عکس پروفایل اطلاع‌رسانی خدمت مشاوره بانک ملیا

اطلاع‌رسانی خدمت مشاوره بانک ملی

۴۴۴عضو
سلام بر همکاران گرامی باجه undefined
به همت شما عزیزان در هفته‌ای که گذشت طرح باجه به تعداد محدودی از کاربران بله معرفی شد و تا مرز روزانه یک هزار درخواست از سمت مشتریان ثبت شد. پاسخ گویی به این درخواست‌ها یعنی حذف چند هزار سفر درون شهری و جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا، که این امر تنها با همراهی شما عزیزان محقق شد. undefined
از اینکه در این مسیر همراه شما هستیم بسیار شادمانیم و امیدواریم با همراهی شما بتوانیم در توسعه خدمات غیرحضوری و سلامت همکارانمان و جامعه موثر باشیم.undefined

۹:۰۱

thumnail
با عرض سلام و خداقوتundefined
هفته ای که گذشت پر کارترین undefined هفته محصول باجه و شما همکاران گرامی بود.
بیش از 10 هزار درخواست مشاوره مشتریان توسط شما همکاران گرامی به خوبی پاسخ داده شد و در کنار هم تلاش کردیم تا در شرایط محدودیت های کروناییundefined کمک حال مشتریان بانک ملّی باشیم.
به رسم تقدیر 3 همکار برتر هفته گذشته را در قالب یک پوستر معرفی می کنیم.undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajeOfficerNews

۱۳:۱۶

thumnail
سلام به همکاران گرامی بانک ملّی
undefined به منظور بهترکردن کیفیت پاسخگویی آنلاین به مشتریان بانک ملی گروه‌های تخصصی ایجاد شده‌اند و هدف از تشکیل آن‌ها، بررسی سؤالات کاربران بات باجه و همفکری با شما جهت رسیدن به بهترین پاسخ برای سؤالات خاص مشتریان است. از همکاران گرامی دعوت می‌شود تا در حوزۀ علاقمندی خود در لینک گروه‌های‌ زیر عضو شوند.خواهشمندیم برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان بانک ملّی ما را یاری کنید. undefinedundefined

گروه کارشناسان سهام عدالتundefined ble.ir/join/ZWMyODg1Yz
گروه کارشناسان وام و تسهیلاتundefined ble.ir/join/ZDAyYTUzMj
گروه کارشناسان افتتاح حسابundefined ble.ir/join/OWVhZmY2MT
گروه کارشناسان سپرده گذاریundefined ble.ir/join/OGNhMDgyOT
گروه کارشناسان بورس و صندوق‌های سپرده گذاریundefined ble.ir/join/NzJjNTg0NT
گروه کارشناسان خدمات چکundefined ble.ir/join/MDAwMjFhMD
گروه کارشناسان بانکداری الکترونیک (بام، بله و خدمات کارت)undefined ble.ir/join/ZWIwZjU3MG
گروه کارشناسان انتقال وجهundefined ble.ir/join/ZWZjZjFhND

۱۱:۱۱

thumnail
با عرض سلام و خداقوتundefined
در هفته ای که گذشت با تلاش شما عزیران توانستیم به خوبی به سوالات مشتریان عزیز بانک ملی پاسخ دهیم و رضایت آنان را جلب کنیم. امیدواریم بتوانیم با کمک شما همکاران گرامی در محصول باجه پاسخگوی سوالات بیشتری از هموطنان عزیزمان باشیم.
به رسم تقدیر 3 همکار برتر هفته گذشته را در قالب یک پوستر معرفی می کنیم.undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajeOfficerNews

۱۵:۵۵

thumnail
با عرض سلام و خداقوت undefined
هفته گذشته نیز با تلاش شما عزیزان مخصوصاً سه بانوی برتر این هفته توانستیم به سؤالات مشتریان گرامی بانک ملّی پاسخ دهیم و از حضور غیرضروری مشتریان به شعب به‌‌ علت سؤالات بانکی جلوگیری کنیم. امید است با کمک شما کارشناسان گرامی و بهترکردن پاسخگویی در محصول باجه همچنان خدمت‌رسانی به مشتریان در این شرایط کرونایی را ادامه دهیم.
به رسم تقدیر 3 همکار برتر هفته گذشته را در قالب یک تصویر معرفی می‌کنیم. undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajeOfficerNews

۵:۵۵

thumnail
با عرض سلام و خداقوت undefined
با تلاش شما همکاران گرامی و سه بانوی مشاور برتر در این هفته نیز پاسخگوی سؤالات زیادی از سمت مشتریان عزیز بانک ملی بودیم. امیدواریم با کمک شما همکاران محترم و سخت‌کوش در بانک ملی بتوانیم در راستای اهداف بانکداری الکترونیک در کشور، محصولی ارزشمند و مفید به نام باجه را برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان ارتقاء دهیم. undefinedundefined
به رسم تقدیر ۳ همکار برتر هفتهٔ گذشته را در قالب یک تصویر معرفی می‌کنیم. undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajefficerNews

۱۱:۵۲

thumnail
با عرض سلام و خداقوت
در این هفته نیز به کمک شما همکاران گرامی مخصوصاً سه بانوی برتر این هفته پاسخگوی سؤالات زیاد مشتریان عزیز بانک ملّی بودیم. با پاسخگویی شما عزیزان در بات باجه، با توان و سرعت بیشتری می‌توانیم به مشکلات و سؤالات بانکی مشتریان رسیدگی کنیم و این باعث سرعت بخشیدن به امور زندگی آن‌ها خواهد شد. امیدواریم در انجام این وظیفۀ خطیر و ارزشمند همچنان ما را یاری کنید. undefined undefined
به رسم تقدیر ۳ همکار برتر هفتهٔ گذشته را در قالب یک تصویر معرفی می‌کنیم. undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajefficerNews

۱۸:۴۸

thumnail
undefined پاسخگویی شما همکاران گرامی در بات باجه ارتباط مستقیمی روی افزایش سلامت جامعه دارد. undefined undefined
آیا می‌دانید پاسخگویی شما همکار گرامی در باجه نزدیک به ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ مراجعه به شعب بانک ملّی را در سراسر کشور کاهش می‌دهد. این تعداد کاهش مراجعات در ماه سبب کم‌شدن تردد در سطح شهر و حضور کمتر مردم در جامعه و کاهش آمار کرونا در سطح کشور می‌شود. امیدواریم بتوانیم با بالابردن ظرفیت پاسخگویی در باجه سهم بیشتری در افزایش سطح سلامت جامعه داشته باشیم.
به امید خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان بانک ملّی و پیشتازی نام بانک ملّی ایران در عرصۀ بانکداری دیجیتال کشور! undefined undefined

۷:۱۸

thumnail
سلام و خداقوت
با تشکر از شما همکاران عزیز و همچنین سه کارشناس برتر، در هفتۀ گذشته نیز با بات باجه و کمک شما عزیزان توانستیم به تعداد زیادی از سؤالات مشتریان بانک ملّی پاسخ دهیم و کمک‌حال هموطنان شریف در این شرایط سخت باشیم.با پاسخ‌دهی به‌صورت آنلاین به مشتریان، در زمان و وقت مشتریان صرفه جویی می‌شود و این یکی از اهداف مهم باجه و دستاورد بانکداری الکترونیک بانک ملّی است. امیدواریم بتوانیم در محصول باجه، تجربۀ پاسخ‌گویی مفید و مؤثرتری را برای مشتریان بانک ملّی ایران رقم بزنیم. undefinedundefined
به رسم تقدیر ۳ همکار برتر هفتهٔ گذشته را در قالب یک تصویر معرفی می‌کنیم. undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajefficerNews

۷:۴۵

thumnail
سلام و خداقوت
هفتۀ گذشته پرکارترین undefined هفته در ماه اخیر محصول باجه و شما همکاران گرامی بود. بیش از هزار درخواست مشاوره در این هفته توسط سامانۀ باجه و شما همکاران عزیز پاسخ داده شد، این یعنی حدود هزار مسئله که برای مشتریان بانک ملی پیش آمده بود که برای رفع آن مجبور بودند سلامت خود و کارمندان را به خطر بیندازند؛ هزینۀ رفت‌و‌آمد و شلوغی خیابان‌ها و... را به جان بخرند تا بتوانند حضوری مشکل خود را حل کنند. پاسخگویی آنلاین سامانۀ باجه سبب حفظ سلامت جامعه و صرفه‌جویی در هزینۀ رفت‌وآمد مشتریان بانک ملی نیز می‌شود. امیدواریم بتوانیم در راستای بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی، قدم‌های بزرگتری برداریم.به رسم تقدیر ۳ همکار برتر هفتهٔ گذشته را در قالب یک تصویر معرفی می‌کنیم. undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajefficerNews

۱۶:۴۵

thumnail
با عرض سلام و خداقوت undefined
سپاس از پاسخگویی شما همکاران عزیز مخصوصاً سه بانوی برتر، در این هفته نزدیک به دو هزار درخواست مشاورۀ مشتریان پاسخ داده شد. در کنار هم تلاش می‌کنیم تا با خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان عزیز بانک ملی ایران، رضایت آنان را جلب کنیم و در این روزهای سرد زمستان کمک حالشان باشیم. undefinedundefined
به رسم تقدیر سه همکار برتر هفتۀ گذشته را در قالب یک تصویر معرفی می‌کنیم. undefined
undefined سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!
undefined @bajeOfficerNews

۱۶:۲۴

بازارسال شده از گروه کارشناسان وام و تسهیلات
thumnail
سلامامیدوارم خوب و سلامت باشید و روزهای پایانی سال را به خوشی طی کنیدundefined undefined
undefined کارشناسان عزیز ضمن تشکر از همکاری و همراهی شما عزیزان، قصد داریم در طی مطالب آتی، نتایج 4 اقدام کلیدی صورت‌گرفته جهت بهبود عمکرد باجه در حوزه وام و تسهیلات را به عرض برسانیم تا در ادامه مسیر از کمک شما برای پاسخ‌گویی بهتر و موثرتر بهره‌مند شویم.
undefined انجام اقدامات ذکرشده با همکاری عزیزانی بوده که در طی جلسات مجازی، دانش و تخصص خود را دراختیار ما گذاشته اند و بی‌دریغ به بهبود پاسخ‌ها کمک کرده‌اند: undefined آقای معبودیundefined آقای خلجیundefined خانم نوابیundefined آقای رعیت
وقتی با شما صحبت کردیم؛ مطمئن تر شدیم که دغدغه‌ای جز خدمت به مشتری و خلق تجربه بهتر برای آنها ندارید و هیچ چیز جبران زحمات شما را نمی‌کند، مگر رضایت مشتریundefined

۱۸:۳۴

thumnail
undefined سپاس‌نامه‌ای به رسم یادگار
عرض سلام و خداقوت؛undefined با شروع جشنوارهٔ از واژه تا باجه، حجم درخواست مشاوره از شما متخصصان، با افزایش بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شد!
undefined این یعنی مردم به‌ویژه مشتریان بانک ملی بیش‌ازپیش به دانش و یاری شما عزیزان احتیاج دارند. بی‌تردید این اعتماد حاصل کاردانی و تلاش مثال‌زدنی شماست.
undefined به خود می‌بالیم که با وجود حجم درخواست‌های فراوان، رضایت بی‌سابقه‌ای را برای مشتریان بانک ملی فراهم کردیم و در این بین قدردان زحمات شما هستیم.
undefined به‌رسم تقدیر ۵ همکار برتر دو هفتهٔ گذشته را در ادامه معرفی می‌کنیم.undefined خانم تکتم فرهمند جهان‌آبادیundefined خانم ناهیده پروین‌نژادundefined آقای علیرضا حسن‌پورundefined آقای رسول زمانیundefined آقای محمود محمودی
سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!undefined

۱۵:۴۹

thumnail
undefined باجه با حضور شما گرم است!
هر آن‌کس خدمت جانان به جان کرد
به گیتی نام خود را جاودان کرد

undefined متخصصان باجه عزیز، تلاش متعهدانه و وظیفه‌شناسی شما به‌ویژه در طی جشنوارهٔ «از واژه تا باجه» ستودنی‌‌ست! به کاردانی شما اعتماد داریم و خوشحالیم که در کنارمان هستید.
undefined این جشنواره تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد و در طی آن، هر روز کاربران به‌جای مراجعه حضوری به بانک، با ۳ واژهٔ مشخص‌شده سؤالات خود را از سامانهٔ باجه آنلاین می‌پرسند و در نهایت با پاسخ‌های کارگشای شما روبه‌رو می‌شوند و گره‌ای از مشکلاتشان برطرف می‌شود.
undefined همچنین با توجه به اینکه سامانهٔ باجه آنلاین اولین و تنها شبکه اجتماعی آنلاین بانکی ایران است، فراهم شدن بستر فرهنگی درست، احتیاج به سپری‌شدن زمان اندکی دارد، بابت سؤال‌های نامربوطی که گاهی ارسال شده است، عذرخواهی می‌کنیم و از صبوری و شکیبایی شما عزیزان بی‌نهایت ممنونیم.
undefined حسن همکاری و توجه شما عزیزان نقش بسزایی در راه‌اندازی این طرح داشته است؛ صمیمانه از شما سپاس‌گزاریم.
undefined @bajeOfficerNews

۱۱:۰۶

thumnail
undefined سپاس‌نامه‌ای به رسم یادگار
عرض سلام و خداقوت؛undefined با شروع جشنوارهٔ از واژه تا باجه، حجم درخواست مشاوره از شما متخصصان، با افزایش بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شد!
undefined این یعنی مردم به‌ویژه مشتریان بانک ملی بیش‌ازپیش به دانش و یاری شما عزیزان احتیاج دارند. بی‌تردید این اعتماد حاصل کاردانی و تلاش مثال‌زدنی شماست.
undefined به خود می‌بالیم که با وجود حجم درخواست‌های فراوان، رضایت بی‌سابقه‌ای را برای مشتریان بانک ملی فراهم کردیم و در این بین قدردان زحمات شما هستیم.
undefined به‌رسم تقدیر ۵ همکار برتر دو هفتهٔ گذشته را در ادامه معرفی می‌کنیم.undefined خانم تکتم فرهمند جهان‌آبادیundefined آقای علاءالدین حسینیundefined خانم ناهیده پروین‌نژادundefined آقای مجتبی برجیانundefined آقای محمود محمودی
سپاسگزارِ همت و تلاش تمام همکاران عزیز!undefined
undefined @bajeOfficerNews

۱۱:۴۲

thumnail
undefined باد خوشبوی دهد نرگس را مژده همیکه گل سرخ به‌ در آمد از پرده همی
undefined رسیدن بهار و نوشدن طبیعت را به شما همکاران عزیز تبریک می‌گوییم و امیدواریم بهارِ دلتان همیشه سبز باشد.
undefined از شما ممنونیم که با پاسخ به سؤالات بانکی مردم و برطرف‌کردن نیازهای بانکی‌شان در باجه، باعث شدید این تعطیلات و نوروز خانواده‌های بیشتری کنار یکدیگر شاد و سلامت بمانند. undefined سپاس و نوروز مبارک!
undefined @bajeOfficerNews

۱۳:۵۵

سلام به همکاران محترم بانک ملیundefined
ما برای بهبود خدمات باجه آنلاین به کمک شما نیازمندیم. لطفا پرسشنامه زیر را با اطلاعات ارزشمند خود و تجارب بدست آمده از پاسخگویی به مشتریان باجه ، تکمیل بفرمائید.https://survey.porsline.ir/s/Hg7Ghcr
با سپاس فراوانundefined

۷:۱۵

thumnail
undefined پاکت‌های شادی به پرواز درآمدند!
undefined از عید قربان تا عید غدیر، ۹ روز پر از جایزه در انتظار کاربران بله است!
undefined در این ۹ روز بله پاکت باران می‌شود و از همه مهم‌تر مسابقهٔ ۵۰۰ میلیون ریالی در انتظارتان است!
برای آگاهی از شرایط مسابقه، همین حالا به کانال رسمی بله سر بزنید.

۱۷:۵۲

Default Gift Icon

پاکت هدیه

عکس پروفایل اطلاع‌رسانی خدمت مشاوره بانک ملیا

اطلاع‌رسانی خدمت مشاوره بانک ملی

عید سعید قربان مبارک undefined
thumnail

undefinedفرقی نمی‌کند چه رنگی باشد، سفید، سبز، خاکی یا ...در هر لباس و با هر رنگی می‌‌شود به مردم خدمت کرد و از جان و مالشان محافظت کرد.undefined
شما در این روزهای سخت، سنگر باجه‌آنلاین را خالی نگذاشتید و چه بسیار جان‌های عزیزی که نجات دادید.
undefined قدردان شماییم و برای ادامه این مسیر، همچنان نیازمند پاسخ‌های راه‌گشا و ارزشمند شما هستیمundefinedundefined

۱۰:۱۲