هفت گام روابط مدرن: گام های افزایش قدرت، شهرت و فروش هر نوع برند حقیقی و حقوقی:۱-محتوای متنی(کتاب، بروشور، کاتالوگ)، ۲-وبسایت(شخصی، تجاری، فروشگاهی)،۳-تبلیغ نویسی،۴-ویدیومارکتینگ، ۵-روابط عمومی، ۶-کمپین تبلیغات اینترنتی، ۷- مدیریت ارتباط با مشتریان
اطلاعات بیشتر:https://zil.ink/hegram
اطلاعات بیشتر:https://zil.ink/hegram
۴:۱۰
هگرم، هفت گام روابط مدرن: سیستم هگرم، ایجاد کننده فروش انفجاری کسب و کارها و یا افزایشگر شهرت اشخاص حقیقی و حقوقی:
گام۱-محتوای متنی(کتاب، بروشور، کاتالوگ)، Https://rubika.ir/hegram1_book
گام۲-وبسایت(شخصی، تجاری، فروشگاهی)،Https://rubika.ir/hegram2_website
گام۳-تبلیغ نویسی،Https://rubika.ir/hegram3_copywriting
گام۴-ویدیومارکتینگ، Https://rubika.ir/hegram4_videomarketing
گام۵-روابط عمومی، Https://rubika.ir/hegram5_publicrelations
گام۶-کمپین تبلیغات اینترنتی، Https://rubika.ir/hegram6_Campaign
گام۷- مدیریت ارتباط با مشتریانHttps://rubika.ir/hegram7_CRM
💥💥💥کانال هگرم:Https://rubika.ir/hegram_7💥💥💥اطلاعات بیشتر:https://zil.ink/hegram
گام۱-محتوای متنی(کتاب، بروشور، کاتالوگ)، Https://rubika.ir/hegram1_book
گام۲-وبسایت(شخصی، تجاری، فروشگاهی)،Https://rubika.ir/hegram2_website
گام۳-تبلیغ نویسی،Https://rubika.ir/hegram3_copywriting
گام۴-ویدیومارکتینگ، Https://rubika.ir/hegram4_videomarketing
گام۵-روابط عمومی، Https://rubika.ir/hegram5_publicrelations
گام۶-کمپین تبلیغات اینترنتی، Https://rubika.ir/hegram6_Campaign
گام۷- مدیریت ارتباط با مشتریانHttps://rubika.ir/hegram7_CRM
💥💥💥کانال هگرم:Https://rubika.ir/hegram_7💥💥💥اطلاعات بیشتر:https://zil.ink/hegram
۱۶:۱۶
۳:۵۱
آموزش کتابنویسیکتاب خودت را بنویس!از کسب وکارت، داستانت، خاطراتت، مقالاتت و... گام اول حرفه ای هگرم: چگونه در هفت گام، کتاب بنویسیم؟ثبت نام و رزرو در کلاس آنلاین کتابنویسی:hegram.planovin.com💥💥💥جلسه اول : مقدمه و آشنایی با سیستم هگرم و کتابنویسی. چرا باید از کسب و کارمان یا از خودمان کتاب بنویسم؟
✍جلسه دوم : گام اول کتابنویسی:انتخاب موضوع: کسب و کار، مقاله، خاطرات، ترجمه، داستانی، آموزشی، گزارشی، پژوهشی ، مخاطب شناسی
✍گام دوم: کسب دانش: تحقیق و جمع آوری اطلاعات از منابع : اینترنتی(فارسی، و دیگر زبانها) کتابخانه ای، مصاحبه با کارشناسان، مقالات مجلات. خاطرات دیگران، ابزارها، اپلیکیشنهای مطالعه کتب، اپ های متنی
✍گام سوم: والایش و ساختاربندی اطلاعات: عنوان نویسی و فهرست نویسی، کاربرد و اپ todo
✍گام چهارم: نگارش:بینش نویسندگی(برداشت) ، رنگ آمیزی:،خاطره، نقل قول، داستانک، آمار، مقدمه نویسی
✍گام پنجم: طراحی صفحات و طراحی جلد: انواع قطع کتاب، جملات تبلیغی پشت جلد، رنگ شناسی جلد
✍گام ششم: انتخاب انتشارات و کسب مجوزات. هماهنگی، ارتباط و ارسال نسخه چاپی کتاب و نحوه تعامل با چاپخانه تا وصول کتاب
✍گام هفتم: بازاریابی و فروش: پلتفرم های آن لاین فعال در توزیع کتب دیجیتال، درگاه فروش اینترنتی: مجازی و چاپی، گوگل بوک و آمازون! مکاتبه با کارگزاران کتاب و همکاری با انتشارات بین المللی
#آموزش_کتابنویسی#کتابنویسی#محتوا
✍جلسه دوم : گام اول کتابنویسی:انتخاب موضوع: کسب و کار، مقاله، خاطرات، ترجمه، داستانی، آموزشی، گزارشی، پژوهشی ، مخاطب شناسی
✍گام دوم: کسب دانش: تحقیق و جمع آوری اطلاعات از منابع : اینترنتی(فارسی، و دیگر زبانها) کتابخانه ای، مصاحبه با کارشناسان، مقالات مجلات. خاطرات دیگران، ابزارها، اپلیکیشنهای مطالعه کتب، اپ های متنی
✍گام سوم: والایش و ساختاربندی اطلاعات: عنوان نویسی و فهرست نویسی، کاربرد و اپ todo
✍گام چهارم: نگارش:بینش نویسندگی(برداشت) ، رنگ آمیزی:،خاطره، نقل قول، داستانک، آمار، مقدمه نویسی
✍گام پنجم: طراحی صفحات و طراحی جلد: انواع قطع کتاب، جملات تبلیغی پشت جلد، رنگ شناسی جلد
✍گام ششم: انتخاب انتشارات و کسب مجوزات. هماهنگی، ارتباط و ارسال نسخه چاپی کتاب و نحوه تعامل با چاپخانه تا وصول کتاب
✍گام هفتم: بازاریابی و فروش: پلتفرم های آن لاین فعال در توزیع کتب دیجیتال، درگاه فروش اینترنتی: مجازی و چاپی، گوگل بوک و آمازون! مکاتبه با کارگزاران کتاب و همکاری با انتشارات بین المللی
#آموزش_کتابنویسی#کتابنویسی#محتوا
۴:۱۸
کارگاه طراحی وبسایت حرفه ایطراحی وبسایت، ادمین جهت بروز رسانی و تولید محتوای خبری، متنی، تولید و بارگذاری عکس، فیلم و صوت و... بطور روزانه.https://idpay.ir/modern-relations/shop/224258@hegram_7
۹:۳۲