مشفقون
توضیحی مهم و تخصصی ولی در حد توان به زبانی ساده/ به بهانه حواشی مناظره آقای جمشیدی گرچه حرف آقای جمشیدی کاملا درست است، ولی می توانم بپذیرم که شاید به دلیل وجود حساسیت ها، نیازی به ذکر مثال ولایت اهل بیت(ع) در مناظره نبود. اما آنچه باعث تعجب و صد البته تأسفم شده، این است که برخی، به این صحبت های درست آقای جمشیدی می تازند (با این که خود معترف به عدم تخصصش است و تصریح می کند «مقلدم» )؛ ولی نسبت به طرف مقابل که صراحتا اسلام فقاهتی را(بخوانید اسلام با قرائت شیعه جعفری اثناعشری را) روشنفکرنمایانه منکر می شود، سکوت می کنند! به حال این مدعیان دلسوزی برای دین، باید گریست یا خندید!؟ متن کامل
https://ble.ir/moshfeghoun/-3876861661533383602/1702136932570 یاعلی
#طلبه_ای_در_قم محمد صالح مشفقی پور
@Moshfeghoun 
۱۹:۵۸
امروز خواهر طلبه شهید مفقودالاثر احمد عزیزی اصل از شهر تهران به این حقیر پیام دادند.
محمد صالح مشفقی پور
ایشان ضمن تشکر از طرح مردمی تکریم بانوان و اعلام آمادگی جهت همکاری، مبلغی را هم واریز کردند...
یک دلیل اینکه در تمام این سال ها در حد توان بسیار ناچیز خودم سعی کردم از حجاب غافل نشوم، شرمنده نشدنم در برابر شهدا و خانواده های محترم آنان بوده است.
اما هر از گاهی با تماس یا پیامی از جانب یکی از خانواده های شهدا، احساس شرمندگی کرده ام.
خانواده هایی که در راه حفظ ارزش هایی مثل حجاب عزیزانشان را تقدیم اسلام کرده اند، امروز هم وسط میدان با بذل مال و توان و وقت، به فکر حفظ ارزش ها هستند و از یکی مثل منِ نشسته بر سفره شهدا، تشکر می کنند!!
شرمنده شهدا هستم...
شهدا به ویژه این شهید عزیز جاوید الأثر را به صلواتی میهمان کنیم.
@Moshfeghoun 
ایشان ضمن تشکر از طرح مردمی تکریم بانوان و اعلام آمادگی جهت همکاری، مبلغی را هم واریز کردند...
یک دلیل اینکه در تمام این سال ها در حد توان بسیار ناچیز خودم سعی کردم از حجاب غافل نشوم، شرمنده نشدنم در برابر شهدا و خانواده های محترم آنان بوده است.
اما هر از گاهی با تماس یا پیامی از جانب یکی از خانواده های شهدا، احساس شرمندگی کرده ام.
خانواده هایی که در راه حفظ ارزش هایی مثل حجاب عزیزانشان را تقدیم اسلام کرده اند، امروز هم وسط میدان با بذل مال و توان و وقت، به فکر حفظ ارزش ها هستند و از یکی مثل منِ نشسته بر سفره شهدا، تشکر می کنند!!
شرمنده شهدا هستم...
شهدا به ویژه این شهید عزیز جاوید الأثر را به صلواتی میهمان کنیم.
۱۸:۴۹
اگر در یک جنگ بزرگ فرهنگی مقابل یک دشمنِ تا بن دندان مسلح به سلاح های ضد فرهنگی،در فضای مجازی و حقیقی کشور به جای حکمرانی فرهنگی، ولنگاری فرهنگی حاکم بشود،
جشن هنر شیراز سال ۵۶ در انتظار است، ماراتن مبتذل که چیزی نیست...!----------------------------------پ.ن: متن بالا هشدار و انذاری است برای بیان عاقبت یک مسیر! نه سیاه نمایی!
به خود بیاییم!
رمز عملیات استحاله فرهنگی در کشور، اصرار بر «فقط کار فرهنگی» یا «پرهیز از دو قطبی» است حتی دو قطبی حقیقی...!
۱۹:۴۰
۱۹:۴۰
اصول گرایی یا اصول زُدایی؟
با این حرف ها، به یاد فرمایش امیرالمؤمنین(ع) افتادم:
«شما مى بينيد که قوانين و پيمان هاى الهى شکسته شده، اما به خشم نمى آييد! در حالى که اگر سنت هاى پدرانتان نقض گردد، سخت ناراحت مى شويد! (آیا براى قوانین الهى به اندازه سنت های پدرانتان ارزش قائل نيستيد؟)»(خطبه۱۰۶)
پ.ن: بارها نوشته و گفته ایم که تمام درد و غصه ما این است که اگر در بعضی مسائل فرهنگی باخته ایم، به دشمن نباخته ایم بلکه به بعضی در ظاهر خودی ها باخته ایم...
محمد صالح مشفقی پور
@Moshfeghoun 
«شما مى بينيد که قوانين و پيمان هاى الهى شکسته شده، اما به خشم نمى آييد! در حالى که اگر سنت هاى پدرانتان نقض گردد، سخت ناراحت مى شويد! (آیا براى قوانین الهى به اندازه سنت های پدرانتان ارزش قائل نيستيد؟)»(خطبه۱۰۶)
پ.ن: بارها نوشته و گفته ایم که تمام درد و غصه ما این است که اگر در بعضی مسائل فرهنگی باخته ایم، به دشمن نباخته ایم بلکه به بعضی در ظاهر خودی ها باخته ایم...
۱۸:۵۰
یکی از کسبه محل را چند باری در مسجد و هیئت محل دیده بودم. راستش خیلی ظاهر مذهبی نداره.
ولی دل رو زدم به دریا و با چند تا تراکت تکریم رفتم مغازه اش. بیرون مغازه منتظر شدم، خلوت که شد رفتم سراغش.
گفتم یک استاد حوزه تو قم برای حجاب یک کاری شروع کرده و به هیچ جایی هم وابسته نیست و طرح رو با عکس هایی که تو گوشی داشتم نشونش دادم.
باورم نمیشد ولی خیلی خوشش اومد. چهل تا تراکتی که همراهم بود رو گرفت.گفت من هم می خوام برا حجاب یه کاری بکنم ولی نمی دونم چه جوری.
قرار شد بازهم براش ببرم.
علی از اصفهان
#تجربه_نگاری#تکریم_ویژهطرح مردمی تکریم بانوان
https://eitaa.com/joinchat/4222877696Cc8de66f639
ولی دل رو زدم به دریا و با چند تا تراکت تکریم رفتم مغازه اش. بیرون مغازه منتظر شدم، خلوت که شد رفتم سراغش.
گفتم یک استاد حوزه تو قم برای حجاب یک کاری شروع کرده و به هیچ جایی هم وابسته نیست و طرح رو با عکس هایی که تو گوشی داشتم نشونش دادم.
باورم نمیشد ولی خیلی خوشش اومد. چهل تا تراکتی که همراهم بود رو گرفت.گفت من هم می خوام برا حجاب یه کاری بکنم ولی نمی دونم چه جوری.
قرار شد بازهم براش ببرم.
#تجربه_نگاری#تکریم_ویژهطرح مردمی تکریم بانوان
۶:۲۹
بازارسال شده از مشفقون
مبادا شاخه ای که روی آن نشسته اید را ببرید!فرمایشات بسیار مهم رهبری برای تصمیم گیران، تصمیم سازان و مسؤولین عاقل و دوراندیش نظام!
محمد صالح مشفقی پور
مثل روز روشن است که افراد و جریاناتی در کشور، برای تضعیف جریان انقلابی و حزب اللهی، به وفاق رسیده اند!
سلاح اصلیشان هم انگ و برچسب و فشار رسانه ای هست!
از طالبانی و خوارج و جریان مشکوک گرفته تا تندرو و سوپر انقلابی و ایتایی...
فرمایش سی سال قبل رهبری را به عنوان هشدار برای عقلای این نظام منتشر می کنم!
ای کاش بخوانند، اندیشه کنند و چاره ای کنند!
اگر با هشدار دلسوزان بیدار نشوند، با لگد دشمن بیدار می شوند! دلیل؟ تجربه!
مقام معظم رهبری:
نکتهى چهارم ... رعایت جانب نیروهاى اصیل انقلاب و نیروهاى حزبالله است. اینها را داشته باشید. اینها هستند که انقلاب را حفظ مىکنند، کشور را حفظ مىکنند، توى دهان امریکا مىزنند و متجاوز را سرجاى خودش مىنشانند.
اینها را نگهدارید. امام فرمود «اگر بسیج نبود - یا سپاه نبود - کشور نبود.» بسیج موجب شد که ما در این جنگ، بتوانیم پیروز شویم. بسیج یعنى چه کسى؟
یعنى آن کسى که تا فهمید در مملکت حادثهاى است و تا فهمید دشمن حمله کرده است، نگاه نکرد که زراعت دارد، دکان دارد، کار ادارى دارد، امتحان دارد، کنکور دارد و ترم دانشکدهاش عقب افتاده است. همه اینها را گذاشت و به جبهه رفت. این را مىگوییم «حزباللهى».
امروز هم اگر بفهمد دشمن به هر شکلى درصدد تعرض است، دیگر خواب راحت به چشمش نمىآید و نمىتواند آرام بگیرد. این، «حزباللهى» است. اینها را هرجا هستند، نگه دارید. اینها را حفظ کنید. اینها را جلو بیاورید. اگر در ادارهتان هست، با او گرم بگیرید تا دیگران بفهمند که شما او را قبول دارید، او را دوست دارید.
اگر گاهى تلخىاى هم هست، به شکل درستى، آن را حل کنید. بعضى ممکن است تلخى کنند؛ اما شما بهشکل صحیحى، آن را حل کنید.
نقطهى مقابل حزباللهى، کسانى هستند که نیروهاى اصیل کشور و انقلاب را تمسخر مىکنند. البته عدهاى هم هستند که تمسخر نمىکنند، اما حزباللهى هم نیستند. با آن کسى که نیروهاى اصیل را تمسخر مىکند، گرم نباشید. چون اثر مستقیمش این است که نیروى اصلى انقلاب، دلمرده و دلسرد خواهد شد.
این، مهم است. از همهى چیزها اساسىتر، این است. ما اگر میلیاردها تومان بیاوریم و در این استان یا در هر نقطهى دیگر کشور صرف مخارج عمرانى کنیم؛ اما به این نکات توجه نداشته باشیم، چیزى عاید انقلاب نخواهد شد.
این را بدانید. اگر این را مراعات کردید، آن وقت هر یک قطره از تلاش شما براى انقلاب، در جاى خود قرار خواهد گرفت و هدر نخواهد رفت.
تا آنجا که مىتوانید، نیروهاى مؤمن را حفظ کنید. با آنهایى که در مقابل این نیروها هستند، آنها را مسخره مىکنند و به آنها بىاعتنایى مىکنند؛ با آنها که نه جنگ را قبول داشتند نه «مرگ بر امریکا» ى شما را هیچ وقت قبول داشتند، بلکه تحمیق و تسفیه مىکنند و فردا هم چنانچه خیال کنند یک نفر دیگرى خواهد آمد به سراغ او مىروند، گرم نگیرید. فقط از نیرویشان استفاده کنید؛ به قدرى که بشود از توانشان استفاده کرد. البته باید از همهى نیروهایى که مىتوانند در خدمت کشور قرار گیرند استفاده کنیم؛ اما به آنها رو ندهید.
این هم نکتهى چهارم، که خیلى مهم است. نشست و برخاستهایتان را خیلى مراقب باشید. ببینید با چه کسى مىنشینید؛ با چه کسى برمىخیزید. با چه کسى گرم مىگیرید و با چه کسى معاشرت مىکنید.
مردم مىبینند ما چگونه عمل مىکنیم و این، بسیار حائز اهمیت است که احساس کنند نیروهاى نظام، حزباللهىاند ...
یک کشور، وقتى باقى مىماند که نیروهاى مخلص در اختیارش باشند.(۱۳۷۱/۰۷/۱۶)
@Moshfeghoun 
۷:۴۲
ضمن احترام به برنامه ریزان و دست اندرکاران این جشن اما با دیدن این تصویر واقعا متأسف شدم...
محمد صالح مشفقی پور
در اسفند ۱۴۰۱ ضمن اعلام نگرانی و هشدار از روند کنسرت سازی مجالس مذهبی، نوشتم: «بگذریم از اجرای استند آپ کمدی توسط بعضی روحانیون در صدا و سیما که نمی دانم سرانجامش چیست و به کجا می رسد!»
ظاهرا انتهایش همین است!
روحانی و مبلغ دین که باید محور ارشاد در جلسات مذهبی باشد و اساسا برای این کار تربیت شده است، به «هنرنمای در مجالس مذهبی» تبدیل می شود و دیگرانی هر چند محترم و دوست داشتنی، می شوند «سخنران»!
دوباره بعد از سه سال می نویسم:
«همه دغدغه، نگرانی و سؤال بنده این است که آیا قوه عاقله و فهیمی در حال تدبیر این جریانات است و یا این که موج و باد سکان دار است!؟
نتیجه این کار ها، چند سال بعد مشخص می شود...»
پ.ن: واضح است که نگرانی بنده از یک یا دو مورد نیست! نگرانی نسبت به زمانی است که این کار به تدریج تبدیل به یک رویه و جریان بشود.
@Moshfeghoun 
در اسفند ۱۴۰۱ ضمن اعلام نگرانی و هشدار از روند کنسرت سازی مجالس مذهبی، نوشتم: «بگذریم از اجرای استند آپ کمدی توسط بعضی روحانیون در صدا و سیما که نمی دانم سرانجامش چیست و به کجا می رسد!»
ظاهرا انتهایش همین است!
روحانی و مبلغ دین که باید محور ارشاد در جلسات مذهبی باشد و اساسا برای این کار تربیت شده است، به «هنرنمای در مجالس مذهبی» تبدیل می شود و دیگرانی هر چند محترم و دوست داشتنی، می شوند «سخنران»!
دوباره بعد از سه سال می نویسم:
«همه دغدغه، نگرانی و سؤال بنده این است که آیا قوه عاقله و فهیمی در حال تدبیر این جریانات است و یا این که موج و باد سکان دار است!؟
نتیجه این کار ها، چند سال بعد مشخص می شود...»
پ.ن: واضح است که نگرانی بنده از یک یا دو مورد نیست! نگرانی نسبت به زمانی است که این کار به تدریج تبدیل به یک رویه و جریان بشود.
۷:۴۴
مشفقون
کنسرت سازی مجالس مداحی...
خیلی وقت هست که بعضی مجالس مداحی ما تبدیل به کنسرت! شده اند... البته کنسرت بدون موسیقی...
اما روند جدیدی که شروع شده است، ابتدا خواننده شدن مداحان ما است و احتمالا به زودی شاهد ورود موسیقی به مجالس و مساجد خواهیم بود...
بگذریم از اجرای استند آپ کمدی توسط بعضی روحانیون در صدا و سیما که نمی دانم سرانجامش چیست و به کجا می رسد...
هنر در #ذائقه_سازی است نه تبعیت از ذائقه عمومی... البته تبعیت از ذائقه عمومی با حفظ اصول و ارزش ها ایرادی ندارد ولی هنر و ابتکار نیست...
همه دغدغه، نگرانی و سؤال بنده این است که آیا قوه عاقله و فهیمی در حال تدبیر این جریانات است و یا این که موج و باد سکان دار است!؟ نتیجه این کار ها، چند سال بعد مشخص می شود...
سخنان شیرین و قابل تأمل رهبری در نقل یک خاطره را ببینید و بشنوید... #طلبه_ای_در_قم محمد صالح مشفقی پور
@Moshfeghoun
۷:۴۵
تراکت های موج دوم به دستم رسید.
صدیقه خواجوی _ تهران
قرار شد برای شب تولد حضرت زهرا(س) به زیارت حضرت عبدالعظیم برویم.
تراکت ها را برداشتم و با خودم به حرم بردم، ابتدا جلوی در اجازه نمی دادند که با خودم به داخل ببرم، ولی کمی صحبت کردم تا اینکه تماس گرفتند و بعد از صدور اجازه، بنده وارد حرم شدم.
نگاه می کردم تا خانم هایی که آرایش دارند، یا موهاشون پیداست، یا ناخن کاشته دارند و یا جوراب های کوتاه پوشیدند را پیدا کنم و هدایا را بدهم.
با سلام و تبریک عید و روی خوش بسته های جذاب و زیبا را می دادم،بعد هم می خواستم حجابشان را بهتر کنند، بازخوردها خیلی خوب بود.
بعضی افراد که به طرفشان می رفتم متوجه می شدند که احتمالا می خواهم تذکر بدهم و حالتشان سنگین بود.
ولی بعد که بسته ها را می دادم یک دفعه گاردشان می شکست و غافلگیر می شدند و پذیرای تذکر بودند.
بنده قبلا با خدام در مورد اینکه چرا تذکر نمی دهند صحبت کرده بودم؛یکی از دلایلشان این بود که می گفتند چند باری درگیری پیش آمده و زائران می گویند ما طلبیده شدیم شما چی کاره هستید و...!
به نظرم آمد با این روش خیلی نرم می شود تذکر داد و تأثیرگذار بود.
#تجربه_نگاری#تکریم_ویژه#تشکر_هدفمندطرح مردمی تکریم بانوان
https://eitaa.com/joinchat/4222877696Cc8de66f639
#تجربه_نگاری#تکریم_ویژه#تشکر_هدفمندطرح مردمی تکریم بانوان
۷:۰۷
نظر رهبری در مورد تک خوانی زن
محمد صالح مشفقی پور
موضوع خوانندگی زنان(به صورت تک خوانی) طبق نظر رهبری از دو جهت قابل طرح است:
۱. حرمت یا عدم حرمت خود تک خوانی
جدید ترین استفتاء رهبری در این زمینه این است: «از گوش دادن به آن که معمولا مفسده دارد، اجتناب شود»
توضیح آن که رهبری، خوانندگی زن را مثل خوانندگی مرد، در فرض لهوی و گمراه کننده و مفسده انگیز بودن حرام می داند؛ اما نکته ای که بعضی مغرضانه و برخی از روی بی دقتی، به آن توجه نمی کنند این است که ایشان معتقد است، فرض مفسده انگیز نبودنِ خوانندگی و تک خوانی زن، نادر است.
«بله، اگر چنین چیزی[لهوی نبودن خوانندگی زن] تحقق پیدا کرد، حرام نیست. اما چرا انسان به عدم حرمت چیزی حکم بدهد که صدی نود، صدی نود و پنج می داند که چنین چیزی اتفاق نمی افتد.» (درس خارج، ۸۸/۱۰/۲۷)
۲. حرمت یا عدم حرمت ترویج و عادی سازی آن
اینجا دیگر بحث از این نیست که آیا تک خوانی این خواننده زن حرام است یا نه، بلکه بحث این است که آیا ترویج و عادی سازی آن (ولو از نوع حلالش) جایز است یا نه؟
مبنای رهبری در ترویج موسیقی، این است:«عادی سازی یک امر ممنوع محرم:یا محرم صرف [یعنی چیزی که اصلا نوع حلال نداشته باشد]یا چیزی که جنبه حرامش بیشتر از جنبه حلالش است[مثل همین تکخوانی زن که فرض حلال دارد ولی خیلی نادر است]در جامعه، چیز خیلی بدی است...باید همه مراقب باشند، دولتمردان، من و شما عمامه به سرها مراقب باشیم، کاری نکنیم که محرمات در جامعه عادی بشود. طوری بشود که برای مردم کوچک و سبک بشود.»(درس خارج،۸۸/۱۰/۲۷)
@Moshfeghoun 
۱. حرمت یا عدم حرمت خود تک خوانی
جدید ترین استفتاء رهبری در این زمینه این است: «از گوش دادن به آن که معمولا مفسده دارد، اجتناب شود»
۲. حرمت یا عدم حرمت ترویج و عادی سازی آن
۲۰:۰۴
در مظلومیت انقلاب و ج.ا همین بس که عده ای از استناد به قضیه خلخال دزدیدن از پای زن غیرمسلمان در نهج البلاغه برای دفاع از یک دختر متخلف با پدری دروغگو،رسیدند به نهروانی خواندنِ دختری محجبه با پدری شهید!
آیا خوب است من هم بگویم تاریخ همیشه تکرار می شود: دو لبه قیچی «اموی ها» و «نهروانی ها» با حد وسط بازیِ «زبیری ها»!؟
پ.ن: جبهه راستین انقلاب، در هر دو موضوع، بر «دفاع از انقلاب و ج.ا.ا»، «حفظ قوانین و احکام الهی» و «هم نوا نشدن با دشمن» تأکید کرده و می کند!و مثل عده ای! مبتلا به پدیده شوم و رایج این روزها یعنی «یک بام و دو هوا» نشده است...
محمد صالح مشفقی پور
@Moshfeghoun 
آیا خوب است من هم بگویم تاریخ همیشه تکرار می شود: دو لبه قیچی «اموی ها» و «نهروانی ها» با حد وسط بازیِ «زبیری ها»!؟
پ.ن: جبهه راستین انقلاب، در هر دو موضوع، بر «دفاع از انقلاب و ج.ا.ا»، «حفظ قوانین و احکام الهی» و «هم نوا نشدن با دشمن» تأکید کرده و می کند!و مثل عده ای! مبتلا به پدیده شوم و رایج این روزها یعنی «یک بام و دو هوا» نشده است...
۲۰:۰۵
بازارسال شده از مشفقون
1_13052181427.mp3
۰۲:۱۳-۱.۰۳ مگابایت
روایتی مهم و معتبر از امام صادق(ع)
چرا این روایات را برای مردم متدینمان نگفتیم و نمی گوییم!؟
برشی از صوت نشست علمی «از حکم موسیقی تا حکم ترویج موسیقی» در مشهد مقدس
محمد صالح مشفقی پور
@Moshfeghoun 
چرا این روایات را برای مردم متدینمان نگفتیم و نمی گوییم!؟
برشی از صوت نشست علمی «از حکم موسیقی تا حکم ترویج موسیقی» در مشهد مقدس
محمد صالح مشفقی پور
۲۰:۰۴
بازارسال شده از مشفقون
پاسخ آقای حجتی. شبزده_۰۸۴۵۱۴(1).mp3
۰۲:۴۷-۲.۵۶ مگابایت
بخشی از گفتگوی حقیر با یک خواننده رپ
مدتی قبل به دلیل سؤال مخاطب در مورد رپ موسوم به رپ انقلابی، این صوت را منتشر کرده بودم
https://eitaa.com/Moshfeghoun/1707
بعد از مدتی، یک نمونه از همان نوع رپ را از آقای حجتی [شبزده] ارسال کردم.
https://eitaa.com/Moshfeghoun/1891
صوت به دست آقای حجتی رسید و با پاسخ ایشان، گفتگویی بینمان شکل گرفت.
بخشی از آن گفتگو را می شنوید:
این صوت بالا
از آقای حجتی
و صوت بعدی
از حقیر هست.
[بابت کیفیت صوت هم عذرخواهم]
شنیدنش خالی از فایده نیست.
یاعلی
#طلبه_ای_در_قممحمد صالح مشفقی پور
@Moshfeghoun 
این صوت بالا
و صوت بعدی
[بابت کیفیت صوت هم عذرخواهم]
یاعلی
#طلبه_ای_در_قممحمد صالح مشفقی پور
۲۰:۰۴
بازارسال شده از مشفقون
مشفقی پور. در جواب آقای حجتی(1).mp3
۰۶:۵۶-۶.۳۶ مگابایت
۲۰:۰۴
بازارسال شده از مشفقون
۸۳درصد قانون حجاب، برای مسؤولین و دستگاه های دولتی و حاکمیتی است۱۱درصد آن در مورد خواص و سلبریتی ها استفقط ۶درصد آن در مورد برهنگی (و نه حجاب شرعی!) در خیابان و برای مردم عادی است
اما مسؤولین به اسم مردم که سهم ۶درصدی دارند، از اجرای قانون استنکاف می کنند!
پیدا کنید پرتقال فروش را...
۵:۴۷
آهنگ(سبک و لحن) متعلق به دشمن نباید در مداحی ها نفوذ کند...
محمد صالح مشفقی پور
رهبری در دیدار اخیر با مداحان، برای چندمین بار نسبت به سبک های مداحی ها تذکر دادند.
ایشان در سال ۸۴ هم گفته بودند:«من شنیدهام در مواردی از آهنگهای نامناسب[=سبک های نامناسب] استفاده میشود. مثلاً فلان خواننده طاغوتی یا غیرطاغوتی شعر عشقیِ چرندی را با آهنگی خوانده؛ حالا ما بیاییم در مجلس امام حسین و برای عشاق امام حسین، آیات والای معرفت را در این آهنگ بریزیم و بنا کنیم آن را خواندن؛ این خیلی بد است»
همچنین در سال۱۴۰۰ هم گفتند:«در کار مدّاحی نوآوری خوب است، نوآوری ایرادی ندارد، منتها توجّه بکنید که این نوآوری به هنجارشکنی منتهی نشود. مدّاحی یک هویّت خاصّی است؛ این هویّت عوض نشود. این نوآوری شما نبایستی حرکت شما و اجرای برنامهی شما را بلغزاند به سمت یک چیزهایی که مدّاحی نیست؛ گاهی این جوری دیده میشود...باید توجّه کنید این هویّت حفظ بشود؛ مدّاحی موسیقی پاپ نیست.» (فیلم)https://ble.ir/moshfeghoun/2409887876437959572/1698777111076
پ.ن۱: طبق آنچه امروز در گوشه و کنار دیده می شود، باید گفت: «مداحی نه فقط موسیقی پاپ، که موسیقی رپ و راک و متال هم نیست!»
پ.ن۲: مجالس مذهبی و مداحی را کنسرت نکنیم.https://ble.ir/moshfeghoun/-4364222813989352317/1751015896424
@Moshfeghoun 
رهبری در دیدار اخیر با مداحان، برای چندمین بار نسبت به سبک های مداحی ها تذکر دادند.
پ.ن۱: طبق آنچه امروز در گوشه و کنار دیده می شود، باید گفت: «مداحی نه فقط موسیقی پاپ، که موسیقی رپ و راک و متال هم نیست!»
پ.ن۲: مجالس مذهبی و مداحی را کنسرت نکنیم.https://ble.ir/moshfeghoun/-4364222813989352317/1751015896424
۶:۰۰
در شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به همراه جمعی از طلاب بسیجی حوزه فاطمیه شهرکرد، در سطح شهر حاضر شدیم و از بانوان محجبه و دارای پوشش مناسب، با اهداء بسته های تکریم، تقدیر و تشکر کردیم.
باعث خوشحالی است که در این طرح مردمی، ملی و همگانی که از قم مدیریت و بسته ها ارسال می شود، مشارکت کردیم.
نفیسه رفیعی . چهارمحال و بختیاری
#تجربه_نگاری#تکریم_ویژهطرح مردمی تکریم بانوان
https://eitaa.com/joinchat/4222877696Cc8de66f639
باعث خوشحالی است که در این طرح مردمی، ملی و همگانی که از قم مدیریت و بسته ها ارسال می شود، مشارکت کردیم.
#تجربه_نگاری#تکریم_ویژهطرح مردمی تکریم بانوان
۶:۲۵
گفت: خبر داری که فلان سایت اصلاح طلب و فلان روزنامه اصلاح طلب، از تو به عنوان تندرو یاد کرده که به نشریه دفتر رهبری هم رحم نکردی و حمله کردی!؟
گفتم: آن روزی باید غصه بخورم و تعجب کنم که این ها - که اختلاف فکری زیادی با آن ها دارم - مجیز من را بگویند!انگ تندروی زدن و «انتقاد» را «حمله» نامیدن که کار رایج این ها و حتی بعضی دوستان به ظاهر انقلابی ماست...
ضمنا بگذار فکر کنند که ما را گول زدند و ما خیال کردیم آن ها نگران نشریه رهبری و دفتر ایشان شده اند! بگذار خوش باشند که «مژدگانی که گربه تائب شد!!»
محمد صالح مشفقی پور
@Moshfeghoun 
گفتم: آن روزی باید غصه بخورم و تعجب کنم که این ها - که اختلاف فکری زیادی با آن ها دارم - مجیز من را بگویند!انگ تندروی زدن و «انتقاد» را «حمله» نامیدن که کار رایج این ها و حتی بعضی دوستان به ظاهر انقلابی ماست...
ضمنا بگذار فکر کنند که ما را گول زدند و ما خیال کردیم آن ها نگران نشریه رهبری و دفتر ایشان شده اند! بگذار خوش باشند که «مژدگانی که گربه تائب شد!!»
۵:۵۸
برنامه هایی مثل «گنگ» اگر بد هست که هست، همه جا بد هست...
محمد صالح مشفقی پور
با برنامه هایی مثل گنگ مخالفم، اما
بیش از آن، با فلان مؤسسه وابسته به فلان نهاد انقلابی مخالفم که به اسم انقلاب! رپ تولید می کند و از کسی صدایی هم در نمی آید!
با این یک بوم و دو هوا مخالفم...
وقتی از بعضی هایشان پرسیدم «چه طور رپ می سازید!؟ مگر در ایران به رپ مجوز می دهند!؟»پاسخی شنیدم به این مضمون که ما نیاز به مجوز نداریم!
بیش از گنگ، با این سبک مداحی هایی که در فیلم می بینید مخالفم که با نام مقدس اهل بیت(ع) رسما دیسکو برگزار می کنند...
@Moshfeghoun 
با برنامه هایی مثل گنگ مخالفم، اما
با این یک بوم و دو هوا مخالفم...
وقتی از بعضی هایشان پرسیدم «چه طور رپ می سازید!؟ مگر در ایران به رپ مجوز می دهند!؟»پاسخی شنیدم به این مضمون که ما نیاز به مجوز نداریم!
۵:۵۹