت آمادگی، در جهت زمینه سازی ظهور. و مکتبی الهام بخش؛ برای شکوفایی استعدادها. و حلقه وصلی؛ بین توده مردم، و امام المسلمین و نیز کارگزاران نظام اسلامی بوده باشد. انشاللهوالسلام.قرارگاه بی قراری برای مسجد برقرار تهران بزرگ/ ۱۴۰۴/۱/۲۸حرم شریف امام خمینی ((رض)@alizadeh_4343
بسم الله الرحمن الرحیمعهد نامه؛شرکت کنندگان در اولین همایش سراسری، مسجد برقرار.
قال الله تبارک و تعالی:وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ/ ۶۹ عنکبوت
در شرایط حساسی که جهان، آبستن اتفاقات بزرگی است. و در شرایطی که جبهه ی شیطانی استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اسرائیل خون آشام ، تمام قد و لخت و عریان به صحنه آمده و طینت وحشی و سبعیت حیوانی خود را از پس نقاب های حقوق بشری و لیبرال دمکراسی غربی، به رخ ملت های دنیا بویژه ملت مظلوم اما مقتدر غزه می کشد؛ ما شرکت کنندگان در اولین همایش بزرگ مسجد برقرار، با اذعان به نقش اساسی وکلیدی اصلی ترین سنگر انقلاب و امت اسلامی یعنی شبکه ی عظیم و گسترده ی مساجد جهان اسلام و تأثیر گذاری آن در اتحاد و انسجام امت اسلام، علیه فرعونیان و یزیدیان زمان، بویژه آمریکا و سگ هار نیابتیش در منطقه، با تمام وجودمان و از سر صدق و اخلاص عهدنامه جمعی همایش را در جوار مرقد شریف امام و شهیدان پر افتخارمان فریاد می نمائیم:
ما ائمه جماعات و فرماندهان رده های بسیج، در پایتخت رشادت و رادمردی, و مسئولان استانی و مناطق مختلف تهران بزرگ؛ در راستای احیای اصلی ترین سنگر و خاکریز مقدم جبهه اسلام، یعنی مسجد طراز اسلام و انقلاب اسلامی، در لبیک گویی به ولی امر مسلمین، قائد و پیشوای عظیم الشأنمان، امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی)، مبنی بر برقراری مساجد، عزم خویش را جزم نموده، تا با همگرایی تمامی ارکان مساجد، و توجه مسئولانه ی مدیران لشکری و کشوری به فرهنگ تمدن ساز و ناب مسجدی، تمامی مساجد ام القرای جهان اسلام تهران بزرگ را، ضمن احیای همه ی ظرفیتها، در تمام اوقات سه گانه ی اقامه نماز؛ برقرار نموده و بستر مسجد را، همچون صدر اسلام، کانونی همیشه پویا و سرزنده، برای رتق و فتق امور، و تأمین نیازهای معنوی، و فرهنگی و مادی توده مردم شریف و انقلابی، بویژه جوانان و نوجوانان عزیزمان ؛ مهیا و آماده نگهداریم. امیدواریم! در جامعه ی محله محور و مسجد پایه، هر جا که مسجدی باشد، پناه و مأمنی؛ برای همه ی مردم. و کانونی؛ برای تولید فکر و اندیشه ی ناب مهدوی و تقویت آمادگی، در جهت زمینه سازی ظهور. و مکتبی الهام بخش؛ برای شکوفایی استعدادها. و حلقه وصلی؛ بین توده مردم، و امام المسلمین و نیز کارگزاران نظام اسلامی بوده باشد. انشاللهوالسلام.قرارگاه بی قراری برای مسجد برقرار تهران بزرگ/ ۱۴۰۴/۱/۲۸حرم شریف امام خمینی ((رض)@alizadeh_4343
۵:۲۲
■ مقام معظم رهبری:رخدادهای بزرگ عبارت است از: ایجاد تحوّل فکری و ادراکی در مخاطب. ● راهبرد گفتمان مسجد در نتیجه گفتمان نظام اسلامی تراز انقلاب اسلامی
◆ امام خمینی (ره):«مساجد باید مجتمع شود از جوانها، اگر ما بفهمیم که این اجتماعات چه فوائدی دارد و اگر بفهمیم که اجتماعاتی که اسلام برای ما دستور داده و فراهم کرده است، چه مسائل سیاسی را حل میکند، چه گرفتاریها را حل میکند، این طور بیحال نبودیم که مساجدمان مرکز بشود برای چند پیرزن و پیرمرد.»● صحیفه امام، ج ۱۳، ص ۳۲۵@alizadeh_4343
۷:۴۹
" شنبه " های مذاکره!!
دشمنان ما نه تنها کمترین قصدی برای امتیاز و حق دادن به ما را ندارند، بلکه برای هر تدبیر ما هم بدل آنرا هوشمندانه طراحی و اجرا می کنند.
وقتی رهبری و (مثلا) دولت ما گره نزدن هیچ امری را به مذاکرات تدبیر و شرطی نشدن جامعه و بازار را تاکید می کنند؛ دشمن با هوشمندی بدل آنرا با قرار دادن روز شنبه (که پنجشنبه و جمعه قبل از آن تعطیل بوده) برای مذاکره که روز اول هفته کاری و بازار و فعالیت مردم و کشور ماست انتخاب و تعبیه می کنند تا اولا تاکتیک شرطی شدن را اعمال و القاء نمایند و در سمت خود بعکس در زمان تعطیلی و قبل از شروع هفته و بدون اثر منفی عمل نمایند و ثانیا تاکتیک فلج نگاه داشتن اقتصاد و عدم تحقق شعار سال و حرکت برای سرمایه گذاری مردم و دیگران را محقق نمایند!حال ولو در حوزه ایشان و دوستانشان به جهت اساسا بازی بودن مذاکره برای آنها، این مذاکرات تنشی نداشته باشد، لکن در همه امور ایران به جهت سابقه ده ساله این روند و اعمال اکنون تاکتیک "شنبه های مذاکره"؛ تحقیقا ما و ملت و اقتصاد مان همچنان معطل و سر کار و متضرر خواهیم بود.
حال این را ضرب کنید در ماه ها و شاید دوباره سالها شنبه های! مذاکره .....
و فقط می توان گفت؛ 'مظلوم و بی پناه ملت ساده ایران و بیچاره مردم، ما خدا، بیچاره مردم!'
۹:۴۵
وضعیت نا بسامان مساجد و نماز خانه های بین راهی!باوجود نهادهای فراوان که مدعی امر مسجد و اقامه نماز بوده و هستند و با وجود شوراهای فرهنگی و حتی قرارگاه های ایجادی متعدد و البته پرهزینه و پرچهره از شخصیت های اتو کشیده و دارای عناوین سنگین و تشریفات جور واجور و...... متأسفانه پس از ۴۶ سال نان مسجد خوردن و پای سفره ی مسجد نشستن ؛ وضعیت تقریبا تمامی مساجد و نماز خانه های بین راهی در کل مسیر های مواصلاتی کشور؛ در شأن جامعه ی اسلامی و انقلابی ما نیست . از فضا و محیط کثیف تا فرش های و موکت های آلوده و پر از بوی نامطلوب و تا نبود مهر و یا وجود مهرهای کثیف و شکسته و .... جالب اینکه تو این اوضاع؛ مسجد برقرار و مسجد ترازمان آرزوست!!!ابوالقاسم علیزاده@alizadeh_4343
۵:۰۲
مسجد؛ برقرار نمی شود مگر ....!
دو دیدگاه در خصوص مساجد و بلکه نهاد های دینی مانند حوزه های علمیه هست و آن اینکه:۱- نهاد دین بویژه مسجد باید مستقل از دولت ها و مردم پایه باشند.بدین معنی که بلحاظ مدیریت و ساز و کارهای اجرایی، اراده مردمی است که مساجد را شکل داده و مدیریت می نماید. و از آنجا که بسیاری از مساجد وقفی هستند لذا ملاحظه نیت واقف نیز در اداره آن باید لحاظ گردیده و در این صورت است که انتظار شبکه ای عمل کردن مساجد با وجود تفاوت ها در نوع سلایق واقفین، انتظار درستی نخواهد بود. اصلی ترین دلیل صاحبان این دیدگاه اینستکه دولت ها معمولا رفتنی و یا دست خوش تغییرات هستند. در حالی که امر دین و نهادهای وابسته به آن بویژه مسجد، جاودانه و ماندگار و از دستخوش تغییرات به تبع دولت ها؛ باید بدور بمانند. از زاویه این دیدگاه ، دولت ها نباید دخالتی در ادراه مساجد داشته باشند و مساجد نیز نباید انتظار کمک و مساعدتی از دولت ها...!۲- نظریه تفاوت قبل و بعد از دوران مکنت و استقرار حکمرانی اسلامی است، بویژه آنجا که بمانند انقلاب اسلامی، سرچشمه تحولات سیاسی و حذف قدرت پوشالی طاغوت و استقرار دولت اسلامی، نهادهای دین همچون فیضیه و مسجد بوده اند و چه بسا استمرار آن نیز به حفظ هویت فرهنگ دینی و مسجدی وابسته می باشد.در دوران مکنت که طبق صریح کلام وحی :الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ ۗ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ
همانان که اگر آنان را در زمین قدرت و تمکّن دهیم، نماز را برپا می دارند، و زکات می پردازند، و مردم را به کارهای پسندیده وا می دارند و از کارهای زشت بازمی دارند؛ و عاقبت همه کارها فقط در اختیار خداست. (حج ۴۱)توقع اینست که بین نهادهای دینی و نهادهای دولتی نوعی ارتباط و همپوشانی و همگرایی وجود داشته باشد. البته در این نوع نگاه نیز ممکن است با حفظ استقلال نهاد های دین و هویت مردم پایه ای آن، در دامن نهاد دین، ارتباط و صیانت از دولت ها را به گونه ای تعریف کرد که اصالت به دین و آرمان های آن داده بشود و در ذیل آن، سیاست (قدرت و بیت المال) بعنوان مولود فیضیه ومسجد، جریان پیدا کند.در این نوع نگاه، هم دولت ها باید ملتزم به دین بوده و دینی عمل کنند و هم نهاد های دینی نیز از نهایت حمایت و پشتیبانی دولت ها دریغ ننمایند و در مقابل نیز این کانون های قدرت و ثروت (بیت المال) هستند که باید عزتمندانه نهاد های دین، بویژه حوزه های علمیه و مساجد را با اولویت، مورد حمایت و پشتیبانی قرار بدهند.چیزی که متأسفانه در حال حاضر ملموس نیست و اگر حمایتی هم صورت می پذیرد موردی و با هزاران منت و اما و اگر همراه می باشد.نگارنده ضمن تأکید بر دیدگاه دوم، اعتقاد دارد تا دیوارهای بین نهادهای دولتی و حاکمیتی و نهادهای دین بویژه مساجد برداشته نشود و عزتمندانه حق حوزه های علمیه و مساجد از دولت ها استیفا نگردد و تار و پود قوانین متأثر از فرهنگ دینی نباشد و تز جدایی دین از سیاست و بعبارتی اندیشه سکولاری و لیبرالی که همواره از ابتدای انقلاب تا کنون، دامن زننده ی دوگانی ها در جامعه ی انقلابی و اسلامی و حتی در درون ساختار قدرت سیاسی بوده و هست، از متن امور رخت بر نبندد، مساجد و بلکه دیگر نهادهای دینی برقرار و سرزنده و پویا، بصورتی نظامند و شبکه ای یکپارچه و تمدن ساز؛ نخواهند بود.باید بازگشت همگان بویژه دولتمردان و تصمیم سازان و تصمیم گیران خرد و کلان جامعه ی پر افتخار ایران اسلامی به فرهنگ دینی و مسجدی، اتفاق بیفتد تا بسان دهه اول پیروزی انقلاب، مسجدی بودن و انقلابی بودن و متدین و متعبد بودن، شرط اصلی کارگزاران نظام اسلامی باشد. انشاللهابوالقاسم علیزاده۱۴۰۴/۲/۵@alizadeh_4343
دو دیدگاه در خصوص مساجد و بلکه نهاد های دینی مانند حوزه های علمیه هست و آن اینکه:۱- نهاد دین بویژه مسجد باید مستقل از دولت ها و مردم پایه باشند.بدین معنی که بلحاظ مدیریت و ساز و کارهای اجرایی، اراده مردمی است که مساجد را شکل داده و مدیریت می نماید. و از آنجا که بسیاری از مساجد وقفی هستند لذا ملاحظه نیت واقف نیز در اداره آن باید لحاظ گردیده و در این صورت است که انتظار شبکه ای عمل کردن مساجد با وجود تفاوت ها در نوع سلایق واقفین، انتظار درستی نخواهد بود. اصلی ترین دلیل صاحبان این دیدگاه اینستکه دولت ها معمولا رفتنی و یا دست خوش تغییرات هستند. در حالی که امر دین و نهادهای وابسته به آن بویژه مسجد، جاودانه و ماندگار و از دستخوش تغییرات به تبع دولت ها؛ باید بدور بمانند. از زاویه این دیدگاه ، دولت ها نباید دخالتی در ادراه مساجد داشته باشند و مساجد نیز نباید انتظار کمک و مساعدتی از دولت ها...!۲- نظریه تفاوت قبل و بعد از دوران مکنت و استقرار حکمرانی اسلامی است، بویژه آنجا که بمانند انقلاب اسلامی، سرچشمه تحولات سیاسی و حذف قدرت پوشالی طاغوت و استقرار دولت اسلامی، نهادهای دین همچون فیضیه و مسجد بوده اند و چه بسا استمرار آن نیز به حفظ هویت فرهنگ دینی و مسجدی وابسته می باشد.در دوران مکنت که طبق صریح کلام وحی :الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ ۗ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ
همانان که اگر آنان را در زمین قدرت و تمکّن دهیم، نماز را برپا می دارند، و زکات می پردازند، و مردم را به کارهای پسندیده وا می دارند و از کارهای زشت بازمی دارند؛ و عاقبت همه کارها فقط در اختیار خداست. (حج ۴۱)توقع اینست که بین نهادهای دینی و نهادهای دولتی نوعی ارتباط و همپوشانی و همگرایی وجود داشته باشد. البته در این نوع نگاه نیز ممکن است با حفظ استقلال نهاد های دین و هویت مردم پایه ای آن، در دامن نهاد دین، ارتباط و صیانت از دولت ها را به گونه ای تعریف کرد که اصالت به دین و آرمان های آن داده بشود و در ذیل آن، سیاست (قدرت و بیت المال) بعنوان مولود فیضیه ومسجد، جریان پیدا کند.در این نوع نگاه، هم دولت ها باید ملتزم به دین بوده و دینی عمل کنند و هم نهاد های دینی نیز از نهایت حمایت و پشتیبانی دولت ها دریغ ننمایند و در مقابل نیز این کانون های قدرت و ثروت (بیت المال) هستند که باید عزتمندانه نهاد های دین، بویژه حوزه های علمیه و مساجد را با اولویت، مورد حمایت و پشتیبانی قرار بدهند.چیزی که متأسفانه در حال حاضر ملموس نیست و اگر حمایتی هم صورت می پذیرد موردی و با هزاران منت و اما و اگر همراه می باشد.نگارنده ضمن تأکید بر دیدگاه دوم، اعتقاد دارد تا دیوارهای بین نهادهای دولتی و حاکمیتی و نهادهای دین بویژه مساجد برداشته نشود و عزتمندانه حق حوزه های علمیه و مساجد از دولت ها استیفا نگردد و تار و پود قوانین متأثر از فرهنگ دینی نباشد و تز جدایی دین از سیاست و بعبارتی اندیشه سکولاری و لیبرالی که همواره از ابتدای انقلاب تا کنون، دامن زننده ی دوگانی ها در جامعه ی انقلابی و اسلامی و حتی در درون ساختار قدرت سیاسی بوده و هست، از متن امور رخت بر نبندد، مساجد و بلکه دیگر نهادهای دینی برقرار و سرزنده و پویا، بصورتی نظامند و شبکه ای یکپارچه و تمدن ساز؛ نخواهند بود.باید بازگشت همگان بویژه دولتمردان و تصمیم سازان و تصمیم گیران خرد و کلان جامعه ی پر افتخار ایران اسلامی به فرهنگ دینی و مسجدی، اتفاق بیفتد تا بسان دهه اول پیروزی انقلاب، مسجدی بودن و انقلابی بودن و متدین و متعبد بودن، شرط اصلی کارگزاران نظام اسلامی باشد. انشاللهابوالقاسم علیزاده۱۴۰۴/۲/۵@alizadeh_4343
۱۸:۰۱
دوگانه های تحمیلی....!تشتت و تفرق که ناشی از دوگانگی های اجتماعی است، اصلی ترین آفت اتحاد و انسجام و همگرایی و همنوایی یک ملت است. براستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون چه کسان و جریانهایی در شیپور دو گانگی های اجتماعی دمیده اند؟اساسا ایجاد تفرقه و حساسیت های قومی و سیاسی و فرهنگی و ایجاد چند گانگی در جامعه و برانگیختن خورده فرهنگ ها و سلایق گوناگون و... خواستگاه چه جریانهای سیاسی و غیر سیاسی بوده است و کدامین ها سود برده و می برند؟تاکنون؛ انگشت اتهام بیشتر متوجه جبهه ی انقلاب و حزب الهی ها بوده است و با القاء مفاهیم مرموز ساختگی همچون تند روی، بی سوادی، حجاب اجباری، اندیشه های طالبانی، مخالفین عقلانیت، کاسبان سیاسی و برجام و مذاکره و ..... اما واقعیت چیز دیگری بوده و هست. با وجود صبر انقلابی و خویشتنداری اهالی جبهه انقلاب در مقاطع مختلف و به جان خریدن اتهام های واهی؛ متأسفانه این امپریالیسم خبری و پروپاگاندای رسانه ای دشمنان و عوامل نفوذی داخلی و زاویه دارهای با آرمانهای امام و شهدا در داخل بوده اند که همواره در شیپور دوگانگی و یا چندگانگی در داخل ایران اسلامی و انقلابی دمیده و اکنون نیز می دمند تا روان جامعه و مردم را با یک دروغ و یا شایعه ای به هم بریزند و فتنه ای را دامن بزنند. اگر نبود هوشیاری مردم ، چه بسا خیلی زودتر از این فاتحه انقلاب را خوانده بودند.و امروز قصه ی پرغصه ی حجاب ستیزی از همین مقوله است. براستی چرا همیشه جبهه انقلاب باید متهم درجه یک ایجاد دوگانگی ها باشد و طرف مقابل به راحتی و بدون هیچ دلهره ای حریم ها را بدرد و به ریش همه بخندد. براستی چه کسان و جریانهایی بر طبل تشتت و تفرقه می کوبند و در شیپور ایجاد دوگانگی و اختلاف و در نهایت ناأمنی و فتنه ای دیگر می دمند؟ لطفا کمی هوشیار و هوشمند باشید حضرات تصمیم ساز و تصمیم گیر که فردا دیر است. ابوالقاسم علیزاده۱۴۰۴/۲/۵@alizadeh_4343
۱۸:۵۵
دوگانه های تحمیلی....!تشتت و تفرق که ناشی از دوگانگی های اجتماعی است، اصلی ترین آفت اتحاد و انسجام و همگرایی و همنوایی یک ملت است. براستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون چه کسان و جریانهایی در شیپور دو گانگی های اجتماعی دمیده اند؟اساسا ایجاد تفرقه و حساسیت های قومی و سیاسی و فرهنگی و ایجاد چند گانگی در جامعه و برانگیختن خورده فرهنگ ها و سلایق گوناگون و... خواستگاه چه جریانهای سیاسی و غیر سیاسی بوده است و کدامین ها سود برده و می برند؟تاکنون؛ انگشت اتهام بیشتر متوجه جبهه ی انقلاب و حزب الهی ها بوده است و با القاء مفاهیم مرموز ساختگی همچون تند روی، بی سوادی، حجاب اجباری، اندیشه های طالبانی، مخالفین عقلانیت، کاسبان سیاسی و برجام و مذاکره و ..... اما واقعیت چیز دیگری بوده و هست. با وجود صبر انقلابی و خویشتنداری اهالی جبهه انقلاب در مقاطع مختلف و به جان خریدن اتهام های واهی؛ متأسفانه این امپریالیسم خبری و پروپاگاندای رسانه ای دشمنان و عوامل نفوذی داخلی و زاویه دارهای با آرمانهای امام و شهدا در داخل بوده اند که همواره در شیپور دوگانگی و یا چندگانگی در داخل ایران اسلامی و انقلابی دمیده و اکنون نیز می دمند تا روان جامعه و مردم را با یک دروغ و یا شایعه ای به هم بریزند و فتنه ای را دامن بزنند. اگر نبود هوشیاری مردم ، چه بسا خیلی زودتر از این فاتحه انقلاب را خوانده بودند.و امروز قصه ی پرغصه ی حجاب ستیزی و القای جام زهری دیگر و پشت پرده های مذاکرات و بالا و پایین رفتن های مرموز قیمت ارز و طلا... از همین مقوله است. براستی چرا همیشه جبهه انقلاب باید متهم درجه یک ایجاد دوگانگی ها باشد و محکوم به کوتاه آمدن و لب فروبستن؟ درحالی که آنچه مطابق فرهنگ عمومی و ارزشهای ملی و مذهبی و انقلابی است؛ ایستادگی و اصرار بر هویت نظام برآمده از انقلاب اسلامی است که خون بهای صدها هزار شهید و امام راحل عظیم الشأن است. و البته در چنین فضاسازی هایی است که با سکوت تحمیلی، دوگانگی های مرموز با آرایش توأم با جسارت و هرزگی و پشتیبانی دشمنان بیرونی، سردرآورده و شکاف های اجتماعی را بیشتر و بیشتر می کند. زیرا طرف مقابل وقتی هیچ عکس العملی در برابر تهاجمات کور و حیله ها و ناتو و شبیخون سیاسی و فرهنگی علیه ارزشهای دینی و انقلابی نمی بیند به راحتی و بدون هیچ دلهره ای حریم ها را دریده و خود را پیروز میدان یافته و مستانه تا مرز اندلسی کردن جامعه انقلابی اسلامی ایران می تازد. زیرا هیچگونه حد یقفی برای خویش قائل نبوده و نیست. براستی چه کسان و جریانهایی بر طبل تشتت و تفرقه می کوبند و در شیپور ایجاد دوگانگی و اختلاف و در نهایت ناأمنی و فتنه های داخلی می دمند؟ لطفا کمی هوشیار و هوشمند باشید حضرات تصمیم ساز و تصمیم گیر که فردا دیر است. ابوالقاسم علیزاده۱۴۰۴/۲/۵@alizadeh_4343
۳:۲۸