عکس پروفایل کانال ایتات: ایده ها و تجربیات آموزشی و تربیتیک

کانال ایتات: ایده ها و تجربیات آموزشی و تربیتی

۱,۵۷۷عضو
عکس پروفایل کانال ایتات: ایده ها و تجربیات آموزشی و تربیتیک
۱.۶هزار عضو

کانال ایتات: ایده ها و تجربیات آموزشی و تربیتی

این کانال توسط دبیرخانه ایده‌ها و تجربیات آموزشی و تربیتی به منظور #شناسایی و جمع آوری، #فرآوری و همچنین #توسعه و #ترویج #ایده ها و #تجربیات آموزشی و تربیتی ایجاد شده است.@sadeghzoufan

۱ تیر

بازارسال شده از زنگ اول
thumnail
سامانه بزرگ اردویی اردوایرانhttps://ordooiran.ir/یک ایران اردو پیش روی شماست.اردو، حرکت ، نشاط و امید..به همت دوستان خوب مجموعه مون سایت اردو ایران اکنون در دسترس است.
تلاش شده حیطه‌های مختلف کار اردو در آن دیده شود.مجله اردوایران ، سامانه ثبت روایت ، سامانه مراکز بازدیدی و اسکان و اردوگاه هابا امکان جستجو از طریق نقشه و لوکیشن به تفکیک استانی و تفکیک براساس موضوع از جمله این موارد است..اردو ایران تلاش کرده پل ارتباطی برای مخاطبین و بازدید های اردوهای #روایت_پیشرفت نیز باشد..اردو ایران دست یاری همه عزیزان در تکمیل اطلاعات و کیفی سازی را می فشارد.

۲۰:۵۵

۲ تیر

بازارسال شده از مرکز موسیقی ماوا
thumnail
قراره یک ایران پای کار ارسال هدیه اسباب بازی به کودکان غزه بیادundefinedundefined

عید غدیر امسال، جشن ده کیلومتری یه اتّفاق ویژه داره. قراره صدها اسباب‌بازی که شما مردم عزیز ایران به ما دادین رو با یه کشتی بفرستیم برای کودکان غزه.undefined🧸

اگه شما هم می‌خواید که تو این جشن بزرگ شرکت کنید ویدئوی بالا رو از دست ندید.undefined
undefinedخرید هدیه اسباب بازی به بچهای غزهو شرکت در پویشundefinedارسال عدد 110 به شماره 1000121110undefined www.hadiehbazi.ir

undefinedمرکز موسیقی مأواundefined@mawa_ir

۱۰:۳۷

بازارسال شده از ایران فردا ؛رسانه مرکز بسیج فرهنگیان
thumnail
undefined مناظره انتخاباتی حوزه مسائل تعلیم و تربیت و وزارت آموزش و پرورش
undefined باحضور هواداران کاندیداهای محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فعالان حوزه تعلیم وتربیت
جناب آقای دکتر محمد بطحایینماینده جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
جناب آقای دکتر بابک هاشمی نکونماینده محترم جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
جناب آقای دکتر مهدی کاظمینماینده محترم جناب آقای دکتر سعید جلیلی
جناب آقای دکتر رضا مؤمنیننماینده محترم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر مصطفی پور محمدی
جناب آقای دکتر عباسعلی زارعینماینده محترم جناب آقای دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی
جناب آقای دکتر عباس رمضانینماینده جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی
undefined️ زمان: یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
undefinedمکان: سالن حجاب مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(واقع در بلوار حجاب ، روبروی سازمان آب)
undefined جهت حضور در نشست لینک زیر را تکمیل کنید:undefined https://formafzar.com/form/entekhbt

مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورشundefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیان🟢 https://shad.ir/iran_fardaundefined https://eitaa.com/iran_fardaaundefined https://ble.ir/iran_fardaa

۱۳:۳۲

۴ تیر

بازارسال شده از بیت‌الغزل
thumnail
undefined سامانه بیت‌الغزل در دومین نظرسنجی معرفی گزینه‌ی وزارت و هم‌زمان با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از همه فرهنگیان، فعالان و صاحب‌نظران نظام آموزش‌وپرورش دعوت می‌کند تا افرادی را که شایسته سکان‌داری وزارت آموزش‌وپرورش هستند، معرفی نمایند.
undefined گزارش این نظرسنجی در اختیار رئیس جمهور منتخب قرار خواهد گرفت و در رسانه‌ها منتشر می‌شود.
undefined وزیر آموزش‌وپرورش دولت جدید را پیشنهاد کنیم:undefined B2n.ir/bpoll
undefined همراه ما در شبکه‌های اجتماعی باشید:undefined zil.ink/beytundefined @beytolqazal_ir

۱۱:۴۳

۹ تیر

بازارسال شده از عصرانه تربیتی

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

کانال ایتات: ایده ها و تجربیات آموزشی و تربیتی
پیام صوتی
سلام این هم ایده ای زیبا و متفاوت برای نقش آفرینی دانش آموزان در انتخاباتundefined

۱۸:۳۶

۱۲ تیر

بازارسال شده از بیت‌الغزل
thumnail
undefined در کنار انتخاب رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش را هم معرفی کنید
undefined سامانه بیت‌الغزل در دومین نظرسنجی معرفی گزینه‌ی وزارت و هم‌زمان با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از همه فرهنگیان، فعالان و صاحب‌نظران نظام آموزش‌وپرورش دعوت می‌کند تا افرادی را که شایسته سکان‌داری وزارت آموزش‌وپرورش هستند، معرفی نمایند.
undefined گزارش این نظرسنجی در اختیار رئیس جمهور منتخب قرار خواهد گرفت و در رسانه‌ها منتشر می‌شود.
undefined شرکت در نظرسنجی:undefined B2n.ir/bpoll
undefined همراه ما در شبکه‌های اجتماعی باشید:undefined zil.ink/beytundefined @beytolqazal_ir

۱۰:۱۷

۱۷ تیر

بازارسال شده از دوره اهل ولاء
thumnail
undefined دوره قرآنی اهل ولاءنقش و جایگاه تشکیلات و خانواده در ظهور «ویژه بانوان»
دوره #اهل_ولاء برای چه کسانی مناسب است؟ از زبان استاد دوره حجت‌الاسلام مفیدی.
undefinedسرفصل ها: تاریخچه نبرد حق و باطل و ماموریت تمدنی ما
راهبردشناسی حرکت امت در جبهه حق
خانواده به مثابه سلول اولیه امت
ماموریت خانواده در امت‌سازی برای ظهور
_ خانواده‌پروری و کار تشکیلاتی و چالش‌های امروز
undefined تحت اشراف استاد عابدینی
ثبت نام در دوره undefined: https://survey.porsline.ir/s/DF70sGiJ
•┈┈••✾•undefinedundefinedundefined•✾••┈┈•@Ahlevela313

۱۹:۰۷

۱۸ تیر

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام
بنده بعنوان یک #معلم_ریاضی نتایج انتخابات را، قبل از شورای محترم نگهبان #تایید میکنم
کلاس یک کشور کوچک است و کشور، یک کلاسِ بزرگ
من در کشور کوچک خودم هر روز انتخابات برگزار میکنم و بعینه میبینم که نتیجه انتخابات با هدف مطلوب فاصله معناداری دارد
من هر روز میبینم که دانش آموزان تکلیف نداشتن را از تکلیف داشتن بیشتر دوست دارند(چون تکلیف داشتن مسلتزم زحمت کشیدن است)
هر روز شاهدم دانش آموزان بذله گوی کم کار و گاها اخلالگر بیشتر از دانش آموزان پرتلاش و دقیق طرفدار دارند
زنگ ورزش بیشتر از زنگ ریاضی خواهان دارد
یک نقال داستان و خاطره را بیشتراز یک معلم پذیرا هستند
من تایید میکنم که بی برنامه گی بیشتر از برنامه داشتن طرفدار دارد
حتی والدین دانش آموزانم وقتی با نمره پائین مواجه میشوند...
جز معدودی
بیشتر به دنبال ارفاق گرفتن از معلم هستند نه دنبال تقویت پایه تحصیلی فرزندشان
اخم معلم را دشمنی میدانند
جدیت معلم را خشونت تعبیر میکنند
تکلیف گفتن معلم را سختگیری میدانند
حتی اگر ماشین معلم پنچر شود دانش آموز اخلالگر و حتی دانش آموزان خوب به معلم و ماشینش میخندند
من در کشور کوچکم هر روز شاهد نتایج عجیب انتخابات هستم
و البته هرگز تسلیم نشده و نمیشوم
اگر دانش آموزان کلاسم غافلند دلیل نمیشود من هم دلسرد شوم
دلیل نمیشود در پرورش دانش آموزان خوب کلاس کوتاهی کنم
دلیل نمیشود حتی از پیشرفت همان دانش آموز بذله گوی کم کار مایوس شوم
ویقین دارم سر انجام همان دانش آموزان پر تلاش و دقیق که از نظر تعداد در کلاس کمترند اما چون با کیفیتند آینده ای درخشان را رقم میزنند
و در اثر تجربه دریافته ام معمولا حتی همان دانش آموز اخلالگر هم در اثر چشیدن سرد و گرم روزگار و ناملایمات زندگی سرانجام دست بوس معلم و خدمات او خواهد شد
من یک معلم هستم و معلمی را با همه فراز و نشیبهایش دوست دارم و محالست در وظیفه خود کوتاهی کنم
ارادتمند فرزند ملت بزرگ و تمدن ساز ایران سید مرتضی ظریف حسینیان فرهنگی بازنشسته

۱۱:۵۹

۱۹ تیر

بازارسال شده از شفا | تأملاتی در باب تعلیم و تربیت
thumnail
حی علی الحسین!دومین گام از رویداد «هیأت و کودک» به لطف اهلبیت (س) و تلاش فعالان مردمی به ویژه دبیرخانه هوای مادری (وابسته به دبیرخانه ظرفیت‌های مردمی سازمان ملی توتک) آغاز شد.انشاءالله که مؤثر و مأجور باشد.@havayemadari@heyatkoodak

۶:۰۶

۲۲ تیر

بازارسال شده از رهیاران الگوی رویش ١۴٠٢
thumnail
undefinedامروز سالگرد عروج شخصیتی است که بیشترین تأثیر فکری و معنوی را در زندگی خیلی‌ها گذاشته است.
undefinedمرحوم استاد علی صفایی حائری(ره)، متفکر و مربّی و عالِم دینی که هنوز هم ناشناخته است. خصوصا در امر تربیت که صاحب نظر و از نوادر هست و با نوشتن کتاب « مسؤولیت و سازندگی» در حدود ۱۸ سالگی! ثابت کرد اندیشه ی استواری دارد.
undefinedوی کسی است که عالَم هستی را از عمق جان فهم و درک کرد و راه و هدف زندگی را از متن آیات و روایات، استخراج نمود و در گفتار و رفتار به جامعه عرضه داشت.
undefinedامروزه تفکر مرحوم استاد می تواند گره گشای دغدغه ها و پرسش های بی پاسخِ بسیاری از ما باشد.
undefinedلطفا هر جا و با هر سلیقه ای که هستید، نام و فکر ایشان را جستجو کنید و ببینید مرحوم استاد کیست، که خیلی ها مدیون او هستند.

۱۷:۰۶

۲۳ تیر

عرض سلام و احترام وقت بخیردبیرستان دخترانه متوسطه دوره اول برای درس تفکر نیازمند حضور دبیری با سابقه تدریس در این درس و آموزش مهارت های زندگی مبتنی برتربیت دینی و ذهن مثبت است.خواهشمند است عزیزانی که تمایل به همکاری دارند رزومه خویش را ارسال نمایند.@geo_13790

۵:۵۱

بازارسال شده از هیأت و کودک
thumnail
undefined مستند زیبای امام حسینِ بچه ها
undefined این مسأله که هیات کودک چه جایگاهی در تربیت دینی کودک دارد و اساسا یک هیأت کودک چه مولفه هایی دارد و چگونه میتوان متناسب با کودکان زیر هفت سال هیأت برگزار کرد در این مستند کوتاه پرداخته شده است.
undefinedبه سفارش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک undefinedتهیه شده توسط دبیرخانه طرح ملی هوای مادری.
undefinedنسخه با کیفیت:https://www.aparat.com/v/zzk6600#هیأت_کودک#هوای_مادری@heyatkoodak@havayemadari

۶:۰۲

۲۵ تیر

بازارسال شده از یارستان کودکستان
thumnail
تربیت مربی در دیار کرمان
undefinedاولین دوره ی تربیت مربی کودک در استان کرمان
undefined با اعطای گواهینامه معتبر از سازمان ملی تعلیمو تربیت کودک
undefined برای ثبت نام:https://tiyam.smttk.gov.ir/kerman
undefined گروه فعالان کودک استان کرمانhttps://ble.ir/join/FUJgx5Lps8
undefined کانال فعالان کودک و نوجوان کرمانhttps://ble.ir/dorehamikoodak1402
#تربیت_مربی #یارستان_مردمی
undefined با رسانه‌ی یارستان کودکستان همراه باشید:
@yarestankoodakestanyarestankoodakestan.ir
undefined

۱۸:۴۵

۲۶ تیر

بازارسال شده از شفا | تأملاتی در باب تعلیم و تربیت
thumnail
ویراستی‌نوشت - ۱۴۰۳۰۴۲۷موقعیت «کربلا و عاشورا»مجتبی همتی فر
پانوشت ۱: سال‌ها پیش که کتاب «فتح خون» را می‌خواندم، بخشی از آن بیشتر در ذهنم رسوب کرد؛ آنجا که شهید آوینی از شخصی سخن می‌گوید که برای یاری و هم‌راهی با حسین (ع) شرط گذاشت! تا وقتی می‌مانم که دیگر کسی نباشد! در آن «موقعیت»، خواهم رفت و ... می‌رود...امسال توفیق شد که روایت ماجرا را با «کتاب آه» (یاسین حجازی) بخوانم. آنچه بیشتر به چشمم آمد، «موقعیت» بود. انگار کربلا و عاشورا برای موقعیت‌آفرینی در طول تاریخ رقم خورده است و کار امام حسین (ع) این است که آدم‌ها تکلیفشان را روشن کنند؛ کجای جبهه حق و باطل می‌ایستند؟ تیپ آدم‌های درگیر ماجرا هم بسیار متنوع است؛ آنکه از اول بصیرت دارد و تا آخر هم می‌ماند، آنکه اول می‌فهمد و بعد شک می‌کند و کنار می‌کشد، آنکه دیر می‌فهمد و خودش را می‌رساند و آنکه نمی‌رسد، آنان که هنوز هم گیجند و می‌خواهند وسط بازی کنند (نه این طرف و نه آن طرف) و نهایتش سمت مقابل حسین قرار می‌گیرند! پانوشت ۲: سرنوشت «حر» برایم عجیب است؛ موقعیت حرّ! ابتدا ادب و معرفتی دارد، منتها مأمور است و معذور. اوست که راه را می‌بندد. انگار که عامل اصلی در وقایع عاشورا و کربلا اوست. اما در آخرین لحظات (به روایتی بعد از نماز ظهر عاشورا که تصمیم می‌گیرد و نماز را به امامت امام می‌خواند)، موقعیتش را انتخاب می‌کند و تصمیم نهایی را می‌گیرد و امام به استقبالش می‌رود و شهید آزادگان تاریخ می‌شود. پانوشت ۳: کاش که عباس‌گونه از ابتدا درست انتخاب کنیم و از آغاز سمت درست بایستیم. اگر نشد و نشد، کاش حرّ باشیم. تا آخرین لحظه هم می‌توان امید داشت. انشاءالله که ضحاک مشرقی نشویم...@sheffa_jo

۲۱:۱۷

۲۷ تیر

سلام و نور
اگر الگویی برای تلفیق کتاب #هدیه‌ها و #قرآن دارید بسم الله...
undefined سال هاست که کتاب درسی «هدیه های آسمان» و «آموزش قرآن» در دوره ابتدایی آ.پ بشکل مجزا و تفکیک شده، آموزش مفاهیم دینی و مهارت های قرآنی(روخوانی، روانخوانی و ...) را در مدارس دنبال کرده اند.
undefined اسناد بالادستی نظام آ.پ (خصوصاً برنامه درسی ملی) ضرورت آموزش الگویی تلفیقی از کتاب «هدیه های آسمان و آموزش قرآن» در کلاس درس را طرح می کند.
undefined الگوی تلفیقی بدین معناست که در یک کتاب آموزشی و در هر درس آموزشِ مهارت های قرآنی و مفاهیم دینی بشکل آمیخته طراحی شده و از تفکیک آنها در بخش ها، فصول و کتاب های مجزا پرهیز گردد. به دیگر سخن مفاهیم و عناصر تربیتی دینی ذیل همان آیه ای از آیات قرآن آموزش داده شوند که مهارت های قرآنی آن آیه آموزش داده می شوند.
undefined طبیعتا در این کتاب آموزشی کلیه عناصر کتاب اعم از متن درس، فعالیت ها، تصاویر و ... با رویکرد تلفیق طراحی خواهند شد.
undefined بدست دادن کتابی تلفیقی و درسی از آموزش دینی و مهارت های قرآنی در دوره ابتدایی، مستلزم دسترسی به «نمونه های عینیت یافته» از این کتاب است که توسط خلاقیت فعالان حوزه تربیت دینی و قرآن(معلمان، مربیان، فعالان فرهنگی در مساجد و دیگر مراکز فرهنگی و ...) تولید شده باشد.
undefined الگوی تلفیقی مورد نظر، می بایست این قابلیت را داشته باشد که توسط معلمان دوره ابتدایی اول (=پایه اول، دوم و سوم ابتدایی) در مدرسه، در ساعات آموزشی مصوب، تدریس شود.
undefined بر این پایه از همه کسانی که چنین الگویی را «در دسترس دارند» و یا می تواند «بدست دهند»، دعوت می شود که الگوی عینیت یافته کتاب درسی آموزش دینی و قرآن را در اختیار نظام آ.پ بگذارند.undefined به پیوست کتاب درسی تربیت اسلامی کشور امارات عربی به عنوان نمونه ای از رویکرد تلفیقی جهت تقریب ذهن عزیزان به موضوع تقدیم می شود.undefined ان شاء الله هفته آینده جلسه مشترکی با جناب آقای دکتر لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خواهیم داشت و در مورد ایده ها، الگوها و تجربه های تلفیق این دو درس گفت و گو می کنیم.
اگر محتوایی در جهت تلفیق تا الان آماده کرده‌اید یا ایده ای برای تلفیق دارید برای بنده ارسال بفرمایید.@sadeghzoufan

۷:۰۱

۲۹ تیر

1088036608_113443731.pdf

۳۳.۱۲ مگابایت

سلام و نور
اگر الگویی برای تلفیق کتاب #هدیه‌ها و #قرآن دارید بسم الله...
undefined سال هاست که کتاب درسی «هدیه های آسمان» و «آموزش قرآن» در دوره ابتدایی آ.پ بشکل مجزا و تفکیک شده، آموزش مفاهیم دینی و مهارت های قرآنی(روخوانی، روانخوانی و ...) را در مدارس دنبال کرده اند.
undefined اسناد بالادستی نظام آ.پ (خصوصاً برنامه درسی ملی) ضرورت آموزش الگویی تلفیقی از کتاب «هدیه های آسمان و آموزش قرآن» در کلاس درس را طرح می کند.
undefined الگوی تلفیقی بدین معناست که در یک کتاب آموزشی و در هر درس آموزشِ مهارت های قرآنی و مفاهیم دینی بشکل آمیخته طراحی شده و از تفکیک آنها در بخش ها، فصول و کتاب های مجزا پرهیز گردد. به دیگر سخن مفاهیم و عناصر تربیتی دینی ذیل همان آیه ای از آیات قرآن آموزش داده شوند که مهارت های قرآنی آن آیه آموزش داده می شوند.
undefined طبیعتا در این کتاب آموزشی کلیه عناصر کتاب اعم از متن درس، فعالیت ها، تصاویر و ... با رویکرد تلفیق طراحی خواهند شد.
undefined بدست دادن کتابی تلفیقی و درسی از آموزش دینی و مهارت های قرآنی در دوره ابتدایی، مستلزم دسترسی به «نمونه های عینیت یافته» از این کتاب است که توسط خلاقیت فعالان حوزه تربیت دینی و قرآن(معلمان، مربیان، فعالان فرهنگی در مساجد و دیگر مراکز فرهنگی و ...) تولید شده باشد.
undefined الگوی تلفیقی مورد نظر، می بایست این قابلیت را داشته باشد که توسط معلمان دوره ابتدایی اول (=پایه اول، دوم و سوم ابتدایی) در مدرسه، در ساعات آموزشی مصوب، تدریس شود.
undefined بر این پایه از همه کسانی که چنین الگویی را «در دسترس دارند» و یا می تواند «بدست دهند»، دعوت می شود که الگوی عینیت یافته کتاب درسی آموزش دینی و قرآن را در اختیار نظام آ.پ بگذارند.undefined به پیوست کتاب درسی تربیت اسلامی کشور امارات عربی به عنوان نمونه ای از رویکرد تلفیقی جهت تقریب ذهن عزیزان به موضوع تقدیم می شود.undefined ان شاء الله هفته آینده جلسه مشترکی با جناب آقای دکتر لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خواهیم داشت و در مورد ایده ها، الگوها و تجربه های تلفیق این دو درس گفت و گو می کنیم.
اگر محتوایی در جهت تلفیق تا الان آماده کرده‌اید یا ایده ای برای تلفیق دارید برای بنده ارسال بفرمایید.@sadeghzoufan

۱۸:۳۸

۳۱ تیر

بازارسال شده از عصرانه تربیتی
undefinedگزارش فرآیند مهندسی شده در کمیته تعیین وزیر آموزش و پرورش
undefinedبه قلم یکی از مدعوین در کمیته اولیه انتخاب وزیر

undefinedپس از کش و‌قوس های فراوان، کمیته آموزش و‌پرورش به دلیل حضور تعداد زیاد افراد اضافه بر اعضای اصلی و تنش های درون جلسه ای به بحران رسید.رییس کمیته که از روز اول اعلام کرده بود حضور همزمان در کمیته و ریاست آن به معنای عدم قصد برای گزینه وزارت است در اقدامی ناگهانی استعفا می دهد و دکتر فانی جای ایشان را می گیرد.
undefinedدر ادامه قرار بوده که آقای فانی از بین کمیته اصلی تعداد کمتری از اعضای کمیته را انتخاب و‌رزومه ها را بررسی نمایند.اما متاسفانه ایشان به جای انتخاب از بین اعضای کمیته دوستان و‌همفکران خود را خارج از کمیته در محل دفتر خود و نه محل اصلی جلسات ستاد دعوت می کند.
undefinedاین افراد عبارتند از :
undefinedآقای کفاش معاون پرورشی زمان وزارت فانی
undefinedآقای زرافشان معاون متوسطه زمان وزارت فانی
undefinedآقای زینی وند مدیر کل اسبق
سپس با تاخیر اعضای تشکل ها را دعوت می کند که شامل آقای کمیجانی/ خانم نقی ئی / آقای صفر اسلامی هستند و دیرهنگام به آقای عطایی زنگ میزند و ایشان در قسمت پایانی جلسه حضور پیدا می کنند.
undefinedآقای فانی و همراهان در اقدامی خلاف آیین نامه شورای راهبری مرکزی که اصل را بر بررسی همه رزومه ها و امتیاز دادن قرار داده بود، تصمیم می گیرند بدون بررسی رزومه ها اسم گزینه ها مطرح شود و هر گزینه ای که دو رای مخالف از این جمع را داشت کنار گذاشته شود و اصلا بررسی صورت نگیرد.
undefined بدیهی است که در چنین فرآیند مهندسی شده ای خیلی راحت می توان اسامی مورد نظر را استخراج و گزینه های غیر همسو با آقای فانی حذف شوند.در چنین اقدام کودتا گونه ای تعداد ۵۸ رزومه کلا بدون بررسی حذف می شوند و فقط ۱۲ نفر باقی می مانند و امتیاز بندی می شوند.
undefinedسپس آقای فانی با اجتهاد شخصی تصمیم می گیرند دو‌نفر به قول خودشان خارج آموزش و‌پرورش را هم به لیست اضافه نمایند. تخلف آشکار دیگر این بوده که بر خلاف تاکیدهای قبلی مبنی بر این که رییس و‌دبیر کارگروه به دلیل تعارض منافع جزو گزینه ها نیستند ، این دو نفر در فهرست نهایی معرفی می شوند.این خلاصه ای از فرآیند غیر کارشناسی ، غیر اخلاقی و غیر حرفه ای کارگروه انتخابی دکتر فانی است که تماما مغایر دیدگاه های رییس جمهور منتخب مبنی بر شایسته گزینی و شفافیت می باشد.
undefinedلذا به طور خلاصه خروجی ۱۴ نفره نه بر مبنای کار کارشناسی و نه توسط اعضای اصلی کمیته بلکه از طرف شورای خودساخته پدرخوانده و شرکا معرفی شده اند.

۶:۱۷

۵ مرداد

بازارسال شده از user12344
#دعوت_به_همکاری
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
دبستان دخترانه مذهبی در منطقه ۳ تهران بابت سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
دعوت به همکاری می نماید

undefinedمربی پرورشی undefined معلم پایه دومundefinedمسئول سایت کامپیوتر
بسیار فعال و پر انرژی دارای روحیه کار تیمی
دارای قدرت جذب دانش آموز حداقل مدرک تحصیلی لیسانس منعطف ، دلسوز ، متعهد ، کوشا و علاقمند
در صورت داشتن شرایط فوق ،رزومه خود را در  «بله» به آی دی زیر ارسال نمایند.

@user12344

۷:۴۸

بازارسال شده از رطب
thumnail
undefinedبه سرزمین موکب‌داران خوش آمدیundefined
undefinedدر این بازی یک موکبدار واقعی باشundefined
undefined زائر ها به موکب میرسن.undefined باتوجه به پولی که داری به بازار برو.🧹 حواست به تمیزی موکبت باشه.undefined به دیگر موکب ها کمک کن.
undefinedزودتر خودتو به حرم برسونundefined
undefined🧨بازی رومیزی موکب دار🧨undefined
جهت سفارش: undefined تماس بگیرید: 09372656395 undefined پیام دهید: (@naserjokar)
undefinedبا ما همراه باشید تا معرفی این بازی رومیزی
#محصولات_رطبundefined رطب

۱۰:۳۹