۲۵ بهمن ۱۴۰۱
۶:۵۲
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
۱۶:۲۳
۱۹ فروردین ۱۴۰۲
۱۶:۵۳
۲۰ فروردین ۱۴۰۲
۴:۴۳
۲۱ فروردین ۱۴۰۲
۱۲:۰۶
۲۲ فروردین ۱۴۰۲
اگر در حال برنامه ریزی برای آینده فرزندتان هستید.
حتما به شیوه آموزشی آیمت هم فکر کنید.
@atrakimaths
#آیمت_سمنان #آیمت_مهدیشهر #آیمت_شاهرودhttps://www.instagram.com/p/ChXVNMhKISx/?igshid=MDJmNzVkMjY=
حتما به شیوه آموزشی آیمت هم فکر کنید.
@atrakimaths
#آیمت_سمنان #آیمت_مهدیشهر #آیمت_شاهرودhttps://www.instagram.com/p/ChXVNMhKISx/?igshid=MDJmNzVkMjY=
۱۰:۰۶
۲۵ فروردین ۱۴۰۲
پژوهشهای انجام شده در آمریکا نشان داده است که: ۹۳ درصد بزرگسالان به نوعی ترس از ریاضی دارند.
️این ترس محدود به بزرگسالان نیست و بر اساس برنامه جهانی ارزیابی دانشآموزان،
سی و یک درصد از نوجوانان پانزده و شانزده ساله در کشورهای مختلف جهان میگویند که هنگام حل مسائل ریاضی بسیار عصبی میشوند،
️🟥 سی و سه درصد میگویند هنگام انجام تکالیف درس ریاضی احساس تنش می کنند و
حدود شصت درصد میگویند که نگران سختی کلاسهای ریاضی هستند.
برای حل این مشکل باید از کودکی به فکر فرزندانمان باشیم.
https://t.me//Aroouj
https://ble.ir/imathsemnan
️این ترس محدود به بزرگسالان نیست و بر اساس برنامه جهانی ارزیابی دانشآموزان،
سی و یک درصد از نوجوانان پانزده و شانزده ساله در کشورهای مختلف جهان میگویند که هنگام حل مسائل ریاضی بسیار عصبی میشوند،
️🟥 سی و سه درصد میگویند هنگام انجام تکالیف درس ریاضی احساس تنش می کنند و
حدود شصت درصد میگویند که نگران سختی کلاسهای ریاضی هستند.
برای حل این مشکل باید از کودکی به فکر فرزندانمان باشیم.
https://t.me//Aroouj
https://ble.ir/imathsemnan
۶:۲۵
۳۰ فروردین ۱۴۰۲
مهمترین مزیت آی مت نسبت به روش های دیگر آموزش چیست؟
سیستم iMaths علاوه بر غنی سازی محیط آموزشی و پویایی آن (به صورت تعاملی با نیازهای متفاوت هر کودک، و نه آموزش استاتیک)، ضمن کاهش اضطراب ریاضی کودکان و افزایش مهارت های شناختی آنان، از روش پلکانی بهره می برد که طی آن آموزش ها علاوه بر چینش ساده به مشکل، آموزش های قبلی را نیز پوشش داده و کودک بدون هیچ گونه احساس فشار و یا دلزدگی، مطالب ساده و پیشرفته ریاضی را از طریق بازی، داستان، شعر و نمایش هایی که اکثرا خودش بازیگر آن است می آموزد.
#سوالات_متداول_آیمتhttps://t.me//Aroouj
https://ble.ir/imathsemnan
سیستم iMaths علاوه بر غنی سازی محیط آموزشی و پویایی آن (به صورت تعاملی با نیازهای متفاوت هر کودک، و نه آموزش استاتیک)، ضمن کاهش اضطراب ریاضی کودکان و افزایش مهارت های شناختی آنان، از روش پلکانی بهره می برد که طی آن آموزش ها علاوه بر چینش ساده به مشکل، آموزش های قبلی را نیز پوشش داده و کودک بدون هیچ گونه احساس فشار و یا دلزدگی، مطالب ساده و پیشرفته ریاضی را از طریق بازی، داستان، شعر و نمایش هایی که اکثرا خودش بازیگر آن است می آموزد.
#سوالات_متداول_آیمتhttps://t.me//Aroouj
https://ble.ir/imathsemnan
۴:۲۰