بله | کانال امدادشعب شركت پارس
عکس پروفایل امدادشعب شركت پارسا

امدادشعب شركت پارس

۳,۸۰۶عضو
thumbnail
فعال سازی پیامک های مالی بام سازمانی#بام-سازمانی#پیامک
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۶:۱۶

thumbnail
مراحل صدور بیمه مسافرتی #بام#بیمه-مسافرتی
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۵:۲۳

thumbnail
علت بروز خطا در صدور تنخواه کارت #تنخواه-کارت
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۵:۰۳

thumbnail
* محاسبه میانگین در سیتا 2 *هبه اطلاع همکاران گرامی می‌رساند:در فرآیند محاسبه میانگین، گزینه‌ای جدید با عنوان «ضریب ماه» اضافه شده است.این گزینه که مقدار آن بین ۱ تا ۱۲ قابل انتخاب است ، با هدف کاهش خطای انسانی در ورود داده‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده است.#میانگین#تسهیلات#سیتا2
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۱۰:۳۲

undefinedبه اطلاع می رساندجهت سهولت دسترسی همکاران بانکی به کارشناسان مرکز تماس و کاهش سردرگمی در منوهای صوتیاز تاریخ 1404/06/23 سرشماره های 83386 و 83376 به صورت اختصاصی برای شعب تخصیص داده شده و منوهای مربوط به مشتریان از این سرشماره ها حذف شده اند.
undefinedمشتریان میتوانند برای طرح سوالات خود با شماره 1679 تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است منوهای سرشماره 1679 تا اطلاع ثانوی به همان روال قبلی می باشند.

۸:۰۸

thumbnail
خطا در مراحل صدور ضمانتنامه

۱۱:۲۱

thumbnail
لغو عملیات جاری ناتمام کاربران تسهیلات

۱۱:۲۶

thumbnail
به اطلاع می ساند ،در خصوص تفکیک سرشماره های مرکز تماس بین شعب و مشتریان از تاریخ 01/08/1404 در راستای بهینه سازی فرایندهای مرکز تماس و تسهیل در پیگیری امور شعب و مشتریان محترم ،متن منو صوتی برای سرشماره های 1679، 83386-021 و 83376-021 تغییر نموده است .منو صوتی سرخط های 02183376 و 02183386 در خصوص پیگیری امور شعب ارسال میگردد.

۹:۳۹

IMG_7261 (1).jpeg

۱۷۶.۳ کیلوبایت

منو صوتی سرخط های 02183376 و 02183386 در خصوص پیگیری امور شعب

۹:۳۹

thumbnail
به اطلاع می ساند ،در خصوص تفکیک سرشماره های مرکز تماس بین شعب و مشتریان از تاریخ 01/08/1404 در راستای بهینه سازی فرایندهای مرکز تماس و تسهیل در پیگیری امور شعب و مشتریان محترم ،متن منو صوتی برای سرشماره های 1679، 83386-021 و 83376-021 تغییر نموده است .منو صوتی سرخط 1679در خصوص پیگیری امور مشتریان ارسال میگردد.

۹:۴۰

IMG_7260.jpeg

۱۸۷.۴ کیلوبایت

منو صوتی سرخط 1679در خصوص پیگیری امور مشتریان

۹:۴۱

thumbnail
دریافت شماره مشتری شرکت های در شرف تاسیس در سامانه اشخاص
#سامانه_اشخاص#شرکت_در_شرف_تاسیس
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۶:۲۷

شرکت در شرف تاسیس.jpg

۱.۲۵ مگابایت

دریافت شماره مشتری شرکت های در شرف تاسیس در سامانه جامع اشخاص

۶:۳۱

thumbnail
مشاهده کاربران بام سازمانی از طریق سامانه جامع مدیریت اطلاعات بانکیINFOMANAGE.IR
#بام#بام_سازمانی#کاربر_ارشد

پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۱۰:۱۹

مشاهده کاربران بام سازمانی.jpg

۹۱۹.۰۴ کیلوبایت

مشاهده کاربران بام سازمانی از طریق سامانه جامع مدیریت اطلاعات بانکیINFOMANAGE.IR
#بام#بام_سازمانی#کاربر_ارشد
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس

۱۰:۱۹

thumbnail

۱۲:۵۱