۲ شهریور
جهت دریافت گواهینامه، شما میبایست هر هفته:
فیلمهای آموزشی هفته را تماشا کرده خلاصهبرداری کنید و در پایان هر هفته تصویر خلاصهبرداریهایتان را به همراه اسم، کد ملیتان و نام دوره برای شناسه زیر ارسال کنید@shipaa_khodrosazan
حتما اسم و کد ملیتان را روی برگه خلاصهنویسی یادداشت کنید.
فیلمهای آموزشی هفته را تماشا کرده خلاصهبرداری کنید و در پایان هر هفته تصویر خلاصهبرداریهایتان را به همراه اسم، کد ملیتان و نام دوره برای شناسه زیر ارسال کنید@shipaa_khodrosazan
حتما اسم و کد ملیتان را روی برگه خلاصهنویسی یادداشت کنید.
۵:۱۹
۴ شهریور
شروع فیلمهای آموزشی هفته سوم
۶:۴۰
۶:۴۲
پایان فیلمهای آموزشی هفته سوم
۶:۴۲
۵ شهریور
خلاصهبرداری فیلمهای آموزشی یادتون نره
۱۷:۱۲
محتوای آگاهیبخش
۱۷:۱۲
۱۷:۱۲
۱۷:۱۲
۱۷:۱۲
۶ شهریور
۷:۵۷
۷:۵۷
۷:۵۷
۷ شهریور
آدرس غلط خودروسازی!
علی آبادی، وزیر صمت؛ به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
این صحبت وزیر محترم صمت در حالیست که قرار بود با #واردات_خودرو قیمت ها شکسته شود، بازار از انحصار خارج شود و کیفیت افزایش یابد؟! پس چرا پس از واردات خودرو نیز شاهد افزایش بیرویه قیمت ها هستیم؟همین امروز محصول پرفروش پژو پارس افزایش قیمت ۱۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد!
واردات، خصوصا به گونهای که اکنون انجام میشود از همان اول آدرس غلطی بود که هدفش حواله سود کلان حاصل از واردات به جیب «وارد کنندگان» بود اما سرمایه داران با پروپاگاندای رسانهایشان آن را چاره کار معضل خودروسازی کشور معرفی کردند!
وقتی درصد قابل توجهی از متقاضیان خودرو (حدود ۷۰ درصد) قادر به خرید خودرویی با بیش از ۶۰۰-۷۰۰ میلیون تومان نیستند واردات خودروهای چند میلیاردی چگونه میخواهد به هدف اعلامی که کاهش قیمتها بود بیانجامد؟
با این روند حتی اگر بازار ایران از انواع خودروهای خارجی اشباع شود نیز نمیتوان انتظار کاهش محسوس قیمتها و به اندازه قدرت خرید عموم جامعه را داشت.
همانطور که قبلاً هم گفتیم علاج مسئله خودرو در کشور همانند دیگر بخشهای اقتصاد، #تولید است که رهبر معظم انقلاب، علاوه بر امسال، چندین سال است بر روی آن تاکید میکنندفلذا انتظار از قوای سه گانه این است که زمینه را برای مشارکت مردم و نخبگان داخلی در تولید خودرو اقتصادی و مناسب فراهم کنند چرا که راه حل اصلی مشکل خودروسازی در ایران آزادسازی تولید و حضور عموم تولیدکنندگان داخلی در گسترش کمی و کیفی چرخه تولید خودرو در کشور میباشد.
#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم
علی آبادی، وزیر صمت؛ به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
این صحبت وزیر محترم صمت در حالیست که قرار بود با #واردات_خودرو قیمت ها شکسته شود، بازار از انحصار خارج شود و کیفیت افزایش یابد؟! پس چرا پس از واردات خودرو نیز شاهد افزایش بیرویه قیمت ها هستیم؟همین امروز محصول پرفروش پژو پارس افزایش قیمت ۱۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد!
واردات، خصوصا به گونهای که اکنون انجام میشود از همان اول آدرس غلطی بود که هدفش حواله سود کلان حاصل از واردات به جیب «وارد کنندگان» بود اما سرمایه داران با پروپاگاندای رسانهایشان آن را چاره کار معضل خودروسازی کشور معرفی کردند!
وقتی درصد قابل توجهی از متقاضیان خودرو (حدود ۷۰ درصد) قادر به خرید خودرویی با بیش از ۶۰۰-۷۰۰ میلیون تومان نیستند واردات خودروهای چند میلیاردی چگونه میخواهد به هدف اعلامی که کاهش قیمتها بود بیانجامد؟
با این روند حتی اگر بازار ایران از انواع خودروهای خارجی اشباع شود نیز نمیتوان انتظار کاهش محسوس قیمتها و به اندازه قدرت خرید عموم جامعه را داشت.
همانطور که قبلاً هم گفتیم علاج مسئله خودرو در کشور همانند دیگر بخشهای اقتصاد، #تولید است که رهبر معظم انقلاب، علاوه بر امسال، چندین سال است بر روی آن تاکید میکنندفلذا انتظار از قوای سه گانه این است که زمینه را برای مشارکت مردم و نخبگان داخلی در تولید خودرو اقتصادی و مناسب فراهم کنند چرا که راه حل اصلی مشکل خودروسازی در ایران آزادسازی تولید و حضور عموم تولیدکنندگان داخلی در گسترش کمی و کیفی چرخه تولید خودرو در کشور میباشد.
#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم
۹:۲۳
۹ شهریور
روز تحویل خلاصهبرداریهای هفته
۱۰:۳۶
آزادسازی تولید خودرو ۲
بخش سوم: راهکار؛ آزادسازی تولید و مردمیسازی صنعت خودرو مدت زمان فیلم: ۱۶ دقیقه سرفصلها: انحصار؟! واردات؟! یا راه سوم؟ موانع آزادسازی تولید و مردمیسازی صنعت خودرو قانون تولیدکنندگان وسایل نقلیه موتوری کم حجم سال ۲۰۱۵ – کنگره آمریکا انجمنهای تولیدکنندگان خودرو در اروپا: انجمن سازندگان خودرو اروپا (ACEA) اتحادیه تولیدکنندگان خودروهای کوچک اروپایی (ESCA) انجمن سازندگان و بازرگانان موتور بریتانیا (SMMT) شرکتهای تولید خودرو کارگاهی در جهان: خودروهای Kei در ژاپن شرکت ALPANIA شرکت Aston Martin Lagonda شرکت BUGATTI Automobiles شرکت GOUPIL کیش خودرو؛ تجربه ایرانی خودروسازی کوچک مقیاس راهکار گام به گام برای آزادسازی تولید و مردمیسازی صنعت خودرو
فیلمهای آموزشی هفته سوم که باید تماشا کرده و خلاصهبرداری کنید.
۱۰:۳۷
جهت دریافت گواهینامه، شما میبایست هر هفته:
فیلمهای آموزشی هفته را تماشا کرده خلاصهبرداری کنید و در پایان هر هفته تصویر خلاصهبرداریهایتان را به همراه اسم، کد ملیتان و نام دوره برای شناسه زیر ارسال کنید@shipaa_khodrosazan
حتما اسم و کد ملیتان را روی برگه خلاصهنویسی یادداشت کنید.
فیلمهای آموزشی هفته را تماشا کرده خلاصهبرداری کنید و در پایان هر هفته تصویر خلاصهبرداریهایتان را به همراه اسم، کد ملیتان و نام دوره برای شناسه زیر ارسال کنید@shipaa_khodrosazan
حتما اسم و کد ملیتان را روی برگه خلاصهنویسی یادداشت کنید.
۱۰:۳۷
۱۱ شهریور
محتوای آگاهیبخش
۸:۲۲
۸:۲۳
۱۵ شهریور
۶:۳۳
۱۶ شهریور
پایان هفته آینده (جمعه ۲۳ شهریور) آخرین مهلت ارسال خلاصهبرداریهاست و تمدید نخواهد شد. گواهینامه صرفا برای افرادی صادر خواهد شد که خلاصهبرداری کل قسمتها را ارسال کنند و ارسال ناقص مورد قبول نیست.
خلاصهبرداریهایتان را به همراه اسم، کد ملیتان و نام دوره برای شناسه زیر ارسال کنید@shipaa_khodrosazan
حتما اسم و کد ملیتان را روی برگه خلاصهنویسی یادداشت کنید.
خلاصهبرداریهایتان را به همراه اسم، کد ملیتان و نام دوره برای شناسه زیر ارسال کنید@shipaa_khodrosazan
حتما اسم و کد ملیتان را روی برگه خلاصهنویسی یادداشت کنید.
۱۸:۵۲