عکس پروفایل مدرسه اجتماعی گراف م

مدرسه اجتماعی گراف

۱۶۱عضو
عکس پروفایل مدرسه اجتماعی گراف م
۱۶۱ عضو

مدرسه اجتماعی گراف

اولین مدرسه حرفه‌ای توسعه دانش و مهارت‌های رهبران، مدیران و کارشناسان زیست بوم اجتماعی کشور متناسب با تحولات روز دنیا

۱۴ فروردین ۱۴۰۲

thumnail

#معرفی_مبحث_علمی#مبانی_کنشگری_اجتماعی
مبحث علمی:«مبانی کنشگری اجتماعی»
این مبحث شامل سرفصل های:
undefinedتقسیم بندی نهاد حکمرانی
undefined انواع سازمانهای بخش اجتماعی
undefinedمزیت های بخش اجتماعی نسبت به سایر بخش ها
undefinedضرورت تحلیل وضعیت بلوغ بخش اجتماعی
undefinedشاخص های توسعه یافتگی بخش اجتماعی
undefinedوضعیت توسعه یافتگی بخش اجتماعی
undefinedجایگاه آموزش در نظام های تعالی بخش اجتماعی در دنیامی‌باشد...با دیدن کلیپ بعدی بیشتر با مبانی کنشگری اجتماعی آشنا میشیم...
با ما همراه باشید

undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۱:۰۳

thumnail

#معرفی_مبحث_علمی#مبانی_کنشگری_اجتماعی

undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۱:۰۵

۲۲ فروردین ۱۴۰۲

thumnail
#مقاله_علمی #هوش_مصنوعی
undefinedبا موضوع:« وقت آن است که هوش مصنوعی عملکرد خیریه‌ها را بهبود بخشد اما چگونه؟ »
undefinedمدیران سازمان‌های خیریه و غیرانتفاعی، همواره به دنبال آن هستند که عملکرد سازمان خود را به گونه‌ای بهبود بخشند که بیشترین اثرگذاری را بر جامعه داشته‌باشند. ابزاری که این روزها در این مسیر بسیار راه‌گشا خواهد بود، هوش مصنوعی مکالمه‌محور است...تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به چگونگی این امر بپردازیم...undefinedhttps://graphacademy.ir/its-time-for-ai-to-improve-the-performance-of-charities-but-how/



undefinedGraphacademy.ir
undefinedکانال گراف: تلگرام/بله undefined@Graphacademy_ir

۷:۲۴

۲۳ فروردین ۱۴۰۲

thumnail
#مدرسه_اجتماعی_گراف
سلام،به مدرسه اجتماعی گراف خوش آمدین.‌‌..undefinedما در گراف معتقدیم که یکی از اصول مهم فعالیت اجتماعی، علاوه بر نیک اندیشی و خیرخواهی، نگاه تخصصی و حرفه‌ای به این حوزه است!undefinedهمان‌طور که برای مدیریت یک کسب و کار نیاز به تخصص داریم، فعالیت در حوزه اجتماعی هم نیاز به کسب دانش و مهارت‌های تخصصی مرتبط، دارد...undefinedما با بهره گیری از تجربیات کشورهای توسعه یافته در بخش اجتماعی خصوصا دانشگاه‌های معتبر دنیا، تصمیم گرفتیم با نگرشی نوین، دوره‌های آموزشی تخصصی مرتبط با تشکل‌های مردمی اعم از موسسات خیریه، سمن‌ها، بنیادها و …را برگزار کنیمundefined اگر مدیر موسسه خیریه یا سازمان مردم نهادی هستید که علاقه مندید با آخرین دانش روز در این حوزه آشنا شوید مدرسه اجتماعی گراف را دنبال کنید...undefinedگراف، محفلی برای یادگیری تجربه‌آموزی اجتماعی
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۳:۴۶

۲۷ فروردین ۱۴۰۲

thumnail
#کلیپ_معرفی_رویداد#مدیریت_اجرایی_سازمان_های_مردم_نهاد
undefinedسلام به همراهان عزیز مدرسه اجتماعی گراف
undefinedکلیپ معرفی دوره مدیریت اجرایی در سازمان‌های مردم نهاد ویژه بنیادهای حامیان دانشگاهی
خداوند را شاکریم، امسال فرصتی شد تا دوره مدیریت اجرایی را در خدمت بنیادهای حامیان دانشگاهی باشیم...این دوره با همکاری ستادخیرین وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در پاییز ۱۴۰۱ در مشهدمقدس برگزار شد.
undefined سرفصل های دوره:
1- آشنایی با روند توسعه نهادهای بخش سوم در ساختار حکمرانی نوین2- آشنایی با زیست‌بوم مشارکت‌ مردمی با تمرکز بر حوزه علم و فناوری3- حسابداری مالیاتی در سازمان های مردم نهاد4- بازاریابی در بخش اجتماعی5- تجربه پژوهی شکست‌ها در بنیادهای حامیان دانشگاهی6- آشنایی با قوانین ثبتی و حقوقی در سازمان‌های مردم نهاد7- الگوی تامین مالی در بخش اجتماعی

undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۶:۵۲

۲۹ فروردین ۱۴۰۲

thumnail
#مقاله_علمی#سازمان_های_بشر_دوستانه_۲۰۲۳
undefinedبا موضوع:سازمان‌های بشردوستانه در سال ۲۰۲۳ به چه سمت و سویی پیش می‌روند؟
undefined پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۳ اهداکنندگان در رویارویی با بحران‌ها، فعال‌تر عمل کنند. مؤسسات خیریه برای شفاف‌سازی، ایجاد اعتماد میان ذینفعان و درک شکاف‌های موجود در بودجه برای جذب تعهدات بلندمدت، به داده‌ها و اطلاعات نیاز دارند. بنابراین، از این پس شاهد حرکت جنبش‌های بشردوستانه به‌سمت رویکردهای ارزیابی، خواهیم‌بود.کمک‌های خیریه ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد جوامع دارد. هنگامی که اوضاع اقتصادی جامعه مناسب نیست، اهداکنندگان برای اهدای کمک‌های خود، با تردید بیشتری دست به گریبانند. پیش‌بینی می‌شود که در سال پیش رو، اهداکنندگان رویکرد صبر را، در این راستا، در پیش بگیرند. همچنین در صورت ادامه نزول سهام بازار، اهداکنندگان کمک‌های نقدی بیشتری را به خیریه‌ها اهدا خواهندکرد. undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۲:۴۲

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail

#کلیپ

undefinedاین فیلم ضبط شده از یک رخداد واقعی را نگاه کنید. دقت کنید undefinedچگونه کسانی شروع کردند،undefinedچگونه کسانی پیوستندundefinedو چگونه یک موقعیت پیچیده، به سامان رسید...
undefined آینده جامعه را کسانی می سازند که...
undefinedامیدوارند undefinedکنشگرند (در دایره امکان دست به اقدام می زنند)undefinedخود تعمیم یافته دارند (وجودشان را در خود محدود نکرده اند)undefinedمسئولیت پذیرند (در قبال جامعه احساس مسئولیت می کنند).
undefinedهمانگونه که در کتاب «استراتژی توسعه ایران»  گفته شده باید از نسل توسعه خواه به نسل توسعه آگاه و توسعه آفرین گذر کرد.
پست شده از: @Dr_Lashkarbolouki

undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۶:۲۵

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail
#مقاله_علمی
undefined ایکیگای، واژه‌ای ژاپنی و به‌معنای استعداد و شور و اشتیاقی درونی برای یافتن معنای زندگی است که هر کس برای تجربه احساس خوشبختی و مفید بودن، به آن نیاز دارد.ایکیگای هر کدام از ما با دیگری فرق دارد. اما فصل مشترک همه ما در این زمینه، تلاش برای یافتن معنای واقعی زندگی است.undefined بسیاری از ما پس از گذر از دوران سخت همه‌گیری کرونا، معنای زندگی خود را گم کرده‌ایم و با روزمرگی دست‌ به گریبانیم. اما با شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه، می‌توانیم ایکیگای خود را بازیابیم و هر روز را برای خود ارزشمندتر و پرمعناتر کنیم. شاید فکر کنید برای پیدا کردن ایکیگای حتماً باید تغییری بزرگ را در جهان رقم بزنید.
undefinedولی اشتباه نکنید! از گام‌های کوچک شروع کنید.
undefinedمی‌توانید فعالیت‌های داوطلبانه خود را با انجام کارهای داوطلبانه کوچک و بدون زمان‌بندی از راه دور آغاز کنید. این‌که خود را بخشی از یک جامعه بزرگ‌تر احساس کنید، یک هدف واقعی را برایتان به ارمغان می‌‌آورد و باعث می‌شود که ایکیگایتان را پیدا کنید. undefinedمی‌توانید فعالیت خود را با مشارکت در جوامع کوچک محلی و مثلاً با رساندن غذا و دارو به نیازمندان شروع کنید. به‌محض این‌که در جایگاه درست خود در مشارکت‌های داوطلبانه قرار گرفتید می‌توانید از مزایای آن به‌عنوان یک عضو باارزش جامعه لذت ببرید و از این طریق، مهارت‌های ارتباطی خود را هم تقویت کنید. undefinedاین چشم‌انداز تازه و رضایتی که به دنبال آن در خود احساس می‌کنید، خیلی زود امید و انگیزه را به زندگی شما بازمی‌گرداند.
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۷:۴۳

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail
#معرفی_کتاب
undefinedعنوان کتاب:«تامین و مدیریت مالی در سازمان‌های مردم نهاد»undefinedنویسنده: جعفر خسرویundefinedسال چاپ: 1399
undefinedمهم‌ترین موضوعاتی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود: undefinedهوش مالیundefinedضرورت شفاف سازی undefinedنقش مدیریت مالی در توسعه ساختاری سازمان undefinedمعرفی برخی از روش های درآمدزایی مختص سمن ها
-------------------------------------------------------------undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_irundefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۴:۲۷

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail
#روز_معلم_مبارک
undefinedهَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَ الَّذِينَ لا يَعْلَمُونَ (قرآن کریم، سوره مبارکه زمر، آیه ۹)
آیا کسانی که معرفت و دانش دارند و کسانی که بی بهره از معرفت و دانش اند یکسانند؟
-------------------------------------------------------------undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_irundefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۲:۲۲

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail
#مقاله_علمی
undefined باموضوع:« آزمون آسانسور در سازمان‌های غیرانتفاعی » «The nonprofit elevator pitch »

undefinedفرض کنید برای معرفی موسسه خود و جذب منابع داخل ساختمان یک شرکت بزرگ شده‌اید و برحسب اتفاق با مدیر شرکت داخل آسانسور هم مسیر می شوید. حال حداکثر دو دقیقه وقت برای سخنرانی دارید تا نشان دهید که خدماتی که موسسه شما ارائه می کند، برای جامعه بسیار اهمیت دارد. این تست به تست آسانسور شهرت دارد و در واقع تلاش می کند در یک فضای شبیه سازی شده ذهن شما را درگیر نماید که یک معرفی اثرگذار از خود داشته باشید. در واقع نمای کلی از یک ایده، محصول، خدمات و... است که برای شروع یک گفتگو طرح می شود تا توجه مخاطبان را جلب کند و آنها را متقاعد سازد به آنچه می خواهید بگویید، توجه کنند و بخواهند بیشتر در مورد آن بشنوند. مبادا فکر کنید این آزمون پیش پا افتاده است، به یاد بیاورید که پرسش «چه کاره هستید؟» هر روز به صورت های مختلف باید از کارمندان و داوطلبان سازمان غیرانتفاعی شما پرسیده شود. در این صورت، هر یک از افراد سازمان شما یک بازاریاب می شود، هر چند که چنین آموزش هایی ندیده باشند.undefined آیا می دانید کارمندان شما چگونه پاسخ خواهند داد؟ آیا مطمئن هستید که همه اعضای تیم شما از کارکنان گرفته تا مسئول اطلاعات و هیات مدیره در مورد جایگاه برند سازمانی شما دارای یک درک و حس مشترک هستند؟ آیا همه آنها یک پیام منسجم را منتقل می کنند؟
undefined«بک ویت» فرمولی بسیار ساده تجویز می‌کند که سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند با توجه به نیازهای خود با به کارگیری آن، آزمون آسانسور را تهیه کنند و بیانیه جایگاه یابی خود را ارتقا دهند. فرمول «بک ویت» با شش پرسش اساسی شروع می‌شود که عبارتند از: undefinedاسم شما چیست؟
undefinedشما چه نوع سازمانی هستید؟
undefinedبرنامه های شما به چه کسانی خدمات رسانی می کند؟
undefinedبرنامه شما برای مرتفع ساختن کدام نیازها و مقابله با کدام مشکلات اساسی جامعه است؟
undefinedبرنامه شما چه وجه تمایزی دارد؟
undefinedبه چه دلیل باید به برنامه شما توجه شود؟
پست شده از: https://www.bernuthconsulting.com/wp-content/uploads/Georgetown-nonprofit-marketing-The-Elevator-Test.pdf

undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۶:۴۲

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail
#مقاله_علمی#کلیپ#رهبران_اجتماعی#social_leaders
undefined باموضوع:« ویژگی‌های رهبران اجتماعی»
🧩تا به حال فکر کردید اگر جبار باغچه‌بان، مثل سایر افراد جامعه با ناشنوایان برخورد می‌کرد، شاید هیچوقت ابتکاراتی در روش‌های آموزشی و توانمندسازی این گروه از افراد جامعه رقم نمی‌خورد؟undefinedیکی از ویژگی‌های رهبران اجتماعی، فکر کردن خارج از چارچوب‌ها و ساختارهای موجود جامعه است.آنها به دنبال تحول هستند چراکه متفاوت فکر میکنند...
undefinedرهبری اجتماعی یک مفهوم نسبتاً جدید است که به سبک رهبری عاطفی و همدلانه رهبرانی اشاره دارد که بر ارتباط، همکاری و ارتباطات تمرکز دارند. این نوع از رهبران اهمیت ایجاد روابط قوی در تیم خود و ایجاد یک محیط کاری مثبت را درک می کنند!!!undefinedبرخلاف رهبران رسمی، رهبران اجتماعی برای انجام کارها بر موقعیت یا عنوان خود تکیه نمیکنند. در عوض، آنها از هوش هیجانی و مهارت های مردمی خود برای تأثیرگذاری بر دیگران استفاده می کنند. این باعث می شود که آنها در محیط کار امروزی، جایی که کارمندان به دنبال معنا و هدف در کار خود هستند، مؤثرتر باشند. در این دوره اجتماعی، رهبران نه تنها با کارکنان و داوطلبان خود گفتگوی واقعی دارند، بلکه باید نقش خود را در جامعه بازنگری کنند.
undefinedاگر انسان هایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر هیچ تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد...«شهیدمرتضی آوینی»

این مقاله ادامه دارد...
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۸:۰۹

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

thumnail
#فتوکلیپ#معرفی_کتاب#نمایشگاه_کتاب_تهران_1402
undefinedکتاب‌های پیشنهادی مدرسه اجتماعی گراف برای مدیران خیریه‌ها و فعالان مردمی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 1402
undefinedدر نمایشگاه کتاب این لیست را به همراه داشته باشید ...
undefinedمدرسه اجتماعی گراف؛ مدرسه حرفه‌ای توسعه دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان زیست‌بوم اجتماعی کشور متناسب با تحولات روز دنیا

undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۲۰:۱۸

Book Fair.pdf

۱.۶۵ مگابایت

#معرفی_کتاب#نمایشگاه_کتاب_تهران_1402
undefined فایل کتاب‌های پیشنهادی مدرسه اجتماعی گراف برای دوستان و مدیران خیریه‌ها و فعالان مردمی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 1402که برای دسترسی بهتر خدمت بزرگواران ارائه میشود...
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۲۰:۱۸

۴ خرداد ۱۴۰۲

thumnail
#مقاله_علمی
undefined باموضوع:« هفت راه افزایش اعتماد میان سازمان‌های غیرانتفاعی و خیرین »
🧩 به‌طور کلی، اعتمادسازی میان مردم و سازمان‌های انتفاعی کار نسبتاً ساده‌ای است. مردم در قبال هر مبلغی که به این سازمان‌ها پرداخت می‌کنند، می‌توانند خدمات و محصولاتی با کیفیت مطلوب دریافت کنند. اما در مورد سازمان‌های غیرانتفاعی بحث کاملاً متفاوت است. سازمان‌های غیرانتفاعی از طرف دیگر، موظفند فقط بر اساس قولی که به خیرین می‌دهند، کار مثبتی را در جهان انجام دهند. 🧩اگر انتظار دارید که کسی فقط بر اساس شناخت و اعتمادی که نسبت به شما دارد، در فعالیت‌های خیریه مرتبط با سازمانتان شرکت کند، باید صداقت و شفافیت خود را به‌عنوان یک سازمان خیریه به او اثبات کنید. اما چگونه؟ برای شناخت این راهکارها به وب‌سایت گراف مراجعه کنید.لینک مقاله: https://graphacademy.ir/blogs/هفت-راه-افزایش-اعتماد-میان-سازمانهای/
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۱:۵۳

۱۰ خرداد ۱۴۰۲

thumnail
#کلیپ#دوره_مدیریت_اجرایی_سازمان_های_مردم_نهاد
undefinedسلام به همراهان عزیز مدرسه اجتماعی گراف
undefinedکلیپ مصاحبه از دوستان خوب شرکت کننده در دوره مدیریت اجرایی در سازمان‌های مردم نهاد تهران
undefined و بار دیگر خداوند را شاکریم، امسال فرصتی شد تا در کنار فعالان اجتماعی باشیم ...این دوره با همکاری ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شورای اسلامی شهر تهران‎ در سال ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد.
undefined سرفصل های دوره:
۱- آشنایی با روند توسعه نهادهای بخش سوم در ساختار حکمرانی نوین۲- آشنایی با زیست‌بوم مشارکت‌ مردمی با تمرکز بر حوزه علم و فناوری۳- حسابداری مالیاتی در سازمان های مردم نهاد۴- بازاریابی در سازمان های مردم نهاد ۵- تجربه پژوهی شکست‌ها در سازمان های مردم نهاد ۶- آشنایی با قوانین ثبتی و حقوقی در سازمان‌های مردم نهاد۷- الگوی تامین مالی در بخش اجتماعی
۸_نوآوری اجتماعی در سازمان های مردم نهاد
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۹:۱۶

۱۳ خرداد ۱۴۰۲

thumnail
#مقاله_علمی
undefined باموضوع:« میکرو والنترینگ چیست؟ »
🧩 چالش آب یخ که چند سال پیش برای حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ای‌ال‌اس (ALS)به ‌راه افتاد را، به یاد دارید؟ مردم با ریختن سطل آب یخ روی سرشان و پخش ویدئوی آن در فضای مجازی، حمایت خود را از انجمن بیماران مبتلا به ای‌ال‌اس(ALS) اعلام می‌کردند و همین کار ساده، باعث شد صدها میلیون دلار پول، در اختیار این انجمن قرار گیرد و بودجه تحقیقاتی آن ۱۸۷٪ افزایش یابد.این چالش نمونه‌ای از یک فعالیت میکرو والنتیرینگ بود. undefinedاما میکرو والنترینگ چیست و از چه زمانی به عنوان یکی از روش‌های جلب مشارکت افراد از این روش استفاده شد؟ 🧩 میکرو والنتیرینگ یا فعالیت‌های داوطلبانه کوچک، معرف فعالیت‌های کوچکی است که توسط گروهی از داوطلبان انجام می‌شود اما به صورت جمعی، منجر به اثر بزرگی می‌شود. این‌گونه فعالیت‌ها، معمولاً برای تحقیقات سازمان‌های غیردولتی و خیریه سودمندند.undefined میکرو والنتیرینگ، با فعالیت‌های داوطلبانه معمولی متفاوت است و برخلاف آن‌ها، فقط چند دقیقه یا چند ساعت زمان می‌برد، در حالی‌که فعالیت‌های داوطلبانه به‌طور معمول، نیازمند تعهدات طولانی‌مدت هستند. undefinedبرای آشنایی بیشتر با این روش جلب مشارکت مردمی برای سازمان خود، به وب‌سایت گراف مراجعه کنید.با ما همراه باشید...لینک مقاله undefined: https://graphacademy.ir/blogs/میکرو-والنتیرینگ-چیست؟/
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۱:۳۰

۲۴ خرداد ۱۴۰۲

thumnail
undefined«نظریه تغییر و اهمیت آن در سنجش میزان اثربخشی»
undefinedآیا شما هم یک سازمان اجتماعی یا مجموعه حمایت از محیط زیست هستید و می‌خواهید با استفاده از فعالیت‌ها و منابع خود، تغییرات بلندمدت را در جامعه رقم بزنید؟ آیا می‌خواهید از میزان تأثیرگذاری خود گزارش تهیه کنید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ 🧩اگر شما هم یک کارآفرین اجتماعی غیرانتفاعی، شتابدهنده یا یک صندوق اثرگذاری هستید و می‌خواهید به استراتژی‌های اثرگذار در زمینه کاریتان دست‌یابید، با مطالعه این مقاله می‌توانید خود را در جایگاه درستی قرار دهید. در حال حاضر، دو نمونه از پذیرفته‌شده‌ترین و گسترده‌ترین چارچوب‌ها برای ارزیابی اثرگذاری و نحوه عملکرد استراتژی‌ مدیریت شما، نظریه تغییر (Theory of Change(TOC))، با در نظر گرفتن پنج مؤلفه است. در این مقاله، به بررسی نحوه تعریف نظریه تغییر در سازمان می‌پردازیم.🧩نظریه تغییر، پایه هر ابتکار عملی در زمینه مأموریت ماست که باید مشکلات شدید موجود در زمینه اجتماعی و زیست‌محیطی را برطرف سازد. این نظریه، گاهی میزان اثرگذاری‌هایی را مستند می‌سازد که سازمان به‌دنبال دست‌یابی به آن است. کما این‌که همه قدم‌های لازم برای اطمینان از این‌که فعالیت‌ها و منابع شما با تغییری که به دنبال آن هستید، هم‌راستا است را، در برمی‌گیرد. نظریه تغییر، باید پیش از شروع هر نوع ابتکار عمل یا پروژه‌ای، مد نظر قرار داده‌شود و به‌صورت دوره‌ای، با پیشرفت ابتکار عمل شما، مورد بازبینی قرار گیرد. 🧩مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا استراتژی اثرگذاری خود را از طریق چارچوب اثرگذاری بر تغییرات، عملیاتی سازید و هم‌چنین، در مورد دومین چارچوب مهم در استراتژی اثرگذاری یعنی پنج بُعد اثرگذاری هم، اطلاعاتی به‌دست‌آورید. به‌علاوه، در این‌جا روی متریک‌های جمع‌آوری داده اثرگذار و نحوه گزارش اثرگذاری‌های موجود، مطالعه عمیق‌تری خواهیم‌داشت.
undefinedبرای آشنایی بیشتر با این روش جلب مشارکت مردمی برای سازمان خود، به وب‌سایت گراف مراجعه کنید.با ما همراه باشید...
لینک مقاله undefined: https://graphacademy.ir/blogs/نظریه-تغییر-و-اهمیت-آن-در-سنجش-میزان-اثر/
#کلیپ#مقاله_علمی
undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۶:۱۵

۲۲ مرداد ۱۴۰۲

thumnail
باسلامهم اکنون لایو برگزاری همایش روز ملی تشکل ها
لینک لایوundefinedundefined:
Www.Aparat.com/bonyadzendegi/live

۶:۰۱

۲۸ آذر ۱۴۰۲

thumnail
.undefinedفراخوان دوره آموزشی؛ "توانمندسازی کنشگران اجتماعی محلات شهر تهران "
undefinedبه اطلاع اعضاء و داوطلبان محترم تشکل های مردمی و تشکل های محلی و همچنین کنشگران اجتماعی محلات شهر تهران می رساند، ستاد سمن های شهر تهران در راستای ایفای نقش توان افزایی خود در نظر دارد دوره آموزشی تخصصی تحت عنوان دوره "توانمندسازی کنشگران اجتماعی محلات شهر تهران"را برگزار می نماید.
undefinedعناوین دوره : ۱.کنشگران اجتماعی در مدیریت شهری ۲. کنشگر موفق ۳. تشکل حرفه ای ۴. تشکل خلاق
undefined این دوره آموزشی به صورت حضوری و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ در سالن کنفرانس ستاد سمن ها برگزار میگردد.
undefinedتاریخ شروع دوره: ۷ دی ماه ۱۴۰۲ undefined مهلت ثبت نام: ۴ دی ماه ۱۴۰۲
undefinedعلاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر جهت ثبت نام در این دوره اقدام کنند؛
‏https:\/\/amozeshtehranngo.formaloo.com\/3b1xsk
undefinedتلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر:۰۲۱۵۱۰۴۰۸۶۹_undefinedکانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
undefinedکانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir

۱۹:۰۸