عکس پروفایل ایران فردا ؛رسانه مرکز بسیج فرهنگیان ا

ایران فردا ؛رسانه مرکز بسیج فرهنگیان

۴,۱۳۷عضو
عکس پروفایل ایران فردا ؛رسانه مرکز بسیج فرهنگیان ا
۴.۱هزار عضو

ایران فردا ؛رسانه مرکز بسیج فرهنگیان

ایران فردا رسانه مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورشکانال های ما :🟠https://shad.ir/iran_fardaundefinedhttps://eitaa.com/iran_fardaa🟤https://ble.ir/iran_fardaaundefinedhttps://www.instagram.com/_iranfardaa?igsh=MXh3dGpxMTZxOW4xNA==

۱۰ شهریور

thumnail

۱۱:۵۲

۱۱ شهریور

thumnail
#یادداشت| چارچوب‌نهادی یا نگاشت نهادی
undefined شهرام رامشت در یادداشتی تحت عنوان «آخرین تیر ترکش نگاشت نهادی سند تحول بنیادین» نوشت:
undefinedعبارت #چارچوب‌_نهادی سندتحول یا موارد مشابه آن مانند #نگاشت_نهادی از جمله عباراتی بودند که با تأکید فصل هشتم سند تحول بنیادین از همان سال‌های اول تصویب ، مورد توجه قرار گرفتند. در بند د بخش دوم از فصل هشتم سند تحول آماده است: «تمام دستگاه‌ها و نهادها، به‌ویژه رسانه ملی، موظفند در چارچوب این سند، همکاری لازم با نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی را برای تحقق اهداف تحول بنیادین آموزش و پرورش معمول دارند. گزارش نحوه و میزان همکاری دستگاه‌ها به صورت سالانه توسط وزیر آموزش و پرورش به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد.»
undefinedهمان‌طور که در این بند اشاره شده است، منظور از چارچوب نهادی یا نگاشت نهادی، همکاری کلیه دستگاه‌ها و نهادها در راستای اجرای سند تحول است. عبارت مشابه دیگر، یعنی تقسیم کار ملی، در بند الف ماده ۹۲ برنامه هفتم پیشرفت است که از آن هم می‌شود همان مفهوم نگاشت نهادی را برداشت کرد (۱). مفهوم نگاشت نهادی و تقسیم کار ملی با کمی تفاوت در پروژه 36 نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین نیز آمده که مسئول اجرای آن شورای عالی آموزش و پرورش است.
undefinedمتأسفانه یکی از بخش‌های بسیار مهم مغفول مانده در اجرای سند تحول، همین مسئله نگاشت‌نهادی است که خود می‌تواند علت اجرا نشدن بخش‌های دیگر سندتحول بنیادین باشد. شاهد اجرا نشدن این بند آن است که پس از 13 سال از تصویب، در #برنامه_هفتم_پیشرفت مجدداً به آن اشاره شده است! البته این بدان معنا نیست که در این سال‌ها سندی به اسم نگاشت‌نهادی سند تحول نگارش نشده است. نگاشت نهادی در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته و نسخ مختلفی از آن تدوین شده که هر یک دارای ویژگی‌هایی هستند. برخی دستگاه‌ها و نهاد‌های همکار اجرای راهکارهای سند تحول، برخی اجرای برنامه‌های زیرنظام و برخی برنامه‌های منتخب تحول آفرین را مورد توجه قرار داده‌اند. اما متأسفانه بنا به دلایل مختلف، تقریباً هیچ‌یک از این نسخه‌ها نتوانسته همکاری مطلوب میان آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها را ایجاد نماید.
undefinedدر حال حاضر شورای عالی آموزش و پرورش با توجه به سررسید سه‌ماهه برای تدوین تقسیم کار ملی اجرای سند تحول در برنامه هفتم پیشرفت و الزام اجرای پروژه ۳۶ در سال جاری، در صدد تدوین تقسیم کار ملی برای اجرای سندتحول مبتنی بر #نقشه_راه اجرای سند تحول است (۲). برای انجام این کار، تجربه‌های گذشته پیش روی شورا قرار گرفته و پیشنهاد‌هایی ناظر به آینده نیز به آن داده شده است. اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این آخرین تیر ترکش همکاری بین دستگاهی برای اجرای سند تحول بنیادین باشد، بیش از این باید در محافل نخبگانی تعلیم و تربیت از آن یاد شود تا إن‌شاءالله با هم‌افزایی کلیه افراد صاحب نظر در این حوزه، ارتباط مطلوب بین‌دستگاهی برای اجرای سند تحول بنیادین شکل گیرد.
پی‌نوشت: ۱) البته با نگاه دقیق‌تر، نگاشت‌نهادی اعم از #تقسیم_کار_ملی بوده و شامل مجموعه روابط حاکم، فرایند‌ها و سازکارهای میان دستگاه‌های مختلف هم می‌شود. لیکن در فضای فعلی آموزش و پرورش، همه این عبارات تقریباً معادل یک‌دیگر به‌کار می‌روند.۲) یعنی برای اجرای هر پروژه در نقشه راه اجرای سند تحول، نیاز به همکاری چه دستگاه‌ها و نهادهایی است.
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۲:۰۳

انسان ۲۵۰.mp3

۰۴:۴۷-۴.۴ مگابایت
#انسان۲۵۰ساله | ویژگی‌های مبارزه امام حسن علیه‌السلام
undefined ۲۸صفر، سالروز رحلت پیامبر(ص) و سالروز شهادت امام حسن(ع)
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۶:۲۱

thumnail
#نهج‌البلاغه | ۲۸ سفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)
از سخنان آن حضرت -عليه السّلام- است كه آن را هنگام غسل‌دادن و كفن‌كردن رسول خدا -صلّى اللَّه عليه و آله- فرمود : پدر و مادرم به فداى تو باد اى رسول خدا !
همانا به مرگ تو بريده شد چيزي‌كه با مرگ ديگران (پيغمبران) بريده نگرديد؛ از نبوّت و احكام الهى و اخبار آسمانى.
مرگ تو حادثه خاصى بود؛ آن‌چنان‌ که آنان كه به مصيبت مرگ تو دچار شدند، ديگر مصيبت‌ها را از ياد بردند.اگر ما را به شكيبايى فرمان نداده بودى و از گريستن و زارى كردن منع نكرده بودى، آن قدر مى‌گريستيم تا سرشكمان را به پايان رسانيم.
درد جدايى تو، در رفتن درنگ مى‌كند و رنج و اندوه تو ،چون يار سوگند خورده‌اى همواره با ماست.
پدر و مادرم به فدايت؛ ما را نزد پروردگارت ياد كن و ما را در ياد خود[نگه]دار.
undefined خطبه ۲۲۶نهج البلاغه، صفحه ۷۳۲
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۸:۲۳

۱۲ شهریور

thumnail
#یادداشت | عدالت‌خواهی معوج
مجتبی همتی‌فر مسئول سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در حساب ویراستاری خود این‌چنین نوشت: جریان رسانه‌ای به سهم بسیار کم مدارس #دولتی در رتبه‌های کنکور پرداخته و به نام #عدالت ، به مدارس سمپاد حمله می‌کند.
عجیب اینکه همزمان ساکتند که چرا از ۳۰ رتبه اول کنکور در سه شاخه اصلی، فقط ۴ نفر از مدارس #غیر دولتی هستند؛ ۱۳ درصد!؟ مگر نه اینکه این مدارس با ایده‌ی آموزش کیفی‌تر #خصوصی حمایت شده‌اند.

پانوشت-۱: یکی از نگرانی‌های این روزها، غلبه انگاره‌های عدالت‌خواهانه‌ای است که عمق ندارد و تصویر بسیطی از مفهوم عدالت را در اظهارنظر خود بروز می‌دهند. همین ضعف مبنایی باعث قضاوت‌های غیردقیق و سودار از شواهد می‌شود و نگرانی این است که مسئولان ارشد با این تفسیر و تحلیل‌ها و توصیه‌های سیاستی خام، دست به تصمیم نادرست بزنند.پانوشت -۲: مدارس سمپاد برای پوشش بخشی از عدالت آموزشی برای استعدادهای برتر شکل گرفته‌اند تا نقص کیفی مدارس عادی در رشد و شکوفایی استعداد آنها را پوشش دهد. هر چند ایده جداسازی دارای ضعف‌هایی است، اما در نگاه واقع‌بینانه چه بسا سناریوی مناسب باشد. طبیعی است که سهم این مدارس در نتایج کنکور و ... قابل توجه باشد و این نشان می‌دهد که سیاست مذکور در جای خود پاسخگو بوده و درست عمل کرده است. منتها کسی نمی‌پرسد راهکار بدیل یعنی توسعه مدارس غیردولتی و پولی برای ارتقای کیفی آموزش چه وضعیتی دارد؟ علاوه بر خدشه توصیه این مدارس به عدالت آموزشی، از منظر کیفیت آموزش هم که وضعیت آن‌ها قابل قبول نیست. پانوشت -۳: نوک پیکان انتقادها و تغییر سیاست‌ها باید به کدام سمت باشد؟ نقد و تعدیل مدارس سمپاد؟ تغییر سیاست درباره مدارس غیردولتی؟ توجه ویژه و همزمان به ارتقای زیرساخت مدارس عادی دولتی؟
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۹:۲۸

thumnail
#شهید‌بهشتی| بردباری امام حسن و قیام امام حسین در یک ردیف قرار دارد
از نظر شیعه‌ی تیزبین، بردباری حسن بن علی و قیام حسین بن علی، که درود فراوان بر هر دو باد در یک ردیف قرار می‌گیرند. بر همین اساس است که علمای شیعه، صلح و محافظه‌کاری حسن بن علی(ع) را در ردیف قیام حسین بن علی(ع) می‌شمرند؛ زیرا صلح حضرتش بدان جهت نبود که بر جان خویش می‌ترسید. به راستی اگر امام مجتبی (ع) به علت ترس از مرگ دست از پیکار کشیده بود دیگر نه‌تنها شایسته مقام امامت امت و پیشوایی ملت نبود، بلکه ارزش یک مسلمان مجاهد را هم نداشت، ولی صرف‌نظر از اعتقاد ما به امامت آن حضرت و صرف‌نظر از آن همه ستایش و تقدیر و تنزیه که شیعه و سنی درباره‌ی او از پیغمبر خدا نقل کرده‌اند، آیا می‌شود باور کرد که حسن بن علی آن زندگی ملال‌آور را بر مرگ ترجیح می‌داد؟
سازش و محافظه‌کاری امام مجتبی معلول عوامل گوناگون و نتیجه محاسبه و سنجش دقیق شرایط سیاسی و اجتماعی آن عصر بود. در آن محیط عربی که اگر به یک عرب عادی ناسزایی گفته میشد شمشیر می‌کشید و در دفاع از حیثیت شخصی خود جان می‌داد، آیا آن همه هتاکی که از طرف دستگاه پلید سلطنت اموی به امام مجتبی و پدر بزرگوارش میشد کافی نبود او را تحریک کند و به جانبازی وادارد؟ حاشا که به فرزند علی و زهرا و ریحانه رسول الله(ص) این‌گونه گمان برود.
صرف‌نظر از جنبه‌های اعتقادی و دینی، بررسی روحیات امام مجتبی و وقایع آن عصر، و روش حسین بن علی پس از وفات برادرش تا مرگ معاویه کافی است نشان دهد امام مجتبی در آن دوره بردباری و سکوت نسبی، چه رنج جان‌فرسایی تحمل فرموده است.
اگر حسن و حسین و فرزندان دیگر اهل بیت در جنگ با معاویه کشته می‌شدند وضع تشیع به کجا کشیده میشد؟ پیشوایی و رهبری شیعه و نگاهداشت این ودیعه‌ی خاندان پیغمبر(ص) در آن اوضاع و احوال در برابر عنصر مکار و حیله‌گر و دسیسه‌بازی چون معاویه روش خاصی را ایجاب می‌کرد، همان روشی که پس از امام مجتبی، برادرش حسین بن علی(ع) ناچار شد بپذیرد و تا مرگ معاویه ادامه دهد. باید به حوادث کوچک و بزرگ تاریخی آن عصر بیشتر توجه کنید تا دریابید امام مجتبی در آن دوره‌ی حساس چگونه به آن سکوت نسبی تن درداده و در این راه چه رنج جان‌فرسایی را تحمل کرده است. قدرت رهبری شیعه همراه با تحمل این رنج جان‌گداز است که شایستگی حضرتش را برای امامت شیعه در آن سال‌های حساس تاریخ اسلام و تشیع نشان می‌دهد، چرا پیغمبر(ص) فرمود: «الحسن و الحسین امامان قاما او قعدا».

undefined سیدمحمد حسینی بهشتی، تقیه: خودپایی یا هدف‌پایی، صص۶۰-۶۱
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۰:۵۷

thumnail
undefined‌ پیش نشست مجازی بخش ویژه فلسطین رویداد بین‌المللی الف‌تا:
فلسطین؛ مدرسه‌ی مقاومت undefined
undefined️ به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی امت و به‌نقل از روابط‌عمومی بخش بین‌الملل دومین دوره رویداد الف‌تا پیش نشست مجازی بخش ویژه فلسطین رویداد بین‌المللی الف‌تا برگزار می‌شود.
undefined با حضور اساتیددکتر رقیه فاضل: پژوهشگر تربیت سیاسیمحمد نورس حمید: فعال فلسطینی ساکن ایران
undefined با حضور ویژه یک معلم غزه‌ای از موسسه رنگ زیتون
undefined زمان: ۱۳ شهریور، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران
undefined پخش زنده در بستر کانال شاد:‌ https://shad.ir/alefta
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۳:۲۲

۱۳ شهریور

1051926272_159588101.mp3

۰۴:۴۷-۶.۶ مگابایت
#فایل_صوتی| مرز جبهه حق و باطل
تعیین مرز در جبهه، فقط با امام است!
undefinedحجت الاسلام قنبریان در قسمت دهم مجموعه کلیپ صوتی جبهه حسین، به تبیین نیاز به حضور ولی برای تعیین مرز جبهه حق و باطل می‌پردازد.
undefinedاینکه مرز کجا باشد یک چیز ثابت جاودانه همیشگی نیست؛ ... از اینجا است که ولیّ‌امر لازم داریم. بحث کنید؛ مشورت کنید؛ ولی دست آخر یک نفر باید بگوید مرز کجاست.
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۲:۳۷

ایران فردا ؛رسانه مرکز بسیج فرهنگیان
undefined undefined‌ پیش نشست مجازی بخش ویژه فلسطین رویداد بین‌المللی الف‌تا: فلسطین؛ مدرسه‌ی مقاومت undefined undefined️ به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی امت و به‌نقل از روابط‌عمومی بخش بین‌الملل دومین دوره رویداد الف‌تا پیش نشست مجازی بخش ویژه فلسطین رویداد بین‌المللی الف‌تا برگزار می‌شود. undefined با حضور اساتید دکتر رقیه فاضل: پژوهشگر تربیت سیاسی محمد نورس حمید: فعال فلسطینی ساکن ایران undefined با حضور ویژه یک معلم غزه‌ای از موسسه رنگ زیتون undefined زمان: ۱۳ شهریور، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران undefined پخش زنده در بستر کانال شاد:‌ https://shad.ir/alefta undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیان ● بلهایتاشاد
#یادآوری_نشست

۸:۱۵

thumnail
آمدم ای شاه، پناهم بدهخطِ امانی ز گناهم بده
ای حَرمَت ملجأِ درماندگاندور مران از در و راهم بده
لایق وصل تو که من نیستماِذن به یک لحظه نگاهم بده
تا که ز عشق تو گُدازم چو شمعگرمیِ جان‌سوز به آهم بده
لشکر شیطان به کمین من استبی‌کسم ای شاه پناهم بده
از صف مژگان نگهی کن به منبا نظری، یار و سپاهم بده
در شب اول که به قبرم نهندنور بدان شام سیاهم بده
undefined️سالروز شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد.
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۷:۱۷

۱۴ شهریور

امام رضا ع.mp3

۰۳:۲۳-۳.۱ مگابایت
#فایل_صوتی | جریانی تکان‌دهنده از مظلومیت حضرت امام رضا(ع)
undefined شهید مرتضی مطهری (ره)
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۹:۰۷

thumnail
undefined دو قرن خصومت
undefined رهبر انقلاب: ما یاد رئیس‌علی دلواری را از این جهت گرامی می‌داریم که این مرد شجاع، در راه اعتقاد دینی خود، تنها و در غربت با دشمنان جنگید... یک مرد جوان، در همین سنین جوانیِ شما جوانان، در مقابل انگلیسی‌ها ایستادگی کرد. البته امروز با آن روز خیلی فرق کرده است؛ امروز همه‌ی ملت ایران در مقابل قدرتهای متجاوز ایستاده‌اند. ۱۳۷۰/۱۰/۱۳
undefined ایام سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۱:۵۶

thumnail
#رستا | کنکور، سنجه‌ درستی برای عدالت آموزشی در کشور نیست!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رستا، یادداشت فاطمه قره‌داغی، سردبیر رستا: عدالت آموزشی، پررنگ‌ترین و البته مظلوم‌ترین واژه‌ای است که این روزها در رسانه‌ها درمورد آن صحبت می‌شود. اسامی رتبه‌های برتر کنکور منتشر شده و گویا همه هر سال این موقع یادشان می‌آید که کیفیت مدارس دولتی رو به کاهش است.
تقلیل دادن عدالت آموزشی به کنکور و ایجاد جو رسانه‌ای و روانی در این‌باره، نه تنها کمکی به بهبود کیفیت مدارس دولتی نمی‌کند؛ بلکه آموزش و پرورش را از مسیر درست دور می‌کند.
undefinedمتن کامل یادداشت‌ را در لینک زیر بخوانید: rastakhabar.ir/?p=7965
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۵:۲۲

thumnail
undefined بازخوانی اندیشه امام خمینی(ره)
دکتر سجاد صدیقی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، در دوره مجازی رهیاران تحول:
در بازخوانی اندیشه امام خمینی(ره)، آنچه مدنظر ماست؛ رسیدن به یک افق متعالی سیاسی است. آیا امروز این اندیشه در دستگاه تربیتی نمیتواند ما را به یک افق متعالی برساند؟کدام اندیشه‌ بود که انسان را مثل یک فراخوان در عصر ظلمت مدرن، دعوت می‌کند و او را به اعماق فطرت بشری و حقیقت خویشن می‌رساند.
اگر بخواهیم درباره این اندیشه فکر کنیم و به سوالات پاسخ دهیم؛ باید مجدد به آن اندیشه رجوع کنیم و آن را مجدد بخوانیم؛ اندیشه‌ای که به معنای واقعی، شاگردان بزرگی را در مکتب خود تربیت می‌کند که هرکدام از آن‌ها یک قله هستند؛مانند بهشتی،مطهری،خامنه ای و باهنر ....
اندیشه‌ای که در امتداد آن توانست نه تنها در دهۀ ۵۰ و ۶۰ ؛ بلکه بچه‌‌های دهۀ ۷۰ و دهۀ ۸۰ را تربیت کند.
من معتقدم بازخوانی آن اندیشه می تواند ما را به آن سمت ببرد که به معنای واقعی بتوانیم، موضوع تحول یا تحول بنیادین یا انقلاب در آموزش و پرورش را بازخوانی کنیم.
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۱۷:۴۲

thumnail
#الفتا | صد جرعه بنوش و یک جرعه بنوشان
نمایشگاه دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا
تعامل و هم‌افزایی معلمان برای تحول

undefinedبخش‌ها: غرفه‌های روایت‌گریگعده‌های تجربه‌نوردیحلقه‌های حل‌مسئلهتدریس زنده معلمان
undefined ۲۱ الی ۲۳ شهریورماهundefinedمجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران
undefinedثبت‌نام برای بازدید از نمایشگاه حضوری و مجازی رویداد: aleftaevent.ir/register
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاد

۲۱:۱۸

۱۵ شهریور

ایران فردا ؛رسانه مرکز بسیج فرهنگیان
undefined undefined سوگواره مدرسه اربعین روایتگری لحظه‌لحظه‌های سفر معلمانه در کلاس درسی به وسعت راه‌پیمایی اربعین undefined محور‌های سوگواره : undefinedنقش‌آفرینی معلم در برابر دانش‌آموزان در راهپیمایی اربعین حسینی undefinedمؤلفه‌‌های تربیتی راهپیمایی اربعین حسینی undefinedنقش آفرینی دانش‌آموزان ایرانی و عراقی در راهپیمایی اربعین حسینی undefined قالب‌های سوگواره : undefinedیادداشت undefinedعکس undefinedدلنوشته undefinedشعر undefined علاقمندان به شرکت در این سوگواره ادبی می توانند آثار خود را از تاریخ ۲۴ مرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه به آدرس rouydadnegar.ir ارسال نمایند. undefined️جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به هرگونه ابهام حول محور سوگواره به شناسه @soogvareh_arbaeen در پیام‌رسان های داخلی مراجعه بفرمایید. undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیان ● بلهایتاشاد
undefined سوگواره مدرسه اربعین

undefined مهلت ارسال آثار فقط تا پایان امروز

undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاداینستاگرام

۱۳:۰۳

1802182403_1366041344.mp3

۰۲:۵۶:۲۳-۳۰.۲۹ مگابایت
#فایل_صوتی | هندسه انقلاب
undefinedقسمتی از صوت :امام می‌فرمایند اگر علم از بالا به سمت راست رود؛ تبدیل به نور می‌شود و در سمت چپ تبدیل به ظلمات اکبر!امکان دارد کتابی باعث رشد فردی اما همان کتاب باعث سقوط یک فرد شود. دلیل آن یک کلمه‌ی سه حرفی‌ست یعنی عمل! یعنی اگر جایی در زندگی‌مان یک علم و معرفت کسب کردیم و تمام تلاشمان را کردیم که تحقق پیدا کند؛ امام می‌فرمایند: قطعا موجب رشد انسان است؛ اما اگر علم و معرفتی کسب کردیم و تمام تلاش خود را نکردیم که عملی شود، امام نمی‌فرمایند شاید سقوط کند؛ می‌فرمایند سقوط قطعی‌ست!
undefined حجت‌الاسلام سیدمحمد مطلبی‌پور
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاداینستاگرام

۱۹:۵۴

۱۶ شهریور

thumnail
#جزوه| وصیتنامه‌الهی‌سیاسی‌امام‌خمینی‌
undefinedامام خامنه‌ای«مدظله العالی»:اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای ناکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.
undefinedدکتر رقیه فاضل
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاداینستاگرام

۹:۰۶

670506754_1919047901.pdf

۴.۳۲ مگابایت

جزوه ی بازخوانی#وصیتنامه‌الهی‌سیاسی‌امام‌خمینی‌«ره»
undefinedدکتر رقیه فاضل
undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاداینستاگرام

۹:۰۸

۱۷ شهریور

رسانۀ مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش‌وپرورش، فعالیت خود را در پلتفرم اینستاگرام آغاز کرده‌است. شما، فرهنگی عزیز، می‌توانید از لینک یا نام‌کاربری زیر، صفحه اینستاگرام "ایران فردا" را دنبال کنید.@_iranfardaahttps://www.instagram.com/_iranfardaa?igsh=MXh3dGpxMTZxOW4xNA==

undefinedایران فردا؛ رسانه مرکز بسیج فرهنگیانبلهایتاشاداینستاگرام

۱۷:۴۶