ت

تدبر مکی. مجازی. بهار ۱۴۰۳. مدرسه تدبر

۳۲عضو
thumnail

۷:۵۴

thumnail

۷:۵۵

با عرض سلام و ارادت خدمت خواهران بزرگوارمیادآوری جلسه امروز سه شنبه ساعت برگزاری ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهرلینک ورود به کلاس:
https://www.skyroom.online/ch/tadabbor224/m-ghoran6

۱۰:۲۴

recording۲۰۲۴-۱۱-۱۲ ۱۴-۱۳-۲۰.m4a

۰۱:۴۸:۱۰-۱۰۲.۴۸ مگابایت

۱۳:۵۳

تدبر مکی. مجازی. بهار ۱۴۰۳. مدرسه تدبر
undefined السّلام علیک حین تَقرَءُ و تُبَیِّن undefined با قرآن میدان داری کن! undefined جلسات هم اندیشی پیرامون ارائه کتب روشهای تدبر undefined نشست اول: غبار روبی آیینه ها چگونگی ارائه کتاب روشهای تفکر ( جلد دوم) undefined صرفا مجازی undefined دوشنبه، ۲۱ آبان ماه undefined توصیه شده به همه مربیان تدبر به ویژه مربیان کتاب روشهای تفکر undefined پاسخ به مسائل مربیان کتاب روشهای تفکر بر اساس محتوای جلسات ارتقای مربیان قبلی undefined سرکار خانم پسیان ( به نمایندگی از کارگروه کتاب) undefined ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۸:۴۵ undefined هم اندیشی راجع به مسائل موجود در ارائه کتاب و انتقال تجربیات عملی در این زمینه undefined آقای دژبخش ( به نمایندگی از مربیان کتاب) undefined ساعت ۱۸:۴۵ تا ۱۹:۴۵ undefined اعلام برنامه های آتی کارگروه در جهت تقویت ارائه مربیان کتاب undefined سرکار خانم پسیان undefinedساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۰:۰۰ undefined پیوند پخش مجازی: https://www.skyroom.online/ch/majmaemadares/madresetadabor1 undefined برای اطلاع از سایر جلسات طرح ارتقای مربیان و دسترسی به محتوا ی جلسات فرم زیر را تکمیل نمایید : https://formafzar.com/form/i03ws undefinedشناسه پاسخگو: @m_khoshakhlagh #ارتقای_مربیان_۰۳ #طرح_قسورة
دوستان بزرگوار عنایت به پرکردن فرم داشته باشید.

۱۰:۰۶

سلام و ارادتتمرین این هفته مشخص کردن سه مورد زیر:۱- موضوع محوری سور الر
نکته:موضوع محوری موضوعی است که همه موضوعات سوره به نحوی با آن موضوع ارتباط دارند.
2- مشخص کردن آسیب مخاطب در سوره‌های مورد نظر
نکته:آسیب ها را می توانید با توجه به ساختار وجودی جریان باطل تشخیص دهید.
۳.غرض سوره ها

۱۰:۳۱

بازارسال شده از نسل توحیدی 🕋

Z13+Ra'ad.mp3

۱.۳۵ مگابایت
مجموعه صوتی #مثل_سوره‌هاویژه‌برنامه نسل‌توحیدی در رمضان‌المبارک۱۴۴۵
سوره مبارکه رعد سوره اتصال به وحی
undefined استاد احمدرضا اخوت
undefined فرزندی می‌خواهمکه به وحی متصل باشد...
#بهار_قرآن#رسانا_باشیم
undefined از نسل توحیدی بشنوید:undefinedble.ir/join/YjVjY2RkMW

۵:۵۷

فراخوان همکارییا فاطرundefined مدرسه تدبر جهت تکمیل محتواهای سایت ، نیازمند بزرگوارانی است که در بارگزاری پاورپوینت ها به قالب های جدید کمک رسانند.
undefined این پاورپوینت ها برای کتاب های روش های تدبر ۱ تا ۱۰ مدنظر است که غالبا از قبل تولید شده اند
undefined چنانچه عزیزانی تمایل به این همکاری را دارند نهایتا تا آخر همین هفته(۳ آذرماه) به بنده اطلاع دهند@m_khoshakhlaghبسیار سپاسگزارم

۸:۵۳

recording۲۰۲۴-۱۱-۱۹ ۱۴-۱۲-۳۷.m4a

۰۱:۵۲:۴۶-۱۰۶.۸۴ مگابایت
سه شنبه ۲۹آبان

۱۲:۴۱

با عرض سلام و ارادت خدمت خواهران بزرگوارمیادآوری جلسه امروز سه شنبه ساعت برگزاری ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهرلینک ورود به کلاس:
https://www.skyroom.online/ch/tadabbor224/m-ghoran6

۱۰:۱۲

با عرض سلام و ارادت خدمت خواهران بزرگوارمیادآوری جلسه امروز سه شنبه ساعت برگزاری ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهرلینک ورود به کلاس:
https://www.skyroom.online/ch/tadabbor224/m-ghoran6

۱۰:۳۳

با عرض سلام و ارادت خدمت خواهران بزرگوارمیادآوری جلسه امروز سه شنبه ساعت برگزاری ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهرلینک ورود به کلاس:
https://www.skyroom.online/ch/tadabbor224/m-ghoran6

۱۰:۲۸

تجربه یک دوستundefinedبه نظرم جالبه
سلام و رحمت و نور
بنظرم چیزی که در کلاسهای تدبر برای مربی مهمه اینکه بتونه برای دانش‌جویان این حوزه این مطلب رو جا بندازه که مهم در این مسیر رها نکردن و ادامه دادن است حتی اگه متوجه نمی شه و براشون دشواره، فقط کتاب و سوره ها رو بخوندن و رد شن. چون در این صورت هم انس ایجاد می شود و هم فهم کتابهای تدبری سطح پایین تر در ترمهای بالاتر حاصل می شود ان شاء الله.
چیزی که شما دو بزرگوار می فرمایید رو منم با گوشت و پوست و وجودم لمس کردم و در ترم اول و دوم گیج و ترم سوم هنگ بودم و برایم کتابها نامفهوم بود و مشکل و سخت. طوری شد که حتی بی میلی و رغبتی در من حاصل شد... اما چیزی که برام جالب بود در تمام این سه ترم مربی ها می گفتند مهم نیست بخونید و رد شید حتی اگر نمی فهمید، توقف نکنید و نمانید.
تا اینکه الان که ترم چهارم، تدبر سوره ای هستم یکی یکی داره برایم این سختی ها و نفهمیدن ها باز و شیرین و قابل فهم میشه. همیشه تو ترم سوم، تدبر کلمه ای با خودم میگفتم یعنی چی اینقدر به کلمه پرداختن و اینکه این حجم از کار و ارتباط و دانستن کلمات به چه دردم می خوره؟!!! و بی رغبت بودم کلی... اما رهایش نکردم.
و همین ادامه دادن و رها نکردن با تمام نفهمیدن ها و بار سنگینی که روی دوشم احساس میکردم باعث شد که بسیاری از آنچه که در ترمهای گذشته نفهمیده بودم را بفهمم و یکی یکی آنها برایم باز شود.منی که از کلمه و معنا و ارتباط آنها فراری بودم الان تازه برام اهمیت و ارزش دانستن کلمات و تدبر کلمه ای باز شده و با میل و اشتیاق خودم به قرآن واژه و معانی کلمات رجوع میکنم و تازه می فهمم سختی کتابها برای چی بوده.
بنظرم اگه مربیان عزیز فقط بتونن این استمرار و مداومت رو که استاد هم خیلی به آن تاکید دارند رو برای ما دانشجویان جا بیندازند همه چیز خودش به مرور زمان اتفاق می افته و تمام قفلها و سختی ها و ندانستن ها بالاخره گشوده می شود به لطف الهی و خود سوره ها و کتابهای تدبر.
یک نکته‌ی دیگری هم که هست و قبلا استاد فرموده بودند اینکه که: کتابهای نوشته شده فهم قرآن در دبیرستان جبران کننده‌ی این حالت افراد است. میشه از آنها هم کمک گرفت و استفاده نمود.
ان شاء الله که عالم پر از نور قرآن شود و این انس و نیاز در همه‌ی ما انسانها روز به روز فعال تر و روشن تر و پر جلوه تر شود.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

۱۶:۳۷

سلام و احترامتمرین این هفته:دوستان عزیز آیات سوره شعراء رو تا جایی که می توانند موضوع نویسی کنند (لطفا به صورت جدول باشد)

۱۸:۴۶

با عرض سلام و ارادت خدمت خواهران بزرگوارمیادآوری جلسه امروز سه شنبه ساعت برگزاری ۱۴ تا ۱۶ بعدازظهرلینک ورود به کلاس:
https://www.skyroom.online/ch/tadabbor224/m-ghoran6

۱۰:۳۸

بازارسال شده از کادر تدبر مجمع مدارس
بسته بازخوانی سوره ها بر اساس ساختار وجودی انسان ( ذیل درس هفتم کتاب تدبر مکی)
بخش اول: جایگاه بازخوانی سوره ها بر اساس ساختار وجودی انسان و ضرورت آن در تدبر مکی چیست؟
بخش دوم: یادآوری جریان شناسی سوره ها در تدبر سوره ای و مشاهده آن در سوره مبارکه حجر
بخش سوم: یادآوری مولفه های چرخه ساختار انسان و بازخوانی سوره حجر بر اساس آن
بخش چهارم: دستاوردهای بازخوانی یک سوره بر اساس ساختار وجودی انسان و انواع گزاره های استخراجی بر اساس آن

۱۲:۳۳

بازارسال شده از H.salmani
thumnail
undefined بسته بازخوانی سوره ها بر اساس ساختار وجودی انسان ( ذیل درس هفتم کتاب تدبر مکی)
undefined بخش اول: جایگاه بازخوانی سوره ها بر اساس ساختار وجودی انسان و ضرورت آن در تدبر مکی چیست؟
undefined مدرسه دانشجویی اولوالالباب (تدبر در قرآن) https://ble.ir/madreseh_tadabbor

۱۲:۳۳

بازارسال شده از H.salmani
thumnail
undefined بسته بازخوانی سوره ها بر اساس ساختار وجودی انسان ( ذیل درس هفتم کتاب تدبر مکی)
undefined بخش دوم: یادآوری جریان شناسی سوره ها در تدبر سوره ای و مشاهده آن در سوره مبارکه حجر
undefined مدرسه دانشجویی اولوالالباب (تدبر در قرآن) https://ble.ir/madreseh_tadabbor

۱۲:۳۳

بازارسال شده از H.salmani
thumnail
undefined بسته بازخوانی سوره ها بر اساس ساختار وجودی انسان ( ذیل درس هفتم کتاب تدبر مکی)
undefined بخش سوم: یادآوری مولفه های چرخه ساختار انسان و بازخوانی سوره حجر بر اساس آن
undefined مدرسه دانشجویی اولوالالباب (تدبر در قرآن) https://ble.ir/madreseh_tadabbor

۱۲:۳۳

بازارسال شده از H.salmani
thumnail
undefinedبسته بازخوانی سوره ها بر اساس ساختار وجودی انسان ( ذیل درس هفتم کتاب تدبر مکی)
undefined بخش چهارم: دستاوردهای بازخوانی یک سوره بر اساس ساختار وجودی انسان و انواع گزاره های استخراجی بر اساس آن
undefined مدرسه دانشجویی اولوالالباب (تدبر در قرآن) https://ble.ir/madreseh_tadabbor

۱۲:۳۳