#خلاصه_کتاب
ارزش و امتیاز کار معلمی
معلم در نقش اُسوه زندگی دانش آموزان...
تربیت کار خداست
در قرآن کریم بعد از نام مبارک الله بیشترین نامی که برای خدا به کار رفته "رب" است؛ ناگفته پیداست ربوبیت زمانی کامل میشود که بر اساس علم، حکمت،مصلحت و رحمت باشد.
و اما معلم! معلم تنها علم خود را منتقل نمیکند بلکه همه کمالات را با رفتار و گفتار و اخلاق خود به دیگران منتقل میکند، زمانی که شاگرد به یائس گرایش پیدا میکند روح امید را در او بدمد و هنگامی که شاگرد به غرور گرایش پیدا میکند او را هشدار دهد.
امام سجاد در دعای مکارم الاخلاق از خداوند میخواهد "الهی انطنى بالهدى و الهمنى التّوی" خدایا زبانم را به هدایت باز کن و تقوا را به من الهام کن!
انسانی که به این مقام برسد خدایی میشود و همین که خدایی شد میتواند همه امکانات و ابزارها را در مسیر رضای خدا به کار گیرد و انسانهای خدایی تربیت کند.
اتصال معلم، استاد و مربی به خداوند متعال نقش مهمی در انجام مسئولیت وی که همانا ارشاد و هدایت مردم است دارد؛
لذا از آدم دینی به عالم ربانی تعبیر میشود یعنی عالِمی که سر و کارش با پروردگار است، در راه خدا و برای خدا با اسلوب و اخلاق خداپسندانه تعلیم میدهد و از خداوند متعال صفت ربوبیت را میگیرد و به دیگران منتقل میکند.
بخش چهارم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
ارزش و امتیاز کار معلمی
معلم در نقش اُسوه زندگی دانش آموزان...
تربیت کار خداست
در قرآن کریم بعد از نام مبارک الله بیشترین نامی که برای خدا به کار رفته "رب" است؛ ناگفته پیداست ربوبیت زمانی کامل میشود که بر اساس علم، حکمت،مصلحت و رحمت باشد.
و اما معلم! معلم تنها علم خود را منتقل نمیکند بلکه همه کمالات را با رفتار و گفتار و اخلاق خود به دیگران منتقل میکند، زمانی که شاگرد به یائس گرایش پیدا میکند روح امید را در او بدمد و هنگامی که شاگرد به غرور گرایش پیدا میکند او را هشدار دهد.
امام سجاد در دعای مکارم الاخلاق از خداوند میخواهد "الهی انطنى بالهدى و الهمنى التّوی" خدایا زبانم را به هدایت باز کن و تقوا را به من الهام کن!
انسانی که به این مقام برسد خدایی میشود و همین که خدایی شد میتواند همه امکانات و ابزارها را در مسیر رضای خدا به کار گیرد و انسانهای خدایی تربیت کند.
اتصال معلم، استاد و مربی به خداوند متعال نقش مهمی در انجام مسئولیت وی که همانا ارشاد و هدایت مردم است دارد؛
لذا از آدم دینی به عالم ربانی تعبیر میشود یعنی عالِمی که سر و کارش با پروردگار است، در راه خدا و برای خدا با اسلوب و اخلاق خداپسندانه تعلیم میدهد و از خداوند متعال صفت ربوبیت را میگیرد و به دیگران منتقل میکند.
بخش چهارم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
۷:۲۱
#خلاصه_کتاب
ارزش و امتیاز کار معلمی
از کشف استعداد تا ساخت جامعه...
مهندسیِ تعلیم و تربیت
اتومبیلی که سوارش میشویم نتیجه کار پنج گروه از مهندسان است:مهندسانی که مسئول کشف معدن هستند؛مهندسانی که مسئول استخراج مواد هستند؛مهندسانی که مسئول ذوب مواد هستند؛مهندسانی که مسئول قطعه سازی و طراحی قطعات ماشین هستندو در آخر مهندسانی که مسئول مونتاژ قطعات و نظارت بر آن هستند.
اما یک معلم باید به تنهایی کار این پنج گروه را روی انسانها انجام دهد!
استعدادهای شاگردش را کشف کند؛دانش آموز را از انحراف هایی که به آن گرفتار شده است خارج کند؛ با رفتار خوب و محبت آمیز وی را به درس علاقه مند کند؛ همچنین با تدریس، تعلیم و تربیت آینده دانش آموز را بسازد؛و در نهایت با سعه صدر تربیت شدگان را به هم متصل کند و جامعه را تشکیل دهد.
بخش پنجم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
ارزش و امتیاز کار معلمی
از کشف استعداد تا ساخت جامعه...
مهندسیِ تعلیم و تربیت
اتومبیلی که سوارش میشویم نتیجه کار پنج گروه از مهندسان است:مهندسانی که مسئول کشف معدن هستند؛مهندسانی که مسئول استخراج مواد هستند؛مهندسانی که مسئول ذوب مواد هستند؛مهندسانی که مسئول قطعه سازی و طراحی قطعات ماشین هستندو در آخر مهندسانی که مسئول مونتاژ قطعات و نظارت بر آن هستند.
اما یک معلم باید به تنهایی کار این پنج گروه را روی انسانها انجام دهد!
استعدادهای شاگردش را کشف کند؛دانش آموز را از انحراف هایی که به آن گرفتار شده است خارج کند؛ با رفتار خوب و محبت آمیز وی را به درس علاقه مند کند؛ همچنین با تدریس، تعلیم و تربیت آینده دانش آموز را بسازد؛و در نهایت با سعه صدر تربیت شدگان را به هم متصل کند و جامعه را تشکیل دهد.
بخش پنجم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
۱۸:۱۶
#خلاصه_کتاب
ارزش و امتیاز کار معلمی
معلم در نقش ناجی...
معلم با گرانترین گوهر هستی سر و کار دارد
موجودات به چهار دسته تقسیم میشوند:جامدات، نباتات ،حیوانات و انسانها
اگر انسان درست تربیت شود از فرشته برتر میشود و اگر منحرف گردد از هر حیوانی پست تر خواهد شد؛پس وظیفه معلم این است که نگذارد گوهر انسانیت نابود و مغفول شود.
غفلت انواعی دارد:۱.عده ای از خدا غافلند (نَسُوا اللَّهَ)۲.عده ای از قیامت غافلند (نَسُوا يَوْمَ الْحِسَابِ)۳.عده ای از وظیفه خود غافلند(كَذَٰلِكَ أَتَتْكَ آيَاتُنَا فَنَسِيتَهَا)۴.عده ای از محرومان غافلند (وَلَمْ نَكُ نُطْعِمُ الْمِسْكِينَ)۵.عده ای نیز از توانمندیهای خود غافلند و نمیدانند که چه موجودی هستند۶. و عده ای از ارزش عمر خود غافلند، عمر خود را صرف کارهای لغو میکنند.
️ قرآن کریم درباره بعضی از انسانها میفرماید:آنها مثل حیوانات هستند بلکه پست تر (أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ)
️ نقش مهم معلم در هدایت و نجات دانش آموزان از عذاب ابدی در این نقطه نمایان میشود.
بخش ششم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
ارزش و امتیاز کار معلمی
معلم در نقش ناجی...
معلم با گرانترین گوهر هستی سر و کار دارد
موجودات به چهار دسته تقسیم میشوند:جامدات، نباتات ،حیوانات و انسانها
اگر انسان درست تربیت شود از فرشته برتر میشود و اگر منحرف گردد از هر حیوانی پست تر خواهد شد؛پس وظیفه معلم این است که نگذارد گوهر انسانیت نابود و مغفول شود.
غفلت انواعی دارد:۱.عده ای از خدا غافلند (نَسُوا اللَّهَ)۲.عده ای از قیامت غافلند (نَسُوا يَوْمَ الْحِسَابِ)۳.عده ای از وظیفه خود غافلند(كَذَٰلِكَ أَتَتْكَ آيَاتُنَا فَنَسِيتَهَا)۴.عده ای از محرومان غافلند (وَلَمْ نَكُ نُطْعِمُ الْمِسْكِينَ)۵.عده ای نیز از توانمندیهای خود غافلند و نمیدانند که چه موجودی هستند۶. و عده ای از ارزش عمر خود غافلند، عمر خود را صرف کارهای لغو میکنند.
️ قرآن کریم درباره بعضی از انسانها میفرماید:آنها مثل حیوانات هستند بلکه پست تر (أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ)
️ نقش مهم معلم در هدایت و نجات دانش آموزان از عذاب ابدی در این نقطه نمایان میشود.
بخش ششم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
۸:۴۴
#خلاصه_کتاب
ارزش و امتیاز کار معلمی
حکاکی رو ذهن ها...
کار روی فکر افراد ماندگار است
یکی از نشانه های برتری اعمال ماندگاری آثار آن است، چنانچه که حضرت ابراهیم از خدا خواست که در تاریخ ماندگار باشد «وَ اجْعَلْ لي لسانَ صِدقٍ في الآخرين» و در میان آیندگان نام نیکی برای من قرار بده و خداوند نیز دعای او را اینگونه پاسخ داد:«وَجَعَلَهَا كَلِمَةَۢ بَاقِيَةࣰ فِي عَقِبِهِۦ لَعَلَّهُمۡ يَرۡجِعُونَ» آن کلمه توحید را در میان نسلش کلمه ماندگار قرارداد باشد که آنان بازگردند
معلم باید بداند که ماندگارترین کار تعلیم و تربیت است آن هم بر روی نسل جوان که تاثیر پذیری و ماندگاری آن بیشتر است
بخش هفتم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem.
ارزش و امتیاز کار معلمی
حکاکی رو ذهن ها...
کار روی فکر افراد ماندگار است
یکی از نشانه های برتری اعمال ماندگاری آثار آن است، چنانچه که حضرت ابراهیم از خدا خواست که در تاریخ ماندگار باشد «وَ اجْعَلْ لي لسانَ صِدقٍ في الآخرين» و در میان آیندگان نام نیکی برای من قرار بده و خداوند نیز دعای او را اینگونه پاسخ داد:«وَجَعَلَهَا كَلِمَةَۢ بَاقِيَةࣰ فِي عَقِبِهِۦ لَعَلَّهُمۡ يَرۡجِعُونَ» آن کلمه توحید را در میان نسلش کلمه ماندگار قرارداد باشد که آنان بازگردند
معلم باید بداند که ماندگارترین کار تعلیم و تربیت است آن هم بر روی نسل جوان که تاثیر پذیری و ماندگاری آن بیشتر است
بخش هفتم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem.
۱۳:۱۸
#خلاصه_کتاب
ارزش و امتیاز کار معلمی
مدرسه؛کارخانه انسان سازی...
مدیریت کلاس را ساده ننگریم
چه بسا برخی از افراد کلاسداری را یک کار عادی تلقی کنند به ویژه اگر مخاطبان از سن پایینتر باشند، در حالی که هم کلاسداری مهم است و هم مخاطبانی که از نسل نو هستند!
️آیت الله العظمی گلپایگانی یکی از مراجع بزرگ تقلید وقتی راجع به کلاس داری بنده (حجت الاسلام محسن قرائتی) مطالبی را شنیدند، خواستند که کلاس مرا ببینند؛ تابلو و تخته سیاهی را به منزل ایشان بردم و برای ایشان نمونه هایی از درسی که برای نسل نو میگفتم ارائه دادم سپس به ایشان گفتم:《من امکان فقیه شدن دارم ولی فعلاً معلم شده ام》 ایشان فرمودند:《 این راهی که شما پیش گرفته ای الان بیشتر مورد نیاز است و امام زمان راضی است انشالله...》
در کلاس آینده یک انسان رقم میخورد!بنابراین کلاس میتواند افراد را از پرتگاه های جهالت دور کند و مسیر زندگی یک فرد و نقشه راه او را تغییر دهد.
مدرسه و دانشگاه کارخانه انسان سازی هستند و کلاس داری، به ویژه اگر نسل نو مخاطب آن باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
بخش هشتم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
ارزش و امتیاز کار معلمی
مدرسه؛کارخانه انسان سازی...
مدیریت کلاس را ساده ننگریم
چه بسا برخی از افراد کلاسداری را یک کار عادی تلقی کنند به ویژه اگر مخاطبان از سن پایینتر باشند، در حالی که هم کلاسداری مهم است و هم مخاطبانی که از نسل نو هستند!
️آیت الله العظمی گلپایگانی یکی از مراجع بزرگ تقلید وقتی راجع به کلاس داری بنده (حجت الاسلام محسن قرائتی) مطالبی را شنیدند، خواستند که کلاس مرا ببینند؛ تابلو و تخته سیاهی را به منزل ایشان بردم و برای ایشان نمونه هایی از درسی که برای نسل نو میگفتم ارائه دادم سپس به ایشان گفتم:《من امکان فقیه شدن دارم ولی فعلاً معلم شده ام》 ایشان فرمودند:《 این راهی که شما پیش گرفته ای الان بیشتر مورد نیاز است و امام زمان راضی است انشالله...》
در کلاس آینده یک انسان رقم میخورد!بنابراین کلاس میتواند افراد را از پرتگاه های جهالت دور کند و مسیر زندگی یک فرد و نقشه راه او را تغییر دهد.
مدرسه و دانشگاه کارخانه انسان سازی هستند و کلاس داری، به ویژه اگر نسل نو مخاطب آن باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
بخش هشتم، فصل ۱ کتاب مهارت معلمی ️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
۸:۰۱
۱۹:۴۱
آدرس سایت نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی (نسرا) برای عزیزانی که علاقمند به ثبت نام در کارگاه های فضای مجازی هستند.https://nasraa.ir
دوستانی که ثبت نام کردند برای فعالسازی دوره ها در قسمت پروفایل شخصی کد ملی خود را به آیدی زیر ارسال نمایند.@mt_moallem️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
دوستانی که ثبت نام کردند برای فعالسازی دوره ها در قسمت پروفایل شخصی کد ملی خود را به آیدی زیر ارسال نمایند.@mt_moallem️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
۱۳:۲۳
کانون مطالعات تربیت معلم علامه امینی تبریز
کانون مطالعات تربیت معلم با همکاری کانون رسانه پردیس علامه امینی تبریز برگزار میکند: کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی موضوعات نشست: ●کلیات سواد رسانه ای و فضای مجازی ●امنیت در فضای مجا،ی ●به همراه ارائه راهکار های کاربردی و پرسش و پاسخ... ️با تدریس:آقای دکتر حسن پاشایی کارشناس رسانه و فضای مجازی نشست بصورت حضوری و با ظرفیت محدود برگزار خواهد شد زمان و مکان : سه شنبه ۶ آذر ۱۴۰۳، ساعت ۱۴ سالن شمس پردیس علامه امینی تبریز لینک ثبت نام در نشست: https://survey.porsline.ir/s/YHuWZZ06 همراه با ارائه گواهی ️ ┄┅┅✿໑໑✿┅┅┄ ️ کانال کانون رسانه دانشگاه فرهنگیان ️ کانال کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریز @omore_farhangi_allameh_amini
۹:۴۰
۹:۴۴
بازارسال شده از انجمن علمی آموزش الهیات علامه امینی تبریز
۱۰:۳۵
۱۱:۳۲
۸:۳۰
سلام رفیق خوب من
این پرسشنامه مختص حاضرین در اولین جلسه کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی هست و ما کیفیت برگزاری کارگاه رو بررسی میکنیم، با پر کردن اون به ما کمک کن تا در برنامه ها و کارگاه های بعدی بهترین کیفیت رو خدمت شما مخاطبان محترم کانون ارائه بدیم
https://survey.porsline.ir/s/Rl801B9r
️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
این پرسشنامه مختص حاضرین در اولین جلسه کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی هست و ما کیفیت برگزاری کارگاه رو بررسی میکنیم، با پر کردن اون به ما کمک کن تا در برنامه ها و کارگاه های بعدی بهترین کیفیت رو خدمت شما مخاطبان محترم کانون ارائه بدیم
https://survey.porsline.ir/s/Rl801B9r
️️️️️️️کانون مطالعات تربیت معلم پردیس علامه امینی تبریز️ @kmtarbiatmoallem
۱۳:۲۵
بازارسال شده از امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
رشته های دبیری 1400.pdf
۱۱۱.۰۶ کیلوبایت
اطلاعیه زمان آزمون سواد سنجش قرآنیقابل توجـــــــــــــه رشته های دبیری ورودی 1400 1- زمان برگزاری آزمون روز اول، طبق لیست پیوستی به ترتیب از شماره یک الی شصت و پنج، روز یکشنبه مورخه 1403/09/11 2- زمان برگزاری آزمون روز دوم، طبق لیست پیوستی به ترتیب از شماره شصت و شش الی یکصدو چهل و هفت، روز دوشنبه مورخه 1403/09/12 3- زمان برگزاری آزمون روز سوم، طبق لیست پیوستی به ترتیب از شماره یکصدو چهل وهشت الی دویست، روز سه شنبه مورخه 1403/09/13 بــــــــــــــــرگزار خواهد شد.حضور به موقع و طبق برنامه اعلام شده موجب امتنان و مورد انتظار می باشد.۲۲ آذر ( پنجشنبه )ابتدایی ورودی ۱۴۰۰
کلاس های آموزشی برای ورودی های ۱۴۰۱ الزامی بوده و بزودی برگزار خواهد شد.درصورت عدم کسب نمره و حدنصاب لازم ، فارغ التحصیلی انجام نخواهد پذیرفت.
فرآیند آزمون راس ساعت 9 صبح خواهد شد.#نشر_دهید┄┅┅✿❀✿┅┅┄ کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریز https://ble.ir/omore_farhangi_allameh_amini
┄┅┅✿❀✿┅┅┄
کانال اطلاع رسانی دارالقرآن پردیس علامه امینی تبریز
کانال اطلاع رسانی کانون نماز و نیایش پردیس علامه امینی تبریز
کانال اطلاع رسانی کانون قرآن و عترت پردیس علامه امینی تبریز
کلاس های آموزشی برای ورودی های ۱۴۰۱ الزامی بوده و بزودی برگزار خواهد شد.درصورت عدم کسب نمره و حدنصاب لازم ، فارغ التحصیلی انجام نخواهد پذیرفت.
فرآیند آزمون راس ساعت 9 صبح خواهد شد.#نشر_دهید┄┅┅✿❀✿┅┅┄ کانال اطلاع رسانی امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی (ره) تبریز https://ble.ir/omore_farhangi_allameh_amini
┄┅┅✿❀✿┅┅┄
کانال اطلاع رسانی دارالقرآن پردیس علامه امینی تبریز
کانال اطلاع رسانی کانون نماز و نیایش پردیس علامه امینی تبریز
کانال اطلاع رسانی کانون قرآن و عترت پردیس علامه امینی تبریز
۶:۳۵
بازارسال شده از دارالقرآن پردیس علامه امینی تبریز
رشته های دبیری 1400.pdf
۱۱۱.۰۶ کیلوبایت
بسمه تعالی
اطلاعیه مهم دانشجو معلمانی که در موعد مقرر حضور نیافته اند ، سریعا خود را به محل آزمون در ساختمان آموزش طبقه سوم سالن اجتماعات ، مراجعه نمایند .عدم حضور در موعد مقرر ، هیچ عذری پذیرفته نخواهد شد .
یکشنبه ۱۱ آذرساعت ۹ الی ۱۰ شماره ۱ تا ۱۲ساعت ۱۰ الی ۱۱ شماره ۱۳ تا ۲۵ساعت ۱۱ الی ۱۲ شماره ۲۶ تا ۳۸
ساعت ۱۴ الی ۱۵ شماره ۳۹ تا ۵۱ساعت ۱۵ الی ۱۶ شماره ۵۲ تا ۶۴ساعت ۱۶ الی ۱۷ شماره ۶۵ تا ۷۷
دوشنبه ۱۲ آذرساعت ۹ الی ۱۰ شماره ۷۸ تا ۹۰ساعت ۱۰ الی ۱۱ شماره ۹۱ تا ۱۰۳ساعت ۱۱ الی ۱۲ شماره ۱۰۴ تا ۱۱۶
ساعت ۱۴ الی ۱۵ شماره ۱۱۷ تا ۱۲۹ساعت ۱۵ الی ۱۶ شماره ۱۳۰ تا ۱۴۲ساعت ۱۶ الی ۱۷ شماره ۱۴۳ تا ۱۵۵
سه شنبه ۱۳ آذر
ساعت ۹ الی ۱۰ شماره ۱۵۶ تا ۱۶۸ساعت ۱۰ الی ۱۱ شماره ۱۶۹ تا ۱۸۱ساعت ۱۱ الی ۱۲ شماره ۱۸۲ تا ۱۹۴
ساعت ۱۴ الی ۱۵ شماره ۱۹۴ تا ۲۰۰
و تمام#نشر_دهیددارالقرآن پردیس علامه امینی تبریزhttps://ble.ir/darolquran_allameh_amini
اطلاعیه مهم دانشجو معلمانی که در موعد مقرر حضور نیافته اند ، سریعا خود را به محل آزمون در ساختمان آموزش طبقه سوم سالن اجتماعات ، مراجعه نمایند .عدم حضور در موعد مقرر ، هیچ عذری پذیرفته نخواهد شد .
یکشنبه ۱۱ آذرساعت ۹ الی ۱۰ شماره ۱ تا ۱۲ساعت ۱۰ الی ۱۱ شماره ۱۳ تا ۲۵ساعت ۱۱ الی ۱۲ شماره ۲۶ تا ۳۸
ساعت ۱۴ الی ۱۵ شماره ۳۹ تا ۵۱ساعت ۱۵ الی ۱۶ شماره ۵۲ تا ۶۴ساعت ۱۶ الی ۱۷ شماره ۶۵ تا ۷۷
دوشنبه ۱۲ آذرساعت ۹ الی ۱۰ شماره ۷۸ تا ۹۰ساعت ۱۰ الی ۱۱ شماره ۹۱ تا ۱۰۳ساعت ۱۱ الی ۱۲ شماره ۱۰۴ تا ۱۱۶
ساعت ۱۴ الی ۱۵ شماره ۱۱۷ تا ۱۲۹ساعت ۱۵ الی ۱۶ شماره ۱۳۰ تا ۱۴۲ساعت ۱۶ الی ۱۷ شماره ۱۴۳ تا ۱۵۵
سه شنبه ۱۳ آذر
ساعت ۹ الی ۱۰ شماره ۱۵۶ تا ۱۶۸ساعت ۱۰ الی ۱۱ شماره ۱۶۹ تا ۱۸۱ساعت ۱۱ الی ۱۲ شماره ۱۸۲ تا ۱۹۴
ساعت ۱۴ الی ۱۵ شماره ۱۹۴ تا ۲۰۰
و تمام#نشر_دهیددارالقرآن پردیس علامه امینی تبریزhttps://ble.ir/darolquran_allameh_amini
۸:۴۶
۱۹:۲۵
اَلسَّلامُ عَلَيْكِ اَيَّتُهَاالصِّدّيقَةُ الشَّهيدَةُ️
۲۱:۲۵
۶:۰۸
بازارسال شده از کانون قرآن و عترت پردیس علامه امینی تبریز
۱۹:۱۴
بازارسال شده از امور فرهنگی و تربیتی پردیس علامه امینی تبریز
۲:۵۷