Photo Message
thumbnail
undefinedقـــــابل تــوجه مــتقاضیان؛
مـــهلت ثبت‌نام در سی و دومین جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد
undefinedمـــهلت ثبت‌نام و شرکت در سی و دومین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1403 که از 18 آذر ماه آغاز شده بود و تا یکم دی ماه ادامه داشت به دلیل درخواست متقاضیان تا 15 دی ماه 1403 تمدید شد.
undefined کلـــــــیه دانشجویان واجد شرایط ایرانی و بین‌الملل ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه نامه سال 1403، می‌توانند در مهلت تعیین شده، نسبت به ثبت‌نام و شرکت سی و دومین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1403 اقدام کنند.
undefinedمــــتقاضیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می توانند با مراجعه به پایگاه portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به پایگاه nemooneh.behdasht.gov.ir و تکمیل فرآیند ثبت نام در جشنواره شرکت نمایند.
undefinedســــــازمان امور دانشجویان وبسایت | ایتا | تلگرام | اینستاگرام http://eitaa.com/saorgir

۲:۵۵

بازارسال شده از دفتر استعدادهای درخشان
thumbnail
کارگاه آشنایی با نظام ایده ها و نیازها (نان)چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ساعت ۱۰ - ۱۲https://webinar.isc.ac/csp

۶:۱۵

اطلاعیه مهم در خصوص برگزاري امتحانات پايان ترم:
1- تمامی امتحانات پایان ترم به صورت حضوری و در محل مشخص شده بر روی کارت ورود به جلسه امتحان برگزار می شود(در صورت عدم درج محل برگزاری امتحانات می توانید به کارشناسان آموزش و یا تحصیلات تکمیلی در دانشکده خود مراجعه نمایید)2- همراه داشتن كارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه امتحان الزامي مي باشد.3- همراه داشتن وسايل الكترونيكي(همچون تلفن همراه - حتی به عنوان ماشین حساب)، كيف، كتاب، جزوه و ... ممنوع است و در صورت احراز تخلف، موضوع به کمیته انضباطي ارجاع مي گردد و هرگونه عواقب ناشي از آن به عهده دانشجو خواهد بود.4- امضاء نمودن ليست حضور و غياب در جلسات امتحاني توسط دانشجويان الزامي است؛ در غير اين صورت، براي دانشجو در درس مربوطه نمره صفر منظور مي گردد.5- با موضوع تقلب در جلسه امتحان طبق مقررات برخورد خواهد شد. برخي از مصاديق تقلب در امتحان به شرح ذيل است: -همراه داشتن تلفن همراه، تبلت، کیف، جزوه، کتاب، حل المسائل و هرگونه یادداشت یا نوشته و … در جلسات امتحان -انجام هرگونه رفتار و حرکاتی که موجب بی نظمی و اخلال در روند برگزاری امتحانات گردد -بحث و مجادله با کادر اجرایی و مراقبین، مشاهده پاسخنامه سایر دانشجویان یا نشان دادن پاسخنامه به دیگران، صحبت كردن با دیگران و هر نوع عملی که منجر به بروز تقلب گردد -جابجایی هرگونه وسیله مثل ماشین حساب، خودکار و سایر ملزومات در جلسه امتحان بدون هماهنگی با مراقبین -رد و بدل کردن هرگونه نوشته با سایر دانشجویان -نوشتن مطالب بر روی دست و پا، میز و صندلی، دیوار و … (حتی در صورت عدم استفاده از آن) -خارج کردن عمدی یا سهوی برگه سوالات امتحانی از جلسه امتحان -خروج و بازگشت غیر مجاز به جلسه امتحان
6- برخي از مجازات هاي ناشي از تخلف و تقلب در جلسه امتحان به تشخيص کمیته انضباطي دانشگاه عبارتند از: -درج نمره تنبيهي (0.25) و ثبت موضوع در پرونده آموزشي -محروميت موقت از تحصيل -ساير مجازات ها بر اساس آيين نامه کمیته انضباطی دانشجویان (ویژه امتحانات)
7- غيبت در جلسه امتحان به منزله ي درج نمره صفر خواهد بود و صرفاً در صورت ارائه مستندات موجه (برگه بستري در بيمارستان و ...)، و پس از تأييد مرکز بهداشت دانشگاه، موضوع در کمیته منتخب مطرح و تصميم گيري خواهد شد.
undefinedکانال: https://ble.ir/iusteduundefinedادمین: @iusteduadminundefined️ایمیل: undefinedمعاونت آموزشی: education.iust.ac.irundefinedمدیریت آموزشی: uedu.iust.ac.irundefinedتحصیلات تکمیلی: pga.iust.ac.irundefinedمعاونت آموزشی: 02173225555

۵:۵۲

undefined دانشجوی گرامی
undefinedبا توجه به اهمیت ویژه نتایج ارزشیابی دروس در ارتقای کیفیت آموزشی و برنامه ریزی های آتی دانشگاه و شروع ارزشیابی دروس از روز شنبه مورخ 1403/10/15 می بایست حداکثر تا 1403/10/20 از طریق سامانه گلستان در فرایند ارزشیابی شرکت نمایید.
نكته بسيار مهم : دانشجوياني كه در مهلت مقرر  اقدام به انجام ارزشيابي ننمايند و يا مراحل ارزشيابي كليه دروس را به طور كامل به اتمام نرسانند، انتخاب واحد نيمسال آينده آنان با تاخير انجام خواهد شد.
undefinedکانال: https://ble.ir/iusteduundefinedادمین: @iusteduadminundefined️ایمیل: undefinedمعاونت آموزشی: education.iust.ac.irundefinedمدیریت آموزشی: uedu.iust.ac.irundefinedتحصیلات تکمیلی: pga.iust.ac.irundefinedمعاونت آموزشی: 02173225555

۵:۵۲

undefined دانشجویان گرامی مقطع کارشناسی
undefinedبه اطلاع می رساند زمان امتحان کتبی پایان ترم آزمایشگاه فیزیک ۱ و ۲ نیمسال ۴۰۳۱ به شرح ذیل می باشد:
آزمایشگاه فیزیک پایه ۱ ساعت ۱۰-۹  آزمایشگاه فیزیک پایه ۲ ساعت ۱۲_۱۱
روز ۵ شنبه ۱۴۰۳/۱۰/۲۰
آموزش دانشکده فیزیک

۱۰:۰۷

thumbnail
undefined حمایت از دانشجویان مستعد تمام­ وقت دوره دکتری تخصصی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ (طرح پژوهش‌یار)
undefined بنیاد ملی نخبگان در چارچوب «شیوه‌­نامه حمایت از دانشجویان مستعد تمام وقت دوره دکتری تخصصی (طرح پژوهش‌­یار)» در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور در مقطع دکتری تخصصی اعطا می‌کند.
undefinedمتقاضیان حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۳ فرصت دارند گزینۀ «درخواست حمایت از دانشجویان مستعد دوره دکتری تخصصی (پژوهش‌­یار)» را از بخش «ثبت درخواست‌ها» در سامانه سینا انتخاب کنند.
undefined شرایط و اطلاعات تکمیلی

۶:۱۰

thumbnail
قابل توجه دانشجویان گرامی;
به منظور بازیابی و ریست گذرواژه (پسورد) سامانه گلستان در زمان فراموشی این گذرواژه، می بایست هم اکنون این قابلیت را فعال نمایید.برای این کار به منوی زیر مراجعه نمایید:
آموزش=> گزارش های آموزش=> دانشجو=> اطلاعات امتحان و ثبت نام

۷:۱۲

thumbnail

۷:۱۲

undefined قابل توجه دانشجويان مقطع کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل (درس کارگاه عمومی)
undefined اداره کل آموزش دانشگاه در نظر دارد درس کارگاه عمومی را به صورت فشرده در پایان ترم جاری به صورت 3 کلاس، هر کلاس با ظرفيت 24 نفر و طی 3 روز برگزار کند.گروه های ارائه شده به شرح زیر می باشد:
undefined گروه يک روزهای 6 ، 7 و 8 بهمن ماه undefined گروه دو روزهای 10 ، 13 و 14 بهمن ماه undefined گروه سه روزهای 16،15 و 17 بهمن ماه
دانشجويان مقطع کارشناسی ورودی 1400 و ماقبل که تاکنون موفق به اخذ درس کارگاه عمومي نشده اند و متقاضي اخذ اين درس با شرايط ذکر شده مي باشند تا تاريخ 20 دی ماه 1403 فرصت دارند جهت ثبت نام درس مورد نظر به کارشناس آموزش دانشکده خود مراجعه نمايند و اولويت هاي خود را در مورد گروه هاي ارائه شده اعلام نمايند. بديهي است آموزش کل با توجه به تعداد درخواست هاي دريافتي و اولويت هاي ذکر شده دانشجويان و محدوديت ظرفيت کلاس ها اقدام به ثبت نام دانشجويان واجد شرايط خواهد نمود.لازم به ذکر است که نمره اين درس در ترم جاري (نيمسال 4031) دانشجو ثبت خواهد شد و کليه قوانين ترم، اخذ درس و ثبت غيبت درمورد اين درس اجرا مي گردد.​
اداره خدمات آموزشی

۷:۱۲

undefined قابل توجه کلیه دانشجويان
پيرو مصوبه قبلي شوراى آموزشى، كليه امتحانات روز شنبه مورخ ٢٢ دى ماه، به صورت حضوري برگزار خواهد شد.معاونت آموزشي دانشگاه

۱۷:۵۴

undefinedاسامی منتخبین فرآیند جشنواره دانشجویان سرآمد دانشگاه
undefinedاسامی منتخبین که در فرآیند جشنواره دانشجویان سرآمد دانشگاه (ابلاغیه سازمان امور دانشجویان) سال ۱۴۰۳ شرکت کردند در سایت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه https://gto.iust.ac.ir/ اعلام گردید.
undefinedکانال: https://ble.ir/iusteduundefinedادمین: @iusteduadminundefined️ایمیل: undefinedمعاونت آموزشی: education.iust.ac.irundefinedمدیریت آموزشی: uedu.iust.ac.irundefinedتحصیلات تکمیلی: pga.iust.ac.irundefinedمعاونت آموزشی: 02173225555

۷:۳۱

undefinedقابل توجه دانشجويان کارشناسی وروديهاي 98 و ماقبل
undefinedدر صورت نياز به اخذ درس در ترم پیش رو (4032) و اخذ دروس (فارغ التحصيلي، تمديد پروژه و يا هرواحد باقيمانده ) مراحل زير را انجام دهيد:
undefinedگام اول: حداکثر تا تاريخ 1403/10/30 بایستی درخواست خود را از طريق پيشخوان خدمت گلستان(منوی درخواست های آموزشی_مالی) ارسال نمایید. (عنوان این زیرمنو، درخواست تمديد سنوات کارشناسي می باشد)
undefinedگام دوم: براي درخواست تمديد پروژه کارشناسي قبل از ارسال درخواست نامه کتبي موافقت استاد درس پروژه را با ذکر دلايل براي صدور راي به دبير کميته(سرکار خانم حيدري) تحویل دهید.
undefinedگام سوم: حداکثر پس از یک هفته، جهت دریافت و اطلاع از نتيجه راي، ميتوانيد در سامانه گلستان از گزارش 1395 راي کميته منتخب دانشگاه را ملاحظه نماييد.
undefinedگام چهارم: دانشجويان پسر بعد از دريافت راي مثبت کميته بايد در سامانه سخا معافيت نظام وظيفه خود را تمديد کرده و به آقاي قاسميان رييس اداره پذيرش اطلاع دهند تا سر ترم جاري ايجاد گردد.
undefinedگام پنجم: پرداخت شهريه مصوب از طريق سامانه گلستان
undefinedگام ششم: در نهايت انتخاب دروس مدنظر در فرایند انتخاب واحد(همچون سایر دانشجویان)
undefinedتذکر : عدم پيگيري براي ثبت نام و انتخاب واحد به منزله انصراف از تحصيل بوده و در سامانه گلستان براي شما عدم مراجعه و اخراجي ثبت ميگردد.
undefinedکانال: https://ble.ir/iusteduundefinedادمین: @iusteduadminundefined️ایمیل: undefinedمعاونت آموزشی: education.iust.ac.irundefinedمدیریت آموزشی: uedu.iust.ac.irundefinedتحصیلات تکمیلی: pga.iust.ac.irundefinedمعاونت آموزشی: 02173225555

۷:۳۲

undefined قابل توجه کلیه دانشجویان شهریه پرداز (نوبت دوم/شبانه، پردیس، آموزش الکترونیکی/مجازی)
undefined جهت کسب اطلاعات بيشتر در مورد مبالغ شهريه ورودی های مختلف به سايت http://bcu.iust.ac.ir مراجعه نماييد.

۱۷:۰۷

undefinedقابل توجه دانشجویان محترم مقطع کارشناسی;
undefinedنکته آموزشی:
undefined 2 فرایند آموزشی  مرخصی تحصیلی  و  حذف ترم  از منظر آموزشی متفاوت است.دقت فرمائید که درخواست مرخصی تحصیلی زمانی قابل اعمال خواهد بود که دانشجو در ترم مذکور اخذ واحد ننموده باشد و بازه زمانی ارسال درخواست فوق قبل از شروع فرایند انتخاب واحد می باشد ولیکن درخواست حذف ترم زمانی است که دانشجو اخذ نموده و مهلت آن از شروع ترم تا پایان امتحانات نیمسال می باشد.
با تشکرامور آموزش دانشگاه

۱۷:۰۸

undefined قابل توجه دانشجويان متقاضي کارگاه عمومي بين 2 ترم
undefined پیرو اطلاع رسانی قبلی و نهایتا اخذ درس فوق برای دانشجویان متقاضی، به نکات زیر دقت نمایید:
1- درس کارگاه عمومی در 3 گروه (06 و 07 و 08) جهت شرکت در بازده زماني 3 روزه در بهمن ماه(حدفاصل دو ترم) تعریف گرديده است و روزهاي تشکیل این کلاس ها به شرح زير مي باشد:  undefined گروه 06 روزهاي  6 ، 7 و 8   بهمن ماه  undefined گروه 07 روزهاي 10 ، 13 و 14  بهمن ماه  undefined گروه 08 روزهاي 16 ، 15 و 17  بهمن ماه
2- عدم شرکت در کلاس (غيبت) به منزله ثبت نمره صفر خواهد بود و چون درس عملي مي باشد، قابليت حذف ندارد.
3- جهت رویت و اطمینان از اخذ درس فوق به پردازش اطلاعات جامع دانشجو در سامانه گلستان مراجعه گردد.
با تشکرامور آموزش دانشگاه

۱۷:۰۸

undefined قابل توجه دانشجويان مقطع کارشناسي متقاضی اضافه سنوات روزانه(اتمام سنوات مجاز تحصیل - ورودی های 99 و ماقبل)
undefined دانشجویان فوق دقت نمایند، برخلاف سایر دانشجویان، می بایست شهريه نيمسال اضافه سنوات خود را از مسير زیر در سامانه گلستان پرداخت نماييد:
منوي کاربر=> آموزش=> شهريه=> پرداخت الکترونيکي دانشجو
همچنین دانشجویان سایر مقاطع(ارشدروزانه و دکتراروزانه) نیز می بایست در زمان اعلام کارشناس مربوطه مبنی بر واریز وجه برای اضافه سنوات، این واریز را از منوی زیر انجام دهند:منوی کاربر=> پیشخوان خدمت=> درخواست های آموزشی مالی=> پرداخت شهریه سنواتی
undefinedکانال: https://ble.ir/iusteduundefinedادمین: @iusteduadminundefined️ایمیل: undefinedمعاونت آموزشی: education.iust.ac.irundefinedمدیریت آموزشی: uedu.iust.ac.irundefinedتحصیلات تکمیلی: pga.iust.ac.irundefinedمعاونت آموزشی: 02173225555

۱۱:۴۰

undefined قابل توجه کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی متقاضی حذف دروس غایب در امتحان
undefined دانشجویان فوق در طول تحصیل تنها 2 بار میتواند از حذف موجه(به دلایل پزشکی و یا غیر پزشکی) استفاده نماید.
undefinedتذکر1 : دقت نمایید حذف موجه پزشکی و یا غیر پزشکی همان حذف موجه است. undefinedتذکر2 : حذف موجه بار سوم وجود ندارد.
با تشکرامور آموزش دانشگاه

۱۱:۴۱

undefined قابل توجه دانشجويان مقطع کارشناسي
undefinedحداکثر مهلت دفاع از پروژه کارشناسی، جهت ثبت نمره در نيمسال4031 (نیمسال اول 1404-1403) تا تاريخ 1403/11/17 مي باشد.
undefinedهمچون سنوات گذشته دقت به اين نکته الزامي است که در صورت اخذ مجدد پروژه پاياني تا پايان همان نيمسال مهلت دفاع داريد و در غير اينصورت در ترم اخذ مجدد، نمره درس پروژه صفر غير قابل حذف ثبت مي گردد. (لازم به ذکر است نمره صفر ثبت شده در معدل ترم و معدل کل دانشجو تاثير گذار خواهد بود)
undefinedبه عنوان مثال دانشجويي که در نيمسال 4031 (نيمسال اول 1404-1403) براي اولين بار پروژه پاياني را اخذ نموده است تنها تا پايان نيمسال 4032 (نيمسال دوم 1404-1403) یعنی 1404/06/31 مهلت دفاع خواهد داشت.
اداره خدمات آموزشی

۱۱:۴۱

ضمن عرض تبريك اعياد شعبانيه و شروع نيمسال تحصيلي جديد، پيرو اطلاع رساني هاي قبلي در خصوص نحوه برگزاري كلاسها در شرايط تعطيلي اضطراري به اطلاع ميرساند كليه كلاسهاي دانشگاه در روز شنبه مورخ ٢٠ بهمن در سيستم LMS دانشگاه به صورت مجازي و طبق برنامه زمانبندي شده آموزش برگزار خواهد شد.در صورت تداوم تعطيلي رويه فوق پابرجا خواهد بود.
با تشكرمعاونت آموزشي دانشگاه

۱۶:۳۴