عکس پروفایل همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعهه

همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه

۸۴عضو
بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

مجید سلیمانی ساسانی-اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»-15-07-1403.mp3.mp3

۰۵:۱۴-۱.۵۸ مگابایت
undefinedundefined اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»
undefinedمجید سلیمانی ساسانی
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۷:۳۶

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefinedاحسان شاه‌قاسمی در اولین *«همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»*:
مطالعه سلبریتی‌ها فقط به دلیل جذابیت شهرت یا ثروت آن‌ها نیست. تحلیل پدیده سلبریتی‌ها می‌تواند بینش‌های ارزشمندی درباره ارزش‌های اجتماعی، شکل‌گیری هویت، اقتصاد، سیاست و تحولات فرهنگی به ما بدهد. درک اینکه چرا سلبریتی‌ها مهم هستند، می‌تواند الگوهای بزرگ‌تر اجتماعی و رفتارهای انسانی را توضیح دهد...
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
undefinedمشروح سخنرانی:www.rcica.ir
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۲۰:۳۰

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

احسان شاه_قاسمی-اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»-15-07-1403.mp3.mp3

۰۵:۱۴-۱.۵۷ مگابایت
undefinedundefined اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»
undefinedاحسان شاه‌قاسمی
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۲۰:۳۰

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefinedسید سعیدرضا عاملی رنانی در اولین *«همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»*:
رهایی از استعمارزدگی در فرهنگ شهرت ضرورت دارد. دانش اجتماعی در ایران در جهت سلامت جامعه نیاز به تقویت دارد. روحیه سلحشوری در فضای زندگی امروز یک بنیان مهم برای سلامت جامعه است. همچنین تقویت روحیه انقلابی و الگوها و ستاره‌های متعالی در زندگی هم مسئله مهمی است...
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
undefinedمشروح سخنرانی:www.rcica.ir
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۱:۱۴

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

سیدسعیدرضا عاملی-اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»-15-07-1403.mp3.mp3

۳۲:۳۴-۹.۳۹ مگابایت
undefinedundefined اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»
undefinedسید سعیدرضا عاملی
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۱:۱۴

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefinedآرتور آسابرگر در اولین *«همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»*:
شهرت و سلبریتی مفاهیم کاملا تفکیکی هستند و نه با محتوای مثبتشان که به صورت منفی و در رابطه با دیگر قوانین سیستم تعریف می‌شوند. دقیق‌ترین ویژگی آن‌ها همان ویژگی است که در دیگر مفاهیم نیست. برخی سلبریتی‌ها نفوذدار هستند و دیگر مردمان زیر نفوذ آن‌ها هستند. سلبریتی‌ها قدرت این را دارند که ادراکات مردم را عوض کنند تا کالایی یا خدمتی را بخرند. این شرایط برخی پیامد‌ها دارد...
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
undefinedمشروح سخنرانی:www.rcica.ir
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۳:۰۴

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

آرتور آسابرگر-اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»-15-07-1403.mp3

۰۸:۵۸-۲.۶۴ مگابایت
undefinedundefined اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»
undefinedآرتور آسابرگر
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۳:۰۴

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefinedابراهیم فیاض در اولین *«همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»*:
در دوران ما تکنولوژی سبک زندگی را شکل می‌دهد. مفهوم سلبریتی در فوتبالیست و هنرپیشه خلاصه نمی‌شود، یک استاد هم می‌تواند سلبریتی باشد که در ایران هم اینگونه اساتید حضور دارند. دانشگاه‌های ما مصون از حضور این افراد نیست و ممکن است دانشگاه‌های ما را با بحران مواجه کنند. همین فرهنگ دارد به دانشجویان ما منتقل می‌شوند. ما در مسئلۀ سلبریتی‌ها با یک فرمالیسمی مواجه هستیم که این فورمالیسم جامعه را تهی می‌کند به واسطه‌ اینکه ضد رشد و ضد فکر است...
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
undefinedمشروح سخنرانی:www.rcica.ir
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۸:۴۱

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

ابراهیم فیاض-اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»-15-07-1403.mp3.mp3

۲۹:۰۶-۸.۴ مگابایت
undefinedundefined اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»
undefinedابراهیم فیاض
undefined ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳
#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۸:۴۱

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

رسانه و فرهنگ شهرت1 (همایش ملی فرهنگ شهرت؛تحولات هنر، رسانه و جامعه)-15-017-1403.mp3

۰۱:۲۴:۳۰-۲۴.۲۸ مگابایت
undefined همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه
undefined پنل‌های تخصصی همایش
undefined پنل اول: رسانه‌ و فرهنگ شهرت ۱undefinedدبیر: دکتر مجید سلیمانی ساسانی
undefinedارائه مقالات:۱- احمدرضا علیخانی مهرجردی۲- سارا رحمانی۳-داوود طالقانی۴-محمدحسین ترکمان
undefined یکشنبه، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳

#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۶:۲۱

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

رسانه و فرهنگ شهرت2 (همایش ملی فرهنگ شهرت؛تحولات هنر، رسانه و جامعه)-15-017-1403.mp3

۰۱:۴۶:۱۷-۳۰.۵۱ مگابایت
undefined همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه
undefined پنل‌های تخصصی همایش
undefined پنل دوم: رسانه‌ و فرهنگ شهرت ۲undefinedدبیر: دکتر احسان شاه‌قاسمی
undefinedارائه مقالات:۱- حامد طاهری‌کیا۲- مهدی کاشفی‌فرد۳-علی کرمی۴-شیما فرزادمنش۵- الناز پاک‌نیا undefined یکشنبه، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳

#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۶:۲۱

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

فرهنگ هواداری (همایش ملی فرهنگ شهرت؛تحولات هنر، رسانه و جامعه)-15-017-1403.mp3

۰۱:۴۳:۰۴-۲۹.۵۹ مگابایت
undefined همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه
undefined پنل‌های تخصصی همایش
undefined پنل سوم: فرهنگ هواداریundefinedدبیر: دکتر عبدالله بیچرانلو
undefinedارائه مقالات:۱- عبدالرحمن علیزاده۲- عبدالله کریم‌زاده۳-حسام‌الدین قاسمی۴-سارا شیروانی۵- معصومه شمس undefined یکشنبه، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳

#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۶:۲۱

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

در سایه_سار شهرت 1 (همایش ملی فرهنگ شهرت؛تحولات هنر، رسانه و جامعه)-15-017-1403.mp3

۰۱:۳۶:۳۰-۲۷.۷۱ مگابایت
undefined همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه
undefined پنل‌های تخصصی همایش
undefined پنل چهارم: در سایه‌سار شهرت۱undefinedدبیر: دکتر حسین حسنی
undefinedارائه مقالات:۱- سید محمدرضا دادگستر۲- زهرا رضانیا۳-هانیه ملک‌محمدی۴-مریم صادقیان undefined یکشنبه، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳

#همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
@clbconf_ut@rcica

۱۶:۲۱

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefined شهرت زنانه در میان خوانندگان زن موسیقی رپ فارسی»
undefined منتخبی از ارائه‌های پنل‌های همایش ملی فرهنگ شهرت
undefined داوود طالقانیundefinedدر آثار این خوانندگان مسئله اصلی بر سر هویت و آزادی زنانه است و شهرت خود را با آزادی‌های زنانه گره می‌زنند...
#هفته_پژوهش#موسیقی#رپ_فارسی#شهرت_زنانه#هویت_زنانه #همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی

@clbconf_ut@rcica

۱۷:۴۹

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefined تنظیم‌گری تبلیغات سلبریتی‌ها در هند
undefinedبه مناسبت هفته پژوهش منتخبی از ارائه‌های پنل‌های همایش ملی فرهنگ شهرت
undefined سید محمدرضا دادگسترundefinedسلبریتی‌ها در زیست اقتصادی جامعه نقش بسیار پررنگی دارند و می‌توانند مصرف مردم را هدایت کنند. اینکه چطور می‌توانیم پیامد‌ها و اثرات مخرب این مسئله را کنترل کنیم وارد حوزه تنظیم‌گری می‌شود.شورای استانداردهای تبلیغاتی هند (ASCI) یکی از نمونه‌های موفق در حوزه تنظیم‌گری تبلیغات سلبریتی‌ها است...
#هفته_پژوهش #تنظیم‌گری#سلبریتی#تبلیغات#زیست_اقتصادی #همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی

@clbconf_ut@rcica

۱۷:۴۹

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefined تاملی در نقض حریم خصوصی کودکان اینفلوئنسر
undefinedبه مناسبت هفته پژوهش منتخبی از ارائه‌های پنل‌های همایش ملی فرهنگ شهرت
undefined زهرا رضانیاundefinedدر اینستاگرام کودکان اینفلوئنسر ایرانی دو وجه از حریم خصوصی نقض می‌شود، یکی جنبه فیزیکی و به‌طور خاص بدن کودک و دیگری حریم خصوصی در حوزه اطلاعات است که داده‌های کودکان به اشتراک گذاشته می‌شود. سوءاستفاده با عنوان ارضای نیازهای کودکان در حال انجام است...
#هفته_پژوهش #حریم_خصوصی #قانون #عرف #کودک#اینستاگرام#اینفلوئنسر #همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی

@clbconf_ut@rcica

۱۷:۴۹

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefined هم‌وندی میل: کاوشی از حضور اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام
undefinedبه مناسبت هفته پژوهش منتخبی از ارائه‌های پنل‌های همایش ملی فرهنگ شهرت
undefinedحامد طاهری‌کیاundefinedما اکنون در دوران پساانسان‌گرایی به سر می‌بریم. چگونه نیرو‌های انسانی با نیرو‌های غیرانسانی تنیده می‌شوند‌؟اینفلوئنسر یک موقعیت تاثیرگذار است که دارای قدرت تولید و ساطع کردن آن است.اینفلوئنسر موقعیت ویژه‌ای است که انگشت من را بر روی صفحه گوشی بالا و پایین می‌کند، به‌طور ویژه می‌تواند نظام حواس من را درگیر خودش کند. من اسم این را می‌گذارم ماشین میل...
#هفته_پژوهش#علوم‌اجتماعی #اینستاگرام#اینفلوئنسر#تنیدگی#تکنولوژی_دیجیتال#پدیده_اجتماعی #همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی

@clbconf_ut@rcica

۱۷:۴۹

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefined موفقیت نمایشی زنان بلاگر مذهبی اینستاگرام
undefinedبه مناسبت هفته پژوهش منتخبی از ارائه‌های پنل‌های همایش ملی فرهنگ شهرت
undefined مریم صادقیانundefinedدر حال حاضر بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی را زنان تشکیل می‌دهند. تعدادی از این زنان با ابراز هویت مذهبی، اعتقادی و دینی خودشان می‌توانند گروهی از افراد را تحت تاثیر بیشتری قرار بدهند‌.برساخت مالی و مرجعیت انگیزشی دو مضمون فراگیر این صفحات هستند که منجر به برساخت زن بلاگر مذهبی شده است. این برساختی که از موفقیت نشان می‌دهند باعث بروز یک مرجعیت فکری شده است...
#هفته_پژوهش#علوم‌اجتماعی #اینستاگرام#اینفلوئنسر#بلاگر#بلاگر_مذهبی#شبکه_اجتماعی #همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی

@clbconf_ut@rcica

۱۷:۴۹

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefined تحلیل گفتمان روان‌شناسی اینستاگرامی
undefinedبه مناسبت هفته پژوهش منتخبی از ارائه‌های پنل‌های همایش ملی فرهنگ شهرت
undefined*شیما فرزادمنش*undefinedدر شبکه تصویرمحور اینستاگرام، ساختارهای معنایی از طریق تولیدکنندگان پیام یا اینفلوئنسرها در حال شکل‌گرفتن است‌.در این میدان و سلسله مراتب، روانشناس-سلبریتی‌ها جایگاه خیلی بالایی دارند، از نفوذ کلامی برخوردارند و به منابع اقتدار متعددی دسترسی دارند. در این فضا تقلیل درمان‌گری به نمایش شکل می‌گیرد و ارزش محتوا بر اساس پسند مخاطب تعیین می‌شود...
#هفته_پژوهش#علوم‌اجتماعی #اینستاگرام#اینفلوئنسر#بلاگر#روانشناسی#شبکه_اجتماعی#درمانگری#روانشناس_سلبریتی #همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی

@clbconf_ut@rcica

۱۷:۴۹

بازارسال شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
thumnail
undefined سلبریتی به‌مثابه کارگزار حافظه
undefinedبه مناسبت هفته پژوهش منتخبی از ارائه‌های پنل‌های همایش ملی فرهنگ شهرت
undefined مهدی کاشفی‌فردundefinedتاثیر سیاسی سلبریتی‌ها و اینکه سلبریتی به‌مثابه یک کنشگر و بازیگر سیاسی فعالیت می‌کند در تجربه ملموس ما حضور دارد. نمی‌توانیم سیاست حافظه را جدای از فضای رسانه در نظر بگیریم، لذا رسانه‌ها یکی از ابزارهای قدرتمند در بیان داستان‌ها و روایت‌های ملی هستند و به‌عنوان کارگزار حافظه می‌شود از آنها نام برد.سلبریتی‌ها اگر در خدمت روایت ملی باشند، برای مخاطب گرایش‌های جهانی می‌سازند...
#هفته_پژوهش#علوم‌اجتماعی #اینستاگرام#سلبریتی#بلاگر#روایت#شبکه_اجتماعی#فرهنگ#ارتباطات #همایش_ملی_فرهنگ_شهرت#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی

@clbconf_ut@rcica

۱۷:۴۹