بازارسال شده از هوای مادری
وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ (سوره مبارکه النساء آیه ۷۵)
وبینار برخط با موضوع وضعیت امروز مقاومت و همفکری درباره وظیفه بانوان ایران
برای به خدمت درآوردن امکانات و داشتهها برای به ثمر رسیدن خون شهدای مقاومت.
با ارایه
حجت الاسلام صدرا بهرامی
خانم دکتر الهه یداللهی
شنبه۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۴ - ساعت ۱۷
فرم ثبت نام:https://survey.porsline.ir/s/dEKcuIuo
@havayemadari
برای به خدمت درآوردن امکانات و داشتهها برای به ثمر رسیدن خون شهدای مقاومت.
@havayemadari
۱۲:۵۳
بازارسال شده از هوای مادری
مولفه های محور مقاومت.mp3
۵۰:۰۵-۲۲.۹۳ مگابایت
۱۶:۴۱
بازارسال شده از هوای مادری
بانوان در مقاومت- یدالهی.mp3
۵۰:۰۱-۲۲.۹ مگابایت
#وبینار#مادر_مقاوم
همفکری درباره وظایف بانوان ایران در محور مقاومت
خانم دکتر یداللهی ۳۰ فروردین ۱۴۰۴@havayemadari
۱۶:۴۱
بازارسال شده از هوای مادری
وضعیت امروزمقاومت وهمفکری درباره وظیفه بانوان ایران.pdf
۲۴۶.۰۳ کیلوبایت
#ویدئو
وبینار همفکری درباره وظایف بانوان ایران در محور مقاومت خانم دکتر یداللهی
لینک ویدیو:
https://www.aparat.com/v/zzo3aov
۳۰ فروردین ۱۴۰۴#مادر_مقاوم#پاورپوینت@havayemadari
https://www.aparat.com/v/zzo3aov
۳۰ فروردین ۱۴۰۴#مادر_مقاوم#پاورپوینت@havayemadari
۱۶:۴۱
بازارسال شده از هیأت و کودک
#هیأت_کودک #مادر_و_کودک#عید_غدیر
۷:۵۳
بازارسال شده از هوای مادری
#ربیون_خانواده#روز_مباهله
رسانه باشید به گوش همه ی خانواده های ایرانی برسدble.ir/join/Eiw9oX5PEC
۵:۱۷
بازارسال شده از هوای مادری
بیمار خندههای توام، بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی، گرمتر بتاب...@havayemadari
خورشید آرزوی منی، گرمتر بتاب...@havayemadari
۲۲:۳۵
بازارسال شده از یک مشکاتی #إنا علی العهد
جلسه با دانشگاه فرهنگیان.mp3
۰۱:۱۱:۲۹-۳۲.۷۳ مگابایت
۱۷:۰۱
بازارسال شده از یک مشکاتی #إنا علی العهد
شیوه قرآنی عملیات در میدان و الگوی حواریون.mp3
۰۱:۰۳:۱۱-۲۸.۹۴ مگابایت
۲۰:۵۴
بازارسال شده از هوای مادری
دستنامه فرهنگ مقاومت برای کودکان
۱۸:۰۷
بازارسال شده از هوای مادری
۱۸:۰۷
بازارسال شده از هوای مادری
۱۸:۰۷
بازارسال شده از هوای مادری
منشور ربیون خانواده در قرآن.mp3
۰۱:۱۷:۰۶-۳۵.۳ مگابایت
00:52 زنان و جوانان، ذخیره الهی برای آخر الزمان05:40 تخریب خانواده، هدف اصلی دشمن بشریت08:01 زوجیت، حرکت تکوین به سوی توحید17:06 نقش محوری زنان در تحکیم اتحاد خانواده و جامعه بر اساس محبّت20:29 ماموریت ویژه بانوان: آموزش از بین بردن منیّتها در برابر امر ولی31:21 مدل سازی ساختار اجتماعی بر اساس توسعه خانواده37:06 مدل سازی ساختار اجتماعی بر اساس توسعه حقوق همسایگی51:33 مکمل بودن نقش زن و مرد در جامعه59:48 مدل سازی ساختار اجتماعی بر اساس توسعه معنای خانه
#ربیون_خانواده#استاد_عابدینیble.ir/join/Eiw9oX5PEC
۱۸:۱۲
بازارسال شده از یک مشکاتی #إنا علی العهد
گروه اختصاصی با هدف دسترسی سریع
به صوت های منتخب استاد عابدینی
♾️دسترسی سریع به صوتها:
ble.ir/join/DpQkdr7dpu
۱۴:۴۴
بازارسال شده از هوای مادری
۱۴:۵۱
بازارسال شده از شفا | تأملاتی در باب تعلیم و تربیت
تربیت بغضها و حبها؛ نیاز ضروری امروز مامجتبی همتی فر۱۴۰۴۰۵۲۴
۱- رهبری در دیدار سال ۱۴۰۴ با مسئولان آموزش و پرورش، صریح اعلام کردند که از نحوه پرداختن کنونی کتابهای درسی به اسناد لانه جاسوسی، ناراضی هستند. در سال ۱۳۹۵، ایشان با ذکر اینکه اسناد لانه جاسوسی نشاندهنده توطئههای آمریکا علیه ایران است، چنین گلایه کردند: «چرا هیچ نشانی از مضامین برگزیدهی این کتابها در مجموعهی مدارس ما، دبیرستانهای ما، دانشگاههای ما نیست؟ چرا؟ این یکی از اعتراضهای من است...» (۱۳۹۵۰۸۱۲). منتها حدود ده سال بعد، از آنچه انجام شده، چنین گلایه نمودند: «بنده در باب کتاب درسی، چندین بار تا حالا ــ هم به طور عمومی در این جلسات معلّمان و آموزشوپرورشیها، هم در جلسات خصوصی با مسئولین آموزشوپرورشِ گذشته ــ توصیه کردهام، تأکید کردهام؛ یک کارهایی هم کردهاند؛ حالا فرض کنید مثلاً مِنبابمثال اسم یک دانشمند اسلامی را داخل کتاب اضافه کنند، یا مثلاً یک چند برگ اسناد لانهی جاسوسی را ــ که ما تذکّر دادیم ــ بیاورند؛ اینها کافی نیست؛ اینها لازم است، امّا کافی نیست؛ کتاب بایستی بتواند دانشآموز را پرورش بدهد، بار بیاورد.» (۱۴۰۴۰۲۲۷).۲- جنگ خرداد ۱۴۰۴ با اسرائیل و آمریکا که شروع شد، ذهنمان رفت سراغ اینکه چه کنیم. تأکید رهبری بر «حفظ اتحاد و انسجام ملی» بود. اما حفظ اتحاد و انسجام چگونه ممکن میشود؟استاد محمدرضا عابدینی در سخنرانیهای عمیق تبیینی خود در این ایام با تکیه به قرآن و روایات، به جنبهای اشاره کردند که برایم راهگشا بود؛ حب و بغض. اتحاد و انسجام بر اساس «محبت مشترک» و «بغض مشترک» شکل میگیرد و بغض مقدم و سریعتر است. باید برای اتحاد و انسجام درونی این حب میان دوستان و با جهت ولایت شکل داده شود و بغض نسبت به دشمن. همچنان که زیارت عاشورا خط سلم و جنگ را مشخص کرده است؛ بغض و کینه و دشمنی نسبت به اولین ظالم به حقیقیت و حق محمد و آل محمد (ع) تا آخرینش و کسانی که تابع آنها هستند تا امروز؛ «یا اَباعَبْدِاللَّهِ! اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ». انگار که الگوی ایجاد محبت و ایجاد کینه به ما معرفی میشود.۳- حالا پرسش این است که با تکالیف هفتگانه، در اقدامات و برنامههای فرهنگی ما این جهتدهی عاطفی کجاست؟ قاعدتاً با صرف یاد اسم دشمن، «کینه و دشمنی با او» در دلها نمینشیند! باید ذکر و توجه دادن به دشمنیها و خط دشمنی به صورت عینی، ملموس، جذاب و شیرین و با اصول زیباییشناختی و هنرمندانه باشد، نه گل درشت و سطحی و برای از سر باز کردن.۴- با همین منطق، به این پرسش مهم میرسیم که کتابهای درسی، فعالیتهای پرورشی متعارف و ویژه برنامههای مناسبتی به واقع حبّ و بغض را در دل کودک و نوجوان و جوان ما - نوآموز، دانشآموز و دانشجو - میکارد؟ شاید خواسته و ناخواسته، بر فربه شدن وجه شناختی و دادن اطلاعات و دادهها تأکید کردهایم و البته این دادهها بیجهت، کُند و خنثی هستند و حسی را بر نمیانگیزاند. انگار که تاریخ و الهیات و ... را سکولار و بیجهت بگویی. بگوییم شیطان (ابلیس) چیست؟ موجودی از جنس آتش و طایفه جنیان که حدود ۵ هزار سال عبادت کرد و به مقام بالایی رسید و در گفت و گویی با خداوند، تفکر انتقادی خود را بیان نمود و هنوز هم زنده است و لشکریانی از جن و انسان دارد و ...! با این وصف موجودشناسانه که کینهای و نفرتی شکل نمیگیرد...۵- چهبسا انتظار رهبری از همه ما همین است که در امتداد خط عاشورا - کربلا، بدبینی و کینهی ظالمان تاریخ و اسرائیل و آمریکا را در دلها بکاریم، طوری که حرارت این بدبینی و کینه بیشتر و بیشتر شود. توأمان شوق و محبت به اسلام و انقلاب اسلامی بیش و بیشتر شود. به فناوری گرایشسازی حقیقیتها نیاز داریم...
پانوشت: مرحوم حائری شیرازی در کتاب «تعلق» بحث نابی دارند که به این دغدغه خیلی نزدیک است. تعلقهای ما به آگاهیها و دانستنیهای ما جهت میدهد. تعلقهای معوج، حتی حقیقت را نادیده میگیرد و کج میکند! پس پیش از ارائه دانستنیها، انس به حسنها و خوبیها و تنفر از بدیها لازم است. @sheffa_jo
۱- رهبری در دیدار سال ۱۴۰۴ با مسئولان آموزش و پرورش، صریح اعلام کردند که از نحوه پرداختن کنونی کتابهای درسی به اسناد لانه جاسوسی، ناراضی هستند. در سال ۱۳۹۵، ایشان با ذکر اینکه اسناد لانه جاسوسی نشاندهنده توطئههای آمریکا علیه ایران است، چنین گلایه کردند: «چرا هیچ نشانی از مضامین برگزیدهی این کتابها در مجموعهی مدارس ما، دبیرستانهای ما، دانشگاههای ما نیست؟ چرا؟ این یکی از اعتراضهای من است...» (۱۳۹۵۰۸۱۲). منتها حدود ده سال بعد، از آنچه انجام شده، چنین گلایه نمودند: «بنده در باب کتاب درسی، چندین بار تا حالا ــ هم به طور عمومی در این جلسات معلّمان و آموزشوپرورشیها، هم در جلسات خصوصی با مسئولین آموزشوپرورشِ گذشته ــ توصیه کردهام، تأکید کردهام؛ یک کارهایی هم کردهاند؛ حالا فرض کنید مثلاً مِنبابمثال اسم یک دانشمند اسلامی را داخل کتاب اضافه کنند، یا مثلاً یک چند برگ اسناد لانهی جاسوسی را ــ که ما تذکّر دادیم ــ بیاورند؛ اینها کافی نیست؛ اینها لازم است، امّا کافی نیست؛ کتاب بایستی بتواند دانشآموز را پرورش بدهد، بار بیاورد.» (۱۴۰۴۰۲۲۷).۲- جنگ خرداد ۱۴۰۴ با اسرائیل و آمریکا که شروع شد، ذهنمان رفت سراغ اینکه چه کنیم. تأکید رهبری بر «حفظ اتحاد و انسجام ملی» بود. اما حفظ اتحاد و انسجام چگونه ممکن میشود؟استاد محمدرضا عابدینی در سخنرانیهای عمیق تبیینی خود در این ایام با تکیه به قرآن و روایات، به جنبهای اشاره کردند که برایم راهگشا بود؛ حب و بغض. اتحاد و انسجام بر اساس «محبت مشترک» و «بغض مشترک» شکل میگیرد و بغض مقدم و سریعتر است. باید برای اتحاد و انسجام درونی این حب میان دوستان و با جهت ولایت شکل داده شود و بغض نسبت به دشمن. همچنان که زیارت عاشورا خط سلم و جنگ را مشخص کرده است؛ بغض و کینه و دشمنی نسبت به اولین ظالم به حقیقیت و حق محمد و آل محمد (ع) تا آخرینش و کسانی که تابع آنها هستند تا امروز؛ «یا اَباعَبْدِاللَّهِ! اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ». انگار که الگوی ایجاد محبت و ایجاد کینه به ما معرفی میشود.۳- حالا پرسش این است که با تکالیف هفتگانه، در اقدامات و برنامههای فرهنگی ما این جهتدهی عاطفی کجاست؟ قاعدتاً با صرف یاد اسم دشمن، «کینه و دشمنی با او» در دلها نمینشیند! باید ذکر و توجه دادن به دشمنیها و خط دشمنی به صورت عینی، ملموس، جذاب و شیرین و با اصول زیباییشناختی و هنرمندانه باشد، نه گل درشت و سطحی و برای از سر باز کردن.۴- با همین منطق، به این پرسش مهم میرسیم که کتابهای درسی، فعالیتهای پرورشی متعارف و ویژه برنامههای مناسبتی به واقع حبّ و بغض را در دل کودک و نوجوان و جوان ما - نوآموز، دانشآموز و دانشجو - میکارد؟ شاید خواسته و ناخواسته، بر فربه شدن وجه شناختی و دادن اطلاعات و دادهها تأکید کردهایم و البته این دادهها بیجهت، کُند و خنثی هستند و حسی را بر نمیانگیزاند. انگار که تاریخ و الهیات و ... را سکولار و بیجهت بگویی. بگوییم شیطان (ابلیس) چیست؟ موجودی از جنس آتش و طایفه جنیان که حدود ۵ هزار سال عبادت کرد و به مقام بالایی رسید و در گفت و گویی با خداوند، تفکر انتقادی خود را بیان نمود و هنوز هم زنده است و لشکریانی از جن و انسان دارد و ...! با این وصف موجودشناسانه که کینهای و نفرتی شکل نمیگیرد...۵- چهبسا انتظار رهبری از همه ما همین است که در امتداد خط عاشورا - کربلا، بدبینی و کینهی ظالمان تاریخ و اسرائیل و آمریکا را در دلها بکاریم، طوری که حرارت این بدبینی و کینه بیشتر و بیشتر شود. توأمان شوق و محبت به اسلام و انقلاب اسلامی بیش و بیشتر شود. به فناوری گرایشسازی حقیقیتها نیاز داریم...
پانوشت: مرحوم حائری شیرازی در کتاب «تعلق» بحث نابی دارند که به این دغدغه خیلی نزدیک است. تعلقهای ما به آگاهیها و دانستنیهای ما جهت میدهد. تعلقهای معوج، حتی حقیقت را نادیده میگیرد و کج میکند! پس پیش از ارائه دانستنیها، انس به حسنها و خوبیها و تنفر از بدیها لازم است. @sheffa_jo
۹:۳۸
بازارسال شده از هوای مادری
درباره کتاب "شیربچههای ایران"
https://B2n.ir/ms5593
ble.ir/join/Eiw9oX5PEC
۹:۳۹
بازارسال شده از هوای مادری
نسل بعدی چه خواهد شد؟
تاثیر بستر جنگ و مقاومت در تربیت یک نسل توحیدی چیست؟
از قوی ترین روایتهای تربیتی تاریخ فلسطین
منتشر کنیدمنتشر کنید#مادر_مقاومble.ir/join/Eiw9oX5PEC
۱۱:۴۱
بازارسال شده از هوای مادری
ابتلائات آخرالزمانی و نقش بانوان.mp3
۴۳:۰۱-۱۹.۷ مگابایت
۱۷:۴۶
بازارسال شده از هوای مادری
مدرسه تخصصی سفیر مادری برای نیم سال اول 1404-1405 فراگیر می پذیرد
دوره تخصصی خودت را نشان بده
سرفصل ها
شناخت و مدیریت خود
مهارتهای ارتباط موثر
مدیریت حل مسئله
مهارتهای همدلی
راهبری تشکیلات
مدرس: دکتر زهرا امینیاستاد دانشگاه و فعال بین الملل
یکشنبه ها یک نیمسال ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ به صورت برخط
در پایان نیمسال برای پذیرفتهشدگان گواهی پایان دوره صادر میشود. #ظرفیت_محدود
ثبت نام با ارسال کلمه سفیر به : @madari_plus
مهلت ثبت نام ۲۰ مهر۲۰ درصد تخفیف برای ۲۰ نفر اول. #دوره_تخصصی#سفیر_مادری@havayemadari
۱۴:۴۴