عکس پروفایل مجله بازاریابم

مجله بازاریاب

۱۴۰عضو

مجله بازاریاب 6.pdf

۸۰۷.۵۵ کیلوبایت

undefinedمجله بازاریاب منتشر شد undefinedدر این شماره می خوانید :undefinedآمیخته بازاریابی undefinedمعماری هوش تجاری چیست ؟undefinedزبان بدن undefinedمعرفی سرویس درخواست استرداد یا تغییر نشانی پستی
undefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۱۱:۳۸

thumbnail
undefinedرقبای بخش خصوصی  undefinedنویسنده: مهدی گمرکی                                                            undefined در چند ماه گذشته یکی از مسائل مهم و چالش های فکری در حوزه بازاریابی و مدیریتی روش رقابت و یا تعامل با اپراتورهای پستی و رقبای بخش خصوصی شرکت ملی پست بود است. اینکه ما چگونه با رقبای بخش خصوصی رقابت کنیم و یا آیا بخش خصوصی توان رقابت با دولت و سرمایه گذاری عظیم با هدف ایجاد شبکه توزیع مویرگی دارد یا خیر یم مساله مهم و قابل بررسی می باشد ولی به نظر می رسد در صورت پیگیری وظائف پست می توان به نتایج بهتر و ساده تری دست یافت که در مجموع مباحث رقابت را در خود حل می کند. undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید                            undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۱۰:۴۶

thumbnail
undefinedمعرفی سرویس استرداد یا تغییر نشانی پستی                             undefinedمالکیت مرسوله تا وقتی که گیرنده از ورود مرسوله مطلع نشده متعلق به فرستنده می باشد . از سوی دیگر هر فرستنده حق دارد که مرسوله خود را از پست بازپس بگیرد .undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید                              undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۱۰:۴۸

thumbnail
undefinedچند نکته برای تقویت زبان بدن undefinedگردآورنده : شقایق طریقت                                                         undefined   آرامش داشته باشید.در تمامی مراحل صحبت و نگاه کردن به دیگران آرامش داشته باشید و حواستان را به حالت های بوجود آمده بدن،چهره و چشم متمرکز کنید.به تمامی حرکات،حتی کوچک ترین آنها توجه کنید و آنها را تحلیل کنید.undefinedوسایل اضافی را از جلوی دست خود دور کنید.موانعی را که باعث می شود شما آزادانه حرکت نکنید رفع کنید.جیب های خودتان را خالی نگه دارید و زیاد سنگین نکنید. هنگام مذاکره مانعی را که باعث تماس چشمی می شود برطرف کنید. امکان دارد کیف شما یا حتی یک قندان روی میز،حواستان را پرت کند.undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید                               undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۱۰:۵۲

thumbnail
undefinedمعماری هوش تجاری چیست ؟                                                   undefinedگردآورنده :مرتضی شهسواری                                                      undefinedمعماری هوش تجاری چیست ؟«معماری هوش تجاری» (Business Intelligence Architecture) اصطلاحی برای شرح استانداردها و سیاست‌های کلی سازماندهی داده‌ها با کمک تکنیک‌های کامپیوتری و تکنولوژی برای ساخت سیستم‌های هوش تجاری است. از این سیستم‌ها در مصورسازی داده‌ها، گزارش‌دهی و تحلیل استفاده می‌شود.undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید                                undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۷:۰۵

thumbnail
undefinedآمیخته بازاریابی                                                                        undefinedگردآورنده :مهدی گمرکی                                                             undefinedاکثر کسب و کارها فرض را بر این می‌گذارند که بازاریابی فقط به معنی تبلیغات برای جذب مشتری است. اما بازاریابی مفهومی بسیار گسترده‌ است و تمام بخش‌های یک کسب و کار را در بر می‌گیرد. چه بخش‌هایی؟ اینجاست که مفهومی به نام آمیخته بازاریابی مطرح می‌شود. یک مدل بازاریابی که به شما کمک می‌کند کسب و کار خود را بهتر بشناسید، مدیریت کنید و در نهایت، به هدف دل‌خواهتان – که می‌تواند فروش یا سود بیشتر باشد - برسید.undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید                                 undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۷:۰۸

thumbnail
undefinedمجله بازاریاب منتشر شدundefinedدر این شماره می خوانید :undefinedروش های پیش بینی فروشundefinedهوش تجاریundefinedبازاریابی چابکundefinedمعرفی سرویس پست یافته 
undefinedمجله را می توانید از پست بعدی دانلود کنیدundefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۶:۱۵

مجله بازاریاب.pdf

۸۱۹.۰۱ کیلوبایت

undefinedمجله بازاریاب منتشر شد undefinedدر این شماره می خوانید :undefinedروش های پیش بینی فروشundefinedهوش تجاریundefinedبازاریابی چابکundefinedمعرفی سرویس پست یافته
undefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۶:۱۷

thumbnail
undefinedآگاهی از برند (brand awarness) چیست؟قطعا برای شما هم پیش آمده است که به یک سوپرمارکت می‌روید و از فروشنده می‌خواهید تا یک بستنی از برند X به شما بدهد، این بدین خاطر است که شما آگاهی مناسبی از آن برند X دارید و مطمئن هستید که اجناس این برند از کیفیت معقولی برخوردار هستند. اگر محصولات و خدمات شما برای مشتری شناخته شده باشد احتمال فروش شما بیش‌تر می‌شود.اگر به برخی محصولات بازار دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها در طی چند ده سال اخیر بسته بندی یکسانی داشته‌اند و همین امر یکی از مواردی است که باعث می‌شود مشتری در هر بار خرید با دیدن آن بسته‌ بندی به سراغ انتخاب آن برود چرا که از کیفیت محصول اطمینان دارد (بسته بندی بیسکوییت ترد، سس دلپذیر، بستنی‌های میهن، سویای سبحان، شیر پگاه از جمله این موارد هستند).از دیگر مثال‌های این موضوع می‌توان به شرکت‌های «تاید» یا «پفک» اشاره کرد که محصولات این شرکت‌ها اینقدر بین مردم محبوب شدند که (برای مثال) مشتری‌ها در هنگام خرید از فروشگاه نمی‌گویند یک پودر شست‌وشو، بلکه می گویند یک تاید!در حقیقت آگاهی درست از برند باعث می‌شود مشتری یک سرنخ از آن شرکت در ذهن داشته باشد و برای خرید مجدد به دنبال همان سرنخ برود. این سرنخ می‌تواند اسم آن محصول باشد یا حتی تصویر بسته‌بندی محصول. اگر مبانی آگاهی از برند به شکل اصولی در سازمان پیاده سازی شود می‌توان مطمئن بود که این برند یک مزیت رقابتی بسیار هوشمندانه به دست می‌آورد که به سادگی قابل کپی کردن توسط رقبا نیست.آگاهی از برند یک گام بالاتر از شناخت برند قرار می‌گیرد و مشتری با شنیدن نام آن برند تمامی احساسات برند و حتی محصولات برند را به خاطر می‌آورد که این موضوع می‌تواند نمونه بارز اعتمادسازی بین مشتریان باشد.undefinedمهم ترین مزایای آگاهی از برند برندسازی قدرتمنداعتماد مشتری به سایر محصولات و خدمات سازمانایجاد یک اعتبار بالا در بازار مورد نظراعتمادسازی بین مشتریان و کمک به وفادارسازی مشتریایجاد تمایز نسبت به رقباundefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۶:۳۶

thumbnail
undefinedمجله بازاریاب منتشر شدundefinedدر این شماره می خوانید :undefinedبرنامه جذب مشتری از طریق فایده رسانی به مشتریان undefinedآمیخته بازاریابی undefinedزبان بدن undefinedمعرفی سرویس PODundefinedمجله را می توانید از پست بعدی دانلود کنیدundefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۱۰:۰۳

مجله بازاریاب8.pdf

۷۶۶.۹۲ کیلوبایت

undefinedمجله بازاریاب منتشر شدundefinedدر این شماره می خوانید :undefinedبرنامه جذب مشتری از طریق فایده رسانی به مشتریان undefinedآمیخته بازاریابی undefinedزبان بدن undefinedمعرفی سرویس PODundefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۱۰:۰۹

thumbnail
بازاریاب نمونه هفته از نگاه مجله بازاریاب آقای احمد محبی از شهرستان اصفهان undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined@BAZARYAB_MAG

۷:۵۸

thumbnail
undefinedآمیخته بازاریابی undefinedگردآورنده :مرتضی شهسواری undefinedکسب و کارها تصور می‌کنند مفهوم بازاریابی تنها به فعالیت‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری محدود می‌شود، در حالی که بازاریابی بسیار گسترده است و تمامی بخش‌های یک کسب و کار را در بر می‌گیرد. اگر می‌پرسید کدام بخش‌ها؟ باید بگوییم اینجاست که مفهوم آمیخته بازاریابی مطرح می‌شود. در واقع آمیخته بازاریابی، بخش عملیاتی بازاریابی است و به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا استراتژی مناسب کسب و کارشان را پیدا کرده و به فروش و سود بیشتر دست پیدا کنند.
undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۸:۰۳

thumbnail
undefinedبرنامه جذب مشتری از طریق فایده رسانی به مشتری undefinedنویسنده:مهدی گمرکی undefinedعصر بازاریابی وظیفه ای به سر آمده است. دیگر یک واحد در سازمان وظیفه یازاریابی را به عهده ندارد. باید دانست همه کارکنان و دوایر سازمان با نقش بازاریاب وارد سازمان می شوند.همه کارکنان سازمان وظیقه دارند مشتری را راضی نگه دارند. این یک نقش اصلی در سازمان برای همه کارکنان است.و نکته مهم آنکه مدیران شرکت بدانند، که در راه تلاش برای جذب رضایت مشتری همه ذینفعان از یک سطح رضایت حداقلی برخوردار باشند.برنامه جذب مشتری از طریق فایده رسانی به مشتریان باید توجه داشت رکن تامین رضایت مشتری دریافت فایده از کالا محصول و یا خدمات است. هرچه میزان این فایده بیشتر باشد رضایت مشتری بیشتر خواهد شد.در این خصوص ابتدا با زنجیره فاید آشنا شویم.
این مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۸:۰۶

thumbnail
undefinedزبان بدن undefinedگردآورنده :شقایق طریقت undefinedافرادی که وارد حوزه تجارت می شوند باید بتوانند از دانش زبان بدن آگاه باشند و حرکت های ناخودآگاه انسان ها را بازخوانی کنند.اگر یک بازاریاب بخواهد در بسیاری از فعالیت های خود موفق باشد باید با زبان بدن نیز آشنا باشد. بیشتر رفتارهای غیرکلامی اکتسابی هستند و آموخته می شوند این رفتارها در فرهنگ های مختلف متفاوت هستند و به طبع معنای متفاوتی دارند.یک بازاریاب با توجه به جامعه و فرهنگی که در آن جامعه جریان دارد باید توانایی تفسیر حرکات بدن طرف مقابل خود را در تجارت داشته باشد.طبق تحقیقات زنان درک کامل تری از تعبیر حرکت های بدن بصورت ذاتی و خدادای دارند. این توانایی در موفقیت بازاریاب های خانم بسیار تاثیرگذار است. به دلیل اینکه زنان تحلیل کننده های خوبی از زبان بدن طرف مقابل هستند می توانند در در مذاکرات و بازاریابی بسیار موفق عمل کنند.
undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۸:۱۸

thumbnail
undefinedمعرفی سرویس POD undefinedدر راستای  بهره گیری از شیوه های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات در اجرای فرآیند عملیات توزیع و همچنین تسهیل در شناسایی گیرندگان مرسولات پستی و جلوگیری از ثبت رویداد غیر واقعی توزیع و به منظور ایمن سازی فرآیند تحویل مرسولات شرکت ملی پست نسبت به راه اندازی سرویس تأیید تحویل مرسولات ثبتی (POD) Proof of Delivery   نموده است  . undefinedاین مطلب را می توانید در مجله بازاریاب بخوانید undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید: undefined @bazaryab_mag

۸:۲۳

thumbnail
undefinedمجله بازاریاب منتشر شدundefinedدر این شماره می خوانید :undefinedیادگیری عمیق و یادگیری ماشین در بازاریابی undefinedآمیخته بازاریابی undefinedبازاریابی شهرت undefinedمعرفی سرویس امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق پیام رسان بله undefinedمجله را می توانید از پست بعدی دانلود کنیدundefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۱۰:۲۱

مجله بازاریاب 9.pdf

۵۹۴.۴۱ کیلوبایت

undefinedمجله بازاریاب منتشر شد undefinedدر این شماره می خوانید :undefinedیادگیری عمیق و یادگیری ماشین در بازاریابی undefinedآمیخته بازاریابی undefinedبازاریابی شهرت undefinedمعرفی سرویس امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق پیام رسان بله undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۱۰:۲۴

thumbnail
undefinedمجله بازاریاب منتشر شدundefinedدر این شماره می خوانید :undefinedیادگیری عمیق و یادگیری ماشین در بازاریابی undefinedآمیخته بازاریابی undefinedبازاریابی شهرت undefinedمعرفی سرویس احراز نشانیundefinedمجله را می توانید از پست بعدی دانلود کنیدundefined به کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۱۱:۰۴

مجله بازاریاب 10.pdf

۵۲۲.۱۴ کیلوبایت

undefinedمجله بازاریاب منتشر شد undefinedدر این شماره می خوانید :undefinedیادگیری عمیق و یادگیری ماشین در بازاریابی undefinedآمیخته بازاریابی undefinedبازاریابی شهرت undefinedمعرفی سرویس احراز نشانی undefinedبه کانال مجله بازاریاب بپیوندید undefined @BAZARYAB_MAG

۱۱:۰۶