دانشجویان محترم با توجه به شروع فرایند ارزشیابی دروس از روز پنجشنبه مورخ ۶دی ماه تا روز دوشنبه مورخ ۱۷دی ماه جاری نسبت به ارزشیابی دروس در تاریخهای ذکر شده اقدام نمایید.متذکر می گردد دانشجو در صورت عدم انجام ارزشیابی دروس قادر به مشاهده نمرات درس و ثبت اعتراض نخواهد بود.
۹:۲۹
لیست نهایی متقاضیان خوابگاه خانم
۶:۴۲
لیست نهایی متقاضیان خوابگاه آقا
۶:۴۲
با سلام و احترام ، اسامی دانشجویان به مدیریت رفاه و سلامت دانشگاه اعلام گردید متقاضیان می توانند در ساعات اداری به مدیریت رفاه و در ساعات غیر اداری اقایان به سرپرستی خوابگاه فجر ۲ و خانمها به سرپرستی خوابگاه پردیس ۴ مراجعه نمایند در ضمن برای دانشجویان فوق الذکر امکان رزرو غذا در بازه استفاده از خوابگاه فراهم می باشد که بایستی از طریق پرتال پویا اقدام نمایند متذکر می گردد کارتهای دانشجویان بایستی توسط آموزش فعال گردیده باشد و کارتهایی که هنوز توسط دانشجویان تحویل گرفته نشده بود برای دانشجویان فعال گردید و در جلوی نام آنها ذکر گردیده است.
۶:۴۳
با سلام و احترام مجدد طبق آخرین اعلام اداره خوابگاه ها دانشجویان گرامی خوابگاهی در ساعات اداری به مدیریت رفاه دانشگاه جهت دریافت معرفی نامه مراجعه نموده و درساعات غیر اداری آقایان به سرپرستی خوابگاه فجر ۲ و خانمها به سرپرستی خوابگاه پردیس ۴ مراجعه و سپس در ساعات اداری جهت انجام مراحل پذیرش به مدیریت رفاه مراجعه نمایند.
۵:۳۱
#امکان مجدد درخواست حذف ترم و انصراف طی مذاکره با مدیریت آموزشی امکان درخواست حذف ترم و انصراف تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴ دی ماه برای دانشجویان محترم فعال گردید.
۴:۵۸
#مهلت تمدید سنوات نیمسال دوم ۱۴۰۳همانطور كه مستحضر مي باشيد براساس آييننامه آموزشي، مدت مجاز تحصيل براي دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد 4 نيمسال ميباشد. در صورتي كه دانشجو نتواند در مدت مقرر دانش آموخته شود، لازم است نسبت به ثبت درخواست تمديد سنوات اقدام نمايد. در اين راستا، مهلت ارسال درخواست تمديد سنوات نيمسال دوم ۱۴۰۳ توسط دانشجويان تا پایان دی ماه مي باشد.
۹:۰۰
معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
۱۶:۳۳
#محل برگزاری امتحانات پایان ترم مکان برگزاری امتحانات دانشجویان رشته های مهندسی ، دانشکده مهندسی می باشد که محل آن در برنامه امتحانی موجود در پورتال پویا قابل مشاهده است مکان برگزاری امتحانات دانشجویان رشته های مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصادی می باشد که پس از ورود به دانشکده در روز امتحان بر روی مانیتور موجود در سالن ورودی قابل مشاهده خواهد بود.متذکر می گردد کارتهای ورود به جلسه همان کارتهای دانشجویی می باشد.
۱۶:۴۹
۷:۰۰
با سلام و احترام ، امتحانات روز شنبه مورخ ۲۲دی ماه در روز پنجشنبه مورخ ۴ بهمن ماه طبق برنامه زمانبندی قبلی برگزار خواهد گردید.
۵:۲۳
اطلاعیه خوابگاه
دانشجويان مجازي كه متقاضي خوابگاه در ايام امتحانات پايان ترم نيمسال دوم ۱۴۰۳ مي باشند تا پايان روز جمعه مورخ ۹ خردادماه جاري درخواست خود را از طريق ايميل elc@um.ac.ir با موضوع درخواست خوابگاه و فقط با فرمت ذيل به ترتيب :۱- شماره دانشجويي۲- نام و نام خانوادگي ۳- بازه درخواستي اسكان( تاريخ ورود و خروج به خوابگاه)ارسال نمايند.تذكر مهم : امكان اسكان در خوابگاه فقط در بازه شروع تا پايان امتحانات يعني ۲۸ خرداد ماه تا ۱۲ تير ماه ميسر مي باشد لذا از ارسال درخواست قبل و بعد از تاريخ هاي ذكر شده خودداري نماييد.در ضمن امكان اسكان ۲۰نفر خانم در اتاق مهمان خوابگاه پرديس ۴ و ۲۰نفر آقا فقط در اتاق مهمان خوابگاه فجر۱ با سرمايش كولر آبي فراهم مي باشد. بديهي است اولويت متقاضيان بر اساس تاريخ درخواست كتبي دانشجو كه از طريق ايميل در بازه درخواستي ارسال نموده است خواهد بود. بعد از بررسي درخواستها به تعداد افرادي كه در ليست قرار گرفتند پاسخ از طريق ايميل ارسال مي گردد.امكان رزرو غذا نيز فقط براي آن دسته از دانشجويان كه در خوابگاه مستقر مي باشند و كارتهاي دانشجويي آنها فعال مي باشد از طريق پرتال پويا فراهم مي گردد.دانشجويان بايستي در هنگام مراجعه به دانشگاه جهت دريافت معرفي نامه به اداره امورخوابگاهها روبروي دانشكده كشاورزي مراجعه نمايند.متذكر مي گردد با توجه به انجام امور مربوط به امتحانات توسط كارشناسان به درخواستهاي بعد از بازه اعلام شده ترتيب اثر داده نخواهد شد. با آرزوي تندرستي و موفقيت روزافزون
دانشجويان مجازي كه متقاضي خوابگاه در ايام امتحانات پايان ترم نيمسال دوم ۱۴۰۳ مي باشند تا پايان روز جمعه مورخ ۹ خردادماه جاري درخواست خود را از طريق ايميل elc@um.ac.ir با موضوع درخواست خوابگاه و فقط با فرمت ذيل به ترتيب :۱- شماره دانشجويي۲- نام و نام خانوادگي ۳- بازه درخواستي اسكان( تاريخ ورود و خروج به خوابگاه)ارسال نمايند.تذكر مهم : امكان اسكان در خوابگاه فقط در بازه شروع تا پايان امتحانات يعني ۲۸ خرداد ماه تا ۱۲ تير ماه ميسر مي باشد لذا از ارسال درخواست قبل و بعد از تاريخ هاي ذكر شده خودداري نماييد.در ضمن امكان اسكان ۲۰نفر خانم در اتاق مهمان خوابگاه پرديس ۴ و ۲۰نفر آقا فقط در اتاق مهمان خوابگاه فجر۱ با سرمايش كولر آبي فراهم مي باشد. بديهي است اولويت متقاضيان بر اساس تاريخ درخواست كتبي دانشجو كه از طريق ايميل در بازه درخواستي ارسال نموده است خواهد بود. بعد از بررسي درخواستها به تعداد افرادي كه در ليست قرار گرفتند پاسخ از طريق ايميل ارسال مي گردد.امكان رزرو غذا نيز فقط براي آن دسته از دانشجويان كه در خوابگاه مستقر مي باشند و كارتهاي دانشجويي آنها فعال مي باشد از طريق پرتال پويا فراهم مي گردد.دانشجويان بايستي در هنگام مراجعه به دانشگاه جهت دريافت معرفي نامه به اداره امورخوابگاهها روبروي دانشكده كشاورزي مراجعه نمايند.متذكر مي گردد با توجه به انجام امور مربوط به امتحانات توسط كارشناسان به درخواستهاي بعد از بازه اعلام شده ترتيب اثر داده نخواهد شد. با آرزوي تندرستي و موفقيت روزافزون
۶:۵۶
دانشجويان مجازي كه متقاضي خوابگاه در ايام امتحانات پايان ترم نيمسال دوم ۱۴۰۳ مي باشند تا پايان روز جمعه مورخ ۹ خردادماه جاري درخواست خود را از طريق ايميل elc@um.ac.ir با موضوع درخواست خوابگاه و فقط با فرمت ذيل به ترتيب :
۱- شماره دانشجويي
۲- نام و نام خانوادگي
۳- بازه درخواستي اسكان( تاريخ ورود و خروج به خوابگاه)
ارسال نمايند.
تذكر مهم : امكان اسكان در خوابگاه فقط در بازه شروع تا پايان امتحانات يعني ۲۸ خرداد ماه تا ۱۲ تير ماه ميسر مي باشد لذا از ارسال درخواست قبل و بعد از تاريخ هاي ذكر شده خودداري نماييد.
در ضمن امكان اسكان ۲۰نفر خانم در اتاق مهمان خوابگاه پرديس ۴ و ۲۰نفر آقا فقط در اتاق مهمان خوابگاه فجر۱ با سرمايش كولر آبي فراهم مي باشد.
بديهي است اولويت متقاضيان بر اساس تاريخ درخواست كتبي دانشجو كه از طريق ايميل در بازه درخواستي ارسال نموده است خواهد بود. بعد از بررسي درخواستها به تعداد افرادي كه در ليست قرار گرفتند پاسخ از طريق ايميل ارسال مي گردد.
امكان رزرو غذا نيز فقط براي آن دسته از دانشجويان كه در خوابگاه مستقر مي باشند و كارتهاي دانشجويي آنها فعال مي باشد از طريق پرتال پويا فراهم مي گردد.
دانشجويان بايستي در هنگام مراجعه به دانشگاه جهت دريافت معرفي نامه به اداره امورخوابگاهها روبروي دانشكده كشاورزي مراجعه نمايند.
متذكر مي گردد با توجه به انجام امور مربوط به امتحانات توسط كارشناسان به درخواستهاي بعد از بازه اعلام شده ترتيب اثر داده نخواهد شد.
با آرزوي تندرستي و موفقيت روزافزون
۱- شماره دانشجويي
۲- نام و نام خانوادگي
۳- بازه درخواستي اسكان( تاريخ ورود و خروج به خوابگاه)
ارسال نمايند.
تذكر مهم : امكان اسكان در خوابگاه فقط در بازه شروع تا پايان امتحانات يعني ۲۸ خرداد ماه تا ۱۲ تير ماه ميسر مي باشد لذا از ارسال درخواست قبل و بعد از تاريخ هاي ذكر شده خودداري نماييد.
در ضمن امكان اسكان ۲۰نفر خانم در اتاق مهمان خوابگاه پرديس ۴ و ۲۰نفر آقا فقط در اتاق مهمان خوابگاه فجر۱ با سرمايش كولر آبي فراهم مي باشد.
بديهي است اولويت متقاضيان بر اساس تاريخ درخواست كتبي دانشجو كه از طريق ايميل در بازه درخواستي ارسال نموده است خواهد بود. بعد از بررسي درخواستها به تعداد افرادي كه در ليست قرار گرفتند پاسخ از طريق ايميل ارسال مي گردد.
امكان رزرو غذا نيز فقط براي آن دسته از دانشجويان كه در خوابگاه مستقر مي باشند و كارتهاي دانشجويي آنها فعال مي باشد از طريق پرتال پويا فراهم مي گردد.
دانشجويان بايستي در هنگام مراجعه به دانشگاه جهت دريافت معرفي نامه به اداره امورخوابگاهها روبروي دانشكده كشاورزي مراجعه نمايند.
متذكر مي گردد با توجه به انجام امور مربوط به امتحانات توسط كارشناسان به درخواستهاي بعد از بازه اعلام شده ترتيب اثر داده نخواهد شد.
با آرزوي تندرستي و موفقيت روزافزون
۵:۱۹
به استحضار می رساند مهلت حذف ترم، حذف تک درس و انصراف برای ترم جاری تا ۱۴خرداد ماه جاری می باشد. بدیهی است ملاک عمل تاریخ درخواست دانشجو است. متذکر می گردد تنها دانشجویانی امکان حذف تک درس را خواهند داشت که حداقل ۱۰ واحد درسی را در رشته مدیریت و 11تا 12واحد درسی را در رشته مهندسی اخذ نموده باشند.
۵:۲۰
دانشجویان محترم با توجه به شروع فرایند ارزشیابی دروس از روز شنبه مورخ ۱۷خرداد ماه تا روز دوشنبه مورخ ۲۶خرداد ماه جاری نسبت به ارزشیابی دروس در تاریخهای ذکر شده اقدام نمایید.متذکر می گردد دانشجو در صورت عدم انجام ارزشیابی دروس قادر به مشاهده نمرات درس و ثبت اعتراض نخواهد بود.
۵:۵۷
با سلام و احترام ،لیست دانشجویان متقاضی خوابگاه به شرح ذیل می باشد
لطفا دانشجویانی که قبل یا بعد از تاریخ اسکان آنها دانشجوی دیگری درخواست نموده است نسبت به رعایت تاریخ ورود و خروج از خوابگاه دقت بفرمایند.
دانشجویان محترم متقاضی خوابگاه به موارد ذیل دقت بفرمایید:
لطفا دانشجویان گرامی متقاضی خوابگاه نسبت به مشاهده لیستها و بررسی تاریخ ورود و خروج اقدام نموده و در صوت مغایرت اطلاع دهند ، اگر افرادی هستند که درخواست ارسال نموده اند اما اسمشان در لیست نمی باشد با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش برای هر دو اتاق مهمان خانمها و آقایان 20 نفر می باشد درخواست خود را از طریق شماره 05138803237 تا روز سه شنبه مورخ 20 خرداد ماه پیگیری نمایند.بدیهی است پس از ارسال نامه رسمی به اداره امورخوابگاه ها در صبح روز چهارشنبه 21 خرداد ماه جاری امکان اضافه نمودن و تغییر بازه وجود نخواهد داشت.در ضمن دانشجویان گرامی بایستی از فعال بودن کارت دانشجویی خود جهت امکان رزرو غذا اطمینان حاصل نمایند، استفاده از سلف در ایام امتحانات فقط برای دانشجویان ساکن در خوابگاه میسر خواهد بود.
لطفا دانشجویانی که قبل یا بعد از تاریخ اسکان آنها دانشجوی دیگری درخواست نموده است نسبت به رعایت تاریخ ورود و خروج از خوابگاه دقت بفرمایند.
دانشجویان محترم متقاضی خوابگاه به موارد ذیل دقت بفرمایید:
لطفا دانشجویان گرامی متقاضی خوابگاه نسبت به مشاهده لیستها و بررسی تاریخ ورود و خروج اقدام نموده و در صوت مغایرت اطلاع دهند ، اگر افرادی هستند که درخواست ارسال نموده اند اما اسمشان در لیست نمی باشد با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش برای هر دو اتاق مهمان خانمها و آقایان 20 نفر می باشد درخواست خود را از طریق شماره 05138803237 تا روز سه شنبه مورخ 20 خرداد ماه پیگیری نمایند.بدیهی است پس از ارسال نامه رسمی به اداره امورخوابگاه ها در صبح روز چهارشنبه 21 خرداد ماه جاری امکان اضافه نمودن و تغییر بازه وجود نخواهد داشت.در ضمن دانشجویان گرامی بایستی از فعال بودن کارت دانشجویی خود جهت امکان رزرو غذا اطمینان حاصل نمایند، استفاده از سلف در ایام امتحانات فقط برای دانشجویان ساکن در خوابگاه میسر خواهد بود.
۱۳:۴۰
۱۱:۴۲
به آگاهی عموم دانشگاهیان، استادان و دانشجویان عزیز میرساند، نظر به شرایط ویژه حاکم بر کشور و مشکلات پدید آمده بر سر برگزاری عادی امتحانات پایان ترم و دیگر آزمونها، پس از برگزاری نشستها و گردآوری دیدگاههای مدیران حوزه آموزش و با توجه به دیدگاههای بازتاب یافته دانشجویان و اخذ تأیید از هیئت رئیسه دانشگاه، مقرر شد کلیه آزمونهای پایان ترم در مقاطع سهگانه، منطبق بر برنامه و زمانبندی از پیش تعیین شده، با تأخیر سه هفتهای، از تاریخ 18 لغایت 31 تیرماه به صورت حضوری برگزار شود.
همچنین مقرر شد مصاحبه دکتری طبق برنامه و در زمان مقرر برگزار شود و برای داوطلبانی که به دلیل محدودیتهای حمل و نقل و دیگر ادله موجه، امکان حضور در مصاحبه را نیابند، بنا بر تشخیص گروههای آموزشی، شانس مجدد تعیین شود. در هر صورت ضروری است مصاحبه دکتری در همه گروههای آموزشی حداکثر تا تاریخ 2 مردادماه تکمیل شود.
ضمنا مقرر شد آزمونهای جامع دکتری طبق برنامه در وقت مقرر برگزار شود و به آن دسته از دانشجویانی که به دلیل موجه امکان حضور نیابند، فرصت مجدد بخشیده شود.
در پایان یادآوری میشود چنانچه ضرورت اقتضا کند که تصمیم جدیدی اخذ شود، این تصمیم از طریق منابع رسمی اطلاعرسانی دانشگاه فردوسی مشهد به آگاهی همگان خواهد رسید.
معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
۱۱:۴۲