۸ تیر
رسانه های مدرن سعادت آفرین دکتر بنیانیان ۱۱ جلسه ۱۱.mp3
۰۲:۲۸:۵۷-۱۳۶.۳۷ مگابایت
۸:۱۲
۸:۱۲
۹ تیر
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه چهارهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۰۹/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۷:۳۰
تالار گفتگو و همزمان در شاد: https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125407/l/fa
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه چهارهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۰۹/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۷:۳۰
تالار گفتگو و همزمان در شاد: https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125407/l/fa
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۸:۴۳
بازارسال شده از ن.ر.خ.
14030409.Hassan Bonyaniyan.Elahe Khairollahi.mp3
۴۱:۲۸-۵۹.۶ مگابایت
۱۷:۱۷
۱۰ تیر
اسامی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دوازدهم مشخص شدند
20 نماینده عضو کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات مجلس دوازدهم شورای اسلامی مشخص شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و معرفی شدند.
بر اساس این گزارش در نشست امروز (یکشنبه 10 تیرماه) این کمیسیون اعضای هیات رئیسه اجلاسیه اول آن نیز انتخاب میشوند.
-علیرضا منادی سفیدان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو
2- سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان ، اروند کنار، چوئبده ، منیوحی
3- محمدرضا احمدی سنگر نماینده مردم رشت و خمام
4- حمیدرضا حاجی بابائی نماینده مردم همدان و فامنین
5-فرشاد ابراهیم پور نور آبادی نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون
6-سیدحسن هاشمی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف
7- عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد
8- حسین حق ورودی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد
9- حسین امامی نماینده مردم چناران،شاندیز و طرقبه
10- احسان عظیمی راد نماینده مردم مشهد و کلات
11- محمدانور بجارزهی نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد
12- عمران عباسی کالی نماینده مردم قائمشهر
13- اکبر پولادی باغبادرانی نماینده مردم لنجان
14- وحید کنعانی کلور نماینده مردم خلخال و کوثر
15- رمضان رحیمی دشتلوئی نماینده مردم فلاورجان
16- سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون
17- فاطمه جراره نماینده مردم بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجیآباد و خمیر
18- سید ابوالحسن مصطفوی غمام نماینده مردم رزن و درگزین
19- ابراهیم فهیمی نماینده مردم پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز
20- مجید داغری نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه.
20 نماینده عضو کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات مجلس دوازدهم شورای اسلامی مشخص شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و معرفی شدند.
بر اساس این گزارش در نشست امروز (یکشنبه 10 تیرماه) این کمیسیون اعضای هیات رئیسه اجلاسیه اول آن نیز انتخاب میشوند.
-علیرضا منادی سفیدان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو
2- سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان ، اروند کنار، چوئبده ، منیوحی
3- محمدرضا احمدی سنگر نماینده مردم رشت و خمام
4- حمیدرضا حاجی بابائی نماینده مردم همدان و فامنین
5-فرشاد ابراهیم پور نور آبادی نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون
6-سیدحسن هاشمی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف
7- عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد
8- حسین حق ورودی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد
9- حسین امامی نماینده مردم چناران،شاندیز و طرقبه
10- احسان عظیمی راد نماینده مردم مشهد و کلات
11- محمدانور بجارزهی نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد
12- عمران عباسی کالی نماینده مردم قائمشهر
13- اکبر پولادی باغبادرانی نماینده مردم لنجان
14- وحید کنعانی کلور نماینده مردم خلخال و کوثر
15- رمضان رحیمی دشتلوئی نماینده مردم فلاورجان
16- سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون
17- فاطمه جراره نماینده مردم بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجیآباد و خمیر
18- سید ابوالحسن مصطفوی غمام نماینده مردم رزن و درگزین
19- ابراهیم فهیمی نماینده مردم پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز
20- مجید داغری نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه.
۱۷:۵۱
۱۵ تیر
اِنَّ الْحَقَّ وَ الْباطِلَ لا يُعْرَفانِ بِالنّاسِ، وَ لكِنِ اعْرِفِ الْحَقَّ بِاتِّباعِ مَنِاتَّبَعَهُ وَ الْباطِلَ بِاجْتِنابِ مَنِ اجْتَنَبَهُ.
بنا به نقل، امام على عليه السّلام فرمودند:
حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمىشوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن پيروى مىكند بشناس و باطل را به دورى كسى كه از آن دورى مىكند.
امالى طوسى، ص۱۳۶
بنا به نقل، امام على عليه السّلام فرمودند:
حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمىشوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن پيروى مىكند بشناس و باطل را به دورى كسى كه از آن دورى مىكند.
امالى طوسى، ص۱۳۶
۵:۰۲
﷽حرف آخر مردم، بیتفاوت نباشید.
" /> مردم کوفه هم فکر میکردند، هیچ چیز نمیشود.میگفتند: حالا امام حسین (علیهالسلام) مذاکره میکند و حل میشود.یکدفعه دیدند، اهل بیت امام حسین (عليهالسلام) را با دست بسته وارد شهر کوفه کردند و سر امام حسین را بریده وارد شهر کردند. مردم کوفه به سر زدند، ناله کردند.
امام سجاد (علیهالسلام) خطاب به آنها گفت:" /> شما برای ما گریه میکنید؟ پس چه کسی ما را کشت؟ آن روزی که ما را باید حمایت میکردید و آن روزی که باید حرف میزدید. نگاه کردید و الان گریه میکنید؟
" /> مردم کوفه هم فکر میکردند، هیچ چیز نمیشود.میگفتند: حالا امام حسین (علیهالسلام) مذاکره میکند و حل میشود.یکدفعه دیدند، اهل بیت امام حسین (عليهالسلام) را با دست بسته وارد شهر کوفه کردند و سر امام حسین را بریده وارد شهر کردند. مردم کوفه به سر زدند، ناله کردند.
امام سجاد (علیهالسلام) خطاب به آنها گفت:" /> شما برای ما گریه میکنید؟ پس چه کسی ما را کشت؟ آن روزی که ما را باید حمایت میکردید و آن روزی که باید حرف میزدید. نگاه کردید و الان گریه میکنید؟
۵:۰۵
۵:۵۷
۱۶ تیر
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه پانزدهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۱۶/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۷:۳۰
تالار گفتگو و همزمان در شاد: http://B2n.ir/jehadetabyin
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه پانزدهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۱۶/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۷:۳۰
تالار گفتگو و همزمان در شاد: http://B2n.ir/jehadetabyin
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۸:۵۲
بازارسال شده از شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان«کارگروه جهاد علمی و بصیرتی»
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه پانزدهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۱۶/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۷:۳۰
تالار گفتگو و همزمان در شاد: http://B2n.ir/jehadetabyin
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه پانزدهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۱۶/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۷:۳۰
تالار گفتگو و همزمان در شاد: http://B2n.ir/jehadetabyin
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۸:۵۳
بازارسال شده از یک پیشنهاد
۸:۵۴
۹:۵۳
۱۸ تیر
ویژگیهای یک وزیر آموزش و پرورش با توانایی تحلیل وضعیت مطلوب و فعلی
۱. تسلط به دانش روز تربیت و آموزش - معلم بودن**: تجربه موفق و دانش روز معلمی، شناخت حرفهای از مدرسه و دانشآموز.
- **آگاهی از تحولات آموزشی**: آشنایی با روشهای نوین آموزشی و تربیتی.
۲. **دانش و تجربه مدیریت - مدیریت منابع انسانی**: توانایی مدیریت حدود یک میلیون معلم و ارائه خدمات به 16 میلیون دانشآموز.
- **برنامهریزی راهبردی و عملیاتی**: توانایی در برنامهریزی و اجرای سند تحول بنیادین، تنظیم بودجه و مدیریت منابع.
۳. **تعلق سازمانی - اولویت شغلی**: تمرکز اصلی وزیر باید بر آموزش و پرورش، معلمان و دانشآموزان باشد.
- **هویت حرفهای**: تعلق سازمانی به آموزش و پرورش و حرفه معلمی.
۴. **مقبولیت نسبی در میان فرهنگیان - سوابق مدیریتی موفق**: داشتن سوابق مدیریتی موفق در آموزش و پرورش.
- **اعتماد فرهنگیان**: برخورداری از اعتماد و پذیرش نسبی در میان معلمان و فرهنگیان.
۵. **توانایی تحلیل وضعیت مطلوب و فعلی - تحلیل وضعیت فعلی**: توانایی شناسایی مشکلات و چالشهای موجود در سیستم آموزش و پرورش.
- **تعیین وضعیت مطلوب**: توانایی تعریف و تعیین اهداف و وضعیت مطلوب برای آینده آموزش و پرورش.
- **ارائه راهکارهای عملی**: توانایی ارائه راهکارهای عملی و قابل اجرا برای رسیدن به وضعیت مطلوب.
۶. **آشنایی و تسلط عملیاتی - تجربه عملیاتی**: آشنایی با تمامی ساختارهای آموزشی از کلاس و مدرسه تا اداره و حوزههای ستادی و پشتیبانی.
- **شناخت نیازها**: اشراف بر نیازهای دانشآموزان، معلمان و پرسنل اجرایی آموزش.
۷. **شجاعت و جسارت - بیان صریح مشکلات**: توانایی بیان مشکلات قشر فرهنگی بدون ملاحظات جانبدارانه.
- **احقاق حقوق معلمان**: جسارت در دفاع از حقوق معلمان بدون ترس از حفظ صندلی.
۸. **اتکا بر نظرات متخصصان - مشورت با معلمان و متخصصان**: ارتباط مستمر با معلمان با تجربه و متخصصان حوزه تعلیم و تربیت.
- **اهل مشورت**: استفاده از نظرات و تجربیات معلمان و پرسنل اجرایی.
۹. **آشنایی با سیستمهای آموزشی بروز دنیا - تحول در کیفیت آموزش**: آشنایی با سیستمهای آموزشی بروز دنیا و جسارت در تحول کیفیت آموزش، محتوا و نیروی انسانی.
- **قدرت چانهزنی**: توانایی چانهزنی برای اخذ بودجه و افزایش حقوق و دستمزد معلمان.
۱۰. **آشنایی با ساختارهای سیاسی و اقتصادی - ارتباط با افراد تأثیرگذار**: آشنایی با ساختارهای سیاسی کشور و ارتباط با افراد تأثیرگذار.
- **شناخت اقتصاد آموزش و پرورش**: تلاش برای تحول اقتصادی آموزش و پرورش و اعمال نظر در این خصوص.
۱۱. **تفکر سیستمی خلاق و کارآمد - اجرای برنامههای تحولی**: توانایی اجرای برنامههای تحولی متنوع در تمامی عرصههای آموزش و پرورش.
- **بخشندگی و بلند نظری**: برخورداری از تفکر سیستمی خلاق و کارآمد و بخشندگی نسبت به افراد تحت تکفل وزارتخانه.
۱۲. **ارتباط با کمیسیون آموزش مجلس - اولویت دادن به معلمان و دانشآموزان**: ارتباط خوب با کمیسیون آموزش مجلس و اولویت دادن به معلمان و دانشآموزان.
- **پایبندی به اصول حاکمیتی**: اجرای برنامههای تحولی در عین پایبندی به اصول حاکمیتی.
چالشهای موجود در آموزش و پرورش
۱. **کیفیت آموزش - کمبود منابع مالی**: محدودیتهای مالی و بودجهای که بر کیفیت آموزش تأثیر میگذارد.
- **کیفیت معلمان**: نیاز به آموزش و بهروزرسانی معلمان برای بهبود کیفیت تدریس.
۲. **دسترسی به آموزش - نابرابریهای جغرافیایی**: دسترسی نابرابر به آموزش در مناطق مختلف کشور.
- **مشکلات اقتصادی**: مشکلات اقتصادی که مانع از دسترسی برخی دانشآموزان به آموزش میشود.
۳. **نابرابریهای آموزشی - تفاوتهای اجتماعی و فرهنگی**: نابرابریهای آموزشی ناشی از تفاوتهای اجتماعی و فرهنگی.
- **فرصتهای آموزشی محدود**: محدودیت فرصتهای آموزشی برای برخی از دانشآموزان.
۴. **فناوری در آموزش - دسترسی نابرابر به فناوری**: دسترسی نابرابر به فناوریهای آموزشی در مناطق مختلف.
- **نیاز به آموزش معلمان**: نیاز به آموزش معلمان برای استفاده مؤثر از فناوری در تدریس.
۵. **آموزش مهارتهای قرن 21 - **تفکر انتقادی و حل مسئله**: نیاز به آموزش مهارتهای تفکر انتقادی و حل مسئله به دانشآموزان. - **مهارتهای دیجیتال**: نیاز به آموزش مهارتهای دیجیتال برای آمادهسازی دانشآموزان برای آینده.
۱. تسلط به دانش روز تربیت و آموزش - معلم بودن**: تجربه موفق و دانش روز معلمی، شناخت حرفهای از مدرسه و دانشآموز.
- **آگاهی از تحولات آموزشی**: آشنایی با روشهای نوین آموزشی و تربیتی.
۲. **دانش و تجربه مدیریت - مدیریت منابع انسانی**: توانایی مدیریت حدود یک میلیون معلم و ارائه خدمات به 16 میلیون دانشآموز.
- **برنامهریزی راهبردی و عملیاتی**: توانایی در برنامهریزی و اجرای سند تحول بنیادین، تنظیم بودجه و مدیریت منابع.
۳. **تعلق سازمانی - اولویت شغلی**: تمرکز اصلی وزیر باید بر آموزش و پرورش، معلمان و دانشآموزان باشد.
- **هویت حرفهای**: تعلق سازمانی به آموزش و پرورش و حرفه معلمی.
۴. **مقبولیت نسبی در میان فرهنگیان - سوابق مدیریتی موفق**: داشتن سوابق مدیریتی موفق در آموزش و پرورش.
- **اعتماد فرهنگیان**: برخورداری از اعتماد و پذیرش نسبی در میان معلمان و فرهنگیان.
۵. **توانایی تحلیل وضعیت مطلوب و فعلی - تحلیل وضعیت فعلی**: توانایی شناسایی مشکلات و چالشهای موجود در سیستم آموزش و پرورش.
- **تعیین وضعیت مطلوب**: توانایی تعریف و تعیین اهداف و وضعیت مطلوب برای آینده آموزش و پرورش.
- **ارائه راهکارهای عملی**: توانایی ارائه راهکارهای عملی و قابل اجرا برای رسیدن به وضعیت مطلوب.
۶. **آشنایی و تسلط عملیاتی - تجربه عملیاتی**: آشنایی با تمامی ساختارهای آموزشی از کلاس و مدرسه تا اداره و حوزههای ستادی و پشتیبانی.
- **شناخت نیازها**: اشراف بر نیازهای دانشآموزان، معلمان و پرسنل اجرایی آموزش.
۷. **شجاعت و جسارت - بیان صریح مشکلات**: توانایی بیان مشکلات قشر فرهنگی بدون ملاحظات جانبدارانه.
- **احقاق حقوق معلمان**: جسارت در دفاع از حقوق معلمان بدون ترس از حفظ صندلی.
۸. **اتکا بر نظرات متخصصان - مشورت با معلمان و متخصصان**: ارتباط مستمر با معلمان با تجربه و متخصصان حوزه تعلیم و تربیت.
- **اهل مشورت**: استفاده از نظرات و تجربیات معلمان و پرسنل اجرایی.
۹. **آشنایی با سیستمهای آموزشی بروز دنیا - تحول در کیفیت آموزش**: آشنایی با سیستمهای آموزشی بروز دنیا و جسارت در تحول کیفیت آموزش، محتوا و نیروی انسانی.
- **قدرت چانهزنی**: توانایی چانهزنی برای اخذ بودجه و افزایش حقوق و دستمزد معلمان.
۱۰. **آشنایی با ساختارهای سیاسی و اقتصادی - ارتباط با افراد تأثیرگذار**: آشنایی با ساختارهای سیاسی کشور و ارتباط با افراد تأثیرگذار.
- **شناخت اقتصاد آموزش و پرورش**: تلاش برای تحول اقتصادی آموزش و پرورش و اعمال نظر در این خصوص.
۱۱. **تفکر سیستمی خلاق و کارآمد - اجرای برنامههای تحولی**: توانایی اجرای برنامههای تحولی متنوع در تمامی عرصههای آموزش و پرورش.
- **بخشندگی و بلند نظری**: برخورداری از تفکر سیستمی خلاق و کارآمد و بخشندگی نسبت به افراد تحت تکفل وزارتخانه.
۱۲. **ارتباط با کمیسیون آموزش مجلس - اولویت دادن به معلمان و دانشآموزان**: ارتباط خوب با کمیسیون آموزش مجلس و اولویت دادن به معلمان و دانشآموزان.
- **پایبندی به اصول حاکمیتی**: اجرای برنامههای تحولی در عین پایبندی به اصول حاکمیتی.
چالشهای موجود در آموزش و پرورش
۱. **کیفیت آموزش - کمبود منابع مالی**: محدودیتهای مالی و بودجهای که بر کیفیت آموزش تأثیر میگذارد.
- **کیفیت معلمان**: نیاز به آموزش و بهروزرسانی معلمان برای بهبود کیفیت تدریس.
۲. **دسترسی به آموزش - نابرابریهای جغرافیایی**: دسترسی نابرابر به آموزش در مناطق مختلف کشور.
- **مشکلات اقتصادی**: مشکلات اقتصادی که مانع از دسترسی برخی دانشآموزان به آموزش میشود.
۳. **نابرابریهای آموزشی - تفاوتهای اجتماعی و فرهنگی**: نابرابریهای آموزشی ناشی از تفاوتهای اجتماعی و فرهنگی.
- **فرصتهای آموزشی محدود**: محدودیت فرصتهای آموزشی برای برخی از دانشآموزان.
۴. **فناوری در آموزش - دسترسی نابرابر به فناوری**: دسترسی نابرابر به فناوریهای آموزشی در مناطق مختلف.
- **نیاز به آموزش معلمان**: نیاز به آموزش معلمان برای استفاده مؤثر از فناوری در تدریس.
۵. **آموزش مهارتهای قرن 21 - **تفکر انتقادی و حل مسئله**: نیاز به آموزش مهارتهای تفکر انتقادی و حل مسئله به دانشآموزان. - **مهارتهای دیجیتال**: نیاز به آموزش مهارتهای دیجیتال برای آمادهسازی دانشآموزان برای آینده.
۲۰:۰۲
۲۲ تیر
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: زیارت عاشورا ، سوگنامه الهی، سند حقانیت حسینی
استاد :جناب آقای مصطفی نیلی پور
زمان پنج شنبه، ۲۰/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: زیارت عاشورا ، سوگنامه الهی، سند حقانیت حسینی
استاد :جناب آقای مصطفی نیلی پور
زمان پنج شنبه، ۲۰/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۶:۲۴
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: مولفه های عزت حسینی
استاد :جناب آقای دکتر سید احمد امامیه
زمان: جمعه، ۲۲/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: مولفه های عزت حسینی
استاد :جناب آقای دکتر سید احمد امامیه
زمان: جمعه، ۲۲/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۶:۲۵
۲۳ تیر
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: درس های مکتب امام حسین علیه السلام برای معلمین امروز
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیان
زمان: شنبه ، ۲۳/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: درس های مکتب امام حسین علیه السلام برای معلمین امروز
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیان
زمان: شنبه ، ۲۳/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۳:۴۵
بازارسال شده از شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان«کارگروه جهاد علمی و بصیرتی»
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: درس های مکتب امام حسین علیه السلام برای معلمین امروز
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیان
زمان: شنبه ، ۲۳/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: درس های مکتب امام حسین علیه السلام برای معلمین امروز
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیان
زمان: شنبه ، ۲۳/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو : در بستر شاد
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۳:۴۷
۲۹ تیر
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه هفدهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۳۰/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو و همزمان در شاد: http://B2n.ir/jehadetabyin
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
موضوع: نگاه راهبردی سعادت آفرین به رسانه های مدرن،در کسوت مدیریت مدارس، معلمان و والدین
(جلسه هفدهم)
استاد :جناب آقای دکتر حسن بنیانیانمشاور فرهنگی رئیس دانشگاه اسلامیمعاون سابق وزارت آموزش و پرورش
زمان شنبه، ۳۰/تیر/۱۴۰۳ساعت ۱۸
تالار گفتگو و همزمان در شاد: http://B2n.ir/jehadetabyin
✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦آدرس شورای راهبردی جهاد تبیین فرهنگیان در پیام رسان شاد و بله:@jehadetabyinآدرس کانال در ایتا@jehadetabyinf✦࿐჻ᭂ჻ᭂ࿐✦
۱۸:۳۴
۳۰ تیر
۱۸:۳۹
۱۲ شهریور
۳:۰۱