عکس پروفایل علمی_پژوهشی‌واحد2و16ع

علمی_پژوهشی‌واحد2و16

۶۸عضو
thumnail
╮ღ꧁ شیوه نامه ꧂ღ╭
#نقاشی#ادبیات‌و‌علوم‌انسانیღ꧁ undefinedundefinedundefined ꧂ღ

۶:۰۸

thumnail
╮ღ꧁ شیوه نامه ꧂ღ╭
#مهارت‌خواندن#ادبیات‌و‌علوم‌انسانیღ꧁ undefinedundefinedundefined ꧂ღ

۶:۰۸

thumnail
╮ღ꧁ شیوه نامه ꧂ღ╭
#ساخت‌بازی‌های‌رایانه‌ای‌در‌محیط‌اسکرچ#کدنویسیღ꧁ undefinedundefinedundefined ꧂ღ

۶:۱۱

thumnail
╰⊱undefined⊱╮ღ꧁ undefinedundefinedundefined ꧂ღ╭⊱undefined⊱╮
undefinedundefinedundefined اطلاعیه undefinedundefinedundefined
با سلام و احترام*undefinedundefinedundefined

*ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت در سال جدید برای گل پسرهای نازنین

undefined به استحضار کلیه دانش آموزان عزیز می‌رساند آخرین جلسه کارگاه مقدماتی نجوم فردا ۵ شنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ برگزار نخواهد شد جلسه آخر متعاقبا اعلام خواهد گردید
undefined سپاس از همراهی تک تک بزرگواران undefinedundefinedundefinedundefined

╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال کلاس های علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام واحد ۲ و ۱۶https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۲۱:۰۲

thumnail
╰⊱undefined⊱╮ღ꧁ undefinedundefinedundefined ꧂ღ╭⊱undefined⊱╮
بهتر آن است کمی دل بتکانیم و بریزیم کنار...کینه و دشمنی و قهر و دروغ...دستمالی بکشیم...شیشه های دل خود را امروز...بهتر آن است که در پشت در خانه‌ی مان...کیسه ها پر زِغم حادثه هایی باشد...که گذشته است دگر...چه قشنگ است که جارو بزنیم...همه‌ی خاطره های بد خویش...گل یاسی لب این خانه‌ی احساس بکاریم کنون...که فضا پُر شود از بوی بهار...جای قالی؛ روح را باید شست...تا بداند که جهان با بد و خوبش گذراست...من که با قطره‌ی شبنم امروز...کل دیوار دلم را شستم...و به نقاش سپردم که به آن، رنگ بی‌رنگ صداقت بزند...و دعایی به تنش میخ کند...که نوشته است بر آن...ایزدا سال جدید، هیچ کس لوح دلشرنگ اندوه و غم و کینه و نفرت نشود...undefined⊱╮ღ꧁ undefinedundefinedundefined ꧂ღ╭⊱undefined⊱╮
undefined فرا رسیدن سال نو و فرخنده نوروز باستانی رو خدمت همه اولیاء گرانقدر و دانش آموزان عزیز تبریک عرض میکنمان شاءلله سالی سراسر خیر و برکت و موفقیت و حال خوب، پر از اتفاقات قشنگ باشه براتون undefinedundefined

با تقدیم احترام اپرامundefinedundefinedundefined🤍

۱۱:۱۱

thumnail
undefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔undefined
در زمان تدريس در دانشگاه پرينستون، دکتر حسابي تصميم مي گيرند سفره ي هفت سيني براي انيشتين و جمعي از بزرگترين دانشمندان دنيا از جمله "بور"، "فرمي"، "شوريندگر" و "ديراگ" و ديگر استادان دانشگاه بچينند و ايشان را براي سال نو دعوت کنند...
آقاي دکتر خودشان کارت هاي دعوت را طراحي مي کنند و حاشيه ي آن را با گل هاي نيلوفر که زير ستون هاي تخت جمشيد هست (لوتوس) تزئين مي کنند و منشا و مفهوم اين گل ها را هم توضيح مي دهند.چون مي دانستند وقتي ريشه مشخص شود براي طرف مقابل دلدادگي ايجاد مي کند.
دکتر مي گفت:"براي همه کارت دعوت فرستادم و چون مي دانستم انيشتين بدون ويالونش جايي نمي رود، تاکيد کردم که سازش را هم با خود بياورد.همه سر وقت آمدند اما انيشتين 20دقيقه ديرتر آمد و گفت:چون خواهرم را خيلي دوست دارم خواستم او هم جشن سال نو ايرانيان را ببيند.من فورا يک شمع به شمع هاي روشن اضافه کردم و براي انيشتين توضيح دادم که ما در آغاز سال نو به تعداد اعضاي خانواده شمع روشن مي کنيم و اين شمع را هم براي خواهر شما اضافه کردم.
به هر حال بعد از يک سري صحبت هاي عمومي، انيشتين از من خواست که با دميدن و خاموش کردن شمع ها جشن را شروع کنم.
من در پاسخ او گفتم:ايراني ها در طول تمدن 10هزار ساله شان حرمت نور و روشنايي را نگه داشته اند و از آن پاسداري کرده اند.
براي ما ايراني ها شمع نماد زندگيست و ما معتقديم که زندگي در دست خداست و تنها او مي تواند اين شعله را خاموش کند يا روشن نگه دارد."
آقاي دکتر مي خواست اتصال به اين تمدن را حفظ کند و مي گفت بعدها انيشتين به من گفت: "وقتي برمي گشتيم به خواهرم گفتم حالا مي فهمم معني يک تمدن 10هزارساله چيست.ما براي کريسمس به جنگل مي رويم درخت قطع مي کنيم و بعد با گلهاي مصنوعي آن را زينت مي دهيم اما وقتي از جشن سال نو ايراني ها برمي گرديم همه درخت ها سبزند و در کنار خيابان گل و سبزه روييده است."
بالاخره آقاي دکتر جشن نوروز را با خواندن دعاي تحويل سال آغاز مي کنند و بعد اين دعا را برای مهمانان تحليل و تفسير مي کنند...
به گفته ي ايشان همه در آن جلسه از معاني اين دعا و معاني ارزشمندي که در تعاليم مذهبي ماست شگفت زده شده بودند.
بعد با شيريني هاي محلي از مهمانان پذيرايي مي کنند و کوک ويلون انيشتين را عوض مي کنند و يک آهنگ ايراني مي نوازند.
همه از اين آوا متعجب مي شوند و از آقاي دکتر توضيح مي خواهند.
ايشان پاسخ می دهند که موسيقي ايراني يک فلسفه، يک طرز تفکر و بيان اميد و آرزوست.انيشتين از آقاي دکتر مي خواهند که قطعه ي ديگري بنوازند.
پس از پايان اين قطعه که عمدأ بلندتر انتخاب شده بود انيشتين که چشم هايش را بسته بود چشم هايش را باز کرد و گفت:"دقيقا من هم همين را برداشت کردم و بعد بلند شد تا سفره ی هفت سين را ببيند..."
آقاي دکتر تمام وسايل آزمايشگاه فيزيک را که نام آنها با "س" شروع مي شد توي سفره چيده بود و يک تکه چمن هم از باغبان دانشگاه پرينستون گرفته بود.
بعد توضيح مي دهد که اين در واقع هفت چين يعني 7 انتخاب بوده است.
تنها سبزه با "س" شروع مي شود به نشانه ي رويش...
ماهي با "م" به نشانه ي جنبش،
آينه با "آ" به نشانه ي يکرنگي،
شمع با "ش" به نشانه ي فروغ زندگي و ...
همه متعجب مي شوند و انيشتين مي گويد آداب و سنن شما چه چيزهايي را از دوستي، احترام و حقوق بشر و حفظ محيط زيست به شما ياد مي دهد.
آن هم در زماني که دنيا هنوز اين حرف ها را نمي زد و نخبگاني مثل انيشتين، بور، فرمي و ديراک اين مفاهيم عميق را درک مي کردند.
يک کاسه آب هم روي ميز گذاشته بودند و يک نارنج داخل آب قرار داده بودند.
آقاي دکتر براي مهمانان توضيح مي دهند که فلسفه ی اين کاسه 10هزارسال قدمت دارد.
آب نشانه ي فضاست و نارنج نشانه ي کره ي زمين است و اين بيانگر تعليق کره زمين در فضاست.
انيشتين رنگش مي پرد عقب عقب مي رود و روي صندلي مي افتد و حالش بد مي شود.
از او مي پرسند که چه اتفاقي افتاده؟مي گويد:"ما در مملکت خودمان 200 سال پيش دانشمندي داشتيم که وقتي اين حرف را زد کليسا او را به مرگ محکوم کرد اما شما از 10هزار سال پيش اين مطلب را به زيبايي به فرزندانتان آموزش مي دهيد.علم شما کجا و علم ما کجا؟!"
undefined خيلي جالب است که آدم به بهانه ي نوروز يا هر بهانه ي خوب ديگر، فرهنگ و اعتبار ملي خودش را به جهانيان معرفي کند.
undefined برگرفته از کتاب خاطرات دکتر محمود حسابی بنام استاد عشق که توسط فرزندش ایرج حسابی چاپ و نشر گردیدهundefined خواندن این کتاب را به همه عزیزان پیشنهاد می کنم.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~undefined undefined undefined undefined undefined undefined undefined undefined

╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════════

۲۱:۰۶

thumnail
undefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔undefined
undefinedبخوانیم undefinedچگونه میتوانیم یک خوانش خوب داشته باشیم undefined" دکلماتور" به کسی گفته می­شود که شعر یا یک متن ادبی را به خوبی قرائت یا دکلمه کند. یک دکلمه­ ی خوب زمانی صورت می­گیرد که دکلماتور از اوصاف زیر بهره­ مند باشد:
undefined1.داشتن صدای آرمش بخش: صدا را می­ توان به خوب، بد و متوسط تقسیم کرد. صدای خوب آن صدایی است که به شنونده آرامش بدهد. شنونده احساس خوشی و لذت کند. صدای بد صدایی است که نزد مخاطب تاثیر مثبت و مناسبی نداشته باشد. صدای متوسط آن صدایی است که شنونده از آن نه احساس خوشی کند و نه احساس رضایتمندی
undefined۲. شناخت آواز­ها: یک دکلماتور خوب باید یک موسیقیدان خوب نیز باشد. آواز­ها را بشناسد و با کم وکیف آن آشنایی داشته باشد. بتواند موسیقی خوب را از بد تشخیص دهد و طریقه­ استفاده از نت­های موسیقی را بداند. چرا که هرکلمه از خود موسیقی خاصی دارد. هر حرف صوت مخصوص به خود دارد. مثلاً حرف "ر" درشت تلفظ می­گردد در حالی که حرف"م" نرم تلفظ می­شود. یا حرف" خ" یک نوع آهنگ دارد و حرف "ب" آهنگ دیگر. به این ترتیب لازم است یک خواننده متن ادبی خوب، با انواع صدا­ها و اشکال مختلف موسیقی آشنایی کافی داشته باشد. علاوه بر آن فن قرائت قرآن را نیز بداند و با علم تجوید آشنا باشد.
undefined۳.قدرت برقراری ارتباط: هر فرد توانایی برقراری ارتباط با افراد دیگر را دارد، لیکن نحوی ارتباط هر فرد با دیگری متفاوت است . به عنوان مثال، فردی دارای توانایی علمی بالایی است ؛ اما به دلیل نداشتن فن بیان مناسب و خوب، نمیتواند آموخته های خود را به خوبی به مخاطب منتقل کند و برعکس فرد دیگر، توانایی علمی و فکری کم­تری دارد؛ اما قدرت فوق العاده او در ارائه و بیان مطالب، مخاطبان بسیاری را به خود جلب میکند. در واقع این به دلیل داشتن قدرت برقراری ارتباط مناسب و خوب است. عواملی که در انسان توانایی برقراری ارتباط با دیگران را تقویت میکنند، عبارتند از:
undefinedالف. استعداد ذاتی: بعضی از آدم­ها استعداد ذاتی در نطق سخنوری و بیان، دارند.آنان هیچگاه در بیان مطالب با مشکل مواجه نمی­ شوند. از طرف دیگر برخی از آدم­ها در حرف زدن خود مشکل دارند. نمی­توانند به آسانی مطلبی را به مخاطب تفهیم کنند. معمولاً چنین آدم­هایی از لحاظ روابط اجتماعی نیز مشکل دارند و اغلب افراد گوشه گیر و درون گرا هستند. دوستان زیادی ندارند که با آنان هم کلام شوند و در بیشتر موارد، با خود در گفت­ و­ شنود هستند. آنان به همین دلیل هنگامیکه می­ خواهند مطلبی را بیان کنند، لفظ کم می­ آورند و دامنه لغات کمتری دارند.
undefinedب. پشتوانه­ ی اندیشه­ ای: کسی که از لحاظ محتوا و اندیشه فقیر باشد، در ارائه­ ی یک موضوع نیز دچار مشکل است. نمی­ تواند به درستی ارتباط برقرار سازد. خواننده متن، تا وقتی نفهمد که چه می­گوید، نمی­ تواند یک شعر را درست بخواند و ارتباط شاعر و شنونده را تأمین نماید. بنابراین برای دکلمه ی خوب باید از دانایی کافی نسبت به موضوع نیز برخوردار باشد و شعر را خوب بفهمد تا بتواند پیام آن را به درستی انتقال دهد .
undefinedج. انتخاب زبان مناسب: انتخاب یک زبان نیز در فرایند برقراری ارتباط مهم می­باشد. مثلا شهید مطهری با یک زبان صحبت می­کرد و شهید شریعتی با یک زبان دیگر. این دو زبان اساساً باهم فرق دارند. زبان مطهری ساده و روان بود ولی از شریعتی زبان ادبی و دشوار. زبان مطهری برای عموم مردم قابل فهم بود ولی زبان شریعتی نه. عام مردم از زبان مطهری احساس لذت می­کردند؛ اما این گروه تحصیل کرده جامعه بودند که از زبان و بیان دکتر شریعتی بیش­تر لذت می­بردند. در شعر هم این تفاوت وجود دارد. زبان حافظ یک نوع بیان دارد و زبان بیدل یک نوع دیگر. دکلماتور باید این دو زبان را از هم تشخیص دهد و مطابق زبان با شنونده هم­ کلام گردد.
undefinedد. زبان بدن: حرکات بدن و زبان بدن از دیگر وسایل برقراری ارتباط به شمار می­ رود. حرکات بدنی باعث می­شود که ذهن شنونده به طرف گوینده متمرکز گردد و در نتیجه پیام شعر به گونه مطلوب به شنونده منتقل شود. شاید تمام افراد هنگام سخن گفتن به نحوی حرکات بدنی داشته باشند؛ اما آن­چه مهم است این­ است که این حرکات باید متناسب با محتوا و ادای واژگان باشد. هرگونه حرکت نه تنها موجب جلب توجه نمی­گردد ، بلکه به احساس شنونده نیز لطمه می­زند و او را از ادامه­ ی شنیدن باز می­دارد.
undefined۴_ قدرت انتقال حس: یک دکلماتور خوب در ابتدا باید حس شاعر را ­_که درشعرش انعکاس یافته_ در خود بازتولید کند بعد آن حس را به صورت صحیح به شنونده انتقال دهد. سطح احساس­ات در هر شعر متفاوت است. بعضی از شعر­ها محتوای قوی دارند و بعضی عاطفی و احساس قوی و برخی نیز تخیل یا زبان بسیار قدرت­مند دارند. به همین جهت شعر­ها را به انواع مختلف تقسیم کرده اند؛ شعر محتوایی، شعر فرمیک، شعر تخیلی و شعر احساسی.
#مهارت‌خواندن#ادبیات‌و‌علوم‌انسانی

╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۴۰

thumnail
undefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔undefined

undefinedموضوع: ایجاد منوی اولیه برای بازی شامل ( شروع بازی – درباره ما و راهنما ) آموزش ایجاد عنوان بازی مدت زمان فیلم : 25دقیقه و46ثانیهلینک فیلم:https://aparat.com/v/iJY1fundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedموضوع: نحوه ی ایجاد چندین مرحله در بازی و مفهوم پخش سراسری (broadcast) و پاسخ به سوالات مدت زمان فیلم : 18دقیقه و 22 ثانیهلینک فیلم:https://aparat.com/v/pqNj6undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedموضوع: پاسخ به سوالات – نحوه ی طراحی تصاویر بدون حاشیه های اضافی - نحوه ایجاد جان برای شخصیت بازی مدت زمان فیلم : 23دقیقه و 10 ثانیهلینک فیلم: https://aparat.com/v/hgvYsundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedموضوع: آموزش مفهوم متغیر –عدم خروج شخصیت از صفحه ( بعبارت دیگر حرکت بی پایان در یک مسیر ) – راهنمای ساخت انیمیشن - پاسخ به سوالات مدت زمان فیلم : 24دقیقه و 45ثانیهلینک فیلم:https://aparat.com/v/kR1MOundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined#scratch#اسکرچ#ساخت‌بازی‌های‌رایانه‌ای‌در‌محیط‌اسکرچ#کدنویسی
╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۵۸

thumnail
undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined فیلم شماره یک: توضیحات کلی درمورد جشنواره، رشته‌ها و داوری
https://www.aparat.com/v/F4E67undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined undefinedفیلم شماره دو: توضیحات کلی ربات آتش نشان با آردوینو (Arduino)
https://www.aparat.com/v/0eXauundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined undefinedفیلم شماره سه: مسابقات ربات آتش نشان با آردوینو- دوره دوم ابتدایی
https://www.aparat.com/v/dlHi6undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined#arduino#رباتیک#ربات‌آتشنشان‌با‌آردینو
╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۱۹:۳۸

thumnail
undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined کارگاههای آموزشی رباتیک ویژه دانش آموزان عضو باشگاه دانش آموزی رباتیک خراسان رضوی
undefined جلسه اول: یکشنبه ۷ فروردین ساعت ۹
undefined جلسه دوم: دوشنبه ۸ فروردین ساعت ۹
undefined جلسه سوم: سه شنبه ۹ فروردین ساعت ۹
undefined جلسه چهارم: چهارشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۹
undefined جلسه پنجم: پنج شنبه ۱۱ فروردین ساعت ۹
undefinedلینک ورود به کارگاه:
https://vip.gilaro.com/taybadsrc
قطب رباتیک پژوهش سراهای دانش آموزی خراسان رضوی
#رباتیک
╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۲۱:۴۶

34703717408427 (1) (1).pdf

۷۷.۹۸ کیلوبایت

undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined آشنایی با عناصر داستان نویسی
#کتابچه‌مصور#انرژی‌های‌نوین
╔═ undefinedundefined ════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۳۹

34703727022538 (1).pdf

۱.۹۹ مگابایت

undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined کتاب شیوه های داستان نویسی "داستان کوتاه"
#کتابچه‌مصور#انرژی‌های‌نوین
╔═ undefinedundefined ════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۴۲

thumnail
undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined رتبه های برتر سال های گذشته undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefined عکاسی رتبه دوم کشوری undefinedعنوان :ماهی گیری و صیادیundefinedصاحب اثر:مسیحا مرادپور گیلان ،لنگروددوره دوم ابتدایی undefinedپژوهش سرای امیرکبیر-تهران
#عکاسی#هوا‌و‌فضا
╔═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۱۱

thumnail
undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined رتبه های برتر سال های گذشته undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefinedعنوان اثر: منظومه شمسی
undefined رتبه اول مدل سازی نجومی-دومین دوره مسابقات کشوریundefinedدوره ابتدایی-پایه ششم
undefinedآموزشیundefinedهستی پور سلیمان-ستایش زارعاستان یزد-یزد -پژوهشسرای امام جعفر صادق (ع)-مدرسه دخترانه خاص قرآنی تفضلی
#ساخت‌مدل‌(ماکت‌نجومی)#نجوم
╔═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۲۵

thumnail
undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined رتبه های برتر سال های گذشته undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefinedعنوان اثر: رد پای مفاخر ایران در آسمان
undefined رتبه دوم مدل سازی نجومی-دومین دوره مسابقات کشوریundefinedدوره ابتدایی-پایه پنجم
undefinedآموزشیundefinedمحمد فرحان جمال آرایاستان مازندران-بهشهر -پژوهشسرای شهید هاشمی نژاد-مدرسه شاهد امام خمینی(ره)

#ساخت‌مدل‌(ماکت‌نجومی)#نجوم
╔═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۲۸

thumnail
undefinedundefined𖠇❥‿➹⁀☆ ҉ ❥𝒆𝒍𝒎𝒊_𝒑𝒂𝒛𝒉𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉𝒊𝟐_𝟏𝟔
undefined رتبه های برتر سال های گذشته undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
عنوان اثر: سیاره مشتری
undefined رتبه سوم مدل سازی نجومی-دومین دوره مسابقات کشوریundefinedدوره ابتدایی-پایه ششم
undefinedآموزشیundefinedزهرا موروثیاستان تهران-منطقه 11 -پژوهشسرای پویا-مدرسه دبستان عصر آزادی
#ساخت‌مدل‌(ماکت‌نجومی)#نجوم
╔═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ══════ undefinedundefined ═╝

۲۰:۳۱

thumnail
╰⊱undefined⊱╮ღ꧁undefinedundefinedundefined꧂ღ╭⊱undefined⊱╮ ✧❁﷽❁✧
عرض سلام و احترام و با آرزوی قبولی طاعات و عباداتundefined
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلامundefinedundefined
به استحضار کلیه دانش آموزان عزیز می‌رساند آخرین مهلت تحویل آثار جشنواره های کشوری تا پایان هفته مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ می‌باشد.لذا دانش آموزان عزیز آثار خود را برطبق شیوه نامه رشته درخواستی تا تاریخ مذکور آماده و تحویل رابط پژوهشی دبستان خانم اپرام دهند.
با آرزوی موفقیتundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال علمی_پژوهشی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 https://ble.ir/elmi_pazhoheshi2_16╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۱۰:۰۶

بازارسال شده از دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد 2و16
thumnail
undefined⊱╮ღ꧁ undefinedundefinedundefined꧂ღ╭⊱undefined ✧❁﷽❁✧
┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄ undefined هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّی undefined ┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄
undefined برای اولین بار، راه یابی ۱۹ دانش آموز واحد۲و۱۶ به مرحله استانی سومین جشنواره علمی_پژوهشی پژوهشسراها undefined

موفقیت اتفاقی نیست! undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefined برگ زرّینی دیگر از افتخار آفرینی دانش آموزان دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام واحد ۲و۱۶ undefined
┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄undefined نقاشی بازیهای بومی و محلی:~ابوالفضل دیده کار~سید علی شریعت یار
undefined مهارت خواندن:~پارسا پهلوان
undefined عکاسی گیاهان دارویی:~محمد شهریار جانباز
undefined مدرس کوچک،سلول های بنیادین:~محمد علی طالقانی~محمدپارسا کریمی
undefined مدرس کوچک نانو فناوری:~ابوالفضل دیده کار~امیر صدرا صنعت خانی~سلمان عبد احد
undefined زیست فناوری:~جواد عباس پور~سیدمحمد پارسا بورنگ
undefined نجوم:~ساخت مدل و ابزار نجومی امیر صدرا صنعت خانی~ارائه محتوای نجومی پارسا پهلوان
undefined رباتیک:~سیدمحمد پارسا بورنگ~ابوالفضل دیده کار~کوروش نجف زاده~پارسا پهلوان~امیرحسین مداح مولا~آرش قاسمی ┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄
راهیابی ۱۹ دانش آموز واحد۲و۱۶ به مرحله استانی سومین جشنواره علمی_پژوهشی پژوهشسراهای استان را خدمت خانواده بزرگ رضوی تبریک عرض می‌نمائیم. undefinedundefinedundefinedundefined

#علمی_پژوهشی🔬#موفقیت‌اتفاقی‌نیست💪😉#جشنواره‌کشوری‌پژوهشسراها🇮🇷#واحد۲و۱۶پیشرو‌در‌مسیر‌علمی👨‍🔬#مدرسه‌تمام‌ساحتی👌🤩#مدرسه‌دوست‌داشتنی‌من😍╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال رسمی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 ble.ir/join/NTM2NzJlOT╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۷:۲۸

بازارسال شده از دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد 2و16
thumnail
╰⊱undefined⊱╮ღ꧁undefinedundefinedundefined꧂ღ╭⊱undefined⊱╮ ✧❁﷽❁✧
موفقیت اتفاقی نیست! undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined ┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄ undefined هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّی undefined ┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄
راه‌یابی تنها نماینده شهر مقدس مشهد دانش آموز پایه پنجم دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام واحد۲و۱۶ پارسا پهلوان به مرحله کشوری مسابقات رباتیک را خدمت خانواده بزرگ رضوی تبریک عرض مینمائیم.
سپاس فراوان از زحمات، پیگیری ها و حمایت‌های بی دریغ مدیریت محترم وقت دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام واحد۲و۱۶ جناب آقای فصیحی و رابط محترم پژوهشی سرکار خانم اپرام.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای مهندس کوچک پُرتلاشمونundefinedundefinedundefinedundefined


#رباتیک‌کشوری🤖#علمی‌پژوهشی🔬#واحد۲و۱۶پیشرودرمسیرعلمی🥇#مدرسه‌تمام‌ساحتی👌🤩#مدرسه‌دوست‌داشتنی‌من😍╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال رسمی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 ble.ir/join/NTM2NzJlOT╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۱۲:۵۵

بازارسال شده از دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد 2و16
thumnail
╰⊱undefined⊱╮ღ꧁undefinedundefinedundefined꧂ღ╭⊱undefined⊱╮ ✧❁﷽❁✧
┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄undefined افتخاری دیگر از دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام واحد۲و۱۶ undefined ┄┅═✧undefined❁ ♡ ❁undefined✧═┅┄
انتخاب دانش آموز عزیز ابوالفضل دیده کار به عنوان منتخب جشنواره جابر‌ابن‌حیان پروژه طراحی و ساخت را خدمت خانواده بزرگ رضوی تبریک عرض مینمائیم.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای گُل پسر پُر تلاشمونundefinedundefinedundefined

#جابرابن‌حیان🔬#طراحی‌و‌ساخت💡#علمی‌پژوهشی⚗#مدرسه‌تمام‌ساحتی👌🤩#مدرسه‌دوست‌داشتنی‌من😍╔═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╗کانال رسمی دبستان پسرانه امام رضا علیه السلام #واحد2و16👇 ble.ir/join/NTM2NzJlOT╚═ undefinedundefined ════════ undefinedundefined ═╝

۱۲:۵۵