بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه جمعی از بسیج طلاب و تشکل های طلبگی حوزه های علمیه تهران پیرامون مواضع اخیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم [در میانه جنگ با دشمن]
متأسفانه اين عيد بزرگ اسلامى هنگامى فرامیرسد كه مسلمانان گرفتار مصيبتهاى گوناگون و رقتباری هستند، كه فاجعه دلخراش لبنان و شهادت هزاران مسلمان و هتك حرمت صدها تن از دختران و زنان و قتل فجيع كودكان بيگناه و بيماران بسترى در بيمارستان نمونهاى از آن مصائب بسيار است. و تأسفبارتر آنکه بسيارى از سران كشورهاى اسلامى بهجای مقابله با اين جنايات وحشتناك، درصدد به رسميت شناختن مباشر اين جنايات، يعنى اسرائيل غاصب و جنايتكار بوده و بهجای قطع هرگونه رابطه اى با عامل اصلى يعنى آمريكاى جهان خوار در تهيه توسعه و تحكيم روابط و تجديد آن با اين شيطان بزرگ هستند و اين است وضع دلخراش مسلمانان و بسيارى از سران آنها فإنا للَّه و انا إليه راجعون .
روح اللَّه الموسوي الخمينى - صحيفه امام، ج17، ص: 19
گروهی معلومالحال که نام خود را مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گذاشتهاند مدتی است که به بهانههای مختلف از به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل سخن می گویند . این مواضع که در سه بیانیه مختلف به مناسبت تهاجم اسرائیل به لبنان، شهادت سید [عزیز] حسن نصرالله و شهادت [مجاهد قهرمان] یحیی السنوار توسط این مجمع پیگیری شده است با مخالفت گسترده علماء و فضلای حوزه علمیه قم و شهرستانها مواجه شده است. صحبت از مشروعیت بخشی به دولت غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی آنهم در میانهی جنگ وجودی با آمریکا و اسرائیل چیزی جز مصداق خیانت به مسلمانان و کشور عزیز ایران نیست . این ها نمی دانند و نمی خواهند بدانند که اگر سید عزیز و فرماندهان مجاهدی چون یحیی سنوار نبودند وضع امروز منطقه به طور کلی به نفع جریان نظام سلطه بود. این گروه نهتنها ابراز پشیمانی از این پیشنهاد وقیحانه نمیکند بلکه در تلاش است تا با تحریف مبارزانی چون شهید اسماعیل هنیه این پیشنهاد را خواستهی مبارزان فلسطینی جلوه دهد و خون شهیدان اسلام را پایمال کنند. مگر شخصیتهای تأثیرگذار و نهاد های بهاصطلاح بینالمللی که این گروه دست یاری بهسوی آنها دراز کردهاند، در این مدت در قبال قتلعام زنان و کودکان بیپناه فلسطینی چه کردهاند که به خیال خام و باطل خود، چاره ی کار را صلح و مداخله نهادهای بین المللی می دانند که با وقاحت تمام نظاره گر نسل کشی این رژیم کودک کش بوده اند. امروز که به برکت عملیات طوفان الاقصی و به برکت خون شهیدان راه قدس، چهرهی ننگین تمدن غرب و مزدوران منطقهای آن نه فقط بر همهی مسلمانان بلکه بر مردم دنیا آشکارشده است و جبههی مقاومت جوانان خود را به قربانگاه عشق میفرستد تا از کیان امت اسلام در برابر سگ هار منطقه دفاع کند، حال این جماعتی که درک صحیحی از مبانی اسلام ناب محمدی ندارند و در تحلیل وضعیت منطقه و جهان دچار خطای محاسباتی شده اند، می خواهند با سخن از صلح و آشتی با طواغیت زمان، خود را از مواجهه با آنان در امان نگه دارند اما نمی دانند دشمن اسلام با این گزافه گویی هایی که از حلقوم این روحانیت نااگاه و آگاه وابسته بیرون می ریزد، دست از دشمنی با اسلام عزیز بر نمی دارد . این مجمع کذا نمی داند که روحانیت متعهد و اصیل هیچ گاه دست از حمایت مظلوم برنمی دارد و این گروه که از روی جهل یا از روی آگاهی قصد دارد آبروی هزاران ساله ی روحانیت شیعه را به مسلخ ببرد بدانند و اگر نمی دانند بداند که هرگز نمی توانند و نخواهند توانست که اسلام عزیز را اسلامی وابسته و خنثی با جهان خواران نشان دهند ان شاء الله . بسیج طلاب و تشکل های طلبگی حوزههای علمیه تهران ضمن دلجویی از تمام آزادگان جهان و ملتهای مبارز این مواضع را بهشدت محکوم کرده و از مراجع قضایی ذیربط خصوصاً اکنون که درگیری مستقیم با دشمن نمایان شده است درخواست برخورد با آنها را مینماید .والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات تهران بسیج طلاب حوزه علمیه جامع امیرالمومنین علیه السلام بسیج طلاب حوزه علمیه امام حسین علیه السلام بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی ره بسیج طلاب حوزه علمیه مروی۲ بسیج طلاب حوزه علمیه صدر تهران بسیج طلاب حوزه علمیه قائم چیذر بسیج طلاب حوزه علمیه دارالحکمه جمعیت طلاب انقلاب اسلامی مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی خانه رسانه طلاب
بیانیه جمعی از بسیج طلاب و تشکل های طلبگی حوزه های علمیه تهران پیرامون مواضع اخیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم [در میانه جنگ با دشمن]
متأسفانه اين عيد بزرگ اسلامى هنگامى فرامیرسد كه مسلمانان گرفتار مصيبتهاى گوناگون و رقتباری هستند، كه فاجعه دلخراش لبنان و شهادت هزاران مسلمان و هتك حرمت صدها تن از دختران و زنان و قتل فجيع كودكان بيگناه و بيماران بسترى در بيمارستان نمونهاى از آن مصائب بسيار است. و تأسفبارتر آنکه بسيارى از سران كشورهاى اسلامى بهجای مقابله با اين جنايات وحشتناك، درصدد به رسميت شناختن مباشر اين جنايات، يعنى اسرائيل غاصب و جنايتكار بوده و بهجای قطع هرگونه رابطه اى با عامل اصلى يعنى آمريكاى جهان خوار در تهيه توسعه و تحكيم روابط و تجديد آن با اين شيطان بزرگ هستند و اين است وضع دلخراش مسلمانان و بسيارى از سران آنها فإنا للَّه و انا إليه راجعون .
روح اللَّه الموسوي الخمينى - صحيفه امام، ج17، ص: 19
گروهی معلومالحال که نام خود را مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گذاشتهاند مدتی است که به بهانههای مختلف از به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل سخن می گویند . این مواضع که در سه بیانیه مختلف به مناسبت تهاجم اسرائیل به لبنان، شهادت سید [عزیز] حسن نصرالله و شهادت [مجاهد قهرمان] یحیی السنوار توسط این مجمع پیگیری شده است با مخالفت گسترده علماء و فضلای حوزه علمیه قم و شهرستانها مواجه شده است. صحبت از مشروعیت بخشی به دولت غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی آنهم در میانهی جنگ وجودی با آمریکا و اسرائیل چیزی جز مصداق خیانت به مسلمانان و کشور عزیز ایران نیست . این ها نمی دانند و نمی خواهند بدانند که اگر سید عزیز و فرماندهان مجاهدی چون یحیی سنوار نبودند وضع امروز منطقه به طور کلی به نفع جریان نظام سلطه بود. این گروه نهتنها ابراز پشیمانی از این پیشنهاد وقیحانه نمیکند بلکه در تلاش است تا با تحریف مبارزانی چون شهید اسماعیل هنیه این پیشنهاد را خواستهی مبارزان فلسطینی جلوه دهد و خون شهیدان اسلام را پایمال کنند. مگر شخصیتهای تأثیرگذار و نهاد های بهاصطلاح بینالمللی که این گروه دست یاری بهسوی آنها دراز کردهاند، در این مدت در قبال قتلعام زنان و کودکان بیپناه فلسطینی چه کردهاند که به خیال خام و باطل خود، چاره ی کار را صلح و مداخله نهادهای بین المللی می دانند که با وقاحت تمام نظاره گر نسل کشی این رژیم کودک کش بوده اند. امروز که به برکت عملیات طوفان الاقصی و به برکت خون شهیدان راه قدس، چهرهی ننگین تمدن غرب و مزدوران منطقهای آن نه فقط بر همهی مسلمانان بلکه بر مردم دنیا آشکارشده است و جبههی مقاومت جوانان خود را به قربانگاه عشق میفرستد تا از کیان امت اسلام در برابر سگ هار منطقه دفاع کند، حال این جماعتی که درک صحیحی از مبانی اسلام ناب محمدی ندارند و در تحلیل وضعیت منطقه و جهان دچار خطای محاسباتی شده اند، می خواهند با سخن از صلح و آشتی با طواغیت زمان، خود را از مواجهه با آنان در امان نگه دارند اما نمی دانند دشمن اسلام با این گزافه گویی هایی که از حلقوم این روحانیت نااگاه و آگاه وابسته بیرون می ریزد، دست از دشمنی با اسلام عزیز بر نمی دارد . این مجمع کذا نمی داند که روحانیت متعهد و اصیل هیچ گاه دست از حمایت مظلوم برنمی دارد و این گروه که از روی جهل یا از روی آگاهی قصد دارد آبروی هزاران ساله ی روحانیت شیعه را به مسلخ ببرد بدانند و اگر نمی دانند بداند که هرگز نمی توانند و نخواهند توانست که اسلام عزیز را اسلامی وابسته و خنثی با جهان خواران نشان دهند ان شاء الله . بسیج طلاب و تشکل های طلبگی حوزههای علمیه تهران ضمن دلجویی از تمام آزادگان جهان و ملتهای مبارز این مواضع را بهشدت محکوم کرده و از مراجع قضایی ذیربط خصوصاً اکنون که درگیری مستقیم با دشمن نمایان شده است درخواست برخورد با آنها را مینماید .والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات تهران بسیج طلاب حوزه علمیه جامع امیرالمومنین علیه السلام بسیج طلاب حوزه علمیه امام حسین علیه السلام بسیج طلاب حوزه علمیه امام خمینی ره بسیج طلاب حوزه علمیه مروی۲ بسیج طلاب حوزه علمیه صدر تهران بسیج طلاب حوزه علمیه قائم چیذر بسیج طلاب حوزه علمیه دارالحکمه جمعیت طلاب انقلاب اسلامی مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی خانه رسانه طلاب
۷:۰۶
۸:۱۷
۱۲:۳۱
۱۸:۳۸
۳:۰۱
۶:۰۵
رادیو_مشکات_۱.mp3
۰۴:۴۰-۴.۲۸ مگابایت
۲۰:۲۵
تحلیلی از بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان :
امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان تأکید می کنند که مکتب بسیج بر دو پایه استوار است: #خدا_باوری و #خود_باوری و سپس به شرح این دو معنا می پردازند.
آیا این سخنان رهبری حکیم منقطع از زمان و مکان اند؟ آیا اگر دیدار بسیجیان در سال های قبل یا سال های بعد باشد هم باید تکیه و تاکید روی همین عناصر باشد؟ آیا این که رهبر حکیم روی چه مبنایی از بسیجی بودن بایستد یا این که چه زاویه هایی از هویت و فرهنگ بسیجی را باز کند ارتباطی به زمانه و حال ما ندارد؟ مگر تشریح و تبیین اندیشه، هویت و فرهنگ بسیجی که همه ساله در این دیدار رقم می خورد می تواند غیر مرتبط با حال مخاطب باشد؟ اگر ارتباطی به زمان و مکان امروز ما ندارد، پس چه دردی است که تذکار این سخنان را امروز مجدداً از رهبری بشنویم؟مگر همین #خدا_باوری و #خود_باوری را در سخنرانی های دیگر و از زوایای مختلف از رهبری نشنیده بودیم؟ اصلاً فلسفه امام حی و داشتن ولی فقیه چیست؟ مگر فلسفه ولی فقیه این نیست که احکام کلی که می دانیم را بر زمانه و موضوعات خارجی تطبیق دهد؟ چقدر بیانات رهبری را در نسبت امروز خودمان جدی می گیریم یا این که احساس می کنیم حرف های تکراری و مناسبتی غیر مرتبط با حال امروز مان مطرح می شود؟
بنابراین اگر بپذیریم این سخنان منطبق بر یک زمانه ای است، باید بپذیریم آنچه امروز در ما تذکر اش ضروری و لازم بوده، تقویت اعتماد به خدا و وعده های الهی از طرفی و اعتماد به نفس فردی و اجتماعی از طرف دیگر است. پس این تذکار را باید برای خود محل سوال قرار دهیم و نفس خودمان را در این خصوص متهم کرده و حداقل در خلوت محاسبه کنیم که ما در اعتماد به وعده های الهی و باورمندی به خودمان، مردم و کشور در چه وضعیتی قرار داریم؟
بسیجی امروز باید در مقابل هجمه خود تحقیری و هجمه زدودن اندیشه ما می توانیم چه از خارج باشد و چه از داخل مقابله کند. بسیجی امروز باید با هر مسئولی که غیر باورمند به وعده های الهی شده و فقط در محاسبات تجهیزاتی معطل مانده مبارزه کند و عقلانیت دینی که منطبق بر فهم نظام محاسبه قرآن و واقع است را جایگزین کند. بسیجی امروز باید با هر کسی که ایران و ایرانی را ضعیف یا ناتوان می بیند و به تواناییهای مردم و کشور باور ندارد، مبارزه کند.
و مهم تر از همه بسیجی امروز باید خودش به وعده های الهی ایمان داشته و با اعتماد به نفس در صحنه حضور پیدا کند. از کنش گری نترسد. از اشتباه کردن نترسد. از خوش آمد این آدم و آن آدم نترسد. محافظه کاری نکند. از دشمن و هیمنه پوشالی او نترسد. بسیجی امروز باید دل مردم و دل مسئولین را به وعده های تخلف ناپذیر الهی گرم کند و عقلانیت دینی که برخواسته از قرآن است را فریاد بزند.
امروز هرکسی که با هر ادبیاتی بسیجی و جوان مومن انقلابی را از کنش گری بیم می دهد یا او را تحقیر می کند یا مسیر نقش آفرینی او را مسدود و سنگ اندازی می کند، بداند که دانسته یا ندانسته در جهت استکبار و مخالف نظر ولی عمل می کند.
حسن خالقیمسئول بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات
امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان تأکید می کنند که مکتب بسیج بر دو پایه استوار است: #خدا_باوری و #خود_باوری و سپس به شرح این دو معنا می پردازند.
آیا این سخنان رهبری حکیم منقطع از زمان و مکان اند؟ آیا اگر دیدار بسیجیان در سال های قبل یا سال های بعد باشد هم باید تکیه و تاکید روی همین عناصر باشد؟ آیا این که رهبر حکیم روی چه مبنایی از بسیجی بودن بایستد یا این که چه زاویه هایی از هویت و فرهنگ بسیجی را باز کند ارتباطی به زمانه و حال ما ندارد؟ مگر تشریح و تبیین اندیشه، هویت و فرهنگ بسیجی که همه ساله در این دیدار رقم می خورد می تواند غیر مرتبط با حال مخاطب باشد؟ اگر ارتباطی به زمان و مکان امروز ما ندارد، پس چه دردی است که تذکار این سخنان را امروز مجدداً از رهبری بشنویم؟مگر همین #خدا_باوری و #خود_باوری را در سخنرانی های دیگر و از زوایای مختلف از رهبری نشنیده بودیم؟ اصلاً فلسفه امام حی و داشتن ولی فقیه چیست؟ مگر فلسفه ولی فقیه این نیست که احکام کلی که می دانیم را بر زمانه و موضوعات خارجی تطبیق دهد؟ چقدر بیانات رهبری را در نسبت امروز خودمان جدی می گیریم یا این که احساس می کنیم حرف های تکراری و مناسبتی غیر مرتبط با حال امروز مان مطرح می شود؟
بنابراین اگر بپذیریم این سخنان منطبق بر یک زمانه ای است، باید بپذیریم آنچه امروز در ما تذکر اش ضروری و لازم بوده، تقویت اعتماد به خدا و وعده های الهی از طرفی و اعتماد به نفس فردی و اجتماعی از طرف دیگر است. پس این تذکار را باید برای خود محل سوال قرار دهیم و نفس خودمان را در این خصوص متهم کرده و حداقل در خلوت محاسبه کنیم که ما در اعتماد به وعده های الهی و باورمندی به خودمان، مردم و کشور در چه وضعیتی قرار داریم؟
بسیجی امروز باید در مقابل هجمه خود تحقیری و هجمه زدودن اندیشه ما می توانیم چه از خارج باشد و چه از داخل مقابله کند. بسیجی امروز باید با هر مسئولی که غیر باورمند به وعده های الهی شده و فقط در محاسبات تجهیزاتی معطل مانده مبارزه کند و عقلانیت دینی که منطبق بر فهم نظام محاسبه قرآن و واقع است را جایگزین کند. بسیجی امروز باید با هر کسی که ایران و ایرانی را ضعیف یا ناتوان می بیند و به تواناییهای مردم و کشور باور ندارد، مبارزه کند.
و مهم تر از همه بسیجی امروز باید خودش به وعده های الهی ایمان داشته و با اعتماد به نفس در صحنه حضور پیدا کند. از کنش گری نترسد. از اشتباه کردن نترسد. از خوش آمد این آدم و آن آدم نترسد. محافظه کاری نکند. از دشمن و هیمنه پوشالی او نترسد. بسیجی امروز باید دل مردم و دل مسئولین را به وعده های تخلف ناپذیر الهی گرم کند و عقلانیت دینی که برخواسته از قرآن است را فریاد بزند.
امروز هرکسی که با هر ادبیاتی بسیجی و جوان مومن انقلابی را از کنش گری بیم می دهد یا او را تحقیر می کند یا مسیر نقش آفرینی او را مسدود و سنگ اندازی می کند، بداند که دانسته یا ندانسته در جهت استکبار و مخالف نظر ولی عمل می کند.
حسن خالقیمسئول بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات
۱۷:۲۳
۱۲:۲۹
۱۲:۳۷
ربیون مقاومت فاطمی.rar
۱.۱۶ مگابایت
به همت طلاب حوزه علمیه مشکوه و هم زمان با ایام فاطمیه دوم بسته ی تبلیغی «#ربیون_مقاومت» تقدیم می شود
منبر مکتوب فیش های مختص برای مبلغین خلاصه بحث برای مردم
اگر ربیون امیرالمومنین علیه السلام بودند و در کنار حضرت زهرا سلام الله علیها به مبارزه ادامه می دادند حتما غصب خلافت رقم نمی خورد و شاهد ما بر این امر بیان نورانی امام باقر علیه السلام می باشد که فرمودند اگر جعفر و حمزه بودند آن دو نفر به غصب خلافت نمی رسیدند ....
#واحد_تبلیغ#ربیون_مقاومت
@basij_meshkat
منبر مکتوب فیش های مختص برای مبلغین خلاصه بحث برای مردم
اگر ربیون امیرالمومنین علیه السلام بودند و در کنار حضرت زهرا سلام الله علیها به مبارزه ادامه می دادند حتما غصب خلافت رقم نمی خورد و شاهد ما بر این امر بیان نورانی امام باقر علیه السلام می باشد که فرمودند اگر جعفر و حمزه بودند آن دو نفر به غصب خلافت نمی رسیدند ....
#واحد_تبلیغ#ربیون_مقاومت
@basij_meshkat
۸:۳۸
متن پیاده شده ۴ شب سخنان استاد قنبریان
هیئت دانشگاه تهران، دهه اول فاطمیه گردآوری سخنان: سامانه شمع
تلخیص، دسته بندی سخنان و افزودن منابع: واحد تبلیغ بسیج مشکات ویژه مبلغین
️ محور های سخنان:دورنمایی از کنش های حضرت فاطمه زهرا (س)اصل، عمل صالح است و نه صرفا گریه بر عزای حضرتعمل صالح در میدان محقق می شودکنش های حضرت زهرا (س) به مثابه عمل صالح احسن
فایل های زیر به ترتیب شامل موارد زیر است:️فایل PDF سخنان کامل استاد قنبریان️فایل One Note دسته بندی و تلخیص سخنان ️فایل PDF دسته بندی و تلخیص سخنان#واحد_تبلیغ
@basij_meshkat
هیئت دانشگاه تهران، دهه اول فاطمیه گردآوری سخنان: سامانه شمع
تلخیص، دسته بندی سخنان و افزودن منابع: واحد تبلیغ بسیج مشکات ویژه مبلغین
️ محور های سخنان:دورنمایی از کنش های حضرت فاطمه زهرا (س)اصل، عمل صالح است و نه صرفا گریه بر عزای حضرتعمل صالح در میدان محقق می شودکنش های حضرت زهرا (س) به مثابه عمل صالح احسن
فایل های زیر به ترتیب شامل موارد زیر است:️فایل PDF سخنان کامل استاد قنبریان️فایل One Note دسته بندی و تلخیص سخنان ️فایل PDF دسته بندی و تلخیص سخنان#واحد_تبلیغ
@basij_meshkat
۱۵:۳۸
بازارسال شده از هیئت مکتب روح الله حوزه علمیه مشکات
گزیده ای از سخنان حجتالاسلام قاسمیان در هیئت مکتب روح الله (ظهر شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها)
قسمت اول
شأن نزول ایام فاطمیه ، مسئله #ارتداد است#ارتداد اسلام و ولایت را از گارانتی خارج می کند.
#ارتداد برای ام القری اسلام یعنی ایران امروز است. (امام اصلی که پرچم مبارزه با طاغوت را سر دست گرفته است). اگر ام القری از قله آرمانی فاصله بگیرد، در معرض #ارتداد قرار می گیرد.
کمک های مالی به جبهه مقاومت در صورتی کارآمد است که این کمک ها در دامنه ی قله ی آرمانی مبارزه با طاغوت باشد.
هرچه به سمت آخر الزمان حرکت می کنیم، حوادث با سرعت بالا موجب ریزش های بالا و افزایش خلوص می شود که همان سنت محوضت است. کارهای خیلی بزرگ با خلوص های بزرگ اتفاق می افتد.
همه ی طرف های مبارزه اذعان دارند که به مرحله ی جنگ وجودی رسیدند و این یعنی باید آن قدر طرفین به مبارزه ادامه بدهند، تا یکی از طرف ها پیروز شود لذا آتش بس بی معناست. سوره توبه و مائده که از آخرین سوره هاست نشان می دهد که مسئله ولایت از گارانتی خارج شده است و آخرین تلاش های قرآن برای جلوگیری از #ارتداد است.
#ارتداد_سخت مربوط به اوایل حکومت است و بر پایه قتال است. اگر مسئله قتال پایه ای جواب نداد (به خصوص در سوره احزاب که همه جبهه باطل آمده اند)، پروژه #ارتداد_نرم آغاز می شود. مسئله حجاب امروز صرفاً بحث حجاب نیست بلکه از جنس ارتداد نرم است و این جنگ از سخت ترین جنگ هاست که بر پایه رسانه است و لذا ترکیب یهود و منافقین است. بخش دیگری از ارتداد نرم، خارج کردن انگیزه های مومن مجاهد است.
اراده مردم وابسته به اراده مومنین مجاهد است که می توانند این اراده ها را جمع کنند و جهت دهند.
#لبیک_یانصرالله
@basij_meshkat @maktabe_roohollah
قسمت اول
شأن نزول ایام فاطمیه ، مسئله #ارتداد است#ارتداد اسلام و ولایت را از گارانتی خارج می کند.
#ارتداد برای ام القری اسلام یعنی ایران امروز است. (امام اصلی که پرچم مبارزه با طاغوت را سر دست گرفته است). اگر ام القری از قله آرمانی فاصله بگیرد، در معرض #ارتداد قرار می گیرد.
کمک های مالی به جبهه مقاومت در صورتی کارآمد است که این کمک ها در دامنه ی قله ی آرمانی مبارزه با طاغوت باشد.
هرچه به سمت آخر الزمان حرکت می کنیم، حوادث با سرعت بالا موجب ریزش های بالا و افزایش خلوص می شود که همان سنت محوضت است. کارهای خیلی بزرگ با خلوص های بزرگ اتفاق می افتد.
همه ی طرف های مبارزه اذعان دارند که به مرحله ی جنگ وجودی رسیدند و این یعنی باید آن قدر طرفین به مبارزه ادامه بدهند، تا یکی از طرف ها پیروز شود لذا آتش بس بی معناست. سوره توبه و مائده که از آخرین سوره هاست نشان می دهد که مسئله ولایت از گارانتی خارج شده است و آخرین تلاش های قرآن برای جلوگیری از #ارتداد است.
#ارتداد_سخت مربوط به اوایل حکومت است و بر پایه قتال است. اگر مسئله قتال پایه ای جواب نداد (به خصوص در سوره احزاب که همه جبهه باطل آمده اند)، پروژه #ارتداد_نرم آغاز می شود. مسئله حجاب امروز صرفاً بحث حجاب نیست بلکه از جنس ارتداد نرم است و این جنگ از سخت ترین جنگ هاست که بر پایه رسانه است و لذا ترکیب یهود و منافقین است. بخش دیگری از ارتداد نرم، خارج کردن انگیزه های مومن مجاهد است.
اراده مردم وابسته به اراده مومنین مجاهد است که می توانند این اراده ها را جمع کنند و جهت دهند.
#لبیک_یانصرالله
@basij_meshkat @maktabe_roohollah
۱۰:۲۹
بازارسال شده از هیئت مکتب روح الله حوزه علمیه مشکات
گزیده ای از سخنان حجتالاسلام قاسمیان در هیئت مکتب روح الله (ظهر شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها)
قسمت دوم:
نقش ولی و امام جامعه با نقش ما متفاوت است. ما باید ساختار و پازل رهبری را تشخیص دهیم و بفهمیم که رهبری روی خواص مجاهد و انقلابی حساب کرده است. این بچه های حزب الهی باید مسیر را درست بفهمند و کارهای لازم را در جهت گرم نگه داشتن انگیزه های مردم و مسئولین انجام دهند و مسئله #ارتداد روی دوش آن هاست.
حلقه میانی بین ولی و جامعه بسیار مهم است که نقش واسط گری خود را ایفا کنند. اگر این خواص نباشند، تأثیر گذار است. حضرت علی علیه السلام در زمان حضور مالک اشتر رجز می خواند ولی در خلأ حضور او حضرت روی منبر بر صورت خود می زدند.
روند رشد پیامبران الهی که پروژه ها تغییر می کند: حضرت آدم صاحب موعظه استحضرت نوح صاحب شریعت و حافظ آن استحضرت ابراهیم و انبیاء بعد از ایشان صاحب اقامه اند اقامه یعنی بر پا کردن و تحقق بخشیدن.امام حسین علیه السلام اقامه صلاه کرده است. تمام دارایی های دینی مثل تقوا و ... برای پروژه اقامه است. ابراهیم ۱۶ ساله پس از درآمدن از آتش و نتیجه گیری از پروژه اقامه، دکتری گرفت و نمرود پای میز مذاکره او آمد و همه ی رسانه دشمن در خدمت او در آمد. ایام الله جایی است پروژه های اقامه را محقق می کنیم و وعده های الهی آن جا نمایان می شود.
امتی اگر ام القری شد ولی پروژه اقامه را فراموش کرد، تبدیل می شود به کشور داری و این ارتداد است. چشم دنیا به جهت کشور داری به ایران معطوف نشده است.
اگر آرمان و پروژه اقامه رها شود، به کشور داری بر نمی گردیم و جنگ داخلی خواهد شد. مومن مجاهد اهل هزینه می تواند باعث ایجاد سنت های الهی بشود همانند مجروحان جنگ احد که پس از جنگ موجب رانده شدن دشمن شدند. این جماعت دنبال رضوان الهی بودند.
#لبیک_یانصرالله
@basij_meshkat @maktabe_roohollah
قسمت دوم:
نقش ولی و امام جامعه با نقش ما متفاوت است. ما باید ساختار و پازل رهبری را تشخیص دهیم و بفهمیم که رهبری روی خواص مجاهد و انقلابی حساب کرده است. این بچه های حزب الهی باید مسیر را درست بفهمند و کارهای لازم را در جهت گرم نگه داشتن انگیزه های مردم و مسئولین انجام دهند و مسئله #ارتداد روی دوش آن هاست.
حلقه میانی بین ولی و جامعه بسیار مهم است که نقش واسط گری خود را ایفا کنند. اگر این خواص نباشند، تأثیر گذار است. حضرت علی علیه السلام در زمان حضور مالک اشتر رجز می خواند ولی در خلأ حضور او حضرت روی منبر بر صورت خود می زدند.
روند رشد پیامبران الهی که پروژه ها تغییر می کند: حضرت آدم صاحب موعظه استحضرت نوح صاحب شریعت و حافظ آن استحضرت ابراهیم و انبیاء بعد از ایشان صاحب اقامه اند اقامه یعنی بر پا کردن و تحقق بخشیدن.امام حسین علیه السلام اقامه صلاه کرده است. تمام دارایی های دینی مثل تقوا و ... برای پروژه اقامه است. ابراهیم ۱۶ ساله پس از درآمدن از آتش و نتیجه گیری از پروژه اقامه، دکتری گرفت و نمرود پای میز مذاکره او آمد و همه ی رسانه دشمن در خدمت او در آمد. ایام الله جایی است پروژه های اقامه را محقق می کنیم و وعده های الهی آن جا نمایان می شود.
امتی اگر ام القری شد ولی پروژه اقامه را فراموش کرد، تبدیل می شود به کشور داری و این ارتداد است. چشم دنیا به جهت کشور داری به ایران معطوف نشده است.
اگر آرمان و پروژه اقامه رها شود، به کشور داری بر نمی گردیم و جنگ داخلی خواهد شد. مومن مجاهد اهل هزینه می تواند باعث ایجاد سنت های الهی بشود همانند مجروحان جنگ احد که پس از جنگ موجب رانده شدن دشمن شدند. این جماعت دنبال رضوان الهی بودند.
#لبیک_یانصرالله
@basij_meshkat @maktabe_roohollah
۱۰:۲۹
رادیو_مشکات_۲.mp3
۰۴:۵۴-۴.۵۱ مگابایت
۱۲:۵۱
بازارسال شده از موسسه آموزش عالی حوزوی مشکات شعبه تهران🇵🇸
۳:۳۲
radio meshkat 3.mp3
۰۶:۴۸-۹.۳۸ مگابایت
۱۲:۰۰