بله | کانال بیمه دی- صدا و سیما
عکس پروفایل بیمه دی- صدا و سیماب

بیمه دی- صدا و سیما

۲,۷۴۴عضو
thumnail
undefinedتمرینهای خود مراقبتیمراقبت از خود فقط یافتن راه هایی برای آرامش نیست. مراقبت های جسمانی، ذهنی، معنوی، اجتماعی و احساسی همگی لازم اند. گاهی اوقات ممکن است برای بازگرداندن تعادل یا رهایی از یک عامل استرس زا در زندگی خود به مراقبت بیشتری در یک زمینه خاص نیاز داشته باشید. تمرین های زیر برای داشتن حس بهتر به شما پیشنهاد می شود:1- فقط روی انجام یک کار تمرکز کنید.2- روتین روزانه منظم داشته باشید.3- احساستان را سرکوب نکنید.4- به تغذیه، خواب و تحرک توجه داشته باشید.5- چیزی خلق کنید ( نقاشی، عکاسی و سفالگری ...)#خودمراقبتی"روابط عمومی و امور بین الملل"

۱۰:۵۸

thumnail
چهارشنبه ،پاسخگویی مدیران شعب شرکت بیمه دی به بیمه شدگان محترم

۴:۴۰

thumnail
سالروز شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد."روابط عمومی و امور بین الملل"

۵:۵۹

thumnail
undefinedامضای قرارداد همکاری صداوسیما و بیمه دی/ تعهد به ارتقاء خدمات درمانی و حفظ رضایتمندی بیمه‌شدگانhttps://t.me/BimehDayPR/2046

۱۶:۱۱

undefinedامضای قرارداد همکاری صداوسیما و بیمه دی/ تعهد به ارتقاء خدمات درمانی و حفظ رضایتمندی بیمه‌شدگان
در پی رضایتمندی از عملکرد بیمه دی در سال گذشته، قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با این شرکت برای سال ۱۴۰۴ تمدید شد. این اقدام در راستای استمرار رویکرد مشتری‌مداری و بهبود کیفیت خدمات درمانی صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه منابع سازمان صدا و سیما برای سال دوم قرارداد بیمه تکمیلی و درمان کارکنان صدا و سیما امضا شد.
تعهد بیمه دی به بهبود مستمر خدمات درمانیدر این مراسم، هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، با ابراز خرسندی از تداوم همکاری با سازمان صدا و سیما اظهار کرد: «خدا را شاکریم که بیمه دی توانسته برای دومین سال متوالی، در فرآیندی رقابتی و بر پایه اعتماد مسئولان محترم صدا و سیما، مسئولیت ارائه خدمات درمان تکمیلی به کارکنان شریف این سازمان و خانواده‌های محترم آنان را برعهده گیرد. این موفقیت، تعهد ما به بهبود مستمر خدمات و ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان را دوچندان می‌کند.»وی افزود: «با همکاری بیش از ۱۱ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، تلاش می‌کنیم دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات درمانی تسهیل شود و کیفیت ارائه خدمات به صورت مستمر ارتقاء یابد.» دکتر عبداللهی همچنین بر تسریع روند ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌شدگان خارج از مراکز طرف قرارداد تأکید کرد و گفت: «ارائه خدمات سریع، دقیق و باکیفیت به بیمه‌شدگان، همواره در اولویت بیمه دی قرار دارد.»
افزایش رضایتمندی و استمرار همکاریمجتبی رضایی، معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما، نیز ضمن قدردانی از خدمات بیمه دی، گفت: «عملکرد این شرکت در ارائه خدمات درمان تکمیلی در سال گذشته موجب افزایش رضایتمندی همکاران شد. خوشبختانه در مناقصه جدید نیز بیمه دی با ارائه بهترین شرایط و قیمت موفق به تمدید این همکاری برای سال ۱۴۰۴ گردید.»وی ادامه داد: «ماهیت مشارکتی قرارداد و تحقق کامل اهداف پیش‌بینی‌شده، نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن این همکاری و تأکید بر ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای است.»
حرکت به سوی ارتقاء استانداردهای خدمت‌رسانیآقای بهادری، مدیر قراردادهای صداوسیما، در ادامه این مراسم با اشاره به بهبود مستمر کیفیت خدمات درمانی بیان کرد: «با تلاش‌های صورت‌گرفته، رضایتمندی چشمگیری در میان کارکنان ایجاد شده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش از ۲۵ هزار نفر به بیش از ۳۰ الی ۳۵ هزار نفر افزایش یابد.»وی همچنین با تأکید بر اهمیت ارتقاء استانداردهای انتخاب بیمه‌گر و تمرکز بر مشتری‌مداری، خاطرنشان کرد: «بیمه دی با توسعه خدمات، پاسخگویی سریع و تکریم بیمه‌شدگان، در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات گام‌های مؤثری برداشته است.»
بیمه دی؛ همراهی پایدار با سرمایه‌های انسانی کشوربر اساس این گزارش، شرکت بیمه دی، اولین شرکت بیمه ای بورسی کشور و بزرگ‌ترین شرکت‌ ارائه‌دهنده خدمات درمانی کشور است که افتخار دارد که با پوشش بیمه‌ای مناسب، به خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و کارکنان سازمان‌های مختلف کشور خدمت‌رسانی کند و با فراهم کردن آرامش خاطر بیمه‌شدگان، در ارتقاء سلامت جامعه و فرهنگ سازی بیمه نقش‌آفرین باشد.گفتنی است شرکت بیمه دی اولین شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه ای به صورت نوین و از طریق اپلیکیشن برای عموم بوده است." روابط عمومی و امور بین الملل"

۱۶:۱۲

thumnail
undefinedمدیرعامل بیمه دی در پیامی حادثه بندر شهید رجایی را تسلیت گفت/ ما با تمام امکانات، متعهدانه در کنار حادثه‌دیدگان و خانواده‌های ایشان هستیم
مدیرعامل بیمه دی، در پی وقوع حادثه ناگوار انفجار در بندر شهید رجایی و کشته و زخمی شدن هموطنان عزیز، در پیامی اعلام کرد: این حادثه تلخ، قلب همگان را به درد آورد و لطمه‌ای جبران‌ناپذیر بر پیکره جامعه وارد کرده و موجب حزن و اندوه اینجانب شده‌است، بی تردید اتحاد و همدلی در این برهه منشأ امید برای مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار این حادثه خواهد بود.https://dayb.ir/Bandarabas"روابط عمومی و امور بین الملل"

۱۲:۵۱

thumnail
ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گرامی باد.“روابط عمومی و امور بین الملل”

۱۶:۲۰

thumnail
روز ملی خلیج همیشه فارس گرامی باد.

۵:۰۹

thumnail
روز جهانی کار و کارگر بر تلاشگران عرصه کار و تولید مبارک باد.

۱۷:۰۰

thumnail
روز معلم گرامی باد.

۹:۴۶

thumnail
چهارشنبه ،پاسخگویی مدیران شعب شرکت بیمه دی به بیمه شدگان محترم

۵:۵۴

thumnail
undefined هم زمان با دهه کرامت؛ نخستین شماره نشریه تصویری دی نما منتشر شد
نخستین شماره نشریه تصویری "دی نما" در شرکت بیمه دی برای معرفی ظرفیت‌ها ، اخبار و توانمندی‌ها همزمان با دهه کرامت منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، این شرکت برای معرفی فعالیت های خود، تحولات صنعت بیمه در ایران و جهان و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت های داخلی و کارشناسان، تولید نشریه تصویری «دی نما» را در برنامه‌های خود قرار داده است . این نشریه تصویری که با نام «دی نما» در پیام‌رسان‌ها، صفحات و وبگاه های این شرکت در دسترس قرار می گیرد بنا است تا ضمن معرفی اخبار و رویدادهای شرکت بیمه دی، به مباحث فرهنگ بیمه، آموزش، دانش روز و هوشمند سازی در صنعت بیمه، تجربیات موفق کشورها، بازنشسته‌ها و نیازمندی‌های صنعت بیمه بپردازد .بر اساس این گزارش، شماره نخست این نشریه که به صورت آزمایشی منتشر شده است، صرفا ویژه‌نامه فروردین و نوروز شرکت بیمه دی بوده و گذری نیز به اتفاقات و افتخارات سال ۱۴۰۳ این شرکت داشته که با ظرفیت‌های تولیدی داخل شرکت بیمه دی و مشارکت همکاران این شرکت تولید شده است.گفتنی است در شماره‌های دیگر و با مشارکت بخش‌های کارشناسی این شرکت به غیر از محتوای خبری، تولیدات تخصصی نیز در دستور کار قرار می گیرد.برای دیدن اولین شماره که در دهه کرامت منتشر شده از طریق لینک زیر به وب سایت رسمی بیمه دی
https://www.dayins.com/news/id/1694/نخستین-شماره-دینما-مجله-تصویری-بیمه-دی
و یا با لینک زیر به پلتفرم آپارات مراجعه فرمایید.https://aparat.com/v/jitoa03

۱۴:۳۷

thumnail
میلاد با سعادت ثامن الائمه امام رضا (ع) بر تمامی شیعیان گرامی باد.

۱۹:۴۰

thumnail
undefinedشتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروشمدیرعامل بیمه دی در نشست شورای مدیران این شرکت با اشاره به برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۴ از آغاز پروژه هوشمندسازی، تمرکز بر توسعه خدمات پس از فروش و حرکت به‌سوی تحول دیجیتال خبر داد.به گزارش روابط عمومی بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی، در جلسه شورای مدیران این شرکت با تبیین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۴ اظهار کرد: «برنامه سال جاری شامل ۶ هدف کلان در چهارچوب‌هایی قابل ارزیابی است که تحقق آن مستلزم همکاری تمام ارکان شرکت خواهد بود».وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات بیمه‌گزاران افزود: «باید با تحلیل دقیق، راهکارهایی برای کاهش شکایات و ارتقاء رضایت مشتریان تدوین کنیم. همچنین لازم است افتخارات و دستاوردهایی که تاکنون کسب شده، تثبیت و تقویت شوند.»https://dayb.ir/shetab

۶:۲۵

thumnail

۶:۲۵

thumnail
undefinedمعرفی محصولات بیمه ایبیمه مسئولیت مدنی مدیران/هیآت مدیره ساختمان های مسکونی/ اداریدر ادامه با این بیمه نامه آشنا خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 1671 در ارتباط باشید.#محصولات

۴:۵۹

thumnail

۴:۵۹

thumnail
undefinedخود مراقبتی این‌بار برای داشتن کبد سالم. مهم‌ترین اصل در جلوگیری از بروز عارضه کبد چرب، پیروی از یک سبک زندگی سلامت است. undefinedاما یادتان باشد که ورزش کردن و دوری از غذای چرب و فست فود می‌تواند تا حدود زیادی شما را در برابر ریسک ابتلا به کبد چرب محافظت کند. #خودمراقبتی

۵:۵۰

thumnail
چهارشنبه ،پاسخگویی مدیران ستاد شرکت بیمه دی به بیمه شدگان محترم

۳:۵۲

thumnail
چگونگی ورود به سایت املاک و اسکان برای انجام خدمات بیمه ای از اول خرداد

۶:۲۱