با سلام و احترام ، به استحضار می رساند ظرفیت ۱۵نفر خوابگاه آقایان تکمیل گردید دانشجویان لیست ذیل می توانند در ساعات اداری به مدیریت رفاه و در ساعات غیر اداری به سرپرستی خوابگاه فجر دو مراجعه نمایند و سایر دانشجویان می توانند از خوابگاه های دارای مجوز سطح شهر استفاده نمایند.
۱۱:۴۱
با سلام و احترام ،طبق اعلام مدیریت امور خوابگاهها امکان اسکان دانشجویان مجازی فقط در اتاقهای مهمان و به صورت گروهی با ظرفیت ۱۵نفر و به ازای هر شب برای هر نفر ۱۰۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود.
۶:۲۱
لیست تکمیلی درخواست خوابگاه آقایان برای بازه های خالی:
۷:۵۶
لطفا دانشجویانی که قبل یا بعد از تاریخ اسکان آنها دانشجوی دیگری درخواست نموده است نسبت به رعایت تاریخ ورود و خروج از خوابگاه دقت بفرمایند.
۷:۵۷
لیست درخواست خوابگاه خانمها تاکنون:
۸:۰۲
۸:۰۳
دانشجویان گرامی ارسال درخواست حذف ترم بعد از پایان سنوات مجاز (۴ نیمسال) امکانپذیر نمی باشد.
۹:۲۲
دانشجویان محترم با توجه به شروع فرایند ارزشیابی دروس از روز پنجشنبه مورخ ۶دی ماه تا روز دوشنبه مورخ ۱۷دی ماه جاری نسبت به ارزشیابی دروس در تاریخهای ذکر شده اقدام نمایید.متذکر می گردد دانشجو در صورت عدم انجام ارزشیابی دروس قادر به مشاهده نمرات درس و ثبت اعتراض نخواهد بود.
۹:۲۹
لیست نهایی متقاضیان خوابگاه خانم
۶:۴۲
لیست نهایی متقاضیان خوابگاه آقا
۶:۴۲
با سلام و احترام ، اسامی دانشجویان به مدیریت رفاه و سلامت دانشگاه اعلام گردید متقاضیان می توانند در ساعات اداری به مدیریت رفاه و در ساعات غیر اداری اقایان به سرپرستی خوابگاه فجر ۲ و خانمها به سرپرستی خوابگاه پردیس ۴ مراجعه نمایند در ضمن برای دانشجویان فوق الذکر امکان رزرو غذا در بازه استفاده از خوابگاه فراهم می باشد که بایستی از طریق پرتال پویا اقدام نمایند متذکر می گردد کارتهای دانشجویان بایستی توسط آموزش فعال گردیده باشد و کارتهایی که هنوز توسط دانشجویان تحویل گرفته نشده بود برای دانشجویان فعال گردید و در جلوی نام آنها ذکر گردیده است.
۶:۴۳
با سلام و احترام مجدد طبق آخرین اعلام اداره خوابگاه ها دانشجویان گرامی خوابگاهی در ساعات اداری به مدیریت رفاه دانشگاه جهت دریافت معرفی نامه مراجعه نموده و درساعات غیر اداری آقایان به سرپرستی خوابگاه فجر ۲ و خانمها به سرپرستی خوابگاه پردیس ۴ مراجعه و سپس در ساعات اداری جهت انجام مراحل پذیرش به مدیریت رفاه مراجعه نمایند.
۵:۳۱
#امکان مجدد درخواست حذف ترم و انصراف طی مذاکره با مدیریت آموزشی امکان درخواست حذف ترم و انصراف تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴ دی ماه برای دانشجویان محترم فعال گردید.
۴:۵۸
#مهلت تمدید سنوات نیمسال دوم ۱۴۰۳همانطور كه مستحضر مي باشيد براساس آييننامه آموزشي، مدت مجاز تحصيل براي دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد 4 نيمسال ميباشد. در صورتي كه دانشجو نتواند در مدت مقرر دانش آموخته شود، لازم است نسبت به ثبت درخواست تمديد سنوات اقدام نمايد. در اين راستا، مهلت ارسال درخواست تمديد سنوات نيمسال دوم ۱۴۰۳ توسط دانشجويان تا پایان دی ماه مي باشد.
۹:۰۰
معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
۱۶:۳۳
#محل برگزاری امتحانات پایان ترم مکان برگزاری امتحانات دانشجویان رشته های مهندسی ، دانشکده مهندسی می باشد که محل آن در برنامه امتحانی موجود در پورتال پویا قابل مشاهده است مکان برگزاری امتحانات دانشجویان رشته های مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصادی می باشد که پس از ورود به دانشکده در روز امتحان بر روی مانیتور موجود در سالن ورودی قابل مشاهده خواهد بود.متذکر می گردد کارتهای ورود به جلسه همان کارتهای دانشجویی می باشد.
۱۶:۴۹
۷:۰۰
با سلام و احترام ، امتحانات روز شنبه مورخ ۲۲دی ماه در روز پنجشنبه مورخ ۴ بهمن ماه طبق برنامه زمانبندی قبلی برگزار خواهد گردید.
۵:۲۳