بازارسال شده از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
Photo Message
thumbnail
نشست داستان موفقیت یک بازی‌ساز قصه‌گو undefined
با حضور سامان کاظمیundefined خالق بازی‌های برجسته داستان‌محور
در این نشست از سلسله نشست‌های تولیدات محتوایی، سامان کاظمی درباره ورودش به دنیای بازی‌سازی و تجربه خلق بازی‌هایی با محوریت داستان و روایت، صحبت کرد.
undefined فهرست بازی‌های بررسی شده در نشست:بال‌های تاریک ۱ و ۲کالیموسریتبونلیمو شیرینباغ نگاراتاق تاریککانال سکوت ۱ و ۲حفره

undefined @iranvideogames
#بنیادملی_بازی_های_رایانه_ای #تولیدات_محتوایی#بازی‌سازی #داستان‌سرایی#سامان_کاظمی #بازی‌های_ایرانی

۹:۳۸

بازارسال شده از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
thumbnail

۹:۳۸

بازارسال شده از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
thumbnail

۹:۳۸

بازی آرا
undefined تصویر
undefined مشاهده ویدیوی نشست داستان موفقیت یک بازی‌ساز قصه‌گو
سامان کاظمی - خالق بازی‌های برجسته داستان‌محور
https://www.aparat.com/v/mlfc3w2
undefined @baziara

۵:۴۵

thumbnail
نشست آموزشی طراحی روایت و طراحی داستان
با حضور محمد مهدی صادقیundefined طراح بازی و طراح روایت در استودیو هوران
در این نشست جامع و کاربردی که در تاریخ ۱۱ آذر برگزار شد، به بررسی مفاهیم مختلف طراحی روایت و داستان در بازی‌ها پرداخته شد.
شامل سرفصل‌های:undefined طراحی روایت در بازی چیست undefined ضرورت طراحی روایت در بازیundefined طراحی داستان در بازی چیست و چگونه انجام می‌شودundefined عناصر داستانundefined ابزارهای روایی
مشاهده ویدیوی این نشست:undefined https://www.aparat.com/v/jtj8er8
undefined @baziara
#بنیادملی_بازی_های_رایانه_ای #تولیدات_محتوایی#طراحی_روایت #داستان #روایت

۶:۱۳

thumbnail

۶:۱۳

thumbnail

۶:۱۳

thumbnail
undefined برگزاری پنل طراحی روایت در دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر
نقش و تأثیر طراحان روایت در فرآیند تولید بازی‌های رایانه‌ای undefined
متن خبر:undefined https://ircg.ir/fa/news/5956

#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای #طراحی_روایت
undefined @baziara

۹:۵۲

thumbnail

۹:۵۲

thumbnail
undefined هشت: میز ساخت و طراحی بازی
محمدمهدی صادقی در این قسمت درباره «طراحی روایت و ابزارهای روایت داستان در تولید بازی‌ها» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:undefined https://www.aparat.com/v/jonauur
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ایundefined @baziara

۶:۴۳

thumbnail
undefined هشت: میز اقتصاد بازی
محمد حیدری در این قسمت درباره «وفاداری بازیکن-کاربر» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:undefined https://www.aparat.com/v/ndhbzff
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ایundefined @baziara

۱۱:۰۱

thumbnail
undefined هشت: میز نقد بازی
محمدرضا عابدی شاهرودی در این قسمت درباره بازی «Prince of Persia: The Lost Crown» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:undefined https://www.aparat.com/v/nmnk909
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ایundefined @baziara

۸:۳۳

thumbnail
undefined هشت: میز ساخت و طراحی بازی
محمدمهدی صادقی در این قسمت درباره «طراحی داستان» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:undefined https://www.aparat.com/v/uto4vj8
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ایundefined @baziara

۱۰:۳۶

thumbnail
undefined هشت: میز اقتصاد بازی
محمد حیدری در این قسمت از میز هشت درباره اینکه «درآمد بازی‌ها از چه راهیست و چگونه می‌شود این درآمد را افزایش داد» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:undefined https://www.aparat.com/v/jcks7zp
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ایundefined @baziara

۶:۵۸

thumbnail
undefined هشت: میز نقد بازی
محمدرضا عابدی شاهرودی در این قسمت درباره مجموعه بازی «Assassin's Creed» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:undefined https://www.aparat.com/v/sts2j52
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ایundefined @baziara

۷:۱۷

بازارسال شده از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
thumbnail
سالی که گذشت؛ بازی‌آرا، سکوی پرتابی برای خلاق‌ترین بازی‌سازان جایی برای خلاقیت، یادگیری و پیوند ایده‌ها با آینده صنعت بازی‌سازی

بازی‌آرا، فرصتی بود برای بازی‌سازانی که ایده‌های بزرگ در سر داشتند. از میان ۵۲ اثر ارسالی، ۲۰ تیم برتر توانستند در فرآیندی پرچالش، بازی‌های خود را ارتقا دهند، از منتورها بیاموزند و در برابر داوران و سرمایه‌گذاران، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.
undefined در نهایت، ۵ تیم برگزیده موفق شدند حمایت ویژه‌ای برای توسعه آثارشان دریافت کنند و یک گام به تحقق رؤیاهایشان نزدیک‌تر شوند.

undefined @iranvideogames
#بازی‌آرا #سکوی_پرواز_بازی‌سازان #خلاقیت_در_بازی‌سازی #بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای

۷:۴۰

thumbnail
undefined بازی Venba: ترکیب هنر آشپزی و حفظ هویت فرهنگی
سفری احساسی به دنیای آشپزی و فرهنگ تامیل! undefinedتجربه‌ای مملو از معما، عشق خانوادگی و طعم‌های اصیل! undefined
این بازی برنده «جایزه تاثیر اجتماعی» از بیست و چهارمین دوره جوایز انتخاب توسعه‌دهندگان بازی (GDCA) و موفق به کسب افتخاراتی دیگر شامل جوایز و نامزدی‌های متعدد در جشنواره‌های بین‌المللی شده است.
در این مطلب ایده تولید یک بازی هم‌سبک مشابه و بومی‌شده ایرانی را به اشتراک گذاشتیم.
در بازی آرا بخوانید:undefined https://baziara.ir/?p=2800

undefined @baziara

۱۳:۱۴

thumbnail
undefined «فناوری هسته‌ای و خلأ روایت‌گری آن در دنیای بازی‌ها»
معرفی بازی‌هایی با محوریت انرژی هسته‌ای که خلاقیت و داستان‌پردازی را به تصویر می‌کشند:- ایران هسته‌ای - حادثه در تهران - راز روشن - عملیات ویژه - آرمیتا - undefined بازی رومیزی اورانیوم - undefined چند نمونه بازی خارجی
undefined https://baziara.ir/?p=2818
#بازی_ایرانی #فناوری_هسته‌ای #انرژی_هسته‌ای #تولیدات_محتوایی
undefined @baziara

۱۲:۵۷

thumbnail
undefined احیای میراث ایران در دنیای دیجیتال
با بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای: - مشاهیر و مفاخر کشورمان را به نسل جدید معرفی کنیم. - تلفیق فناوری و فرهنگ ایرانی را تجربه کنیم.
undefined بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند پلی میان تاریخ و دنیای مدرن باشند!
در بازی آرا بخوانید:undefined https://baziara.ir/?p=2842
#بازی_رایانه‌ای #فرهنگ_ایرانی #تولیدات_محتوایی #بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای
undefined @baziara

۱۰:۳۲

thumbnail
undefined نگاهی متفاوت به دنیای The Last of Us!
این بار بازی تحسین‌شده The Last of Us را از زاویه‌ای متفاوت تحلیل کرده‌ایم.
undefined با استفاده از «چارچوب MDA» به بررسی جنبه‌های تولیدی و طراحی بازی این اثر پرداخته‌ایم.
در بازی‌آرا بخوانید:undefined https://baziara.ir/?p=2855
#MDA #طراحی_بازی #تولیدات_محتوایی #بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای
undefined @baziara

۱۳:۵۱