۲۹ مهر ۱۳۹۹
لینک کلاس در نرم افزار تیم لینک برای اطمینان در صورتی که اسکای روم در زمان جلسه مشکل داشت:
« https://m.teamlink.co/5972934035 »
« https://m.teamlink.co/5972934035 »
۹:۱۳
با عرض معذرت سامانه اسکای روم مشکل داره و از سامانه تیم لینک استفاده میشود
۱۰:۳۴
۲ آبان ۱۳۹۹
لینک نظرسنجی کارگاه جذب و مخاطب شناسی:
https://b2n.ir/453750
با شرکت در نظرسنجی مارا در بهبود کارگاه های آینده یاری فرمایید.#باشگاه_تشکیلات#جامعهاسلامیدانشجویان
https://b2n.ir/453750
با شرکت در نظرسنجی مارا در بهبود کارگاه های آینده یاری فرمایید.#باشگاه_تشکیلات#جامعهاسلامیدانشجویان
۲۰:۰۱
۳ آبان ۱۳۹۹
۷:۴۰
پاور پوینت کارگاه جذب و مخاطب شناسی استاد حیدی که هفته پیش برگزار شد.
۱۱:۴۵
️ استاد متاسفانه اطلاع دادند که برای برگزاری کلاس در روز یکشنبه با توجه به شهادت امام حسن عسگری(ع) محدودیت دارند. و کلاس در روز دوشنبه ساعت 16 تا 18 برگزار میشود. ️
۱۸:۰۵
۵ آبان ۱۳۹۹
#یادآوری جلسه اول کارگاه اصول کار رسانهای امروز دوشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار میشود.
\ کلاس در بستر شاتل روم (big blue button) برگزار میشود \
لینک کلاس:https://engage.shatel.com/b/kd7-lsa-hrm-gum
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
\ کلاس در بستر شاتل روم (big blue button) برگزار میشود \
لینک کلاس:https://engage.shatel.com/b/kd7-lsa-hrm-gum
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
۹:۰۸
۶ آبان ۱۳۹۹
#یادآوری جلسه دوم کارگاه اصول کار رسانهای امروز سه شنبه ساعت 14 تا 16 برگزار میشود.
\ کلاس در بستر شاتل روم (big blue button) برگزار میشود \
لینک کلاس:https://engage.shatel.com/b/kd7-lsa-hrm-gum
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
\ کلاس در بستر شاتل روم (big blue button) برگزار میشود \
لینک کلاس:https://engage.shatel.com/b/kd7-lsa-hrm-gum
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
۹:۳۵
۱۰ آبان ۱۳۹۹
۷:۲۲
جلسه اول کارگاه سواد رسانهای یکشنبه ساعت 16 تا 18 برگزار میشود.
\ کلاس در بستر اسکای روم برگزار میشود \
لینک کلاس:https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=8191
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
\ کلاس در بستر اسکای روم برگزار میشود \
لینک کلاس:https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=8191
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
۱۹:۰۸
۱۳ آبان ۱۳۹۹
جلسه دوم کارگاه سواد رسانهای چهارشنبه ساعت 16 تا 18 برگزار میشود.
\ کلاس در بستر اسکای روم برگزار میشود \
لینک کلاس:https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=8191
#سواد_رسانهای#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
\ کلاس در بستر اسکای روم برگزار میشود \
لینک کلاس:https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=8191
#سواد_رسانهای#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
۱۵:۴۵
۱۴ آبان ۱۳۹۹
فنون اقناع در تمامی کارکردهای رسانه مورد استفاده قرار می گیرند. کارکردهایی از جمله خبر، سرگرمی، آموزش، ارشاد، بسیج عمومی و تبلیغات. اما کاربست فنون اقناع در کارکرد تبلیغات بیش از سایر کارکردهای رسانه مورد رجوع و مورد توجه است. در ادامه با ۷ فن اقناع که در این درس به آنها پرداخته ایم بیشتر آشنا خواهیم شد:
گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی: این فن پای فرد سومی را به میان میکشدتا گیرنده پیام آن چه را هدف نویسنده بوده است، راحتتر بپذیرد.
استفاده از زیبایی: افراد زیبا، برای جذب و جلب توجه شما الگوی خوبی هستند.
طنز: بسیاری از پیام های رسانه ای از این شیوه استفاده می کنند تا توجه ما را بیشتر به خود جلب کنند، و ازین راه موجب شوند تاپیام آن ها با احساسی خوب و مفرح در ذهن ما همراه شود.
ترس: رسانه با استفاده از فن ترس تلاش می کند تا شما را از مفهومی نهی کند و یا با برانگیختن حساسیت شما، شما را به سمت پذیرش مفهومی هدایت کند و یا با ایجاد حس تهدید سرعت شما را در گرایش یافتن به سمت مفهومی بالا ببرد.
تداعی: در این روش سعی میشود تا پیوندی بین یک فکر، نظر، محصول،خدمت، یا هر چیز دیگر با آرزوها، امیال، غرایز و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی،امنیت، حریم خصوصی،موفقیت، سلامت، تفریح ، شادی و… در ذهن مخاطب هدف خود ایجاد شود.
تطمیع: شیوه ای است برای ترغیب کسی تا به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند. حراج، تخفیف، قرعه کشی، هدیه رایگان، یکی بخر چندتا ببر و… نمونه هایی از فن تطمیع هستند.
اغراق: در فن اغراق، فرستنده پیام گوشه ای از واقعیت پیام خود را می گیرد و آن را تا جای ممکن بزرگتر و بحرانی تر از آنچه هست به مخاطب معرفی می کند. به حدی که مخاطب در مقابل عظمتی پوشالی قرار می گیرد و ترغیب به پذیرفتن این پیام می شود.
گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی: این فن پای فرد سومی را به میان میکشدتا گیرنده پیام آن چه را هدف نویسنده بوده است، راحتتر بپذیرد.
استفاده از زیبایی: افراد زیبا، برای جذب و جلب توجه شما الگوی خوبی هستند.
طنز: بسیاری از پیام های رسانه ای از این شیوه استفاده می کنند تا توجه ما را بیشتر به خود جلب کنند، و ازین راه موجب شوند تاپیام آن ها با احساسی خوب و مفرح در ذهن ما همراه شود.
ترس: رسانه با استفاده از فن ترس تلاش می کند تا شما را از مفهومی نهی کند و یا با برانگیختن حساسیت شما، شما را به سمت پذیرش مفهومی هدایت کند و یا با ایجاد حس تهدید سرعت شما را در گرایش یافتن به سمت مفهومی بالا ببرد.
تداعی: در این روش سعی میشود تا پیوندی بین یک فکر، نظر، محصول،خدمت، یا هر چیز دیگر با آرزوها، امیال، غرایز و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی،امنیت، حریم خصوصی،موفقیت، سلامت، تفریح ، شادی و… در ذهن مخاطب هدف خود ایجاد شود.
تطمیع: شیوه ای است برای ترغیب کسی تا به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند. حراج، تخفیف، قرعه کشی، هدیه رایگان، یکی بخر چندتا ببر و… نمونه هایی از فن تطمیع هستند.
اغراق: در فن اغراق، فرستنده پیام گوشه ای از واقعیت پیام خود را می گیرد و آن را تا جای ممکن بزرگتر و بحرانی تر از آنچه هست به مخاطب معرفی می کند. به حدی که مخاطب در مقابل عظمتی پوشالی قرار می گیرد و ترغیب به پذیرفتن این پیام می شود.
۱۳:۳۵
هر پیام ارتباطی می تواند از چند فن اقناع مختلف برای ارتباط گیری با مخاطب خود استفاده کند، در همین راستا در برخی از مثالهای این درس به طور همزمان چند فن اقناع را در مصادیق مورد بررسی، بیان می کنیم.فنون اقناع در تمامی کارکردهای رسانه مورد استفاده قرار می گیرند. کارکردهایی از جمله خبر، سرگرمی، آموزش، ارشاد، بسیج عمومی و تبلیغات. اما کاربست فنون اقناع در کارکرد تبلیغات بیش از سایر کارکردهای رسانه مورد رجوع و مورد توجه است. از همین رو مثل درس قبل در این درس نیز برای توضیح هر یک از فنون اقناع به یک پیام بازرگانی استناد کرده ایم
در ادامه با ۶ فن اقناع جدیدی که در این درس به آنها پرداخته ایم بیشتر آشنا خواهیم شد:
تکرار: پیام های رسانه ای هرچقدر بیشتر تکرار شوند، بیشتر در ذهن ما تثبیت و همین امر موجب اعتماد بیشتر ما به آن ها می شود. تکرار یک پیام به مانند ضربات چکشی است که کم کم یک میخ را به داخل چوب می راند.
ارابه (همراهی با جماعت یا واگن): ضرب المثلی داریم که می گوید «خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو» این فن به شما القا می کند که اگر عده ای زیاد مشغول کاری هستند یا به چیز خاصی عقیده دارند برای شما بهتر است که به آن ها بپیوندید. مانند افرادی که برای سوار شدن در ارابه ای که شروع به حرکت کرده است با یکدیگر رقابت می کنند تا جا نمانند.
استفاده از ترین ها (شدت): برخی ساختارهای زبانی باعث می شود ما شدت چیزی را بیشتر احساس کنیم و همین مسئله باعث می شود تا برای کار خاصی قانع شویم. به کارگیری صفات عالی (ترین) در تبلیغات از این دسته است. وقتی فروشگاهی، محصول خود را ارزان ترین، بهترین، پرفروش ترین، اولین، و… بیان می کند، شما برای خرید از آن بیشتر ترغیب می شوید.
ادعای آشکار: بعضی وقت ها پیام های رسانه ای مستقیم و با سند و مدرک آشکار، ادعاهایی قابل آزمایش را مطرح می کنند برای اینکه توجه شما را به خود جلب کنند و شما را نسبت به مصرف آن محصول قانع کنند. اما آیا این برای شما امکانپذیر است که آن محصول را به آزمایشگاه مخصوصی ببرید و درستی و نادرستی آن اجزا و درصدها را مشخص کنید؟
مقایسه: بسیاری از پیام های رسانه ای سعی می کنند تا با این روش محصول، آرا یا نظریاتی را در ذهن مخاطب جا بیاندازد. البته مقایسه درست و خوب، مقایسه ای است که در آن قیاس شوندگان با همدیگر مشابه باشد و شرایطی یکسان برای مقایسه داشته باشند.
استفاده از نمادها: نمادها کلمات یا تصاویری هستند که مفاهیمی بزرگتر را به ذهن ما متبادر می کنند. این مفاهیم به طور معمول، محتوایی احساسی و قوی دارند. پیام های رسانه ای به طور معمول از شدت و قدرت نمادها برای پذیرش و مقبولیت نزد مخاطبان استفاده می کنند.
در ادامه با ۶ فن اقناع جدیدی که در این درس به آنها پرداخته ایم بیشتر آشنا خواهیم شد:
تکرار: پیام های رسانه ای هرچقدر بیشتر تکرار شوند، بیشتر در ذهن ما تثبیت و همین امر موجب اعتماد بیشتر ما به آن ها می شود. تکرار یک پیام به مانند ضربات چکشی است که کم کم یک میخ را به داخل چوب می راند.
ارابه (همراهی با جماعت یا واگن): ضرب المثلی داریم که می گوید «خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو» این فن به شما القا می کند که اگر عده ای زیاد مشغول کاری هستند یا به چیز خاصی عقیده دارند برای شما بهتر است که به آن ها بپیوندید. مانند افرادی که برای سوار شدن در ارابه ای که شروع به حرکت کرده است با یکدیگر رقابت می کنند تا جا نمانند.
استفاده از ترین ها (شدت): برخی ساختارهای زبانی باعث می شود ما شدت چیزی را بیشتر احساس کنیم و همین مسئله باعث می شود تا برای کار خاصی قانع شویم. به کارگیری صفات عالی (ترین) در تبلیغات از این دسته است. وقتی فروشگاهی، محصول خود را ارزان ترین، بهترین، پرفروش ترین، اولین، و… بیان می کند، شما برای خرید از آن بیشتر ترغیب می شوید.
ادعای آشکار: بعضی وقت ها پیام های رسانه ای مستقیم و با سند و مدرک آشکار، ادعاهایی قابل آزمایش را مطرح می کنند برای اینکه توجه شما را به خود جلب کنند و شما را نسبت به مصرف آن محصول قانع کنند. اما آیا این برای شما امکانپذیر است که آن محصول را به آزمایشگاه مخصوصی ببرید و درستی و نادرستی آن اجزا و درصدها را مشخص کنید؟
مقایسه: بسیاری از پیام های رسانه ای سعی می کنند تا با این روش محصول، آرا یا نظریاتی را در ذهن مخاطب جا بیاندازد. البته مقایسه درست و خوب، مقایسه ای است که در آن قیاس شوندگان با همدیگر مشابه باشد و شرایطی یکسان برای مقایسه داشته باشند.
استفاده از نمادها: نمادها کلمات یا تصاویری هستند که مفاهیمی بزرگتر را به ذهن ما متبادر می کنند. این مفاهیم به طور معمول، محتوایی احساسی و قوی دارند. پیام های رسانه ای به طور معمول از شدت و قدرت نمادها برای پذیرش و مقبولیت نزد مخاطبان استفاده می کنند.
۱۴:۱۴
۱۸ آبان ۱۳۹۹
با توجه به تقویم آموزشی قرار بود کارگاه این هفته حضوری و در خصوص نشریات باشد ولی با شرایط کرونا فعلا درحال بررسی هستیم که برای نشریات برنامه مناسبی ببینیم.
بنابراین جلسه ای در خصوص نشریات امروز نیست و به محض تصمیم گیری نهایی برای کارگاه نشریات اطلاعیه کامل آن در کانال قرار می گیرد.
#باشگاه_تشکیلات#جامعهاسلامیدانشجویان@bashgah_tashkilat
بنابراین جلسه ای در خصوص نشریات امروز نیست و به محض تصمیم گیری نهایی برای کارگاه نشریات اطلاعیه کامل آن در کانال قرار می گیرد.
#باشگاه_تشکیلات#جامعهاسلامیدانشجویان@bashgah_tashkilat
۶:۱۵
۲۴ آبان ۱۳۹۹
۱۹:۲۰
جلسه اول کارگاه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی یکشنبه ساعت 16 تا 18 برگزار میشود.
\ کلاس در بستر اسکای روم برگزار میشود \
لینک کلاس:https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=7936
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
\ کلاس در بستر اسکای روم برگزار میشود \
لینک کلاس:https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=7936
#باشگاه_تشکیلات#جامعه_اسلامی_دانشجویان
۱۹:۲۴
۲۵ آبان ۱۳۹۹
توجه: متاسفانه امروز برای استاد مشکلی پیش امده است و نمی توانند حضور پیداکنند، لذا هردو کلاس انشالله سه شنبه از ساعت ۲ تا ۶ برگزار میشود.
۱۲:۴۰
۲۷ آبان ۱۳۹۹
بازارسال شده از مدرسه کالک
سه شنبه 27 آبان_جامعه اسلامی علوم پزشکی اصفهان_تولید محتوا_14الی16https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=7936
۱۰:۴۵
۳ آذر ۱۳۹۹
دوشنبه 3 آذر 16الی18 تولید محتوا _جامعه اسلامی علوم پزشکی اصفهانhttps://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=7936
۷:۵۶