بازارسال شده از مشکلات سیدا
قابل توجه مدیران محترم مدارس
فعال شدن امکان ثبت نام دانش آموزان تست مجدد در سیدا
مراحل جهت مشاهده و اقدام
ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود به سُها (سکوی هوشمند سازمانی) ورود به سیدا ثبت نام میان پایه اضافه کردن دانش آموز خارج از مدرسه
توجه داشته باشید فقط دانش آموزانی که در سامانه سیرت نتیجه تست مجدد آنها به صورت کامل درج شده است و کاربرگ تست مجدد دارند امکان ثبت نام را خواهند داشت.اگر دانش آموزی در تست مجدد شرکت کرده و نتیجه تست مجدد برای وی ثبت نشده باشد، امکان ثبت نام را نخواهد داشت.
مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات
فعال شدن امکان ثبت نام دانش آموزان تست مجدد در سیدا
مراحل جهت مشاهده و اقدام
ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود به سُها (سکوی هوشمند سازمانی) ورود به سیدا ثبت نام میان پایه اضافه کردن دانش آموز خارج از مدرسه
توجه داشته باشید فقط دانش آموزانی که در سامانه سیرت نتیجه تست مجدد آنها به صورت کامل درج شده است و کاربرگ تست مجدد دارند امکان ثبت نام را خواهند داشت.اگر دانش آموزی در تست مجدد شرکت کرده و نتیجه تست مجدد برای وی ثبت نشده باشد، امکان ثبت نام را نخواهد داشت.
مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات
۱۹:۵۴
آموزش مفید و موثر نشانه های فارسی با طراحی هدفمند فعالیت هایی که باعث بشه دانش آموز متفکرانه نشانه ها رو کشف کنه ...و ب درک عمیقی از نشانه ها و جایگاهشون برسه
#قبل از تدریس ؛قبل از این که وارد کتاب بشیم مطابق با مفهوم اصلی درس (عنوان) یکسری فعالیتایی برای بچه ها در نظر میگیریم بستگی داره ب نوع فعالیت و زمانی ک نیاز داره میتونه از قبل در منزل انجام بده و هم میتونه سر کلاس این فعالیت ها رو انجام بدن
۱)کشیدن نقاشی توسط خود دانش اموز ۲)رنگ آمیزی کاربرگ ها مربوط۳)ساختن کاردستی ۴)ارائه تصاویر های مرتبط ۵) نمایش ۶)فیلم ۷)ارائه داستان دقت داشته باشیم فعالیت به گونه ایی باشه ک توسط خود دانش اموز ارائه بشه بتونه ذهنش رو نسبت به موضوع کنجکاووکنه
با توجه به این فعالیت ها پرسش هایی رو طراحی میکنیم هدفمند مطابق با اهداف درسی که نهایتااکثر پاسخ ها رو بتونیم با ارائه فلش کارت ها در معرض دید دانش آموز قرار بدیم
چرا میگیم فلش کارت چون دانش اموز هر واژه روحداقل ۵بار باید ببینه که بتونه یادش بگیره ما این کار رو قبل از ارائه تدریس مدام با ارائه فلش کارت انجام میدیم((((چون واژه آموزی باید هم بصورت دیداری و هم شنیداری خوب کار بشه ))))
#ضمن تدریس:با استفاده از فعالیت قبل تدریس توجه بچه ها رو به تصویر بزرگ کتاب جلب میکنیم به روش های1: تصویر خوانی 2:ارائه تفاوت ها و شباهت های تصاویر 3: درک مفاهیم نتایج فیلم و داستان ها
سعی کنیم مطابقت بدیم فعالیت قبل از تدریس رو با موضوع اصلی درس تا باعث درک عمیق تر موضوع بشه بعد از این که موضوع رو خوب درک کردن ازدانش آموزان می خواهیم تصاویر کوچیک زیر تصویر بزرگ رو بخونن وقتی میخونن توجه بچه ها رو به جایگاه نشانه جلب میکنیم که کجای کلمه نشانه قرمز امده؟بعنوان مثال ؛اگر اول کلمه باشه میپرسیم در کلمه اَبر نشانه قرمز کجاست ؟بچه ها میگن اول خب اَبر صدای اولش چیه دانش اموزان میگن اَ(توجه داشته باشین ما باید صوت آموزی یعنی صدای اول و اخر رو در نگاره ها خوب کار کرده باشیم ) یعنی بدون اینکه معلم نشانه رو معرفی کنه دانش اموز با توجه به جایگاه نشانه و صوت آموزی میتونه نشانه رو بخونه وکشف کنه ...بعد از این که تصاویر کوچک خوانده شد...از دانش آموزان میخواهیم هر کدام به صورت انفرادی وبعد در گروه های خود بتونن متن درس رو به کمک تصویرک ها بخونن بدون اینکه معلم قبلش بخونه
اگه مراحل قبل بخصوص ارائه فلش کارت ها رو بخوبی انجام داده باشیم و تقویت کرده باشیم حافظه دیداری رو خوندن متن براشون سخت نیست نهایتا معلم متن رو میخونه و بچه ها خوب گوش میدن و تکرار میکنن
در مرحله اخر که معرفی نشانه است ما با دسته بندی فلش کارت ها باتوجه به جایگاه نشانه دانش اموز رو متوجه چند شکلی بودن نشانه میکنمخیلی مهم که بچه ها چند شکلی بودن نشانه رو از طریق جایگاه قرار گرفتنشون متوجه بشن
و با مشارکت خود دانش اموز نشانه ها رو نام گذاری میکنیم بعنوان مثال (آ )این شکل از صدای همیشه در اول کلمات بوده پس اسمشو میزاریم آ اول (ا)این شکل از نشانه ا همیشه وسط یا اخر بوده ولی اول نبوده پس بهش میگیم ا غیر اول
بعد از معرفی نشانه جدید /در جدول الفبا مینویسیم
فعالیت بعد از تدریسارائه یک بازی /کاربرگ /یا فعالیتی هدفمند برای تثبیت نشانه ی جدید
#قبل از تدریس ؛قبل از این که وارد کتاب بشیم مطابق با مفهوم اصلی درس (عنوان) یکسری فعالیتایی برای بچه ها در نظر میگیریم بستگی داره ب نوع فعالیت و زمانی ک نیاز داره میتونه از قبل در منزل انجام بده و هم میتونه سر کلاس این فعالیت ها رو انجام بدن
۱)کشیدن نقاشی توسط خود دانش اموز ۲)رنگ آمیزی کاربرگ ها مربوط۳)ساختن کاردستی ۴)ارائه تصاویر های مرتبط ۵) نمایش ۶)فیلم ۷)ارائه داستان دقت داشته باشیم فعالیت به گونه ایی باشه ک توسط خود دانش اموز ارائه بشه بتونه ذهنش رو نسبت به موضوع کنجکاووکنه
با توجه به این فعالیت ها پرسش هایی رو طراحی میکنیم هدفمند مطابق با اهداف درسی که نهایتااکثر پاسخ ها رو بتونیم با ارائه فلش کارت ها در معرض دید دانش آموز قرار بدیم
چرا میگیم فلش کارت چون دانش اموز هر واژه روحداقل ۵بار باید ببینه که بتونه یادش بگیره ما این کار رو قبل از ارائه تدریس مدام با ارائه فلش کارت انجام میدیم((((چون واژه آموزی باید هم بصورت دیداری و هم شنیداری خوب کار بشه ))))
#ضمن تدریس:با استفاده از فعالیت قبل تدریس توجه بچه ها رو به تصویر بزرگ کتاب جلب میکنیم به روش های1: تصویر خوانی 2:ارائه تفاوت ها و شباهت های تصاویر 3: درک مفاهیم نتایج فیلم و داستان ها
سعی کنیم مطابقت بدیم فعالیت قبل از تدریس رو با موضوع اصلی درس تا باعث درک عمیق تر موضوع بشه بعد از این که موضوع رو خوب درک کردن ازدانش آموزان می خواهیم تصاویر کوچیک زیر تصویر بزرگ رو بخونن وقتی میخونن توجه بچه ها رو به جایگاه نشانه جلب میکنیم که کجای کلمه نشانه قرمز امده؟بعنوان مثال ؛اگر اول کلمه باشه میپرسیم در کلمه اَبر نشانه قرمز کجاست ؟بچه ها میگن اول خب اَبر صدای اولش چیه دانش اموزان میگن اَ(توجه داشته باشین ما باید صوت آموزی یعنی صدای اول و اخر رو در نگاره ها خوب کار کرده باشیم ) یعنی بدون اینکه معلم نشانه رو معرفی کنه دانش اموز با توجه به جایگاه نشانه و صوت آموزی میتونه نشانه رو بخونه وکشف کنه ...بعد از این که تصاویر کوچک خوانده شد...از دانش آموزان میخواهیم هر کدام به صورت انفرادی وبعد در گروه های خود بتونن متن درس رو به کمک تصویرک ها بخونن بدون اینکه معلم قبلش بخونه
اگه مراحل قبل بخصوص ارائه فلش کارت ها رو بخوبی انجام داده باشیم و تقویت کرده باشیم حافظه دیداری رو خوندن متن براشون سخت نیست نهایتا معلم متن رو میخونه و بچه ها خوب گوش میدن و تکرار میکنن
در مرحله اخر که معرفی نشانه است ما با دسته بندی فلش کارت ها باتوجه به جایگاه نشانه دانش اموز رو متوجه چند شکلی بودن نشانه میکنمخیلی مهم که بچه ها چند شکلی بودن نشانه رو از طریق جایگاه قرار گرفتنشون متوجه بشن
و با مشارکت خود دانش اموز نشانه ها رو نام گذاری میکنیم بعنوان مثال (آ )این شکل از صدای همیشه در اول کلمات بوده پس اسمشو میزاریم آ اول (ا)این شکل از نشانه ا همیشه وسط یا اخر بوده ولی اول نبوده پس بهش میگیم ا غیر اول
بعد از معرفی نشانه جدید /در جدول الفبا مینویسیم
فعالیت بعد از تدریسارائه یک بازی /کاربرگ /یا فعالیتی هدفمند برای تثبیت نشانه ی جدید
۱۰:۳۴
آموزش ابتدایی شهرستان راسک
سفارش دفتر شاخص2.xlsx
با سلام و درودجهت اطلاع همکاران گرامیبا چاپخانه جدیدی قرارداد داریم که هزینه آن ۳۹۰۰۰ میباشد.شماره کارت جهت واریز هزینه دفاتر۶۰۳۷۹۹۷۳۷۷۱۸۶۳۹۱علیرضا ابروفراخفیش واریزی ارسال گردد.
۵:۱۰
۶:۲۵
۶:۲۵
۶:۲۵
برگزاری کارگاه آموزشی درس ریاضی پایه ششم بخش مرکزی و پارود
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی ششم در مکان سالن اجتماعات اداره ساعت ۸ روز یکشنبه ۴ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه ششم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی ششم در مکان سالن اجتماعات اداره ساعت ۸ روز یکشنبه ۴ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه ششم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
۶:۲۸
برگزاری کارگاه آموزشی درس ریاضی پایه ششم بخش پیشین
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی ششم در مکان دانشگاه آزاد ساعت ۸ روز یکشنبه ۴ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه ششم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی ششم در مکان دانشگاه آزاد ساعت ۸ روز یکشنبه ۴ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه ششم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
۶:۴۲
۸:۵۹
۱۹:۴۱
۱۹:۴۴
۱۹:۵۰
با سلام و احترام
به اطلاع همکاران گرامی میرساند فردا در بخش جکیگور بازدید آموزشی توسط گروه های آموزشی صورت میپذیرد. همکاران آمادگی های لازم را برای بازدید داشته باشند.
با سپاس
به اطلاع همکاران گرامی میرساند فردا در بخش جکیگور بازدید آموزشی توسط گروه های آموزشی صورت میپذیرد. همکاران آمادگی های لازم را برای بازدید داشته باشند.
با سپاس
۱۵:۱۸
۱۸:۵۱
۱۹:۰۹
آموزش ابتدایی شهرستان راسک
نمومه پر کردن فهرست محتوا ک سوال خیلی از همکارانه...
خیلی از همکاران سوال کردن ک این نمونه فهرست در پوشه کار دانش اموز باشه یا معلم:این فهرست محتوای تکالیف هم دانش اموزان و هم معلمان هستفهرستی است ک تکالیفی ک همکاران و دانش اموزان انجام دادن رو مشخص میکنه معم بصورت کلی کل رانش اموزان رو ک تکالیفشونو ارزیابی کردن کلیات رو درنظر میگیرن و تیک بین خ خ تا ن ت رو میزننبرای هر دانش اموز هم اون تکایفی ک انجام داده را جداگانه اون تیک رو میزنین
۱۹:۱۹
سلام گواهی های حضور رهیار اماده هستمیتونید بیاین اداره تحویل بگیرین
۷:۳۹
برگزاری کارگاه آموزشی درس ریاضی پایه چهارم بخش پیشین
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی چهارم در مکان دانشگاه آزاد ساعت ۸ روز یکشنبه ۱۸ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه چهارم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی چهارم در مکان دانشگاه آزاد ساعت ۸ روز یکشنبه ۱۸ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه چهارم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
۱۵:۲۲
برگزاری کارگاه آموزشی درس ریاضی پایه سوم بخش پیشین
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی سوم در مکان دانشگاه آزاد ساعت ۸ روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه سوم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی سوم در مکان دانشگاه آزاد ساعت ۸ روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه سوم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
۱۵:۲۳
برگزاری کارگاه آموزشی درس ریاضی پایه سوم بخش مرکزی و پارود
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی سوم در مکان سالن اجتماعات اداره ساعت ۸ روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه سوم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
به اطلاع همکاران گرامی میرساند کارگاه آموزشی روش های تدریس و تحلیل محتوای ریاضی سوم در مکان سالن اجتماعات اداره ساعت ۸ روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه برگزار میگردد.
حضور تمامی آموزگاران الزامی میباشد.همکارانی که سابقه تدریس در پایه سوم داشته اند آمادگی تدریس را داشته باشند.گواهی تدریس به همکاران به همکارانی ک تدریس دارند تقدیم میشود
با سپاس فراوان
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راسک
۱۵:۲۹