۱۰ فروردین
۱۱:۳۱
۱۱ فروردین
۱۶:۴۸
۱۲ فروردین
#نظر_اعضا
لازم دیدم تعدادی از اقدامات عجیب دکتر میعاد صالحی طی مدت ۲ سال اخیر مدیرعاملی راه آهن را با هم مرور کنیم، اقداماتی که بیانگر رفتار خارج از دایره اخلاق، شرع و قانون ایشان بوده و یادآور #حکومت_دیکتاتورها و #اسلام_خوارج است، رفتارهایی که هیچ رنگ و بویی از اسلام، شرع و قرآن در آنها مشاهده نمیشود و نه تنها مروج دین و احکام آن نیست که برعکس موجب توهین به آنها و بیزاری مردم از این اصول مقدس خواهد شد.
#برکناری یکی از معاونان مدیرعامل صندوق پس انداز کارکنان راهآهن به خاطر مخالفت با نظر غیر کارشناسی صالحی در یکی از جلسات.
#برکناری مدیرکل وقت راهآهن خوزستان به دلیل انجام مصاحبهای با رسانهها و اعلام دلیل واقعی حذف قطار اهواز- مشهد یعنی کمبود دیزل.
#اخراج خانواده یکی از کارکنان از مجتمع پارمیس بدلیل مشکل #حجاب دختر ۱۳ ساله خانواده و #برکناری مدیرعامل شرکت پیمانکار.
#تعلیق لکوموتیوران زحمتکش ناحیه کرمان، آقای #علی_شوخان از کار بدلیل انتشار ویدئو انتقادی در مورد مدیرعامل راه آهن و حمایت از #کارزار برکناری مدیرعامل راه آهن.
#خاتمه_قرارداد یک شرکت پیمانکار بدلیل مشکل #حجاب یکی از کارکنان این شرکت در ساختمان راه آهن همزمان با حضور مدیرعامل در آسانسور.
انجام #هزینههای_گزاف چند صد میلیونی از محل بیت المال برای برگزاری مراسمات مذهبی و شبه مذهبی مانند مراسم سلام فرمانده و همایش عفاف و حجاب و پرداخت #مبالغ_نجومی چند ده میلیون تومانی به سلبریتیها و مجریان بنا بر اعتراف مدیر روابط عمومی راه آهن برای حضور کوتاه در این مراسمات.
تلاش برای شناسایی و #برخورد با کارکنان امضا کننده #کارزار برکناری مدیرعامل راه آهن.
#تهمت و #تهدید افراد منتقد مدیرعامل و یا حامیان کارزار برکناری مدیرعامل و تلاش توطئه آمیز ناموفق برای تصرف تنها انجمن صنفی شرکتهای ریلی که منتقد اصلی اقدامات مدیرعامل راه آهن میباشد با هدف #ساکت_کردن هر گونه صدای انتقادی.
استفاده از ابزار #تقلب و #ربات در دستکاری نتایج نظرسنجیهای تلگرامی و یا دستکاری واکنشها به بعضی از پستهای کانالهای منتقد.
#سلب حق قانونی مراکز فروش بلیت طرف قرارداد در فرآیند پیش فروش بلیتها با وجود حقوق قانونی این شرکتها که منجر به رکود فعالیت و بیکار شدن حدود ۴۰۰۰ آژانس و کارکنان آنها گردیده است.
آقای میعاد صالحی امیدوارم در این شبهای قدر ضمن توبه از ظلمهایی که به افراد مختلف در این سالها نموده اید، درس رفتار با منتقدان، مخالفان و دشمنان را از امیر المؤمنین علی علیه السلام یاد بگیرید و از این رفتارهای نادرست بپرهیزید.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
لازم دیدم تعدادی از اقدامات عجیب دکتر میعاد صالحی طی مدت ۲ سال اخیر مدیرعاملی راه آهن را با هم مرور کنیم، اقداماتی که بیانگر رفتار خارج از دایره اخلاق، شرع و قانون ایشان بوده و یادآور #حکومت_دیکتاتورها و #اسلام_خوارج است، رفتارهایی که هیچ رنگ و بویی از اسلام، شرع و قرآن در آنها مشاهده نمیشود و نه تنها مروج دین و احکام آن نیست که برعکس موجب توهین به آنها و بیزاری مردم از این اصول مقدس خواهد شد.
#برکناری یکی از معاونان مدیرعامل صندوق پس انداز کارکنان راهآهن به خاطر مخالفت با نظر غیر کارشناسی صالحی در یکی از جلسات.
#برکناری مدیرکل وقت راهآهن خوزستان به دلیل انجام مصاحبهای با رسانهها و اعلام دلیل واقعی حذف قطار اهواز- مشهد یعنی کمبود دیزل.
#اخراج خانواده یکی از کارکنان از مجتمع پارمیس بدلیل مشکل #حجاب دختر ۱۳ ساله خانواده و #برکناری مدیرعامل شرکت پیمانکار.
#تعلیق لکوموتیوران زحمتکش ناحیه کرمان، آقای #علی_شوخان از کار بدلیل انتشار ویدئو انتقادی در مورد مدیرعامل راه آهن و حمایت از #کارزار برکناری مدیرعامل راه آهن.
#خاتمه_قرارداد یک شرکت پیمانکار بدلیل مشکل #حجاب یکی از کارکنان این شرکت در ساختمان راه آهن همزمان با حضور مدیرعامل در آسانسور.
انجام #هزینههای_گزاف چند صد میلیونی از محل بیت المال برای برگزاری مراسمات مذهبی و شبه مذهبی مانند مراسم سلام فرمانده و همایش عفاف و حجاب و پرداخت #مبالغ_نجومی چند ده میلیون تومانی به سلبریتیها و مجریان بنا بر اعتراف مدیر روابط عمومی راه آهن برای حضور کوتاه در این مراسمات.
تلاش برای شناسایی و #برخورد با کارکنان امضا کننده #کارزار برکناری مدیرعامل راه آهن.
#تهمت و #تهدید افراد منتقد مدیرعامل و یا حامیان کارزار برکناری مدیرعامل و تلاش توطئه آمیز ناموفق برای تصرف تنها انجمن صنفی شرکتهای ریلی که منتقد اصلی اقدامات مدیرعامل راه آهن میباشد با هدف #ساکت_کردن هر گونه صدای انتقادی.
استفاده از ابزار #تقلب و #ربات در دستکاری نتایج نظرسنجیهای تلگرامی و یا دستکاری واکنشها به بعضی از پستهای کانالهای منتقد.
#سلب حق قانونی مراکز فروش بلیت طرف قرارداد در فرآیند پیش فروش بلیتها با وجود حقوق قانونی این شرکتها که منجر به رکود فعالیت و بیکار شدن حدود ۴۰۰۰ آژانس و کارکنان آنها گردیده است.
آقای میعاد صالحی امیدوارم در این شبهای قدر ضمن توبه از ظلمهایی که به افراد مختلف در این سالها نموده اید، درس رفتار با منتقدان، مخالفان و دشمنان را از امیر المؤمنین علی علیه السلام یاد بگیرید و از این رفتارهای نادرست بپرهیزید.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱:۲۷
#نظر_اعضا
با سلام مهمترین بخش مدیریت، مخصوصا در مدیریت کلان جذب منابع درآمدی و افزایش نقدینگی شرکت هست که متأسفانه آقای حافظ قرآن اکثر چشمههای درآمدی رو خشک کرده
مثلا با ابلاغ یک بخشنامه من درآوردی و غیر منطقی گفته که برای حمل قطار باری باید همه واگنها برای یک شرکت باشن و همین باعث شده حداقل ۳۰٪ درآمد راه آهن بیاد پایین اگه باور ندارید پایین آمدن تن کیلومتر حمل شده واقعی راه آهن بعداز ابلاغ این بخشنامه رو بررسی کنید.
برای نمونه:۵۰ واگن خالی به مبدأ بارگیری واگذار میشه و بعلت رعایت وزن قطار برای دوبله دیزل نهایتش ۴۰ واگن اعزام میشه و ۱۰ واگنش باید منتظر باشه که ۳۰ تا از دوستان هم شرکتی خودش به دادش برسن و ادامه این قصه و چندتاهای جا مانده بقیه
در مبدأ بارگیری مثلا ۲۰۰ تا واگن از چندتا شرکت بارگیری و آماده اعزام است ولی چون هیچکدوم از شرکتها واگنهاشون به تعداد دوبله دیزل نیست پس براساس بخشنامه غیرکارشناسی اساتید کارنابلد رانتی باید هفته ها و شاید ماهها بخوابن واین یعنی پایین آمدن درآمد شرکتهای مالک و به تبع اون راه آهن
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
با سلام مهمترین بخش مدیریت، مخصوصا در مدیریت کلان جذب منابع درآمدی و افزایش نقدینگی شرکت هست که متأسفانه آقای حافظ قرآن اکثر چشمههای درآمدی رو خشک کرده
مثلا با ابلاغ یک بخشنامه من درآوردی و غیر منطقی گفته که برای حمل قطار باری باید همه واگنها برای یک شرکت باشن و همین باعث شده حداقل ۳۰٪ درآمد راه آهن بیاد پایین اگه باور ندارید پایین آمدن تن کیلومتر حمل شده واقعی راه آهن بعداز ابلاغ این بخشنامه رو بررسی کنید.
برای نمونه:۵۰ واگن خالی به مبدأ بارگیری واگذار میشه و بعلت رعایت وزن قطار برای دوبله دیزل نهایتش ۴۰ واگن اعزام میشه و ۱۰ واگنش باید منتظر باشه که ۳۰ تا از دوستان هم شرکتی خودش به دادش برسن و ادامه این قصه و چندتاهای جا مانده بقیه
در مبدأ بارگیری مثلا ۲۰۰ تا واگن از چندتا شرکت بارگیری و آماده اعزام است ولی چون هیچکدوم از شرکتها واگنهاشون به تعداد دوبله دیزل نیست پس براساس بخشنامه غیرکارشناسی اساتید کارنابلد رانتی باید هفته ها و شاید ماهها بخوابن واین یعنی پایین آمدن درآمد شرکتهای مالک و به تبع اون راه آهن
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۷:۳۴
۱۳ فروردین
#حجاب
️ بازخوانی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد مقوله #حجاب در راستای تحلیل اقدامات ظالمانه و ریاکارانه مدیرعامل راه آهن در خصوص مقوله #حجاب خصوصا لغو قرارداد یکی از شرکتهای پیمانکار ریلی با بهانه مشکل #حجاب یکی از کارکنان این شرکت، لازم است این اقدام نابخردانه از طریق دفتر مقام معظم رهبری پیگیری و شکایت گردد.
️ رهبرانقلاب در بخشی از سخنانشان به مسئله حجاب پرداختند و گفتند: حجاب بیتردید یک ضرورت شرعی و خدشهناپذیر است اما این ضرورت خدشهناپذیر نباید موجب شود کسانی که به صورت کامل حجاب را رعایت نمیکنند به بیدینی یا ضدانقلابی متهم شوند.
️ حضرت آیتالله خامنهای افزودند: چند سال قبل در یکی از سفرهای استانی و در جمع علمای آن منطقه گفتم که چرا خانمی را که قدری موهایش بیرون و به تعبیر رایج بدحجاب و در واقع، ضعیفالحجاب است، متهم میکنید در حالی که در استقبال مردمی شماری از خانم ها چنین حجابی داشتند. اینها زنان و دختران خودمان هستند که در مراسم دینی و انقلابی هم شرکت میکنند.
️ ایشان با یادآوری تجلیلهای سابق خود از حضور زنانی با ظواهر مختلف در مراسمهای مناجات و راز و نیاز با پروردگار در شبهای قدر، خاطرنشان کردند: من به آن اشکها حسرت میخوردم و میگویم ای کاش میتوانستم مانند آن دختر و زن جوان اشک بریزم.
️ رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ضعف حجاب، کار درستی نیست اما موجب نمیشود آن فرد را از دایره دین و انقلاب خارج بدانیم همه ما هم نقصهایی داریم که باید تا حد امکان آنها را برطرف کنیم.
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف بانوان، ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
️ بازخوانی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد مقوله #حجاب در راستای تحلیل اقدامات ظالمانه و ریاکارانه مدیرعامل راه آهن در خصوص مقوله #حجاب خصوصا لغو قرارداد یکی از شرکتهای پیمانکار ریلی با بهانه مشکل #حجاب یکی از کارکنان این شرکت، لازم است این اقدام نابخردانه از طریق دفتر مقام معظم رهبری پیگیری و شکایت گردد.
️ رهبرانقلاب در بخشی از سخنانشان به مسئله حجاب پرداختند و گفتند: حجاب بیتردید یک ضرورت شرعی و خدشهناپذیر است اما این ضرورت خدشهناپذیر نباید موجب شود کسانی که به صورت کامل حجاب را رعایت نمیکنند به بیدینی یا ضدانقلابی متهم شوند.
️ حضرت آیتالله خامنهای افزودند: چند سال قبل در یکی از سفرهای استانی و در جمع علمای آن منطقه گفتم که چرا خانمی را که قدری موهایش بیرون و به تعبیر رایج بدحجاب و در واقع، ضعیفالحجاب است، متهم میکنید در حالی که در استقبال مردمی شماری از خانم ها چنین حجابی داشتند. اینها زنان و دختران خودمان هستند که در مراسم دینی و انقلابی هم شرکت میکنند.
️ ایشان با یادآوری تجلیلهای سابق خود از حضور زنانی با ظواهر مختلف در مراسمهای مناجات و راز و نیاز با پروردگار در شبهای قدر، خاطرنشان کردند: من به آن اشکها حسرت میخوردم و میگویم ای کاش میتوانستم مانند آن دختر و زن جوان اشک بریزم.
️ رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ضعف حجاب، کار درستی نیست اما موجب نمیشود آن فرد را از دایره دین و انقلاب خارج بدانیم همه ما هم نقصهایی داریم که باید تا حد امکان آنها را برطرف کنیم.
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف بانوان، ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱۷:۰۹
۱۵ فروردین
#استخدام
یک شرکت معتبر در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی در تهران (منطقه 6، ایرانشهر) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران برای عنوان شغلی کارشناس امور قراردادها و پیمان استخدام مینماید.
شرایط احراز: سطح تحصیلات و رشته تحصیلی: دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های: کلیه گرایش های حقوق، حسابداری، مهندسی صنایع دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته های: کلیه گرایش های حقوق، حسابداری، بازرگانی، اقتصاد سن: حداقل 23 سال و حداکثر 35 سال وضعیت نظام وظیفه: کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (اعم از پزشکی و غیر پزشکی)
مهارت های کاربردی مورد نیاز: آشنایی نسبی با قانون تجارت تسلط نسبی بر قانون برگزاری مناقصات و دستور العمل های اجرایی مربوطه تسلط نسبی بر امور تنظیم قراردادها تسلط نسبی در کار با نرم افزار وورد و اکسل (آشنایی مقدماتی کافی نمی باشد) آشنایی یا تسلط بر نحوه استفاده از سامانه تدارکات الکترونیک دولت مزیت محسوب می گردد. آشنایی یا تسلط بر قراردادهای فهرست بهایی سازمان برنامه و بودجه مزیت محسوب می گردد. پشتکار، روحیه پیگیری و کار تیمی از الزامات می باشد.
اصول وظایف: دریافت مدارک مورد نیاز از طرف قرارداد (روزنامه رسمی، اساسنامه و ...) و تنظیم متن قرارداد از نظر مطابق با آیین نامه معاملات شرکت تکمیل مدارک و تشریفات قانونی مربوطه از قبیل تکمیل فرم استعلام و ارسال آن تنظیم اسناد مناقصه و مزایده بارگذاری اسناد مناقصه و مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزاری جلسه مناقصه و مزایده در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) ارسال پیش نویس قرارداد، تصویر مجوز قرارداد و سایر مدارک به واحد مالی و حقوقی و پیگیری تا حصول نتیجه دریافت تضمین انجام تعهدات از طرف قرارداد و تحویل به امور مالی و اخذ رسید ارسال نسخ قرارداد برای امضاء صاحبان مجاز امضاء شرکت تنظیم متن ابلاغ قرارداد و ارسال آن به همراه نسخ قرارداد به سایر طرف ها ثبت اطلاعات قرارداد در سیستم مدیریت تدارکات پیگیری قراردادهایی که در موعد مقرر پایان یافته یا راکد مانده دریافت درخواست تغییرات در قرارداد از واحدهای مختلف (تمدید، کاهش و افزایش) تنظیم متن مورد نظر و ارسال برای صاحبان امضاء مجاز شرکت ثبت تغییرات مراحل تمدید، کاهش و افزایش در سیستم مدیریت قراردادها و بایگانی در پرونده
ارسال رزومه در لینک: https://www.e-estekhdam.com/kuf3so
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
یک شرکت معتبر در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی در تهران (منطقه 6، ایرانشهر) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان تهران برای عنوان شغلی کارشناس امور قراردادها و پیمان استخدام مینماید.
شرایط احراز: سطح تحصیلات و رشته تحصیلی: دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های: کلیه گرایش های حقوق، حسابداری، مهندسی صنایع دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته های: کلیه گرایش های حقوق، حسابداری، بازرگانی، اقتصاد سن: حداقل 23 سال و حداکثر 35 سال وضعیت نظام وظیفه: کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (اعم از پزشکی و غیر پزشکی)
مهارت های کاربردی مورد نیاز: آشنایی نسبی با قانون تجارت تسلط نسبی بر قانون برگزاری مناقصات و دستور العمل های اجرایی مربوطه تسلط نسبی بر امور تنظیم قراردادها تسلط نسبی در کار با نرم افزار وورد و اکسل (آشنایی مقدماتی کافی نمی باشد) آشنایی یا تسلط بر نحوه استفاده از سامانه تدارکات الکترونیک دولت مزیت محسوب می گردد. آشنایی یا تسلط بر قراردادهای فهرست بهایی سازمان برنامه و بودجه مزیت محسوب می گردد. پشتکار، روحیه پیگیری و کار تیمی از الزامات می باشد.
اصول وظایف: دریافت مدارک مورد نیاز از طرف قرارداد (روزنامه رسمی، اساسنامه و ...) و تنظیم متن قرارداد از نظر مطابق با آیین نامه معاملات شرکت تکمیل مدارک و تشریفات قانونی مربوطه از قبیل تکمیل فرم استعلام و ارسال آن تنظیم اسناد مناقصه و مزایده بارگذاری اسناد مناقصه و مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزاری جلسه مناقصه و مزایده در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) ارسال پیش نویس قرارداد، تصویر مجوز قرارداد و سایر مدارک به واحد مالی و حقوقی و پیگیری تا حصول نتیجه دریافت تضمین انجام تعهدات از طرف قرارداد و تحویل به امور مالی و اخذ رسید ارسال نسخ قرارداد برای امضاء صاحبان مجاز امضاء شرکت تنظیم متن ابلاغ قرارداد و ارسال آن به همراه نسخ قرارداد به سایر طرف ها ثبت اطلاعات قرارداد در سیستم مدیریت تدارکات پیگیری قراردادهایی که در موعد مقرر پایان یافته یا راکد مانده دریافت درخواست تغییرات در قرارداد از واحدهای مختلف (تمدید، کاهش و افزایش) تنظیم متن مورد نظر و ارسال برای صاحبان امضاء مجاز شرکت ثبت تغییرات مراحل تمدید، کاهش و افزایش در سیستم مدیریت قراردادها و بایگانی در پرونده
ارسال رزومه در لینک: https://www.e-estekhdam.com/kuf3so
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱:۰۱
#استخدام
از دو نفر فارغ التحصیل کارشناسی رشته مهندسی خط و سازه های ریلی ۳ تا ۱۰ سابقه کار جهت کار در نظارت راه آهن میانه اردبیل ترجیحا ساکن اردبیل و بومی منطقه دعوت به همکاری می شود. علاقه مندان رزومه و اطلاعات تماس خود را به تلگرام 09358578157 ارسال فرمایند.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
از دو نفر فارغ التحصیل کارشناسی رشته مهندسی خط و سازه های ریلی ۳ تا ۱۰ سابقه کار جهت کار در نظارت راه آهن میانه اردبیل ترجیحا ساکن اردبیل و بومی منطقه دعوت به همکاری می شود. علاقه مندان رزومه و اطلاعات تماس خود را به تلگرام 09358578157 ارسال فرمایند.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱:۰۱
#استخدام
یک شرکت مهندسین مشاور ریلی جهت تکمیل کادر کارشناسی خود در دفتر مرکزی نیازمند به یک کارشناس خطوط ریلی مسلط بر فهارس بها جهت رسیدگی به صورتوضعیت و تعادیل پیمانکاران ، رسیدگی به تاخیرات ، تهیه گزارشات مورد نیاز کارفرما و مسلط به نرم افزارهای تخصصی مربوطه با حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط میباشد . ارسال رزومه به آدرس ایمیل Imer1347@gmail.com
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
یک شرکت مهندسین مشاور ریلی جهت تکمیل کادر کارشناسی خود در دفتر مرکزی نیازمند به یک کارشناس خطوط ریلی مسلط بر فهارس بها جهت رسیدگی به صورتوضعیت و تعادیل پیمانکاران ، رسیدگی به تاخیرات ، تهیه گزارشات مورد نیاز کارفرما و مسلط به نرم افزارهای تخصصی مربوطه با حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط میباشد . ارسال رزومه به آدرس ایمیل Imer1347@gmail.com
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱:۰۲
#معرفی
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران با هدف افزایش تعامل فعالان و متخصصان این حوزه شامل راه آهن، متروها، بخش ریلی شرکت ساخت، شرکتهای باری و مسافری، شرکتهای خصوصی، مشاور و پیمانکار و ... راه اندازی شده است.https://t.me/Iran_Railway_Specialists
اولویت مطالب کانال عبارتند از:- اخبار جدید داخلی و خارجی حوزه ریلی.- مطالب تحلیلی، پژوهشی و آموزشی ریلی.- معرفی شرکتها، مشاغل و اصطلاحات ریلی.- فرصتهای شغلی ریلی.- انتقاد و پیشنهاد در حوزه ریلی.- سایر موضوعات مرتبط با حوزه ریلی.
لطفا در معرفی کانال به فعالان، متخصصان و کارکنان حوزه حمل و نقل ریلی، یاری رسان ما باشید.
معرفی گروهها و کانالهای حمل و نقل: گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران (۶۰۰ عضو):https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران (۲۳۰۰ عضو):https://t.me/Iran_Railway_Specialists
کانال تلگرام دانش آموختگان دانشکده راهآهن (۲۳۰۰ عضو):https://t.me/RailwayAlumni
گروه تلگرام انجمن مهندسان مترو (۱۳۵۰ عضو):t.me/joinchat/AAAAAEGqBmxpcHz6mPuW_g
گروه تلگرام فعالان بخش مسافری ریلی (۳۰۰ عضو):t.me/PassengerTrainSpecialist
کانال بله متخصصان ریلی ایران (۱۰۰۰ عضو):https://ble.ir/iran_railway_specialists
️ کانال ایتا متخصصان ریلی ایران (۳۰۰ عضو):https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
@Iran_Railway_Specialists
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران با هدف افزایش تعامل فعالان و متخصصان این حوزه شامل راه آهن، متروها، بخش ریلی شرکت ساخت، شرکتهای باری و مسافری، شرکتهای خصوصی، مشاور و پیمانکار و ... راه اندازی شده است.https://t.me/Iran_Railway_Specialists
اولویت مطالب کانال عبارتند از:- اخبار جدید داخلی و خارجی حوزه ریلی.- مطالب تحلیلی، پژوهشی و آموزشی ریلی.- معرفی شرکتها، مشاغل و اصطلاحات ریلی.- فرصتهای شغلی ریلی.- انتقاد و پیشنهاد در حوزه ریلی.- سایر موضوعات مرتبط با حوزه ریلی.
لطفا در معرفی کانال به فعالان، متخصصان و کارکنان حوزه حمل و نقل ریلی، یاری رسان ما باشید.
معرفی گروهها و کانالهای حمل و نقل: گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران (۶۰۰ عضو):https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران (۲۳۰۰ عضو):https://t.me/Iran_Railway_Specialists
کانال تلگرام دانش آموختگان دانشکده راهآهن (۲۳۰۰ عضو):https://t.me/RailwayAlumni
گروه تلگرام انجمن مهندسان مترو (۱۳۵۰ عضو):t.me/joinchat/AAAAAEGqBmxpcHz6mPuW_g
گروه تلگرام فعالان بخش مسافری ریلی (۳۰۰ عضو):t.me/PassengerTrainSpecialist
کانال بله متخصصان ریلی ایران (۱۰۰۰ عضو):https://ble.ir/iran_railway_specialists
️ کانال ایتا متخصصان ریلی ایران (۳۰۰ عضو):https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
@Iran_Railway_Specialists
۱:۱۲
۱۶ فروردین
۲:۴۴
با توجه به جهتگیریهای نادرست مدیریت اخیر راهآهن و تقابل وی با بسیاری از سرمایهگذاران خصوصی بخش ریلی در دو سال و نیم مدیریت خود، خوب است فرازهایی از سخنان امروز رهبر معظم انقلاب را (که مکرراً در صحبتهای دیگر ایشان نیز تکرار میشود)، بخوانیم:
حضرت آیتالله خامنهای:
کمکاری، بیدقتی، کمانگیزگی، تلاش برای بدستآوردن محبوبیت و به فکر مناصب بالاتر بودن از جمله موانع درونی است که استفاده صحیح از ظرفیتها و فرصتهای گسترده کشور را دچار وقفه و خلل میکند.
رهبر انقلاب اسلامی در فرازی مهم از سخنانشان، کار برای مردم و رفاه مردم و تلاش برای پیشرفت کشور را کار برای خدا خواندند و تأکید کردند: تلاش برای گشودن گره از کار مردم، یعنی داشتن نیت خدایی، و پرودگار حتماً به این تلاش، برکت و پاداش میدهد.
رهبر انقلاب در تبیین بایدها و نبایدهای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، به «مداخلههای دولتی و حکومتی» اشاره و با تأکید بر کاهش این مداخلات گفتند: به میدان آوردن توان مالی، فکری و ابتکارات مردم منافع زیادی برای کشور دارد.
ایشان تصور برخی افراد در خصوص بسته شدن دست دولت در صورت ورود مردم به عرصه اقتصاد و به دست گرفتن مدیریتها را نادرست خواندند و افزودند: مردم و دولت هر یک وظایفی دارند که باید با تفکیک قائل شدن بین این وظایف ستادی و عملی، دولت در مسائل ستادی همچون آمایش سرزمین و نظارت و جلوگیری از تخلفات به وظایف خود عمل کند و مردم هم جنبههای عملی کار را برعهده بگیرند.
حضرت آیتالله خامنهای، مشارکت و نقشآفرینی مردم در اقتصاد را موجب نیرومندی ایران و ثبات اقتصاد دانستند و افزودند: سیاستهای اصل ۴۴ که با استفاده از خود قانون اساسی تنظیم و ابلاغ شد، باید عملی شود که در گذشته ضعفهای زیادی در این زمینه وجود داشته است.
https://www.mashreghnews.ir/news/1590008
حضرت آیتالله خامنهای:
کمکاری، بیدقتی، کمانگیزگی، تلاش برای بدستآوردن محبوبیت و به فکر مناصب بالاتر بودن از جمله موانع درونی است که استفاده صحیح از ظرفیتها و فرصتهای گسترده کشور را دچار وقفه و خلل میکند.
رهبر انقلاب اسلامی در فرازی مهم از سخنانشان، کار برای مردم و رفاه مردم و تلاش برای پیشرفت کشور را کار برای خدا خواندند و تأکید کردند: تلاش برای گشودن گره از کار مردم، یعنی داشتن نیت خدایی، و پرودگار حتماً به این تلاش، برکت و پاداش میدهد.
رهبر انقلاب در تبیین بایدها و نبایدهای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، به «مداخلههای دولتی و حکومتی» اشاره و با تأکید بر کاهش این مداخلات گفتند: به میدان آوردن توان مالی، فکری و ابتکارات مردم منافع زیادی برای کشور دارد.
ایشان تصور برخی افراد در خصوص بسته شدن دست دولت در صورت ورود مردم به عرصه اقتصاد و به دست گرفتن مدیریتها را نادرست خواندند و افزودند: مردم و دولت هر یک وظایفی دارند که باید با تفکیک قائل شدن بین این وظایف ستادی و عملی، دولت در مسائل ستادی همچون آمایش سرزمین و نظارت و جلوگیری از تخلفات به وظایف خود عمل کند و مردم هم جنبههای عملی کار را برعهده بگیرند.
حضرت آیتالله خامنهای، مشارکت و نقشآفرینی مردم در اقتصاد را موجب نیرومندی ایران و ثبات اقتصاد دانستند و افزودند: سیاستهای اصل ۴۴ که با استفاده از خود قانون اساسی تنظیم و ابلاغ شد، باید عملی شود که در گذشته ضعفهای زیادی در این زمینه وجود داشته است.
https://www.mashreghnews.ir/news/1590008
۲:۴۵
#افطاری_۱۴۰۳
از کلیه ثبت نام کنندگان در گردهمایی افطاری دانش آموختگان و اساتید دانشکده راه آهن و مدیران شرکتهای ریلی خواهشمند است جهت دریافت اطلاعات مربوط به این گردهمایی به گروه تلگرامی زیر مراجعه نمایند:
https://t.me/+ZPtXFaD2IexhOTlk
اینستاگرام کانون:Instagram.com/Railway.Alumniکانال تلگرام:@RailwayAlumniارتباط با ادمین:@channel_main_admin
از کلیه ثبت نام کنندگان در گردهمایی افطاری دانش آموختگان و اساتید دانشکده راه آهن و مدیران شرکتهای ریلی خواهشمند است جهت دریافت اطلاعات مربوط به این گردهمایی به گروه تلگرامی زیر مراجعه نمایند:
https://t.me/+ZPtXFaD2IexhOTlk
اینستاگرام کانون:Instagram.com/Railway.Alumniکانال تلگرام:@RailwayAlumniارتباط با ادمین:@channel_main_admin
۶:۴۹
۲۹ فروردین
#خبر_داخلی
چرا سهم ناوگان حملونقل عمومی از مسافرتهای عید کاهش یافت؟ «دنیایاقتصاد» گزارش میدهد: رمزگشایی از ترددهای نوروزی
به گزارش «دنیایاقتصاد»، سیدکمال هادیانفر معاون حملونقل وزیر راه و شهــرســازی در نشست خبری اقدامات و عملکردهای وزارت راه و شهرسازی در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: در سفرهای ریلی، مشهد با ۵۶درصد مقصد نخست سفرها بود. در سفرهای هوایی مقاصد نخست داخلی به ترتیب مشهد و کیش بودند و در بین مقاصد خارجی دبی، نجف و ترکیه بیشترین آمار را به خود اختصاص دادهاند.
معاون حملونقل وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی کشور ناترازی ناوگان عمومی است. در این زمینه باید از منابع دولتی، توان بخشخصوصی یا تجدیدنظر در موضوع هزینه- درآمدها برای توسعه و تقویت ناوگان استفاده کنیم.
هادیانفر تصریح کرد: امروز ستاد تنظیمبازار، اساس تصمیمگیری در موضوع قیمتهای حملونقل است. وی با تاکید بر اینکه باید اصلاحاتی در این زمینه صورتگیرد، اضافه کرد: شورایعالی ترابری مرجع تصمیمگیری در رابطه با قیمتهاست. البته به دلیل مسائل اقتصادی، ستاد تنظیمبازار باید اصلاحات قیمت را تایید و ابلاغ کند.
وی با اشاره به راهآهن تهران و حومه در مسیرهایی همچون پرند و گرمسار گفت: بلیتهای حدود چهارهزارتومانی در این مسیرها حتی از نظر مردم «بیش از اندازه ارزان» است، از اینرو باید اصلاحاتی در قیمتها انجام شود. وی افزود: در این رابطه جلسات زیادی با انجمنها و اتحادیهها برگزار شده و جمعبندیهای لازم صورتگرفتهاست.
وی افزود: در آخرین جلسه به معاون رئیسجمهوری گزارش اصلاحات را ارائه کردهایم. این اصلاحات بهگونهای است که به مردم فشار زیادی وارد نشود و در عینحال زیان شرکتها نیز به حداقل برسد.
برای مطالعه مشروح این مطلب به نشانی ذیل مراجعه نمایید:https://donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-4061620
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
چرا سهم ناوگان حملونقل عمومی از مسافرتهای عید کاهش یافت؟ «دنیایاقتصاد» گزارش میدهد: رمزگشایی از ترددهای نوروزی
به گزارش «دنیایاقتصاد»، سیدکمال هادیانفر معاون حملونقل وزیر راه و شهــرســازی در نشست خبری اقدامات و عملکردهای وزارت راه و شهرسازی در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: در سفرهای ریلی، مشهد با ۵۶درصد مقصد نخست سفرها بود. در سفرهای هوایی مقاصد نخست داخلی به ترتیب مشهد و کیش بودند و در بین مقاصد خارجی دبی، نجف و ترکیه بیشترین آمار را به خود اختصاص دادهاند.
معاون حملونقل وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی کشور ناترازی ناوگان عمومی است. در این زمینه باید از منابع دولتی، توان بخشخصوصی یا تجدیدنظر در موضوع هزینه- درآمدها برای توسعه و تقویت ناوگان استفاده کنیم.
هادیانفر تصریح کرد: امروز ستاد تنظیمبازار، اساس تصمیمگیری در موضوع قیمتهای حملونقل است. وی با تاکید بر اینکه باید اصلاحاتی در این زمینه صورتگیرد، اضافه کرد: شورایعالی ترابری مرجع تصمیمگیری در رابطه با قیمتهاست. البته به دلیل مسائل اقتصادی، ستاد تنظیمبازار باید اصلاحات قیمت را تایید و ابلاغ کند.
وی با اشاره به راهآهن تهران و حومه در مسیرهایی همچون پرند و گرمسار گفت: بلیتهای حدود چهارهزارتومانی در این مسیرها حتی از نظر مردم «بیش از اندازه ارزان» است، از اینرو باید اصلاحاتی در قیمتها انجام شود. وی افزود: در این رابطه جلسات زیادی با انجمنها و اتحادیهها برگزار شده و جمعبندیهای لازم صورتگرفتهاست.
وی افزود: در آخرین جلسه به معاون رئیسجمهوری گزارش اصلاحات را ارائه کردهایم. این اصلاحات بهگونهای است که به مردم فشار زیادی وارد نشود و در عینحال زیان شرکتها نیز به حداقل برسد.
برای مطالعه مشروح این مطلب به نشانی ذیل مراجعه نمایید:https://donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-4061620
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱۲:۳۴
#استخدام
دعوت به همکاری بعنوان "مهندس ناظر مقیم"پروژه: احداث زیرسازیِ راهآهن.محل پروژه: خراسانجنوبی- نهبندان.(در یک شرکت مهندسین مشاور رتبه۱)
لطفاً ارسال رزومه به صورت pdf"فقط" از طریق تلگرام:@Dr_Rabbaninezhad
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
دعوت به همکاری بعنوان "مهندس ناظر مقیم"پروژه: احداث زیرسازیِ راهآهن.محل پروژه: خراسانجنوبی- نهبندان.(در یک شرکت مهندسین مشاور رتبه۱)
لطفاً ارسال رزومه به صورت pdf"فقط" از طریق تلگرام:@Dr_Rabbaninezhad
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱۲:۳۴
#استخدام
یک شرکت معتبر پیمانکاری جهت تکمیل کادر خود در پروژه های استان یزد از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری مینماید:
۱- سرپرست دفترفنی، مهندس عمران با حداقل ۷ سال سابقه کار در پروژه های صنعتی، مسلط به فهرست بها و تهیه صورتجلسات و صورت وضعیت
۲- کارشناس دفترفنی، مهندس عمران با حداقل ۳ سال سابقه کار، آشنا به فهرست بها و تهیه صورتجلسات و صورت وضعیت
۳- کارشناس کنترل پروژه، مهندس عمران یا صنایع با حداقل ۳ سال سابقه کار، آشنا به تهیه برنامه زمانی و گزارش ها پیشرفت.
متقاضیان محترم لطفا سوابق کار و رزومه خود را به پیام رسانهای مجازی شماره زیر ارسال نمایید:09010291310
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
یک شرکت معتبر پیمانکاری جهت تکمیل کادر خود در پروژه های استان یزد از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری مینماید:
۱- سرپرست دفترفنی، مهندس عمران با حداقل ۷ سال سابقه کار در پروژه های صنعتی، مسلط به فهرست بها و تهیه صورتجلسات و صورت وضعیت
۲- کارشناس دفترفنی، مهندس عمران با حداقل ۳ سال سابقه کار، آشنا به فهرست بها و تهیه صورتجلسات و صورت وضعیت
۳- کارشناس کنترل پروژه، مهندس عمران یا صنایع با حداقل ۳ سال سابقه کار، آشنا به تهیه برنامه زمانی و گزارش ها پیشرفت.
متقاضیان محترم لطفا سوابق کار و رزومه خود را به پیام رسانهای مجازی شماره زیر ارسال نمایید:09010291310
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱۲:۳۵
#استخدام
️ یک شرکت معتبر ریلی در حوالی میدان ونک جهت تکمیل بخش بازرگانی خود به دو کارشناس جهت تکمیل کادر بازرگانی خود نیازمند می باشد:۱- کارشناس پشتیبانی و عملیات بازرگانی:شرایط احراز :•داشتن تجربه حداقل سه سال در مشاغل مرتبط صنعت حمل و نقل ریلی•مدرک کارشناسی یا بالاتر •تسلط بر نرم افزار های Office•منظم و متعهد•نوع جنسیت : اقا•نوع همکاری : تمام وقت •نوع خدمت : پایان خدمت یا معافیت دایم
۲- کارشناس برنامه ریزی و پایش حمل و نقل:شرایط احراز:•مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مهندسی حمل و نقل ریلی یا مهندسی صنایع•تسلط کامل بر نرم افزار office به خصوص نرم افزار exel•تسلط بر زبان انگلیسی•آشنایی با نرم افزار هوش تجاری و مفاهیم این بخش مزیت محسوب می گردد•آشنایی به صنعت حمل و نقل ریلی مزیت محسوب می گردد•توانایی حل مسئله •نوع جنسیت : خانم یا اقا•نوع همکاری : تمام وقت •نوع خدمت : پایان خدمت یا معافیت دایم
متقاضیان جهت ارسال رزومه و اطلاعات بیشتر با این شماره 09123542670 در تلگرام مرتبط باشند.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
️ یک شرکت معتبر ریلی در حوالی میدان ونک جهت تکمیل بخش بازرگانی خود به دو کارشناس جهت تکمیل کادر بازرگانی خود نیازمند می باشد:۱- کارشناس پشتیبانی و عملیات بازرگانی:شرایط احراز :•داشتن تجربه حداقل سه سال در مشاغل مرتبط صنعت حمل و نقل ریلی•مدرک کارشناسی یا بالاتر •تسلط بر نرم افزار های Office•منظم و متعهد•نوع جنسیت : اقا•نوع همکاری : تمام وقت •نوع خدمت : پایان خدمت یا معافیت دایم
۲- کارشناس برنامه ریزی و پایش حمل و نقل:شرایط احراز:•مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مهندسی حمل و نقل ریلی یا مهندسی صنایع•تسلط کامل بر نرم افزار office به خصوص نرم افزار exel•تسلط بر زبان انگلیسی•آشنایی با نرم افزار هوش تجاری و مفاهیم این بخش مزیت محسوب می گردد•آشنایی به صنعت حمل و نقل ریلی مزیت محسوب می گردد•توانایی حل مسئله •نوع جنسیت : خانم یا اقا•نوع همکاری : تمام وقت •نوع خدمت : پایان خدمت یا معافیت دایم
متقاضیان جهت ارسال رزومه و اطلاعات بیشتر با این شماره 09123542670 در تلگرام مرتبط باشند.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
۱۲:۳۵
️ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
سیدحسن موسوینژاد کارشناس صنعت ریلی ناوگان کهنه و مدیریت ضعیف را دو عامل مهم افزایش زیان دهی شرکت راه آهن برشمرد.
رئیس اسبق انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی در پاسخ به اینکه راه آهن برای اینکه سودده باشد چه پیش شرط های نیاز است، گفت: نیاز به این دارد که پیرامون سرمایه گذاری مستمر و مدیریت هزینه و نیز در مورد بهره برداری زیرساخت ها و ناوگان ریلی برنامه ریزی دقیق شود؛ این برنامه ریزی ها بدون شک منجر به افزایش درآمد خواهد شد و با کاهش هزینه ها به سمت سوددهی حرکت کنیم. اما متاسفانه وقتی این اتفاقات رخ نمی دهد و به علاوه اینکه مدیریت منابع انسانی نیز دقیق و اصولی صورت نمی گیرد بالطبع هزینه ها زیاد شده و زیان را در پی خواهد داشت.
طبق گزارش دفتر مطالعات عمومی مرکز پژوهش های مجلس، سال گذشته شرکت راه آهن با بیش از 2۰۰۰ میلیارد تومان در زمره شرکت هایی اعلام شد که بیشترین زیان مالی را ثبت کرد.
لینک خبر: https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-271031
@RTCGuild
سیدحسن موسوینژاد کارشناس صنعت ریلی ناوگان کهنه و مدیریت ضعیف را دو عامل مهم افزایش زیان دهی شرکت راه آهن برشمرد.
رئیس اسبق انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی در پاسخ به اینکه راه آهن برای اینکه سودده باشد چه پیش شرط های نیاز است، گفت: نیاز به این دارد که پیرامون سرمایه گذاری مستمر و مدیریت هزینه و نیز در مورد بهره برداری زیرساخت ها و ناوگان ریلی برنامه ریزی دقیق شود؛ این برنامه ریزی ها بدون شک منجر به افزایش درآمد خواهد شد و با کاهش هزینه ها به سمت سوددهی حرکت کنیم. اما متاسفانه وقتی این اتفاقات رخ نمی دهد و به علاوه اینکه مدیریت منابع انسانی نیز دقیق و اصولی صورت نمی گیرد بالطبع هزینه ها زیاد شده و زیان را در پی خواهد داشت.
طبق گزارش دفتر مطالعات عمومی مرکز پژوهش های مجلس، سال گذشته شرکت راه آهن با بیش از 2۰۰۰ میلیارد تومان در زمره شرکت هایی اعلام شد که بیشترین زیان مالی را ثبت کرد.
لینک خبر: https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-271031
@RTCGuild
۱۲:۳۵
#دانش_ریلی
️ طول قطارها
️ حداکثر طول قطارها در یک مسیر، می تواند مساوی با طول مفید (دگاژ تا دگاژ) کوتاهترین خط ایستگاهی که قطار از آن عبور می کند، باشد. حـداكثر طـول قطارهـای بـاري و مسـافري در محورهـاي مختلف راه آهن توسط كميسيون عالي سوانح راه آهن تعيين و ابلاغ مي گردد. قطارهایی که طول آنها از حد مجاز بیشتر بوده و حمل آنها ضروری تشخیص داده بشود، با اطلاع مسئولان ذیربط در هر یک از مناطق عبوری، پیش بینی های لازم به خصوص از نظر سبقت و تلاقی برای عبور آنها صورت می گیرد.
️ تعیین طول قطارها به عوامل مختلفی از جمله ترافیک، زیرساخت ها (طول خطوط ایستگاه، شیب و فراز، توان لکوموتیو و ...)، نیاز جمعیتی و سیاست های حمل ونقلی بستگی دارد. قطارهای طویل یا متراژی (قطار متراژی قطاری است که طول آن از طول تعیین شده توسط کمیسیون عالی سوانح برای آن محور بیشتر باشد) با رویکرد افزایش ظرفیت تشکیل می شوند هر چند سیاست گذاری حمل و نقلی کشورها در تعیین شرایط و طول قطارها نیز تأثیرگذار هستند.
محمد مهدي كريمی قهی، دانش آموخته دانشکده مهندسی راه آهن
https://t.me/Iran_Railway_Specialists/994
️ طول قطارها
️ حداکثر طول قطارها در یک مسیر، می تواند مساوی با طول مفید (دگاژ تا دگاژ) کوتاهترین خط ایستگاهی که قطار از آن عبور می کند، باشد. حـداكثر طـول قطارهـای بـاري و مسـافري در محورهـاي مختلف راه آهن توسط كميسيون عالي سوانح راه آهن تعيين و ابلاغ مي گردد. قطارهایی که طول آنها از حد مجاز بیشتر بوده و حمل آنها ضروری تشخیص داده بشود، با اطلاع مسئولان ذیربط در هر یک از مناطق عبوری، پیش بینی های لازم به خصوص از نظر سبقت و تلاقی برای عبور آنها صورت می گیرد.
️ تعیین طول قطارها به عوامل مختلفی از جمله ترافیک، زیرساخت ها (طول خطوط ایستگاه، شیب و فراز، توان لکوموتیو و ...)، نیاز جمعیتی و سیاست های حمل ونقلی بستگی دارد. قطارهای طویل یا متراژی (قطار متراژی قطاری است که طول آن از طول تعیین شده توسط کمیسیون عالی سوانح برای آن محور بیشتر باشد) با رویکرد افزایش ظرفیت تشکیل می شوند هر چند سیاست گذاری حمل و نقلی کشورها در تعیین شرایط و طول قطارها نیز تأثیرگذار هستند.
محمد مهدي كريمی قهی، دانش آموخته دانشکده مهندسی راه آهن
https://t.me/Iran_Railway_Specialists/994
۱۲:۳۵
۱۲:۳۶
#معرفی_گروه
️ گروه متخصصان ریلی ایران: https://t.me/Iran_Railway_Experts
گروه مبتنی بر گفتگو و گروه تلگرام پشتیبان کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران (https://t.me/Iran_Railway_Specialists) به منظور تعامل، ارتباط و همافزایی فعالان و متخصصان حوزه حمل و نقل ریلی تشکیل شده است.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
@Archive_Travel_Tourism
️ گروه متخصصان ریلی ایران: https://t.me/Iran_Railway_Experts
گروه مبتنی بر گفتگو و گروه تلگرام پشتیبان کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران (https://t.me/Iran_Railway_Specialists) به منظور تعامل، ارتباط و همافزایی فعالان و متخصصان حوزه حمل و نقل ریلی تشکیل شده است.
گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Experts
کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران:https://t.me/Iran_Railway_Specialists
🟢 کانال بله متخصصان ریلی ایران:https://ble.ir/iran_railway_specialists
🟣 کانال ایتا متخصصان ریلی ایران:https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists
@Archive_Travel_Tourism
۱۲:۳۷