۵ خرداد
کاربرگ_جامع_با_دفترچه_اینتاکد_ورژن_11.xlsm
۱.۲۴ مگابایت
کاربرگ جامع با دفترچه اینتاکد ورژن 11
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید...
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید...
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
۴:۰۱
۱۱ خرداد
۷:۰۲
۱۸ خرداد
۶:۰۲
۳۱ خرداد
۱۶:۵۴
۱ تیر
۱۵:۴۰
The-Future-100-2024_(1).pdf
۳۵.۶۵ مگابایت
۱۰۰ روندی که جهان را در سال ۲۰۲۴ تغییر خواهد دادمدیر نوین در مسیر تعالی باشید...
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
۱۶:۰۲
SDNEA2024001.pdf
۳.۳۷ مگابایت
هوش مصنوعی و آینده کار( ژانویه 2024)
براساس مطالعه جديد صندوق بین المللی پول، نشان میدهد که 40 درصد از مشاغل در بازارهای نوظهور در معرض هوش مصنوعی و 26 درصد مشاغل در کشورهای کم درآمد در معرض این فناوری قرار دارند. در برزیل 41 درصد مشاغل در معرض هوش مصنوعی قرار داشتند.براساس تحليل جديد صندوق بین المللی پول هند ممکن است به اندازه سایر نقاط جهان تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار نگیرد. تجزیه و تحلیل اشاره کرد که 26 درصد از کارگران درهند در مقایسه با میانگین جهانی که در آن 40 درصد از مشاغل به شدت در معرض هوش مصنوعی قرار دارند در مشاغل پر مخاطب بودند. در اقتصادهای پیشرفته 60 درصد مشاغل در معرض هوش مصنوعی هستند
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید...
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
براساس مطالعه جديد صندوق بین المللی پول، نشان میدهد که 40 درصد از مشاغل در بازارهای نوظهور در معرض هوش مصنوعی و 26 درصد مشاغل در کشورهای کم درآمد در معرض این فناوری قرار دارند. در برزیل 41 درصد مشاغل در معرض هوش مصنوعی قرار داشتند.براساس تحليل جديد صندوق بین المللی پول هند ممکن است به اندازه سایر نقاط جهان تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار نگیرد. تجزیه و تحلیل اشاره کرد که 26 درصد از کارگران درهند در مقایسه با میانگین جهانی که در آن 40 درصد از مشاغل به شدت در معرض هوش مصنوعی قرار دارند در مشاغل پر مخاطب بودند. در اقتصادهای پیشرفته 60 درصد مشاغل در معرض هوش مصنوعی هستند
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید...
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
۱۶:۰۵
۱۵ تیر
بازاریابی چیست؟
بازاریابی رابطهای طولانی مدت و خوشایند با مشترییان است.
بازاریابی تعامل استدر این تعامل، شما باید به مشتری آموزش بدهید، همراهی کنید، اطلاعات بدهید و به تدریج یک رابطه با او برقرار کنید. تا او بفهمد قصد شما رفع نیاز است و نه صرفا فروختن.
این "به تدریج" بودن مهم است، چون فقط در گذر زمان است که میتوان پایههای اعتماد را ساخت. و خریدهایی تکرارپذیر خلق کرد.
با اعتماد، Trust، یک جامعۀ طبیعی حولِ محصولات و خدمات شما به وجود میآید و مشتریان، به اندازۀ خودتان، در مورد محصولات شوق پیدا میکنند.
به این ترتیب، آنها تبدیل به مروجین، مبلّغان وفادار، مشتریان همیشگی و در اغلب موارد، دوستان شما خواهند شد.
بازاریابی، راهی عالی است برای اینکه بفهمید چه چیزی آدمها را جذب و آنها را به محصولات و خدمات برند شما مشتاق میکند. سپس این چیز را به آنها بدهید و آنها را در یک فرآیند لذتبخش درگیر کنید.و صد البته، در طول این فرآیند، دوستیهایی به یادماندنی بسازید
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید...
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
بازاریابی رابطهای طولانی مدت و خوشایند با مشترییان است.
بازاریابی تعامل استدر این تعامل، شما باید به مشتری آموزش بدهید، همراهی کنید، اطلاعات بدهید و به تدریج یک رابطه با او برقرار کنید. تا او بفهمد قصد شما رفع نیاز است و نه صرفا فروختن.
این "به تدریج" بودن مهم است، چون فقط در گذر زمان است که میتوان پایههای اعتماد را ساخت. و خریدهایی تکرارپذیر خلق کرد.
با اعتماد، Trust، یک جامعۀ طبیعی حولِ محصولات و خدمات شما به وجود میآید و مشتریان، به اندازۀ خودتان، در مورد محصولات شوق پیدا میکنند.
به این ترتیب، آنها تبدیل به مروجین، مبلّغان وفادار، مشتریان همیشگی و در اغلب موارد، دوستان شما خواهند شد.
بازاریابی، راهی عالی است برای اینکه بفهمید چه چیزی آدمها را جذب و آنها را به محصولات و خدمات برند شما مشتاق میکند. سپس این چیز را به آنها بدهید و آنها را در یک فرآیند لذتبخش درگیر کنید.و صد البته، در طول این فرآیند، دوستیهایی به یادماندنی بسازید
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید...
https://modirenovin.com/shop
https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_irhttps://www.instagram.com/modirenovin.ir
۶:۵۹
دلایل شکست کسب و کارهای کوچک
۱- عدم وجود تجربه ۲- نداشتن سرمایه کافی ۳- نداشتن جایگاهی مناسب ۴- عدم وجود کنترل قوی ۵- سرمایهگذاری بیش از اندازه در داراییهای ثابت ۶- قراردادهای اعتباری ضعیف ۷- استفاده شخصی از سرمایههای تجاری ۸- رشد بدون انتظار
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
۱- عدم وجود تجربه ۲- نداشتن سرمایه کافی ۳- نداشتن جایگاهی مناسب ۴- عدم وجود کنترل قوی ۵- سرمایهگذاری بیش از اندازه در داراییهای ثابت ۶- قراردادهای اعتباری ضعیف ۷- استفاده شخصی از سرمایههای تجاری ۸- رشد بدون انتظار
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
۷:۰۱
اصول کلی تفکر سیستمی
۱- مسايل امروز ناشی از راهحلهای ديروز است.
۲- معمولا راهحلهای سادهانگارانه راه به جايی نمیبرند.
۳- رفتارها و نتايج خوب مقطعی و زودگذر به دنبال خود نتايج بدی را به بار میآورند.
۴- درمان میتواند از خود مرض بدتر باشد.
۵- سعی و اجبار در رشد سريعتر نتيجهای معکوس و رشدی کُندتر را به بار میآورد.
۶- نشانههای بيماری سيستمها و اسباب و علل اين بيماریها به لحاظ زمانی و مکانی الزاما نزديک به هم نيستند.
۷- تغييرات کوچک نتايج بزرگی به بار میآورند ولی بايد دانست محدوده عمل اين تغييرات الزاما بديهی نيستند.
۸- از تقسيم يک فيل بزرگ به دو قسمت، دو فيل کوچک پديد نمیآورد.
۹- هرگز نبايد شرايط محيطی را سرزنش کرد.
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
۱- مسايل امروز ناشی از راهحلهای ديروز است.
۲- معمولا راهحلهای سادهانگارانه راه به جايی نمیبرند.
۳- رفتارها و نتايج خوب مقطعی و زودگذر به دنبال خود نتايج بدی را به بار میآورند.
۴- درمان میتواند از خود مرض بدتر باشد.
۵- سعی و اجبار در رشد سريعتر نتيجهای معکوس و رشدی کُندتر را به بار میآورد.
۶- نشانههای بيماری سيستمها و اسباب و علل اين بيماریها به لحاظ زمانی و مکانی الزاما نزديک به هم نيستند.
۷- تغييرات کوچک نتايج بزرگی به بار میآورند ولی بايد دانست محدوده عمل اين تغييرات الزاما بديهی نيستند.
۸- از تقسيم يک فيل بزرگ به دو قسمت، دو فيل کوچک پديد نمیآورد.
۹- هرگز نبايد شرايط محيطی را سرزنش کرد.
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
۷:۰۲
۷:۰۷
۷:۰۹
۷:۱۲
۷:۱۳
۲۲ تیر
Udemy_2024_Learning_Trends_Top_100_Surging_Skills_infographic_1.pdf
۱۶.۶۱ مگابایت
100 مهارت مورد نیاز جالب که باید آنرا کسب کنید
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
۱۳:۳۲
۵ مرداد
#ده_توصیه_کسب_و_کار
راهنمای جامع از بین بردن انگیزه کارکنان!
کارمندان ما پرهزینه ترین «داراییهای انسانی» شرکتهای ما هستند و از دست دادن کارکنان شرکت، یکی از ویرانگرترین اتفاقاتی است که می تواند برای هر شرکتی رخ دهد. مدیران باید برای حفظ بهترین کارکنانشان، به طور پیوسته نگاه دقیقی به خود و فرایندهای شرکت خود بیاندازند.
فهرستی که در ادامه خواهید خواند، لیستی جامع از مهمترین و پر بسامدترین عللی است که میتوانند بهترین کارکنان شما را وادار به ترک شرکت کنند. اگر میخواهید انگیزه کارکنان خود را از بین ببرید، می توانید به بیتوجهی نسبت به این موارد ادامه دهید:
گوش نکردن به صحبت ها و دغدغههای نیروها
گوش نکردن به دغدغه ها و درد دل های نیروی انسانی شما، باعث استیصال و از بین رفتن ایمان آنها به رهبر سازمانشان خواهد شد. یک مدیر کاربلد به خوبی میداند هر یک از اعضای تیمش چه اوضاعی دارد، در زمان مناسب راهنماییهای لازم را به او میکند و در صورت نیاز پشت او میایستد.
استفاده نکردن از استعدادهای فردی کارکنان
نیروی بااستعداد شما در صورتی که احساس کند استعدادهایش بلااستفاده ماندهاند، در نهایت شرکت شما را به دنبال عرصه بهتری برای درخشش بیشتر ترک خواهد کرد.
ناسپاسی بابت کارهای انجام شده
یک رهبر خوب برای شناخت و به رسمیت شناختن زحمات و موفقیتهای اعضای تیمش زمان میگذارد. قدرناشناسی نسبت به تلاش هر یک از اعضای تیم، عملکرد آنها را کاهش خواهد داد و در نهایت بر پیشرفت سازمان شما اثر منفی خواهد داشت.
پنهانکاری و دریغ کردن اطلاعات
دریغ کردن واقعیت ها از کارکنان، مساوی خلق نسخه های ساخته و پرداخته شده ی خود آنان از واقعیت خواهد بود. عدم انتقال اطلاعات حیاتی و مهم به کارکنان و دور نگه داشتن آنها از آنچه در سازمان می گذرد، تنها به از بین رفتن وفاداری آنها نسبت به شما و کل سازمان منجر خواهد شد.
ارائه پاسخ های سربالا
رهبران موفق، از ارائه پاسخ های صریح و سرراست و اطلاعات مثبت یا منفی به کارکنان خود ترسی ندارند. عدم توانایی در ارائه پاسخ درست در زمان درست، به بیاعتمادی اعضای تیم منجر خواهد شد و راه ارتباطی آنان با شما را مسدود خواهد کرد. این بیاعتمادی عملکرد آنها را کاهش خواهد داد و به سازمان آسیب خواهد زد.
عدم انتقادپذیری
دریغ کردن حق اظهارنظر از اعضای تیم، اعتماد آنان را از بین خواهد برد و باعث می شود در زمان لازم همراهی آنان را نداشته باشید.
مقایسه اعضای تیم با یکدیگر
به رخ کشیدن موفقیتهای برخی اعضای تیم پیش اعضای دیگر، یا نشان دادن عملکرد ضعیف برخی از آنها به دیگران غیر از نابود کردن انگیزه کارکنان شما نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.
سوگلی داشتن در میان اعضای تیم
امتیاز دادن مداوم به برخی اعضای مشخص و دعوت از آنها در جلسات و نظرخواهیها، یا تقدیرهای چندباره از تلاش های آنان، حس بدی در دیگر اعضای تیم به وجود خواهد آورد. از طرف دیگر، این کار مشارکت دیگر کارکنان را به شدت کاهش خواهد داد.
غرق کردن کارکنان در کاغذبازی
هرچه انجام کارهایی مثل مرخصی گرفتن یا تأیید فرایند های کاری سخت تر باشد، انگیزه کارکنان شما پایینتر خواهد بود. پیچیده و زمانبر کردن کارها در هر مرحلهای، اشتیاق کارکنان شما را از بین خواهد برد.
متهم کردن کارکنان
متهم کردن کارکنان در مواقعی که اوضاع خوب پیش نمیرود، ریسک پذیری و خلاقیت و توان حل مسأله آنان را از آنها خواهد گرفت و به خلق یک محیط کاری منفی و خالی از احترام دامن خواهد زد.
بیعدالتی و تبعیض در پرداخت حقوق
نارضایتی کارمند از حقوق خود معمولاً با احساس ناعادلانه بودن دستمزد شروع می شود. مطالعات نشان میدهند حقوق ناکافی، ناعادلانه یا نابرابر، علت شمارهی یک ترک محل کار در میان کارکنان است.
فراهم نکردن فرصت رشد و پیشرفت
ساختار سازمان خود را طوری بنا کنید که هر کسی بتواند به مسیر رشد و پیشرفت دسترسی داشته باشد. گیر انداختن نیروی انسانی در بنبست های شغلی، آنان را به فکر ترک شرکت شما خواهد انداخت.
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.i
راهنمای جامع از بین بردن انگیزه کارکنان!
کارمندان ما پرهزینه ترین «داراییهای انسانی» شرکتهای ما هستند و از دست دادن کارکنان شرکت، یکی از ویرانگرترین اتفاقاتی است که می تواند برای هر شرکتی رخ دهد. مدیران باید برای حفظ بهترین کارکنانشان، به طور پیوسته نگاه دقیقی به خود و فرایندهای شرکت خود بیاندازند.
فهرستی که در ادامه خواهید خواند، لیستی جامع از مهمترین و پر بسامدترین عللی است که میتوانند بهترین کارکنان شما را وادار به ترک شرکت کنند. اگر میخواهید انگیزه کارکنان خود را از بین ببرید، می توانید به بیتوجهی نسبت به این موارد ادامه دهید:
گوش نکردن به صحبت ها و دغدغههای نیروها
گوش نکردن به دغدغه ها و درد دل های نیروی انسانی شما، باعث استیصال و از بین رفتن ایمان آنها به رهبر سازمانشان خواهد شد. یک مدیر کاربلد به خوبی میداند هر یک از اعضای تیمش چه اوضاعی دارد، در زمان مناسب راهنماییهای لازم را به او میکند و در صورت نیاز پشت او میایستد.
استفاده نکردن از استعدادهای فردی کارکنان
نیروی بااستعداد شما در صورتی که احساس کند استعدادهایش بلااستفاده ماندهاند، در نهایت شرکت شما را به دنبال عرصه بهتری برای درخشش بیشتر ترک خواهد کرد.
ناسپاسی بابت کارهای انجام شده
یک رهبر خوب برای شناخت و به رسمیت شناختن زحمات و موفقیتهای اعضای تیمش زمان میگذارد. قدرناشناسی نسبت به تلاش هر یک از اعضای تیم، عملکرد آنها را کاهش خواهد داد و در نهایت بر پیشرفت سازمان شما اثر منفی خواهد داشت.
پنهانکاری و دریغ کردن اطلاعات
دریغ کردن واقعیت ها از کارکنان، مساوی خلق نسخه های ساخته و پرداخته شده ی خود آنان از واقعیت خواهد بود. عدم انتقال اطلاعات حیاتی و مهم به کارکنان و دور نگه داشتن آنها از آنچه در سازمان می گذرد، تنها به از بین رفتن وفاداری آنها نسبت به شما و کل سازمان منجر خواهد شد.
ارائه پاسخ های سربالا
رهبران موفق، از ارائه پاسخ های صریح و سرراست و اطلاعات مثبت یا منفی به کارکنان خود ترسی ندارند. عدم توانایی در ارائه پاسخ درست در زمان درست، به بیاعتمادی اعضای تیم منجر خواهد شد و راه ارتباطی آنان با شما را مسدود خواهد کرد. این بیاعتمادی عملکرد آنها را کاهش خواهد داد و به سازمان آسیب خواهد زد.
عدم انتقادپذیری
دریغ کردن حق اظهارنظر از اعضای تیم، اعتماد آنان را از بین خواهد برد و باعث می شود در زمان لازم همراهی آنان را نداشته باشید.
مقایسه اعضای تیم با یکدیگر
به رخ کشیدن موفقیتهای برخی اعضای تیم پیش اعضای دیگر، یا نشان دادن عملکرد ضعیف برخی از آنها به دیگران غیر از نابود کردن انگیزه کارکنان شما نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.
سوگلی داشتن در میان اعضای تیم
امتیاز دادن مداوم به برخی اعضای مشخص و دعوت از آنها در جلسات و نظرخواهیها، یا تقدیرهای چندباره از تلاش های آنان، حس بدی در دیگر اعضای تیم به وجود خواهد آورد. از طرف دیگر، این کار مشارکت دیگر کارکنان را به شدت کاهش خواهد داد.
غرق کردن کارکنان در کاغذبازی
هرچه انجام کارهایی مثل مرخصی گرفتن یا تأیید فرایند های کاری سخت تر باشد، انگیزه کارکنان شما پایینتر خواهد بود. پیچیده و زمانبر کردن کارها در هر مرحلهای، اشتیاق کارکنان شما را از بین خواهد برد.
متهم کردن کارکنان
متهم کردن کارکنان در مواقعی که اوضاع خوب پیش نمیرود، ریسک پذیری و خلاقیت و توان حل مسأله آنان را از آنها خواهد گرفت و به خلق یک محیط کاری منفی و خالی از احترام دامن خواهد زد.
بیعدالتی و تبعیض در پرداخت حقوق
نارضایتی کارمند از حقوق خود معمولاً با احساس ناعادلانه بودن دستمزد شروع می شود. مطالعات نشان میدهند حقوق ناکافی، ناعادلانه یا نابرابر، علت شمارهی یک ترک محل کار در میان کارکنان است.
فراهم نکردن فرصت رشد و پیشرفت
ساختار سازمان خود را طوری بنا کنید که هر کسی بتواند به مسیر رشد و پیشرفت دسترسی داشته باشد. گیر انداختن نیروی انسانی در بنبست های شغلی، آنان را به فکر ترک شرکت شما خواهد انداخت.
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.i
۱۸:۰۷
۱۸:۲۲
۲ شهریور
بازارسال شده از کتاب نوش
1091510016_92376650.pdf
۳.۷۵ مگابایت
کتاب قانون برنامه هفتم توسعه حتما تمام قسمت ها را بخوانید و بر طبق کسب وکار خودتان و شرایط خودتان، علامت گذاری کنید
کتاب نوش کتاب خوب برای شما https://eitaa.com/booknuosh https://ble.ir/booknuosh https://t.me/booknuosh
کتاب نوش کتاب خوب برای شما https://eitaa.com/booknuosh https://ble.ir/booknuosh https://t.me/booknuosh
۱۸:۲۹
۱۶ شهریور
صد مدیر عامل برتر جهان.pdf
۱.۲۹ مگابایت
صد مدیرعامل برتر 2019
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
۱۷:۲۰
Ebtekarate Sarfe Jouyane.pdf
۳.۵۱ مگابایت
ابتکارات صرفه جویانه کتابی عالی
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
مدیر نوین در مسیر تعالی باشید... https://modirenovin.com/shop https://t.me/modirenovin https://ble.ir/modirenovin https://eitaa.com/modirenovin_ir https://www.instagram.com/modirenovin.ir
۱۷:۲۸