عکس پروفایل بخشنامه های خدمات پس از فروشب

بخشنامه های خدمات پس از فروش

۵۲عضو
undefined خطای دیاگ CITY150 و TNT150

۵:۱۳

undefined باشگاه موتورسواری نیکران موتور پاسارگاد، جهت ثبت نام با شماره تلفن 55473224 تماس حاصل فرمایید. همراه با پیست اختصاصی.

۵:۲۳

:revolving_hearts: باسلام همکاران محترم روغن تمام سنتتیک انی 10W50 رسید. لطفا سفارشهای خود را از طریق وب ارسال فرمایید. باتشکر

۱۱:۲۸

undefined:revo باسلام همکاران محترم روغن تمام سنتتیک انی 10W50 رسید. لطفا سفارشهای خود را از طریق وب ارسال فرمایید. باتشکر

۷:۰۳

باسلامبا توجه به رسیدن بار قطعات یدکی جدید، لطفا سفارشهای خود را از طریق وب سفارشگذاری نمایید. باتشکر

۸:۰۴

باسلامهمکاران محترم به اطلاع میرساند جهت استفاده از دستگاه دیاگ خود، برای محصولات جدید لازمست تا کابل رابط مربوطه را تهیه فرمایید. لطفا در وب کلمه " کابل رابط دیاگ" را جستجو نمایید. بدلیل محدودیت در تعداد اواویت با همکارانی است که زودتر سفارشگذاری نموده باشند. باتشکر

۱۲:۵۸

undefined توجه فوق العاده مهم همکاران محترم خدمات پس از فروشباسلام لطفا در هنگام پرکردن برگه های قبض گارانتی در محیط وب (اینترنت) در قسمت "توضیحات" که در تصویر زیر نشان داده شده است موارد ذیل را حتما قید نمایید. لازم بذکر است که درصورتیکه موارد گفته شده در زیر بصورت کاملا شفاف و کامل ذکر نگردیده باشد متاسفانه با کمال احترام قبض پذیرش حذف شده و دستمزد مربوطه امکان لحاظ شدن را نخواهد داشت. لذا خاضعانه خواهشمند است این موارد را رعایت بفرمایید.
شرح عیب: عیب مشاهده شده و رفع شده را به صورت کامل و با جزئیات دقیق نوشته و از نوشتن عباراتی جامع مانند تعمیر سیم کشی، تعمیر موتور، تعمیر چرخ عقب و نظیر این عبارات به تنهایی خودداری فرمایید. در ضمن منشا عیب را بررسی کرده ( مونتاژ نادرست – ضعف کیفیت قطعه – استفاده نادرست راکب موتور سیکلت از وسیله ) و تایپ نمایید و در انتها روش رفع عیب ذکر گردد. مثالهایی در زیر ارائه شده است:
بعنوان نمونه:مثال شماره یک: عیب: قطعی سیم منفی کوئل، منشا عیب: قطع شدن به دلیل مونتاژ نا درست سیم کشی و ماندن سیم مذکور در زیر پایه باک، روش رفع عیب : ترمیم سیم کشی - لحیمکاری و وارنیش
مثال شماره دو: عیب: سوختن واشر سر سیلندر، منشا عیب: عدم کارکرد ترموستات و بالا رفتن دمای انجین، روش رفع عیب: باز و بست سر سیلندر و تعویض واشر سر سیلندر – تعویض ترموستات لازم به ذکر است به قبوض پذیرش گارانتی که موارد فوق در آن ها به صورت ناقص ویا گنگ نوشته شده باشد در فرایند پرداخت دستمزد رسیدگی نشده و حذف خواهند شد.undefined

۱۲:۴۴

thumbnail

۱۲:۴۶

فوری - مهمهمکاران محترم خدمات پس ازفروشباسلامبدینوسیله به اطلاع میرساند که هرگونه دستکاری در سیستم اگزوز و تخلیه کاتالیزورهای (کاتالیستها) محصولات شرکت نیکران موتور ممنوع بوده و در صورتیکه بر روی محصولات شرکت نیکران موتور انجام شود باعث ابطال گارانتی خواهد شد در ضمن تبعات قانونی اینکار بر عهده نماینده ای که اینکار را انجام داده خواهد بود. لطفا در صورت مراجعه موارد کنترل و از ارائه خدمات گارانتی به مشتریانی که سیستم اگزوز را دستکاری نموده اند، خودداری گردد.باتشکر

۸:۲۲

فوری _ مهمهمکاران محترم خدمات پس از فروش با سلام لطفا جهت تایید نهایی مالی قبض های پذیرش ثبت شده در وب مربوط به سه ماهه اول سال 1397 مراحل ذیل را بانجام رسانید:1-فرم را پرینت و مهر نمایید. (ترجبحا دارای امضا توسط مشتری باشد)2-فرمها را به دفتر خدمات پس از فروش ارسال نمائید.3- در صورت عدم ارسال، با کمال احترام، قادر به ارائه هیچگونه خدمتی به همکار محترم نخواهیم بود.4- در صورت وجود هرگونه ابهام با ما تماس بگیرید.مدت زمان ارسال یک هفته بعد از تاریخ این بخشنامه میباشد.

۸:۱۹

فوری _ مهمهمکاران محترم خدمات پس از فروشباسلامبه اطلاع میرساند به جهت تاکید کارشناسان خارجی در مورددریافت بموقع قطعات داغی، لطفا حداکثر حد اکثر تا دو هفته پس از دریافت قطعه گارانتی از شرکت، قطعه داغی ارسال گردد. در صورت عدم رعایت بازه زمانی یادشده، هزینه قطعه به حساب نماینده منظور خواهد شد. باتشکر

۸:۲۴

بخشنامه های خدمات پس از فروش
فوری _ مهم همکاران محترم خدمات پس از فروش باسلام به اطلاع میرساند به جهت تاکید کارشناسان خارجی در مورددریافت بموقع قطعات داغی، لطفا حداکثر حد اکثر تا دو هفته پس از دریافت قطعه گارانتی از شرکت، قطعه داغی ارسال گردد. در صورت عدم رعایت بازه زمانی یادشده، هزینه قطعه به حساب نماینده منظور خواهد شد. باتشکر
همکاران محترم خدمات پس از فروش مستحضر باشید که تنها قطعات داغی که همراه با آنها فرم تکمیل شده مشخصات مربوطه موجود باشد قابل پذیرش می باشد. ضمنا پس از هر بار تحویل قطعات داغی از تحویل گیرنده، رسید دریافت نمایید. ضمنا تایید نهایی قطعات داغی منوط به تایید کارشناسان خارجی می باشد.باتشکر

۹:۱۷

* جهت یادآوری توجه به سه بخشنامه اخیر *باتشکر

۱۰:۲۶

بازارسال شده از بله

فرم قطعات داغی .xlsx

۱۰.۷۳ کیلوبایت

۱۰:۳۴

بخشنامه شماره 16 همکاران محترم لطفا هنگام ارسال قطعات داغی مشخصات کامل را در فرم undefined فوق نوشته و به همراه هر قطعه ارسال فرمائید .undefined جهت یادآوری مجدد undefined با تشکر

۱۰:۳۴

فوری _ مهمهمکاران محترم خدمات پس از فروش با سلام به اطلاع میرساند که از این تاریخ میزان روغن گارانتی درنظر گرفته شده برای محصولات دو سیلندر 249 سی سی 3 لیتر و برای تک سیلندرT25 یک لیتر می باشد.بدیهی است در سرویس 300 کیلومتر پس از تعویض فیلتر روغن، فقط هزینه 200 سی سی روغن و فیلتر از مشتری اخذ گردد. دستمزد تعویض روغن و هزینه روغن طبق متن فوق توسط شرکت در وجه شما پرداخت شده و از این بابت هزینه ای از مشتری اخذ نشود.باتشکر

۱۱:۱۰

undefined undefined فوری _ مهمهمکاران محترم خدمات پس از فروش با سلام با توجه به در پیش بودن انبار گردانی در هفته آخر شهریورماه، لطفا سفارش قطعات خود را حداکثر تا تاریخ 1397/06/18 ارسال فرمایید. بدیهی است سفارشات ارسال شده بعد از این تاریخ در مهرماه قابل ارائه خواهند بود.باتشکر

۳:۲۹