سایت های ضروری در هنگام اختلال در سرویس اینترنت
موتور جست و جو️موتور جستجوی ایرانی یوز: www.yooz.ir️موتور جستجوی پارسی جو: www.parsijoo.ir
ادارات و وزارتخانه ها و مراکز دولتی️امور مالیاتی کشورwww.e3.tax.gov.ir/Entrance️سامانه ثناwww.eblagh1.adliran.ir️مرکز اطلاعات راههای کشورwww.141.ir️اطلاعات پرواز فرودگاههای کشورwww.fids.airport.ir️خدمات الکترونیک پلیسwww.epolice.ir️سازمان تامین اجتماعیwww.tamin.ir️سازمان ثبت احوالwww.sabteahval.ir️خدمات الکترونیک انتظامیwww.epolice.ir️سامانه بورس و اوراق بهادارwww.seo.ir️شركت مديريت فناوري بورس تهرانwww.tsetmc.com/Loader.aspx?ParTree=15️سازمان هواشناسی کشورwww.irimo.ir/far/index.php️شرکت کنترل کیفیت هواwww.31.24.238.89️سازمان ثبت اسناد و املاک کشورwww.ssaa.ir️پیگیری کارت ملیwww.sabteahval.ir/tab-425.aspx️درگاه خدمات الکترونیک قضاییwww.adliran.ir ️سامانه رهگیری محصولات پستیwww.najatracking.post.ir️پیگیری کارت سوختwww.sokht.epolice.ir:7001️سازمان تامین اجتماعیwww.tamin.ir
منبع: زومیت️ @amozesh9600
موتور جست و جو️موتور جستجوی ایرانی یوز: www.yooz.ir️موتور جستجوی پارسی جو: www.parsijoo.ir
ادارات و وزارتخانه ها و مراکز دولتی️امور مالیاتی کشورwww.e3.tax.gov.ir/Entrance️سامانه ثناwww.eblagh1.adliran.ir️مرکز اطلاعات راههای کشورwww.141.ir️اطلاعات پرواز فرودگاههای کشورwww.fids.airport.ir️خدمات الکترونیک پلیسwww.epolice.ir️سازمان تامین اجتماعیwww.tamin.ir️سازمان ثبت احوالwww.sabteahval.ir️خدمات الکترونیک انتظامیwww.epolice.ir️سامانه بورس و اوراق بهادارwww.seo.ir️شركت مديريت فناوري بورس تهرانwww.tsetmc.com/Loader.aspx?ParTree=15️سازمان هواشناسی کشورwww.irimo.ir/far/index.php️شرکت کنترل کیفیت هواwww.31.24.238.89️سازمان ثبت اسناد و املاک کشورwww.ssaa.ir️پیگیری کارت ملیwww.sabteahval.ir/tab-425.aspx️درگاه خدمات الکترونیک قضاییwww.adliran.ir ️سامانه رهگیری محصولات پستیwww.najatracking.post.ir️پیگیری کارت سوختwww.sokht.epolice.ir:7001️سازمان تامین اجتماعیwww.tamin.ir
منبع: زومیت️ @amozesh9600
۱۱:۳۵
جهت افتتاح سپرده های جدید قبل از ورود به وب CTRL+F5 را زده و بعد از رفرش مرورگر وارد کد کاربری شوید
@amozesh9600
@amozesh9600
۶:۴۸
برای جستجو تا وصل شدن اینترنت از موتور جستجوی زیر می توانید استفاده کنید
موتور جست و جو️ موتور جستجوی قوی پارسک :http://parseek.ir
@amozesh9600
موتور جست و جو️ موتور جستجوی قوی پارسک :http://parseek.ir
@amozesh9600
۶:۵۵
راه حل مشكل عدم صدور كارت مجازی تسهیلات غیرمتمرکز
این مشکل برای تسهیلاتی پیش میاد که تعریف و پرداخت تسهیلات توی یک روز انجام نشده باشهراه حل : به منوی اصلاح اطلاعات تسهیلات بروید و تمامی اطلاعات مربوط به تسهیلات مشتری رو یکبار دیگر چک کنید و نواقص را رفع نمایید( بخشنامه 960017043047) بعد منوی عملیات پایان روز < ایجاد اطلاعات تسهیلات ( برای همان تسهیلات ) را اجرا نمایید تا فایل ایجاد شود و با بروز رسانی پایان وقت فایل ارسال خواهد شد که حدودا یک هفته بعد امکان صدور شماره کارت مجازی فعال می شود
این مشکل برای تسهیلاتی پیش میاد که تعریف و پرداخت تسهیلات توی یک روز انجام نشده باشهراه حل : به منوی اصلاح اطلاعات تسهیلات بروید و تمامی اطلاعات مربوط به تسهیلات مشتری رو یکبار دیگر چک کنید و نواقص را رفع نمایید( بخشنامه 960017043047) بعد منوی عملیات پایان روز < ایجاد اطلاعات تسهیلات ( برای همان تسهیلات ) را اجرا نمایید تا فایل ایجاد شود و با بروز رسانی پایان وقت فایل ارسال خواهد شد که حدودا یک هفته بعد امکان صدور شماره کارت مجازی فعال می شود
۹:۴۲
پیام خطاهای متداول در فرآیند صدور آنی کارت پورتال کارت1- مشتری دارای چند شماره مشتریست .2- شماره مشتری مربوط به شعبه 0251 است .3- کد ملی مشتری در سوئیچ کارت موجود نیست .راه حل رفع خطا ۱-در حالت اول یکسان سازی شماره مشتری انجام ،در محیط وب 474 زده و در پورتال ،کارت جدیدصادرشود.۲-در حالت دوم اطلاعات مشتری در محیط مرکز اصلاح،در محیط وب 474 زده و کارت جدیدصادرشود .۳- در حالت سوم اطلاعات در محیط مرکز کنترل و درصورتی که نیاز به اصلاح بود اطلاعات تصحیح گردد ،در محیط وب 474 و در پورتال صدور کارت جدید انجام شود .@amozesh9600
۲۱:۱۱
سلام پیغامی برای مشتریان با این مضمون ارسال شده است «مشتری گرامی بانک ملیرمز دوم شما تا 24 ساعت آینده غیر فعال میگرددهمکنون برای ثبت نام رمز یک بار مصرف اقدام نمایید»bmı.com/puyaاین پیام جعلی و کلاهبرداری است
۸:۳۱
نحوه دریافت تنها رمز کارت بدون نیاز به صدور مجدد کارت در سامانه آنی کارت جدیدمدیریت کارت، مدیریت وضعیت کارت، بعد از جستجو، رو منو کارت کلیک میکنند منو تخصیص رمز جدید و اقدام به صدور رمز جدید می کنید@amozesh9600
۵:۵۲
۵:۵۳
فرآیند جدید ثبت تمبر مالیاتی
الف) برای ادارات امور :شعبه عامل خریدار کل تمبر مالیاتی اداره امور در سیبا : بدهکار DC11 بستانکار جاری درآمد تمبر اداره داراییدر سامانه خزانه در زمان خرید تمبر از دارایی :در سامانه خزانه منوی دریافت ارسال ،واحد خزانه اداره امور صورتمجلس جدید با کد طرف -12150105 ایجاد کرده و تعداد کل تمبر مالیاتی را از شعبه ی عامل دریافت می کند.
ب) برای شعب
1 - در زمان دریافت تمبر از اداره : در سامانه خزانه منوی دریافت ارسال صورتمجلس ارسالی از اداره تایید و دریافت می کند (نیازی به ثبت هیچ سندی نیست)2- فروش تمبر مالیاتی :در سامانه خزانه منوی فروش و برگشت از فروش ثبت فروش جدید را انتخاب کرده و تعداد قطعه تمبر وارد و تایید شود ،در سیبا DC11 به میزان فروش بستانکار می گردد.نکته مهم با توجه به مانده تمبر در سرفصل سیبایی تمبر مالیاتی، موجودی فعلی تا اتمام در همان سیبا ثبت می شود تا مانده صفر گردد.
@amozesh9600
الف) برای ادارات امور :شعبه عامل خریدار کل تمبر مالیاتی اداره امور در سیبا : بدهکار DC11 بستانکار جاری درآمد تمبر اداره داراییدر سامانه خزانه در زمان خرید تمبر از دارایی :در سامانه خزانه منوی دریافت ارسال ،واحد خزانه اداره امور صورتمجلس جدید با کد طرف -12150105 ایجاد کرده و تعداد کل تمبر مالیاتی را از شعبه ی عامل دریافت می کند.
ب) برای شعب
1 - در زمان دریافت تمبر از اداره : در سامانه خزانه منوی دریافت ارسال صورتمجلس ارسالی از اداره تایید و دریافت می کند (نیازی به ثبت هیچ سندی نیست)2- فروش تمبر مالیاتی :در سامانه خزانه منوی فروش و برگشت از فروش ثبت فروش جدید را انتخاب کرده و تعداد قطعه تمبر وارد و تایید شود ،در سیبا DC11 به میزان فروش بستانکار می گردد.نکته مهم با توجه به مانده تمبر در سرفصل سیبایی تمبر مالیاتی، موجودی فعلی تا اتمام در همان سیبا ثبت می شود تا مانده صفر گردد.
@amozesh9600
۱۷:۲۱
۱۱:۱۰
عملیات ارتقا سامانه تحویلداری تحت وب با احترام ،تغییرات گزینه ها جداسازی گزارشگیری برای روز جاری و سایر روزها برای بهینه سازی و تسریع در تولید گزارشها، یك انتخاب در همه گزارشها اضافه شده است که گزارش برای روز جاری است یا برای سایر روزها. پیش فرض این انتخاب مربوط به روز جاری است. در صورت مجاز بودن، کاربر میتواند با انتخاب «سایر روزها»، تاریخ مورد نظر خود را برای گزارش مشخص نماید. جلوگیری از چاپ مجدد چکهای تضمینی امکان چاپ مجدد چک تضمینی از سیستم حذف گردید. ایجاد فیلد شرح در گزینه مربوط به دستورالعمل ویژه در محیط مرکز سیبا فیلد توضیحات اضافی در قسمت دستورالعمل جدید افزوده شده است امکان انجام تراکنش یادداشت مسولین اجرا برای حساب های بلند مدت افزوده شده است. مشکل مربوط به عملیات ناتمام در سامانه تحویلداری تحت وب موارد گزارش شده مربوط به تراکنش ناتمام بررسی و اصلاحاتی برای رفع آن توسط کاربر در گزینه 0136 انجام شد. رفع اشکال واسط کاربری در مرورگر فایرفاکس و کروم جدول در مرورگر کروم به صورت کامل نمایش داده نمیشد که اصلاح گردید.کلید F3 در نسخههای جدید فایرفاکس کار نمیکرد که اصلاح شد. اصلاح در دیالوگ نمایش گزارشها در زمان بستن پنجره گزارشها مانند 431 ، دیالوگ «در انتظار ...» نمایش داده میشود تا از زدن دوباره کلیدها و خطای احتمالی جلوگیری شود. رفع خطا در لاگین کاربران در شرایطی که کاربری از یک ایستگاه کاری از سیستم خارج شود ولی به دلایلی وضعیت وی همچنان «ورود به سیستم» باقی مانده باشد، سپس کاربر دیگری از همان ایستگاه کاری اقدام به ورود نماید، خطایی در زمان ورود رخ میداد که اصلاح گردید. رفع خطای سرویس ثبت در ژورنال در پرداخت قبض در زمان انجام برخی تراکنشها مانند پرداخت قبض، خطایی در زمان ثبت در ژورنال وجود داشت که اصلاح گردید. جلوگیری از بروز خطای نامشخص در زمان تایید کاربر ارشد در برخی از حالتهای خاص تایید کاربر ارشد، خطای نامشخص رخ میداد که بهینه سازی لازم انجام شد. بررسی و رفع اشکال بروز خطا در زمان چاپ تراکنش در صورت اقدام کاربر برای چاپ مجدد یک تراکنش مربوط به روزهای گذشته، خطای نامشخص به کاربر نمایش داده میشد که با پیغام مناسب جایگزین گردید. اصلاح در صفحه چاپ تراکنش تغییراتی در دیالوگ چاپ داده شد که در زمانی که یک دستور چاپ ارسال می شود تا زمانی که وضعیت چاپ مشخص نشده است (اعم از چاپ موفق یا خطا) کاربر نتواند با کمک keyboard یک درخواست چاپ دیگر ارسال کند رفع مشکل مربوط به عدم امکان اعمال و حذف دستورالعمل ویژه حسابهای بلندمدت
@amozesh9600
@amozesh9600
۶:۰۴
مراحل یکسان سازی مشتری
ابتدا با گزینه ۴۱۵ پیدا کردن شماره مشتری ، بعد با ۴۱۶۱ پیدا کردن شماره حساب، بعد با ۴۰۴ برداشتن شرایط برداشت حسابی که به شماره مشتری زائد ربط دارد، بعد با ۴۰۱ حذف امضا از ش مشتری، سپس مرکز گزینه ۴_۱۱ _۱ ارتباط شماره مشتری اصلی به شماره مشتری های قابل حذف، در آخر هم اگر نیاز بود امضای حسابی که حذف شده رو دوباره با شماره مشتری جدید ثبت کنید نکته مهمی که وجود دارد حتما کد شهاب همه ش مشتری ها رو تایید کنید و پس از گرفتن ثبت احوال در بام هم تایید بزنید
@amozesh9600
ابتدا با گزینه ۴۱۵ پیدا کردن شماره مشتری ، بعد با ۴۱۶۱ پیدا کردن شماره حساب، بعد با ۴۰۴ برداشتن شرایط برداشت حسابی که به شماره مشتری زائد ربط دارد، بعد با ۴۰۱ حذف امضا از ش مشتری، سپس مرکز گزینه ۴_۱۱ _۱ ارتباط شماره مشتری اصلی به شماره مشتری های قابل حذف، در آخر هم اگر نیاز بود امضای حسابی که حذف شده رو دوباره با شماره مشتری جدید ثبت کنید نکته مهمی که وجود دارد حتما کد شهاب همه ش مشتری ها رو تایید کنید و پس از گرفتن ثبت احوال در بام هم تایید بزنید
@amozesh9600
۱۴:۲۴
مفهوم اجبار به تغییر رمز در پورتال کارت
مشتری رمز کارت را میداند ولی برای اینکه کارت فعال شود باید با ATM یا PINPAD تغییر رمز دهد.
موارد استفاده : ۱) رمز زمان صدور کارت به مشتری ارائه می شود ولی به جای اینکه کارت را فعال کنید گزینه ی اجبار به تغییر رمز را انتخاب می کنیدتا مشتری با رمزی که شما به او تحویل می دهید از طریق خودپرداز اجبار به تغییر رمز داشته باشد. ۲) مشتری رمز را میداند ولی به اشتباه ۳ بار رمز دیگری را وارد کرده و کارت غیر فعال شده است بنابراین رمزی تخصیص داده نمی شود تا چاپ شود باانتخاب گزینه اجبار به تغییر رمز در پورتال کارت ،مشتری در خودپرداز تغییر رمز داده و کارت فعال میشود.
@amozesh9600
مشتری رمز کارت را میداند ولی برای اینکه کارت فعال شود باید با ATM یا PINPAD تغییر رمز دهد.
موارد استفاده : ۱) رمز زمان صدور کارت به مشتری ارائه می شود ولی به جای اینکه کارت را فعال کنید گزینه ی اجبار به تغییر رمز را انتخاب می کنیدتا مشتری با رمزی که شما به او تحویل می دهید از طریق خودپرداز اجبار به تغییر رمز داشته باشد. ۲) مشتری رمز را میداند ولی به اشتباه ۳ بار رمز دیگری را وارد کرده و کارت غیر فعال شده است بنابراین رمزی تخصیص داده نمی شود تا چاپ شود باانتخاب گزینه اجبار به تغییر رمز در پورتال کارت ،مشتری در خودپرداز تغییر رمز داده و کارت فعال میشود.
@amozesh9600
۲۰:۰۷
به اطلاع کلیه همکاران می رساند اخیرا اشخاصی که از طریق آپ , همراه کارت, سکه اقدام به کارت به کارت میکنند با خطاهای متعدد مواجه می شوند . این خطاها مربوط به یکسان سازی شماره مشتری می باشد (شماره مشتری هائی که یکسان سازی نشده اند امکان کارت به کارت از طریق اپهای متفرقه ندارند ) . لذا در صورت مراجعه و یا تماس مشتریان اطلاع رسانی نموده و اقدام به یکسانسازی نمائید .
۱۰:۱۸
با احترام ، به اطلاع میرساند به منظور رفع مشکلات محدودیت مبلغ در تراکنشهای خرید شاپرکی و یا صدور کارت مجدد برای مشتریان دارای چند شماره مشتری ، لازم است شماره کارت مشتری در سامانه مانا ثبت گردد. لذا در صورت مراجعه مشتری به شعبه و ابراز وجود محدودیت خرید ، به منظور ثبت کارت در سامانه مانا لازم است اقدامات ذیل توسط شعبه مربوطه انجام گیرد:
1. مشتری دارای یک شماره مشتری است: لازم است در گزینه 10 -> 4 محیط مرکز (RT00) ، اطلاعات مشتری کامل و بروزرسانی گردد (حتی در صورت کامل بودن اطلاعات ، یک فیلد تغییر داده شود و ذخیره گردد). با این کار اطلاعات مشتری جهت ثبت در سامانه مانا به سوئیچ کارت ارسال خواهد گردید (مدت زمان انجام این فرآیند 48 ساعت میباشد).
2. مشتری دارای چند شماره مشتری است: ابتدا یکسان سازی شماره مشتری انجام گردد و سپس مرحله 1 نیز انجام شود.
1. مشتری دارای یک شماره مشتری است: لازم است در گزینه 10 -> 4 محیط مرکز (RT00) ، اطلاعات مشتری کامل و بروزرسانی گردد (حتی در صورت کامل بودن اطلاعات ، یک فیلد تغییر داده شود و ذخیره گردد). با این کار اطلاعات مشتری جهت ثبت در سامانه مانا به سوئیچ کارت ارسال خواهد گردید (مدت زمان انجام این فرآیند 48 ساعت میباشد).
2. مشتری دارای چند شماره مشتری است: ابتدا یکسان سازی شماره مشتری انجام گردد و سپس مرحله 1 نیز انجام شود.
۱۰:۵۹
در حال حاضر فروش سهام عدالت از طریق اپلیکیشن ایوا میسر بوده و امکان فروش از طریق بله ، نشان پرداخت و وبسایت بانک ملی بزودی فعال می گرددفروش سهام عدالت کاملا غیرحضوری می باشد
لینک ثبت درخواست فروش سهام عدالت
https://stocks.sadadpsp.ir/?ClientId=2
@amozesh9600
لینک ثبت درخواست فروش سهام عدالت
https://stocks.sadadpsp.ir/?ClientId=2
@amozesh9600
۴:۰۶
با سلام و احترامبدین وسیله به اطلاع می رساند، از این پس گزینه 413(تعریف و نگهداری نام و آدرس)، فقط از طریق شعبه صاحب حساب قابل رویت و انجام است.
۱۳:۱۷
اخذ صورتحساب و گواهی تمکن مالی لاتین
آدرس : https://admportal.bmi.ir/portalserver/signin مشتریان ابتدا ایجاد درخواست نموده و سپس از سامانه ، کد پیگیری اخذ مینمایند . همکاران شعب باید با مراجعه به سامانه فوق ، با اشاره به شماره پیگیری ارایه شده توسط مشتری ضمن احراز هویت و اخذ تعهدنامه تکمیلی توسط مشتری و اخذ کارمزد خدمت ارایه شده طبق آخرین تعرفه مصوب بانک نسبت به تایید گواهی مذکور هرگونه اقدام مقتضی را معمول نمایند. تبصره : تعداد دفعات اخذ صحیح استعلام از تارنمای بانک 10 بار طی بازه زمانی 60 روز از تاریخ صدور گواهی تمکن مالی میباشد و درصورتی که تعداد دفعات بیشتری استعلام گرفته شود و یا از بازه 60 روز تجاوز نماید ، پیغامی مبنی بر کاربر گرامی به دلیل دفعات استعلام بیش از حد و به منظور راستی آزمایی ، لطفا با شعبه صادرکننده تماس حاصل نمایید نمایش داده میشود. اضافه مینماید امکاناتی نیز فراهم شده است تا سازمان ذینفع ( مانند سفارتخانهها و ... ) بتوانند با مراجعه به آدرس : https://my.bmi.ir/portalserver/financial-inquiryگواهی تمکن مالی و صورتحساب مشتریان را راستی آزمایی نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.@amozesh9600
آدرس : https://admportal.bmi.ir/portalserver/signin مشتریان ابتدا ایجاد درخواست نموده و سپس از سامانه ، کد پیگیری اخذ مینمایند . همکاران شعب باید با مراجعه به سامانه فوق ، با اشاره به شماره پیگیری ارایه شده توسط مشتری ضمن احراز هویت و اخذ تعهدنامه تکمیلی توسط مشتری و اخذ کارمزد خدمت ارایه شده طبق آخرین تعرفه مصوب بانک نسبت به تایید گواهی مذکور هرگونه اقدام مقتضی را معمول نمایند. تبصره : تعداد دفعات اخذ صحیح استعلام از تارنمای بانک 10 بار طی بازه زمانی 60 روز از تاریخ صدور گواهی تمکن مالی میباشد و درصورتی که تعداد دفعات بیشتری استعلام گرفته شود و یا از بازه 60 روز تجاوز نماید ، پیغامی مبنی بر کاربر گرامی به دلیل دفعات استعلام بیش از حد و به منظور راستی آزمایی ، لطفا با شعبه صادرکننده تماس حاصل نمایید نمایش داده میشود. اضافه مینماید امکاناتی نیز فراهم شده است تا سازمان ذینفع ( مانند سفارتخانهها و ... ) بتوانند با مراجعه به آدرس : https://my.bmi.ir/portalserver/financial-inquiryگواهی تمکن مالی و صورتحساب مشتریان را راستی آزمایی نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.@amozesh9600
۱۹:۰۹
روش های پرداخت اقساط کارت اعتباری1.از طریق سایت شرکت پیشگامان پویا به ادرس bmicc.ir و ورود به بخش دارندگان کارت2.کارت به کارت با شناسه توسط خودپرداز به شماره کارت 6037991899604361 به نام تمركز وجوه دريافتى كارت اعتبارى(شناسه هر صورتحساب ماهانه به شماره همراه مشتری پیامک می گردد و از سیستم ترنج شعب نیز قابل بازیابی می باشد)3.انتقال حساب با شناسه توسط بام به شماره حساب 0110348674008 بنام تمركز وجوه دريافتى كارت اعتبارى4.واریز توسط شعب به شماره حساب 0110348674008 بنام تمركز وجوه دريافتى كارت اعتبارى و درج شناسه واریز در فیلد های سریال و شناسه واریزپرداخت اولین صورتحساب و یا در خرید های دوره ای بدلیل الزام تعیین تکلیف روش بازپرداخت صرفا از طریق وبسایت شرکت bmicc.ir قابل پرداخت می باشددر صورت هرگونه سوال یا ابهام با گروه پیشگامان پویا 02143087 داخلی 6 تماس حاصل فرمایید@amozesh9600
۱۹:۱۰
قابل توجه همکاران گرامی
سامانه جامع مدیریت اطلاعات اشخاص
با آدرس https://cif.bmi.ir با کد و رمز سامانه بام وارد شده و کلیه استعلام ها از جمله شرکتها، ثبت احوال، نظام وظیفه، کد پستی، نهاب و شاهکار و نواقص اطلاعات اشخاص قابل دسترسی می باشد.
استعلام ثبت احوال به دو صورت آنلاین و آفلاین است که آنلاین برای سیستم هایی که مجهز به توکن ثبت احوال هستند و آفلاین برای سیستم هایی که توکن ندارند.
شاهکار برای مطابقت کد ملی و شماره موبایل مشتری است و برای فعال کردن ساپتا (پیامک) نیازی به اخذ سند سیمکارت مشتری نخواهد بود.
نهاب، نشان دهنده اطلاعات شناسنامه ای مشتری و کد شهاب میباشد.
نظام وظیفه، مخصوص مشتریانی که قصد دریافت تسهیلات دارند و مجاز یا غیرمجاز بودن مشتری به اخذ تسهیلات را نمایش میدهد.
حقوقی، نشان دهنده اطلاعات شخص حقوقی که در شامانه اداره ثبت شرکتها، ثبت شده است.
@amozesh9600
سامانه جامع مدیریت اطلاعات اشخاص
با آدرس https://cif.bmi.ir با کد و رمز سامانه بام وارد شده و کلیه استعلام ها از جمله شرکتها، ثبت احوال، نظام وظیفه، کد پستی، نهاب و شاهکار و نواقص اطلاعات اشخاص قابل دسترسی می باشد.
استعلام ثبت احوال به دو صورت آنلاین و آفلاین است که آنلاین برای سیستم هایی که مجهز به توکن ثبت احوال هستند و آفلاین برای سیستم هایی که توکن ندارند.
شاهکار برای مطابقت کد ملی و شماره موبایل مشتری است و برای فعال کردن ساپتا (پیامک) نیازی به اخذ سند سیمکارت مشتری نخواهد بود.
نهاب، نشان دهنده اطلاعات شناسنامه ای مشتری و کد شهاب میباشد.
نظام وظیفه، مخصوص مشتریانی که قصد دریافت تسهیلات دارند و مجاز یا غیرمجاز بودن مشتری به اخذ تسهیلات را نمایش میدهد.
حقوقی، نشان دهنده اطلاعات شخص حقوقی که در شامانه اداره ثبت شرکتها، ثبت شده است.
@amozesh9600
۲۱:۳۰