بازارسال شده از بنیاد ملی بازیهای رایانهای
نشست داستان موفقیت یک بازیساز قصهگو 
با حضور سامان کاظمی
خالق بازیهای برجسته داستانمحور
در این نشست از سلسله نشستهای تولیدات محتوایی، سامان کاظمی درباره ورودش به دنیای بازیسازی و تجربه خلق بازیهایی با محوریت داستان و روایت، صحبت کرد.
فهرست بازیهای بررسی شده در نشست:بالهای تاریک ۱ و ۲کالیموسریتبونلیمو شیرینباغ نگاراتاق تاریککانال سکوت ۱ و ۲حفره
@iranvideogames
#بنیادملی_بازی_های_رایانه_ای #تولیدات_محتوایی#بازیسازی #داستانسرایی#سامان_کاظمی #بازیهای_ایرانی
با حضور سامان کاظمی
در این نشست از سلسله نشستهای تولیدات محتوایی، سامان کاظمی درباره ورودش به دنیای بازیسازی و تجربه خلق بازیهایی با محوریت داستان و روایت، صحبت کرد.
#بنیادملی_بازی_های_رایانه_ای #تولیدات_محتوایی#بازیسازی #داستانسرایی#سامان_کاظمی #بازیهای_ایرانی
۹:۳۸
بازارسال شده از بنیاد ملی بازیهای رایانهای
۹:۳۸
بازارسال شده از بنیاد ملی بازیهای رایانهای
۹:۳۸
بازی آرا
تصویر
سامان کاظمی - خالق بازیهای برجسته داستانمحور
https://www.aparat.com/v/mlfc3w2
۵:۴۵
نشست آموزشی طراحی روایت و طراحی داستان
با حضور محمد مهدی صادقی
طراح بازی و طراح روایت در استودیو هوران
در این نشست جامع و کاربردی که در تاریخ ۱۱ آذر برگزار شد، به بررسی مفاهیم مختلف طراحی روایت و داستان در بازیها پرداخته شد.
شامل سرفصلهای:
طراحی روایت در بازی چیست
ضرورت طراحی روایت در بازی
طراحی داستان در بازی چیست و چگونه انجام میشود
عناصر داستان
ابزارهای روایی
مشاهده ویدیوی این نشست:
https://www.aparat.com/v/jtj8er8
@baziara
#بنیادملی_بازی_های_رایانه_ای #تولیدات_محتوایی#طراحی_روایت #داستان #روایت
با حضور محمد مهدی صادقی
در این نشست جامع و کاربردی که در تاریخ ۱۱ آذر برگزار شد، به بررسی مفاهیم مختلف طراحی روایت و داستان در بازیها پرداخته شد.
شامل سرفصلهای:
مشاهده ویدیوی این نشست:
#بنیادملی_بازی_های_رایانه_ای #تولیدات_محتوایی#طراحی_روایت #داستان #روایت
۶:۱۳
۶:۱۳
۶:۱۳
نقش و تأثیر طراحان روایت در فرآیند تولید بازیهای رایانهای
متن خبر:
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای #طراحی_روایت
۹:۵۲
۹:۵۲
محمدمهدی صادقی در این قسمت درباره «طراحی روایت و ابزارهای روایت داستان در تولید بازیها» صحبت میکند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازیآرا مشاهده نمایید:
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۶:۴۳
محمد حیدری در این قسمت درباره «وفاداری بازیکن-کاربر» صحبت میکند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازیآرا مشاهده نمایید:
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۱۱:۰۱
محمدرضا عابدی شاهرودی در این قسمت درباره بازی «Prince of Persia: The Lost Crown» صحبت میکند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازیآرا مشاهده نمایید:
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۸:۳۳
محمدمهدی صادقی در این قسمت درباره «طراحی داستان» صحبت میکند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازیآرا مشاهده نمایید:
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۱۰:۳۶
محمد حیدری در این قسمت از میز هشت درباره اینکه «درآمد بازیها از چه راهیست و چگونه میشود این درآمد را افزایش داد» صحبت میکند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازیآرا مشاهده نمایید:
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۶:۵۸
محمدرضا عابدی شاهرودی در این قسمت درباره مجموعه بازی «Assassin's Creed» صحبت میکند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازیآرا مشاهده نمایید:
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۷:۱۷
بازارسال شده از بنیاد ملی بازیهای رایانهای
سالی که گذشت؛ بازیآرا، سکوی پرتابی برای خلاقترین بازیسازان جایی برای خلاقیت، یادگیری و پیوند ایدهها با آینده صنعت بازیسازی
بازیآرا، فرصتی بود برای بازیسازانی که ایدههای بزرگ در سر داشتند. از میان ۵۲ اثر ارسالی، ۲۰ تیم برتر توانستند در فرآیندی پرچالش، بازیهای خود را ارتقا دهند، از منتورها بیاموزند و در برابر داوران و سرمایهگذاران، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.
در نهایت، ۵ تیم برگزیده موفق شدند حمایت ویژهای برای توسعه آثارشان دریافت کنند و یک گام به تحقق رؤیاهایشان نزدیکتر شوند.
@iranvideogames
#بازیآرا #سکوی_پرواز_بازیسازان #خلاقیت_در_بازیسازی #بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
بازیآرا، فرصتی بود برای بازیسازانی که ایدههای بزرگ در سر داشتند. از میان ۵۲ اثر ارسالی، ۲۰ تیم برتر توانستند در فرآیندی پرچالش، بازیهای خود را ارتقا دهند، از منتورها بیاموزند و در برابر داوران و سرمایهگذاران، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.
#بازیآرا #سکوی_پرواز_بازیسازان #خلاقیت_در_بازیسازی #بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۷:۴۰
سفری احساسی به دنیای آشپزی و فرهنگ تامیل!
این بازی برنده «جایزه تاثیر اجتماعی» از بیست و چهارمین دوره جوایز انتخاب توسعهدهندگان بازی (GDCA) و موفق به کسب افتخاراتی دیگر شامل جوایز و نامزدیهای متعدد در جشنوارههای بینالمللی شده است.
در این مطلب ایده تولید یک بازی همسبک مشابه و بومیشده ایرانی را به اشتراک گذاشتیم.
در بازی آرا بخوانید:
۱۳:۱۴
معرفی بازیهایی با محوریت انرژی هستهای که خلاقیت و داستانپردازی را به تصویر میکشند:- ایران هستهای - حادثه در تهران - راز روشن - عملیات ویژه - آرمیتا -
#بازی_ایرانی #فناوری_هستهای #انرژی_هستهای #تولیدات_محتوایی
۱۲:۵۷
با بومیسازی بازیهای رایانهای: - مشاهیر و مفاخر کشورمان را به نسل جدید معرفی کنیم. - تلفیق فناوری و فرهنگ ایرانی را تجربه کنیم.
در بازی آرا بخوانید:
#بازی_رایانهای #فرهنگ_ایرانی #تولیدات_محتوایی #بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۱۰:۳۲
این بار بازی تحسینشده The Last of Us را از زاویهای متفاوت تحلیل کردهایم.
در بازیآرا بخوانید:
#MDA #طراحی_بازی #تولیدات_محتوایی #بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
۱۳:۵۱