۱۰ فروردین
۱۶:۴۸
۱۹:۱۲
@drsadatinejad
۱۹:۴۲
۱۱ فروردین
۵:۵۳
اجرای یک میلیون و ۴۵۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی در گندمزارهای کشور
️امروز برداشت اولین خوشههای گندم کشور در استان سیستان و بلوچستان، در شهرستان راسک و بخش پیشین شروع شد.
️امسال در ۱۵ استان کشور شرایط بارندگی بهتری نسبت به سال گذشته داریم و امیدواریم برداشت بهتری داشته باشیم.
️یکی از محوریترین برنامههای دولت سیزدهم حرکت به سمت خودکفایی و تولید بوده و تلاش کرده تا با طرحهایی همچون کشاورزی قراردادی و اجرای الگوی کشت از کشاورز حمایت کند.
️امسال برای اولین بار ۳.۲ میلیون تن کود فسفاته و پتاسه بین کشاورزان توزیع شده که باعث رشد در تولید شده است.
️امسال سطح گندمزارهای کشور در هر دو بخش دیم و آبی ۶ میلیون هکتار بوده که امیدواریم در بحث خودکفایی گندم به خصوص گندم خبازی به پایداری برسیم.
️امسال میزان تولید گندم در استان سیستان و بلوچستان به ۱۰۰ هزار تن خواهد رسید و ۶ هزار هکتار از اراضی این استان با حمایتهای دولت در زمینه محصولات اساسی، الگوی کشت و کشاورزی قراردادی به زیر کشت گندم رفته است.
️بانک کشاورزی یکی از تضامین کشاورزی قراردادی و الگوی کشت است، سال آینده کشاورزانی که در قالب کشاورزی قراردادی اقدام به کشت کنند، کود، نهاده و بیمه دریافت خواهند کرد.
️در سال زراعی جدید تلاش میکنیم تمام کشاورزان به خصوص کشاورزان گندمکار را مورد حمایت قرار دهیم.
برداشت گندم از مزارع شهرستان راسک و بخش پیشین
سفر به استان سیستان و بلوچستان
۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۶:۲۹
۱۷:۱۶
@drsadatinejad
۱۹:۲۵
۱۲ فروردین
@drsadatinejad
۷:۰۲
۱۴ فروردین
سال ۱۴۰۲ نقطه عطف همافزایی و همبستگی طیفهای فعال حوزه کشاورزی
️کار شما رضایتبخش بود، من از عملکرد روابط عمومی راضی هستم و البته انتظاراتی هم دارم.
️مطالب مطروح شده در نشریات تخصصی و هر پایگاه خبری کشاورزی فعال در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد، مهم این است که اعضای خانواده کشاورزی در کنار یکدیگر اهداف راهبردی کشاورزی کشور را به پیش برند و در این بین با تضارب آرا، سلایق و دیدگاههای مختلف هم راستا در جهت پیشرفت و اعتلای کشور به کار گرفته شوند.
️همه نشریات و رسانههای فعال در حوزه کشاورزی، پیشکسوتان و جهادگران عرصه کشاورزی در طول سالیان متمادی به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تعلق دارند حتی اگر نظری موافق با سیاستهای مدیریت کلان کشاورزی کشور نداشته باشند.
️کشاورزی و زیرشاخههای آن بسیار گسترده است و میتوان با رویکرد گردشگری کشاورزی تحول عمیقی در انعکاس اخبار و رویدادهای این حوزه در رسانههای دیداری و خبری ایجاد کرد.
️موضوع زنان کشاورز ایرانی یکی از مسایل مورد توجه وزارت جهادکشاورزی است و پرداختن به آن و برجسته کردن نقش این قشر از تلاشگران عرصه کشاورزی از وظایف روابط عمومی است.
️تکریم پیشکسوتان حوزه کشاورزی از دیگر دغدغههای من است؛ ارتباط با این عزیزان و بهرهگیری از تجارب ذیقیمت آنان ایدههای نو برای گرهگشایی از مسایل کشاورزی خلق میکند.
دیدار نوروزی با کارکنان مرکز روابط عمومی
۹ فروردین ۱۴۰۲
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۱۹:۵۸
۱۶ فروردین
#گزارش_تصویری
️دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی
۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۱۳:۱۸
#گزارش_تصویری
️دیدار با حضرت آیت الله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی
۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۱۸:۴۳
۱۷ فروردین
استفاده از تجربهی طرح فجر تا فطر در طول سال
در طرح فجر تا فطر توانستهایم با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر عرضه کالاهای اساسی ایجاد کرده و این تجربه در طول سال نیز ادامه دارد.
در این طرح ۵۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب توزیع شد تا اقشار مختلف بتوانند با قیمت مناسب به اقلام پروتئینی دسترسی داشته باشند.
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۹:۱۹
۱۹ فروردین
#گزارش_تصویری
️جلسه قرارگاه امنیت غذاییهمزمان به صورت وبیناری با سازمانهای جهاد کشاورزی استانها
۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۱۷:۵۸
۲۰ فروردین
۲۱ فروردین
#گزارش_تصویری
️نشست صمیمی با مدیران مسئول نشریات و رسانههای برخط تخصصی بخش کشاورزی
۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۱۶:۴۱
اقتدار غذایی در گرو اقتدار رسانهای است
️در سال ۱۴۰۲ با تغییر نگرش و ایجاد یک خط مشی جدید در حوزه رسانهای کشاورزی کشور، باید جایگاه شایستهای برای رسانههای بخش کشاورزی پایهریزی کنیم، تا در سالهای آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.
️رسانه یک ضرورت برای بخش کشاورزی کشور است، بخش کشاورزی عامل قدرت در کشور است و برای حمایت از کشاورزان باید جایگاه رسانهها در بخش کشاورزی را برای مردم بازتعریف کرده و از ظرفیت رسانهها برای نمایان کردن نقاط قوت بخش کشاورزی و رفع نقاط ضعف استفاده کنیم.
️اقتدار غذایی به اقتدار رسانهای نیاز دارد، کشاورزی بخش قدرتمندی است که به رسانههای قدرتمند نیاز دارد، بنابراین رسانهها با تغییر نگرش و استفاده از ابزارها و روشهای جدید رسانهای و با جهاد تبیین در حوزه غذا و کشاورزی، میتوانند رسالت خود را به انجام برسانند.
️ سازمان تعاون روستایی با انجام وظیفه بازاررسانی به عنوان اصلیترین بخش وزارت جهاد کشاورزی در مهار تورم نقشآفرین است و در این راستا رسانهها و نشریات تخصصی بخش کشاورزی باید تعاون روستایی را به عنوان سازمان حامی کشاورزان ایران در انجام این رسالت مهم یاری کنند.
نشست صمیمی با مدیران مسوول نشریات و رسانههای برخط تخصصی بخش کشاورزی
۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲
@drsadatinejad
@drsadatinejad
۱۸:۰۲
۱ اردیبهشت
اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِوَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِوَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِوَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ
️حلول ماه شوال و عید سعید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد
️@drsadatinejad
۱۶:۲۱
۳ خرداد
۱۴ خرداد
۲۱:۰۳