بله | کانال هفت راه
عکس پروفایل هفت راهه

هفت راه

۵۰۷عضو
thumbnail
undefinedواگذاری سریال تلویزیونی به یک واینر؛ سقوط استانداردهای تولید در رسانه ملی؟
undefinedدر اتفاقی عجیب، سریال تلویزیونی «دستچین» محصول خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ که بزودی از شبکه دو پخش خواهد شد؛ مجموعه‌ای که نه‌تنها بازیگران اصلی آن از میان واینرهای اینستاگرامی انتخاب شده‌اند، بلکه تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن نیز به یکی از همین چهره‌ها سپرده شده است. مصطفی آزاد، که تا همین چندی پیش در اینستاگرام و یوتیوب مشغول ساخت ویدیوهای طنز کوتاه و سرگرم‌کننده بود، حالا به‌یک‌باره در قامت کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر اصلی یک سریال تلویزیونی ظاهر شده است.
undefinedاین اتفاق، اگرچه ممکن است در نگاه نخست به عنوان فرصت‌دهی به نسل جدید تعبیر شود، اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای نگران‌کننده از افت معیارهای حرفه‌ای در تلویزیون باشد؛ رسانه‌ای که قرار است با سرمایه عمومی، تولیدات با کیفیت و متناسب با شأن مخاطب ارائه کند.
undefinedپرسش اصلی اینجاست: آیا صرف داشتن فالوئر در شبکه‌های اجتماعی، باید مجوز ورود به حوزه پیچیده‌ای مانند تولید سریال تلویزیونی باشد؟ آیا تجربه ساخت چند محتوای سبک در فضای مجازی، می‌تواند جایگزین دانش فنی، تجربه حرفه‌ای و تیم تخصصی در ساخت یک اثر نمایشی شود؟
undefinedواگذاری کامل یک پروژه تلویزیونی به چهره‌ای که نه‌سابقه کارگردانی دارد، نه تهیه‌کنندگی، و نه حتی تجربه جدی در بازیگری، بیش از آنکه نشانه اعتماد به نسل نو باشد، به نظر نوعی شتابزدگی و ساده‌سازی مفرط در فرآیند تولیدات رسانه‌ای است.
undefined@HAFTRAH

۷:۵۳

thumbnail

۷:۵۳

thumbnail
undefinedامکان رفع فیلتر نماوا در گرو اصلاح رویه‌ها
undefinedپس از انسداد پلتفرم نماوا با دستور قضایی به دلیل پخش غیرمجاز سریال «سووشَن» خبرها از احتمال رفع فیلتر این پلتفرم به گوش می‌رسد.
undefinedبر اساس این گزارش،  از سوی نهاد ناظر به این پلتفرم اعلام شده است که، رفع فیلتر نماوا منوط به اصلاح رویه‌های نادرست و اجرای تعهدات است. این اصلاحات شامل بازنگری در فرآیندهای بررسی و انتشار محتوا برای جلوگیری از تکرار تخلفات مشابه است.
undefinedبااین‌حال، رفع انسداد نماوا به معنای تأیید محتوای پیشین آن نیست و سریال «سووشَن» همچنان توقیف است و تا پایان بررسی‌ها امکان پخش نخواهد داشت.undefined@HAFTRAH

۱۴:۱۴

undefined نماوا عذرخواهی کرد/ سووشون را تبلیغ، بازنشر و منتشر نمی‌کنیم
undefinedبعد از انسداد پلتفرم نماوا و توقیف سریال سووشون به دلیل تخلف و تمکین نکردن به قانون،نماوا با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز پشیمانی از مسائل پیش آمده پیرامون سریال سووشون به مخاطبان خود گفته است: تا زمان دریافت تایید نهایی از مراجع قضایی وقانونی، سووشون را تبلیغ، بازنشر و قسمت‌های جدید را منتشر نمی‌کنیم.
undefinedدر این بیانیه آمده: مخاطبین محترم نماوا پیرو پیگیرى‌هاى مکرر شما در خصوص آخرین وضعیت نماوا به اطلاع می‌رساند، درحال حاضر با مساعدت‌هاى دادستانى محترم و همچنین پیگیرى و حمایت‌هاى ساترا مسیر پرونده به سرعت درحال رسیدگى است.
undefinedنماوا نوشت: اقدام این پلتفرم در خصوص پخش بخشهاى بدون مجوز از قسمت اول سریال به تصویر کشیدن اثرات زیانبار و خفت‌بار استعمار بوده و هدفى در خصوص جریحه‌دار کردن افکار عمومى و یا تخریب شئونات اسلامى نداشته است، لکن چنانچه پخش این صحنه‌ها باعث ناراحتى و نگرانى اقشار جامعه گردیده، این پلتفرم مراتب دلجویى خود را ازهمین طریق نسبت به آنان اعلام می‌دارد.
undefinedلازم بذکر است نماوا همواره خود را موظف به رعایت موازین قانونی، شرعی و اخلاقی در فرآیند تبلیغ، تولید و انتشار محتوا دانسته و می‌داند؛ لذا از این پس با دقت و حساسیت بیشتر در کلیه مراحل تولید و پخش آثار، از بروز موارد مشابه جلوگیری کرده و مانع از تکرار هرگونه محتوای مغایر با ارزش‌های جامعه می‌شویم.
undefinedبه اطلاع می‌رساند پلتفرم نماوا تا زمان دریافت تایید نهایی از مراجع محترم قضایی و قانونی، از هرگونه تبلیغ، بازنشر و انتشارقسمت‌های جدید سریال «سووشون» خودداری خواهد کرد.
undefined@HAFTRAH

۱۱:۴۶

undefinedپاسخی به یک ادعا: فیلم پیرپسر هیچ موقع توقیف نبوده است
undefinedعضو شوراهای پروانه‌ی ساخت و نمایش فیلم‌های سینمایی در دولت سیزدهم گفت: فیلم «پیر پسر» مشکل توقیف نداشته است. بعید می‌دانم در حال حاضر هم فشاری در مسیر اکران این فیلم وجود داشته باشد.
undefinedسعید مستغاثی در گفتگو با انصاف مضمون فیلم «پیر پسر» را موضوعی «معمولی» دانست و گفت: چرا اصلا باید فشاری به دلیل نمایش یک فیلم خیلی معمولی وجود داشته باشد؟! این فیلم موضوعی معمولی دارد که پیش از آن هم در جاهای مختلف مطرح شده است.
undefinedبه عقیده‌ی این منتقد سینما نمایش دادن این فیلم در سینماها هم با مشکلی مواجه نیست و این «حاشیه‌سازی‌ها» بیشتر برای افزایش دیده شدن آن است. او می‌گوید: به قول دیالوگی در فیلم سلطان صاحبقران مرحوم علی حاتمی «بدنامی بهتر از گمنامی است».
undefinedمستغاثی گفت: این فیلم در دولت سیزدهم در شورای پروانه‌ی ساخت و نمایش مطرح نشد اما فیلم «پیر پسر» به طور مشخص به جز ضعف ساختاری موضوع خاصی ندارد که توقیف شود.
undefinedوی ادامه داد: متاسفانه یا خوشبختانه بسیاری از اعضای شورا انسان‌های مهربانی بودند و با این استدلال که سرمایه‌ی سرمایه‌گذار فیلم به هدر نرود تقریبا فیلمی نداشتیم که توقیف شود و اصلاحات کوچکی به فیلم‌ها وارد می‌شد و بستگی به صاحبان فیلم‌ها داشت که آن را اعمال کنند و یا نه.
undefinedاین منتقد سینما در توضیح بیشتر نقد خود به فیلم «پیر پسر» گفت: زمان فیلم حدود سه ساعت و بسیار کشدار است و به لحاظ ساختاری بسیار ضعیف است. هر محتوایی حتی اگر غیرارزشی هم باشد تا در قالب یک ساختار قوی قرار نگیرد نمی‌تواند منتقل شود. فیلم پیرپسر تا دقیقه‌ی ۷۰ اصلا راه نمی‌افتد و شروع نمی‌شود و تماشاگر دیگر حالی برای ادامه دادن تماشای فیلم ندارد. وقتی این فیلم استانداردهای سینمایی ندارد اصلا نمی‌توان درباره‌ی محتوای آن بحثی کرد.
undefined@HAFTRAH

۶:۳۲

thumbnail
undefinedآگهی ببین یا ۷۰درصد بیشتر پول بده!
undefined یک پلتفرم نمایش‌خانگی از شیوۀ جدید کاسبی رونمایی کرد
undefinedبرای اولین‌بار حدود یک‌سال‌ونیم قبل بود که آگهی‌های بازرگانی میان‌برنامه به محصولات پلتفرم‌های اشتراکی نمایش خانگی راه یافتند. پیش از آن تنها پلتفرم‌هایی آگهی پخش می‌کردند که از کاربران هزینه‌ای بابت اشتراک نمی‌گرفتند و محتوا را رایگان در اختیار می‌گذاشتند.
undefinedاین وضعیت در نهایت نقد‌های زیادی را متوجه پلتفرم‌ها کرد و کاربران سه سرویس فیلیمو، فیلم‌نت و نماوا با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود را نسبت به خریداری اشتراک و تماشای آگهی به‌طور هم‌زمان نشان دادند. این نارضایتی کار را به جایی رساند که حتی عده‌ای از تماشاگران اعلام می‌کردند از خرید اشتراک این پلتفرم‌ها دست کشیده‌اند و محصولات نمایش خانگی را به‌صورت قاچاق تماشا می‌کنند.
undefinedتماشای قاچاق محصولات البته غیرقانونی و غیرشرعی بود اما چندان عجیب نبود؛ چراکه آگهی‌های میان‌برنامه، به تبلیغات درون‌برنامه اضافه شده بود. از شهریورماه ۱۴۰۲ و با شروع پخش فصل دوم سریال «زخم کاری» در فیلیمو، بیلبورد‌های نمایش‌داده‌شده درون سریال‌ها با محتوای تبلیغاتی همراه بود و گاه حتی با سیگار یا نوشیدنی انرژی‌زای در دست شخصیت‌ها به تبلیغات می‌پرداخت.
undefinedدر موردی بسیار عجیب، حتی یکی از سکانس‌های سریال «گناه فرشته» فیلیمو به نمایش گشت‌وگذار تبلیغاتی کاراکتر‌ها در یک کتاب‌فروشی اختصاص یافت که تماشاگران را عصبانی کرد. این موارد بود که باعث شد نمایش انواع و اقسام آگهی در محصولات پلتفرمی، بیشتر به چشم آید. به یاد بیاوریم آگهی‌های ابتدای هر قسمت سریال یا برنامه که از سال‌ها قبل به روالی عادی تبدیل شده بود.
undefinedدر واقع تماشاگران سریال‌ها چند نوع آگهی می‌دیدند: آگهی ابتدای برنامه، میان‌برنامه و بیلبوردی درون‌برنامه! حجم آگهی‌ها هم کم نبود. مثلاً مواردی نظیر سریال «وحشی» فیلم‌نت، مجموعاً در هر قسمت نزدیک به ۳دقیقه آگهی ابتدا و میانه داشت که از آگهی‌های ابتدا و میانه هر قسمت از «کنکل» سریال پلتفرم رایگان استارنت بیشتر بود!/فرهیختگان
@HAFTRAH

۱۱:۰۲

thumbnail
undefinedواکنش تند حسین دهباشی به اکران و محتوای فیلم پیرپسر
undefined@HAFTRAH

۶:۴۵

undefined این یک نقد فیلم نیست، یک غریق نجات است
undefinedپرستو عسگرنجاد
undefinedهمهٔ سایت‌های حرفه‌ای ریویوی فیلم، بخشی دارند که خرت‌وپرت‌های نامناسب اثر را برای والدین توضیح می‌دهد. بر اساس حضور یا نبود همین خرت‌وپرت‌ها و خرت‌وپرت‌های دیگر، یک فیلم در انجمن تصاویر متحرک آمریکا، رده‌بندی می‌شود.
undefinedمی‌خواهم شبیه این سایت‌ها برایتان بگویم در #پیرپسر چه خواهید دید:
undefinedپدری روی گاز خانه منقل تریاک به پا و جلوی چشم پسرهاش، مصرف می‌کند.undefinedهرروز سری به شیره‌کش‌خانه می‌زند و وافور می‌کشد.undefinedبا زنان فاحشهٔ شهر وعده می‌کند.undefinedاز کلکسیون مشروبات الکلی‌اش هرروز یکی را انتخاب و مستی و سگ‌مستی می‌کند.undefinedدختری در کنجی از یک کافه‌کتاب با کتاب‌فروش خلوتی برای آن کار دیگر می‌کند…undefinedجوانانی در یک گالری سرتاپا لجن، گل می‌کشند، از هم کام می‌گیرند و آروغ روشن‌فکری می‌زنند.undefinedپدری برای هم‌بستری با دختری که مستأجر اوست، با پسرش رقابت می‌کند.undefinedدختری لباس از تن می‌کند زیر دوش حمام خودزنی می‌کند.undefinedپسری نیمه‌شب با دختری خلوت می‌کند و در حسرت گرفتن دستانش می‌سوزد.undefinedدختر کمی بعدتر برای این‌که پسر که «بلد هم نیست»، نسوزد، بوسه‌ای از او برمی‌دارد…undefinedتجاوز، قتل، چال‌کردن جسد، تاااا دلتان بخواهد کتک‌کاری و کلمات رکیک و شوخی‌های جنسی مستقیم و خون و خون و خون و باز هم خون و چیزهای دیگر که حیا اجازهٔ بازگوکردنشان را نمی‌دهد…
undefinedخود سازنده نوشته اثرم ۱۸+ است و البته از خودش نپرسیده اصولاً چرا باید کسی فیلم ۱۸+ بسازد اما عوضش خوب می‌دانسته انسان به آن‌چه از آن منع می‌شود حریص است… این فیلم اگر در ناف آمریکا ساخته می‌شد، طبق قانون رده‌بندی R می‌گرفت و در خیلی از سینماهای آمریکا اصلاً اکران نمی‌شد! اکران آن ممنوع بود! حتی برای بزرگسالان!
undefinedحالا تصور کنید من ساعت ۲ شب دیدم یک پدر و مادر ابله، بچه‌شان را برای تماشای پیرپسر آورده‌اند!!! کاش می‌مردم آن بچه را نمی‌دیدم…آدم باید چقدر مغز خر خورده باشد آن ۱۸+ را در پوستر فیلم ببیند و باز با بچه بیاید و گیریم که ندیده، نیم ساعت، یک ساعت نشسته این تعفن را دیده، بعد هم عقلش نرسیده نیمه‌شب بچه‌اش را از این منجلاب نجات بدهد؟! پول بلیت بیشتر می‌ارزد یا سلامت و طهارت روان بچه؟!
undefinedمردمم! همسایه‌های خوبم! نگذارید با «هنر برای هنر» و «نمایش سیاهی‌های جامعه به نیت درمان» و «انتقاد جهت اصلاح» شما را به این لجن آلوده کنند. بگذارید بگویند دگم است، متحجر حکومتی است، تاب نقد ندارد، هنر نمی‌فهمد. بگذارید این جماعت نادان متوهم دانایی هرچه می‌خواهند بگویند. پیرپسر را نبینید، چه با بچه، چه بی‌بچه، حتی برای نقد. هرچه از دست دادید پای من./ هفت راه
undefined @HAFTRAH

۱۰:۳۲

undefined وزیر ارشاد فیلم پیرپسر را ندیده است اما مجوز اکران فیلم را صادر کرده است
undefinedاحمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد که علیرغم اینکه فیلم خشن و کثیف پیرپسر توسط وزارت ارشاد دولت پزشکیان مجوز گرفته، وزیر ارشاد خودش این فیلم را ندیده است!
undefined راستینه در گفتگو با خانه ملت در تشریح جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی با صالحی وزیر ارشاد گفت: در این جلسه با توجه به اینکه تقریباً اکثر نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس، فیلم پیر پسر را تماشا کرده بودند، از طرف کمیسیون بر ضرورت‌های تجدید نظر در تعیین سطح خشونت و مرزهای اخلاقی و توجه به محوریت ارکان خانواده، به ویژه نقش پدری و مادری در فیلم‌های خانوادگی تأکید و تصریح شد این سطوح باید در شورای پروانه نمایش و اکران فیلم  و آئین‌نامه آن مورد تأکید قرار گیرد؛ که وزیر فرهنگ و ارشاد هم در این خصوص تأکید کرد پس از دیدن فیلم مذکور و انجام بررسی‌های لازم، اقدامات لازم را نسبت به اصلاح آئین‌نامه با مولفه‌هایی که بیان شد، انجام خواهند داد.
undefinedراستینه افزود: درواقع آنچه مورد نقد اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بود، این بود که متاسفانه در فیلم «پیر پسر» مرزهای اخلاقی فرو ریخته و ارکان خانواده به‌ویژه نقش پدر و مادر در شرایط بدی به نمایش گذاشته شده و به عبارتی سطوح لازم برای بحث خشونت و ضرورت‌های حفظ جایگاه ارکان خانواده مورد توجه قرار نگرفته است که مقرر شد وزیر ارشاد پس از دیدن فیلم، اقدامات مقتضی نسبت به ضرورت‌های اصلاح آئین‌نامه را  انجام دهد.undefinedلازم به ذکر است در روزهای گذشته از طرف برخی مقامات دولت مانند سخنگوی دولت تلاش شد تا با تعریف از این فیلم، به فروش بیشتر آن کمک شود اما نکته اساسی اینجاست که حتی وزیر ارشاد دولت روشنفکران نیز هنوز این فیلم را ندیده و در عین حال مجموعه زیرنظر او برای پخش آن مجوز صادر کرده است! مساله ای که نشان میدهد نگاه مسئولان فرهنگی دولت بیش از آنکه معطوف به توجه به محتوای هنر باشد، متمرکز بر آزادی های بی چارچوب حتی به قیمت آلوده ساختن جامعه است.
undefined @HAFTRAH

۱۱:۴۷

thumbnail
undefined رفتار عجیب و متکبرانه معاون وزیر ارشاد در پاسخ به یک سوال

undefinedنادره رضایی معاون هنری وزیر ارشاد در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما مبنی بر معرفی افراد بدون سابقه در انجمن موسیقی گفت: این چه سوالی است، الان وقت همبستگی است برید درست شوید!

undefinedسحر فروزان مدیر برنامه های یک‌خواننده با حکم معاون وزیر و تایید وزیر ارشاد به عنوان یکی اعضای هیات امنای انحمن موسیقی معرفی شد.undefined @HAFTRAH

۱۲:۲۳

thumbnail
undefined مرکز تحقیقات صداوسیما: شبکه خبر در صدر پربیننده‌های تلویزیون قرار گرفت
محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما:undefinedشاهد افزایش ۴ درصدی مخاطب تلویزیون در بهار امسال نسبت به فصل گذشته بودیم، شبکه خبر در ایام جنگ در صدر شبکه‌ها قرار گرفته بود. همچنین مخاطب کنونی صداوسیما نسبت به بهار ۱۴۰۳، حدود ۷ درصد افزایش داشته است. بنابر استدلال مدیران رسانه، بخش عمده‌ای از این افزایش ناشی از شرایط جنگی و افزایش رجوع مخاطب و مرجعیت خبری رسانه ملی است.
undefined همیشه شبکه‌های سه و آی‌فیلم در رتبه اول بودند، اما این بار شبکه خبر با فاصله از دیگر شبکه‌ها شبکه اول شد. در نظرسنجی‌ها به طور میانگین بالای ۶۵ درصد رضایت و اعتماد به اخبار صداوسیما گزارش شده است.
undefined@HAFTRAH

۱۲:۲۸

باج دوباره شهرداری تهران به نویسنده غیرانقلابی
رسانه‌ها از آغاز فیلمبرداری اثر تازه محمدحسین مهدویان به اسم «ماجرای نیمه شب» خبر دادند؛ فیلمی که مهدی یزدانی خرم یکی از نویسندگان آن و موسسه تصویر شهر سرمایه‌گذارش است.
حالا بعد از اجرای این نویسنده در تلویزیون اینترنتی همشهری، این اتفاق را دومین خوش‌خدمتی شهرداری به او می‌توان نامید.
یزدانی خرم به گواه اهالی هنر و رسانه یکی از عنودترین نویسندگان و روزنامه‌نگاران جریان روشنفکری نسبت به انقلاب و هنرمندان انقلابی است که حتی در همین برنامه تلویزیونی همشهری هم حاضر نشد شبی که یوسفعلی میرشکاک مهمان برنامه بود، جلوی دوربین بیاید!
سابقه این نویسنده در نشر چشمه و نشریاتی که مدیریت یا دبیری بخشهایی از آن را بعهده داشته نشان دهنده عمق کینه و نفرت او از انقلاب و جریان هنر انقلاب است.
حالا برای دومین بار در شهرداری آقای زاکانی برای او که فضیلت فنی خاصی هم نسبت به خیل نویسندگان انقلابی ندارد، فرش قرمز پهن شده است..
undefined@HAFTRAH

۱۰:۳۷

thumbnail
رسانه سازمان تبلیغات اسلامی تشریف دارند!
undefined@HAFTRAH

۱۶:۰۹

undefined آخرین تلاشهای رامبد برای نجات «کارناوال» از سرنوشت «مردم معمولی»
undefined آنچه تا اینجا به نظر قطعی می‌رسد، این است که کارناوال رامبد جوان اصطلاحا نگرفته است.در حالی که تعداد کلاکت‌های پخش شده از این برنامه از ده گذشته، استقبال از آن علی‌رغم حضور سلبریتی‌ها و هزینه‌ فراوان برای وایرال، دندان‌گیر نبوده است.
undefined اگرچه ایجاد چندین صفحه در اینستاگرام با اسامی مختلف دارای پیشوند و پسوند کارناوال که تکه‌هایی از هر قسمت را منتشر می‌کنند باعث شده تا بخشهایی از هر قسمت به چشم مخاطبان بخورد، اما روند مسابقه از جمله اجرا و داوری و اعلام نظر تماشاچیان و... چیزی‌ست که جز با دیدن قسمتهای کامل برنامه دیده نخواهد شد که خب ظاهرا به دلایل مختلف ازجمله ریتم کند برنامه، دیده هم نشده.
undefined آنچیزی از کارناوال هم که در اینستاگرام دیده می‌شود تکه‌هایی از استندآپ‌ها یا موضع‌گیری‌های شاذ سلبریتیها و تماشاچیان است. اگر یکی از شرکت‌کنندگان از خوانندگان لس‌آنجلسی تقدیر کند یا تماشاچی‌ای حکومت را مقصر سلیقه نازل برخی مخاطبان موسیقی بداند، کارناوال دیده می‌شود ولی یخ ایده اصلی برنامه یعنی مسابقه سلبریتیها که خود رامبد در افتتاحیه برنامه گفت، نگرفته است.
undefined با این حال جوان دارد همه تلاشش را می‌کند تا با هر کاری که بلد است، از جمله پررنگ‌ کردن حضور عروسک در برنامه، کارناوال را از دچار شدن به سرنوشت سریال قبلی‌اش مردم معمولی نجات دهد. آیا این اتفاق می‌افتد یا دومین شکست سهمگین و گران خالق خندوانه در وی‌او‌دی رقم میخورد؟
undefined@HAFTRAH

۱۶:۱۱

thumbnail
استوری مدیرمسئول روزنامه‌ی ولایتمدار و ولایتمدارشناس فرهیختگان همزمان با مناسبت عقلانی و تقویت کننده انسجام و ضد تفرقه عمرکشون، در راستای تقویت وحدت و دوری از دوقطبی‌های کاذب!
undefined@HAFTRAH

۱۸:۲۵

undefined رامبد جوان؛ یک آمار اشتباه، یک اعتراف دوباره
undefined کارگردان برنامه کارناوال در گفتگو با فرهیختگان درباره خندوانه گفته است «در تلویزیون، در معمولی‌ترین شب‌ها ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفر مخاطب داشتیم.»او همچنین درباره کارناوال گفته «پیشنهاد ساخت در تلویزیون مطرح شد، اما من قبول نکردم.»در همین دو جمله یک آمار اشتباه و یک اعتراف تکراری وجود دارد.
undefined اول آنکه اگرچه شکست کارناوال در برابر خندوانه از جهت جذب مخاطبان غیر قابل کتمان است، اما آمار مخاطب ۲۵ و ۳۰ میلیونی خندوانه آن‌هم برای شبهای عادی کمی اغراق آمیز است. برای مثال در یک مورد می‌توان به میزان بیننده خندوانه در شب یلدای ۹۹ اشاره کرد.طبق گزارش مرکز افکارسنجی صدا و سیما خندوانه در این شب که از قضا نه یک شب عادی که شبی شاد با تدارکی ویژه بوده فقط ۱۹ درصد بیننده داشته است. این درصد را در میزان تمام جمعیت ایران هم ضرب کنید عددی بسیار متفاوت از ادعای جوان بدست می‌آید، چه برسد با حذف نوزادان و...!البته که درباره خندوانه آمارهای اینچنینی که با ادعاهای جوان و تصورات غالب فاصله دارد، زیاد است.
undefined دو دیگر آنکه در این گفتگو رامبد جوان یکبار دیگر از پیشنهاد کار در تلویزیون حرف می‌زند. پیشنهادی که به هر دلیل با صلاحدید او ممکن نشده اما هرچه هست نشان می‌دهد از سمت مدیران رسانه ملی منعی برای فعالیت او وجود ندارد.قبلتر هم او در گفتگوی ویدیویی با شرق گفته بود که مدیران رسانه ملی بعد از پخش آخرین فصل خندوانه برای همکاری سراغش رفته بودند اما او نپذیرفته است.این اعترافهای چندباره ادعاهای گاه و بیگاه همین روزنامه فرهیختگان و برخی رسانه‌های دیگر را درباره طرد برنامه‌سازان قدیمی از تلویزیون زیر سوال می‌برد.

undefined@HAFTRAH

۱۷:۵۳

thumbnail
کوروش علیانی: شاید فرزندان براهنی از پدرشون ناراضی باشند و خاطرات بدی داشته باشند، اما آقای اکتای براهنی چرا سه ساعت روی صورت مردم بالا میاری، برو تراپی مشکلت رو حل کن.undefined@HAFTRAH

۱۸:۵۴

thumbnail
صحبت‌های انتقادی درباره شوخی‌های جنسی در برنامه رامبد جوان undefined@HAFTRAH

۱۲:۱۹

thumbnail
undefined علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون: به من می‌گویند بازیگر حکومتی اما سازمانی مثل اوج موقع فیلم ساختن سراغ کسانی می‌رود که لگد بیشتری به نظام زده‌اند
undefined@HAFTRAH

۱۵:۰۴

thumbnail
دروغ رسانه‌ای علیه نظام از رسانه وابسته
undefinedعلی اوجی در گفت‌وگو با «آن‌تی‌وی» رسانه وابسته به سازمان تبلیغات مدعی شد به‌خاطر اکران آدم‌برفی و مارمولک، سینما آتش زده شده است؛ ادعایی بی‌سند و کاملاً جعلی.
undefinedرسانه‌ای که وظیفه‌اش دفاع از جمهوری اسلامی است، نباید محل اتهام‌زنی علیه نظام شود. این روایت دروغین تنها تلاش برای تحریف تاریخ و انداختن بار خیالی «سینماسوزی» به گردن حکومت است.undefined@HAFTRAH

۱۵:۵۶