ks22-2_2024_12_03_10_47_45_152.mp3
۰۱:۲۹:۰۰-۸۱.۴۹ مگابایت
https://www.aparat.com/v/hre75a6
کانال چندرسانهای اندیشکده اساس@asasresaneh
۶:۴۶
ks22-1_2024_12_03_10_31_06_593.mp3
۰۱:۳۶:۴۷-۸۸.۶۱ مگابایت
https://www.aparat.com/v/ovk86l7
کانال چندرسانهای اندیشکده اساس@asasresaneh
۶:۴۷
ks22_2024_12_03_11_05_53_112.mp3
۰۱:۰۱:۰۹-۵۶ مگابایت
https://www.aparat.com/v/xdbc89k
کانال چندرسانهای اندیشکده اساس@asasresaneh
۶:۴۸
بازارسال شده از چند رسانه ای | asas
hamandishi1.aac
۰۱:۲۸:۵۴-۱۶۴.۴۶ مگابایت
۵:۳۸
هم اندیشی تحول نظام سلامت 1.pdf
۳.۵۴ مگابایت
۵:۳۹
بازارسال شده از چند رسانه ای | asas
hamandishi2.aac
۰۱:۱۸:۰۳-۱۴۴.۳۸ مگابایت
۵:۳۹
هم اندیشی تحول نظام سلامت 2.pdf
۳۴۵.۰۹ کیلوبایت
۵:۴۰
hamandishi3.aac
۰۱:۲۷:۵۳-۱۶۲.۵۷ مگابایت
۱۲:۵۴
هم اندیشی تحول نظام سلامت 3-1.pdf
۷۷۹.۳۷ کیلوبایت
۱۶:۴۸
هم اندیشی تحول نظام سلامت 3-2.pdf
۵.۷۳ مگابایت
۱۶:۴۸
neshast-samimi-ostadsarmadi1.mp3
۰۱:۳۶:۵۷-۴۴.۳۹ مگابایت
کانال چندرسانهای اندیشکده اساس@asasresaneh
۱۵:۰۰
GoftogoMehvar-Mashhad.m4a
۰۱:۵۴:۱۱-۵۶.۴۹ مگابایت
۱۵:۳۹
hamandishi4_1.aac
۰۱:۲۶:۱۸-۱۵۹.۶۴ مگابایت
۱۲:۴۵
هم اندیشی تحول نظام سلامت 4-1.pdf
۱.۰۶ مگابایت
۱۳:۲۰
هم اندیشی تحول نظام سلامت 4-2.pdf
۵.۵۴ مگابایت
۱۳:۲۰
بازارسال شده از خانه اندیشهورزان
#سیاست_سلامت#محتوا#گزارش_تصویری
۱۱:۱۹
بازارسال شده از خانه اندیشهورزان
۱۱:۱۹
بازارسال شده از خانه اندیشهورزان
۱۱:۱۹
اندیشکدهها و پدافند غیرعامل نظام سلامت.mp3
۰۲:۴۲:۳۸-۱۴۸.۹۲ مگابایت
۱۳:۲۰
Iran nation health brand pdf.pdf
۳۰۷.۷۴ کیلوبایت
#یادداشت | #مقاله
️ عنوان:" برندسازی ملی ایران در حوزۀ سلامت با محوریت خانواده "
نویسنده:موسی شیرالی | مدیر اندیشکده اساس
منتشر شده در ماهنامه تخصصی تحلیلی ویژند ملی ایران | مهر ۱۴۰۴
چکیده
ایران با هویت غنی فرهنگی و تاریخی، ظرفیت بالقوهای برای برندسازی ملی در حوزه سلامت دارد. یادداشت پیش رو به بررسی چالشهای موجود در تصویر جهانی ایران در حوزۀ سلامت و ظرفیتهای نهاد خانواده بهعنوان محور انسجامبخش برند ملی سلامت میپردازد. با تحلیل نقاط ضعف فعلی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی، نشان داده میشود که خانواده بهعنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی، قابلیت ایجاد ارتباطات مؤثر میان نظام سلامت ایران و تصویر جهانی آن را دارد. این مدل خانوادهبنیان میتواند به ایجاد یک روایت منسجم از برند ملی سلامت ایران، تقویت دیپلماسی سلامت و دستیابی به مرجعیت بینالمللی منجر شود.
#کلیدواژه: دیپلماسی سلامت، برندسازی سلامت، برندسازی ملی ایران، خانواده.
اندیشکده سلامت انسانها و ارتقاء سیستمهای سلامت(اساس)
کانال چندرسانهای اندیشکده اساس@asasresaneh
ایران با هویت غنی فرهنگی و تاریخی، ظرفیت بالقوهای برای برندسازی ملی در حوزه سلامت دارد. یادداشت پیش رو به بررسی چالشهای موجود در تصویر جهانی ایران در حوزۀ سلامت و ظرفیتهای نهاد خانواده بهعنوان محور انسجامبخش برند ملی سلامت میپردازد. با تحلیل نقاط ضعف فعلی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی، نشان داده میشود که خانواده بهعنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی، قابلیت ایجاد ارتباطات مؤثر میان نظام سلامت ایران و تصویر جهانی آن را دارد. این مدل خانوادهبنیان میتواند به ایجاد یک روایت منسجم از برند ملی سلامت ایران، تقویت دیپلماسی سلامت و دستیابی به مرجعیت بینالمللی منجر شود.
۵:۰۸