۱۷ شهریور
۲۳:۴۸
۲۳:۵۱
۱۸ شهریور
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
انجمن علمی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) برگزار میکند: رویـایِ انـسانِ ایرانـیِ معاصـر سیزدهمین مدرسهی تابستانهی «دعوت» استادان دوره: حجةالاسلام حمید پارسانیا دکتر بیژن عبدالکریمی دکتر سیدجواد میری دکتر سیدحسین شهرستانی دکتر کمیل قیدرلو دکتر عطاءالله بیگدلی حجةالاسلام حسین مهدیزاده دکتر علیرضا شفاه آقای محمد نصراوی آقای ابراهیم اکبری زمان برگزاری: ۱۷ الی ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ مکان برگزاری: خانهی اندیشهورزان هزینهی ثبتنام: • ثبتنام حضوری برای دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع): ۳۳۰ هزار تومان • ثبتنام حضوری برای سایر مخاطبان: ۴۸۰ هزار تومان • ثبتنام مجازی: ۲۲۰ هزار تومان ظرفیت محدود برای ثبتنام حضوری پیوند ثبتنام : کلیک کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با نشانی @ICCA_admin در پیامرسانهای بله، ایتا و تلگرام در ارتباط باشید یا با شمارهی ۰۹۳۰۸۱۶۱۵۳۱ تماس بگیرید. انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیهالسلام بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
۸:۰۳
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
انجمن علمی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) برگزار میکند: رویـایِ انـسانِ ایرانـیِ معاصـر سیزدهمین مدرسهی تابستانهی «دعوت» استادان دوره: حجةالاسلام حمید پارسانیا دکتر بیژن عبدالکریمی دکتر سیدجواد میری دکتر سیدحسین شهرستانی دکتر کمیل قیدرلو دکتر عطاءالله بیگدلی حجةالاسلام حسین مهدیزاده دکتر علیرضا شفاه آقای محمد نصراوی آقای ابراهیم اکبری زمان برگزاری: ۱۷ الی ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ مکان برگزاری: خانهی اندیشهورزان هزینهی ثبتنام: • ثبتنام حضوری برای دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع): ۳۳۰ هزار تومان • ثبتنام حضوری برای سایر مخاطبان: ۴۸۰ هزار تومان • ثبتنام مجازی: ۲۲۰ هزار تومان ظرفیت محدود برای ثبتنام حضوری پیوند ثبتنام : کلیک کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با نشانی @ICCA_admin در پیامرسانهای بله، ایتا و تلگرام در ارتباط باشید یا با شمارهی ۰۹۳۰۸۱۶۱۵۳۱ تماس بگیرید. انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیهالسلام بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
۱۳:۲۱
۱۹ شهریور
۰:۲۳
۰:۲۳
۰:۲۳
۰:۲۷
۰:۳۰
۲۰ شهریور
۱۱:۲۸
۱۱:۲۹
۱۱:۲۹
۱۱:۳۰
۲۲:۰۵
۲۱ شهریور
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
️ نقدمان کنید، هدیه بگیرید! ️ نشریهی کاغذ احوال شهریورماه هم منتشر شد. مثل ماه قبل، این ماه هم مسابقهی نقد برقراره! به بهترین یادداشتی که در نقد کاغذاحوال با توجه به محورهای زیر بنویسید، مبلغ «۲۵۰ هزار تومان» هدیه تعلق میگیره و یادداشتتون رو منتشر میکنیم! ️ محورهای نقد نشریهی «کاغذ احوال»: ۱. نقد انتخاب عکس صفحهی اوّل ۲. نقد یادداشتهای نشریه ۳. نقد موضوع انتخابشده برای نشریه نقدهاتون رو حداکثر در ۳۰۰ کلمه بنویسید و برای شناسهی @ICCA_admin ارسال بفرمایید. انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
برای شرکت در مسابقهی «نقد کاغذاحوال - شمارهی نهم» فقط تا ساعت ۲۲ جمعهشب (۲۳ شهریور) فرصت دارید.
محورها و شرایط نقد یادتون نره!
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیهالسلام بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
محورها و شرایط نقد یادتون نره!
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیهالسلام بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
۱۳:۳۸
۲۴ شهریور
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
️ نقدمان کنید، هدیه بگیرید! ️ نشریهی کاغذ احوال شهریورماه هم منتشر شد. مثل ماه قبل، این ماه هم مسابقهی نقد برقراره! به بهترین یادداشتی که در نقد کاغذاحوال با توجه به محورهای زیر بنویسید، مبلغ «۲۵۰ هزار تومان» هدیه تعلق میگیره و یادداشتتون رو منتشر میکنیم! ️ محورهای نقد نشریهی «کاغذ احوال»: ۱. نقد انتخاب عکس صفحهی اوّل ۲. نقد یادداشتهای نشریه ۳. نقد موضوع انتخابشده برای نشریه نقدهاتون رو حداکثر در ۳۰۰ کلمه بنویسید و برای شناسهی @ICCA_admin ارسال بفرمایید. انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
نقد جناب آقای «محسن قربانی، ورودی ۱۴۰۱ معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)» به نشریهی «کاغذ احوال - شهریورماه ۱۴۰۳»:
«به نام خدا(نقد عکس)خیزشی که در سال ۱۴۰۱ شکل گرفت مدعی بود در ایران حقوق زنان و داشتن آزادی آنان نادیده گرفته میشود؛ فارغ از مفهوم آزادی که به معنی دارا بودن حق انتخاب در مسیر رشد است، و فارغ از اینکه مقصر مرگ مهسا امینی چه کسی است که باعث شعلهور شدن آتش فتنه شده است، باید به این پرداخت که تعریف جمعیتی که شعار زن زندگی آزادی سر دادند و کسانی مانند همین زن بلوچی از آزادی و نبود مانع چیست؟ممکن است از خود بپرسید زنی که در تصویر است، حجاب کامل دارد، پس دلیل همراه شدن او با اعتراضات چیست؟ نکته قابل توجه این است که آیا صدای او هم در اعتراضات شنیده شد؟ صدای قاشقهایی که به ظرفهای خالی میخورد یا خشکی لبهای کودکانش در نبود آب؟در شعارهایی که تحت عنوان ززآ داده میشد آیا کسی از مطالبات اقتصادی لب گشود؟ آیا کسی از محرومیت خوزستان و سیستان، از برآوردن نیازهای اولیه زندگی معمولی چیزی گفت؟ سطح دغدغهی یک زن بلوچی و یک زن که برای آزادی پوشش به خیابان برای اعتراض آمده فرق دارد؛ زن بلوچی که مشکل در پوشش حس نمیکند، او دارد درد محرومیت، درد نداشتن شناسنامه، حسرت آب سالم آشامیدنی را تا مغز استخوان حس میکند. در مظلومیت زنان بلوچی میتوان اظهار داشت که صدای آنها شنیده نمیشود چون رسانه ندارند. تمام رسانهها از این آزادی که اعتراضات را برانگیخته حرف میزنند و جایی برای حرف آنها باقی نگذاشتهاند. انگار مفهوم آزادی در ذهنها تغییر کرده، و شاید برای همین است که دولتهای سابق هم صحبت از آزادی ورود زنان به ورزشگاه را برای افزودن رای به سبد خود استفاده میکردند و موفق هم بودهاند. چون اکثر مطالبات همین بوده و صدایی از این زنان مظلوم هیچگاه شنیده نشد و به آنان وعدهای داده نشد. میتوان بیان نمود دلیل همراهی زن بلوچی با جنبش این بوده که شاید لابهلای اعتراض برای دریافت حق خود از سوی زنان دیگر، کمی هم صدای مظلومیت او شنیده شود؛ حال شما قضاوت کنید که آیا صدای ایشان برای دریافت حق خود شنیده شده است یا خیر؟»
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیهالسلام بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
«به نام خدا(نقد عکس)خیزشی که در سال ۱۴۰۱ شکل گرفت مدعی بود در ایران حقوق زنان و داشتن آزادی آنان نادیده گرفته میشود؛ فارغ از مفهوم آزادی که به معنی دارا بودن حق انتخاب در مسیر رشد است، و فارغ از اینکه مقصر مرگ مهسا امینی چه کسی است که باعث شعلهور شدن آتش فتنه شده است، باید به این پرداخت که تعریف جمعیتی که شعار زن زندگی آزادی سر دادند و کسانی مانند همین زن بلوچی از آزادی و نبود مانع چیست؟ممکن است از خود بپرسید زنی که در تصویر است، حجاب کامل دارد، پس دلیل همراه شدن او با اعتراضات چیست؟ نکته قابل توجه این است که آیا صدای او هم در اعتراضات شنیده شد؟ صدای قاشقهایی که به ظرفهای خالی میخورد یا خشکی لبهای کودکانش در نبود آب؟در شعارهایی که تحت عنوان ززآ داده میشد آیا کسی از مطالبات اقتصادی لب گشود؟ آیا کسی از محرومیت خوزستان و سیستان، از برآوردن نیازهای اولیه زندگی معمولی چیزی گفت؟ سطح دغدغهی یک زن بلوچی و یک زن که برای آزادی پوشش به خیابان برای اعتراض آمده فرق دارد؛ زن بلوچی که مشکل در پوشش حس نمیکند، او دارد درد محرومیت، درد نداشتن شناسنامه، حسرت آب سالم آشامیدنی را تا مغز استخوان حس میکند. در مظلومیت زنان بلوچی میتوان اظهار داشت که صدای آنها شنیده نمیشود چون رسانه ندارند. تمام رسانهها از این آزادی که اعتراضات را برانگیخته حرف میزنند و جایی برای حرف آنها باقی نگذاشتهاند. انگار مفهوم آزادی در ذهنها تغییر کرده، و شاید برای همین است که دولتهای سابق هم صحبت از آزادی ورود زنان به ورزشگاه را برای افزودن رای به سبد خود استفاده میکردند و موفق هم بودهاند. چون اکثر مطالبات همین بوده و صدایی از این زنان مظلوم هیچگاه شنیده نشد و به آنان وعدهای داده نشد. میتوان بیان نمود دلیل همراهی زن بلوچی با جنبش این بوده که شاید لابهلای اعتراض برای دریافت حق خود از سوی زنان دیگر، کمی هم صدای مظلومیت او شنیده شود؛ حال شما قضاوت کنید که آیا صدای ایشان برای دریافت حق خود شنیده شده است یا خیر؟»
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیهالسلام بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا
۶:۱۱
۲۵ شهریور
انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
کاغذاحوال - شهریورماه (کمحجم).pdf
۱۸:۵۷
پادپخش - مرز ما آزادگی است!.mp3
۰۴:۰۹-۹.۹۹ مگابایت
۱۸:۵۷
۲۶ شهریور
۱۵:۳۶
پادپخش - ماجرای یک تبیین اشتباه!.mp3
۰۳:۳۷-۸.۶۷ مگابایت
۱۵:۳۶