﷽
#معرفی_مبحث_علمی#مبانی_کنشگری_اجتماعی
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
#معرفی_مبحث_علمی#مبانی_کنشگری_اجتماعی
۱۱:۰۵
﷽#مقاله_علمی #هوش_مصنوعی
با موضوع:« وقت آن است که هوش مصنوعی عملکرد خیریهها را بهبود بخشد اما چگونه؟ »
مدیران سازمانهای خیریه و غیرانتفاعی، همواره به دنبال آن هستند که عملکرد سازمان خود را به گونهای بهبود بخشند که بیشترین اثرگذاری را بر جامعه داشتهباشند. ابزاری که این روزها در این مسیر بسیار راهگشا خواهد بود، هوش مصنوعی مکالمهمحور است...تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به چگونگی این امر بپردازیم...
https://graphacademy.ir/its-time-for-ai-to-improve-the-performance-of-charities-but-how/
Graphacademy.ir
کانال گراف: تلگرام/بله
@Graphacademy_ir
۷:۲۴
﷽#مدرسه_اجتماعی_گراف
سلام،به مدرسه اجتماعی گراف خوش آمدین...
ما در گراف معتقدیم که یکی از اصول مهم فعالیت اجتماعی، علاوه بر نیک اندیشی و خیرخواهی، نگاه تخصصی و حرفهای به این حوزه است!
همانطور که برای مدیریت یک کسب و کار نیاز به تخصص داریم، فعالیت در حوزه اجتماعی هم نیاز به کسب دانش و مهارتهای تخصصی مرتبط، دارد...
ما با بهره گیری از تجربیات کشورهای توسعه یافته در بخش اجتماعی خصوصا دانشگاههای معتبر دنیا، تصمیم گرفتیم با نگرشی نوین، دورههای آموزشی تخصصی مرتبط با تشکلهای مردمی اعم از موسسات خیریه، سمنها، بنیادها و …را برگزار کنیم
اگر مدیر موسسه خیریه یا سازمان مردم نهادی هستید که علاقه مندید با آخرین دانش روز در این حوزه آشنا شوید مدرسه اجتماعی گراف را دنبال کنید...
گراف، محفلی برای یادگیری تجربهآموزی اجتماعی
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
سلام،به مدرسه اجتماعی گراف خوش آمدین...
۱۳:۴۶
﷽#کلیپ_معرفی_رویداد#مدیریت_اجرایی_سازمان_های_مردم_نهاد
سلام به همراهان عزیز مدرسه اجتماعی گراف
کلیپ معرفی دوره مدیریت اجرایی در سازمانهای مردم نهاد ویژه بنیادهای حامیان دانشگاهی
خداوند را شاکریم، امسال فرصتی شد تا دوره مدیریت اجرایی را در خدمت بنیادهای حامیان دانشگاهی باشیم...این دوره با همکاری ستادخیرین وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در پاییز ۱۴۰۱ در مشهدمقدس برگزار شد.
سرفصل های دوره:
1- آشنایی با روند توسعه نهادهای بخش سوم در ساختار حکمرانی نوین2- آشنایی با زیستبوم مشارکت مردمی با تمرکز بر حوزه علم و فناوری3- حسابداری مالیاتی در سازمان های مردم نهاد4- بازاریابی در بخش اجتماعی5- تجربه پژوهی شکستها در بنیادهای حامیان دانشگاهی6- آشنایی با قوانین ثبتی و حقوقی در سازمانهای مردم نهاد7- الگوی تامین مالی در بخش اجتماعی
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
خداوند را شاکریم، امسال فرصتی شد تا دوره مدیریت اجرایی را در خدمت بنیادهای حامیان دانشگاهی باشیم...این دوره با همکاری ستادخیرین وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در پاییز ۱۴۰۱ در مشهدمقدس برگزار شد.
1- آشنایی با روند توسعه نهادهای بخش سوم در ساختار حکمرانی نوین2- آشنایی با زیستبوم مشارکت مردمی با تمرکز بر حوزه علم و فناوری3- حسابداری مالیاتی در سازمان های مردم نهاد4- بازاریابی در بخش اجتماعی5- تجربه پژوهی شکستها در بنیادهای حامیان دانشگاهی6- آشنایی با قوانین ثبتی و حقوقی در سازمانهای مردم نهاد7- الگوی تامین مالی در بخش اجتماعی
۶:۵۲
﷽#مقاله_علمی#سازمان_های_بشر_دوستانه_۲۰۲۳
با موضوع:سازمانهای بشردوستانه در سال ۲۰۲۳ به چه سمت و سویی پیش میروند؟
پیشبینی میشود که در سال ۲۰۲۳ اهداکنندگان در رویارویی با بحرانها، فعالتر عمل کنند. مؤسسات خیریه برای شفافسازی، ایجاد اعتماد میان ذینفعان و درک شکافهای موجود در بودجه برای جذب تعهدات بلندمدت، به دادهها و اطلاعات نیاز دارند. بنابراین، از این پس شاهد حرکت جنبشهای بشردوستانه بهسمت رویکردهای ارزیابی، خواهیمبود.کمکهای خیریه ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد جوامع دارد. هنگامی که اوضاع اقتصادی جامعه مناسب نیست، اهداکنندگان برای اهدای کمکهای خود، با تردید بیشتری دست به گریبانند. پیشبینی میشود که در سال پیش رو، اهداکنندگان رویکرد صبر را، در این راستا، در پیش بگیرند. همچنین در صورت ادامه نزول سهام بازار، اهداکنندگان کمکهای نقدی بیشتری را به خیریهها اهدا خواهندکرد.
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
۱۲:۴۲
﷽
#کلیپ
این فیلم ضبط شده از یک رخداد واقعی را نگاه کنید. دقت کنید
چگونه کسانی شروع کردند،
چگونه کسانی پیوستند
و چگونه یک موقعیت پیچیده، به سامان رسید...
آینده جامعه را کسانی می سازند که...
امیدوارند
کنشگرند (در دایره امکان دست به اقدام می زنند)
خود تعمیم یافته دارند (وجودشان را در خود محدود نکرده اند)
مسئولیت پذیرند (در قبال جامعه احساس مسئولیت می کنند).
همانگونه که در کتاب «استراتژی توسعه ایران» گفته شده باید از نسل توسعه خواه به نسل توسعه آگاه و توسعه آفرین گذر کرد.
پست شده از: @Dr_Lashkarbolouki
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
#کلیپ
پست شده از: @Dr_Lashkarbolouki
۶:۲۵
﷽#مقاله_علمی
ایکیگای، واژهای ژاپنی و بهمعنای استعداد و شور و اشتیاقی درونی برای یافتن معنای زندگی است که هر کس برای تجربه احساس خوشبختی و مفید بودن، به آن نیاز دارد.ایکیگای هر کدام از ما با دیگری فرق دارد. اما فصل مشترک همه ما در این زمینه، تلاش برای یافتن معنای واقعی زندگی است.
بسیاری از ما پس از گذر از دوران سخت همهگیری کرونا، معنای زندگی خود را گم کردهایم و با روزمرگی دست به گریبانیم. اما با شرکت در فعالیتهای داوطلبانه، میتوانیم ایکیگای خود را بازیابیم و هر روز را برای خود ارزشمندتر و پرمعناتر کنیم. شاید فکر کنید برای پیدا کردن ایکیگای حتماً باید تغییری بزرگ را در جهان رقم بزنید.
ولی اشتباه نکنید! از گامهای کوچک شروع کنید.
میتوانید فعالیتهای داوطلبانه خود را با انجام کارهای داوطلبانه کوچک و بدون زمانبندی از راه دور آغاز کنید. اینکه خود را بخشی از یک جامعه بزرگتر احساس کنید، یک هدف واقعی را برایتان به ارمغان میآورد و باعث میشود که ایکیگایتان را پیدا کنید.
میتوانید فعالیت خود را با مشارکت در جوامع کوچک محلی و مثلاً با رساندن غذا و دارو به نیازمندان شروع کنید. بهمحض اینکه در جایگاه درست خود در مشارکتهای داوطلبانه قرار گرفتید میتوانید از مزایای آن بهعنوان یک عضو باارزش جامعه لذت ببرید و از این طریق، مهارتهای ارتباطی خود را هم تقویت کنید.
این چشمانداز تازه و رضایتی که به دنبال آن در خود احساس میکنید، خیلی زود امید و انگیزه را به زندگی شما بازمیگرداند.
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
۷:۴۳
﷽#معرفی_کتاب
عنوان کتاب:«تامین و مدیریت مالی در سازمانهای مردم نهاد»
نویسنده: جعفر خسروی
سال چاپ: 1399
مهمترین موضوعاتی که در این کتاب به آنها پرداخته میشود:
هوش مالی
ضرورت شفاف سازی
نقش مدیریت مالی در توسعه ساختاری سازمان
معرفی برخی از روش های درآمدزایی مختص سمن ها
-------------------------------------------------------------
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
-------------------------------------------------------------
۱۴:۲۷
﷽#روز_معلم_مبارک
هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَ الَّذِينَ لا يَعْلَمُونَ (قرآن کریم، سوره مبارکه زمر، آیه ۹)
آیا کسانی که معرفت و دانش دارند و کسانی که بی بهره از معرفت و دانش اند یکسانند؟
-------------------------------------------------------------
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
آیا کسانی که معرفت و دانش دارند و کسانی که بی بهره از معرفت و دانش اند یکسانند؟
-------------------------------------------------------------
۱۲:۲۲
﷽#مقاله_علمی
باموضوع:« آزمون آسانسور در سازمانهای غیرانتفاعی » «The nonprofit elevator pitch »
فرض کنید برای معرفی موسسه خود و جذب منابع داخل ساختمان یک شرکت بزرگ شدهاید و برحسب اتفاق با مدیر شرکت داخل آسانسور هم مسیر می شوید. حال حداکثر دو دقیقه وقت برای سخنرانی دارید تا نشان دهید که خدماتی که موسسه شما ارائه می کند، برای جامعه بسیار اهمیت دارد. این تست به تست آسانسور شهرت دارد و در واقع تلاش می کند در یک فضای شبیه سازی شده ذهن شما را درگیر نماید که یک معرفی اثرگذار از خود داشته باشید. در واقع نمای کلی از یک ایده، محصول، خدمات و... است که برای شروع یک گفتگو طرح می شود تا توجه مخاطبان را جلب کند و آنها را متقاعد سازد به آنچه می خواهید بگویید، توجه کنند و بخواهند بیشتر در مورد آن بشنوند. مبادا فکر کنید این آزمون پیش پا افتاده است، به یاد بیاورید که پرسش «چه کاره هستید؟» هر روز به صورت های مختلف باید از کارمندان و داوطلبان سازمان غیرانتفاعی شما پرسیده شود. در این صورت، هر یک از افراد سازمان شما یک بازاریاب می شود، هر چند که چنین آموزش هایی ندیده باشند.
آیا می دانید کارمندان شما چگونه پاسخ خواهند داد؟ آیا مطمئن هستید که همه اعضای تیم شما از کارکنان گرفته تا مسئول اطلاعات و هیات مدیره در مورد جایگاه برند سازمانی شما دارای یک درک و حس مشترک هستند؟ آیا همه آنها یک پیام منسجم را منتقل می کنند؟
«بک ویت» فرمولی بسیار ساده تجویز میکند که سازمانهای غیرانتفاعی میتوانند با توجه به نیازهای خود با به کارگیری آن، آزمون آسانسور را تهیه کنند و بیانیه جایگاه یابی خود را ارتقا دهند. فرمول «بک ویت» با شش پرسش اساسی شروع میشود که عبارتند از:
اسم شما چیست؟
شما چه نوع سازمانی هستید؟
برنامه های شما به چه کسانی خدمات رسانی می کند؟
برنامه شما برای مرتفع ساختن کدام نیازها و مقابله با کدام مشکلات اساسی جامعه است؟
برنامه شما چه وجه تمایزی دارد؟
به چه دلیل باید به برنامه شما توجه شود؟
پست شده از: https://www.bernuthconsulting.com/wp-content/uploads/Georgetown-nonprofit-marketing-The-Elevator-Test.pdf
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
پست شده از: https://www.bernuthconsulting.com/wp-content/uploads/Georgetown-nonprofit-marketing-The-Elevator-Test.pdf
۶:۴۲
﷽#مقاله_علمی#کلیپ#رهبران_اجتماعی#social_leaders
باموضوع:« ویژگیهای رهبران اجتماعی»
🧩تا به حال فکر کردید اگر جبار باغچهبان، مثل سایر افراد جامعه با ناشنوایان برخورد میکرد، شاید هیچوقت ابتکاراتی در روشهای آموزشی و توانمندسازی این گروه از افراد جامعه رقم نمیخورد؟
یکی از ویژگیهای رهبران اجتماعی، فکر کردن خارج از چارچوبها و ساختارهای موجود جامعه است.آنها به دنبال تحول هستند چراکه متفاوت فکر میکنند...
رهبری اجتماعی یک مفهوم نسبتاً جدید است که به سبک رهبری عاطفی و همدلانه رهبرانی اشاره دارد که بر ارتباط، همکاری و ارتباطات تمرکز دارند. این نوع از رهبران اهمیت ایجاد روابط قوی در تیم خود و ایجاد یک محیط کاری مثبت را درک می کنند!!!
برخلاف رهبران رسمی، رهبران اجتماعی برای انجام کارها بر موقعیت یا عنوان خود تکیه نمیکنند. در عوض، آنها از هوش هیجانی و مهارت های مردمی خود برای تأثیرگذاری بر دیگران استفاده می کنند. این باعث می شود که آنها در محیط کار امروزی، جایی که کارمندان به دنبال معنا و هدف در کار خود هستند، مؤثرتر باشند. در این دوره اجتماعی، رهبران نه تنها با کارکنان و داوطلبان خود گفتگوی واقعی دارند، بلکه باید نقش خود را در جامعه بازنگری کنند.
اگر انسان هایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر هیچ تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد...«شهیدمرتضی آوینی»
این مقاله ادامه دارد...
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
🧩تا به حال فکر کردید اگر جبار باغچهبان، مثل سایر افراد جامعه با ناشنوایان برخورد میکرد، شاید هیچوقت ابتکاراتی در روشهای آموزشی و توانمندسازی این گروه از افراد جامعه رقم نمیخورد؟
این مقاله ادامه دارد...
۸:۰۹
﷽#فتوکلیپ#معرفی_کتاب#نمایشگاه_کتاب_تهران_1402
کتابهای پیشنهادی مدرسه اجتماعی گراف برای مدیران خیریهها و فعالان مردمی در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران 1402
در نمایشگاه کتاب این لیست را به همراه داشته باشید ...
مدرسه اجتماعی گراف؛ مدرسه حرفهای توسعه دانش و مهارتهای مدیران و کارشناسان زیستبوم اجتماعی کشور متناسب با تحولات روز دنیا
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
۲۰:۱۸
Book Fair.pdf
۱.۶۵ مگابایت
﷽#معرفی_کتاب#نمایشگاه_کتاب_تهران_1402
فایل کتابهای پیشنهادی مدرسه اجتماعی گراف برای دوستان و مدیران خیریهها و فعالان مردمی در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران 1402که برای دسترسی بهتر خدمت بزرگواران ارائه میشود...
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
۲۰:۱۸
﷽#مقاله_علمی
باموضوع:« هفت راه افزایش اعتماد میان سازمانهای غیرانتفاعی و خیرین »
🧩 بهطور کلی، اعتمادسازی میان مردم و سازمانهای انتفاعی کار نسبتاً سادهای است. مردم در قبال هر مبلغی که به این سازمانها پرداخت میکنند، میتوانند خدمات و محصولاتی با کیفیت مطلوب دریافت کنند. اما در مورد سازمانهای غیرانتفاعی بحث کاملاً متفاوت است. سازمانهای غیرانتفاعی از طرف دیگر، موظفند فقط بر اساس قولی که به خیرین میدهند، کار مثبتی را در جهان انجام دهند. 🧩اگر انتظار دارید که کسی فقط بر اساس شناخت و اعتمادی که نسبت به شما دارد، در فعالیتهای خیریه مرتبط با سازمانتان شرکت کند، باید صداقت و شفافیت خود را بهعنوان یک سازمان خیریه به او اثبات کنید. اما چگونه؟ برای شناخت این راهکارها به وبسایت گراف مراجعه کنید.لینک مقاله: https://graphacademy.ir/blogs/هفت-راه-افزایش-اعتماد-میان-سازمانهای/
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
🧩 بهطور کلی، اعتمادسازی میان مردم و سازمانهای انتفاعی کار نسبتاً سادهای است. مردم در قبال هر مبلغی که به این سازمانها پرداخت میکنند، میتوانند خدمات و محصولاتی با کیفیت مطلوب دریافت کنند. اما در مورد سازمانهای غیرانتفاعی بحث کاملاً متفاوت است. سازمانهای غیرانتفاعی از طرف دیگر، موظفند فقط بر اساس قولی که به خیرین میدهند، کار مثبتی را در جهان انجام دهند. 🧩اگر انتظار دارید که کسی فقط بر اساس شناخت و اعتمادی که نسبت به شما دارد، در فعالیتهای خیریه مرتبط با سازمانتان شرکت کند، باید صداقت و شفافیت خود را بهعنوان یک سازمان خیریه به او اثبات کنید. اما چگونه؟ برای شناخت این راهکارها به وبسایت گراف مراجعه کنید.لینک مقاله: https://graphacademy.ir/blogs/هفت-راه-افزایش-اعتماد-میان-سازمانهای/
۱۱:۵۳
﷽#کلیپ#دوره_مدیریت_اجرایی_سازمان_های_مردم_نهاد
سلام به همراهان عزیز مدرسه اجتماعی گراف
کلیپ مصاحبه از دوستان خوب شرکت کننده در دوره مدیریت اجرایی در سازمانهای مردم نهاد تهران
و بار دیگر خداوند را شاکریم، امسال فرصتی شد تا در کنار فعالان اجتماعی باشیم ...این دوره با همکاری ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد.
سرفصل های دوره:
۱- آشنایی با روند توسعه نهادهای بخش سوم در ساختار حکمرانی نوین۲- آشنایی با زیستبوم مشارکت مردمی با تمرکز بر حوزه علم و فناوری۳- حسابداری مالیاتی در سازمان های مردم نهاد۴- بازاریابی در سازمان های مردم نهاد ۵- تجربه پژوهی شکستها در سازمان های مردم نهاد ۶- آشنایی با قوانین ثبتی و حقوقی در سازمانهای مردم نهاد۷- الگوی تامین مالی در بخش اجتماعی
۸_نوآوری اجتماعی در سازمان های مردم نهاد
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
۱- آشنایی با روند توسعه نهادهای بخش سوم در ساختار حکمرانی نوین۲- آشنایی با زیستبوم مشارکت مردمی با تمرکز بر حوزه علم و فناوری۳- حسابداری مالیاتی در سازمان های مردم نهاد۴- بازاریابی در سازمان های مردم نهاد ۵- تجربه پژوهی شکستها در سازمان های مردم نهاد ۶- آشنایی با قوانین ثبتی و حقوقی در سازمانهای مردم نهاد۷- الگوی تامین مالی در بخش اجتماعی
۸_نوآوری اجتماعی در سازمان های مردم نهاد
۹:۱۶
﷽#مقاله_علمی
باموضوع:« میکرو والنترینگ چیست؟ »
🧩 چالش آب یخ که چند سال پیش برای حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ایالاس (ALS)به راه افتاد را، به یاد دارید؟ مردم با ریختن سطل آب یخ روی سرشان و پخش ویدئوی آن در فضای مجازی، حمایت خود را از انجمن بیماران مبتلا به ایالاس(ALS) اعلام میکردند و همین کار ساده، باعث شد صدها میلیون دلار پول، در اختیار این انجمن قرار گیرد و بودجه تحقیقاتی آن ۱۸۷٪ افزایش یابد.این چالش نمونهای از یک فعالیت میکرو والنتیرینگ بود.
اما میکرو والنترینگ چیست و از چه زمانی به عنوان یکی از روشهای جلب مشارکت افراد از این روش استفاده شد؟ 🧩 میکرو والنتیرینگ یا فعالیتهای داوطلبانه کوچک، معرف فعالیتهای کوچکی است که توسط گروهی از داوطلبان انجام میشود اما به صورت جمعی، منجر به اثر بزرگی میشود. اینگونه فعالیتها، معمولاً برای تحقیقات سازمانهای غیردولتی و خیریه سودمندند.
میکرو والنتیرینگ، با فعالیتهای داوطلبانه معمولی متفاوت است و برخلاف آنها، فقط چند دقیقه یا چند ساعت زمان میبرد، در حالیکه فعالیتهای داوطلبانه بهطور معمول، نیازمند تعهدات طولانیمدت هستند.
برای آشنایی بیشتر با این روش جلب مشارکت مردمی برای سازمان خود، به وبسایت گراف مراجعه کنید.با ما همراه باشید...لینک مقاله
: https://graphacademy.ir/blogs/میکرو-والنتیرینگ-چیست؟/
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
🧩 چالش آب یخ که چند سال پیش برای حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ایالاس (ALS)به راه افتاد را، به یاد دارید؟ مردم با ریختن سطل آب یخ روی سرشان و پخش ویدئوی آن در فضای مجازی، حمایت خود را از انجمن بیماران مبتلا به ایالاس(ALS) اعلام میکردند و همین کار ساده، باعث شد صدها میلیون دلار پول، در اختیار این انجمن قرار گیرد و بودجه تحقیقاتی آن ۱۸۷٪ افزایش یابد.این چالش نمونهای از یک فعالیت میکرو والنتیرینگ بود.
۱۱:۳۰
لینک مقاله
#کلیپ#مقاله_علمی
۱۶:۱۵
.
فراخوان دوره آموزشی؛ "توانمندسازی کنشگران اجتماعی محلات شهر تهران "
به اطلاع اعضاء و داوطلبان محترم تشکل های مردمی و تشکل های محلی و همچنین کنشگران اجتماعی محلات شهر تهران می رساند، ستاد سمن های شهر تهران در راستای ایفای نقش توان افزایی خود در نظر دارد دوره آموزشی تخصصی تحت عنوان دوره "توانمندسازی کنشگران اجتماعی محلات شهر تهران"را برگزار می نماید.
عناوین دوره : ۱.کنشگران اجتماعی در مدیریت شهری ۲. کنشگر موفق ۳. تشکل حرفه ای ۴. تشکل خلاق
این دوره آموزشی به صورت حضوری و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ در سالن کنفرانس ستاد سمن ها برگزار میگردد.
تاریخ شروع دوره: ۷ دی ماه ۱۴۰۲
مهلت ثبت نام: ۴ دی ماه ۱۴۰۲
علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر جهت ثبت نام در این دوره اقدام کنند؛
https:\/\/amozeshtehranngo.formaloo.com\/3b1xsk
تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر:۰۲۱۵۱۰۴۰۸۶۹_
کانال تلگرام: t.me/graphacademy_ir
کانال بله:https://ble.ir/graphacademy_ir
https:\/\/amozeshtehranngo.formaloo.com\/3b1xsk
۱۹:۰۸
بازارسال شده از بنیاد زندگی
https://www.instagram.com/p/DCvi0ueC9ES/ در مورد ظرفیتهای حمایت مالی از تشکلهای مردمنهاد در برنامه هفتم توسعه چی میدونید؟
بنیاد تعالی اجتماعی زندگی با همکاری ستاد سمنهای شهر تهران و شبکه ملی مؤسسات خیریه و نیکوکاری برگزار میکند.
در این نشست حسام عزتآبادیپور، پژوهشگر ارشد دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی به همراه مصطفی زمانیان، بنیانگذار بنیاد تعالی اجتماعی زندگی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، به فرصتهای جذب حمایتهای مالی در برنامه هفتم توسعه میپردازند.
زمان: چهارشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۳- ساعت ۱۶:۰۰
مکان: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان خاقانی، پلاک ۷۹، ستاد سمنهای شهر تهران
امکان حضور در نشست به صورت مجازی وجود دارد.
لطفا جهت ثبتنام از لینک زیر اقدام کنید.https://survey.porsline.ir/s/XugJX7cJ/sv
بنیاد تعالی اجتماعی زندگی با همکاری ستاد سمنهای شهر تهران و شبکه ملی مؤسسات خیریه و نیکوکاری برگزار میکند.
در این نشست حسام عزتآبادیپور، پژوهشگر ارشد دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی به همراه مصطفی زمانیان، بنیانگذار بنیاد تعالی اجتماعی زندگی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، به فرصتهای جذب حمایتهای مالی در برنامه هفتم توسعه میپردازند.
امکان حضور در نشست به صورت مجازی وجود دارد.
لطفا جهت ثبتنام از لینک زیر اقدام کنید.https://survey.porsline.ir/s/XugJX7cJ/sv
۱۲:۲۲