بینا l قائم شریعتی
تهران مجدداً تعطیل شد
️مراکز آموزشی، ادارات و بانکهای استان تهران به استثنای مراکز خدماتی و درمانی سهشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۰۷ تعطیل شد! کلاسهای درس برای ۱۸ امین مرتبه به صورت غیرحضوری خواهد بود.
همه به خاطر داریم که در دوران #کرونا چه ضربهای به نظام تعلیم و تربیت کشور وارد شد و بسیاری از کارشناسان یکی از علل و ریشههای آسیبپذیری نوجوانان و جوانان در اغتشاشات 1401 #ززآ را همین نکته میدانستند و تا مدتها پس از آن فتنه، آسسبشناسی مدارس و مراکز آموزشی و ... نقل محافل بود.
آیا تمام آن دغدغهها فراموش شد. آیا کسی نیست که چارهای بیندیشد و فکری کند؟!
️ امیدواریم که پای #نفوذ و خیانت در میان نباشد!
آقای رئیس جمهور که دغدغه آموزش و #عدالت_آموزشی دارید، آیا به این مسأله و تأثیرات مخرب تربیتی و آموزشی آن بر نسل آینده فکر کردهاید؟! @ghaemshariati
۵.۷K
۳:۳۹