عکس پروفایل بازاریابی سیاسی | CPMSب

بازاریابی سیاسی | CPMS

۹۹۱عضو
thumnail
undefined هم اکنون حضور خانم دکتر بهروزآذر معاون امور زنان رئیس جمهور در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۷/۲۹#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۶:۵۶

thumnail
undefined حضور دکتر نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۷/۲۹#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۱۰:۴۳

thumnail
undefined حضور دکتر حسن خجسته در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۷/۲۹#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۱۲:۵۴

thumnail
undefined حضور دکتر علی لاریجانی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۷/۲۹#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۱۳:۳۱

thumnail
undefined حضور دکتر عمرانی رئیس دانشکده حقوق در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۷/۳۰#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۷:۳۹

thumnail
undefined حضور دکتر طحان نظیف سخنگو و عضو شورای نگهبان در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۷/۳۰#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۷:۳۵

thumnail
undefined حضور میهمانان در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۸/۱#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۱۳:۳۸

thumnail

۱۳:۳۸

thumnail

۱۳:۳۸

thumnail
undefined هم‌اکنون حضور دکتر زاکانی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۸/۵#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۷:۲۰

thumnail
undefined هم‌اکنون حضور دکتر صحرایی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۸/۵#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۷:۵۶

thumnail
undefined هم‌اکنون حضور دکتر علی ربیعی معاون اجتماعی رئیس جمهور در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۸/۵#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۸:۱۵

thumnail
undefined هم‌اکنون حضور جناب آقای سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی معاون اول در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۸/۵#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۹:۰۹

thumnail
undefined حضور جناب آقای مهندس بذرپاش در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی۱۴۰۳/۸/۵#قرار_هفتمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
undefined Cpmstudt.irundefined @cpmstudy_ir

۱۱:۱۹

thumnail
undefined #دانش_بازاریابی‌سیاسی | بازاریابی ویروسی چیست؟
undefined استیو جوستون، ابداع کننده هاتمیل، در توضیح یک نوع بازاریابی، تحت عنوان بازاریابی ویروسی ، عنوان می‌کند که: «هر استراتژی که افراد را تشویق کند تا یک پیام بازاریابی را برای دیگران ارسال کنند و پتانسیلی برای رشد، ارائه و نفوذ پیام فراهم آورند، بازاریابی ویروسی است». این نوع از بازاریابی به وسیله اینترنت، از قدرت و شدت نفوذ بیشتری نیز برخوردار است. چراکه این فضا می‌تواند به صورت همزمان، چهار ویژگی (1) سادگی ، (2) غیرمنتظره‌ بودن ، (3) هیجانی و احساسی و (4) داستان سرایی از مؤلفه‌های تبلیغات چسبنده را در دل خود داشته باشد. در واقع فضای اینترنت و شکل‌گیری تبلیغات چسبنده می‌تواند باعث شود که پیام مورد انتظار تبلیغ کننده، توسط مخاطبین هدف، درک شود و آن پیام به خاطر سپرده و نهایتاً منجر شود که عقاید یا رفتار مرتبط با برند مخاطب هدف تغییر پیدا کند.
undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined cpmstudy.irundefined @cpmstudy_ir

۱۵:۴۷

تحلیل انتخابات 2024 آمریکا-01.mp3

۳۷:۲۷-۳۰.۰۱ مگابایت
undefined #پادکست | تحلیل کمپین های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا (بخش اول)
undefined گفتگو با جناب آقای مصطفی #محمدی، پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
undefined کمپین #ترامپ یا #هریس ! کدام پیروز انتخابات است؟
undefined ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳
undefined مدت زمان: ۳۸ دقیقه
undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined cpmstudy.irundefined @cpmstudy_ir

۶:۳۸

تحلیل انتخابات 2024 آمریکا-02.mp3

۲۴:۰۱-۱۶.۵۱ مگابایت
undefined #پادکست | تحلیل کمپین‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا (بخش دوم)
undefined گفتگو با جناب آقای مصطفی #محمدی، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی
undefined مهم ترین چالش کمپین #هریس و ماجرای چگونگی کناره‌گیری #بایدن
undefined ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳
undefined مدت زمان: ۲۴ دقیقه
undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined cpmstudy.irundefined @cpmstudy_ir

۷:۳۹

thumnail
undefined #طرح_پژوهشی بازاریابی سیاسی
undefined فراخوان تکمیل پرسشنامه طرح پژوهشی
- عنوان طرح: تمایز تداعی‌های برند آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری- مخاطب طرح: دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران - شماره پرسشنامه: ۱ از ۲- تعداد سوالات مفهومی: ۲ تا ۴ سوال- تعداد سوالات مخاطب شناسی: ۳ سوال
فرهیخته ارجمند و دانشجوی محترم، از شما درخواست می‌شود تا پژوهشگران را در بررسی این موضوع و تکمیل داده‌ها یاری بفرمایید. این پژوهش با هدف درک تصویر برند شخصی نامزدهای انتخاباتی از منظر دانشجویان و جهت انتقال مطالبات و تصویر رئیس جمهور مدنظر ایشان طراحی شده است. حال آنکه با پاسخ شما این پژوهش تکمیل و نتایج آن از طریق یک مقاله علمی به سمع و نظر شما خواهد رسید.
undefinedلینک جهت تکمیل پرسشنامه: https://survey.porsline.ir/s/CoZYvz2J
undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined cpmstudy.irundefined @cpmstudy_ir

۱۵:۲۸

thumnail
undefined #گزارش_نشست | نشست مشترک مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) و پژوهشکده شورای نگهبان
undefined دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳، جلسه‌ای به میزبانی پژوهشکده شورای نگهبان و با حضور دکتر باقری و آقای سعید نادری اصل از مرکز رشد و آقای دکتر کدخدایی، رئیس پژوهشکده شورای نگهبان؛ دکتر فتاحی، قائم مقام و دیگر مسئولین این پژوهشکده برگزار شد.
undefined️ در این نشست که دو ساعت به طول انجامید، آقای دکتر کدخدایی به تبیین ضرورت ایجاد این مجموعه براساس مطالبات سال ۱۳۷۹ رهبر معظم انقلاب پرداخت. ایشان عنوان داشت که اولین بار در سال ۱۳۷۶، رهبری ایده ایجاد یک مرکز تحقیقاتی را بیان فرمودند و در سال ۱۳۷۹، چهار مطالبه دیگر از شورای نگهبان از جمله تشکیل مرکز تحقیقات شورای نگهبان طرح گردید. اجرای این مطالبات منجر به آن شد که از سال ۱۳۷۹ بصورت محدود و بعدها در سال ۱۳۸۴ با جدیت بیشتر مرکز تحقیقات شورای نگهبان فعالیت خود را شروع کرد. نهایتاً هم پس از پیگیری فراوان، پژوهشکده شورای نگهبان با اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال ۱۴۰۰ به حیات خود به صورت رسمی‌تر و جدی‌تر ادامه داد.
undefined ادامه گزارش را از اینجا مطالعه نمایید.
undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined cpmstudy.irundefined @cpmstudy_ir

۶:۵۳

thumnail
undefined #گزارش_تحلیلی | فراتحلیل انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری
undefined انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ به ‌عنوان یک رویداد مهم سیاسی در تاریخ معاصر ایران، نمودارهایی از تغییرات قابل‌توجه در رفتار رأی‌دهی و مشارکت سیاسی مردم را به نمایش گذاشت. در این میان، تغییر ۱۰ درصدی رأی در دور اول و دوم نشان‌دهنده دو وجه بالقوه و بالفعل مشارکت است که نیازمند تحلیل جدی و عمیق‌تری می‌باشد. در نخستین نگاه، می‌توان اذعان داشت که نوعی عدم مشارکت در نتایج انتخابات سال ۱۴۰۳ مشهود است. کمپین پیروز در این دوره به وضوح نشان می‌دهد که بخشی از عدم مشارکت، به عدم اعتماد و نارضایتی عمومی از سیستم سیاسی و اقتصادی کشور مرتبط است. اگرچه بخشی از جامعه به دلیل قومیت و گرایش‌های فرهنگی خود، کاندیداهایی را انتخاب می‌کنند که در زمره هم‌زبانان و همشهریان خود قرار دارند، اما این پدیده به‌طور عمده نمایانگر نقص سیستم نمایندگی در ایران است.
تهیه کنندگان: سعید نادری اصل، محمدمهدی حسین زاده، حسن وکیل زاده، مصطفی آقاجانی
استاد هادی: دکتر محمدامین باقری
تاریخ انتشار: پاییز ۱۴۰۳

undefined هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined cpmstudy.irundefined @cpmstudy_ir

۱۲:۴۱