* محاسبه میانگین در سیتا 2 *هبه اطلاع همکاران گرامی میرساند:در فرآیند محاسبه میانگین، گزینهای جدید با عنوان «ضریب ماه» اضافه شده است.این گزینه که مقدار آن بین ۱ تا ۱۲ قابل انتخاب است ، با هدف کاهش خطای انسانی در ورود دادهها طراحی و پیادهسازی شده است.#میانگین#تسهیلات#سیتا2
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۱۰:۳۲
شایان ذکر است منوهای سرشماره 1679 تا اطلاع ثانوی به همان روال قبلی می باشند.
۸:۰۸
خطا در مراحل صدور ضمانتنامه
۱۱:۲۱
لغو عملیات جاری ناتمام کاربران تسهیلات
۱۱:۲۶
به اطلاع می ساند ،در خصوص تفکیک سرشماره های مرکز تماس بین شعب و مشتریان از تاریخ 01/08/1404 در راستای بهینه سازی فرایندهای مرکز تماس و تسهیل در پیگیری امور شعب و مشتریان محترم ،متن منو صوتی برای سرشماره های 1679، 83386-021 و 83376-021 تغییر نموده است .منو صوتی سرخط های 02183376 و 02183386 در خصوص پیگیری امور شعب ارسال میگردد.
۹:۳۹
به اطلاع می ساند ،در خصوص تفکیک سرشماره های مرکز تماس بین شعب و مشتریان از تاریخ 01/08/1404 در راستای بهینه سازی فرایندهای مرکز تماس و تسهیل در پیگیری امور شعب و مشتریان محترم ،متن منو صوتی برای سرشماره های 1679، 83386-021 و 83376-021 تغییر نموده است .منو صوتی سرخط 1679در خصوص پیگیری امور مشتریان ارسال میگردد.
۹:۴۰
دریافت شماره مشتری شرکت های در شرف تاسیس در سامانه اشخاص
#سامانه_اشخاص#شرکت_در_شرف_تاسیس
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
#سامانه_اشخاص#شرکت_در_شرف_تاسیس
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۶:۲۷
مشاهده کاربران بام سازمانی از طریق سامانه جامع مدیریت اطلاعات بانکیINFOMANAGE.IR
#بام#بام_سازمانی#کاربر_ارشد
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
#بام#بام_سازمانی#کاربر_ارشد
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۱۰:۱۹
مشاهده کاربران بام سازمانی.jpg
۹۱۹.۰۴ کیلوبایت
مشاهده کاربران بام سازمانی از طریق سامانه جامع مدیریت اطلاعات بانکیINFOMANAGE.IR
#بام#بام_سازمانی#کاربر_ارشد
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
#بام#بام_سازمانی#کاربر_ارشد
پیوستن به کانال امداد شعب شرکت پارس
۱۰:۱۹
۱۲:۵۱