۵:۱۳
۵:۲۳
:revolving_hearts: باسلام همکاران محترم روغن تمام سنتتیک انی 10W50 رسید. لطفا سفارشهای خود را از طریق وب ارسال فرمایید. باتشکر
۱۱:۲۸
۷:۰۳
باسلامبا توجه به رسیدن بار قطعات یدکی جدید، لطفا سفارشهای خود را از طریق وب سفارشگذاری نمایید. باتشکر
۸:۰۴
باسلامهمکاران محترم به اطلاع میرساند جهت استفاده از دستگاه دیاگ خود، برای محصولات جدید لازمست تا کابل رابط مربوطه را تهیه فرمایید. لطفا در وب کلمه " کابل رابط دیاگ" را جستجو نمایید. بدلیل محدودیت در تعداد اواویت با همکارانی است که زودتر سفارشگذاری نموده باشند. باتشکر
۱۲:۵۸
شرح عیب: عیب مشاهده شده و رفع شده را به صورت کامل و با جزئیات دقیق نوشته و از نوشتن عباراتی جامع مانند تعمیر سیم کشی، تعمیر موتور، تعمیر چرخ عقب و نظیر این عبارات به تنهایی خودداری فرمایید. در ضمن منشا عیب را بررسی کرده ( مونتاژ نادرست – ضعف کیفیت قطعه – استفاده نادرست راکب موتور سیکلت از وسیله ) و تایپ نمایید و در انتها روش رفع عیب ذکر گردد. مثالهایی در زیر ارائه شده است:
بعنوان نمونه:مثال شماره یک: عیب: قطعی سیم منفی کوئل، منشا عیب: قطع شدن به دلیل مونتاژ نا درست سیم کشی و ماندن سیم مذکور در زیر پایه باک، روش رفع عیب : ترمیم سیم کشی - لحیمکاری و وارنیش
مثال شماره دو: عیب: سوختن واشر سر سیلندر، منشا عیب: عدم کارکرد ترموستات و بالا رفتن دمای انجین، روش رفع عیب: باز و بست سر سیلندر و تعویض واشر سر سیلندر – تعویض ترموستات لازم به ذکر است به قبوض پذیرش گارانتی که موارد فوق در آن ها به صورت ناقص ویا گنگ نوشته شده باشد در فرایند پرداخت دستمزد رسیدگی نشده و حذف خواهند شد.
۱۲:۴۴
۱۲:۴۶
فوری - مهمهمکاران محترم خدمات پس ازفروشباسلامبدینوسیله به اطلاع میرساند که هرگونه دستکاری در سیستم اگزوز و تخلیه کاتالیزورهای (کاتالیستها) محصولات شرکت نیکران موتور ممنوع بوده و در صورتیکه بر روی محصولات شرکت نیکران موتور انجام شود باعث ابطال گارانتی خواهد شد در ضمن تبعات قانونی اینکار بر عهده نماینده ای که اینکار را انجام داده خواهد بود. لطفا در صورت مراجعه موارد کنترل و از ارائه خدمات گارانتی به مشتریانی که سیستم اگزوز را دستکاری نموده اند، خودداری گردد.باتشکر
۸:۲۲
فوری _ مهمهمکاران محترم خدمات پس از فروش با سلام لطفا جهت تایید نهایی مالی قبض های پذیرش ثبت شده در وب مربوط به سه ماهه اول سال 1397 مراحل ذیل را بانجام رسانید:1-فرم را پرینت و مهر نمایید. (ترجبحا دارای امضا توسط مشتری باشد)2-فرمها را به دفتر خدمات پس از فروش ارسال نمائید.3- در صورت عدم ارسال، با کمال احترام، قادر به ارائه هیچگونه خدمتی به همکار محترم نخواهیم بود.4- در صورت وجود هرگونه ابهام با ما تماس بگیرید.مدت زمان ارسال یک هفته بعد از تاریخ این بخشنامه میباشد.
۸:۱۹
فوری _ مهمهمکاران محترم خدمات پس از فروشباسلامبه اطلاع میرساند به جهت تاکید کارشناسان خارجی در مورددریافت بموقع قطعات داغی، لطفا حداکثر حد اکثر تا دو هفته پس از دریافت قطعه گارانتی از شرکت، قطعه داغی ارسال گردد. در صورت عدم رعایت بازه زمانی یادشده، هزینه قطعه به حساب نماینده منظور خواهد شد. باتشکر
۸:۲۴
بخشنامه های خدمات پس از فروش
فوری _ مهم همکاران محترم خدمات پس از فروش باسلام به اطلاع میرساند به جهت تاکید کارشناسان خارجی در مورددریافت بموقع قطعات داغی، لطفا حداکثر حد اکثر تا دو هفته پس از دریافت قطعه گارانتی از شرکت، قطعه داغی ارسال گردد. در صورت عدم رعایت بازه زمانی یادشده، هزینه قطعه به حساب نماینده منظور خواهد شد. باتشکر
همکاران محترم خدمات پس از فروش مستحضر باشید که تنها قطعات داغی که همراه با آنها فرم تکمیل شده مشخصات مربوطه موجود باشد قابل پذیرش می باشد. ضمنا پس از هر بار تحویل قطعات داغی از تحویل گیرنده، رسید دریافت نمایید. ضمنا تایید نهایی قطعات داغی منوط به تایید کارشناسان خارجی می باشد.باتشکر
۹:۱۷
* جهت یادآوری توجه به سه بخشنامه اخیر *باتشکر
۱۰:۲۶
بخشنامه شماره 16 همکاران محترم لطفا هنگام ارسال قطعات داغی مشخصات کامل را در فرم
فوق نوشته و به همراه هر قطعه ارسال فرمائید .
جهت یادآوری مجدد
با تشکر
۱۰:۳۴
فوری _ مهمهمکاران محترم خدمات پس از فروش با سلام به اطلاع میرساند که از این تاریخ میزان روغن گارانتی درنظر گرفته شده برای محصولات دو سیلندر 249 سی سی 3 لیتر و برای تک سیلندرT25 یک لیتر می باشد.بدیهی است در سرویس 300 کیلومتر پس از تعویض فیلتر روغن، فقط هزینه 200 سی سی روغن و فیلتر از مشتری اخذ گردد. دستمزد تعویض روغن و هزینه روغن طبق متن فوق توسط شرکت در وجه شما پرداخت شده و از این بابت هزینه ای از مشتری اخذ نشود.باتشکر
۱۱:۱۰
۳:۲۹