۳:۵۶
۲۳:۳۲
۴:۳۲
۱:۱۱
۱:۲۱
۰:۳۰
۱:۱۷
۱:۵۳
۵:۳۱
۱:۴۱
۰:۴۰
۱:۲۷
22 قانون بازاریابی:@bazaryabimodern19871:قانون رهبری (اول بودن بهتر از برتر بودن است.)2:قانون طبقه (اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید که در آن اول باشید)3:قانون ذهن ( وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.)4:قانون تصورات (بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است.)5:قانون توجه (اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است.)6:قانون انحصار ( دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند.)7:قانون نردبان (استراتژی مورد استفاده شما،به پله ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاده اید.)8:قانون مسابقه دو نفره (در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می شود.)9:قانون عکس (اگر هدفتان جایگاه دوم است،استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می کند.)10:قانون تقسیم (در طول زمان مقوله تقسیم،و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود.)11:قانون چشم انداز (آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود.)12:قانون توسعه خط (فشار غیر قابل مقاومتي برای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد.)13:قانون قربانی (برای به دست آوردن چیزی،به ناچار باید چیز دیگری را از دست بدهید.)14:قانون ویژگی ها (در برابر هر ویژگی،یک ویژگی اثر گذار دیگر وجود دارد.)15:قانون صداقت (هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید،مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد.)16:قانون حرکت جسورانه (در هر موقعیت،تنها یک حرکت نتیجه غایی را تعیین می کند.)17:قانون غیر قابل پیش بینی بودن (اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی توانید آینده را پیش بینی کنید.)18:قانون موفقیت (موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد.)19:قانون شکست (باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت.)20:قانون سر و صدا (شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود.)21:قانون شدت (برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند،بلکه بر پایه روند ها تنظیم می شوند.)22:قانون منابع (بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد@bazaryabimodern1987
۱:۵۳
۰:۴۴
@bazaryabimodern1987
۰:۵۵
۱:۰۶
۱:۱۹
۱:۲۳
۱۶:۰۹
۰:۴۴