عکس پروفایل بازی آراب

بازی آرا

۱۳۳عضو
thumnail
🔷 میز ساخت و طراحی بازی: قسمت دوم
- ویژگی‌های شخصیتی انواع بازی‌سازان- نکاتی درباره طراحی بازی پروانه- تعریف بازی و طراحی بازی- بازی‌وارسازی فعالیت‌ها- تفاوت طراحی انواع بازی‌های غیردیجیتال با بازی‌های رایانه‌ای
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/mya09ft

🆔 @baziara

۱۲:۰۸

thumnail
🔷 میز نقد: قسمت دوم
سید رحیم هاشمی در این قسمت نکات تکمیلی خود را درباره بازی برادران گفته و در ادامه به توضیحاتی پیرامون «مفهوم تچان و غوطه‌وری در بازی» می‌پردازد.
نقد و بررسی بازی It Takes Two نیز بخش دوم صحبت‌های او را دربرمی‌گیرد.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/rptfa1y

🆔 @baziara

۱۳:۰۸

thumnail
🔷 میز اقتصاد بازی: قسمت دوم
در این قسمت از میز اقتصاد برنامه هشت در رابطه با «آگاه کردن مخاطب از محصول» با کارشناس این میز، محمد حیدری همراه شوید.
مباحث مطرح شده در گفت‌وگو:- انتشار اولیه محصول- تحلیل داده و ابزارهای مربوطه- پرفروش‌ترین و پرنصب‌ترین بازی‌ها- تبلیغات و رسانه- استراتژی نشر- بازاریابی محتوایی- بهینه‌سازی صفحه فروشگاه (ASO)
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/alnwf5q

🆔 @baziara

۱۳:۱۷

thumnail
♦️کارل گستاو یونگ : "هنرمند مفسر رازهای روح زمانه خویش است!"
🔻یکی از نتایج مهم تحقیقات روانشناختی، وجود رابطه میان خلق هنری با زندگینامه های هنرمندان است .در بعضی از این موارد ممکن است ردپای یک درد مشترک جمعی در اثر هنری پیدا باشد و مخاطبین این نوع آثار نیز در واقع دنبال یک همراه و همدرد برای بیان احساسات و عواطف بیان نشده خود هستند.LIYLA (THE SHADOWS OF WAR📲در بازی موبایلی لیلا و سایه های جنگ هم بازیکنان چالش های باور نکردنی زندگی یک بازی ساز فلسطینی رو بازی می کنند.🔻این بازی تلاشی است برای بازنمایی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه جناب "رشید ابوعبیده"جوایز این بازی گوارای وجودت🍭
#بازی_های_محتوایی#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔️ @baziara

۲۰:۵۰

thumnail
🔷 میز ساخت و طراحی بازی: قسمت سوم
محمدمهدی صادقی در این قسمت درباره بخش‌های مختلف طراحی بازی از جمله «طراحی مکانیک‌ها و سیستم‌های گیم‌پلی» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/fix57a5

#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۹:۴۶

thumnail
🔷 میز نقد: قسمت سوم
سید رحیم هاشمی در این قسمت به نقد بازی رایانه‌ای «Journey» می‌پردازد.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/yts773x

#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۵:۱۹

بازارسال شده از بازی‌پژوهی
thumnail
برگزاری اولین نشست پژوهش‌های علمی بازی‌های دیجیتال با موضوع الگوهای روایتی در بازی‌های رایانه‌ای
اولین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجربیات علمی با محوریت «الگوهای روایتی در بازی‌های رایانه‌ای» روز دوشنبه 23 آذرماه در محل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود. این نشست در راستای هفتمین همایش تحقیقات بازی‌های دیجیتال برنامه‌ریزی شده و میزبان علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی‌های دیجیتال خواهد بود.
📢 مشاهده کامل خبر
☎️ جهت شرکت در این نشست با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۱۰۲۲۲ داخلی ۱۳۷ تماس حاصل فرمائید.
🔎 بازی‌پژوهی (مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال)🌐 DGRC🎮 @direc_ircg

۱۳:۲۵

بازارسال شده از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
thumnail
🎮 آدینه با بازی: نقد و تحلیل بازی ایندکا 🎮
🔸در نشست این هفته از سلسله برنامه‌های «آدینه با بازی» به نقد و بررسی بازی ایندکا پرداخته شد. این نشست با حضور محمدرضا عابدی شاهرودی و مرتضی جمشیدی برگزار شد.
🔹در این برنامه، عابدی شاهرودی با نمایش تصاویر و گیم‌پلی‌های منتخب، بازی را از دیدگاه جایگاه دین و مذهب در جامعه روسیه، همچنین از منظر روایت، محتوا و خط داستانی تحلیل و نقد کرد.
📽️ ویدیو کامل نشست را در آپارات ببینید

🆔@iranvideogames
#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای#آدینه_با_بازی

۱۳:۲۷

thumnail
نشست تخصصی: بررسی روایت و قصه‌گویی در بازی‌های رایانه‌ای با حضور ریحانه رفیع‌زاده
نخستین نشست از سلسله نشست‌های طراحی روایت با محوریت قصه‌گویی و روایت در بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.
ریحانه رفیع‌زاده اخویان، با ارائه مثال‌های ملموس از بازی‌های برجسته، به مباحثی همچون نظریه سفر قهرمان کمبل، فرمالیست‌های روسی و نقش دوربین در روایت خواهد پرداخت. این جلسه فرصتی ارزشمند برای علاقه‌مندان به طراحی بازی و روایت‌های تعاملی است.
📅 تاریخ : شنبه ۲۸ مهر ⏰ زمان : ۱۵ الی ۱۷ 🌐 لینک حضور رایگان در نشست:https://www.skyroom.online/ch/ircg/mohtava
این نشست توسط تیم تولیدات محتوایی برگزار می‌شود.
🆔 @baziara
#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای#طراحی_روایت

۵:۲۳

thumnail
🔷 میز اقتصاد بازی: قسمت سوم
در این قسمت از میز اقتصاد برنامه هشت در رابطه با «چگونگی جذب کاربر برای نصب بازی و روش‌های رشد تعداد بازیکنان» با کارشناس این میز، محمد حیدری همراه شوید.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/pmgqg7j
#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۷:۳۲

thumnail
فضاسازی در روایت:🔸 فضاهای داخل و خارج از صفحه بازی🔸 فضاسازی مقدم بر جنبه‌های زمانی و روایی است🔸 ساختار داستان، پی‌رنگ و روایت
ویدیوی کامل نشست «نگاهی بر روایت و قصه‌گویی در بازی‌های رایانه‌ای»:🎞️ https://www.aparat.com/v/ecj2xw0
#نشست#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۱۳:۰۱

thumnail
انواع روش‌ها و فنون روایت در بازی‌های رایانه‌ای:🔸 داستان سرایی محیطی🔸 داستان پیش‌زمینه🔸 استفاده از کات‌سین🔸 روایت‌های منشعب
ویدیوی کامل نشست «نگاهی بر روایت و قصه‌گویی در بازی‌های رایانه‌ای»:🎞️ https://www.aparat.com/v/ecj2xw0
#نشست#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۶:۴۲

thumnail
🔷 میز نقد: قسمت چهارم
سید رحیم هاشمی در این قسمت به نقد بازی رایانه‌ای ایرانی «افسانه بیستون» می‌پردازد.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/uhqt3x8

#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۱۱:۰۸

thumnail
🔷 میز اقتصاد بازی: قسمت چهارم
محمد حیدری در این قسمت از برنامه هشت در رابطه با «بازگشت کاربر به بازی (بازاریابی بازگشتی)» صحبت می‌کند.
ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید:🎞️ https://www.aparat.com/v/abmacja

#برنامه_هشت#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۷:۵۷

thumnail
🔴 امروز در دنیا بازی‌های رایانه‌ای یکی از ابزارهای انتقال پیام است
🔸 من پیشنهاد میکنم که خود واحدهای نظامی اصفهان هم در این قضیّه فعّال بشوند؛ حالا مثلاً واحدهای سپاه، لشکر امام حسین، لشکر نجف، یا تیپ قمر [بنی هاشم] ــ که حالا [البتّه] الان آن منطقه جزو اصفهان نیست؛ آن وقت ظاهراً به نظرم جزو اصفهان بود ــ یا مثلاً واحدهای ارتش، پایگاه هشتم [که] کم کار نداشته در این قضیّه، مرکز توپخانه در اصفهان و بقیّه‌ی مراکزی که وجود داشتند، اینها بنشینند شرح حوادث و سرگذشت دوران جنگ تحمیلی‌شان یا احیاناً قبل و بعد آن را بیان کنند، به چه وسیله؟ به شکل بازیهای رایانه‌ای.🔸 امروز در دنیا بازیهای رایانه‌ای یکی از ابزارهای انتقال پیام است؛ یعنی فقط بازی نیست. افرادِ بافکر می‌نشینند طرّاحی میکنند بازی جنگ بین ایران و خودشان را، و جوری طرّاحی میکنند که وقتی جوان آمریکایی، نوجوان آمریکایی نشست پای رایانه و این بازی را تماشا کرد، احساس قدرت بکند، احساس توانایی بکند، امیدوار بشود که ما در این مبارزه پیروز خواهیم شد. مثلاً باید این‌جوری حرکت کرد.
🔹️گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره‌ی ملی شهدای استان اصفهان. ۱۴۰۳/۸/۲۱
🔹️مطالعه متن کامل بیانات:khl.ink/f/58421
🆔 @baziara

۲۱:۵۹

thumnail
🔷 نشست طراحی روایت - علی عاشوری
اولین نشست از سلسله نشست‌های تولیدات محتوایی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با موضوع «طراحی روایت» در مرکز شتابدهی این بنیاد برگزار شد.
متن خبر:📝 https://www.ircg.ir/fa/news/5857
ویدیوی کامل:🎞️ https://www.aparat.com/v/btkty60
#نشست#بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای🆔 @baziara

۱۱:۴۱

thumnail
🔷 گزارش تصویری نشست طراحی روایت - علی عاشوری
۴ آذر ۱۴۰۳مرکز شتابدهی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
#تولیدات_محتوایی
🆔 @baziara

۹:۲۵

thumnail

۹:۲۵

thumnail

۹:۲۵

thumnail

۹:۲۵