راه اندازی #اتاقفرار🏃♂(escape room)،ویژگیهای #اسکیپ_روم🏃♂#سیداالکترونیک:
ترکیب معماها با حرکات مکانیکی و الکترونیکی تولید و نصب رباتهای با قیمت و کیفیت مناسب برای فضای اسکیپ روم استفاده از تکنولوژی های مدرن و جذاب و گاها غیر قابل باور الکترونیکی و مکانیکی برای لذت بخشتر نمودن اتاق فرار مدیریت سناریو اتاق فرار بدون نیاز به رایانه و با استفاده از کلیدهای فشاری صنعتی و پنل کنترلی ویژه #سیداالکترونیك
ارتباط با کارشناسان فروش
0990 477 277 30990477277402177230537
Telegram: @cidaelectronic
Instagram:https://instagram.com/Cidaelectronic
Web:Www.cidaelectronic.ir
ترکیب معماها با حرکات مکانیکی و الکترونیکی تولید و نصب رباتهای با قیمت و کیفیت مناسب برای فضای اسکیپ روم استفاده از تکنولوژی های مدرن و جذاب و گاها غیر قابل باور الکترونیکی و مکانیکی برای لذت بخشتر نمودن اتاق فرار مدیریت سناریو اتاق فرار بدون نیاز به رایانه و با استفاده از کلیدهای فشاری صنعتی و پنل کنترلی ویژه #سیداالکترونیك
ارتباط با کارشناسان فروش
0990 477 277 30990477277402177230537
Telegram: @cidaelectronic
Instagram:https://instagram.com/Cidaelectronic
Web:Www.cidaelectronic.ir
۸:۱۸
(Cidaelectronic)سیدا الكترونيك]#سیداالکترونیک
#اتاق_فرار_یا_اسکیپ_روم_چیست ؟
شاید بارها نام اسکیپ روم یا اتاق فرار به گوش تان خورده باشد اما دقیقا ندانید که اتاق فرار چیست؟ این عبارت به یکی از تفریحات هیجانی و فکری اشاره دارد که به تازگی جای خود را در میان جوان ترها باز کرده است؛ تفریحی که هیجان را با سرگرمی های فکری در می آمیزد و فضایی متفاوت را پیش روی تان می گذارد. شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید و هم ذهن خود را به چالش می کشید؛
#اسکیپ_روم (Scape Room) #اتاق_فرار_چیست؟
احتمالا تا به حال بارها و بارها در فیلم ها و سریال ها شاهد فرار زندانیان از زندان یا فرار افراد از دست قاتلان یا تلاش برای گریختن از زندان گروگانگیران بوده اید. تا به حال به این فکر کرده اید که اگر به جای این افراد بودید چه می کردید؟ دوست دارید دلهره و هیجان آن لحظه را تجربه کنید؟ می خواهید ذهن تان را برای درست پیش بردن نقشه فرار به چالش بکشید؟ اگر پاسخ تان آری است باید به شما بگوییم که شما فرصت قرار گرفتن در چنین فضایی را دارید و می توانید آن را تجربه کنید. کافیست به سراغ اسکیپ روم بروید!
#اسکیپ_روم (Scape Room)، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل کنند. این بازی به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول های زندان، رستوران، هتل، کلبه دورافتاده و حتا ایستگاه های فضایی طراحی می شود. هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند. در یک بازی اسکیپ روم به شما ماموریت فرار از زندان می دهند، در دیگری باید از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید و در جایی دیگر در نقش کارآگاه به دنبال قاتل بگردید و ...
تاریخچه
با کمی جستجو متوجه می شویم که پیش از شکل گیری اتاق فرارهای مدرن امروزی، نمونه هایی مشابه آنها وجود داشت که از میان آنها می توان به خانه های تسخیر شده، مرکز سرگرمی خانواده 5 Wits (افتتاح در سال 2004)، تئاترهای تعاملی مانند دیگر نخواب (Sleep No More) در سال 2003 و نمونه های دیگر اشاره کرد که هر کدام فضایی تعاملی برای علاقه مندان ایجاد می کردند.
اتاق فرار به شکل امروزی در سال 2007 و توسط یک فرد 30 ساله به نام تاکائو کاتو (Takao Kato) در ژاپن شکل گرفت. وی اهل کیوتو بود و مجله ای را منتشر می کرد. بازی های ژاپنی عمدتا از پازل های منطقی مانند توالی های ریاضی یا رنگ بندی تشکیل می شدند، درست شبیه بازی های ویدیویی از اتاق فرار کن (Scape The Room) که الهام بخش شکل گیری اتاق فرار بودند.
بعد از ژاپن پای اتاق های فرار در سال 2011 به سنگاپور باز شد و تا سال 2015، 50 نوع از آن به وجود آمد.
شرکت پاراپارک (Parapark) که بعدها در 20 مکان در اروپا و استرالیا به اجرای این بازی پرداخت، در سال 2011 در بوداپست مجارستان شکل گرفت؛ البته موسس این شرکت مدعی بود که از اتاق های فرار ژاپنی اطلاعی نداشته و کارش الهام گرفته از تئوری میهای چیکسِنتمیهایی (Csíkszentmihályi Mihály) روانشناس آمریکایی مجاری بوده است. در نوع مجاری اتاق فرار، بازیکنان می بایست، کلیدهای پنهان را پیدا می کردند و در پاره ای از موارد رسیدن به آنها عملا ناممکن بود.
کازویا ایواتا (Kazuya Iwata)، دوست کاتو، در سال 2012 این بازی را به سانفرانسیسکو برد و در سال بعد پازل برک (Puzzle Break) به عنوان نخستین کمپانی آمریکایی اتاق فرار در سیاتل شکل گرفت.
در سال 2012 یک استاد فیزیک سوئیسی یک بازی فرار علمی برای دانش آموزانش ایجاد کرد. این بازی بعدها به نام اتاق های ماجراجویی (AdventureRooms) به عموم مردم در 20 ۳کشور ارایه شد. اتاق های ماجراجویی شامل پازل های علمی بودند و سناریوهای متفاوتی داشتند.
درامد اسکیپ روم
اسکیپ روم ها بسته به سناریو، محل بازی و ... قیمت های مختلفی دارند. در پایتخت این تفریح برای هر نفر از 30000 تا 70000 تومان خرج بر می دارد.
با توجه به روند افزایش تقاضا برای استفاده از #اتاقفرار🏃♂️(escape room)، توجیه اقتصادی بالایی را برای سرمایهگذاران ایجاد نموده که با بهایی بسیار مناسب، درآمد بالایی را ایجاد نمایند
#new✨😍ارتباط با کارشناسان فروش
0990 477 277 30990477277402177230537
Telegram: @cidaelectronic
Instagram:https://instagram.com/Cidaelectronic
Web:Www.cidaelectronic.ir
#اتاق_فرار_یا_اسکیپ_روم_چیست ؟
شاید بارها نام اسکیپ روم یا اتاق فرار به گوش تان خورده باشد اما دقیقا ندانید که اتاق فرار چیست؟ این عبارت به یکی از تفریحات هیجانی و فکری اشاره دارد که به تازگی جای خود را در میان جوان ترها باز کرده است؛ تفریحی که هیجان را با سرگرمی های فکری در می آمیزد و فضایی متفاوت را پیش روی تان می گذارد. شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید و هم ذهن خود را به چالش می کشید؛
#اسکیپ_روم (Scape Room) #اتاق_فرار_چیست؟
احتمالا تا به حال بارها و بارها در فیلم ها و سریال ها شاهد فرار زندانیان از زندان یا فرار افراد از دست قاتلان یا تلاش برای گریختن از زندان گروگانگیران بوده اید. تا به حال به این فکر کرده اید که اگر به جای این افراد بودید چه می کردید؟ دوست دارید دلهره و هیجان آن لحظه را تجربه کنید؟ می خواهید ذهن تان را برای درست پیش بردن نقشه فرار به چالش بکشید؟ اگر پاسخ تان آری است باید به شما بگوییم که شما فرصت قرار گرفتن در چنین فضایی را دارید و می توانید آن را تجربه کنید. کافیست به سراغ اسکیپ روم بروید!
#اسکیپ_روم (Scape Room)، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل کنند. این بازی به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول های زندان، رستوران، هتل، کلبه دورافتاده و حتا ایستگاه های فضایی طراحی می شود. هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند. در یک بازی اسکیپ روم به شما ماموریت فرار از زندان می دهند، در دیگری باید از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید و در جایی دیگر در نقش کارآگاه به دنبال قاتل بگردید و ...
تاریخچه
با کمی جستجو متوجه می شویم که پیش از شکل گیری اتاق فرارهای مدرن امروزی، نمونه هایی مشابه آنها وجود داشت که از میان آنها می توان به خانه های تسخیر شده، مرکز سرگرمی خانواده 5 Wits (افتتاح در سال 2004)، تئاترهای تعاملی مانند دیگر نخواب (Sleep No More) در سال 2003 و نمونه های دیگر اشاره کرد که هر کدام فضایی تعاملی برای علاقه مندان ایجاد می کردند.
اتاق فرار به شکل امروزی در سال 2007 و توسط یک فرد 30 ساله به نام تاکائو کاتو (Takao Kato) در ژاپن شکل گرفت. وی اهل کیوتو بود و مجله ای را منتشر می کرد. بازی های ژاپنی عمدتا از پازل های منطقی مانند توالی های ریاضی یا رنگ بندی تشکیل می شدند، درست شبیه بازی های ویدیویی از اتاق فرار کن (Scape The Room) که الهام بخش شکل گیری اتاق فرار بودند.
بعد از ژاپن پای اتاق های فرار در سال 2011 به سنگاپور باز شد و تا سال 2015، 50 نوع از آن به وجود آمد.
شرکت پاراپارک (Parapark) که بعدها در 20 مکان در اروپا و استرالیا به اجرای این بازی پرداخت، در سال 2011 در بوداپست مجارستان شکل گرفت؛ البته موسس این شرکت مدعی بود که از اتاق های فرار ژاپنی اطلاعی نداشته و کارش الهام گرفته از تئوری میهای چیکسِنتمیهایی (Csíkszentmihályi Mihály) روانشناس آمریکایی مجاری بوده است. در نوع مجاری اتاق فرار، بازیکنان می بایست، کلیدهای پنهان را پیدا می کردند و در پاره ای از موارد رسیدن به آنها عملا ناممکن بود.
کازویا ایواتا (Kazuya Iwata)، دوست کاتو، در سال 2012 این بازی را به سانفرانسیسکو برد و در سال بعد پازل برک (Puzzle Break) به عنوان نخستین کمپانی آمریکایی اتاق فرار در سیاتل شکل گرفت.
در سال 2012 یک استاد فیزیک سوئیسی یک بازی فرار علمی برای دانش آموزانش ایجاد کرد. این بازی بعدها به نام اتاق های ماجراجویی (AdventureRooms) به عموم مردم در 20 ۳کشور ارایه شد. اتاق های ماجراجویی شامل پازل های علمی بودند و سناریوهای متفاوتی داشتند.
درامد اسکیپ روم
اسکیپ روم ها بسته به سناریو، محل بازی و ... قیمت های مختلفی دارند. در پایتخت این تفریح برای هر نفر از 30000 تا 70000 تومان خرج بر می دارد.
با توجه به روند افزایش تقاضا برای استفاده از #اتاقفرار🏃♂️(escape room)، توجیه اقتصادی بالایی را برای سرمایهگذاران ایجاد نموده که با بهایی بسیار مناسب، درآمد بالایی را ایجاد نمایند
#new✨😍ارتباط با کارشناسان فروش
0990 477 277 30990477277402177230537
Telegram: @cidaelectronic
Instagram:https://instagram.com/Cidaelectronic
Web:Www.cidaelectronic.ir
۸:۱۸
۸:۱۹
۸:۲۲
۸:۲۳
۸:۲۳
۸:۲۴
۸:۲۴
۸:۲۴