بله | کانال سامانه ارسال پیام متنی/صوتی
عکس پروفایل سامانه ارسال پیام متنی/صوتیس

سامانه ارسال پیام متنی/صوتی

۸۳۳عضو
thumbnail
تماس تبلیغاتی هدفمند با استفاده از سامانه پیام صوتی یکی از بهترین راه‌های جلب توجه افراد در این روزهاست. undefinedشاید افراد نسبت به پیامک یا ایمیل یا اینستاگرام به دلیل حجم بالا پیامها بی توجه باشند، اما تقریبا هیچ‌کس تماس تلفنی را نادیده نمی‌گیرد. برخلاف سایر اشکال تبلیغات، پیام های صوتی این توانایی را دارند که از طریق عنصر ذاتی صدا، گیرندگان را مجذوب خود کنند، ارتباط عاطفی برقرار کنند
undefinedتماس با ما undefined 02128420418
undefined 09122786075ثبت نام در سایتundefined avaye-bartar.ir

۱۰:۱۵

thumbnail
undefinedشاید افراد نسبت به پیامک یا ایمیل یا اینستاگرام به دلیل حجم بالا پیامها بی توجه باشند، اما تقریبا هیچ‌کس تماس تلفنی را نادیده نمی‌گیرد. برخلاف سایر اشکال تبلیغات، پیام های صوتی این توانایی را دارند که از طریق عنصر ذاتی صدا، گیرندگان را مجذوب خود کنند، ارتباط عاطفی برقرار کنند و اثری ماندگار بر جای بگذارندundefined
undefined ثبت نام ارسال با سرور  0942
(http://Portal.avaye-bartar.ir/)
undefined ثبت نام ارسال با سرور 021
(https://avaye-bartar.com/)
undefinedتماس با ما undefined 02128420418
undefined 09122786075
undefined avaye-bartar.ir

۱۰:۱۷

بازارسال شده از سامانه ارسال پیام متنی/صوتی
thumbnail
ارسال پیامک انبوه از طریق نقشهبه کمک این قابلیت پنل پیامک می‌توانید جامعه هدف خود را هدفمند و دقیق انتخاب کنید. مشتریان بالقوه شما در هر شهر، محله، منطقه یا خیابانی که باشند، برای شما قابل دسترس‌اند.02128420418سایت ارسال پیامکundefined New.bartarsms.irکانال ما در اپلیکیشن بلهundefined@bartarsms

۶:۰۷

بازارسال شده از سامانه تماس صوتی گسترده
thumbnail
undefinedبدون مرز باش!
undefined برای ارسال پیام صوتی در یک منطقه لازم نیست که شماره های اونارو داشته باشی، از رو نقشه موقعیت مکانی مورد نظرت رو انتخاب کن.
undefined آوای برتر، ارسال پیام صوتی به شماره های اون منطقه رو برات انجام میده.
02128420418undefined ورود به سامانه ارسال پیام صوتی undefined Portal.avaye-bartar.irکانال ماundefined@avaye_bartar

۶:۰۹

بازارسال شده از سامانه تماس صوتی گسترده
thumbnail
کولاک تبلیغاتی با ارسال پیامک صوتی!
undefinedبرای ثبت نام در سامانه تماس تلفنی همزمان با هزاران نفر تنها 5 دقیقه وقت لازم دارید.
undefinedارسال پیام صوتی به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع پیام صوتی ضبط شده را از طریق اینترنت به مخاطبان تلفن همراه و یا تلفن ثابت ارسال نمائید.ارسال پیام صوتی تبلیغاتی یک ارتباط نفربه‌نفر گسترده است که زمان ارسال ان تنها یک دقیقه زمان می‌برد.
undefinedتماس انبوه تبلیغاتی باعث می‌شود پیام و تبلیغ شما در کمتر از یک دقیقه به گوش هزاران نفر برسد
02128420418
undefined ثبت نام سریع در سامانه ارسال پیام صوتی undefined Portal.avaye-bartar.irکانال ماundefined@avaye_bartar پشتیبانی انلاینundefined@paradigm_admin

۶:۰۹

بازارسال شده از سامانه ارسال پیام متنی/صوتی
thumbnail
میدونستید پیام صوتی یکی از کم هزینه ترین ابزارها و روشهای تبلیغات ؟
undefinedتماس تبلیغاتی هدفمند با استفاده از سامانه پیام صوتی یکی از بهترین راه‌های جلب توجه افراد در این روزهاست. undefinedشاید افراد نسبت به پیامک یا ایمیل یا اینستاگرام به دلیل حجم بالا پیامها بی توجه باشند، اما تقریبا هیچ‌کس تماس تلفنی را نادیده نمی‌گیرد. برخلاف سایر اشکال تبلیغات، پیام های صوتی این توانایی را دارند که از طریق عنصر ذاتی صدا، گیرندگان را مجذوب خود کنند، ارتباط عاطفی برقرار کنند
undefinedتماس با ما undefined 02128420418
undefined 09122786075ثبت نام در سایتundefined portal.avaye-bartar.ir

۶:۱۳

بازارسال شده از سامانه تماس صوتی گسترده
thumbnail
کل شهر را مجذوب تبلیغات خود کنید، ارتباط درستی برقرار کنید و اثری ماندگار از خود بر جای بگذاریدundefined

undefinedدارای بانک شماره کامل شهرهای ایرانundefinedقابلیت ارسال به تلفن ثابت

undefined ثبت نام سامانه ارسال پیام صوتی undefined Portal.avaye-bartar.ir
undefined ثبت نام سامانه ارسال پیامک undefined New.bartarsms.ir
undefinedتماس با ما undefined 02128420418
undefinedاموزش و یادگیری کل سیستم کمتر از ۲۰ دقیقه

۱۲:۳۱

thumbnail
undefined اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت اول)دغدغهٔ اکثر صاحبان کسب‌وکار اینه که چطور تبلیغات پیامکی تاثیرگذار داشته باشن و در بازار رقابتی، درصد بیشتری از مخاطبان رو جذب کنن. متن پیامک تبلیغاتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه که جذاب و تاثیرگذار باشه undefinedدر این پست و پست‌های بعدی، نکاتی رو مطرح می‌کنیم که با رعایت اون‌ها می‌تونی پیامک‌های تبلیغاتی اثربخش بنویسی.
undefined متناسب با مخاطب هدفت بنویسارسال پیامک ساده‌ترین راه ارتباطی با مخاطبانه؛ ولی اگه به افراد اشتباهی که جزو بازار هدفت نیستن پیامک ارسال کنی، باعث می‌شه که افراد رو مجبور به غیرفعال کردن سرویس پیامکی تبلیغاتی کنی؛ بنابراین انتخاب هوشمندانهٔ جامعهٔ هدف از مهم‌ترین اصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذاره. با تجزیه‌وتحلیل آمارهایی از مشتریان، مثل سابقهٔ خرید و اطلاعات مبتنی بر مکان و جنسیت، به‌راحتی می‌تونی مخاطبان موردنظرت رو بشناسی و متن تبلیغاتی خودت رو متناسب با اون‌ها شخصی‌سازی کنی. به‌عنوان‌مثال ارسال تبلیغات لوازم‌آرایشی یا لوازم آشپزخانه برای آقایان مناسب نیست و باعث می‌شه نیمی از تلاش‌هات به هدر می‌ره.

۲۰:۳۹

thumbnail
undefined اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت دوم)در پست قبلی توضیح دادیم که چطور متن پیامکت رو متناسب با مخاطبان هدفت بنویسی و حالا در این پست دو ویژگی دیگه از ویژگی‌های پیامک‌ تبلیغی موفق رو بررسی می‌کنیم.
undefined با کلمات جذاب شروع کن!برای ایجاد شروعی صمیمانه که از همون اول در مخاطب ایجاد اعتماد کنه و مخاطب با ما همراه بشه، خطاب قرار دادن اون با اسم کوچیک در ابتدای متنه. مثلاً: دوست عزیز، مشتری همیشه همراه، محمد عزیز و... .مخصوصاً برای تبریک‌های مناسبتی این روش خیلی مناسبه. کلمات دیگه‌ای که برای ابتدای متن مناسبه، کلمات کلیدی و مهمیه که می‌خوای مخاطب به اون توجه ویژه‌ داشته باشه. استفاده از شعار تبلیغاتی برند، در ابتدای متن، می‌تونه شروع خوبی باشه.
undefined مختصر و کوتاه بنویس!سعی کن با حداقل کلمات و کاملاً موجز و کوتاه، اصل مطلب رو بیان کنی. حجم پیامک اول حداکثر ۷۰ کاراکتره و تو باید در ۷۰ کاراکتر حرفت رو بزنی و مخاطبت رو ترغیب کنی. اینکه بتونی در عین کوتاه بودن متن پیام، هم تبلیغ کنی و هم از بهترین کلمات برای همراه کردن مشتری استفاده کنی، یه هنر و تکنیکه! با کمی تمرین، تکرار و خلاقیت این کار شدنیه.

۲۰:۴۲

thumbnail
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت سوم)در پست‌های قبلی، سه ویژگی مهم پیامک‌های تبلیغی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست دو ویژگی دیگه از ویژگی‌های پیامک‌ تبلیغی موفق رو بررسی می‌کنیم.
undefined کلمات اصلی و مهم رو متمایز کن!در هر متنی، بعضی از کلمه‌ها از بقیه مهم‌ترن. باید ببینی، در متن پیامکی که می‌خوای ارسال کنی، چه کلماتی مهم هستن و مخاطب باید بهشون توجه ویژه‌ای داشته باشه، بعد اون کلمه‌ها رو با قرار دادن علامتی مثل «» از بقیهٔ متن متمایز کن.
undefined حس ضرورت رو در پیام ایجاد کن!این خصلت همهٔ ماست که وقتی فرصت انجام کاری رو داشته باشیم، اون رو مدام به تأخیر می‌‌ندازیم؛ پس در متن پیامک تبلیغاتی سعی کن، آفرها، تخفیف‌ها و هر ارزش‌افزوده‌ای رو که برای مشتری در نظر می‌گیری، در بازهٔ زمانی محدود باشه تا کاربران، واکنش بیشتری نسبت به پیام دریافت شده داشته باشن.

۲۰:۵۰

thumbnail
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت چهارم)در پست‌های قبلی، پنج ویژگی مهم پیامک‌های تبلیغی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست یک ویژگی دیگه از ویژگی‌های پیامک‌ تبلیغی موفق رو بررسی کرده و چند نمونه پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار رو ارائه می‌کنیم.
undefined شفاف و واضح بنویس!از کلمات تخصصی که افراد رو دچار سردرگمی می‌کنه، در متن پیام استفاده نکن؛ مگر اینکه مخاطبانت در حیطهٔ کسب‌وکارت باشن. حتماً بعد از نوشتن پیامک، چند بار بخونش تا مطمئن بشی که پیامت واضح و روشنه و به زبان ساده نوشته شده.از به کاربردن اختصارهای زیاد و بی‌جهت (به جای نوشتن کلمه یا واژهٔ اصلی) خودداری کن و سعی کن زیاد از شکلک یا ایموجی استفاده نکنی.undefined حتماً متن رو چندبار چک کن که غلط املایی نداشته باشه.
undefined چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی:
undefined سیندرلای عزیز؛لباس برازندهٔ تو پیش ماست!تخفیف فوق‌العاده روی تمام لباس‌های شبیادت نره فقط تا فردا شب!
undefined شیرینی عیدت رو خودت بپز!ورکشاپ یک روزهٔ مؤسسهٔ هنرخوب(صفر تا صد شیرینی‌پزی)برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کن!
undefined غذای لذیذ فقط چند قدم با تو فاصله داره!تحویل رایگان رستوران تخت‌جمشیدبرای دریافت منو، عدد ۱ رو ارسال کن.

۲۰:۵۸

thumbnail
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت پنجم)در پست‌های قبلی، شش ویژگی مهم پیامک‌های تبلیغاتی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست، دو ویژگی دیگه از ویژگی‌های پیامک‌ تبلیغی موفق رو بررسی می‌کنیم.
undefined پیشنهادهای جذاب بده!وقتی پیامک رو بدون هیچ امتیازی برای مخاطب ارسال می‌کنی، جنبهٔ تبلیغاتی بودن اون باعث می‌شه، مخاطب توجهٔ چندانی به پیامت نکنه؛ ولی اگه پیامت حاوی امتیازی مثل کدتخفیف، استفاده از سرویس رایگان و یا هر چیزی باشه که مخاطب رو درگیر می‌کنه، قابلیت زیادی برای ارسال و اشتراک به دیگران داره.
undefined خلاقیت داشته باش!عنصر خلاقیت، تو رو از بقیه متمایز می‌کنه و در چشم مخاطب پُررنگ می‌شی. از کلماتی استفاده کن که تأثیر چشم‌گیری روی مخاطبت داشته باشه. سعی کن پیامک‌هات رو برای ایجاد اعتماد مشتری‌ها و متناسب با الگوی رفتاری اون‌ها شخصی‌سازی کنی. حتی می‌تونی موارد سرگرم‌کننده؛ مثل بازی، متن‌های تعاملی، نظرسنجی یا مسابقه رو به متن‌هات اضافه کنی.

۲۰:۵۹

thumbnail
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی (قسمت آخر)در پست‌های قبلی، هشت ویژگی مهم پیامک‌های تبلیغاتی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست، یک ویژگی دیگه از ویژگی‌های پیامک‌ تبلیغی موفق رو بررسی می‌کنیم.
undefined مشخصات کسب‌وکارت رو در پیامک بنویس!قرار دادن آدرس وب‌سایت یا لینک صفحه‌ٔ فروشگاه در شبکه‌های اجتماعی، شمارهٔ تماس و آدرس (اگه مکان فیزیکی داری و مشتری‌ها می‌تونن به محل فروشگاه یا کسب‌وکارت مراجعه کنن) می‌تونه دسترسی افراد به کسب‌وکارت رو آسون‌تر کنه و اعتبار برندت رو افزایش بده.
undefined چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی:
undefined برای شام برنامه‌ات چیه؟پیتزاتو سفارش بده!«تحویل رایگان»فقط تا پایان امشب!پیتزا تیفانیشمارهٔ تماس...
undefined امسال عید برنامهٔ سفرت چیه؟اگه تا فردا سفرتو رزرو کنی، تخفیف ۱۰ درصدی تورهای نوروزی ما رو دریافت می‌کنی!گشت نو - شمارهٔ تماس...
undefined دوره‌های فشردهٔ آموزش دیجیتال مارکتینگاعطای مدرک معتبرفقط با داشتن مدرک کارشناسی، می‌تونید در این دوره شرکت کنید!«ظرفیت محدود»برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۲۱:۰۰

thumbnail
undefined امکان سفارش LBS با کمتر از ۱۰ میلیون تومان هم فراهم شد
undefinedبا این سرویس به هر کس نزدیکتان شد پیام ارسال کنید
ثبت نام در سامانه پیامکNew.bartarsms.ir

۱۶:۰۳

thumbnail
undefinedشما میتونید یک هفته بصورت رایگان از سایت پیامک ما استفاده کنید
بعدا خرید کنید
ثبت نامWww.new.bartarsms.ir

۱۶:۰۶

thumbnail
معرفی سرویس LBA

سرویس LBA، دقیق‌ترین روش انتخاب موقعیت مکانی افراد است. شما در ابتدا تعیین می‌کنید که پیامک شما به افراد حاضر در کدام موقعیت مکانی ارسال شود؛ موقعیت مکانی انتخابی شما مانند تصویر زیر به صورت دقیق بر روی نقشه مشخص می‌شود. به علاوه می‌توانید مشخص کنید که تنها به افراد ساکن و یا شاغل حاضر در منطقه مشخص شده ارسال انجام شود.
مثال:ارسال به افرادی که:در روز دوشنبه بین ساعات ۱۲-۱۵ در ناحیه بازار تهران حضور دارند،در منطقه بازار تهران شاغل هستند؛یعنی در ۶ ماه گذشته، در روزهای کاری، بین ساعت ۸ تا ۱۷ در این منطقه حضور داشته‌اند،اما ساکن منطقه دیگری هستند.
09122786075

۱۵:۵۲

بازارسال شده از خانه کمپین ایران
thumbnail
undefined این قسمت اولشه.ما از پشت صحنه کمپین هامون میگیم از دل پروژه‌های واقعی‌مون — از کمپین‌هایی که ترکوندنو اونایی که ترکوندنمون ولی ساختنمون.
undefined از تحلیل‌ دیتا رقبا میگیم ، از تقسیم بودجه، از این‌که تبلیغ کجاها جواب می‌ده و کجا نه.اما این تازه شروعشه...
با ما باشید برای دیدن روایت واقعی فروشهای چند میلیاردی .نه آموزش، نه ادعا. فقط تجربه، فقط حقیقت.
اینستاگرام ما:https://www.instagram.com/campaignshome

۱۲:۲۷

بازارسال شده از خانه کمپین ایران
thumbnail
این ویدیو درباره اون بچه نیست|قسمت دومدرباره ماست. درباره تویی که وسط جنگ رسانه‌ای امروز، دنبال مشتری‌تی.و هنوز فکر می‌کنی یه استوری، یه پست، یه ویدیو شاید کافی باشه تا شنیده شی.
ولی واقعیت اینه: نیست.
توی دنیای امروز، فقط با تکرار و تنوع و هماهنگیه که صدا بلند می‌مونه.سه ستون اصلی هر کمپین واقعی.
ما تو «خانه کمپین»، شعار نمی‌دیم.ما روایت می‌کنیم — از دل تجربه‌هامون.یاد می‌دیم که وسط این آشفته‌بازار محتوا، چطور فریاد بزنی که مخاطب بشنوه.چطور مشتریتو پیدا کنی، حتی وقتی گم شده لای گرد‌وخاکِ تبلیغات بی‌جهت.
undefined این فقط یه داستان نیست؛یه تکنیکه. یه اصل. یه هشدار برای اونایی که جدی دنبال نتیجه‌ان.
قسمت سوم  «خانه کمپین» رو ببین — تا یادبگیری چطور ، دقیق‌تر فریاد بزنی.


#میلاد_بصیری#حسن_درگاهی#خانه_کمپین #استراتژی_تبلیغات #بازاریابی_واقعی #برندینگ_هدفمند #تحلیل_کمپین #تبلیغات_موثر #صدای_برند #کمپین_فروش #روایت_کمپین

۱۰:۳۲

بازارسال شده از خانه کمپین ایران
thumbnail
undefinedتا حالا فکر کردی چرا بعضی روزا فروش ۵ برابر می‌شه؟undefinedچرا یه کمپین، وسط هفته شکست می‌خوره ولی همون کمپین، اول ماه می‌ترکونه؟
شاید فکر کردی به خاطر تبلیغه.شاید گفتی تیمشون قویه، بودجه‌شون زیاده...ولی واقعیت یه چیز دیگه‌ست:
"مردم فقط وقتی خرید می‌کنن، که حس کنن دارن دوباره شروع می‌کنن."شروع سال، شروع هفته، اول ماه، اول فصل، حتی اول ترم تحصیلی...
undefined اون لحظه‌ها که ذهن آدم دو نیم می‌شه:قبلش... بعدش

۱۰:۲۶

سلام ارادتادرس پیجم در اینستاگرام
آموزش کاملا رایگان روشهای استفاده از سامانه های پیام کوتاه و پیام صوتی گسترده
https://www.instagram.com/miladbasiri_com?utm_source=qr&igsh=cjhtdWJmZTNhMnRv

۸:۳۸