تماس تبلیغاتی هدفمند با استفاده از سامانه پیام صوتی یکی از بهترین راههای جلب توجه افراد در این روزهاست.
شاید افراد نسبت به پیامک یا ایمیل یا اینستاگرام به دلیل حجم بالا پیامها بی توجه باشند، اما تقریبا هیچکس تماس تلفنی را نادیده نمیگیرد. برخلاف سایر اشکال تبلیغات، پیام های صوتی این توانایی را دارند که از طریق عنصر ذاتی صدا، گیرندگان را مجذوب خود کنند، ارتباط عاطفی برقرار کنند
تماس با ما
02128420418
09122786075ثبت نام در سایت
avaye-bartar.ir
۱۰:۱۵
(http://Portal.avaye-bartar.ir/)
(https://avaye-bartar.com/)
۱۰:۱۷
بازارسال شده از سامانه ارسال پیام متنی/صوتی
ارسال پیامک انبوه از طریق نقشهبه کمک این قابلیت پنل پیامک میتوانید جامعه هدف خود را هدفمند و دقیق انتخاب کنید. مشتریان بالقوه شما در هر شهر، محله، منطقه یا خیابانی که باشند، برای شما قابل دسترساند.02128420418سایت ارسال پیامک
New.bartarsms.irکانال ما در اپلیکیشن بله
@bartarsms
۶:۰۷
بازارسال شده از سامانه تماس صوتی گسترده
02128420418
۶:۰۹
بازارسال شده از سامانه تماس صوتی گسترده
کولاک تبلیغاتی با ارسال پیامک صوتی!
برای ثبت نام در سامانه تماس تلفنی همزمان با هزاران نفر تنها 5 دقیقه وقت لازم دارید.
ارسال پیام صوتی به شما این امکان را میدهد که هر نوع پیام صوتی ضبط شده را از طریق اینترنت به مخاطبان تلفن همراه و یا تلفن ثابت ارسال نمائید.ارسال پیام صوتی تبلیغاتی یک ارتباط نفربهنفر گسترده است که زمان ارسال ان تنها یک دقیقه زمان میبرد.
تماس انبوه تبلیغاتی باعث میشود پیام و تبلیغ شما در کمتر از یک دقیقه به گوش هزاران نفر برسد
02128420418
ثبت نام سریع در سامانه ارسال پیام صوتی
Portal.avaye-bartar.irکانال ما
@avaye_bartar پشتیبانی انلاین
@paradigm_admin
02128420418
۶:۰۹
بازارسال شده از سامانه ارسال پیام متنی/صوتی
میدونستید پیام صوتی یکی از کم هزینه ترین ابزارها و روشهای تبلیغات ؟
تماس تبلیغاتی هدفمند با استفاده از سامانه پیام صوتی یکی از بهترین راههای جلب توجه افراد در این روزهاست.
شاید افراد نسبت به پیامک یا ایمیل یا اینستاگرام به دلیل حجم بالا پیامها بی توجه باشند، اما تقریبا هیچکس تماس تلفنی را نادیده نمیگیرد. برخلاف سایر اشکال تبلیغات، پیام های صوتی این توانایی را دارند که از طریق عنصر ذاتی صدا، گیرندگان را مجذوب خود کنند، ارتباط عاطفی برقرار کنند
تماس با ما
02128420418
09122786075ثبت نام در سایت
portal.avaye-bartar.ir
۶:۱۳
بازارسال شده از سامانه تماس صوتی گسترده
کل شهر را مجذوب تبلیغات خود کنید، ارتباط درستی برقرار کنید و اثری ماندگار از خود بر جای بگذارید
دارای بانک شماره کامل شهرهای ایران
قابلیت ارسال به تلفن ثابت
ثبت نام سامانه ارسال پیام صوتی
Portal.avaye-bartar.ir
ثبت نام سامانه ارسال پیامک
New.bartarsms.ir
تماس با ما
02128420418
اموزش و یادگیری کل سیستم کمتر از ۲۰ دقیقه
۱۲:۳۱
۲۰:۳۹
۲۰:۴۲
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت سوم)در پستهای قبلی، سه ویژگی مهم پیامکهای تبلیغی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست دو ویژگی دیگه از ویژگیهای پیامک تبلیغی موفق رو بررسی میکنیم.
کلمات اصلی و مهم رو متمایز کن!در هر متنی، بعضی از کلمهها از بقیه مهمترن. باید ببینی، در متن پیامکی که میخوای ارسال کنی، چه کلماتی مهم هستن و مخاطب باید بهشون توجه ویژهای داشته باشه، بعد اون کلمهها رو با قرار دادن علامتی مثل «» از بقیهٔ متن متمایز کن.
حس ضرورت رو در پیام ایجاد کن!این خصلت همهٔ ماست که وقتی فرصت انجام کاری رو داشته باشیم، اون رو مدام به تأخیر میندازیم؛ پس در متن پیامک تبلیغاتی سعی کن، آفرها، تخفیفها و هر ارزشافزودهای رو که برای مشتری در نظر میگیری، در بازهٔ زمانی محدود باشه تا کاربران، واکنش بیشتری نسبت به پیام دریافت شده داشته باشن.
۲۰:۵۰
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت چهارم)در پستهای قبلی، پنج ویژگی مهم پیامکهای تبلیغی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست یک ویژگی دیگه از ویژگیهای پیامک تبلیغی موفق رو بررسی کرده و چند نمونه پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار رو ارائه میکنیم.
شفاف و واضح بنویس!از کلمات تخصصی که افراد رو دچار سردرگمی میکنه، در متن پیام استفاده نکن؛ مگر اینکه مخاطبانت در حیطهٔ کسبوکارت باشن. حتماً بعد از نوشتن پیامک، چند بار بخونش تا مطمئن بشی که پیامت واضح و روشنه و به زبان ساده نوشته شده.از به کاربردن اختصارهای زیاد و بیجهت (به جای نوشتن کلمه یا واژهٔ اصلی) خودداری کن و سعی کن زیاد از شکلک یا ایموجی استفاده نکنی.
حتماً متن رو چندبار چک کن که غلط املایی نداشته باشه.
چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی:
سیندرلای عزیز؛لباس برازندهٔ تو پیش ماست!تخفیف فوقالعاده روی تمام لباسهای شبیادت نره فقط تا فردا شب!
شیرینی عیدت رو خودت بپز!ورکشاپ یک روزهٔ مؤسسهٔ هنرخوب(صفر تا صد شیرینیپزی)برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کن!
غذای لذیذ فقط چند قدم با تو فاصله داره!تحویل رایگان رستوران تختجمشیدبرای دریافت منو، عدد ۱ رو ارسال کن.
۲۰:۵۸
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت پنجم)در پستهای قبلی، شش ویژگی مهم پیامکهای تبلیغاتی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست، دو ویژگی دیگه از ویژگیهای پیامک تبلیغی موفق رو بررسی میکنیم.
پیشنهادهای جذاب بده!وقتی پیامک رو بدون هیچ امتیازی برای مخاطب ارسال میکنی، جنبهٔ تبلیغاتی بودن اون باعث میشه، مخاطب توجهٔ چندانی به پیامت نکنه؛ ولی اگه پیامت حاوی امتیازی مثل کدتخفیف، استفاده از سرویس رایگان و یا هر چیزی باشه که مخاطب رو درگیر میکنه، قابلیت زیادی برای ارسال و اشتراک به دیگران داره.
خلاقیت داشته باش!عنصر خلاقیت، تو رو از بقیه متمایز میکنه و در چشم مخاطب پُررنگ میشی. از کلماتی استفاده کن که تأثیر چشمگیری روی مخاطبت داشته باشه. سعی کن پیامکهات رو برای ایجاد اعتماد مشتریها و متناسب با الگوی رفتاری اونها شخصیسازی کنی. حتی میتونی موارد سرگرمکننده؛ مثل بازی، متنهای تعاملی، نظرسنجی یا مسابقه رو به متنهات اضافه کنی.
۲۰:۵۹
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت آخر)در پستهای قبلی، هشت ویژگی مهم پیامکهای تبلیغاتی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست، یک ویژگی دیگه از ویژگیهای پیامک تبلیغی موفق رو بررسی میکنیم.
مشخصات کسبوکارت رو در پیامک بنویس!قرار دادن آدرس وبسایت یا لینک صفحهٔ فروشگاه در شبکههای اجتماعی، شمارهٔ تماس و آدرس (اگه مکان فیزیکی داری و مشتریها میتونن به محل فروشگاه یا کسبوکارت مراجعه کنن) میتونه دسترسی افراد به کسبوکارت رو آسونتر کنه و اعتبار برندت رو افزایش بده.
چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی:
برای شام برنامهات چیه؟پیتزاتو سفارش بده!«تحویل رایگان»فقط تا پایان امشب!پیتزا تیفانیشمارهٔ تماس...
امسال عید برنامهٔ سفرت چیه؟اگه تا فردا سفرتو رزرو کنی، تخفیف ۱۰ درصدی تورهای نوروزی ما رو دریافت میکنی!گشت نو - شمارهٔ تماس...
دورههای فشردهٔ آموزش دیجیتال مارکتینگاعطای مدرک معتبرفقط با داشتن مدرک کارشناسی، میتونید در این دوره شرکت کنید!«ظرفیت محدود»برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
۲۱:۰۰
ثبت نام در سامانه پیامکNew.bartarsms.ir
۱۶:۰۳
بعدا خرید کنید
ثبت نامWww.new.bartarsms.ir
۱۶:۰۶
معرفی سرویس LBA
سرویس LBA، دقیقترین روش انتخاب موقعیت مکانی افراد است. شما در ابتدا تعیین میکنید که پیامک شما به افراد حاضر در کدام موقعیت مکانی ارسال شود؛ موقعیت مکانی انتخابی شما مانند تصویر زیر به صورت دقیق بر روی نقشه مشخص میشود. به علاوه میتوانید مشخص کنید که تنها به افراد ساکن و یا شاغل حاضر در منطقه مشخص شده ارسال انجام شود.
مثال:ارسال به افرادی که:در روز دوشنبه بین ساعات ۱۲-۱۵ در ناحیه بازار تهران حضور دارند،در منطقه بازار تهران شاغل هستند؛یعنی در ۶ ماه گذشته، در روزهای کاری، بین ساعت ۸ تا ۱۷ در این منطقه حضور داشتهاند،اما ساکن منطقه دیگری هستند.
09122786075
سرویس LBA، دقیقترین روش انتخاب موقعیت مکانی افراد است. شما در ابتدا تعیین میکنید که پیامک شما به افراد حاضر در کدام موقعیت مکانی ارسال شود؛ موقعیت مکانی انتخابی شما مانند تصویر زیر به صورت دقیق بر روی نقشه مشخص میشود. به علاوه میتوانید مشخص کنید که تنها به افراد ساکن و یا شاغل حاضر در منطقه مشخص شده ارسال انجام شود.
مثال:ارسال به افرادی که:در روز دوشنبه بین ساعات ۱۲-۱۵ در ناحیه بازار تهران حضور دارند،در منطقه بازار تهران شاغل هستند؛یعنی در ۶ ماه گذشته، در روزهای کاری، بین ساعت ۸ تا ۱۷ در این منطقه حضور داشتهاند،اما ساکن منطقه دیگری هستند.
09122786075
۱۵:۵۲
بازارسال شده از خانه کمپین ایران
با ما باشید برای دیدن روایت واقعی فروشهای چند میلیاردی .نه آموزش، نه ادعا. فقط تجربه، فقط حقیقت.
اینستاگرام ما:https://www.instagram.com/campaignshome
۱۲:۲۷
بازارسال شده از خانه کمپین ایران
این ویدیو درباره اون بچه نیست|قسمت دومدرباره ماست. درباره تویی که وسط جنگ رسانهای امروز، دنبال مشتریتی.و هنوز فکر میکنی یه استوری، یه پست، یه ویدیو شاید کافی باشه تا شنیده شی.
ولی واقعیت اینه: نیست.
توی دنیای امروز، فقط با تکرار و تنوع و هماهنگیه که صدا بلند میمونه.سه ستون اصلی هر کمپین واقعی.
ما تو «خانه کمپین»، شعار نمیدیم.ما روایت میکنیم — از دل تجربههامون.یاد میدیم که وسط این آشفتهبازار محتوا، چطور فریاد بزنی که مخاطب بشنوه.چطور مشتریتو پیدا کنی، حتی وقتی گم شده لای گردوخاکِ تبلیغات بیجهت.
این فقط یه داستان نیست؛یه تکنیکه. یه اصل. یه هشدار برای اونایی که جدی دنبال نتیجهان.
قسمت سوم «خانه کمپین» رو ببین — تا یادبگیری چطور ، دقیقتر فریاد بزنی.
#میلاد_بصیری#حسن_درگاهی#خانه_کمپین #استراتژی_تبلیغات #بازاریابی_واقعی #برندینگ_هدفمند #تحلیل_کمپین #تبلیغات_موثر #صدای_برند #کمپین_فروش #روایت_کمپین
ولی واقعیت اینه: نیست.
توی دنیای امروز، فقط با تکرار و تنوع و هماهنگیه که صدا بلند میمونه.سه ستون اصلی هر کمپین واقعی.
ما تو «خانه کمپین»، شعار نمیدیم.ما روایت میکنیم — از دل تجربههامون.یاد میدیم که وسط این آشفتهبازار محتوا، چطور فریاد بزنی که مخاطب بشنوه.چطور مشتریتو پیدا کنی، حتی وقتی گم شده لای گردوخاکِ تبلیغات بیجهت.
قسمت سوم «خانه کمپین» رو ببین — تا یادبگیری چطور ، دقیقتر فریاد بزنی.
#میلاد_بصیری#حسن_درگاهی#خانه_کمپین #استراتژی_تبلیغات #بازاریابی_واقعی #برندینگ_هدفمند #تحلیل_کمپین #تبلیغات_موثر #صدای_برند #کمپین_فروش #روایت_کمپین
۱۰:۳۲
بازارسال شده از خانه کمپین ایران
شاید فکر کردی به خاطر تبلیغه.شاید گفتی تیمشون قویه، بودجهشون زیاده...ولی واقعیت یه چیز دیگهست:
"مردم فقط وقتی خرید میکنن، که حس کنن دارن دوباره شروع میکنن."شروع سال، شروع هفته، اول ماه، اول فصل، حتی اول ترم تحصیلی...
۱۰:۲۶
سلام ارادتادرس پیجم در اینستاگرام
آموزش کاملا رایگان روشهای استفاده از سامانه های پیام کوتاه و پیام صوتی گسترده
https://www.instagram.com/miladbasiri_com?utm_source=qr&igsh=cjhtdWJmZTNhMnRv
آموزش کاملا رایگان روشهای استفاده از سامانه های پیام کوتاه و پیام صوتی گسترده
https://www.instagram.com/miladbasiri_com?utm_source=qr&igsh=cjhtdWJmZTNhMnRv
۸:۳۸