ورژن 100.0.9.3 نرم افزار آزمایشگاه راهکار (ویرایش ۱۵) با تغییرات زیر آماده ارائه می باشد:
️امکان انتخاب حالت نمایش صفحه پذیرش و جوابدهی در تنظیمات اصلی برنامه بین حالت "تمام صفحه" یا حذف حاشیه زائد (مراکز محترمی که با دریافت نسخه جدید اخیر احساس میفرمودند صفحه پذیرش کوچکتر شده یا برای چشم راحت نیست، با دریافت این ورژن و تنظیم مربوطه به حالت قبل باز خواهند گشت)
️تصحیح ارسال تستها به وزارت بهداشت ( دیتاس- سپاس) که خطای interpretation ندهد
️تصحیح نمایش برگه کارها که اسکرول کنار صفحات دیده نمیشد
️تصحیح در محاسبه قیمت تستهای آزاد برای بیمه سلامت که قیمت از وبسرویس بصورت صحیح دریافت شود
۱۲:۰۷
۱۵:۱۲
اطلاعیه وب سایت رسا
با سلام و احترام جهت اطلاع مراکز درمانی طرف قراردادبا توجه به الزام ثبت کد سیام در سامانه های بیمه مکمل، خواهشمند است به فوریت و در اسرع وقت اقدام به ثبت کد سیام مراجع( در بخش فرم اطلاعات مرجع/ ویرایش اطلاعات مرجع) در سامانه رسا نمائید. لذا در صورت تاخیر در انجام این امر امکان ایجاد صورتحساب در سامانه رسا جهت مراجع فاقد کد سیام وجود نخواهد داشت.لازم به ذکر است از سایت https://siam.behdasht.gov.ir می توانید شناسه سیام مرکز خود را جستجو نماید.
️توضیح تکمیلی: با افزونه رسا در نرم افزار آزمایشگاه و رادیولوژی راهکار، بدون نیاز به وب سایت، ثبت و صدور معرفی نامه نمائید.
با سلام و احترام جهت اطلاع مراکز درمانی طرف قراردادبا توجه به الزام ثبت کد سیام در سامانه های بیمه مکمل، خواهشمند است به فوریت و در اسرع وقت اقدام به ثبت کد سیام مراجع( در بخش فرم اطلاعات مرجع/ ویرایش اطلاعات مرجع) در سامانه رسا نمائید. لذا در صورت تاخیر در انجام این امر امکان ایجاد صورتحساب در سامانه رسا جهت مراجع فاقد کد سیام وجود نخواهد داشت.لازم به ذکر است از سایت https://siam.behdasht.gov.ir می توانید شناسه سیام مرکز خود را جستجو نماید.
۱۲:۰۵
۱۲:۰۵
۳:۴۹
به اطلاع همراهان گرانقدر راهکار می رساند، از ساعاتی قبل، به دلیل اختلال از جانب مخابرات و خارج از اختیار راهکار، خطوط تلفن ثابت راهکار دچار قطعی موقتی شده است. این مساله در حال پیگیری است و به زودی رفع خواهد شد. بابت مشکل پیش آمده، پوزش می طلبیم و در صورت طولانی شدن پروسه رفع اختلال، خطوط موبایل جایگزین از همین طریق ارسال خواهند شد.
۱۲:۳۱
خطوط موبایل راهکار
090215311690902153117009939120779
همراهتان هستیم
090215311690902153117009939120779
همراهتان هستیم
۱۶:۲۹
به اطلاع همراهان گرانقدر میرساند، اختلال پیش آمده در خطوط ثابت رفع گردید، از همراهی شما سپاسگزاریم.
️ خطوط پشتیبانی راهکار
02122407603021224076070212240763102122403136
#همراهتان_هستیم
02122407603021224076070212240763102122403136
#همراهتان_هستیم
۱۳:۱۵
به اطلاع همراهان گرانقدری که از طریق نرم افزار آزمایشگاه راهکار، نسبت به ارسال نتایح به وزارت بهداشت ( سپاس - دیتاس ) اقدام می نمایند می رساند، جهت ارسال بدون خطا و حداکثری، رعایت چهار نکته زیر ضروری است:
۱- در منوی آماده سازی، آزمایش ها، تعریف آزمایش ها، فیلد نوع جواب سپاس برای تست های بتا باید QNT انتخاب شود
۲-ورود حد بالا و پایین (به جز صفر) برای مقادیر طبیعی در نرم افزار آزمایشگاه، برای تست های بتا، برای جلوگیری از خطا هنگام ارسال، ضروریست.
۳- در منوی آماده سازی، آزمایش ها، تعریف آزمایش ها، برای تست های زیر مجموعه دار ( تست هایی که فیلد تعداد شان مقدار دارد ) از جمله CBC، Urine analysis، Double Marker، Triple Marker, Quad marker و ..، کد وزارت بهداشت تست اصلی، عینا در فیلد "پانل گروه آزمایش" خودش و تست های زیر مجموعه اش باید کپی گردد.
۴-فعال سازی ارسال اتوماتیک و انجام ارسال گروهی به صورت دوره ای برای ارسال جا افتاده ها
راهکار @labsolutions
۱- در منوی آماده سازی، آزمایش ها، تعریف آزمایش ها، فیلد نوع جواب سپاس برای تست های بتا باید QNT انتخاب شود
۲-ورود حد بالا و پایین (به جز صفر) برای مقادیر طبیعی در نرم افزار آزمایشگاه، برای تست های بتا، برای جلوگیری از خطا هنگام ارسال، ضروریست.
۳- در منوی آماده سازی، آزمایش ها، تعریف آزمایش ها، برای تست های زیر مجموعه دار ( تست هایی که فیلد تعداد شان مقدار دارد ) از جمله CBC، Urine analysis، Double Marker، Triple Marker, Quad marker و ..، کد وزارت بهداشت تست اصلی، عینا در فیلد "پانل گروه آزمایش" خودش و تست های زیر مجموعه اش باید کپی گردد.
۴-فعال سازی ارسال اتوماتیک و انجام ارسال گروهی به صورت دوره ای برای ارسال جا افتاده ها
راهکار @labsolutions
۱۲:۱۳
به اطلاع کلیه مراکز آزمایشگاهی که از نرم افزار راهکار جهت ارسال نتایج به وزارت بهداشت (دیتاس - سپاس) استفاده می نمایند می رساند، پیرو اعلام اخیر وزارت محترم بهداشت، ارسال نتایج باید به صورت برخط و همزمان با ازادسازی نتایج صورت گیرد و ارسال های با تاخیر، پذیرفته نخواهد شد. در این خصوص، امکان ارسال برخط همزمان با امضای جواب، یا همزمان با ارسال پیامک آماده بودن جواب به بیمار، یا همزمان با چاپ جواب، در نرم افزار آزمایشگاه راهکار فراهم شده است و به صورت پیش فرض فعال است. مستدعیست، نسبت به استفاده از این موارد اقدام نموده و ارسال برخط انجام فرمائید تا در موعد تمدید پروانه، به علت پایین بودن حجم ارسال، مشکلی متوجه مرکز نگردد.
همراهتان هستیم، راهکار
همراهتان هستیم، راهکار
۶:۰۳
به اطلاع همراهان گرانقدر که در نرم افزار آزمایشگاه راهکار، ارسال نتایج به وزارت بهداشت ( دیتاس - سپاس ) انجام می دهند می رساند، از صبح امروز، اختلال در سرویس ارسال نتایج از سمت سرویس دهنده رخ داده است که به زودی رفع خواهد شد. کارشناسان راهکار در حال بررسی بیشتر موضوع هستند
همراهتان هستیم، راهکار
همراهتان هستیم، راهکار
۱۰:۴۹
به اطلاع همراهان گرانقدر راهکار که از نرم افزار آزمایشگاه برای ارسال نتایج به وزارت بهداشت ( دیتاس - سپاس ) استفاده می نمایند می رساند، پیرو دستورالعمل های جدید وزارت بهداشت
1- حتما باید در منوی آماده سازی، تنظیمات کاربری وب سرویس ها، قسمت ارسال نتایج وزارت بهداشت، 3 تیک ارسال اتوماتیک نتایج اتوماتیک بخورد2- به هیچ وجه ارسال گروهی انجام نشود3- حتما هر روز، ارسال نتیجه انجام شود و خطایی مشاهده نشود( با توجه به بند 1، قطعا انجام خواهد شد )
طبق اعلام وزارت محترم بهداشت، عدم رعایت موارد فوق منجر به عدم تمدید پروانه و طبعات ناشی از آن خواهد شد
1- حتما باید در منوی آماده سازی، تنظیمات کاربری وب سرویس ها، قسمت ارسال نتایج وزارت بهداشت، 3 تیک ارسال اتوماتیک نتایج اتوماتیک بخورد2- به هیچ وجه ارسال گروهی انجام نشود3- حتما هر روز، ارسال نتیجه انجام شود و خطایی مشاهده نشود( با توجه به بند 1، قطعا انجام خواهد شد )
طبق اعلام وزارت محترم بهداشت، عدم رعایت موارد فوق منجر به عدم تمدید پروانه و طبعات ناشی از آن خواهد شد
۱۴:۰۴
#نرم_افزار_آزمایشگاه #راهکار
۴:۴۸
به اطلاع همراهان گرانقدر راهکار می رساند، اختلال در افزونه نسخ الکترونیک تامین اجتماعی در نرم افزار آزمایشگاه و رادیولوژی راهکار، از سمت سرویس دهنده محترم و سراسری بوده و به زودی رفع خواهد شد. کارشناسان راهکار در حال بررسی بیشتر موضوع هستند.
همراهتان هستیم، راهکار @labsolutions
همراهتان هستیم، راهکار @labsolutions
۱۴:۰۲
نرم افزار آزمایشگاه راهکار، مورد اعتماد جامعه آزمایشگاهیان کشور
۵:۴۴
راهکار
به اطلاع همراهان گرانقدر راهکار می رساند، اختلال در افزونه نسخ الکترونیک تامین اجتماعی در نرم افزار آزمایشگاه و رادیولوژی راهکار، از سمت سرویس دهنده محترم و سراسری بوده و به زودی رفع خواهد شد. کارشناسان راهکار در حال بررسی بیشتر موضوع هستند. همراهتان هستیم، راهکار @labsolutions
اطلاعیه تکمیلی در خصوص اختلال اخیر افزونه تامین اجتماعی
پیرو بررسی های راهکار، تغییراتی در سرویس سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و متعاقبا، در استفاده از افزونه نسخ الکترونیک تامین اجتماعی بر روی ویندوزهای قدیمی از جمله ۸ و ۷ و .. خطای ارتباط امن مشاهده میگردد. این درحالیست که روی ویندوز های جدید ۱۰ و ۱۱ مشکلی مشاهده نمیشود. پیشنهاد میگردد در اسرع وقت ویندوز کلاینتهای خود را به ۱۰ به روز فرمائیدWindows 10 64 bit enterprise 22h2کارشناسان راهکار در حال بررسی امکان رفع احتمالی مشکل بر روی ویندوز های قدیمی هستند.
همراهتان هستیم، راهکار @labsolutions
پیرو بررسی های راهکار، تغییراتی در سرویس سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و متعاقبا، در استفاده از افزونه نسخ الکترونیک تامین اجتماعی بر روی ویندوزهای قدیمی از جمله ۸ و ۷ و .. خطای ارتباط امن مشاهده میگردد. این درحالیست که روی ویندوز های جدید ۱۰ و ۱۱ مشکلی مشاهده نمیشود. پیشنهاد میگردد در اسرع وقت ویندوز کلاینتهای خود را به ۱۰ به روز فرمائیدWindows 10 64 bit enterprise 22h2کارشناسان راهکار در حال بررسی امکان رفع احتمالی مشکل بر روی ویندوز های قدیمی هستند.
همراهتان هستیم، راهکار @labsolutions
۱۳:۳۸
۱۶:۴۳
۱۶:۴۳
سرویس #پیامک #نرم_افزار_آزمایشگاه راهکار چه فرقی با بقیه داره؟؟
۶:۳۱
آیا می دونید سیستم های کامپیوتری، حتی با وجود داشتن Anti virus و Anti ransomeware، روزانه در معرض انواع بد افزار ها هستند که میتونن کلیه اطلاعات سیستم شما رو از بین ببرند؟ یا قطع و وصل برق، اگه UPS نداشته باشید، ممکنه باعث آسیب به اطلاعات جاری تون شه؟ یا حتی سوختن هارد، اگه سیستم RAID نداشته باشید، منجر به از دست رفتن اطلاعات میشه که بازیابیش هم کار آسونی نیست؟ پس بک آپ از اطلاعات رو فراموش نکنید و یکی از مهم ترین کارهاتون بدونید.
حالا که بک آپ روزانه میگیرید، بدونید که یک آپ گیری روی هارد سرور، یا کلاینت، اصلا و ابدا کافی نیست، لازمه اینکار ها مرتب انجام شه:1- فولدر برنامه های راهکار، سالی دو سه بار، طی تماس شما با بخش پشتیبانی، روی فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی شه2- بک آپ دیتابیس جاری، روزانه توسط شما گرفته شه و روی فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی شه3- بک آپ دیتابیس های سال های قبل، یک بار طی تماس شما با بخش پشتیبانی، روی فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی شه4- بعد از هر بار کپی اطلاعات، فلش یا هارد اکسترنال از سیستم جدا و در محل امنی نگهداری شه
راهکار - همراه همیشه
حالا که بک آپ روزانه میگیرید، بدونید که یک آپ گیری روی هارد سرور، یا کلاینت، اصلا و ابدا کافی نیست، لازمه اینکار ها مرتب انجام شه:1- فولدر برنامه های راهکار، سالی دو سه بار، طی تماس شما با بخش پشتیبانی، روی فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی شه2- بک آپ دیتابیس جاری، روزانه توسط شما گرفته شه و روی فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی شه3- بک آپ دیتابیس های سال های قبل، یک بار طی تماس شما با بخش پشتیبانی، روی فلش مموری یا هارد اکسترنال کپی شه4- بعد از هر بار کپی اطلاعات، فلش یا هارد اکسترنال از سیستم جدا و در محل امنی نگهداری شه
راهکار - همراه همیشه
۱۱:۰۴