جهت کنترل سفارشات از پنل فانتوم استفاده شود.
https://fantom.okala.com/نام کاربری: شماره سرپرسترمز عبور : A@123456در صورتیکه دسترسی به پنل فانتوم ندارید اطلاعات زیر را ارسال فرمایید جهت ایجاد دسترسینام و نام خانوادگی سرپرستشماره موبایل فروشگاه
۴:۱۵
در صورت عدم رعایت موارد فوق، هنگام بروز مشکل در سفارش امکان هیچ گونه پیگیری نمی باشد و مقصر ضرر و زیان، پرسنل فروشگاه می باشند
۶:۲۲
جهت کنترل سفارشات از پنل فانتوم استفاده شود.
https://fantom.okala.com/نام کاربری: شماره سرپرسترمز عبور : A@123456
درصورتی که پنل فانتوم صفحه سفید مشاهده شد تیکت حاوی آی پی صندوق ونام وکد فروشگاه به واحد آی تی تیکت ثبت نمایید
۶:۳۶
مرحله اول ورود به پنل فانتوم
۶:۳۷
گزینه ورود به پنل لگسی
۶:۳۸
گزینه سفارش ها
۶:۳۹
گزینه لیست سفارش های جدید
۶:۴۰
روی نوار وضعیت کلیک کنید
۶:۴۱
گزینه در انتظاز جورچین وقسمت جمع آوری سفارشات را چک بفرمایید
۶:۴۲
برای بررسی سفارشات قسمت عملیات گزینه مشخص شده را انتخاب کنید
۶:۴۷
جهت بررسی شماره مرسوله در قسمت مشخص شده شماره مرسوله وارد وگزینه جستجو انتخاب شود
۶:۴۸
۵:۰۳
در صورت ثبت سفارش در سوپراپ سفارشات سریعا جمع آوری گردد
۱۷:۱۵
بازارسال شده از فروش اینترنتی استان فارس
برای ثبت ناموجودی و ارسال دیتا به اکالا جهت مذاکره چندین مرتبه دکمه ارسال نهایی ناموجودی را ثبت نمایید
۱۷:۴۳
نسخه جدید اپ سفیر
۶:۳۶
تمام فروشگاه ها آمادگی کامل وشیفت بندی مناسب جهت جمع آوری سفارشات بدون تاخیر و ناموجودی را داشته باشند
۱۱:۳۰
۶:۴۱
بازارسال شده از فروش اینترنتی استان فارس
سفارشات تازمان تسویه صندوق شامل تاخیر میشوند
اولویت جمع آوری سفارشات ابتدا باسفارشات سریع وسپس سفارشات زمانبندی می باشد
درصورت ثبت ناموجودی حتما ارسال نهایی ناموجودی ثبت شود وتغییر رنگ سفارش به منزله ثبت ناموجودی نیست
قسمت جمع آوری سفارشات مخصوصا سفارشاتی که عدم موجودی ثبت میشود بررسی شود
جهت کمک به جلوگیری از تاخیر هشدار صوتی فروشگاه بررسی وفعال شود
۷:۱۷