عکس پروفایل همراهان همیشگی(فرامرزی)ه

همراهان همیشگی(فرامرزی)

۱۲۷عضو
سلام به دانشجویان عزیز و ارزشمند کانالی را در پیام رسان " بله" با عنوان همراهان همیشگی ایجاد نمودیم.
به منظور حفظ ارتباط مستمر دانشجویان و یادگیری مادام العمر(Life Long Learning) در زمان تحصیل و نیز بویژه پس از دانش آموختگی، از شما دعوت می شود به کانال بپیوندید. حضور شما ارزشمند است.
درباره کانال:
"اینجا فضایی است برای تبادل نظر، یادگیری و همراهی همیشگی.مطالب و فایل آموزشی، فرصت‌های مشارکتی، ایده ها و اخبار دانشگاهی را به اشتراک می‌گذاریم. هدف ایجاد تعامل و حمایت از شما در مسیر رشد و پیشرفت معلمی است.ارتباط(ایمیل):
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱:۲۶

thumnail
ثبت نام و ایجاد حساب کاربری هوش مصنوعی ( جدید)
مدل DeepSeek V3 و DeepSeek R1 از پیشرفته‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی استارتاپ چینی است. برای نصب در موبایل به (برنامه های من یا گوگل پلی یا فروشگاه من) مراجعه کنید و DeepSeek را سرچ و نصب نمایید. برای استفاده از وب سایت :
۱. برای ثبت‌نام در سایت deep seek ابتدا صفحه‌ی لاگین را از طریق لینک زیر باز کنید:https://chat.deepseek.com/۲. اگر حساب گوگل دارید، می‌توانید گزینه‌ی Log in with Google را انتخاب کنید و با استفاده از حساب گوگل خود ثبت‌نام را تکمیل کنید و وارد حساب دیپ‌‌سیک خود شوید.
۳. اگر ترجیح می‌دهید برای ثبت‌نام در سایت دیپسیک از ایمیل دیگری استفاده کنید:
روی دکمه‌ی Sign Up کلیک کنید.آدرس ایمیل خود و یک رمز عبور دلخواه (همراه با تکرار رمز عبور) را وارد کنید.گزینه‌ی Send code را بزنید تا کد تأیید به ایمیل شما ارسال شود.کد دریافتی را در کادر مشخص‌شده وارد کنید.با تیک زدن گزینه موافقت با قوانین و شرایط استفاده، روی دکمه‌ی Sign Up کلیک کنید تا اکانت دیپ‌ سیک شما ایجاد شود.پس از ثبت‌نام به صفحه‌ی لاگین برگردید و پس وارد کردن اطلاعات ورود خود و زدن تیک گزینه‌ی موافقت با قوانین، روی دکمه‌ی Log in بزنید.
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۲۲:۰۰

نحوه استفاده بسیار آسان است. اما برای مطالعه بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://www.zoomit.ir/ai-articles/432860-deepseek-ai-introduction-features-chatgpt/#7e39b05b-5817-4536-a97a-f3877bf2d447

۲۲:۰۴

thumnail
تاریخ های مهمآخرین مهلت ارسال مقالات کامل1403-11-28تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات1403-11-30تاریخ شروع کنفرانس1403-12-07 09:00تاریخ پایان کنفرانس1403-12-07 17:00
اطلاعیه شماره3:
به اطلاع دانشجویان می رساند که بر اساس اعلام سازمان مرکزی دانشگاه، شرط پذیرش مقالات دانشجویان در همایش های PCK، مشارکت و همکاری حداقل یک استاد دانشگاه در مقالات ارسالی به همایش می باشد. لذا مقالاتی در همایش های PCK پذیرفته خواهند شد که حداقل یک استاد دانشگاه به عنوان همکار در نگارش مقاله مشارکت داشته باشد.
لینک ثبت نام در همایش: https://mge6.cfu.ac.ir/
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۰:۵۹

برای آگاهی از همایش های معتبر دانشگاه فرهنگیان که دارای امتیاز بالا هستند از این لینک استفاده کنید و در مرور گر خود آن را ذخیره نمایید.
https://conference.cfu.ac.ir/
دانشجویان علاقمند مایل به مقاله نویسی و شرکت در همایش ها می توانند جهت همکاری در نگارش به من ایمیل بزنند.
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱:۰۷

آدرس وبسایت جهت ثبت نام:
https://fanbazar.cfu.ac.ir/

با احترام، با عنایت به ضرورت توسعه تولید آثار فناورانه و نوآورانه به منظور غنی سازی منابع درسی و آموزشی و تربیت معلمان توانمند در راستای کسب مرجعیت علمی دانشگاه در حوزه تعلیم و تربیت، معاونت پژوهش و فناوری در نظر دارد جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار را برگزار نماید. بدین منظور از اعضای هیأت علمی، دانشجومعلمان، معلم دانشجویان، و نومعلمان(سقف خدمت 5 سال) دانشگاه دعوت می‌شود آثار فناورانه و نوآورانه خود شامل اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارها و بازی‌های و دست‌سازه‌های آموزشی و اختراعاتی که ارتباط موضوعی با محتوای کتب درسی آموزش و پرورش یا برنامه‌های درسی رشته‌های دانشگاه فرهنگیان داشته باشند حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه 1403/12/08 در این سامانه بارگذاری نمایند.
نمایشگاه آثار برگزیده در اردیبهشت ماه سال 1404 برگزار خواهد شد و از منتخبین تقدیر به عمل خواهد آمد. شایان ذکر است آثار برگزیده به غرفه دانشگاه فرهنگیان در نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار راه خواهند یافت.


هر ایده و طرحی دارید در این وبسایت ثبت کنید. تا 8 اسفند وقت دارد.
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱:۱۲

thumnail
تاریخ های مهمآخرین مهلت ارسال مقالات کامل1403-11-26تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات1403-11-30تاریخ شروع همایش1403-12-08 08:00تاریخ پایان همایش1403-12-08 12:00
بسمه تعالیاساتید محترم، دانشجویان عزیز و پژوهشگران گرامی،با عنایت به الطاف کریمانه ی الهی و با کمال مسرت و افتخار، به اطلاع شما عزیزان می رسانم دانشگاه فرهنگیان استان یزد در تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۸ میزبان "سومین همایش ملی امور تربیتی" با امتیاز ISC و pck در امتداد رسالت فرهنگی و تربیتی به منظور ایجاد فرصت برای تأمین و تولید دانش آموزش محتوا در رشته امور تربیتی خواهد بود؛ که ما هر ساله‌ی شاهد تولیدات علمی و پژوهشی در سراسر کشور عزیزمان ایران هستیم. برگزاری این همایش می‌تواند ایجاد فضایی مناسب برای تبادل نظر، ارائه دستاوردهای علمی و بررسی چالش‌های پیش رو در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی و حامل اندیشه‌های نو و یادآور نیاز به تحول در امر علوم انسانی به ویژه در تبیین نقش فعالیت‌های امور تربیتی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی باشد. ما به اهمیت همکاری بین دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و صنعت اعتقاد داریم. برگزاری این رویداد فرصتی برای گسترش روابط علمی و پژوهشی و نقش بسزایی در بروز رسانی دانش تربیتی و تبادل تجربه میان محققان، پژوهشگران، اساتید، دانشجویان به ویژه دانشجو معلمان را دارد.
آدرس ثبت نام در همایش
https://nceea3.cfu.ac.ir/
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱:۱۷

فرمت_نگارش_مقاله.doc

۸۳۹ کیلوبایت

نکته مهم: همیشه قبل از نوشتن و ارسال یک مقاله به همایش می بایست راهنما و فرمت نگارش مقاله رو از سایت اش دانلود کنید و دقیقا طبق اون بنویسید.

۱:۲۴

همراهان همیشگی(فرامرزی)
undefined تاریخ های مهم آخرین مهلت ارسال مقالات کامل 1403-11-28 تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات 1403-11-30 تاریخ شروع کنفرانس 1403-12-07 09:00 تاریخ پایان کنفرانس 1403-12-07 17:00 اطلاعیه شماره3: به اطلاع دانشجویان می رساند که بر اساس اعلام سازمان مرکزی دانشگاه، شرط پذیرش مقالات دانشجویان در همایش های PCK، مشارکت و همکاری حداقل یک استاد دانشگاه در مقالات ارسالی به همایش می باشد. لذا مقالاتی در همایش های PCK پذیرفته خواهند شد که حداقل یک استاد دانشگاه به عنوان همکار در نگارش مقاله مشارکت داشته باشد. لینک ثبت نام در همایش: https://mge6.cfu.ac.ir/ برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined @faramarzi_cfu http://ble.ir/faramarzi_cfu
چند موضوع برای هر محور همایش رو از طریق هوش مصنوعی فهرست می نماییم. چون اکثر شما دانشجویان در آینده تجربه کلاس های چند پایه رو خواهید داشت. سعی کنید از این فرصت تعطیلات استفاده کنید و یه موضوع و انتخاب و شروع به نوشتن کنید. بویژه دانشجویان کاردانی و افرادی که روش تحقیق یا اقدام پژوهی و توسعه حرفه ای خوندند.


1. بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کلاس‌های چندپایه در مناطق روستایی و کم‌جمعیتتحلیل شرایط خاص مناطق روستایی و کم‌جمعیت که منجر به تشکیل کلاس‌های چندپایه می‌شود.
بررسی فرصت‌های آموزشی و اجتماعی که این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند.
چالش‌های مدیریتی و آموزشی که معلمان در این مناطق با آن‌ها مواجه هستند.
2. نقش فناوری‌های نوین در بهبود آموزش در کلاس‌های چندپایهبررسی کاربرد فناوری‌های آموزشی مانند هوش مصنوعی، نرم‌افزارهای آموزشی و کلاس‌های مجازی در کلاس‌های چندپایه.
تحلیل تأثیر فناوری‌های نوین بر کاهش چالش‌های آموزشی و افزایش فرصت‌های یادگیری در این کلاس‌ها.
3. برنامه‌ریزی درسی و مدیریت کلاس‌های چندپایهبررسی روش‌های مؤثر برنامه‌ریزی درسی برای کلاس‌های چندپایه.
تحلیل استراتژی‌های مدیریت کلاس که به معلمان کمک می‌کند تا نیازهای دانش‌آموزان با سطوح مختلف را برآورده کنند.
4. مطالعه تطبیقی کلاس‌های چندپایه در کشورهای مختلفمقایسه سیستم‌های آموزشی و روش‌های مدیریت کلاس‌های چندپایه در کشورهای مختلف.
بررسی موفقیت‌ها و چالش‌های این سیستم‌ها و امکان استفاده از تجربیات بین‌المللی در ایران.
5. فرصت‌ها و چالش‌های کلاس‌های چندپایه در اسناد تحولی آموزش و پرورشتحلیل جایگاه کلاس‌های چندپایه در اسناد تحولی آموزش و پرورش ایران.
بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های آموزشی که به بهبود کیفیت آموزش در این کلاس‌ها کمک می‌کنند.
6. کاربرد برنامه فلسفه برای کودکان در کلاس‌های چندپایهبررسی تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان (P4C) در تقویت تفکر انتقادی و خلاقیت در کلاس‌های چندپایه.
تحلیل چالش‌های اجرای این برنامه در کلاس‌های چندپایه و راهکارهای ممکن.
7. سنجش و ارزشیابی در کلاس‌های چندپایهبررسی روش‌های مؤثر سنجش و ارزشیابی پیشرفت دانش‌آموزان در کلاس‌های چندپایه.
تحلیل چالش‌های ارزشیابی در این کلاس‌ها و ارائه راهکارهای عملی.
8. نقش پژوهش‌های معلم‌محور در بهبود آموزش در کلاس‌های چندپایهبررسی تأثیر پژوهش‌های معلم‌محور مانند روایت‌پژوهی، اقدام‌پژوهی و درس‌پژوهی در بهبود کیفیت آموزش در کلاس‌های چندپایه.
تحلیل فرصت‌ها و چالش‌های انجام پژوهش‌های معلم‌محور در این کلاس‌ها.
9. بالندگی حرفه‌ای معلمان کلاس‌های چندپایهبررسی نیازهای آموزشی و حرفه‌ای معلمان کلاس‌های چندپایه.
تحلیل برنامه‌های آموزشی و حمایت‌های لازم برای رشد و بالندگی حرفه‌ای این معلمان.

۱:۴۱

🟨🟥 چرا گاهی شاگرد آخرهای کلاس، شاگرد اول‌های زندگی‌اند؟
نشر: گاهنامه مدیر■ به گذشته که بر می‌گردیم، می‌بینیم خیلی از همکلاسی‌های درس‌خوان و شاگرد اول‌های‌ کلاس پیشرفت اجتماعی متوسط‌تری دارند؛ زیست اقتصادی پایین‌تری دارند؛ بعضا اجتماع گریزند؛‌ زندگی عاطفی پرچالش‌تری دارند. احساس خوشبختی کمتری می‌کنند!
□در مقابل، همکلاسی‌های درس‌نخوان و مدرسه‌گریز دوران مدرسه زیست‌ اجتماعی‌ بهتری دارند؛ وضعیت اقتصادی پررونق‌تری دارند. اغلب شادترند؛ زیست عاطفی رضایت‌بخش‌تری دارند؛ و بیشتر ابراز خوشبختی می‌کنند. به‌راستی چرا اینگونه است؟ علت‌ها و عوامل مختلفی در این رابطه می‌توانند دخیل‌ باشند!
●علت اول اینکه، در دنیای بیرون از مدرسه، برای شاگرد اول شدن، هوش شناختی در حد «معمول» و «متوسط» کفایت می‌کند! پیشرفت تحصیلی و رشد علمی حاصل پیوند هوش شناختی برتر و هوش جسمانی بهتر (آگاهی از توانمندی و پشتکار در تمرین و تکرار) است. اما در جامعه اینگونه نیست! هوش شناختی، هوش عقلانی ماست؛ و به ظرفیت‌های یادگیری افراد اشاره دارد که به ضریب هوشی علمی و محاسباتی افراد اطلاق می‌گردد. هوش شناختی معمولا ارثی است؛ اگرچه محیط در باروری و بهره‌وری آن موثر است.
○علت دوم اینکه، برای شاگرد اول شدن در جامعه به هوش اجتماعی بالاتری نیاز است. هوش اجتماعی بیانگر توانمندی ما در کنار آمدن با واقعیت‌ها و دیگرانی است که الزاما از ما و یا مثل ما نیستند. هوش اجتماعی به مهارت‌های ارتباطی ما اشاره دارد که اکتسابی است و در محیط ساخته می‌شود. برای شاگرد زرنگ بودن در کلاس درس نیاز نیست هوش اجتماعی بالایی داشته باشیم! برای کسب سود بیشتر در بازار، پیشرفت اداری در سازمان، و رشد عمودی در قدرت به هوش اجتماعی بالاتری نیاز است!
■علت سوم اینکه، برای پیشرفت اجتماعی و رشد اقتصادی به هوش هیجانی بالاتری نیاز داریم. هوش هیجانی بیانگر توان مدیریت احساسات خود و دیگری است. با انرژی حاصل از هوش هیجانی شناخت و حل مسائل واقعی و تمییز آنها از مسائل غیرواقعی میسر می‌شود. هوش هیجانی، هوش تصمیم‌گیری ما در شرایط بحرانی است! چیزیکه که در دوران مدرسه اصولا تمرین و تجربه نمی‌شود! به همین دلیل، در سازمان‌های امروزی مدیرانی توان رهبری و حکمرانی اثربخش‌تر دارند که هوش هیجانی بالاتری داشته باشند.علت چهارمح اینکه، جامعه و زیست اجتماعی با مدرسه و زیست علمی فاصله و تفاوت دارد! مدرسه برای درس‌خوان‌ها و شاگرد اول‌های کلاس درس طراحی شده است! اما جامعه برای مردمان «معمولی» مهندسی شده است. مردمان معمولی همان‌هایی هستند که هوش شناختی و عقلانی «معمولی» دارند؛ زندگی نرمال دارند؛ اما در عوض هوش اجتماعی و هیجانی متناسب با نیازهای محیط دارند.
مشکل از اینجا ناشی می‌شود که مدرسه نسخه اصلی جامعه نیست. یا به قول جان دیویی، مدرسه خود زندگی نیست!
□گاردنر می‌گفت باهوش بودن، بسیار فراتر از پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مساله است. ما آدم‌ها از توانمندی‌های ذهنی و انواع هوش‌ها برخورداریم؛ لیکن همگی از مهارت‌های برابر در کاربرد انواع هوش‌ها برخوردار نیستیم! اگر مدرسه واقعا پابلیک اسکول است، نمی‌تواند تک‌ساحتی عمل کند؛ و یا تک‌بعدی آموزش دهد. مشکل مدرسه ایرانی افراط در تاکید بر هوش شناختی و منطقی دانش‌آموزان است! انواع هوش‌های ذاتی و اکتسابی به حاشیه رفته‌اند! برنامه‌های درسی و آموزشی یک مدرسه سالم روی انواع هوش‌ها، بطور ویژه هوش‌های اجتماعی و هیجانی دانش‌آموزان متمرکز است.

برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱۹:۱۵

در زمینه فن بیان و سخنوری، کتاب‌های متعددی به زبان فارسی و انگلیسی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا مهارت‌های ارتباطی و سخنرانی خود را تقویت کنید. در اینجا برخی از بهترین کتاب‌ها در این زمینه به زبان فارسی معرفی می‌شوند:
کتاب‌های فارسی:"هنر سخنرانی" اثر دیل کارنگی
این کتاب یکی از معروف‌ترین کتاب‌ها در زمینه سخنرانی و فن بیان است. دیل کارنگی در این کتاب تکنیک‌های عملی و موثری را برای بهبود مهارت‌های سخنرانی و اعتماد به نفس ارائه می‌دهد.
"فن بیان" اثر علی پیشدار
این کتاب به طور خاص به موضوع فن بیان و تقویت مهارت‌های کلامی پرداخته است. نویسنده در این کتاب تمرین‌ها و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا بهتر صحبت کنید و ارتباط موثری برقرار کنید.
"سخنرانی به سبک شما" اثر حمید وجکانی
این کتاب به شما کمک می‌کند تا سبک شخصی خود را در سخنرانی پیدا کنید و با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنید. نویسنده در این کتاب از تجربیات شخصی خود و تکنیک‌های کاربردی استفاده کرده است.
"اصول سخنرانی و فن بیان" اثر محمدپیام بهرام پور
این کتاب به صورت جامع به اصول سخنرانی و فن بیان پرداخته است. نویسنده در این کتاب از تکنیک‌های روانشناسی و ارتباطات برای بهبود مهارت‌های سخنرانی استفاده کرده است.
"قله ها و دره ها" اثر اسپنسر جانسون
این کتاب اگرچه به طور مستقیم درباره سخنرانی نیست، اما به شما کمک می‌کند تا در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود بهتر ارتباط برقرار کنید و از فراز و نشیب‌ها عبور کنید.
"هنر ارتباط مؤثر" اثر پل جی. مایر
این کتاب به شما کمک می‌کند تا ارتباطات خود را بهبود بخشید و در سخنرانی و گفتگوهای روزمره موفق تر عمل کنید.
کتاب‌های انگلیسی (با ترجمه فارسی):"تاکتیک‌های سخنرانی" اثر کریس اندرسون (Chris Anderson)
این کتاب توسط کریس اندرسون، مدیر TED، نوشته شده است و به شما کمک می‌کند تا سخنرانی‌های تاثیرگذار و به یاد ماندنی ارائه دهید.
"سخنرانی TED: راهنمای رسمی برای صحبت در جمع" اثر جرمی دانوان (Jeremey Donovan)
این کتاب بر اساس تجربیات سخنرانان TED نوشته شده است و تکنیک‌هایی را برای ارائه سخنرانی‌های جذاب و موثر آموزش می‌دهد.
"صحبت کردن به سبک TED" اثر کارمین گالو (Carmine Gallo)
این کتاب به شما کمک می‌کند تا مانند سخنرانان TED صحبت کنید و از تکنیک‌های آن‌ها برای بهبود مهارت‌های سخنرانی خود استفاده کنید.
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۲۱:۲۹

thumnail
برنامه هفتگی حضور در دانشگاه
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱۹:۲۴

333333333.pdf

۲.۲۹ مگابایت

چکیده مقالات پنجمین کنفرانس در زمینه کلاس های چند پایه سال 1402

برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱۴:۵۱

thumnail
چکیده مقاله اسفند 1403"
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱۵:۲۵

مقاله بررسی فرصت ها و چالش های مدارس چند پایه.pdf

۶۶۸.۱۱ کیلوبایت

فایل کامل مقاله بررسی فرصت ها و چالش های مدارس چند پایه
برای عضویت در کانال از لینک های زیر استفاده کنیدundefined@faramarzi_cfuhttp://ble.ir/faramarzi_cfu

۱۵:۲۹